*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1966337 φορές)

0 μέλη και 36 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3598 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 10:03:59 μμ »
Ναι οι 24 μηνιτες ειναι εξτρα , αν δεν τους παρει , τοτε μπαινουν κανονικα στον πινακα του 40% .Πχ περσι πηρε 205 24 μηνιτες, 240 ασεπιτες διοριστεους , 160 40 % .Φετος αν παρει οαεδιτες καταλαβαινεις οτι αυτοματα μενουν απ εξω κ οι δυο κανονικες ομαδες 40 % και 24 μηνιτες ,( μαλιστα  αν δεν τους παρει ολους δηλ τους 24 μηνιτες   θα ειχαν την ευκαιρια να ενσωματωθουν καποιοι στο 40 %.)Σε μπερδεψα μηπως;

Οχι, καταλαβα και σ'ευχαριστω, οπως και τους υπολοιπους. Μια απορια εχω μονο...με ποια λογικη δε θα τους παρει ολους τους 24μηνιτες? Με βαση αυτο που αναφερατε, οτι δλδ δεν υπαρχουν αναγκες για περεταιρω διορισμους? Οποτε σ'αυτη την περιπτωση διοριζει μονο τους μεγαλυτερους σε μορια 24μηνιτες, αφου πρωτα εχει διορισει τους 40+60?

μπορεί άραγε κανείς να υπολογισει πόσους 24νιτες θα έχουμε του χρόνου σε κάποιους κλάδους π.χ.φιλόλογοι;;



 Ειπαμε 337 με 390 24 μηνιτες φιλολογοι.ΟΙ οαεδιτες δεν ξερουμε ποσοι ειναι και αυτο ειναι το προβλημα  κ δεν μπορουμε να κανουμε υπολογισμους
4
μου φάινονται πάρα πολλοί οι 24μηνίτε φιλόλογοι... κάτι μου λέει ότι δε θα τους διορίσει όλους του χρόνου όπως έκανε πριν :'(

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:55:04 »

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3599 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 10:10:36 μμ »
Εγω παλι λεω οτι εκτος απο τους μισους 24 μηνιτες που θα την παθουμε , θα την παθουν και 160 βυσματιες του 40% , απο τους οαεδιτες φυσικα.(που να πεσει φωτια στο σπιτι του Λυκουρεντζου)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2009, 10:13:22 μμ από billimember »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3600 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 10:15:03 μμ »
Συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, που ακολουθεί αλλά θέλω να καταθέσω μερικές σκέψεις μου.

Να ξεκαθαρίσουμε αρχικά ότι τα ολοήμερα σχολεία και τα 25 μελή τμήματα (ορισμένοι μάλιστα προτείνουν 20 μελή τμήματα και 12 ή 15 μελή στα εργαστηριακά μαθήματα) είναι θέσεις της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ κατατεθειμένες στο υπεπθ και σημεία συζήτησης/αντιπαράθεσης με την ηγεσία του υπουργείου τα τελευταία χρόνια.
Προτάσεις υπάρχουν και για τα αναλυτικά προγράμματα και τα σχολικά βιβλία καθώς και για τους διορισμούς, αποσπάσεις, επιμόρφωση κλπ.
Γίνεται η προβολή αυτών των προτάσεων/θέσεων σε ικανοποιητικό βαθμό; Θα συμφωνήσω πώς όχι. Αλλά το θέμα όμως δεν πρέπει να είναι το τι κάνουν οι συνδικαλιστές. Το θέμα είναι τι κάνω εγώ, εσύ, ο καθένας μας ξεχωριστά. Οι συνδικαλιστές μπορούν και πατάνε στη δική μας αδράνεια.

Για τους μαζικούς διορισμούς. Κατ’ αρχήν ένα σύντομο σχόλιο: δεν είναι ανέξοδος τρόπος!
Να συνεχίσω όμως.
Ο τρόπος πρόσληψης μπορεί να αποσυνδεθεί από τον αριθμό προσλήψεων;
Κι ο αριθμός των προσλήψεων μπορεί να αποσυνδεθεί από τις πραγματικές ελλείψεις και τις ανάγκες του σημερινού σχολείου;
Άποψή μου ότι όχι.
Πρέπει λοιπόν να προηγηθεί μια συζήτηση για το τι σχολείο θέλουμε και τι σχολείο έχουμε.
Για να γίνω πιο σαφής: Ως φυσικός θεωρώ ότι ο χώρος που θα πρέπει να γίνεται το μάθημά μου είναι το εργαστήριο. Η αποσύνδεση των φυσικών επιστημών από την πειραματική διαδικασία απομακρύνει το μαθητή από την επιστημονική μέθοδο και ταυτόχρονα, μια σειρά από δεξιότητες που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν δεν καλλιεργούνται. Οι περιοριστικοί λόγοι αυτή τη στιγμή κυρίως είναι τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και ο λόγος μαθητών ανά διδάσκοντα. Αδυνατώ σε 40 λεπτά να συντονίσω, να βοηθήσω και να καθοδηγήσω 5-6 ομάδες των 4 μαθητών να πραγματοποιήσουν ένα πείραμα. Αντ’ αυτού καταφεύγω σε πειράματα επίδειξης και πάντα με τη δαμόκλειο σπάθα της διδακτέας ύλης πάνω από το κεφάλι μου.

Θέτω, λοιπόν, το ερώτημα: Τι γνώσεις, δεξιότητες, στάση ζωής θέλουμε να αποκτήσουν ο μαθητές; Πώς αυτό μπορεί σήμερα (με το σημερινό σχολείο) να πραγματοποιηθεί; Τι πρέπει να αλλάξουμε (αυριανό σχολείο) για να πετύχουμε το στόχο μας;

ΑΣΕΠ, κατάργηση. Μπορεί να είναι και λάθος. Έχει, βεβαια, αναλυθεί κι εδώ και σε άλλα forum από αρκετά μεγάλη μερίδα του εκπαιδευτικού κόσμου (όχι άτομα που δεν έχουν διαγωνισθεί αλλά επιτυχόντες και διοριστέοι) ότι ο θεσμός αυτός αν μη τι άλλο χωλαίνει. Δεν αξιολογείται πραγματικά ούτε η διδακτική ούτε η παιδαγωγική ικανότητα των υποψηφίων. Επιπλέον μπορεί πολύ εύκολα τη μία χρονιά να είσαι επιτυχών και την επόμενη αποτυχών. Αυτό τι σημαίνει πρακτικά; Ότι τη μια χρονιά έχεις τα «τυπικά» προσόντα και την επόμενη αυτά εξαφανίζονται;
Μπορεί να θεωρηθεί αξιοκρατικός; Προσωπικά απαντώ όχι γιατί όπως έχω ξαναγράψει την αξιοκρατία θα πρέπει να την αναζητήσουμε όταν δίνονται ίσες ευκαιρίες.

Ο ΑΣΕΠ είναι ένα κόσκινο, που «νομιμοποιείται» λόγω μεγάλου αριθμού υποψηφίων και μικρού αριθμού προσφερόμενων θέσεων και όχι σαν αποτέλεσμα ανάγκης επιλογής των καλύτερων εκπαιδευτικών.
[Εδώ ανοίγω μια συζήτηση που κάποια στιγμή πρέπει να κάνουμε: όταν η τεχνική εκπαίδευση (μέση και ανωτέρα) πρακτικά απουσιάζει ή λειτουργεί ως Καιάδας για όσους το σημερινό σχολείο αδυνατεί να αγκαλιάσει, δεν μπορούμε να μιλήσουμε για   αναχαίτιση του κύματος που κατευθύνεται στην τριτοβάθμια θεωρώντας την σαν τη μοναδική επαγγελματική διέξοδο.]

Σήμερα πάντως το «κατάργηση του ΑΣΕΠ» νομίζω ότι αντιδρά, απαντά πρώτα και κύρια στη διάθεση του υπουργείου να ελαχιστοποιήσει τον αριθμό των προσλήψεων. Χρησιμοποιώντας τις διαρκείς αξιολογήσεις το υπεπθ μοιράζει ελπίδες (δυστυχώς φρούδες) στους νέους κυρίως συμμετέχοντες ενώ κρύβει τις δικές του προθέσεις για μελλοντικό πάγωμα των προσλήψεων.
Αύριο μπορεί πολύ εύκολα ο ΑΣΕΠ να αντικατασταθεί ή να συμπληρωθεί από ένα βιογραφικό και μια συνέντευξη. Μη νομίζετε ότι αυτό το σενάριο είναι μακριά από τις σκέψεις του υπουργείου (κάπου ακούστηκε από πολύ επίσημα χείλη…).

Τελειώνοντας, συμφωνώ ότι πρέπει να αναδείξουμε περισσότερο τα υπάρχοντα προβλήματα και να προτείνουμε λύσεις και τρόπο για να τις προωθήσουμε.  Αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει ούτε από τον καναπέ μας ούτε βγαίνοντας απλά συνεχώς παραπονούμενοι.
Δεν πιστεύω ότι πρέπει να ελπίζουμε σε κάποιον από μηχανής Θεό να μας λύσει τα προβλήματα.
Αντιθέτως πιστεύω στην ενεργητική συμμετοχή όλων μας στους συλλόγους και τις ΕΛΜΕ γιατί ο καθένας μας είναι μια ψηφίδα. Όλοι μαζί μπορούμε να συνθέσουμε την εικόνα του σημερινού και του αυριανού σχολείου.




Αν γίνουν μαζικοί διορισμοί το επόμενο έτος ( αδύνατο, γιατί δεν υπάρχουν πραγματικά τόσα πολλά κενά)
αδικούνται οι νεότεροι. Οπότε το σύνθημα: "Μαζικοί διορισμοί τώρα", σημαίνει "διορίστε εμένα τώρα και οι νεότεροι να πάνε να πνιγούν.

Κάποιος θα μπορούσε να ζητήσει την κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς, αλλά δεν μπορεί να ζητά την κατάργηση της πρόσληψης των εκπαιδευτικών στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ. Έτσι θα πρέπει να ζητά και την κατάργηση του νόμου Πεπονή για το ΑΣΕΠ!!


Αποσυνδεδεμένος ολγα. χ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3601 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 10:17:21 μμ »
 . από  ΣΟΝΙΑ -  — Νοεμβρίου 29, 2009 @ 12:08 μμ

Αυτη τη στιγμη λειτουργουν πανεπιστημιακα φροντιστηρια τα οποια προσφερουν τις «υπηρεσιες» τους σε πτυχιουχους που επιθυμουν να απορροφηθουν στην εκπαιδευση.Θεωρειται την υπαρξη αυτων των κερδοσκοπικων επιχειρησεων προοδο για την παιδεια?Προεκλογικα τονιζατε την επεκταση των ολοημερων σχολειων στη δευτεροβαθμια, τωρα ομως τα αλλαξατε και θελετε να ενισχυσετε μονο την πρωτοβαθμια.Θεωρειτε πως εαν κανετε παντου ολοημερα δημοτικα θα καταπολεμησετε τα φροντιστηρια και την παραπαιδεια?Οι γονεις και οι μαθητες απαιτουν δωρεαν και ποιοτικη παιδεια, αλλα για να επιτευχθει πρεπει να τεθουν οι βασεις στο συνολο της εκπαιδευσης και οχι μεμονωμενα.Απαιτειτε απο τους καθηγητες να δινουν ΑΣΕΠ,οχι ομως και απο τους δασκαλους, οι οποιοι πριν καν παρουν πτυχιο την επομενη μερα βρισκονται σε αιθουσες.Ο ΑΣΕΠ οπως λειτουργει μεχρι τωρα δεν θυμιζει σε τπτ ενα συστημα που θελει να αξιολογησει τις γνωσεις του εκπαιδευτικου, αφου η πλειονοτητα των ερωτησεων ειναι στυλ τηλεπαιχνιδιου και η υλη ακαθοριστη.Επομενως πρεπει να επανεξετασετε την λειτουργια του ΑΣΕΠ και να βρειτε λυσεις στα πραγματικα προβληματα της παιδειας και οχι να βασανιζετε πτυχιουχους επιστημονες.Αν θελετε να δειτε τις γνωσεις υπαρχουν και οι τιτλοι σπουδων.Επικεντρωθειτε στην δευτεροβαθμια και υλοποιηστε τις προεκλογικες σας δεσμευσεις (επεκταση ολοημερων σχολειων σε ολες τις βαθμιδες).Αποψη που συμμεριζεται το Εθνικο Συμβουλιο Παιδειας και η πλειονοτητα των ευρωπαικων χωρων.

www.opengov.gr σελ.119

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:55:04 »

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3602 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 10:18:40 μμ »
Ρε παιδια που ειναι ο πετρος και ο σαν που τους χρειαζομαι; Εγω βαλει τους πινακες αναπληρωτων  διπλα στα ονοματα των διοριστεων 2009 κ προσπαθω να δω ποιοι δε διοριστηκαν περσι αν κ ειχαν μεγαλες προυπηρεσιες, αυτοι αυτοματα καταλαβαινουμε οτι ειναι οαεδιτες , αλλα κολλαει το pc μου και θα αργησω πολυ να βγαλω τον αριθμο των οαεδιτων , αν ξερει κανεις αλλος πιο γρηγορο τροπο ας μας πει

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3603 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 10:23:12 μμ »
Ρε παιδια που ειναι ο πετρος και ο σαν που τους χρειαζομαι; Εγω βαλει τους πινακες αναπληρωτων  διπλα στα ονοματα των διοριστεων 2009 κ προσπαθω να δω ποιοι δε διοριστηκαν περσι αν κ ειχαν μεγαλες προυπηρεσιες, αυτοι αυτοματα καταλαβαινουμε οτι ειναι οαεδιτες , αλλα κολλαει το pc μου και θα αργησω πολυ να βγαλω τον αριθμο των οαεδιτων , αν ξερει κανεις αλλος πιο γρηγορο τροπο ας μας πει
Ναι,υπάρχει.Αν ενδιαφέρεσαι για τους φιλολόγους,οι ΟΑΕΔίτες είναι επισήμως 96.Κάποιοι από αυτούς μπήκαν μέσω της πληροφορικής ,ενώ κάποιοι δεν έχουν πολλά μόρια από τον ΟΑΕΔ,αλλά έχουν μικτή προυπηρεσία.

Αποσυνδεδεμένος chania2005

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 439
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ολα καλα!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3604 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 10:28:11 μμ »
Εγω παλι λεω οτι εκτος απο τους μισους 24 μηνιτες που θα την παθουμε , θα την παθουν και 160 βυσματιες του 40% , απο τους οαεδιτες φυσικα.(που να πεσει φωτια στο σπιτι του Λυκουρεντζου)

 Kι αλλη ερωτηση λοιπον... Οι οαεδιτες δεν ειναι ηδη στον πινακα αναπληρωτων ή/και διορισμων? Τον Ιουνη θα μπουν?? Οποτε τοτε μονο θα δουμε ποια θα ειναι η πραγματικη θεση μας στον ενιαιο?

*Και κατι τελευταιο: απο τη στιγμη που δε γινεται μεχρι τη νεα σχολικη χρονια καινουριος ασεπ, θα διοριστουν ακριβως οι ιδιοι σε αριθμο οπως και φετος, ετσι δεν ειναι? Πχ στην ειδικοτητα μου, 39 απο ασεπ + 26 απο 40%. Σωστα?
worrying does not take away tomorrow's troubles, it takes away today's peace

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3605 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 10:29:14 μμ »
Ρε ρουμπλιεφ συγγνωμη που σε ζαλιζω , ξερεις αν αυτοι εχουν τοσα μορια για να καταλαβουν 96  θεσεις απο τις 160 του 4ο% .Μηπως υπαρχουν πουθενα τα ονοματα τους να δουμε κ τις προυπηρεσιες τους , για να μπορεσουμε επιτελους να βγαλουμε εναν σοβαρο πινακα προβλεψης για το 2010.Ο κασταμονιτσα κ ο sun δεν τους ηξεραν . αρα οι πινακες  ποβλεψης  που εκαναν δεν ειναι εγκυροι
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2009, 10:31:07 μμ από billimember »

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3606 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 10:36:55 μμ »
Παιδιά,δεν μπορώ να δημοσιοποιήσω τους πίνακες,γιατί το υπουργείο αρνήθηκε να το κάνει και οι αγαπητοί "συνάδελφοι"μας απείλησαν το καλοκαίρι με μηνύσεις.
Τώρα δεν είναι στον πίνακα διορισμών,αλλά θα μπουν το καλοκαίρι.Εμείς έχουμε κάνει αίτηση αναστολής της εισόδου τους,παρά την κριτική συνδικαλιστών ότι στρεφόμαστε κατά "συναδέλφων"...
Ως προς αυτό που είπε κάποιος προηγούμενος,δηλαδή ότι το 24μηνο απαιτεί την εξοικονόμηση πόρων από το υπ.οικονομικών,ισχύει,αλλά το βλέπω χλωμό να μην διατηρηθεί τουλάχιστον για του χρόνου,γιατί θα πρέπει τότε να αποκλείσει και όσους δεν έχουν ΑΣΕΠ και κάτι τέτοιο όπως βλέπετε έχει αφεθεί μόνο στη δικαστική διεκδίκηση.

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3607 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 10:40:31 μμ »
Καταλαβα.Ευχαριστω rubliev. Επισης δεν καταλαβαινω γιατι οι οαεδιτες δεν ηθελαν να μπει η λεξη οαεδ στη στηλη με τα μορια τους , τι φοβουνται δηλ;

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3608 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 10:42:23 μμ »
από mina - — Νοεμβρίου 29, 2009 @ 8:13 μμ


έχω να προτείνω το εξής για τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών:

1. Κατάργηση του διαγωνισμού ΑΣΕΠ καθότι αποτελεί ένα ευκαιριακό αποτέλεσμα, τροφοδοτεί ανελέητα τα φροντιστήρια ΑΣΕΠ,απαξιώνει τις ατελείωτες ώρες που ξοδέψαμε για να πάρουμε τα πτυχία μας, και δεν κατοχυρώνει κανέναν γονιό ότι το παιδί του θα έχει καλό δάσκαλο ή εκπαιδευτικό!!!!
2. Προσλήψεις με μοριοδοτικό σύστημα αδιάβλητο και ελεγχόμενο απόλυτα από το συμβούλιο ΑΣΕΠ.Στη μοριοδότηση θα πρέπει να προσμετράται η προυπηρεσία,ο αριθμός των τέκνων, και να πάψουν να υπάρχουν ειδικές κατηγορίες πολυτέκνων ή τριτέκνων, γιατί είναι διαφορετικό να έχεις δύο παιδιά και διαφορετικό πέντε, με τρόπο παρόμοιο των φορολογικών δηλώσεων,ο βαθμός πτυχίου, το μεταπτυχιακό ,το διδακτορικό και βέβαια οι περιοχές εκπαίδευσης.3.Διαρκής υποχρεωτική επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτκών μ’επιμέλεια του κράτους καθότι όπως ξέρουμε οι μισθοί των εκπαιδευτικών δεν είναι και τόσο μεγάλοι.
4.Οπωσδήποτε αξιολόγηση όλων,είναι επιτακτική ανάγκη για να λειτουργήσει σωστά το εκπαιδευτικό μας σύστημα.Ας βρούνε κάποιο ορθό τρόπο γι’αυτό.


Τι θα λέγατε για την μέθοδο πρόσληψης μέσω ΑΣΕΠ με μοριοδότηση; Να απαλλαγούν τουλάχιστον οι νεότεροι από αυτή την τωρινή ψυχοφθόρο και ταπεινωτική διαδικασία του διαγωνισμού. (Εμένα προσωπικά δεν ξέρω αν με συμφέρει. Είμαι 46+, αναπληρωτής με δύο επιτυχίες ΑΣΕΠ και μάλλον πρέπει να ξαναδώσω...) Τι θα μπορούσε να μοριοδοτηθεί και με ποια βαρύτητα; Δίνει ένας τέτοιος τρόπος πρόσληψης την δυνατότητα ύπαρξης ξανά βυσματικών παραθύρων;  
Πως θα μπορ

Αποσυνδεδεμένος stamem

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3609 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 10:46:31 μμ »
Για τους ΠΕ0401 οι ΟΑΕΔιτες ειναι γυρω στους 80 και απο αυτους 10 το πολυ εχουν δωσει ασεπ και εχουν περασει τη βαση.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3610 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 10:50:27 μμ »
Για τους ΠΕ0401 οι ΟΑΕΔιτες ειναι γυρω στους 80 και απο αυτους 10 το πολυ εχουν δωσει ασεπ και εχουν περασει τη βαση.
Επισήμως ήταν 66,αλλά υπήρχαν πολλοί (καμιά 45αριά) με τεράστιες προυπηρεσίες που σήμερα δουλεύουν κανονικά ως αναπληρωτές.

Αποσυνδεδεμένος chania2005

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 439
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ολα καλα!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3611 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 10:53:13 μμ »
Τώρα δεν είναι στον πίνακα διορισμών,αλλά θα μπουν το καλοκαίρι.Εμείς έχουμε κάνει αίτηση αναστολής της εισόδου τους,παρά την κριτική συνδικαλιστών ότι στρεφόμαστε κατά "συναδέλφων"...

Ειναι δηλαδη στον πινακα αναπληρωτων (μπηκαν φετος πρωτη φορα?) και οχι στον πινακα διορισμων? Υπαρχει περιπτωση να μπουν κι αλλοι τον Ιουνη?
Ρωταω γιατι μπερδευτηκα με αυτο που ειπε πριν ο billimember : "Εγω βαλει τους πινακες αναπληρωτων  διπλα στα ονοματα των διοριστεων 2009 κ προσπαθω να δω ποιοι δε διοριστηκαν περσι αν κ ειχαν μεγαλες προυπηρεσιες, αυτοι αυτοματα καταλαβαινουμε οτι ειναι οαεδιτες". Χρειαζεται να συγκριθουν? Δε γινεται να δουμε απλα στον πινακα αναπληρωτων ποιοι εχουν πολυ μεγαλες προυπηρεσιες, κι απο κει να καταλαβουμε ποιοι ειναι οι οαεδιτες?
 Εξαλλου δε νομιζω οτι εχει και πολυ σημασια να βρουμε ποιοι και ποσοι απ'αυτους που ειναι στον πινακα αναπληρωτων ειναι οαεδιτες..Η θεση μας ειναι αυτη που μετραει και ποσο πισω εχουμε παει λογω της εισοδου των αναπληρωτων. Δε λεει η εγκυκλιος οτι οι οαεδιτες διοριζονται κατευθειαν, ετσι δεν ειναι? Απλα μπαινουν με τον αριθμο των μοριων που εχουν μαζεψει απο οαεδ, στον πινακα.. διορθωστε με αν κανω λαθος γιατι δεν το χω παρακολουθυησει και πολυ το θεμα με τους οαεδιτες
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2009, 11:38:22 μμ από chania2005 »
worrying does not take away tomorrow's troubles, it takes away today's peace

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160985
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 639
Σύνολο: 652

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.