0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: aeee στις Νοεμβρίου 29, 2009, 09:53:38 pmΠαράθεση από: chania2005 στις Νοεμβρίου 29, 2009, 09:43:57 pmΠαράθεση από: billimember στις Νοεμβρίου 29, 2009, 09:15:01 pmΝαι οι 24 μηνιτες ειναι εξτρα , αν δεν τους παρει , τοτε μπαινουν κανονικα στον πινακα του 40% .Πχ περσι πηρε 205 24 μηνιτες, 240 ασεπιτες διοριστεους , 160 40 % .Φετος αν παρει οαεδιτες καταλαβαινεις οτι αυτοματα μενουν απ εξω κ οι δυο κανονικες ομαδες 40 % και 24 μηνιτες ,( μαλιστα αν δεν τους παρει ολους δηλ τους 24 μηνιτες θα ειχαν την ευκαιρια να ενσωματωθουν καποιοι στο 40 %.)Σε μπερδεψα μηπως;Οχι, καταλαβα και σ'ευχαριστω, οπως και τους υπολοιπους. Μια απορια εχω μονο...με ποια λογικη δε θα τους παρει ολους τους 24μηνιτες? Με βαση αυτο που αναφερατε, οτι δλδ δεν υπαρχουν αναγκες για περεταιρω διορισμους? Οποτε σ'αυτη την περιπτωση διοριζει μονο τους μεγαλυτερους σε μορια 24μηνιτες, αφου πρωτα εχει διορισει τους 40+60?μπορεί άραγε κανείς να υπολογισει πόσους 24νιτες θα έχουμε του χρόνου σε κάποιους κλάδους π.χ.φιλόλογοι;; Ειπαμε 337 με 390 24 μηνιτες φιλολογοι.ΟΙ οαεδιτες δεν ξερουμε ποσοι ειναι και αυτο ειναι το προβλημα κ δεν μπορουμε να κανουμε υπολογισμους
Παράθεση από: chania2005 στις Νοεμβρίου 29, 2009, 09:43:57 pmΠαράθεση από: billimember στις Νοεμβρίου 29, 2009, 09:15:01 pmΝαι οι 24 μηνιτες ειναι εξτρα , αν δεν τους παρει , τοτε μπαινουν κανονικα στον πινακα του 40% .Πχ περσι πηρε 205 24 μηνιτες, 240 ασεπιτες διοριστεους , 160 40 % .Φετος αν παρει οαεδιτες καταλαβαινεις οτι αυτοματα μενουν απ εξω κ οι δυο κανονικες ομαδες 40 % και 24 μηνιτες ,( μαλιστα αν δεν τους παρει ολους δηλ τους 24 μηνιτες θα ειχαν την ευκαιρια να ενσωματωθουν καποιοι στο 40 %.)Σε μπερδεψα μηπως;Οχι, καταλαβα και σ'ευχαριστω, οπως και τους υπολοιπους. Μια απορια εχω μονο...με ποια λογικη δε θα τους παρει ολους τους 24μηνιτες? Με βαση αυτο που αναφερατε, οτι δλδ δεν υπαρχουν αναγκες για περεταιρω διορισμους? Οποτε σ'αυτη την περιπτωση διοριζει μονο τους μεγαλυτερους σε μορια 24μηνιτες, αφου πρωτα εχει διορισει τους 40+60?μπορεί άραγε κανείς να υπολογισει πόσους 24νιτες θα έχουμε του χρόνου σε κάποιους κλάδους π.χ.φιλόλογοι;;
Παράθεση από: billimember στις Νοεμβρίου 29, 2009, 09:15:01 pmΝαι οι 24 μηνιτες ειναι εξτρα , αν δεν τους παρει , τοτε μπαινουν κανονικα στον πινακα του 40% .Πχ περσι πηρε 205 24 μηνιτες, 240 ασεπιτες διοριστεους , 160 40 % .Φετος αν παρει οαεδιτες καταλαβαινεις οτι αυτοματα μενουν απ εξω κ οι δυο κανονικες ομαδες 40 % και 24 μηνιτες ,( μαλιστα αν δεν τους παρει ολους δηλ τους 24 μηνιτες θα ειχαν την ευκαιρια να ενσωματωθουν καποιοι στο 40 %.)Σε μπερδεψα μηπως;Οχι, καταλαβα και σ'ευχαριστω, οπως και τους υπολοιπους. Μια απορια εχω μονο...με ποια λογικη δε θα τους παρει ολους τους 24μηνιτες? Με βαση αυτο που αναφερατε, οτι δλδ δεν υπαρχουν αναγκες για περεταιρω διορισμους? Οποτε σ'αυτη την περιπτωση διοριζει μονο τους μεγαλυτερους σε μορια 24μηνιτες, αφου πρωτα εχει διορισει τους 40+60?
Ναι οι 24 μηνιτες ειναι εξτρα , αν δεν τους παρει , τοτε μπαινουν κανονικα στον πινακα του 40% .Πχ περσι πηρε 205 24 μηνιτες, 240 ασεπιτες διοριστεους , 160 40 % .Φετος αν παρει οαεδιτες καταλαβαινεις οτι αυτοματα μενουν απ εξω κ οι δυο κανονικες ομαδες 40 % και 24 μηνιτες ,( μαλιστα αν δεν τους παρει ολους δηλ τους 24 μηνιτες θα ειχαν την ευκαιρια να ενσωματωθουν καποιοι στο 40 %.)Σε μπερδεψα μηπως;
Συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, που ακολουθεί αλλά θέλω να καταθέσω μερικές σκέψεις μου.Να ξεκαθαρίσουμε αρχικά ότι τα ολοήμερα σχολεία και τα 25 μελή τμήματα (ορισμένοι μάλιστα προτείνουν 20 μελή τμήματα και 12 ή 15 μελή στα εργαστηριακά μαθήματα) είναι θέσεις της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ κατατεθειμένες στο υπεπθ και σημεία συζήτησης/αντιπαράθεσης με την ηγεσία του υπουργείου τα τελευταία χρόνια.Προτάσεις υπάρχουν και για τα αναλυτικά προγράμματα και τα σχολικά βιβλία καθώς και για τους διορισμούς, αποσπάσεις, επιμόρφωση κλπ.Γίνεται η προβολή αυτών των προτάσεων/θέσεων σε ικανοποιητικό βαθμό; Θα συμφωνήσω πώς όχι. Αλλά το θέμα όμως δεν πρέπει να είναι το τι κάνουν οι συνδικαλιστές. Το θέμα είναι τι κάνω εγώ, εσύ, ο καθένας μας ξεχωριστά. Οι συνδικαλιστές μπορούν και πατάνε στη δική μας αδράνεια.Για τους μαζικούς διορισμούς. Κατ’ αρχήν ένα σύντομο σχόλιο: δεν είναι ανέξοδος τρόπος! Να συνεχίσω όμως.Ο τρόπος πρόσληψης μπορεί να αποσυνδεθεί από τον αριθμό προσλήψεων; Κι ο αριθμός των προσλήψεων μπορεί να αποσυνδεθεί από τις πραγματικές ελλείψεις και τις ανάγκες του σημερινού σχολείου; Άποψή μου ότι όχι.Πρέπει λοιπόν να προηγηθεί μια συζήτηση για το τι σχολείο θέλουμε και τι σχολείο έχουμε. Για να γίνω πιο σαφής: Ως φυσικός θεωρώ ότι ο χώρος που θα πρέπει να γίνεται το μάθημά μου είναι το εργαστήριο. Η αποσύνδεση των φυσικών επιστημών από την πειραματική διαδικασία απομακρύνει το μαθητή από την επιστημονική μέθοδο και ταυτόχρονα, μια σειρά από δεξιότητες που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν δεν καλλιεργούνται. Οι περιοριστικοί λόγοι αυτή τη στιγμή κυρίως είναι τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και ο λόγος μαθητών ανά διδάσκοντα. Αδυνατώ σε 40 λεπτά να συντονίσω, να βοηθήσω και να καθοδηγήσω 5-6 ομάδες των 4 μαθητών να πραγματοποιήσουν ένα πείραμα. Αντ’ αυτού καταφεύγω σε πειράματα επίδειξης και πάντα με τη δαμόκλειο σπάθα της διδακτέας ύλης πάνω από το κεφάλι μου.Θέτω, λοιπόν, το ερώτημα: Τι γνώσεις, δεξιότητες, στάση ζωής θέλουμε να αποκτήσουν ο μαθητές; Πώς αυτό μπορεί σήμερα (με το σημερινό σχολείο) να πραγματοποιηθεί; Τι πρέπει να αλλάξουμε (αυριανό σχολείο) για να πετύχουμε το στόχο μας;ΑΣΕΠ, κατάργηση. Μπορεί να είναι και λάθος. Έχει, βεβαια, αναλυθεί κι εδώ και σε άλλα forum από αρκετά μεγάλη μερίδα του εκπαιδευτικού κόσμου (όχι άτομα που δεν έχουν διαγωνισθεί αλλά επιτυχόντες και διοριστέοι) ότι ο θεσμός αυτός αν μη τι άλλο χωλαίνει. Δεν αξιολογείται πραγματικά ούτε η διδακτική ούτε η παιδαγωγική ικανότητα των υποψηφίων. Επιπλέον μπορεί πολύ εύκολα τη μία χρονιά να είσαι επιτυχών και την επόμενη αποτυχών. Αυτό τι σημαίνει πρακτικά; Ότι τη μια χρονιά έχεις τα «τυπικά» προσόντα και την επόμενη αυτά εξαφανίζονται; Μπορεί να θεωρηθεί αξιοκρατικός; Προσωπικά απαντώ όχι γιατί όπως έχω ξαναγράψει την αξιοκρατία θα πρέπει να την αναζητήσουμε όταν δίνονται ίσες ευκαιρίες.Ο ΑΣΕΠ είναι ένα κόσκινο, που «νομιμοποιείται» λόγω μεγάλου αριθμού υποψηφίων και μικρού αριθμού προσφερόμενων θέσεων και όχι σαν αποτέλεσμα ανάγκης επιλογής των καλύτερων εκπαιδευτικών. [Εδώ ανοίγω μια συζήτηση που κάποια στιγμή πρέπει να κάνουμε: όταν η τεχνική εκπαίδευση (μέση και ανωτέρα) πρακτικά απουσιάζει ή λειτουργεί ως Καιάδας για όσους το σημερινό σχολείο αδυνατεί να αγκαλιάσει, δεν μπορούμε να μιλήσουμε για αναχαίτιση του κύματος που κατευθύνεται στην τριτοβάθμια θεωρώντας την σαν τη μοναδική επαγγελματική διέξοδο.]Σήμερα πάντως το «κατάργηση του ΑΣΕΠ» νομίζω ότι αντιδρά, απαντά πρώτα και κύρια στη διάθεση του υπουργείου να ελαχιστοποιήσει τον αριθμό των προσλήψεων. Χρησιμοποιώντας τις διαρκείς αξιολογήσεις το υπεπθ μοιράζει ελπίδες (δυστυχώς φρούδες) στους νέους κυρίως συμμετέχοντες ενώ κρύβει τις δικές του προθέσεις για μελλοντικό πάγωμα των προσλήψεων. Αύριο μπορεί πολύ εύκολα ο ΑΣΕΠ να αντικατασταθεί ή να συμπληρωθεί από ένα βιογραφικό και μια συνέντευξη. Μη νομίζετε ότι αυτό το σενάριο είναι μακριά από τις σκέψεις του υπουργείου (κάπου ακούστηκε από πολύ επίσημα χείλη…).Τελειώνοντας, συμφωνώ ότι πρέπει να αναδείξουμε περισσότερο τα υπάρχοντα προβλήματα και να προτείνουμε λύσεις και τρόπο για να τις προωθήσουμε. Αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει ούτε από τον καναπέ μας ούτε βγαίνοντας απλά συνεχώς παραπονούμενοι. Δεν πιστεύω ότι πρέπει να ελπίζουμε σε κάποιον από μηχανής Θεό να μας λύσει τα προβλήματα. Αντιθέτως πιστεύω στην ενεργητική συμμετοχή όλων μας στους συλλόγους και τις ΕΛΜΕ γιατί ο καθένας μας είναι μια ψηφίδα. Όλοι μαζί μπορούμε να συνθέσουμε την εικόνα του σημερινού και του αυριανού σχολείου.
Ρε παιδια που ειναι ο πετρος και ο σαν που τους χρειαζομαι; Εγω βαλει τους πινακες αναπληρωτων διπλα στα ονοματα των διοριστεων 2009 κ προσπαθω να δω ποιοι δε διοριστηκαν περσι αν κ ειχαν μεγαλες προυπηρεσιες, αυτοι αυτοματα καταλαβαινουμε οτι ειναι οαεδιτες , αλλα κολλαει το pc μου και θα αργησω πολυ να βγαλω τον αριθμο των οαεδιτων , αν ξερει κανεις αλλος πιο γρηγορο τροπο ας μας πει
Εγω παλι λεω οτι εκτος απο τους μισους 24 μηνιτες που θα την παθουμε , θα την παθουν και 160 βυσματιες του 40% , απο τους οαεδιτες φυσικα.(που να πεσει φωτια στο σπιτι του Λυκουρεντζου)
Για τους ΠΕ0401 οι ΟΑΕΔιτες ειναι γυρω στους 80 και απο αυτους 10 το πολυ εχουν δωσει ασεπ και εχουν περασει τη βαση.
Τώρα δεν είναι στον πίνακα διορισμών,αλλά θα μπουν το καλοκαίρι.Εμείς έχουμε κάνει αίτηση αναστολής της εισόδου τους,παρά την κριτική συνδικαλιστών ότι στρεφόμαστε κατά "συναδέλφων"...