0 μέλη και 31 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
αυτα ειναι απο παλαιοτερες απαντησεις καποιων που μαλλον ειναι στο σωστο δρομο... Δυστυχως, ως φαινεται, η γενικοτερη κατευθυνση που εχουν οι εξαγγελιες της υπουργου είναι δυσαρεστη για τους εκπαιδευτικους συνολικα, μονιμους και αδιοριστους.Ορισμενες επισημανσεις:1. Σημειωσα σε χθεσινο post oτι οι εκπαιδευτικοι της Β/θμιας ειναι υπεραριθμοι στη συντριπτικη πλειονοτητα των ΠΥΣΔΕ και ως εκ τουτου, αν το Υπεπθ προεβαινε σε ορθολογιστικη διαχειριση του ανθρωπινου δυναμικου, δε θα υπηρχε αναγκη διορισμων στη Β/θμια για 2-3 χρονια. Επισης, ότι αν το συνολο των διορισμων υπαχθει στη δικαιοδοσια του ΑΣΕΠ, το Υπουργειο θα μπορεσει να ελεγξει πληρως τους διορισμους και να κανει τις απαραιτητες προσαρμογες στον ογκο των διορισμων. Από τις σημερινες δηλωσεις της υπουργου προκυπτει αναποδραστο το συμπερασμα ότι ο αριθμος των διορισμων μονιμων εκπαιδευτικων θα μειωθει δραστικα.2. Ως προς τους πινακες. Αναφερθηκε ότι ο εξωπραγματικος αριθμος των 50.000 εκπαιδευτικων που εντασσονται στους πινακες θα απορροφηθει βαθμηδον μεχρις εξαντλησεως των πινακων. Φυσικα δεν υπαρχει απολυτως καμια πραγματολογικη βαση σε μια τετοια ρυθμιση (σκεφθειτε μονον ότι καθ’ ετος διοριζονται συνολικα περιπου 5.500 με 6000 εκπαιδευτικοι απ’ ολες τις κατηγοριες των διορισμων, αρα θα απαιτουνταν πολλα χρονια για να εφαρμοστει μια τετοια υπερρεαλιστικη ρυθμιση). Συμφωνα με την εμπειρια του παρελθοντος αλλα και την κοινοτατη λογικη επονται τα εξης: Υλοποιηση του προγραμματος διορισμων για το επομενο σχολικο ετος (2010 – 2011) συμφωνα με τα τωρινα ισχυοντα (από πινακες κτλ). Με τη διεξαγωγη του επομενου ΑΣΕΠ χαρασσεται μια οδυνηρη κοκκινη γραμμη στους πινακες και αποφασιζεται ότι οι εκπαιδευτικοι με χ μορια και πανω πχ 15 (υποθετικο οριο) θα διοριστουν μεσω προϋπηρεσιας (ισως και με προαπαιτουμενη την επιτυχια στο ΑΣΕΠ). Οι υπολοιποι κατω του οριου ισως λαβουν μια χαριστικη υπομοριοδοτηση βασει προϋπηρεσιας, ως προσαυξηση της βαθμολογιας του ΑΣΕΠ.3. Ο διορισμος με γνωμονα τη ζητηση ανα σχολικη μοναδα συνδεεται υποδοριως με την ατζεντα της αποκεντρωσης της δημοσιας εκπαιδευσης. Το Υπεπθ παυει να φερει την αποκλειστικη ευθυνη της ρυθμισης του ογκου των διορισμων και μπορει πια να την μετακυλιει σε περιφερειακο ή τοπικο επιπεδο, αντικρουοντας ευσχημως το καθολικο αιτημα για αυξηση των διορισμων, μεσω της επικλησης της χαμηλης ζητησης ανα σχολικη μοναδα (το γνωστο προβλημα του εκπαιδευτικου πλεονασματος, επειδη τοπικοποιειται και θεμελιωνεται με πραγματολογικους ορους, αφοπλιζει το αιτημα περι διορισμων).4. H αξιολογηση - πρωτα του δοκιμου, κατοπιν του μονιμου - συνδεεται με την περιλαλητη μερικη αρση της μονιμοτητας. Εφοσον πραγματοποιηθει, ουδεις μπορει να εγγυηθει ότι μεσοπροθεσμα και υπο διαφορετικες κοινωνικες και εργασιακες συνθηκες, εκπαιδευτικοι δεν θα δουν την πορτα της εξοδου από την εργασια τους, αντι να μετατασσονται όπως διακινειται τωρα.5. Μια τελευταια και πιο προωθημενη σκεψη είναι η συνδεση της εφαρμογης της αξιολογησης με τις μισθολογικες αποδοχες του εκπαιδευτικου. Δεν εχει γινει καμια σχετικη μνεια από την πλευρα του Υπεπθ αλλα η εν λογω αποψη μου μεταφερθηκε από κεντρικη συνδικαλιστικη πηγη. Βεβαια δεν πιστευω σε κατι τετοιο… Ερωτημα: Γιατι τωρα όλα αυτά;Απαντηση: Ευθυνεται σε μεγαλο βαθμο η Κριση, όχι του Θεου αλλα της οικονομιας, η οποια μεγεθυνε και εκανε εξωφθαλμα ορατο το προβλημα της ανισοκατανομης και κακοδιαχειρισης του προσωπικου της δημοσιας εκπαιδευσης. Καθοτι τα δημοσια οικονομικα της χωρας τελουν στο χειλος της καταρρευσης, πρεπει τα επομενα ετη να εξοικονομηθουν ποροι, αυτό θα επιτευχθει και από τη μειωση των διορισμωνΕρωτημα: Τι θα γινει με τις μυριαδες των αδιοριστων εκπαιδευτικων;Απαντηση: Θα υποαπασχοληθουν καποιοι στο ιδιωτικο κομματι της εκπαιδευσης ως ειθισται. Εδώ να σημειωθει ότι η καθιερωση του ολοημερου σχολειου στη Δ/θμια Εκπ/ση αποτελει μια νησιδα αισιοδοξιας που ισως ανακουφισει καπως το προβλημα της αδιοριστιας. Και παλι όμως πρεπει να υπογραμμιστει ότι οι μονιμοι δεν εξαντλουν παντοτε το ωραριο τους, οποτε θα κληθουν να το κανουν στην απογευματινη ζωνη.Ερωτημα: Εχει παρουσιαστει παρομοιο κοινωνικο προβλημα διογκουμενης ανεργιας πληττουσας συγκεκριμενη ταξικη ομαδα στην προσφατη νεοελληνικη ιστορια και πως αντεδρασε η πολιτεια;Απαντηση: Ναι, τα τελευταια χρονια στον αγροτικο κοσμο της χωρας, με αποτελεσμα την προϊουσα ετεροαπασχοληση του ελληνα αγροτη και τη συρρικνωση της αγροτικης ταξης, αφου το κρατος δεν φροντισε να στηριξει το αγροτικο εισοδημα αλλα αλληθωρισε…Εχοντας γραψει όλα αυτά, οφειλω να συμφωνησω με την apri ότι τιποτα δεν είναι δεδομενο, ειδικα όταν εχουμε να κανουμε με την εγχωρια εκδοχη του homo politicus που φημιζεται για τις εντυπωσιακες του κωλοτουμπες…
Παράθεση από: Αναστασια 76 στις Δεκέμβριος 02, 2009, 10:32:46 μμαυτα ειναι απο παλαιοτερες απαντησεις καποιων που μαλλον ειναι στο σωστο δρομο... Δυστυχως, ως φαινεται, η γενικοτερη κατευθυνση που εχουν οι εξαγγελιες της υπουργου είναι δυσαρεστη για τους εκπαιδευτικους συνολικα, μονιμους και αδιοριστους.Ορισμενες επισημανσεις:1. Σημειωσα σε χθεσινο post oτι οι εκπαιδευτικοι της Β/θμιας ειναι υπεραριθμοι στη συντριπτικη πλειονοτητα των ΠΥΣΔΕ και ως εκ τουτου, αν το Υπεπθ προεβαινε σε ορθολογιστικη διαχειριση του ανθρωπινου δυναμικου, δε θα υπηρχε αναγκη διορισμων στη Β/θμια για 2-3 χρονια. Επισης, ότι αν το συνολο των διορισμων υπαχθει στη δικαιοδοσια του ΑΣΕΠ, το Υπουργειο θα μπορεσει να ελεγξει πληρως τους διορισμους και να κανει τις απαραιτητες προσαρμογες στον ογκο των διορισμων. Από τις σημερινες δηλωσεις της υπουργου προκυπτει αναποδραστο το συμπερασμα ότι ο αριθμος των διορισμων μονιμων εκπαιδευτικων θα μειωθει δραστικα.2. Ως προς τους πινακες. Αναφερθηκε ότι ο εξωπραγματικος αριθμος των 50.000 εκπαιδευτικων που εντασσονται στους πινακες θα απορροφηθει βαθμηδον μεχρις εξαντλησεως των πινακων. Φυσικα δεν υπαρχει απολυτως καμια πραγματολογικη βαση σε μια τετοια ρυθμιση (σκεφθειτε μονον ότι καθ’ ετος διοριζονται συνολικα περιπου 5.500 με 6000 εκπαιδευτικοι απ’ ολες τις κατηγοριες των διορισμων, αρα θα απαιτουνταν πολλα χρονια για να εφαρμοστει μια τετοια υπερρεαλιστικη ρυθμιση). Συμφωνα με την εμπειρια του παρελθοντος αλλα και την κοινοτατη λογικη επονται τα εξης: Υλοποιηση του προγραμματος διορισμων για το επομενο σχολικο ετος (2010 – 2011) συμφωνα με τα τωρινα ισχυοντα (από πινακες κτλ). Με τη διεξαγωγη του επομενου ΑΣΕΠ χαρασσεται μια οδυνηρη κοκκινη γραμμη στους πινακες και αποφασιζεται ότι οι εκπαιδευτικοι με χ μορια και πανω πχ 15 (υποθετικο οριο) θα διοριστουν μεσω προϋπηρεσιας (ισως και με προαπαιτουμενη την επιτυχια στο ΑΣΕΠ). Οι υπολοιποι κατω του οριου ισως λαβουν μια χαριστικη υπομοριοδοτηση βασει προϋπηρεσιας, ως προσαυξηση της βαθμολογιας του ΑΣΕΠ.3. Ο διορισμος με γνωμονα τη ζητηση ανα σχολικη μοναδα συνδεεται υποδοριως με την ατζεντα της αποκεντρωσης της δημοσιας εκπαιδευσης. Το Υπεπθ παυει να φερει την αποκλειστικη ευθυνη της ρυθμισης του ογκου των διορισμων και μπορει πια να την μετακυλιει σε περιφερειακο ή τοπικο επιπεδο, αντικρουοντας ευσχημως το καθολικο αιτημα για αυξηση των διορισμων, μεσω της επικλησης της χαμηλης ζητησης ανα σχολικη μοναδα (το γνωστο προβλημα του εκπαιδευτικου πλεονασματος, επειδη τοπικοποιειται και θεμελιωνεται με πραγματολογικους ορους, αφοπλιζει το αιτημα περι διορισμων).4. H αξιολογηση - πρωτα του δοκιμου, κατοπιν του μονιμου - συνδεεται με την περιλαλητη μερικη αρση της μονιμοτητας. Εφοσον πραγματοποιηθει, ουδεις μπορει να εγγυηθει ότι μεσοπροθεσμα και υπο διαφορετικες κοινωνικες και εργασιακες συνθηκες, εκπαιδευτικοι δεν θα δουν την πορτα της εξοδου από την εργασια τους, αντι να μετατασσονται όπως διακινειται τωρα.5. Μια τελευταια και πιο προωθημενη σκεψη είναι η συνδεση της εφαρμογης της αξιολογησης με τις μισθολογικες αποδοχες του εκπαιδευτικου. Δεν εχει γινει καμια σχετικη μνεια από την πλευρα του Υπεπθ αλλα η εν λογω αποψη μου μεταφερθηκε από κεντρικη συνδικαλιστικη πηγη. Βεβαια δεν πιστευω σε κατι τετοιο… Ερωτημα: Γιατι τωρα όλα αυτά;Απαντηση: Ευθυνεται σε μεγαλο βαθμο η Κριση, όχι του Θεου αλλα της οικονομιας, η οποια μεγεθυνε και εκανε εξωφθαλμα ορατο το προβλημα της ανισοκατανομης και κακοδιαχειρισης του προσωπικου της δημοσιας εκπαιδευσης. Καθοτι τα δημοσια οικονομικα της χωρας τελουν στο χειλος της καταρρευσης, πρεπει τα επομενα ετη να εξοικονομηθουν ποροι, αυτό θα επιτευχθει και από τη μειωση των διορισμωνΕρωτημα: Τι θα γινει με τις μυριαδες των αδιοριστων εκπαιδευτικων;Απαντηση: Θα υποαπασχοληθουν καποιοι στο ιδιωτικο κομματι της εκπαιδευσης ως ειθισται. Εδώ να σημειωθει ότι η καθιερωση του ολοημερου σχολειου στη Δ/θμια Εκπ/ση αποτελει μια νησιδα αισιοδοξιας που ισως ανακουφισει καπως το προβλημα της αδιοριστιας. Και παλι όμως πρεπει να υπογραμμιστει ότι οι μονιμοι δεν εξαντλουν παντοτε το ωραριο τους, οποτε θα κληθουν να το κανουν στην απογευματινη ζωνη.Ερωτημα: Εχει παρουσιαστει παρομοιο κοινωνικο προβλημα διογκουμενης ανεργιας πληττουσας συγκεκριμενη ταξικη ομαδα στην προσφατη νεοελληνικη ιστορια και πως αντεδρασε η πολιτεια;Απαντηση: Ναι, τα τελευταια χρονια στον αγροτικο κοσμο της χωρας, με αποτελεσμα την προϊουσα ετεροαπασχοληση του ελληνα αγροτη και τη συρρικνωση της αγροτικης ταξης, αφου το κρατος δεν φροντισε να στηριξει το αγροτικο εισοδημα αλλα αλληθωρισε…Εχοντας γραψει όλα αυτά, οφειλω να συμφωνησω με την apri ότι τιποτα δεν είναι δεδομενο, ειδικα όταν εχουμε να κανουμε με την εγχωρια εκδοχη του homo politicus που φημιζεται για τις εντυπωσιακες του κωλοτουμπες…ΟΡΘΟΤΑΤΗ,ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ,Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΟΥ.ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ : ΑΝΑΚΟΧΗ(ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ),ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΙ ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ........
Με τις νέες προτάσεις για να μπορείς να εργαστείς ως αναπληρωτής ακόμη και ως ωρομίσθιος θα πρέπει να είσαι επιτυχών στον τελευταίο ΑΣΕΠ. Δηλαδή ακόμα και αν έχεις προϋπηρεσία ή έχεις επιτυχία σε παλιότερο ΑΣΕΠ αποκλείεσαι από τις λίστες μέχρι να ξαναείσαι επιτυχών.Αυτό πότε ειπώθηκε και δεν το κατάλαβα..........η Διαμαντοπούλου όταν είχε βγει στη Νετ άφησε να εννοηθεί ότι οι προηγούμενες επιτυχίες μετράνε: είχε πει ότι οι περισσότεροι είναι επιτυχόντες..υπάρχουν και κάποιοι που δεν είναι και πορκαλούν πρόβλημα...θέλουμε να κλείσουμε τα παράθυρα και τέτοια....
αρα οι δεκαεξαρηδες ειναι ωριμοι για συζητησεις...(την ωριμοτητα αυτη την εχουν απο το σπιτι τους...........εμεις δεν εχουμε συμβαλλει καθολου σ αυτο... ) εμεις ανωριμοι γι αυτο δεν εχει κατσει να μας ακουσει...εμεις δεν μπορουμε να συζητησουμε γι αυτο μας εριξε τις προτασεις της....