0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δυστυχώς η πτώχευση της χώρας, σαν δεδομένο, κάνει να φαντάζουν σαν μικρότητες οι αντιπαλότητες που έχουμε μεταξύ μας. Οι διορισμοί των εκπαιδευτικών θα περιοριστούν σε μεγάλο βαθμό και λίγοι θα είναι οι επιπλέον ''τυχεροί'' που θα δεχτούν αβίαστα στο μέλλον τις νέες περικοπές και την συνεχόμενη απαξίωση του δημοσίου τομέα.Τα λαμόγια κέρδισαν...
Όχι φίλε δεν είμαι οργισμένος με αυτά που συμβαίνουν στο σίριαλ έγκλημα και τιμωρία.Όταν επί χρόνια κατέχαμε το ρεκόρ στα δυστυχήματα λόγω ενός άθλιου οδικού δικτύου και μιας ανύπαρκτης τροχαίας και φτάσαμε στο σημείο να μην μπαίνουν ούτε στα ψηλά των εφημερίδων ένιωθα οργή. Τώρα αυτή η επιπόλαιη χώρα ,που έβαλε το φαίνεστε πιο πάνω και την εύκολη ζωή ,ήρθε η ώρα να δει καθαρά την απλή ανθρώπινη πραγματικότητα. Ότι στον κόσμο δεν είναι όλοι ίδιοι, δεν τα ξεπούλησαν παντού.Γκρεμίστηκαν οι αξίες από τους σωτήρες κάθε λογής και τον υποβόσκοντα εμφύλιο.Γιατί όπως έλεγε και ο μακαρίτης ο Ρένος Αποστολίδης έχουμε τον εμφύλιο μέσα μας.Οι ηθικές αξίες ταυτίστηκαν με την χούντα και με τον Στάλιν γι αυτό κατέρρευσαν. Έφερνε καθείς τις δικές του , τορνευμένες στα μέτρα του ,από το εξωτερικό.Έπαψε να μιλιέται η ίδια γλώσσα στην ίδια χώρα.Οι αρχαίοι έβαζαν το μέτρο ως κριτήριο. Οι νεότεροι δείχνουν ανοχή σε κάθε είδους υπερβολή. Γιατί; γιατί δεν έκλεισαν ποτέ οι πληγές ενός εσωτερικού διχασμού. Και αφού δεν θεραπεύτηκε ποτέ κακοφορμίζει διαρκώς αλλάζοντας εμφάνιση.Αν δεν μισούσε κανείς ,έστω υποσυνείδητα, θα χωρίζονταν η χώρα σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα που ο ένας εκδικείται τον άλλο; Ποια είναι η βάση της φοροδιαφυγής ή της παραοικονομίας αν όχι η ρεβάνς για την αφασία στο δημόσιο και το αντίστροφο.Όλη αυτή η αντικοινωνική συμπεριφορά που εκδηλώνεται τόσο έντονη δεν έχει ένα υπόβαθρο; Γιατί ο ελληνοαμερικάνος είναι ευγενικός και συγκροτημένος ενώ ο ημεδαπός αγενής και ασυνάρτητος; (σε γενικές γραμμές…)Δες τον κλάδο των εκπαιδευτικών, χωρισμένοι σε κατηγορίες που η μια απορρίπτει την άλλη. Και το υπουργείο να συντονίζει την διαίρεση για μικροπολιτική, με την υπόθεση της εκπαίδευση χαμένη από κάθε άποψη.Τι στο καλό όλοι έχουν δικαίωμα αφού σπούδασαν και εργάστηκαν στην εκπαίδευση ,ιδιωτική ή δημόσια να αυτοαποκαλούνται εκπαιδευτικοί. Το ποιος είναι καλός ή κακός εύκολα μπορεί να διαπιστωθεί στην πράξη, όχι με φιλτραρίσματα ασεπ ή μόρια προϋπηρεσίας. Εκεί είναι η ουσία.Με κάποια διαδικασία, όσο γίνεται ποιο αντικειμενική, ας προσλαμβάνονται κάποιοι και να δέχονται την δοκιμασία στην εφαρμογή της διδασκαλίας. Αν δεν μπορούν ,να αφήνουν έντιμα την θέση τους για όσους τα καταφέρνουν. Είναι τόσο απλό.Τα παιδιά είναι το μέλλον για κάθε κοινωνία και αξίζουν προσοχής και μόρφωσης , όλοι πρέπει να συμφωνούν πάνω σε αυτή την βάση.
Σ΄αυτούς μάλλον ανήκεις!!Γι΄αυτό σε συμφέρει να γράφεις αυτά που γράφεις! Με ιδιοτέλεια!εχασες..φίλε !όταν καταλάβεις τι σου γίνεται ..εύχομαι να μην είναι αργα για σενα
Παράθεση από: nickitol στις Μαρτίου 06, 2010, 11:46:37 amΣ΄αυτούς μάλλον ανήκεις!!Γι΄αυτό σε συμφέρει να γράφεις αυτά που γράφεις! Με ιδιοτέλεια!εχασες..φίλε !όταν καταλάβεις τι σου γίνεται ..εύχομαι να μην είναι αργα για σεναΕσύ πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι έχασε και οι υπόλοιποι κομπλεξικοί παρτάκηδες που φωνάζετε για τις αδικίες δήθεν και καλά στο σύστημα προσλήψεων, για τους πολύτεκνους και τους άλλους και έδωσε λαβή στην Αννούλα να σου αλλάξει τα φώτα με το νέο σύστημα.Αν διοριστείς ποτέ γράψε μου. Εγω είμαι διορσιμένος, αλλά πολεμάω για όλους τους συναδέλφους. Για όλους αυτούς που μεταχειριζόμενοι τους νόμους που η ίδια η πολιτεία ψήφισε, προσπάθησαν να διοριστούν. Κομλεξικοί και μύωπες. Δεν μπορείτε να δείτε πιο μπροστά, πιο μακρυά.
Παράθεση από: nickitol στις Μαρτίου 06, 2010, 11:46:37 amΣ΄αυτούς μάλλον ανήκεις!!Γι΄αυτό σε συμφέρει να γράφεις αυτά που γράφεις! Με ιδιοτέλεια!εχασες..φίλε !όταν καταλάβεις τι σου γίνεται ..εύχομαι να μην είναι αργα για σεναΕσύ πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι έχασε και οι υπόλοιποι κομπλεξικοί παρτάκηδες που φωνάζετε για τις αδικίες δήθεν και καλά στο σύστημα προσλήψεων, για τους πολύτεκνους και τους άλλους και έδωσε λαβή στην Αννούλα να σου αλλάξει τα φώτα με το νέο σύστημα. (Αν νομίζεις ότι χρειάζεται λαβές για να φέρει τα πάνω κάτω είσαι γελασμένος. Και δεν καταλαβαίνω τι σύστημα είναι αυτό που προτείνεις: να μη μιλάει κανείς, να το βουλώνουμε όλοι απέναντι στις αδικίες για να μη¨χαλαστούν" κάποιοι). Αν διοριστείς ποτέ γράψε μου. Εγω είμαι διορσιμένος, αλλά πολεμάω για όλους τους συναδέλφους. Για όλους αυτούς που μεταχειριζόμενοι τους νόμους που η ίδια η πολιτεία ψήφισε, προσπάθησαν να διοριστούν. Κομλεξικοί και μύωπες. Δεν μπορείτε να δείτε πιο μπροστά, πιο μακρυά.
Παράθεση από: aeee στις Μαρτίου 05, 2010, 11:49:23 pmΠαράθεση από: maritina στις Μαρτίου 05, 2010, 11:39:54 pmΣυμφωνω παιδια...αλλα πριν λιγο σε αλλο φορουμ ελεγαν οτι θεωρειται οτι οι δασκαλοι εχουν ηδη την επαρκεια αυτη...και μαλιστα μεσω παρακολουθησης συγκεκριμενου μεταπτυχιακου στο Παιδαγωγικο παιρνεις και επαρκεια και 3 μορια στον ΑΣΕΠ.Επισης να ενημερωσω οτι το γαλλικο σχεδιο που φαινεται να προωθειται στη χωρα μας (ελπιζω να κανω λαθος)αφορα την παρακολουθηση 217 ωρων μαθημα σε παιδαγωγικα και γυρω στις 60 ωρες σε ταξη απο τις οποιες οι 40 ειναι με εποπτεια.Και παλι τονιζω οτι εγω εψαξα και τα βρηκα αυτα γιατι μονο εκει συμβαινουν(Γαλλια)πως δηλαδή λειτουργουν οι διορισμοι αλλα και τα ίδια τα σχολεία στη Γαλλια;;;;;Θα πρεπει να εχεις παρει το πιστοποιητικο για να δωσεις εξετασεις....συγχρονως εισαι και σε σχολειο με επιτηρηση καποιου που εχει ορισει το υπουργειο.Πρεπει να επιτυχεις και στη διδασκαλια και στα μαθηματα που προανεφερα για να διδαξεις σε δευτεροβαθμια.....πριν λιγο τα ξαναδιαβαζα....
Παράθεση από: maritina στις Μαρτίου 05, 2010, 11:39:54 pmΣυμφωνω παιδια...αλλα πριν λιγο σε αλλο φορουμ ελεγαν οτι θεωρειται οτι οι δασκαλοι εχουν ηδη την επαρκεια αυτη...και μαλιστα μεσω παρακολουθησης συγκεκριμενου μεταπτυχιακου στο Παιδαγωγικο παιρνεις και επαρκεια και 3 μορια στον ΑΣΕΠ.Επισης να ενημερωσω οτι το γαλλικο σχεδιο που φαινεται να προωθειται στη χωρα μας (ελπιζω να κανω λαθος)αφορα την παρακολουθηση 217 ωρων μαθημα σε παιδαγωγικα και γυρω στις 60 ωρες σε ταξη απο τις οποιες οι 40 ειναι με εποπτεια.Και παλι τονιζω οτι εγω εψαξα και τα βρηκα αυτα γιατι μονο εκει συμβαινουν(Γαλλια)πως δηλαδή λειτουργουν οι διορισμοι αλλα και τα ίδια τα σχολεία στη Γαλλια;;;;;
Συμφωνω παιδια...αλλα πριν λιγο σε αλλο φορουμ ελεγαν οτι θεωρειται οτι οι δασκαλοι εχουν ηδη την επαρκεια αυτη...και μαλιστα μεσω παρακολουθησης συγκεκριμενου μεταπτυχιακου στο Παιδαγωγικο παιρνεις και επαρκεια και 3 μορια στον ΑΣΕΠ.Επισης να ενημερωσω οτι το γαλλικο σχεδιο που φαινεται να προωθειται στη χωρα μας (ελπιζω να κανω λαθος)αφορα την παρακολουθηση 217 ωρων μαθημα σε παιδαγωγικα και γυρω στις 60 ωρες σε ταξη απο τις οποιες οι 40 ειναι με εποπτεια.Και παλι τονιζω οτι εγω εψαξα και τα βρηκα αυτα γιατι μονο εκει συμβαινουν(Γαλλια)
Παράθεση από: maritina στις Μαρτίου 06, 2010, 12:57:27 amΠαράθεση από: aeee στις Μαρτίου 05, 2010, 11:49:23 pmΠαράθεση από: maritina στις Μαρτίου 05, 2010, 11:39:54 pmΣυμφωνω παιδια...αλλα πριν λιγο σε αλλο φορουμ ελεγαν οτι θεωρειται οτι οι δασκαλοι εχουν ηδη την επαρκεια αυτη...και μαλιστα μεσω παρακολουθησης συγκεκριμενου μεταπτυχιακου στο Παιδαγωγικο παιρνεις και επαρκεια και 3 μορια στον ΑΣΕΠ.Επισης να ενημερωσω οτι το γαλλικο σχεδιο που φαινεται να προωθειται στη χωρα μας (ελπιζω να κανω λαθος)αφορα την παρακολουθηση 217 ωρων μαθημα σε παιδαγωγικα και γυρω στις 60 ωρες σε ταξη απο τις οποιες οι 40 ειναι με εποπτεια.Και παλι τονιζω οτι εγω εψαξα και τα βρηκα αυτα γιατι μονο εκει συμβαινουν(Γαλλια)πως δηλαδή λειτουργουν οι διορισμοι αλλα και τα ίδια τα σχολεία στη Γαλλια;;;;;Θα πρεπει να εχεις παρει το πιστοποιητικο για να δωσεις εξετασεις....συγχρονως εισαι και σε σχολειο με επιτηρηση καποιου που εχει ορισει το υπουργειο.Πρεπει να επιτυχεις και στη διδασκαλια και στα μαθηματα που προανεφερα για να διδαξεις σε δευτεροβαθμια.....πριν λιγο τα ξαναδιαβαζα....Μου λες λίγο πού ακριβώς τα διάβαζες; Μπορείς να παραθέσεις κπ link?
Παράθεση από: morgan στις Μαρτίου 06, 2010, 11:22:15 pmΠαράθεση από: maritina στις Μαρτίου 06, 2010, 12:57:27 amΠαράθεση από: aeee στις Μαρτίου 05, 2010, 11:49:23 pmΠαράθεση από: maritina στις Μαρτίου 05, 2010, 11:39:54 pmΣυμφωνω παιδια...αλλα πριν λιγο σε αλλο φορουμ ελεγαν οτι θεωρειται οτι οι δασκαλοι εχουν ηδη την επαρκεια αυτη...και μαλιστα μεσω παρακολουθησης συγκεκριμενου μεταπτυχιακου στο Παιδαγωγικο παιρνεις και επαρκεια και 3 μορια στον ΑΣΕΠ.Επισης να ενημερωσω οτι το γαλλικο σχεδιο που φαινεται να προωθειται στη χωρα μας (ελπιζω να κανω λαθος)αφορα την παρακολουθηση 217 ωρων μαθημα σε παιδαγωγικα και γυρω στις 60 ωρες σε ταξη απο τις οποιες οι 40 ειναι με εποπτεια.Και παλι τονιζω οτι εγω εψαξα και τα βρηκα αυτα γιατι μονο εκει συμβαινουν(Γαλλια)πως δηλαδή λειτουργουν οι διορισμοι αλλα και τα ίδια τα σχολεία στη Γαλλια;;;;;Θα πρεπει να εχεις παρει το πιστοποιητικο για να δωσεις εξετασεις....συγχρονως εισαι και σε σχολειο με επιτηρηση καποιου που εχει ορισει το υπουργειο.Πρεπει να επιτυχεις και στη διδασκαλια και στα μαθηματα που προανεφερα για να διδαξεις σε δευτεροβαθμια.....πριν λιγο τα ξαναδιαβαζα....Μου λες λίγο πού ακριβώς τα διάβαζες; Μπορείς να παραθέσεις κπ link?θα σου πω αυριο γιατι πρεπει να ψαξω να τα ξαναβρω...απλα πρεπει να γνωριζεις γαλλικα για να καταλαβεις...αν ξερεις κανενα προβλημα...
Παράθεση από: billimember στις Μαρτίου 06, 2010, 11:14:33 amΝιωθει κανεις σας ασφαλης μετα απο αυτα τα λογια;Εγω παντως οχι.Αυτοι θα μας πουλησουν στους Γερμανους και θα ξυπνησουμε μια ωραια πρωια και θα νομιζουμε οτι ειμαστε στη Γερμανια. Μεταξύ σοβαρού κι αστείου μήπως αυτό δεν είναι κακό; Ίσως είναι ο μόνος τρόπος τα νησιά μας να αποκτήσουν σύγχρονα νοσοκομεία και να μην κινητοποιούμε τα ελλατωματικά super puma. Επίσης, όταν οι κάτοικοι και οι εκπαιδευτικοί των νησιών θελήσουν να ταξιδέψουν δεν θα χρειάζεται να περιμένουν τον καιρό και τα μποφόρ του ΑιγαίουΥΓ: Χιούμορ είναι τα παραπάνω και λόγια στρατιωτικών που συνάντησα στην διάρκεια της θητείας στα απομακρυσμένα νησιά
Νιωθει κανεις σας ασφαλης μετα απο αυτα τα λογια;Εγω παντως οχι.Αυτοι θα μας πουλησουν στους Γερμανους και θα ξυπνησουμε μια ωραια πρωια και θα νομιζουμε οτι ειμαστε στη Γερμανια.