Σύνολο ψηφοφόρων: 125
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το αν σε ένα σχολείο χάνονται ώρες λογω Τσικνοπέμπτης ή Τσικνοπαρασκευής (η επόμενη μέρα είναι πάντα δύσκολη) μετά από απόφαση του διευθυντή, το αν οι συνδικαλιστές καθημερινά κρατάνα τους εκπαιδευτικούς από το μάθημα τους για να τους ενημερώσουν για την απεργία...αυτά δεν δείχνουν ότι οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουν να δουλέψουν. Αυτό δείχνει έναν διευθυντή που δεν θέλει να δουλέψει, έναν διευθυντή που κάνει ό,τι θέλοιυν τα παιδιά, έναν διευθυντή που στην τελική γράφει τους νόμους στα παλιά του τα παπούτσια (δεν υπάρχει η Τσικνοπέμπτη ούτε ωα αργία ούτε ως ημιαργία). όσο για τους συνδικαλιστές, πάλι είναι θέμα διευθυντή. Μπορεί να ζητήσει η ενημέρωση να γίνεται στο μεγάλο διάλλειμα και όχι σε διδακτική ώρα.Τώρα αν είναι παράδοση η Τσικνοπέμπτη....υπάρχει και η λύση της εκδρομής....
killbill το θέμα των χαμένων και των "χαμένων" ωρών είναι μεγάλη κουβέντα. Εγώ δεν δέχομαι την άποψη ότι κάθε διδακτική ώρα στην οποία δεν είναι τα παιδιά μέσα στην τάξη με τον καθηγητή να μιλάει επί της ύλης του μαθήματος, είναι χαμένη ώρα. Αποστολή του σχολείου είναι να κάνει τα παιδιά μορφωμένους, σκεπτόμενους, λογικούς ανθρώπους, πολίτες της χώρας. Αυτή η αποστολή για να επιτευχθεί περιλαμβάνει και άλλες δραστηριότητες εκτός από το "τάξη-παράδοση".Σε αυτή την κατηγορία εντάσσονται και οι εκπαιδευτικές εκδρομές, οι εκδηλώσεις του σχολείου, τα σεμινάρια κα. Για να μιλήσω και πιο ειδικά συνάδελφε, η τσικνοπέμπτη αποτελεί έθιμο του τόπου μας. Ειδικά σητν Πάτρα απ' όπου προέρχομαι εγώ από το πρωί το κάθε κατάστημα (και εννοώ το ΚΑΘΕ κατάστημα. Μόνο τα φαρμακεία δεν ψήνουν , όπως είπε και μια γνωστή μου) βγάζει στο πεζοδρόμιο ψηστιέρα και αρχίζει το ψήσιμο που πάει μέχρι το βράδυ. Μιλάμε θολώνει η πόλη από την κάπνα. Ε ... εγώ το θεωρώ πολύ φυσιολογικό να γίνει μία τέτοια δραστηριότητα και στο σχολείο εκείνη την μέρα. Μερικά παιδιά έρχονται και ολίγον "ντυμένα" αυτή την μέρα και γενικά υπάρχει άλλη διάθεση στο σχολείο.
αντιγραφω τον προβληματισμο ενος συναδελφου σε blog που με βρισκει συμφωνο:................... Μόνο να αναλογιστεί κα- νείς όλους αυτούς τους μαθητές να κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα στο προαύ- λιο, με ό, τι έχει απομείνει στο χέρι τους από το φαγωμένο σουβλάκι! Σε πιάνει ανατριχίλα, αναλογιζόμενος τι μπορεί, με πολλή ευκολία, να συμβεί!
killbill να σου κάνω εγώ μία καί μόνο πρόταση;- επέκταση του ωραρίου του σχολείου μέχρι τις 5-6 το απόγευμα και ένταξη μέσα σε αυτό ώρα σίτισης, ώρα χαλάρωσης/μελέτηςΑντιλαμβάνεσαι βέβαια, ότι κάτι τέτοιο χρειάζεται και την κατάλληλη υλικοτεχνική υποστήριξη. Δεν είναι δυνατόν να παραμένουν τα παιδιά μέχρι το απόγευμα στο σχολείο με την άθλια τυρόπιτα του κυλικείου. Είναι απαραίτητο να υπάρχει στο σχολείο τραπεζαρία και κουζίνα. Επίσης δεν είναι δυνατόν να υπάρχει "ώρα μελέτης" τόσο για μαθητές όσο και για καθηγητές, χωρίς οι μεν να έχουν αίθουσα μελέτης και οι δε τα προσωπικά τους γραφεία. Η δε "ώρα χαλάρωσης" θα μπορεί άνετα να αντικατασταθεί από εκδηλώσεις, σεμινάρια και λοιπές δραστηριότητες, χωρίς να έρχεται σε σύγκρουση με τις διδακτικές ώρες.Δυστυχώς χωρίς αυτές τις υποδομές ΔΕΝ είναι δυνατόν να υπάρξει επέκταση του ωραρίου ΟΥΤΕ υποχρεωτική παραμονή των καθηγητών στον χώρο του σχολείου. Μέχρι τότε, θα πρέπει αναγκαστικά να στριμώχνονται όσα μπορούν να στριμωχθούν στο 8-2, μερικές φορές ακόμα και "εις βάρος" των διδακτικών ωρών.ΥΓ: @killbill : τα "σουβλάκια" που με τόση απέχθεια αντιμετωπίζεις, μπορεί να μην αποτελούν διαπαιδαγώγηση, η διοργάνωση της γιορτής όμως από τους μαθητές, αποτελεί. Διότι δεν ξέρω τι γίνεται τώρα, αλλά όταν εμείς είμασταν μαθητές, το 15μελές από τους καθηγητές μόνο την άδεια ζητούσε και τπτ άλλο. Την προμήθεια των φαγητών, την συγκέντρωση των λεφτών , ακόμ ακαι το ψήσιμο, τα αναλαμβάναν όλα οι μαθητές. Δεν ξέρω, αλλά εγώ το θεωρούσα πολύ ωραίο το γεγονός ότι μπορούσαμε να το οργανώσουμε αυτό.
Το να γιορταστεί η Τσικνοπέμπτη σε ένη νηπιαγωγείο ή σε ένα δημοτικό το καταλαβάινω και μποώ να του βρω και παιδαγωγικό στόχο (γνωριμία με τα παραδοσιακά έθιμα) και να το εντάξω και σε ένα πρότζεκτ για διαπολιτισμικότητα, περιβάλλον κλπ.Τώρα στις άλλες βαθμίδες δεν νοίζω ότι εξυπηρετεί κάτι.όσον αφορά τα τσίπουρα...εδώ θα επανέλθω στην ευθύνη του διευθυντή αλλά και των καθηγητών. Αφέθηκαν, δηλαδή, τα παιδιά ελέυθερα σε μια αυλή σχολείου και επόμενο ήταν να μεθύσουν..... Πού ήταν οι καθηγητές; πού ήταν ο διευθυντής να κάνει έλεγχο; Και μην μου πέιτε ότι το τσίπουρο πώς θα το βρει!!!!!!
Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω είναι γιατί να υπάρχει ένα τέτοιο θέμα στο φόρουμ που κατά βάση δυσφημεί τον κλάδο μας που ήδη είναι και σκληρά εργαζόμενος και χαμηλά αμειβόμενος και πρόσφατα βρίσκεται σε δεινή θέση σύμφωνα με τις εξαγγελίες της υπουργού!