Σύνολο ψηφοφόρων: 125
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: happiness στις Φεβρουάριος 08, 2010, 10:33:56 πμγιατί ζητάς το υποχρεωτικό 8-2 ;;; Έτσι; για να "μάθουν" αυτοί οι (#*$&(*@#&@ που γκρινιάζουν και να τσατιστούν περισσότερο;; Σε τι ακριβώς θα βοηθήσει στην λειτουργία του σχολείου αυτό που προτείνεις;Καμία σχέση με αυτό που λες. Και τα περί τσαντίλας και ξέσπασμά μου στην τσικνοπέμπτη είναι καθαρά δικές σου ερμηνείες που τα έχεις βγάλει από το μυαλό σου. Ίσα ίσα εγώ γελάω με τα χάλια και την κατάντια τους. Γιατί να τσαντίζομαι? Θα μπορούσα και εγώ εξάλλου να εφαρμόσω την πολιτική τους. Στο χέρι μου είναι. Να έλεγα ά έτσι είστε? Θα δείτε και εγώ. Μόνο τις ώρες διδασκαλίας μου και τέλος! Θα ήμουν πολύ αφελής εξάλλου αν έλεγα "ρε γαμώτο εγώ κάθομαι 8-2 και σκίζομαι, ενώ αυτοί την κοπανάνε." Και να με τσαντίζει αυτό! Τότε γιατί να κάθομαι αν με τσαντίζει? Μαζόχας είμαι?Ακουσε με λοιπον hapiness. Κάθομαι 8-2 επειδή το γουστάρω και επειδή έτσι νιώθω ότι είναι το σωστό. Και δεν με τσαντίζει κανένας που δεν κάθεται και έχει άλλες αντιλήψεις. Εγώ με τον εαυτό μου θέλω να νιώθω ότι κάνω το σωστό.Οργάνωσα την ψηφοφορία απλά και μόνο για να δω πως σκέφτονται και άλλοι συνάδελφοι και μέχρις στιγμής βλέπω ότι δεν είμαι μόνος.(Και όσον αφορά την τσικνοπέμπτη μην το συζητάμε άλλο εδώ γιατί κουράζουμε. Είμαστε εκτός θέματος. Να συζητηθεί κάπου αλλού!)Λοιπόν σε τι θα βοηθούσε το 8-2;1. Θα μοιραζόταν οι δουλειές του σχολείου και το σχολείο θα λειτουργούσε με μεγαλύτερη οργάνωση. Όχι όπως τώρα που το βάρος των εργασιών πεφτει συνήθως στους ψαρομένους νεοδιόριστους για να κάθονται οι υπόλοιποι που δεν δέχονται να κάτσουν στο σχολείο δευτερόλεπτο μετά τις ώρες διδασκαλίας τους.2. Θα μπορούσαν να εχουν οριστεί 2 καθηγητές υπέυθυνοι ενός τμήματος ώστε όταν έρχονται οι γονείς να δικαιολογήσουν απουσίες και απουσιάζει ο ένας να βρίσκουν τον άλλον.3. Οι εφημερίες θα μπορούσαν να απλωθούν σε περισσότερους συναδέλφους ή και να ενισχυθούν πχ 2 άτομα στην αυλή για την καλύτερη λειτουργία του σχολείου. Όχι όπως τώρα που αναγκαζόμαστε κάποιοι να κάνουν και 2 εφημερίες γιατί οι υπόλοιποι δεν κάθονται δευτερόλεπτο μετά τις ώρες διδασκαλίας τους.4. Την μισθοδοσία που έχει την απίστευτη δουλειά θα μπορούσαν να την μοιραστούν περισσότεροι συνάδελφοι και να μοιράσουν τις επιμέρους εργασίες. Όχι όπως τώρα που την έχει αναλάβει ένας γιατί οι υπόλοιποι δεν κάθονται δευτερόλεπτο μετά τις ώρες διδασκαλίας τους.5. Οι γονείς θα ήξεραν ότι όποτε έρθουν στο σχολείο στο διάστημα 8-2 θα βρουν τον καθηγητή του παιδιού τους να συζητήσουν. Όχι όπως τώρα που δεν τους βρίσκουν ποτέ.6. Το πρόγραμμα στον ΕΠΑΦΟ (αυτό και αν έχει την απίστευτη δουλειά) θα μπορούσε να γίνει από περισσότερους συναδέλφους που γνωρίζουν από υπολογιστή. Όχι όπως τώρα που τα έχει φορτωθεί όλα ο πληροφορικός. Χαλάει το fax τρέχει ο πληροφορικός. Ξεμείναμε από μελάνια, τρέχει ο πληροφορικός.Μια φιλόλογος στο σχολείο είπε ότι δεν ξέρει ούτε από που ανοίγει ο υπολογιστής επίτηδες για να μην της φορτώσουν κάποια δουλειά στον ΗΥ. Μια μέρα η διευθύντρια την έπιασε να γράφει με τυφλό σύστημα και να κάνει chat στο facebook!! ταυτόχρονα έφτιαχνε παρουσιάσεις σε powerpoint!!και άλλα πολλά.Ειλικρινά χαίρομαι που δεν έχω αφήσει να με πάρει η κατρακύλα του απαξιωτικού συστήματος και να γίνω μίζερος και να κλαίω την μοίρα μου που έγινα καθηγητής σε αυτήν την χώρα.Το πιο εύκολο πράγμα είναι να πει κανείς, α δεν μου έχουν internet, δεν μου έχουν γραφείο, δεν μου έχουν βιβλιοθήκη, δεν έχω καλοριφέρ, δεν υπάρχουν τουαλλέτες, δεν μου έχουν υπολογιστή και άλλους 100 λόγους, και άρα θα δουλέψω μόνο τις ώρες διδασκαλίας μου και δρόμο μετά και να αποδεχτείς την κατάσταση.Το δύσκολο είναι να προσπαθήσεις εσύ να κάνεις κάτι για αυτό... Όσον αφορά τις επιλογές στην ψηφοφορία εντάξει υπάρχουν και άλλες 500 εναλλακτικές. Το σκεπτικό μου επαναλαμβάνω ήταν να βάλω: α) τι λέει ο νόμος και β & γ) τι συμβαίνει στην πραγματικότητα στα σχολεία.Δεν ήθελα να βάλω επιλογές με υποθέσεις (αν το σχολείο μου παρείχε αυτό και αυτό τότε θα καθόμουν κλπ κλπ). Ήθελα να προκύψουν συμπεράσματα από το πως έχει η κατάσταση σήμερα στα σχολεία και όχι από ένα φανταστικό super σχολείο. Ο καθένας εξάλλου μπορεί να έχει τους δικούς του λόγους για το πότε και με ποιές συνθήκες θα καθόταν 8-2 και λογικό είναι και για αυτό εξάλλου συζητάμε εδώ. Άλλος μπορεί να ισχυριστεί το οικονομικό, άλλος τις υποδομές, κλπ κλπ.
γιατί ζητάς το υποχρεωτικό 8-2 ;;; Έτσι; για να "μάθουν" αυτοί οι (#*$&(*@#&@ που γκρινιάζουν και να τσατιστούν περισσότερο;; Σε τι ακριβώς θα βοηθήσει στην λειτουργία του σχολείου αυτό που προτείνεις;
[Μια φιλόλογος στο σχολείο είπε ότι δεν ξέρει ούτε από που ανοίγει ο υπολογιστής επίτηδες για να μην της φορτώσουν κάποια δουλειά στον ΗΥ. !!και άλλα πολλά.
Ίσως θα ήταν καλή ίδεα να θεωρείται προαπαιτούμενο για τους νέους διορισμούς πιστοποιητικό γνώσης και χρήσης Η/Υ (τύπου ECDL ή παρόμοια που δίνουν πλέον πολλά τμήματα στους πτυχιούχους τους), ενώ οι ήδη διορισμένοι να περνάνε από υποχρεωτικά σεμινάρια επιμόρφωσης.Θα πω στο Μάρκο να το προτείνει στην Άννα όταν την ξαναπάρει τηλ.
Παράθεση από: Landau στις Φεβρουάριος 08, 2010, 04:31:36 μμΊσως θα ήταν καλή ίδεα να θεωρείται προαπαιτούμενο για τους νέους διορισμούς πιστοποιητικό γνώσης και χρήσης Η/Υ (τύπου ECDL ή παρόμοια που δίνουν πλέον πολλά τμήματα στους πτυχιούχους τους), ενώ οι ήδη διορισμένοι να περνάνε από υποχρεωτικά σεμινάρια επιμόρφωσης.Θα πω στο Μάρκο να το προτείνει στην Άννα όταν την ξαναπάρει τηλ. Οι ηδη διορισμενοι να κατσουν και αυτοι στα θρανια και να παρουν το ECDL το καλοκαιρι που καθονται.
Σε όσα σχολεία και αν πέρασα πάντα κρατούσα ημερολόγιο με στατιστικά με τις ώρες, ημερομηνίες και την αιτιολογία για την οποία χάνονταν ώρςε μαθήματος. Κάθε χρόνο το ίδιο έργο έβλεπα και βλέπω.Τα στατιστικά αυτά σκέφτομαι να τα στείλω στην Διαμαντοπούλου!
Εάν η ψηφοφορία περιλάμβανε ως επιλογή "8-2 με την προϋπόθεση ότι υπάρχει καρέκλα και χώρος για όλους και ιντερνετ" θα την επέλεγα. Αλλιώς το να καθόμαστε στο σχολείο 8-2 απλά για να μας βλέπουν δεν έχει νόημα.
Σήμερα δώσαμε βαθμμούς. όσοι καθηγητές δεν ήταν υπεύθυνοι τμήματος την κοπάνησαν. Οι γονείς έψαχναν τους καθηγητές να τους ρωτήσουν για τα παιδιά τους και δεν εύρισκαν κανέναν.Επισης επειδή τυχαίνει να έχουμε και μερικούς ωρομίσθιους έφυγαν και αυτοί γιατί επικαλούνταν το γράμμα του νόμου ότι δεν αναλαμβάνουν κανένα καθήκον πέρα από τις ώρες διδασκαλείας τους. (ένας ωρομίσθιος είχε 2 πρώτες ώρες και αρνήθηκε να περιμένει μέχρι να δώσουμε βαθμούς για να δει τους γονείς).Το αν έκανε σωστά ή όχι το αφήνω στην κρίση του καθενός. Εγώ απλά έχω να πω ότι υπάρχει το γράμμα του νόμου αλλά υπάρχει και το πνεύμα του νόμου γιατί είμαστε και άνθρωποι...Πάντως εγώ ένιωσα πάρα πολύ άσχημα σήμερα. Με ρωτούσαν που είναι ο τάδε και έλεγα.. εμμμ κάπου εδώ είναι, μήπως πήγε τουαλέτα... περιμένετε θα έρθει...
Το άλλο είναι ωραίο: να περιμένεις με τις ώρες μπας και φιλοτιμηθεί κανένας γονιός να ρωτήσει για το βλαστάρι του, και να μην εμφανίζεται ψυχή! Πέρσυ στο Γυμνάσιο περνούσαν από μπροστά μου και ούτε να με φτύσουν! Φέτος στο Δημοτικό, ούτε ένας! Ούτε καν όσοι είχαν 6 (φέτος) ή κόβονταν (πέρσυ)...