0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Από τη μια μιλάς για επιχειρήματα και κατακρίνεις τους άλλους όταν τα δικά σου επιχειρήματα είναι τα λουκούμια και οι σοκολάτες?Και σχετικά με αυτό που είπες για τα απωθημένα, αν κάποιος διαβάσει όλα τα μηνύματα σε αυτό το θέμα θα καταλάβει πολύ καλά ποιος βγάζει τα απωθημένα του εδώ.Παράθεση από: anastasia86 στις Φεβρουαρίου 27, 2010, 01:24:32 pm Εκεί έρχονται τα λουκούμια,μπας και δουν ορισμένοι ότι υπάρχει και άλλη οπτική γωνία!! Υ.Γ: Σοκολατίτσα να φας εσύ,κάνει καλό και ως υποκατάστατο για τα νεύρα,εκτός από την έμπνευση!! Άλλωστε ό,τι είχα να σου πω στο είπα,όπως και άλλοι συνάδελφοι, με επιχειρήματα σε άλλο τόπικ.
Εκεί έρχονται τα λουκούμια,μπας και δουν ορισμένοι ότι υπάρχει και άλλη οπτική γωνία!! Υ.Γ: Σοκολατίτσα να φας εσύ,κάνει καλό και ως υποκατάστατο για τα νεύρα,εκτός από την έμπνευση!! Άλλωστε ό,τι είχα να σου πω στο είπα,όπως και άλλοι συνάδελφοι, με επιχειρήματα σε άλλο τόπικ.
'Οταν τελέιωσα το απενπιστήμιο και το πρώτο μου μεταπτυχιακό, και μετά από ένα χρόνο εργασίας στο εξωτερικό σε σχολέιο, με μια κατάσταση το εντελώς αντίθετο από την Ελλάδα, είχα και εγώ τέτοιες απόψεις. Ότι δηλαδή αν ο δάσκαλος είναι ΔΑΣΚΑΛΟΣ τότε μπορεί να ανταπεξέλθει σε όλες τις καταστάσεις γιατί τα παιδιά είναι απλά παιδιά.Μπήκα για πρώτη φορά σε ένα ειδικό σχολέιο. Είχα τρελές ιδέες, βασισμένες στη θεωρία, ήθελα να πετύχω την 'ενταξη των παιδιών στο κοινωνικό σύνο, τη συνεργασία των γονέων μπλα μπλα μπλα....Πάρα πολύ ωραία όλα! Μπάινοντας, λοιπον, στο σχολέιο, αυτό που αντίκρισα ήταν παιδιά παρατημένα από την οικογένεια, χωρίς κανένα υπόβαθρο από το σπίτι. Είδα γονείς που το ενδιαφέρον τους για το σχολέιο περιοριζόταν στο να τα στέλνουν το πρωί μα το ταξί και να τα παραλαμβάνουν το μεσημέρι (και αυτό με ερωτηματικά καθώς ο ταξιτζής πολλές φορές έψαχνε μαμάδες). Δεν επιθυμούσαν καμία συνεργασία με το σχολέιο, δεν τους ενδιέφεραν τα παιδιά, παρά μόνο μέχρι το σημέιο που θα τα "ξεφωρτωνόταν" για 4 ώρες.Αργότερα πήγα και σε "κανονικό" νηπιαγωγείο. Η κατάσταση η ίδια. Κανένας σεβασμός ούτε προς το χώρο του σχολέιου, ούτε προς το πρόσωπο του δασκάλου. Υποτιμητικές κουβέντες για το δάσκαλο μπορστά στα παιδιά, κοροϊδία αυτών που ήθελα να κάνω στην τάξη και ζητούσα τη βοήθεια των γονέων, πολλές προτάσεις από μπαμπάδες για ραντεβού (ναι είχα και τα τυχερά μου), αντιμετώπιση του σχολέιου ως πάρκινγκ στην κυριολεξία.Όταν, λοιπόν, από τα 4 χρόνια τους τα παιδιά βλέπουν την οικογένεια να αντιμετωπίζει έτσι το σχολέιο και το δάσκαλο, επόμενο είναι να υιοθετήσουν τη΄ν ίδια συμπεριφορά. Και η αλλαγή συμπεριφοράς δεν είναι αυκολο πράγμα, όταν άλλα τους λες στο σχολέιο και άλλα ακούνε στο σπίτι και στον περίγυρο τους. Πάρτε π.χ. την καθηγήτρια στην Κρήτη που τη χαράκωσαν. Ο λόγος,από ό,τι λένε, ήταν ότι έκανε μάθημα σε παιδιά μεταναστών. Λέτε τα παιδιά που τη χαράκωσαν να μην είχαν ακούσει ποτέ για ισότητα, ρατσισμό κλπ; Είμαι κατηγορηματική ότι είχαν ακούσει. Αλλά πολύ πιθανόν οι ίδιες οι οικογένειες τους ή οι φίλοι τους (που σίγουρα έχουν "μαγαλύτερη" αξία) έλεγαν το αντίθετο. Ας μην κατηγορούμε τόσο εύκολα τους εκπαιδευτικούς ότι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Όποιος έχει μπει σε τάξη δημόσιου Ελληνικού σχολέιου ξέρει ποιά είναι η πραγματικότητα και πόσο "εύκολη" είναι η δουλειά του εκπαιδευτικού.
Καμία ελπίδα λοιπόν! Η μοίρα μου είναι να γίνω... μαθητικό σούσι! ... Χμμ, εντάξει, μετανοώ γονυπετής... θα διαβάσω τελικά τον Skinner!
Μπας κι είσαι ο Πανάρετος;
Δεν είπε κανείς ότι φταίνε για όλα οι εκπαιδευτικοί, προφανώς το πρόβλημα είναι στην κοινωνία και στους γονείς και οι εκπαιδευτικοί πληρώνουν τη νύφη. Δεν διαφωνούμε εδώ. Όχι όμως να χρησιμοποιείς ως δικαιολογία για να μην κάνεις τίποτα και να λες η άδικη ζωή και κοινωνία φταίνε. Εσύ σαν εκπαιδευτικός τι κάνεις?
Δεν είπε κανείς ότι φταίνε για όλα οι εκπαιδευτικοί,
Παράθεση από: piaget στις Φεβρουαρίου 28, 2010, 11:02:01 amΔεν είπε κανείς ότι φταίνε για όλα οι εκπαιδευτικοί,Παραθέτω αποσπάσματα από δικά σου μηνύματα, χωρίς σχόλια.Για ότι γίνει μέσα στην τάξη φταίει ο καθηγητής Τελεία και παύλα.Οι μόνοι "απροσάρμοστοι" είναι οι καθηγητές και όχι οι μαθητές. Αν δεν μπορείτε να προσαρμοστείτε κάντε μια χάρη στα παιδιά και παραιτηθείτε.Αλλά είναι πολύ δύσκολο, γιατί από ότι φαίνεται δεν σας πολυενδιαφέρει το λειτούργημα του εκπαιδευτικού και όλες αυτές οι "παιδαγωγικές μπούρδες" όπως τις χαρακτηρίσατε, το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι η μονιμότητα και να μπαίνει ο μισθός κάθε 1 και 15.Αυτό είναι ακριβώς το πρόβλημά σας. ότι έχετε χωρίσει σε δυο στρατόπεδα εκπαιδευτικούς και μαθητέςΕσύ σαν εκπαιδευτικός τι κάνεις? Αυτός είναι άραγε ο/η εκπαιδευτικός που θέλουμε?Σίγουρα δεν είσαι εκπαιδευτικός, αλλά αν είσαι μαθητής μπορείς να γράψεις με καλύτερο τρόπο, λιγότερο ισοπεδωτικό, τι θα ήθελες από τους εκπαιδευτικούς. Έτσι θα γίνεις και πιο πιστευτός.
Και εσύ μπορείς να απαντήσεις αν θέλεις και όχι να παρουσιάζεις αποσπασματικά φράσεις που έχω πει για να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Μάλλον έχετε ξεχάσει όλοι σας πως ήταν όταν είσασταν μαθητές. Τους καθηγητές που είχατε και πόσο ενδιαφέρονταν για εσάς.Τώρα είστε καθηγητές και το μόνο που κάνετε είναι να περιμένετε καρτερικά να περάσει το μαρτύριο της σχολικής ώρας για να φύγετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε από την τάξη και στη συνέχεια να μπείτε εδώ για να πείτε τον "πόνο" σας.Παράθεση από: jak13 στις Φεβρουαρίου 28, 2010, 05:33:45 pmΠαράθεση από: piaget στις Φεβρουαρίου 28, 2010, 11:02:01 amΔεν είπε κανείς ότι φταίνε για όλα οι εκπαιδευτικοί,Παραθέτω αποσπάσματα από δικά σου μηνύματα, χωρίς σχόλια.Για ότι γίνει μέσα στην τάξη φταίει ο καθηγητής Τελεία και παύλα.Οι μόνοι "απροσάρμοστοι" είναι οι καθηγητές και όχι οι μαθητές. Αν δεν μπορείτε να προσαρμοστείτε κάντε μια χάρη στα παιδιά και παραιτηθείτε.Αλλά είναι πολύ δύσκολο, γιατί από ότι φαίνεται δεν σας πολυενδιαφέρει το λειτούργημα του εκπαιδευτικού και όλες αυτές οι "παιδαγωγικές μπούρδες" όπως τις χαρακτηρίσατε, το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι η μονιμότητα και να μπαίνει ο μισθός κάθε 1 και 15.Αυτό είναι ακριβώς το πρόβλημά σας. ότι έχετε χωρίσει σε δυο στρατόπεδα εκπαιδευτικούς και μαθητέςΕσύ σαν εκπαιδευτικός τι κάνεις? Αυτός είναι άραγε ο/η εκπαιδευτικός που θέλουμε?Σίγουρα δεν είσαι εκπαιδευτικός, αλλά αν είσαι μαθητής μπορείς να γράψεις με καλύτερο τρόπο, λιγότερο ισοπεδωτικό, τι θα ήθελες από τους εκπαιδευτικούς. Έτσι θα γίνεις και πιο πιστευτός.
Μάλλον έχετε ξεχάσει όλοι σας πως ήταν όταν είσασταν μαθητές. Τους καθηγητές που είχατε και πόσο ενδιαφέρονταν για εσάς.Τώρα είστε καθηγητές και το μόνο που κάνετε είναι να περιμένετε καρτερικά να περάσει το μαρτύριο της σχολικής ώρας για να φύγετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε από την τάξη και στη συνέχεια να μπείτε εδώ για να πείτε τον "πόνο" σας.αυτός μάλλον είναι ο δικός σου πόνος και μπήκες μέσα για να μας τον πεις.. επίσης, κάνε σπουδές πάνω στην κοινωνιολογία και την ψυχολογία της εκπαίδευσης, μάθε τι σημαίνει εκπαιδευτική έρευνα και μετά έλα να μας πεις τα πορίσματά σου.