*

Αποστολέας Θέμα: εχει ξεφυγει η κατάσταση  (Αναγνώστηκε 120322 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #294 στις: Μαρτίου 11, 2010, 02:34:05 am »

Το βλέπω το θρίλερ, καρχαρίας να κατασπαράζει στρουθοκάμηλο. ::) ;D
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:43:40 »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #295 στις: Μαρτίου 11, 2010, 02:46:58 am »
Α, ωραία ιδέα, έτοιμο λοιπόν το σενάριο!
jak13, όλο ωραίες και προσοδοφόρες ιδέες έχεις σήμερα. Πας να με κάνεις πλούσια μου φαίνεται! ;D
...Αχ, δεν μπορώ πια, με κουράσατε να είμαι φιλόλογος, ψυχολόγος και ηθοποιός!
... Χμμ, δεν πιστεύω να με πιάσει κανένα ΣΔΟΕ ως... τριπλοθεσίτη; ;D

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #296 στις: Μαρτίου 11, 2010, 11:06:04 am »

Συμβαίνουν και αυτά!

Δάσκαλος ζει τον εφιάλτη από ψεύτικο προφίλ στο facebook!

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=1&artID=1159167


Άντε ν' αποδείξει ο άνθρωπος οτι δεν είναι ελέφαντας τώρα.
Τελικά αγαπητό καρχαριάκι, μάλλον αυτό θα γίνει, ίσως είναι καλύτερα ν' αλλάξουμε επάγγελμα.

emmaki, μήπως να προσέθετες και κανένα κεφάλαιο στο διδακτορικό σου, με την άποψη της "άλλης" πλευράς? Ή δε "πουλάνε"¨αυτά στη σύγχρονη ακαδημαϊκή κοινότητα, που έχει άλλες politically correct αντιλήψεις του στυλ "τα "παιδιά" έχουν πάντα δίκιο"? Αυτοί οι άνθρωποι που τα λένε αυτά, έχουν μπει ποτέ τους σε τέτοια τμήματα?

Αν π΄ροσεξες αυτά που γράφω, δεν σχολιάζω το αν είναι σωστός ο τρόπος πειθαρχίας (ή μη) που έφαρμόζεται, αλλά την στάση του συγκεκριμένου διευθυντή δημοτικού, που μιλά για σωματική τιμωρία η οποία θα πρέπει να εφαρμόζεται στους αλλοδαπούς μαθητές γιατί αυτοί είναι που δημιουργούν προβλήματα και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν τι θα πει οικογένεια!!!!!

Όσο για το τι "πουλάει" ή όχι στην ακαδημαϊκή κονότητα δεν με νοιάζει και πολύ. Εγώ πρέπει να παραθέσω τα στοιχεία που έχω και να δουλέψω πάνω σε αυτά (παρεπιμπτόντως το θέμα μου δεν έχει σχέση με πειθαρχία, απλά αυτά αναφέρθηκαν), χωρίς να υπάρχει "σωστή" και "λάθος" άποψη. Άλλωστε στο πανεπιστήμιο που είμαι δεν υπάρχει σωστή και λάθος άποψη, αρκέι να μπορείς να υποστηρίξεις αυτά που γράφεις... Και ούτε μπορώ να κρατήσω "ότι με βολεύει" από τα στοιχεία μου, καθώς μόλις τα συλλέξω, οφείλω (αν θέλω να συνεχίσω να είμαι φοιτήτρια) να τα προσκομίσω στην επιτροπή ερευνών του πανεπιστημίου, ώστε να ελεγχθεί αν κάνω δουλειά και αν δουλέυω σύμφωνα με τον τρόπο που δήλωσα στην αρχή (ερευνητική μέθοδος, συλλογή δεδομένων, θέματα ηθίκής)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #297 στις: Μαρτίου 11, 2010, 11:30:13 pm »

Συμβαίνουν και αυτά!

Δάσκαλος ζει τον εφιάλτη από ψεύτικο προφίλ στο facebook!

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=1&artID=1159167


Άντε ν' αποδείξει ο άνθρωπος οτι δεν είναι ελέφαντας τώρα.
Τελικά αγαπητό καρχαριάκι, μάλλον αυτό θα γίνει, ίσως είναι καλύτερα ν' αλλάξουμε επάγγελμα.

emmaki, μήπως να προσέθετες και κανένα κεφάλαιο στο διδακτορικό σου, με την άποψη της "άλλης" πλευράς? Ή δε "πουλάνε"¨αυτά στη σύγχρονη ακαδημαϊκή κοινότητα, που έχει άλλες politically correct αντιλήψεις του στυλ "τα "παιδιά" έχουν πάντα δίκιο"? Αυτοί οι άνθρωποι που τα λένε αυτά, έχουν μπει ποτέ τους σε τέτοια τμήματα?

Αν π΄ροσεξες αυτά που γράφω, δεν σχολιάζω το αν είναι σωστός ο τρόπος πειθαρχίας (ή μη) που έφαρμόζεται, αλλά την στάση του συγκεκριμένου διευθυντή δημοτικού, που μιλά για σωματική τιμωρία η οποία θα πρέπει να εφαρμόζεται στους αλλοδαπούς μαθητές γιατί αυτοί είναι που δημιουργούν προβλήματα και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν τι θα πει οικογένεια!!!!!

Όσο για το τι "πουλάει" ή όχι στην ακαδημαϊκή κονότητα δεν με νοιάζει και πολύ. Εγώ πρέπει να παραθέσω τα στοιχεία που έχω και να δουλέψω πάνω σε αυτά (παρεπιμπτόντως το θέμα μου δεν έχει σχέση με πειθαρχία, απλά αυτά αναφέρθηκαν), χωρίς να υπάρχει "σωστή" και "λάθος" άποψη. Άλλωστε στο πανεπιστήμιο που είμαι δεν υπάρχει σωστή και λάθος άποψη, αρκέι να μπορείς να υποστηρίξεις αυτά που γράφεις... Και ούτε μπορώ να κρατήσω "ότι με βολεύει" από τα στοιχεία μου, καθώς μόλις τα συλλέξω, οφείλω (αν θέλω να συνεχίσω να είμαι φοιτήτρια) να τα προσκομίσω στην επιτροπή ερευνών του πανεπιστημίου, ώστε να ελεγχθεί αν κάνω δουλειά και αν δουλέυω σύμφωνα με τον τρόπο που δήλωσα στην αρχή (ερευνητική μέθοδος, συλλογή δεδομένων, θέματα ηθίκής)

Τυγχάνει να γνωρίζω προσωπικά πώς λειτουργούν τα πανεπιστήμια σε διδακτορικό επίπεδο.
Αν παρατηρήσεις πχ διδακτορικά που γίνονται σε τομείς λογοτεχνίας, σχεδόν στο σύνολό τους αφορούν φεμινισμό, σα να μην υπάρχει τίποτε άλλο, και μάλιστα με εντελώς μονόπλευρες αναλύσεις. Οπότε, τουλάχιστον στους τομείς της Λογοτεχνίας των Φιλολογιών, θα μου επιτρέψεις ν' αμφιβάλλω περί του αν υπάρχει μια "σωστή" άποψη. Επίσης μίλησα για political correctness, που είναι κάπως διαφορετικό από το απλό "σωστό". Ένα πολύ καλό άρθρο για political correctness, μπορείς να βρεις εδώ:

http://www.sba.oakland.edu/faculty/schwartz/PCJABS.htm
Ορίστε το abstract:
Παράθεση
Political correctness represents a regression in university functioning in which paternal influences are repudiated and a biparental model of authority is replaced by one revolving around a primordial conception of the mother. Paternal influences are those which represent the engagement with external reality, and regression to the primordial mother is therefore a rejection of external reality. Aspects of university functioning that are explained by this model include the inversion of valuation, the assault against the white males, the subordination of rationality in decision making, the balkanization of the university, the drive to the extreme, and the anomaly of female power.

Παράθεση
Αν π΄ροσεξες αυτά που γράφω, δεν σχολιάζω το αν είναι σωστός ο τρόπος πειθαρχίας (ή μη) που έφαρμόζεται, αλλά την στάση του συγκεκριμένου διευθυντή δημοτικού, που μιλά για σωματική τιμωρία η οποία θα πρέπει να εφαρμόζεται στους αλλοδαπούς μαθητές γιατί αυτοί είναι που δημιουργούν προβλήματα και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν τι θα πει οικογένεια!!!!!

Ωραία, αυτός ο διευθυντής είναι μια μεμονωμένη (και προφανώς απομονωμένη από τους συναδέλφους του) περίπτωση ηλιθίου. Πώς αυτό ενδιαφέρει την επιστημονική έρευνα? Ή μήπως η επιστημονική έρευνα ενδιαφέρεται να αναδείξει αυτή τη μεμονωμένη περίπτωση προκειμένου να υποστηρίξει οτι το φαινόμενο είναι εκτεταμένο, όταν δεν είναι? Και αν είναι έτσι τότε σε τί βοηθά αυτό?

Γιατί δεν ασχολείται κάποιος με φαινόμενα σαν αυτό που σου παραθέτω, τα οποία είναι γενικευμένα? Εκτός αν ασχολούνται, και δε το γνωρίζω, οπότε δικό μου το λάθος.
Και για να μη ψάχνεις για ποιά φαινόμενα μιλάω, ορίστε μια παράθεση με την οπία θα καταλάβεις τί λέγαμε (αν δε διάβασες τα προηγούμενα)

... Ναι, έχει ανέβει πολύ το κόστος ζωής ... στο βυθό! ;D
Λοιπόν, σε αυτό για την κλίκα που λες, έχεις απόλυτο δίκιο. Σήμερα, που έλειπε ο μαθητής που σου είπα, τα υπόλοιπα ήταν μια χαρά. Και συμμετείχαν και ασκήσεις έκαναν, ήταν εντελώς άλλα παιδιά.

Δυστυχώς έτσι είναι... η έλξη του κακού. Ένα άτομο στο κέντρο των καταστάσεων. Υποψιάζομαι οτι αυτού του είδους τα άτομα, αργότερα γίνονται βουλευτές. Μπορεί και υπουργοί.  ;)
Λέω να ξεκινήσω κι εγώ ένα διδακτορικό.
""Δάσκαλε, εδώ κάνουμε κουμάντο εμείς": Οι κανόνες των ΙΕΚ και η Καταστρατήγησή τους."
ή (για κοπέλλες)
"Δασκάλα, είσαι ωραίο γκομενάκι" (μη το γελάτε, αυτά έλεγαν τα πλάσματα στη προηγούμενη καθηγήτριά τους, που τώρα θέλουν να τους ξαναπάρει, και ίσως και να γίνει, βλέπετε τί κάνει η ανεργία): Σεξουαλική Παρενόχληση Επκαιδευτριών στο Σύγχρονο ΙΕΚ"


GiannisV, πριν από λίγα χρόνια σε ΙΕΚ είχα δύο τμήματα με τον ίδιο αριθμό σπουδαστών (κοντά στους 30), δίδασκα το ίδιο μάθημα, στο τελευταίο εξάμηνο στο ίδιο ΙΕΚ που εννοείται ότι ο διαχωρισμός έγινε με κριτήριο την αλφαβητική σειρά του επωνύμου τους.
Στο ένα τμήμα είχα δυσκολευτεί πολύ να βγάλω το εξάμηνο και να πω αυτά που ήθελα γιατί δε με άφηναν να έχω ποτέ καλή διάθεση με τη συμπεριφορά τους.
Στο δεύτερο τμήμα τελείωσα το εξάμηνο χωρίς να κάνω ούτε μια παρατήρηση σε κανέναν, γιατί ήταν όλοι άψογοι στην συμπεριφορά τους και εννοείται ότι έγινε τέλεια δουλειά.
Δε χρειάζεται να πω ότι η συμπεριφορά μου ήταν η ίδια και στα δύο τμήματα. Αυτό πρέπει να λέει πολλά.


Προσωπικά πιστεύω οτι στη συγκεκριμένη περίπτωση, στο "καλό" τμήμα δε δημιουργήθηκε κάποια "κλίκα", επειδή δε ταίριαζαν τα άτομα μεταξύτους, δεν υπήρχαν άτομα να τη δημιουργήσουν, κλπ. Εγώ στο πρώτο τμήμα που δίδαξα, τα πράγματα ήταν άψογα. Όταν ρώτησα αργότερα ένα παιδί, πώς και ήσασταν τόσο καλοί, η απάντηση ήταν "α, είχαμε μαλλώσει μεταξύ μας, και κανένας δεν έκανε παρέα με τους άλλους".
Είναι να δημιουργηθεί ένας πηρύνας. Στη περίπτωσή μου, δημιουργήθηκε ισχυρός πηρύνας, και μάλιστα με "αρχηγό" εξαιρετικά πονηρό άτομο μεγάλης ηλικίας.


Συμφωνώ με αυτό που γράφεις.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:43:40 »

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #298 στις: Μαρτίου 12, 2010, 09:29:15 pm »
Α, ωραία ιδέα, έτοιμο λοιπόν το σενάριο!
jak13, όλο ωραίες και προσοδοφόρες ιδέες έχεις σήμερα. Πας να με κάνεις πλούσια μου φαίνεται! ;D
...Αχ, δεν μπορώ πια, με κουράσατε να είμαι φιλόλογος, ψυχολόγος και ηθοποιός!
... Χμμ, δεν πιστεύω να με πιάσει κανένα ΣΔΟΕ ως... τριπλοθεσίτη; ;D

Εδώ δε πιάνουν κάτι υπαλλήλους του Ζορό βρε...  ;D ;D ;D
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #299 στις: Μαρτίου 12, 2010, 10:48:23 pm »
Πρωτοφανή  κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος  καυγάς για ασήμαντη αφορμή  μεταξύ δύο συμμαθητών στο  προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!

Το  απίστευτο περιστατικό συνέβη  όταν δύο 17χρονοι μαθητές της

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #300 στις: Μαρτίου 12, 2010, 10:50:24 pm »
Πρωτοφανή  κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος  καυγάς για ασήμαντη αφορμή  μεταξύ δύο συμμαθητών στο  προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!

Το  απίστευτο περιστατικό συνέβη  όταν δύο 17χρονοι μαθητές της

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #301 στις: Μαρτίου 12, 2010, 10:55:57 pm »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #302 στις: Μαρτίου 13, 2010, 10:54:33 am »

Συμβαίνουν και αυτά!

Δάσκαλος ζει τον εφιάλτη από ψεύτικο προφίλ στο facebook!

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=1&artID=1159167


Άντε ν' αποδείξει ο άνθρωπος οτι δεν είναι ελέφαντας τώρα.
Τελικά αγαπητό καρχαριάκι, μάλλον αυτό θα γίνει, ίσως είναι καλύτερα ν' αλλάξουμε επάγγελμα.

emmaki, μήπως να προσέθετες και κανένα κεφάλαιο στο διδακτορικό σου, με την άποψη της "άλλης" πλευράς? Ή δε "πουλάνε"¨αυτά στη σύγχρονη ακαδημαϊκή κοινότητα, που έχει άλλες politically correct αντιλήψεις του στυλ "τα "παιδιά" έχουν πάντα δίκιο"? Αυτοί οι άνθρωποι που τα λένε αυτά, έχουν μπει ποτέ τους σε τέτοια τμήματα?

Αν π΄ροσεξες αυτά που γράφω, δεν σχολιάζω το αν είναι σωστός ο τρόπος πειθαρχίας (ή μη) που έφαρμόζεται, αλλά την στάση του συγκεκριμένου διευθυντή δημοτικού, που μιλά για σωματική τιμωρία η οποία θα πρέπει να εφαρμόζεται στους αλλοδαπούς μαθητές γιατί αυτοί είναι που δημιουργούν προβλήματα και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν τι θα πει οικογένεια!!!!!

Όσο για το τι "πουλάει" ή όχι στην ακαδημαϊκή κονότητα δεν με νοιάζει και πολύ. Εγώ πρέπει να παραθέσω τα στοιχεία που έχω και να δουλέψω πάνω σε αυτά (παρεπιμπτόντως το θέμα μου δεν έχει σχέση με πειθαρχία, απλά αυτά αναφέρθηκαν), χωρίς να υπάρχει "σωστή" και "λάθος" άποψη. Άλλωστε στο πανεπιστήμιο που είμαι δεν υπάρχει σωστή και λάθος άποψη, αρκέι να μπορείς να υποστηρίξεις αυτά που γράφεις... Και ούτε μπορώ να κρατήσω "ότι με βολεύει" από τα στοιχεία μου, καθώς μόλις τα συλλέξω, οφείλω (αν θέλω να συνεχίσω να είμαι φοιτήτρια) να τα προσκομίσω στην επιτροπή ερευνών του πανεπιστημίου, ώστε να ελεγχθεί αν κάνω δουλειά και αν δουλέυω σύμφωνα με τον τρόπο που δήλωσα στην αρχή (ερευνητική μέθοδος, συλλογή δεδομένων, θέματα ηθίκής)

Τυγχάνει να γνωρίζω προσωπικά πώς λειτουργούν τα πανεπιστήμια σε διδακτορικό επίπεδο.
Αν παρατηρήσεις πχ διδακτορικά που γίνονται σε τομείς λογοτεχνίας, σχεδόν στο σύνολό τους αφορούν φεμινισμό, σα να μην υπάρχει τίποτε άλλο, και μάλιστα με εντελώς μονόπλευρες αναλύσεις. Οπότε, τουλάχιστον στους τομείς της Λογοτεχνίας των Φιλολογιών, θα μου επιτρέψεις ν' αμφιβάλλω περί του αν υπάρχει μια "σωστή" άποψη. Επίσης μίλησα για political correctness, που είναι κάπως διαφορετικό από το απλό "σωστό". Ένα πολύ καλό άρθρο για political correctness, μπορείς να βρεις εδώ:

http://www.sba.oakland.edu/faculty/schwartz/PCJABS.htm
Ορίστε το abstract:
Παράθεση
Political correctness represents a regression in university functioning in which paternal influences are repudiated and a biparental model of authority is replaced by one revolving around a primordial conception of the mother. Paternal influences are those which represent the engagement with external reality, and regression to the primordial mother is therefore a rejection of external reality. Aspects of university functioning that are explained by this model include the inversion of valuation, the assault against the white males, the subordination of rationality in decision making, the balkanization of the university, the drive to the extreme, and the anomaly of female power.

Παράθεση
Αν π΄ροσεξες αυτά που γράφω, δεν σχολιάζω το αν είναι σωστός ο τρόπος πειθαρχίας (ή μη) που έφαρμόζεται, αλλά την στάση του συγκεκριμένου διευθυντή δημοτικού, που μιλά για σωματική τιμωρία η οποία θα πρέπει να εφαρμόζεται στους αλλοδαπούς μαθητές γιατί αυτοί είναι που δημιουργούν προβλήματα και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν τι θα πει οικογένεια!!!!!

Ωραία, αυτός ο διευθυντής είναι μια μεμονωμένη (και προφανώς απομονωμένη από τους συναδέλφους του) περίπτωση ηλιθίου. Πώς αυτό ενδιαφέρει την επιστημονική έρευνα? Ή μήπως η επιστημονική έρευνα ενδιαφέρεται να αναδείξει αυτή τη μεμονωμένη περίπτωση προκειμένου να υποστηρίξει οτι το φαινόμενο είναι εκτεταμένο, όταν δεν είναι? Και αν είναι έτσι τότε σε τί βοηθά αυτό?

Γιατί δεν ασχολείται κάποιος με φαινόμενα σαν αυτό που σου παραθέτω, τα οποία είναι γενικευμένα? Εκτός αν ασχολούνται, και δε το γνωρίζω, οπότε δικό μου το λάθος.
Και για να μη ψάχνεις για ποιά φαινόμενα μιλάω, ορίστε μια παράθεση με την οπία θα καταλάβεις τί λέγαμε (αν δε διάβασες τα προηγούμενα)

... Ναι, έχει ανέβει πολύ το κόστος ζωής ... στο βυθό! ;D
Λοιπόν, σε αυτό για την κλίκα που λες, έχεις απόλυτο δίκιο. Σήμερα, που έλειπε ο μαθητής που σου είπα, τα υπόλοιπα ήταν μια χαρά. Και συμμετείχαν και ασκήσεις έκαναν, ήταν εντελώς άλλα παιδιά.

Δυστυχώς έτσι είναι... η έλξη του κακού. Ένα άτομο στο κέντρο των καταστάσεων. Υποψιάζομαι οτι αυτού του είδους τα άτομα, αργότερα γίνονται βουλευτές. Μπορεί και υπουργοί.  ;)
Λέω να ξεκινήσω κι εγώ ένα διδακτορικό.
""Δάσκαλε, εδώ κάνουμε κουμάντο εμείς": Οι κανόνες των ΙΕΚ και η Καταστρατήγησή τους."
ή (για κοπέλλες)
"Δασκάλα, είσαι ωραίο γκομενάκι" (μη το γελάτε, αυτά έλεγαν τα πλάσματα στη προηγούμενη καθηγήτριά τους, που τώρα θέλουν να τους ξαναπάρει, και ίσως και να γίνει, βλέπετε τί κάνει η ανεργία): Σεξουαλική Παρενόχληση Επκαιδευτριών στο Σύγχρονο ΙΕΚ"


GiannisV, πριν από λίγα χρόνια σε ΙΕΚ είχα δύο τμήματα με τον ίδιο αριθμό σπουδαστών (κοντά στους 30), δίδασκα το ίδιο μάθημα, στο τελευταίο εξάμηνο στο ίδιο ΙΕΚ που εννοείται ότι ο διαχωρισμός έγινε με κριτήριο την αλφαβητική σειρά του επωνύμου τους.
Στο ένα τμήμα είχα δυσκολευτεί πολύ να βγάλω το εξάμηνο και να πω αυτά που ήθελα γιατί δε με άφηναν να έχω ποτέ καλή διάθεση με τη συμπεριφορά τους.
Στο δεύτερο τμήμα τελείωσα το εξάμηνο χωρίς να κάνω ούτε μια παρατήρηση σε κανέναν, γιατί ήταν όλοι άψογοι στην συμπεριφορά τους και εννοείται ότι έγινε τέλεια δουλειά.
Δε χρειάζεται να πω ότι η συμπεριφορά μου ήταν η ίδια και στα δύο τμήματα. Αυτό πρέπει να λέει πολλά.


Προσωπικά πιστεύω οτι στη συγκεκριμένη περίπτωση, στο "καλό" τμήμα δε δημιουργήθηκε κάποια "κλίκα", επειδή δε ταίριαζαν τα άτομα μεταξύτους, δεν υπήρχαν άτομα να τη δημιουργήσουν, κλπ. Εγώ στο πρώτο τμήμα που δίδαξα, τα πράγματα ήταν άψογα. Όταν ρώτησα αργότερα ένα παιδί, πώς και ήσασταν τόσο καλοί, η απάντηση ήταν "α, είχαμε μαλλώσει μεταξύ μας, και κανένας δεν έκανε παρέα με τους άλλους".
Είναι να δημιουργηθεί ένας πηρύνας. Στη περίπτωσή μου, δημιουργήθηκε ισχυρός πηρύνας, και μάλιστα με "αρχηγό" εξαιρετικά πονηρό άτομο μεγάλης ηλικίας.


Συμφωνώ με αυτό που γράφεις.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #303 στις: Μαρτίου 13, 2010, 03:54:36 pm »
Πρωτοφανή  κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος  καυγάς για ασήμαντη αφορμή  μεταξύ δύο συμμαθητών στο  προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!

Το  απίστευτο περιστατικό συνέβη  όταν δύο 17χρονοι μαθητές της

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #304 στις: Μαρτίου 13, 2010, 04:12:38 pm »

Συμβαίνουν και αυτά!

Δάσκαλος ζει τον εφιάλτη από ψεύτικο προφίλ στο facebook!

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=1&artID=1159167


Άντε ν' αποδείξει ο άνθρωπος οτι δεν είναι ελέφαντας τώρα.
Τελικά αγαπητό καρχαριάκι, μάλλον αυτό θα γίνει, ίσως είναι καλύτερα ν' αλλάξουμε επάγγελμα.

emmaki, μήπως να προσέθετες και κανένα κεφάλαιο στο διδακτορικό σου, με την άποψη της "άλλης" πλευράς? Ή δε "πουλάνε"¨αυτά στη σύγχρονη ακαδημαϊκή κοινότητα, που έχει άλλες politically correct αντιλήψεις του στυλ "τα "παιδιά" έχουν πάντα δίκιο"? Αυτοί οι άνθρωποι που τα λένε αυτά, έχουν μπει ποτέ τους σε τέτοια τμήματα?

Αν π΄ροσεξες αυτά που γράφω, δεν σχολιάζω το αν είναι σωστός ο τρόπος πειθαρχίας (ή μη) που έφαρμόζεται, αλλά την στάση του συγκεκριμένου διευθυντή δημοτικού, που μιλά για σωματική τιμωρία η οποία θα πρέπει να εφαρμόζεται στους αλλοδαπούς μαθητές γιατί αυτοί είναι που δημιουργούν προβλήματα και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν τι θα πει οικογένεια!!!!!

Όσο για το τι "πουλάει" ή όχι στην ακαδημαϊκή κονότητα δεν με νοιάζει και πολύ. Εγώ πρέπει να παραθέσω τα στοιχεία που έχω και να δουλέψω πάνω σε αυτά (παρεπιμπτόντως το θέμα μου δεν έχει σχέση με πειθαρχία, απλά αυτά αναφέρθηκαν), χωρίς να υπάρχει "σωστή" και "λάθος" άποψη. Άλλωστε στο πανεπιστήμιο που είμαι δεν υπάρχει σωστή και λάθος άποψη, αρκέι να μπορείς να υποστηρίξεις αυτά που γράφεις... Και ούτε μπορώ να κρατήσω "ότι με βολεύει" από τα στοιχεία μου, καθώς μόλις τα συλλέξω, οφείλω (αν θέλω να συνεχίσω να είμαι φοιτήτρια) να τα προσκομίσω στην επιτροπή ερευνών του πανεπιστημίου, ώστε να ελεγχθεί αν κάνω δουλειά και αν δουλέυω σύμφωνα με τον τρόπο που δήλωσα στην αρχή (ερευνητική μέθοδος, συλλογή δεδομένων, θέματα ηθίκής)

Τυγχάνει να γνωρίζω προσωπικά πώς λειτουργούν τα πανεπιστήμια σε διδακτορικό επίπεδο.
Αν παρατηρήσεις πχ διδακτορικά που γίνονται σε τομείς λογοτεχνίας, σχεδόν στο σύνολό τους αφορούν φεμινισμό, σα να μην υπάρχει τίποτε άλλο, και μάλιστα με εντελώς μονόπλευρες αναλύσεις. Οπότε, τουλάχιστον στους τομείς της Λογοτεχνίας των Φιλολογιών, θα μου επιτρέψεις ν' αμφιβάλλω περί του αν υπάρχει μια "σωστή" άποψη. Επίσης μίλησα για political correctness, που είναι κάπως διαφορετικό από το απλό "σωστό". Ένα πολύ καλό άρθρο για political correctness, μπορείς να βρεις εδώ:

http://www.sba.oakland.edu/faculty/schwartz/PCJABS.htm
Ορίστε το abstract:
Παράθεση
Political correctness represents a regression in university functioning in which paternal influences are repudiated and a biparental model of authority is replaced by one revolving around a primordial conception of the mother. Paternal influences are those which represent the engagement with external reality, and regression to the primordial mother is therefore a rejection of external reality. Aspects of university functioning that are explained by this model include the inversion of valuation, the assault against the white males, the subordination of rationality in decision making, the balkanization of the university, the drive to the extreme, and the anomaly of female power.

Παράθεση
Αν π΄ροσεξες αυτά που γράφω, δεν σχολιάζω το αν είναι σωστός ο τρόπος πειθαρχίας (ή μη) που έφαρμόζεται, αλλά την στάση του συγκεκριμένου διευθυντή δημοτικού, που μιλά για σωματική τιμωρία η οποία θα πρέπει να εφαρμόζεται στους αλλοδαπούς μαθητές γιατί αυτοί είναι που δημιουργούν προβλήματα και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν τι θα πει οικογένεια!!!!!

Ωραία, αυτός ο διευθυντής είναι μια μεμονωμένη (και προφανώς απομονωμένη από τους συναδέλφους του) περίπτωση ηλιθίου. Πώς αυτό ενδιαφέρει την επιστημονική έρευνα? Ή μήπως η επιστημονική έρευνα ενδιαφέρεται να αναδείξει αυτή τη μεμονωμένη περίπτωση προκειμένου να υποστηρίξει οτι το φαινόμενο είναι εκτεταμένο, όταν δεν είναι? Και αν είναι έτσι τότε σε τί βοηθά αυτό?

Γιατί δεν ασχολείται κάποιος με φαινόμενα σαν αυτό που σου παραθέτω, τα οποία είναι γενικευμένα? Εκτός αν ασχολούνται, και δε το γνωρίζω, οπότε δικό μου το λάθος.
Και για να μη ψάχνεις για ποιά φαινόμενα μιλάω, ορίστε μια παράθεση με την οπία θα καταλάβεις τί λέγαμε (αν δε διάβασες τα προηγούμενα)

... Ναι, έχει ανέβει πολύ το κόστος ζωής ... στο βυθό! ;D
Λοιπόν, σε αυτό για την κλίκα που λες, έχεις απόλυτο δίκιο. Σήμερα, που έλειπε ο μαθητής που σου είπα, τα υπόλοιπα ήταν μια χαρά. Και συμμετείχαν και ασκήσεις έκαναν, ήταν εντελώς άλλα παιδιά.

Δυστυχώς έτσι είναι... η έλξη του κακού. Ένα άτομο στο κέντρο των καταστάσεων. Υποψιάζομαι οτι αυτού του είδους τα άτομα, αργότερα γίνονται βουλευτές. Μπορεί και υπουργοί.  ;)
Λέω να ξεκινήσω κι εγώ ένα διδακτορικό.
""Δάσκαλε, εδώ κάνουμε κουμάντο εμείς": Οι κανόνες των ΙΕΚ και η Καταστρατήγησή τους."
ή (για κοπέλλες)
"Δασκάλα, είσαι ωραίο γκομενάκι" (μη το γελάτε, αυτά έλεγαν τα πλάσματα στη προηγούμενη καθηγήτριά τους, που τώρα θέλουν να τους ξαναπάρει, και ίσως και να γίνει, βλέπετε τί κάνει η ανεργία): Σεξουαλική Παρενόχληση Επκαιδευτριών στο Σύγχρονο ΙΕΚ"


GiannisV, πριν από λίγα χρόνια σε ΙΕΚ είχα δύο τμήματα με τον ίδιο αριθμό σπουδαστών (κοντά στους 30), δίδασκα το ίδιο μάθημα, στο τελευταίο εξάμηνο στο ίδιο ΙΕΚ που εννοείται ότι ο διαχωρισμός έγινε με κριτήριο την αλφαβητική σειρά του επωνύμου τους.
Στο ένα τμήμα είχα δυσκολευτεί πολύ να βγάλω το εξάμηνο και να πω αυτά που ήθελα γιατί δε με άφηναν να έχω ποτέ καλή διάθεση με τη συμπεριφορά τους.
Στο δεύτερο τμήμα τελείωσα το εξάμηνο χωρίς να κάνω ούτε μια παρατήρηση σε κανέναν, γιατί ήταν όλοι άψογοι στην συμπεριφορά τους και εννοείται ότι έγινε τέλεια δουλειά.
Δε χρειάζεται να πω ότι η συμπεριφορά μου ήταν η ίδια και στα δύο τμήματα. Αυτό πρέπει να λέει πολλά.


Προσωπικά πιστεύω οτι στη συγκεκριμένη περίπτωση, στο "καλό" τμήμα δε δημιουργήθηκε κάποια "κλίκα", επειδή δε ταίριαζαν τα άτομα μεταξύτους, δεν υπήρχαν άτομα να τη δημιουργήσουν, κλπ. Εγώ στο πρώτο τμήμα που δίδαξα, τα πράγματα ήταν άψογα. Όταν ρώτησα αργότερα ένα παιδί, πώς και ήσασταν τόσο καλοί, η απάντηση ήταν "α, είχαμε μαλλώσει μεταξύ μας, και κανένας δεν έκανε παρέα με τους άλλους".
Είναι να δημιουργηθεί ένας πηρύνας. Στη περίπτωσή μου, δημιουργήθηκε ισχυρός πηρύνας, και μάλιστα με "αρχηγό" εξαιρετικά πονηρό άτομο μεγάλης ηλικίας.


Συμφωνώ με αυτό που γράφεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 13, 2010, 04:14:31 pm από GiannisV »
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #305 στις: Μαρτίου 13, 2010, 04:17:05 pm »
Πρωτοφανή  κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος  καυγάς για ασήμαντη αφορμή  μεταξύ δύο συμμαθητών στο  προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!

Το  απίστευτο περιστατικό συνέβη  όταν δύο 17χρονοι μαθητές της
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #306 στις: Μαρτίου 13, 2010, 04:37:41 pm »
Πρωτοφανή  κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος  καυγάς για ασήμαντη αφορμή  μεταξύ δύο συμμαθητών στο  προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!

Το  απίστευτο περιστατικό συνέβη  όταν δύο 17χρονοι μαθητές της

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #307 στις: Μαρτίου 13, 2010, 04:46:36 pm »
Από την πλευρά της, η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Λάρισας διέταξε ΕΔΕ, προκειμένου να διαπιστωθεί αν τυχόν υπάρχουν ευθύνες καθηγητών για το περιστατικό το οποίο συνέβη κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, οπότε και υπάρχουν εφημερεύοντες που εποπτεύουν τους μαθητές.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 571
Σύνολο: 574

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.