*

Αποστολέας Θέμα: εχει ξεφυγει η κατάσταση  (Αναγνώστηκε 108161 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #294 στις: Μάρτιος 11, 2010, 02:34:05 πμ »

Το βλέπω το θρίλερ, καρχαρίας να κατασπαράζει στρουθοκάμηλο. ::) ;D
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:21:09 »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #295 στις: Μάρτιος 11, 2010, 02:46:58 πμ »
Α, ωραία ιδέα, έτοιμο λοιπόν το σενάριο!
jak13, όλο ωραίες και προσοδοφόρες ιδέες έχεις σήμερα. Πας να με κάνεις πλούσια μου φαίνεται! ;D
...Αχ, δεν μπορώ πια, με κουράσατε να είμαι φιλόλογος, ψυχολόγος και ηθοποιός!
... Χμμ, δεν πιστεύω να με πιάσει κανένα ΣΔΟΕ ως... τριπλοθεσίτη; ;D

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #296 στις: Μάρτιος 11, 2010, 11:06:04 πμ »

Συμβαίνουν και αυτά!

Δάσκαλος ζει τον εφιάλτη από ψεύτικο προφίλ στο facebook!

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=1&artID=1159167


Άντε ν' αποδείξει ο άνθρωπος οτι δεν είναι ελέφαντας τώρα.
Τελικά αγαπητό καρχαριάκι, μάλλον αυτό θα γίνει, ίσως είναι καλύτερα ν' αλλάξουμε επάγγελμα.

emmaki, μήπως να προσέθετες και κανένα κεφάλαιο στο διδακτορικό σου, με την άποψη της "άλλης" πλευράς? Ή δε "πουλάνε"¨αυτά στη σύγχρονη ακαδημαϊκή κοινότητα, που έχει άλλες politically correct αντιλήψεις του στυλ "τα "παιδιά" έχουν πάντα δίκιο"? Αυτοί οι άνθρωποι που τα λένε αυτά, έχουν μπει ποτέ τους σε τέτοια τμήματα?

Αν π΄ροσεξες αυτά που γράφω, δεν σχολιάζω το αν είναι σωστός ο τρόπος πειθαρχίας (ή μη) που έφαρμόζεται, αλλά την στάση του συγκεκριμένου διευθυντή δημοτικού, που μιλά για σωματική τιμωρία η οποία θα πρέπει να εφαρμόζεται στους αλλοδαπούς μαθητές γιατί αυτοί είναι που δημιουργούν προβλήματα και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν τι θα πει οικογένεια!!!!!

Όσο για το τι "πουλάει" ή όχι στην ακαδημαϊκή κονότητα δεν με νοιάζει και πολύ. Εγώ πρέπει να παραθέσω τα στοιχεία που έχω και να δουλέψω πάνω σε αυτά (παρεπιμπτόντως το θέμα μου δεν έχει σχέση με πειθαρχία, απλά αυτά αναφέρθηκαν), χωρίς να υπάρχει "σωστή" και "λάθος" άποψη. Άλλωστε στο πανεπιστήμιο που είμαι δεν υπάρχει σωστή και λάθος άποψη, αρκέι να μπορείς να υποστηρίξεις αυτά που γράφεις... Και ούτε μπορώ να κρατήσω "ότι με βολεύει" από τα στοιχεία μου, καθώς μόλις τα συλλέξω, οφείλω (αν θέλω να συνεχίσω να είμαι φοιτήτρια) να τα προσκομίσω στην επιτροπή ερευνών του πανεπιστημίου, ώστε να ελεγχθεί αν κάνω δουλειά και αν δουλέυω σύμφωνα με τον τρόπο που δήλωσα στην αρχή (ερευνητική μέθοδος, συλλογή δεδομένων, θέματα ηθίκής)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #297 στις: Μάρτιος 11, 2010, 11:30:13 μμ »

Συμβαίνουν και αυτά!

Δάσκαλος ζει τον εφιάλτη από ψεύτικο προφίλ στο facebook!

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=1&artID=1159167


Άντε ν' αποδείξει ο άνθρωπος οτι δεν είναι ελέφαντας τώρα.
Τελικά αγαπητό καρχαριάκι, μάλλον αυτό θα γίνει, ίσως είναι καλύτερα ν' αλλάξουμε επάγγελμα.

emmaki, μήπως να προσέθετες και κανένα κεφάλαιο στο διδακτορικό σου, με την άποψη της "άλλης" πλευράς? Ή δε "πουλάνε"¨αυτά στη σύγχρονη ακαδημαϊκή κοινότητα, που έχει άλλες politically correct αντιλήψεις του στυλ "τα "παιδιά" έχουν πάντα δίκιο"? Αυτοί οι άνθρωποι που τα λένε αυτά, έχουν μπει ποτέ τους σε τέτοια τμήματα?

Αν π΄ροσεξες αυτά που γράφω, δεν σχολιάζω το αν είναι σωστός ο τρόπος πειθαρχίας (ή μη) που έφαρμόζεται, αλλά την στάση του συγκεκριμένου διευθυντή δημοτικού, που μιλά για σωματική τιμωρία η οποία θα πρέπει να εφαρμόζεται στους αλλοδαπούς μαθητές γιατί αυτοί είναι που δημιουργούν προβλήματα και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν τι θα πει οικογένεια!!!!!

Όσο για το τι "πουλάει" ή όχι στην ακαδημαϊκή κονότητα δεν με νοιάζει και πολύ. Εγώ πρέπει να παραθέσω τα στοιχεία που έχω και να δουλέψω πάνω σε αυτά (παρεπιμπτόντως το θέμα μου δεν έχει σχέση με πειθαρχία, απλά αυτά αναφέρθηκαν), χωρίς να υπάρχει "σωστή" και "λάθος" άποψη. Άλλωστε στο πανεπιστήμιο που είμαι δεν υπάρχει σωστή και λάθος άποψη, αρκέι να μπορείς να υποστηρίξεις αυτά που γράφεις... Και ούτε μπορώ να κρατήσω "ότι με βολεύει" από τα στοιχεία μου, καθώς μόλις τα συλλέξω, οφείλω (αν θέλω να συνεχίσω να είμαι φοιτήτρια) να τα προσκομίσω στην επιτροπή ερευνών του πανεπιστημίου, ώστε να ελεγχθεί αν κάνω δουλειά και αν δουλέυω σύμφωνα με τον τρόπο που δήλωσα στην αρχή (ερευνητική μέθοδος, συλλογή δεδομένων, θέματα ηθίκής)

Τυγχάνει να γνωρίζω προσωπικά πώς λειτουργούν τα πανεπιστήμια σε διδακτορικό επίπεδο.
Αν παρατηρήσεις πχ διδακτορικά που γίνονται σε τομείς λογοτεχνίας, σχεδόν στο σύνολό τους αφορούν φεμινισμό, σα να μην υπάρχει τίποτε άλλο, και μάλιστα με εντελώς μονόπλευρες αναλύσεις. Οπότε, τουλάχιστον στους τομείς της Λογοτεχνίας των Φιλολογιών, θα μου επιτρέψεις ν' αμφιβάλλω περί του αν υπάρχει μια "σωστή" άποψη. Επίσης μίλησα για political correctness, που είναι κάπως διαφορετικό από το απλό "σωστό". Ένα πολύ καλό άρθρο για political correctness, μπορείς να βρεις εδώ:

http://www.sba.oakland.edu/faculty/schwartz/PCJABS.htm
Ορίστε το abstract:
Παράθεση
Political correctness represents a regression in university functioning in which paternal influences are repudiated and a biparental model of authority is replaced by one revolving around a primordial conception of the mother. Paternal influences are those which represent the engagement with external reality, and regression to the primordial mother is therefore a rejection of external reality. Aspects of university functioning that are explained by this model include the inversion of valuation, the assault against the white males, the subordination of rationality in decision making, the balkanization of the university, the drive to the extreme, and the anomaly of female power.

Παράθεση
Αν π΄ροσεξες αυτά που γράφω, δεν σχολιάζω το αν είναι σωστός ο τρόπος πειθαρχίας (ή μη) που έφαρμόζεται, αλλά την στάση του συγκεκριμένου διευθυντή δημοτικού, που μιλά για σωματική τιμωρία η οποία θα πρέπει να εφαρμόζεται στους αλλοδαπούς μαθητές γιατί αυτοί είναι που δημιουργούν προβλήματα και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν τι θα πει οικογένεια!!!!!

Ωραία, αυτός ο διευθυντής είναι μια μεμονωμένη (και προφανώς απομονωμένη από τους συναδέλφους του) περίπτωση ηλιθίου. Πώς αυτό ενδιαφέρει την επιστημονική έρευνα? Ή μήπως η επιστημονική έρευνα ενδιαφέρεται να αναδείξει αυτή τη μεμονωμένη περίπτωση προκειμένου να υποστηρίξει οτι το φαινόμενο είναι εκτεταμένο, όταν δεν είναι? Και αν είναι έτσι τότε σε τί βοηθά αυτό?

Γιατί δεν ασχολείται κάποιος με φαινόμενα σαν αυτό που σου παραθέτω, τα οποία είναι γενικευμένα? Εκτός αν ασχολούνται, και δε το γνωρίζω, οπότε δικό μου το λάθος.
Και για να μη ψάχνεις για ποιά φαινόμενα μιλάω, ορίστε μια παράθεση με την οπία θα καταλάβεις τί λέγαμε (αν δε διάβασες τα προηγούμενα)

... Ναι, έχει ανέβει πολύ το κόστος ζωής ... στο βυθό! ;D
Λοιπόν, σε αυτό για την κλίκα που λες, έχεις απόλυτο δίκιο. Σήμερα, που έλειπε ο μαθητής που σου είπα, τα υπόλοιπα ήταν μια χαρά. Και συμμετείχαν και ασκήσεις έκαναν, ήταν εντελώς άλλα παιδιά.

Δυστυχώς έτσι είναι... η έλξη του κακού. Ένα άτομο στο κέντρο των καταστάσεων. Υποψιάζομαι οτι αυτού του είδους τα άτομα, αργότερα γίνονται βουλευτές. Μπορεί και υπουργοί.  ;)
Λέω να ξεκινήσω κι εγώ ένα διδακτορικό.
""Δάσκαλε, εδώ κάνουμε κουμάντο εμείς": Οι κανόνες των ΙΕΚ και η Καταστρατήγησή τους."
ή (για κοπέλλες)
"Δασκάλα, είσαι ωραίο γκομενάκι" (μη το γελάτε, αυτά έλεγαν τα πλάσματα στη προηγούμενη καθηγήτριά τους, που τώρα θέλουν να τους ξαναπάρει, και ίσως και να γίνει, βλέπετε τί κάνει η ανεργία): Σεξουαλική Παρενόχληση Επκαιδευτριών στο Σύγχρονο ΙΕΚ"


GiannisV, πριν από λίγα χρόνια σε ΙΕΚ είχα δύο τμήματα με τον ίδιο αριθμό σπουδαστών (κοντά στους 30), δίδασκα το ίδιο μάθημα, στο τελευταίο εξάμηνο στο ίδιο ΙΕΚ που εννοείται ότι ο διαχωρισμός έγινε με κριτήριο την αλφαβητική σειρά του επωνύμου τους.
Στο ένα τμήμα είχα δυσκολευτεί πολύ να βγάλω το εξάμηνο και να πω αυτά που ήθελα γιατί δε με άφηναν να έχω ποτέ καλή διάθεση με τη συμπεριφορά τους.
Στο δεύτερο τμήμα τελείωσα το εξάμηνο χωρίς να κάνω ούτε μια παρατήρηση σε κανέναν, γιατί ήταν όλοι άψογοι στην συμπεριφορά τους και εννοείται ότι έγινε τέλεια δουλειά.
Δε χρειάζεται να πω ότι η συμπεριφορά μου ήταν η ίδια και στα δύο τμήματα. Αυτό πρέπει να λέει πολλά.


Προσωπικά πιστεύω οτι στη συγκεκριμένη περίπτωση, στο "καλό" τμήμα δε δημιουργήθηκε κάποια "κλίκα", επειδή δε ταίριαζαν τα άτομα μεταξύτους, δεν υπήρχαν άτομα να τη δημιουργήσουν, κλπ. Εγώ στο πρώτο τμήμα που δίδαξα, τα πράγματα ήταν άψογα. Όταν ρώτησα αργότερα ένα παιδί, πώς και ήσασταν τόσο καλοί, η απάντηση ήταν "α, είχαμε μαλλώσει μεταξύ μας, και κανένας δεν έκανε παρέα με τους άλλους".
Είναι να δημιουργηθεί ένας πηρύνας. Στη περίπτωσή μου, δημιουργήθηκε ισχυρός πηρύνας, και μάλιστα με "αρχηγό" εξαιρετικά πονηρό άτομο μεγάλης ηλικίας.


Συμφωνώ με αυτό που γράφεις. Βέβαια, επειδή εδώ έχουμε να κάνουμε με άτομα μεγάλης ηλικίας, δεν είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί κλίκα, έστω και αν είναι το σύνηθες. Υπάρχουν κάποια άτομα που ασκούν μεγαλύτερη επιρροή σε άλλα άτομα, όπως άλλωστε συμβαίνει όπου υπάρχουν ομάδες. Οπότε, εξαρτάται από αυτόν ή αυτούς, γιατί μπορεί να είναι και περισσότεροι.


Ακριβώς. Όσο μεγαλύτερης ηλικίας το πλάσμα, τόσο πιο πολύ έχει προλάβει να πονηρέψει.
Υ.Γ. τραγικό πώς έγραψα το πυρήνας.

Δεν έχω δει κανέναν, emmaki ν' ασχολείται με το καθημερινό εξευτελισμό των ωρομίσθιων καθηγητών σε διάφορα "ευαγή ιδρύματα" πχ ΙΕΚ από διάφορους αλήτες που "σπουδάζουν" εκεί (μάλλον λυμαίνονται το τόπο), και που παριστάνουν τους μάγκες μέσα στη τάξη, και τους αθώους "σπουδαστές" όταν στριμωχτούν, ή ζητούν και τα ρέστα. Αυτό ακριβώς εννοώ όταν λέω "αυτό που πουλάει". Τώρα "πουλάει" να βγάλουμε με το ζόρι ρατσισμό και γενικευμένη "ξενοφοβία", και αν βρούμε 2-3 τέτοιες περιπτώσεις, να τις κάνουμε να φαίνονται πολλαπλάσιες.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:21:09 »

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #298 στις: Μάρτιος 12, 2010, 09:29:15 μμ »
Α, ωραία ιδέα, έτοιμο λοιπόν το σενάριο!
jak13, όλο ωραίες και προσοδοφόρες ιδέες έχεις σήμερα. Πας να με κάνεις πλούσια μου φαίνεται! ;D
...Αχ, δεν μπορώ πια, με κουράσατε να είμαι φιλόλογος, ψυχολόγος και ηθοποιός!
... Χμμ, δεν πιστεύω να με πιάσει κανένα ΣΔΟΕ ως... τριπλοθεσίτη; ;D

Εδώ δε πιάνουν κάτι υπαλλήλους του Ζορό βρε...  ;D ;D ;D
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #299 στις: Μάρτιος 12, 2010, 10:48:23 μμ »
Πρωτοφανή  κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος  καυγάς για ασήμαντη αφορμή  μεταξύ δύο συμμαθητών στο  προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!

Το  απίστευτο περιστατικό συνέβη  όταν δύο 17χρονοι μαθητές της Β’ Λυκείου λογομάχησαν για άγνωστη αιτία στην αυλή του δημόσιου σχολείου. Ο καυγάς φούντωσε και ξαφνικά ο ένας από τους δύο 17χρονους άνοιξε την τσάντα του και έβγαλε έναν σουγιά, τον οποίο κάρφωσε στον λαιμό του συμμαθητή του!

Ακολούθησε  πανικός και οι πιο ψύχραιμοι  κατάφεραν να αφοπλίσουν τον  ανήλικο δράστη, ο οποίος παραδόθηκε  στην Αστυνομία που κλήθηκε στο σχολείο… Ο τραυματισμένος μαθητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λάρισα, όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε μόνο επιφανειακά τραύματα, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και είναι καλά στην υγεία του.

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #300 στις: Μάρτιος 12, 2010, 10:50:24 μμ »
Πρωτοφανή  κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος  καυγάς για ασήμαντη αφορμή  μεταξύ δύο συμμαθητών στο  προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!

Το  απίστευτο περιστατικό συνέβη  όταν δύο 17χρονοι μαθητές της Β’ Λυκείου λογομάχησαν για άγνωστη αιτία στην αυλή του δημόσιου σχολείου. Ο καυγάς φούντωσε και ξαφνικά ο ένας από τους δύο 17χρονους άνοιξε την τσάντα του και έβγαλε έναν σουγιά, τον οποίο κάρφωσε στον λαιμό του συμμαθητή του!

Ακολούθησε  πανικός και οι πιο ψύχραιμοι  κατάφεραν να αφοπλίσουν τον  ανήλικο δράστη, ο οποίος παραδόθηκε  στην Αστυνομία που κλήθηκε στο σχολείο… Ο τραυματισμένος μαθητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λάρισα, όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε μόνο επιφανειακά τραύματα, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και είναι καλά στην υγεία του.

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

 :o :o :o :o
σε ποια Λάρισα;;;; στην Ελλαδα;;;;
 :'( :'( :'( θλιβερό!

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #301 στις: Μάρτιος 12, 2010, 10:55:57 μμ »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #302 στις: Μάρτιος 13, 2010, 10:54:33 πμ »

Συμβαίνουν και αυτά!

Δάσκαλος ζει τον εφιάλτη από ψεύτικο προφίλ στο facebook!

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=1&artID=1159167


Άντε ν' αποδείξει ο άνθρωπος οτι δεν είναι ελέφαντας τώρα.
Τελικά αγαπητό καρχαριάκι, μάλλον αυτό θα γίνει, ίσως είναι καλύτερα ν' αλλάξουμε επάγγελμα.

emmaki, μήπως να προσέθετες και κανένα κεφάλαιο στο διδακτορικό σου, με την άποψη της "άλλης" πλευράς? Ή δε "πουλάνε"¨αυτά στη σύγχρονη ακαδημαϊκή κοινότητα, που έχει άλλες politically correct αντιλήψεις του στυλ "τα "παιδιά" έχουν πάντα δίκιο"? Αυτοί οι άνθρωποι που τα λένε αυτά, έχουν μπει ποτέ τους σε τέτοια τμήματα?

Αν π΄ροσεξες αυτά που γράφω, δεν σχολιάζω το αν είναι σωστός ο τρόπος πειθαρχίας (ή μη) που έφαρμόζεται, αλλά την στάση του συγκεκριμένου διευθυντή δημοτικού, που μιλά για σωματική τιμωρία η οποία θα πρέπει να εφαρμόζεται στους αλλοδαπούς μαθητές γιατί αυτοί είναι που δημιουργούν προβλήματα και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν τι θα πει οικογένεια!!!!!

Όσο για το τι "πουλάει" ή όχι στην ακαδημαϊκή κονότητα δεν με νοιάζει και πολύ. Εγώ πρέπει να παραθέσω τα στοιχεία που έχω και να δουλέψω πάνω σε αυτά (παρεπιμπτόντως το θέμα μου δεν έχει σχέση με πειθαρχία, απλά αυτά αναφέρθηκαν), χωρίς να υπάρχει "σωστή" και "λάθος" άποψη. Άλλωστε στο πανεπιστήμιο που είμαι δεν υπάρχει σωστή και λάθος άποψη, αρκέι να μπορείς να υποστηρίξεις αυτά που γράφεις... Και ούτε μπορώ να κρατήσω "ότι με βολεύει" από τα στοιχεία μου, καθώς μόλις τα συλλέξω, οφείλω (αν θέλω να συνεχίσω να είμαι φοιτήτρια) να τα προσκομίσω στην επιτροπή ερευνών του πανεπιστημίου, ώστε να ελεγχθεί αν κάνω δουλειά και αν δουλέυω σύμφωνα με τον τρόπο που δήλωσα στην αρχή (ερευνητική μέθοδος, συλλογή δεδομένων, θέματα ηθίκής)

Τυγχάνει να γνωρίζω προσωπικά πώς λειτουργούν τα πανεπιστήμια σε διδακτορικό επίπεδο.
Αν παρατηρήσεις πχ διδακτορικά που γίνονται σε τομείς λογοτεχνίας, σχεδόν στο σύνολό τους αφορούν φεμινισμό, σα να μην υπάρχει τίποτε άλλο, και μάλιστα με εντελώς μονόπλευρες αναλύσεις. Οπότε, τουλάχιστον στους τομείς της Λογοτεχνίας των Φιλολογιών, θα μου επιτρέψεις ν' αμφιβάλλω περί του αν υπάρχει μια "σωστή" άποψη. Επίσης μίλησα για political correctness, που είναι κάπως διαφορετικό από το απλό "σωστό". Ένα πολύ καλό άρθρο για political correctness, μπορείς να βρεις εδώ:

http://www.sba.oakland.edu/faculty/schwartz/PCJABS.htm
Ορίστε το abstract:
Παράθεση
Political correctness represents a regression in university functioning in which paternal influences are repudiated and a biparental model of authority is replaced by one revolving around a primordial conception of the mother. Paternal influences are those which represent the engagement with external reality, and regression to the primordial mother is therefore a rejection of external reality. Aspects of university functioning that are explained by this model include the inversion of valuation, the assault against the white males, the subordination of rationality in decision making, the balkanization of the university, the drive to the extreme, and the anomaly of female power.

Παράθεση
Αν π΄ροσεξες αυτά που γράφω, δεν σχολιάζω το αν είναι σωστός ο τρόπος πειθαρχίας (ή μη) που έφαρμόζεται, αλλά την στάση του συγκεκριμένου διευθυντή δημοτικού, που μιλά για σωματική τιμωρία η οποία θα πρέπει να εφαρμόζεται στους αλλοδαπούς μαθητές γιατί αυτοί είναι που δημιουργούν προβλήματα και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν τι θα πει οικογένεια!!!!!

Ωραία, αυτός ο διευθυντής είναι μια μεμονωμένη (και προφανώς απομονωμένη από τους συναδέλφους του) περίπτωση ηλιθίου. Πώς αυτό ενδιαφέρει την επιστημονική έρευνα? Ή μήπως η επιστημονική έρευνα ενδιαφέρεται να αναδείξει αυτή τη μεμονωμένη περίπτωση προκειμένου να υποστηρίξει οτι το φαινόμενο είναι εκτεταμένο, όταν δεν είναι? Και αν είναι έτσι τότε σε τί βοηθά αυτό?

Γιατί δεν ασχολείται κάποιος με φαινόμενα σαν αυτό που σου παραθέτω, τα οποία είναι γενικευμένα? Εκτός αν ασχολούνται, και δε το γνωρίζω, οπότε δικό μου το λάθος.
Και για να μη ψάχνεις για ποιά φαινόμενα μιλάω, ορίστε μια παράθεση με την οπία θα καταλάβεις τί λέγαμε (αν δε διάβασες τα προηγούμενα)

... Ναι, έχει ανέβει πολύ το κόστος ζωής ... στο βυθό! ;D
Λοιπόν, σε αυτό για την κλίκα που λες, έχεις απόλυτο δίκιο. Σήμερα, που έλειπε ο μαθητής που σου είπα, τα υπόλοιπα ήταν μια χαρά. Και συμμετείχαν και ασκήσεις έκαναν, ήταν εντελώς άλλα παιδιά.

Δυστυχώς έτσι είναι... η έλξη του κακού. Ένα άτομο στο κέντρο των καταστάσεων. Υποψιάζομαι οτι αυτού του είδους τα άτομα, αργότερα γίνονται βουλευτές. Μπορεί και υπουργοί.  ;)
Λέω να ξεκινήσω κι εγώ ένα διδακτορικό.
""Δάσκαλε, εδώ κάνουμε κουμάντο εμείς": Οι κανόνες των ΙΕΚ και η Καταστρατήγησή τους."
ή (για κοπέλλες)
"Δασκάλα, είσαι ωραίο γκομενάκι" (μη το γελάτε, αυτά έλεγαν τα πλάσματα στη προηγούμενη καθηγήτριά τους, που τώρα θέλουν να τους ξαναπάρει, και ίσως και να γίνει, βλέπετε τί κάνει η ανεργία): Σεξουαλική Παρενόχληση Επκαιδευτριών στο Σύγχρονο ΙΕΚ"


GiannisV, πριν από λίγα χρόνια σε ΙΕΚ είχα δύο τμήματα με τον ίδιο αριθμό σπουδαστών (κοντά στους 30), δίδασκα το ίδιο μάθημα, στο τελευταίο εξάμηνο στο ίδιο ΙΕΚ που εννοείται ότι ο διαχωρισμός έγινε με κριτήριο την αλφαβητική σειρά του επωνύμου τους.
Στο ένα τμήμα είχα δυσκολευτεί πολύ να βγάλω το εξάμηνο και να πω αυτά που ήθελα γιατί δε με άφηναν να έχω ποτέ καλή διάθεση με τη συμπεριφορά τους.
Στο δεύτερο τμήμα τελείωσα το εξάμηνο χωρίς να κάνω ούτε μια παρατήρηση σε κανέναν, γιατί ήταν όλοι άψογοι στην συμπεριφορά τους και εννοείται ότι έγινε τέλεια δουλειά.
Δε χρειάζεται να πω ότι η συμπεριφορά μου ήταν η ίδια και στα δύο τμήματα. Αυτό πρέπει να λέει πολλά.


Προσωπικά πιστεύω οτι στη συγκεκριμένη περίπτωση, στο "καλό" τμήμα δε δημιουργήθηκε κάποια "κλίκα", επειδή δε ταίριαζαν τα άτομα μεταξύτους, δεν υπήρχαν άτομα να τη δημιουργήσουν, κλπ. Εγώ στο πρώτο τμήμα που δίδαξα, τα πράγματα ήταν άψογα. Όταν ρώτησα αργότερα ένα παιδί, πώς και ήσασταν τόσο καλοί, η απάντηση ήταν "α, είχαμε μαλλώσει μεταξύ μας, και κανένας δεν έκανε παρέα με τους άλλους".
Είναι να δημιουργηθεί ένας πηρύνας. Στη περίπτωσή μου, δημιουργήθηκε ισχυρός πηρύνας, και μάλιστα με "αρχηγό" εξαιρετικά πονηρό άτομο μεγάλης ηλικίας.


Συμφωνώ με αυτό που γράφεις. Βέβαια, επειδή εδώ έχουμε να κάνουμε με άτομα μεγάλης ηλικίας, δεν είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί κλίκα, έστω και αν είναι το σύνηθες. Υπάρχουν κάποια άτομα που ασκούν μεγαλύτερη επιρροή σε άλλα άτομα, όπως άλλωστε συμβαίνει όπου υπάρχουν ομάδες. Οπότε, εξαρτάται από αυτόν ή αυτούς, γιατί μπορεί να είναι και περισσότεροι.


Ακριβώς. Όσο μεγαλύτερης ηλικίας το πλάσμα, τόσο πιο πολύ έχει προλάβει να πονηρέψει.
Υ.Γ. τραγικό πώς έγραψα το πυρήνας.

Δεν έχω δει κανέναν, emmaki ν' ασχολείται με το καθημερινό εξευτελισμό των ωρομίσθιων καθηγητών σε διάφορα "ευαγή ιδρύματα" πχ ΙΕΚ από διάφορους αλήτες που "σπουδάζουν" εκεί (μάλλον λυμαίνονται το τόπο), και που παριστάνουν τους μάγκες μέσα στη τάξη, και τους αθώους "σπουδαστές" όταν στριμωχτούν, ή ζητούν και τα ρέστα. Αυτό ακριβώς εννοώ όταν λέω "αυτό που πουλάει". Τώρα "πουλάει" να βγάλουμε με το ζόρι ρατσισμό και γενικευμένη "ξενοφοβία", και αν βρούμε 2-3 τέτοιες περιπτώσεις, να τις κάνουμε να φαίνονται πολλαπλάσιες.


Δεν είπα πουθενά για γενίκευση του ρατσισμού ή της ξενοφοβίας. Ανέφερα μία περίπτωση διευθυντη δημοτικού σχολέιου μιας πόλης, που διατύπωσε αυτές τις απόψεις. Φυσικά και δεν πρόκειται για γενικευμένη άποψη. Απλά, εμένα προσωπικά, μου έκανε αντύπωση πώς ένας τέτοιος άνθρωπος αρχικά ασχολέιται με παιδιά (και τι διδάσκει στα παιδιά) και δεύτερον πώς ένας άνθρωπος με τέτοιες απόψεις κρίθηκε ικανός για να διευθύνει ένα σχολέιο (και σε πληροφορώ καθόλου δεν τον έχουν απομονώσει ούτε οι συνέδελφοι του, ούτε οι προϊστάμενοι)...
Φυσικά και δεν αποτελεί μόνο αυτή η άποψη αντικέιμενο επιστημονικής έρευνας (εκτός αν μιλ΄με για μελέτη περίπτωσης), αλλά πολύ άνετα μπορεί να ενταχθεί σε μια ευρύτερηέρευνα που ασχολέιται με απόψεις πάνω στο θέμα και να παρατεθεί ως μία από τις απόψεις που υπάρχουν.
Όσο για τις θεματολογίες των ερευνών που παραθέτεις, δεν μπορώ να σχολιάσω, καθώς δεν έχω ιδέα από τις έρευνες στη λογοτεχνία. Το μόνο που μπορώ να πω είναι γενικά για το φεμινισμό, ότι ενώ στο εξωτερικό (Αγγλία, Αμερική και αλλού) τα θέματα της ισότητας, των φύλων και του φεμινισμού (που δεν αναφέρεται μόνο στις γυναίκες πλέον) μελετούνται από το 1970 (και τα μεγαλύτερα συγγράμματα σχετικά με την ισότητα των 2 φ'υλων στην εκπαίδευση είναι από το 1980) στην Ελλάδα τώρα αρχίζουμε να ανακαλύπτουμε το θέμα... Οπότε ίσως είναι και λογικό να ασχολούνται με αυτό (ίσως, γιατί δεν γνωρίζω καθόλου τον τομέα).
Τέλος, γιατί δεν ασχολείσαι εσύθ με κάποια έρευνα στο θέμα των ωρομισθίων και του πώς τους αντιμετωπίζουν; Είναι ένας ενδιαφέρων τομέας και μια τέτοια έρευνα θα ήταν καλή. Επίσης, είναι εύκολο να βρεις και άτομα να συμμετέχουν στην έρευνα... Θα μπορούσε και αυτό να ενταχθεί στην ισότητα στην εκπαίδευση και να αποδείξεις αν υπάρχει ή όχι ισότητα στην αντιμετώπιση που έχουν οι εκπαιδευτικοί σε σχέση με την εργασιακή τους ιδιότητα/σχέση.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #303 στις: Μάρτιος 13, 2010, 03:54:36 μμ »
Πρωτοφανή  κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος  καυγάς για ασήμαντη αφορμή  μεταξύ δύο συμμαθητών στο  προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!

Το  απίστευτο περιστατικό συνέβη  όταν δύο 17χρονοι μαθητές της Β’ Λυκείου λογομάχησαν για άγνωστη αιτία στην αυλή του δημόσιου σχολείου. Ο καυγάς φούντωσε και ξαφνικά ο ένας από τους δύο 17χρονους άνοιξε την τσάντα του και έβγαλε έναν σουγιά, τον οποίο κάρφωσε στον λαιμό του συμμαθητή του!

Ακολούθησε  πανικός και οι πιο ψύχραιμοι  κατάφεραν να αφοπλίσουν τον  ανήλικο δράστη, ο οποίος παραδόθηκε  στην Αστυνομία που κλήθηκε στο σχολείο… Ο τραυματισμένος μαθητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λάρισα, όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε μόνο επιφανειακά τραύματα, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και είναι καλά στην υγεία του.

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

 :o :o :o :o
σε ποια Λάρισα;;;; στην Ελλαδα;;;;
 :'( :'( :'( θλιβερό!

Πω πω! Για σκέψου και το άλλο...ποιος φουκαράς συνάδελφος να είχε εφημερία!

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #304 στις: Μάρτιος 13, 2010, 04:12:38 μμ »

Συμβαίνουν και αυτά!

Δάσκαλος ζει τον εφιάλτη από ψεύτικο προφίλ στο facebook!

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=1&artID=1159167


Άντε ν' αποδείξει ο άνθρωπος οτι δεν είναι ελέφαντας τώρα.
Τελικά αγαπητό καρχαριάκι, μάλλον αυτό θα γίνει, ίσως είναι καλύτερα ν' αλλάξουμε επάγγελμα.

emmaki, μήπως να προσέθετες και κανένα κεφάλαιο στο διδακτορικό σου, με την άποψη της "άλλης" πλευράς? Ή δε "πουλάνε"¨αυτά στη σύγχρονη ακαδημαϊκή κοινότητα, που έχει άλλες politically correct αντιλήψεις του στυλ "τα "παιδιά" έχουν πάντα δίκιο"? Αυτοί οι άνθρωποι που τα λένε αυτά, έχουν μπει ποτέ τους σε τέτοια τμήματα?

Αν π΄ροσεξες αυτά που γράφω, δεν σχολιάζω το αν είναι σωστός ο τρόπος πειθαρχίας (ή μη) που έφαρμόζεται, αλλά την στάση του συγκεκριμένου διευθυντή δημοτικού, που μιλά για σωματική τιμωρία η οποία θα πρέπει να εφαρμόζεται στους αλλοδαπούς μαθητές γιατί αυτοί είναι που δημιουργούν προβλήματα και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν τι θα πει οικογένεια!!!!!

Όσο για το τι "πουλάει" ή όχι στην ακαδημαϊκή κονότητα δεν με νοιάζει και πολύ. Εγώ πρέπει να παραθέσω τα στοιχεία που έχω και να δουλέψω πάνω σε αυτά (παρεπιμπτόντως το θέμα μου δεν έχει σχέση με πειθαρχία, απλά αυτά αναφέρθηκαν), χωρίς να υπάρχει "σωστή" και "λάθος" άποψη. Άλλωστε στο πανεπιστήμιο που είμαι δεν υπάρχει σωστή και λάθος άποψη, αρκέι να μπορείς να υποστηρίξεις αυτά που γράφεις... Και ούτε μπορώ να κρατήσω "ότι με βολεύει" από τα στοιχεία μου, καθώς μόλις τα συλλέξω, οφείλω (αν θέλω να συνεχίσω να είμαι φοιτήτρια) να τα προσκομίσω στην επιτροπή ερευνών του πανεπιστημίου, ώστε να ελεγχθεί αν κάνω δουλειά και αν δουλέυω σύμφωνα με τον τρόπο που δήλωσα στην αρχή (ερευνητική μέθοδος, συλλογή δεδομένων, θέματα ηθίκής)

Τυγχάνει να γνωρίζω προσωπικά πώς λειτουργούν τα πανεπιστήμια σε διδακτορικό επίπεδο.
Αν παρατηρήσεις πχ διδακτορικά που γίνονται σε τομείς λογοτεχνίας, σχεδόν στο σύνολό τους αφορούν φεμινισμό, σα να μην υπάρχει τίποτε άλλο, και μάλιστα με εντελώς μονόπλευρες αναλύσεις. Οπότε, τουλάχιστον στους τομείς της Λογοτεχνίας των Φιλολογιών, θα μου επιτρέψεις ν' αμφιβάλλω περί του αν υπάρχει μια "σωστή" άποψη. Επίσης μίλησα για political correctness, που είναι κάπως διαφορετικό από το απλό "σωστό". Ένα πολύ καλό άρθρο για political correctness, μπορείς να βρεις εδώ:

http://www.sba.oakland.edu/faculty/schwartz/PCJABS.htm
Ορίστε το abstract:
Παράθεση
Political correctness represents a regression in university functioning in which paternal influences are repudiated and a biparental model of authority is replaced by one revolving around a primordial conception of the mother. Paternal influences are those which represent the engagement with external reality, and regression to the primordial mother is therefore a rejection of external reality. Aspects of university functioning that are explained by this model include the inversion of valuation, the assault against the white males, the subordination of rationality in decision making, the balkanization of the university, the drive to the extreme, and the anomaly of female power.

Παράθεση
Αν π΄ροσεξες αυτά που γράφω, δεν σχολιάζω το αν είναι σωστός ο τρόπος πειθαρχίας (ή μη) που έφαρμόζεται, αλλά την στάση του συγκεκριμένου διευθυντή δημοτικού, που μιλά για σωματική τιμωρία η οποία θα πρέπει να εφαρμόζεται στους αλλοδαπούς μαθητές γιατί αυτοί είναι που δημιουργούν προβλήματα και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν τι θα πει οικογένεια!!!!!

Ωραία, αυτός ο διευθυντής είναι μια μεμονωμένη (και προφανώς απομονωμένη από τους συναδέλφους του) περίπτωση ηλιθίου. Πώς αυτό ενδιαφέρει την επιστημονική έρευνα? Ή μήπως η επιστημονική έρευνα ενδιαφέρεται να αναδείξει αυτή τη μεμονωμένη περίπτωση προκειμένου να υποστηρίξει οτι το φαινόμενο είναι εκτεταμένο, όταν δεν είναι? Και αν είναι έτσι τότε σε τί βοηθά αυτό?

Γιατί δεν ασχολείται κάποιος με φαινόμενα σαν αυτό που σου παραθέτω, τα οποία είναι γενικευμένα? Εκτός αν ασχολούνται, και δε το γνωρίζω, οπότε δικό μου το λάθος.
Και για να μη ψάχνεις για ποιά φαινόμενα μιλάω, ορίστε μια παράθεση με την οπία θα καταλάβεις τί λέγαμε (αν δε διάβασες τα προηγούμενα)

... Ναι, έχει ανέβει πολύ το κόστος ζωής ... στο βυθό! ;D
Λοιπόν, σε αυτό για την κλίκα που λες, έχεις απόλυτο δίκιο. Σήμερα, που έλειπε ο μαθητής που σου είπα, τα υπόλοιπα ήταν μια χαρά. Και συμμετείχαν και ασκήσεις έκαναν, ήταν εντελώς άλλα παιδιά.

Δυστυχώς έτσι είναι... η έλξη του κακού. Ένα άτομο στο κέντρο των καταστάσεων. Υποψιάζομαι οτι αυτού του είδους τα άτομα, αργότερα γίνονται βουλευτές. Μπορεί και υπουργοί.  ;)
Λέω να ξεκινήσω κι εγώ ένα διδακτορικό.
""Δάσκαλε, εδώ κάνουμε κουμάντο εμείς": Οι κανόνες των ΙΕΚ και η Καταστρατήγησή τους."
ή (για κοπέλλες)
"Δασκάλα, είσαι ωραίο γκομενάκι" (μη το γελάτε, αυτά έλεγαν τα πλάσματα στη προηγούμενη καθηγήτριά τους, που τώρα θέλουν να τους ξαναπάρει, και ίσως και να γίνει, βλέπετε τί κάνει η ανεργία): Σεξουαλική Παρενόχληση Επκαιδευτριών στο Σύγχρονο ΙΕΚ"


GiannisV, πριν από λίγα χρόνια σε ΙΕΚ είχα δύο τμήματα με τον ίδιο αριθμό σπουδαστών (κοντά στους 30), δίδασκα το ίδιο μάθημα, στο τελευταίο εξάμηνο στο ίδιο ΙΕΚ που εννοείται ότι ο διαχωρισμός έγινε με κριτήριο την αλφαβητική σειρά του επωνύμου τους.
Στο ένα τμήμα είχα δυσκολευτεί πολύ να βγάλω το εξάμηνο και να πω αυτά που ήθελα γιατί δε με άφηναν να έχω ποτέ καλή διάθεση με τη συμπεριφορά τους.
Στο δεύτερο τμήμα τελείωσα το εξάμηνο χωρίς να κάνω ούτε μια παρατήρηση σε κανέναν, γιατί ήταν όλοι άψογοι στην συμπεριφορά τους και εννοείται ότι έγινε τέλεια δουλειά.
Δε χρειάζεται να πω ότι η συμπεριφορά μου ήταν η ίδια και στα δύο τμήματα. Αυτό πρέπει να λέει πολλά.


Προσωπικά πιστεύω οτι στη συγκεκριμένη περίπτωση, στο "καλό" τμήμα δε δημιουργήθηκε κάποια "κλίκα", επειδή δε ταίριαζαν τα άτομα μεταξύτους, δεν υπήρχαν άτομα να τη δημιουργήσουν, κλπ. Εγώ στο πρώτο τμήμα που δίδαξα, τα πράγματα ήταν άψογα. Όταν ρώτησα αργότερα ένα παιδί, πώς και ήσασταν τόσο καλοί, η απάντηση ήταν "α, είχαμε μαλλώσει μεταξύ μας, και κανένας δεν έκανε παρέα με τους άλλους".
Είναι να δημιουργηθεί ένας πηρύνας. Στη περίπτωσή μου, δημιουργήθηκε ισχυρός πηρύνας, και μάλιστα με "αρχηγό" εξαιρετικά πονηρό άτομο μεγάλης ηλικίας.


Συμφωνώ με αυτό που γράφεις. Βέβαια, επειδή εδώ έχουμε να κάνουμε με άτομα μεγάλης ηλικίας, δεν είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί κλίκα, έστω και αν είναι το σύνηθες. Υπάρχουν κάποια άτομα που ασκούν μεγαλύτερη επιρροή σε άλλα άτομα, όπως άλλωστε συμβαίνει όπου υπάρχουν ομάδες. Οπότε, εξαρτάται από αυτόν ή αυτούς, γιατί μπορεί να είναι και περισσότεροι.


Ακριβώς. Όσο μεγαλύτερης ηλικίας το πλάσμα, τόσο πιο πολύ έχει προλάβει να πονηρέψει.
Υ.Γ. τραγικό πώς έγραψα το πυρήνας.

Δεν έχω δει κανέναν, emmaki ν' ασχολείται με το καθημερινό εξευτελισμό των ωρομίσθιων καθηγητών σε διάφορα "ευαγή ιδρύματα" πχ ΙΕΚ από διάφορους αλήτες που "σπουδάζουν" εκεί (μάλλον λυμαίνονται το τόπο), και που παριστάνουν τους μάγκες μέσα στη τάξη, και τους αθώους "σπουδαστές" όταν στριμωχτούν, ή ζητούν και τα ρέστα. Αυτό ακριβώς εννοώ όταν λέω "αυτό που πουλάει". Τώρα "πουλάει" να βγάλουμε με το ζόρι ρατσισμό και γενικευμένη "ξενοφοβία", και αν βρούμε 2-3 τέτοιες περιπτώσεις, να τις κάνουμε να φαίνονται πολλαπλάσιες.


Δεν είπα πουθενά για γενίκευση του ρατσισμού ή της ξενοφοβίας. Ανέφερα μία περίπτωση διευθυντη δημοτικού σχολέιου μιας πόλης, που διατύπωσε αυτές τις απόψεις. Φυσικά και δεν πρόκειται για γενικευμένη άποψη. Απλά, εμένα προσωπικά, μου έκανε αντύπωση πώς ένας τέτοιος άνθρωπος αρχικά ασχολέιται με παιδιά (και τι διδάσκει στα παιδιά) και δεύτερον πώς ένας άνθρωπος με τέτοιες απόψεις κρίθηκε ικανός για να διευθύνει ένα σχολέιο (και σε πληροφορώ καθόλου δεν τον έχουν απομονώσει ούτε οι συνέδελφοι του, ούτε οι προϊστάμενοι)...
Φυσικά και δεν αποτελεί μόνο αυτή η άποψη αντικέιμενο επιστημονικής έρευνας (εκτός αν μιλ΄με για μελέτη περίπτωσης), αλλά πολύ άνετα μπορεί να ενταχθεί σε μια ευρύτερηέρευνα που ασχολέιται με απόψεις πάνω στο θέμα και να παρατεθεί ως μία από τις απόψεις που υπάρχουν.
Όσο για τις θεματολογίες των ερευνών που παραθέτεις, δεν μπορώ να σχολιάσω, καθώς δεν έχω ιδέα από τις έρευνες στη λογοτεχνία. Το μόνο που μπορώ να πω είναι γενικά για το φεμινισμό, ότι ενώ στο εξωτερικό (Αγγλία, Αμερική και αλλού) τα θέματα της ισότητας, των φύλων και του φεμινισμού (που δεν αναφέρεται μόνο στις γυναίκες πλέον) μελετούνται από το 1970 (και τα μεγαλύτερα συγγράμματα σχετικά με την ισότητα των 2 φ'υλων στην εκπαίδευση είναι από το 1980) στην Ελλάδα τώρα αρχίζουμε να ανακαλύπτουμε το θέμα... Οπότε ίσως είναι και λογικό να ασχολούνται με αυτό (ίσως, γιατί δεν γνωρίζω καθόλου τον τομέα).
Τέλος, γιατί δεν ασχολείσαι εσύθ με κάποια έρευνα στο θέμα των ωρομισθίων και του πώς τους αντιμετωπίζουν; Είναι ένας ενδιαφέρων τομέας και μια τέτοια έρευνα θα ήταν καλή. Επίσης, είναι εύκολο να βρεις και άτομα να συμμετέχουν στην έρευνα... Θα μπορούσε και αυτό να ενταχθεί στην ισότητα στην εκπαίδευση και να αποδείξεις αν υπάρχει ή όχι ισότητα στην αντιμετώπιση που έχουν οι εκπαιδευτικοί σε σχέση με την εργασιακή τους ιδιότητα/σχέση.

Εσύ είσαι που κάνεις την έρευνα στο τομέα της παιδαγωγικής (αν κατάλαβα καλά), και οχι εγώ. Εγώ έχω επιλέξει εδώ και καιρό, και ασχοληθεί με άλλο τομέα. Αφού ασχολούνται στο εξωτερικό με το θέμα της ισότητας των δυο φύλων από το 1970 όπως λες, τότε όσα ήταν να ειπωθούν έχουν ήδη ειπωθεί μέσα σε 40 χρόνια. Εμείς τώρα γιατί είναι ανάγκη να ασχοληθούμε με το θέμα? Δηλαδή αν σε άλλες χώρες ανακαλύψουν το τροχό πρέπει κι εμείς να τον ανακαλύψουμε εκ νέου? Άλλωστε η ακαδημαϊκή έρευνα έχει σημασία (τουλάχιστον στο επίπεδο διδακτορικών) όταν πρόκειται για ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ έρευνα, δηλαδή όταν συνεισφέρει κάτι καινούργιο στη γνώση. 40 χρόνια πλέον, νομίζω πως ό,τι είχε να ειπωθεί έχει ήδη ειπωθεί.
εσύ μπορεί να μην είπες, αλλά η γενική τάση, αν έχω καταλάβει καλά, είναι προς εκείνη τη κατεύθυνση, δηλαδή στο να βγάλει "με το ζόρι" οτι υπάρχει "ξενοφοβία" και να κρύψει κάτω απ' το χαλί το πραγματικό πρόβλημα, που είναι η συμπεριφορά πολλών μαθητών, και η αντίδραση του υπουργείου που ουσιαστικά υποδαυλίζει το θράσος και την αυθάδεια. Πρόσφατα έμαθα οτι ήρθε εγκύκλιος από το υπουργείο οτι απαγορεύεται η μονοήμερη αποβολή αν βρεθεί μαθητής να καπνίζει.
Ας κάνει κάποιος case study για το μαθητή- (παρ' όλιγο) φονιά, που επετέθη με μαχαίρι σε συμμαθητή του, στόχευσε για το λαιμό του, και μετά είχε τη ψυχραιμία και το σχεδιασμό να ισχυριστεί οτι είχε χρησιμοποιήσει τα κλειδιά του... και όλα αυτά σε ηλικία 16 ετών. Φαίνεται οτι θα έχει μέλλον το "παλλικάρι".... είναι και επίκαιρο, ή μάλλον φλέγον θέμα, και αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς, και σίγουρα πιο ενδιαφέρον από τις ανοησίες του φεμινισμού.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 13, 2010, 04:14:31 μμ από GiannisV »
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #305 στις: Μάρτιος 13, 2010, 04:17:05 μμ »
Πρωτοφανή  κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος  καυγάς για ασήμαντη αφορμή  μεταξύ δύο συμμαθητών στο  προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!

Το  απίστευτο περιστατικό συνέβη  όταν δύο 17χρονοι μαθητές της Β’ Λυκείου λογομάχησαν για άγνωστη αιτία στην αυλή του δημόσιου σχολείου. Ο καυγάς φούντωσε και ξαφνικά ο ένας από τους δύο 17χρονους άνοιξε την τσάντα του και έβγαλε έναν σουγιά, τον οποίο κάρφωσε στον λαιμό του συμμαθητή του!

Ακολούθησε  πανικός και οι πιο ψύχραιμοι  κατάφεραν να αφοπλίσουν τον  ανήλικο δράστη, ο οποίος παραδόθηκε  στην Αστυνομία που κλήθηκε στο σχολείο… Ο τραυματισμένος μαθητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λάρισα, όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε μόνο επιφανειακά τραύματα, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και είναι καλά στην υγεία του.

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

 :o :o :o :o
σε ποια Λάρισα;;;; στην Ελλαδα;;;;
 :'( :'( :'( θλιβερό!

Πω πω! Για σκέψου και το άλλο...ποιος φουκαράς συνάδελφος να είχε εφημερία!

Σε λίγο στις εφημερίες θα χρεωνόμαστε και αλεξίσφαιρα....
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #306 στις: Μάρτιος 13, 2010, 04:37:41 μμ »
Πρωτοφανή  κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος  καυγάς για ασήμαντη αφορμή  μεταξύ δύο συμμαθητών στο  προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!

Το  απίστευτο περιστατικό συνέβη  όταν δύο 17χρονοι μαθητές της Β’ Λυκείου λογομάχησαν για άγνωστη αιτία στην αυλή του δημόσιου σχολείου. Ο καυγάς φούντωσε και ξαφνικά ο ένας από τους δύο 17χρονους άνοιξε την τσάντα του και έβγαλε έναν σουγιά, τον οποίο κάρφωσε στον λαιμό του συμμαθητή του!

Ακολούθησε  πανικός και οι πιο ψύχραιμοι  κατάφεραν να αφοπλίσουν τον  ανήλικο δράστη, ο οποίος παραδόθηκε  στην Αστυνομία που κλήθηκε στο σχολείο… Ο τραυματισμένος μαθητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λάρισα, όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε μόνο επιφανειακά τραύματα, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και είναι καλά στην υγεία του.

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

 :o :o :o :o
σε ποια Λάρισα;;;; στην Ελλαδα;;;;
 :'( :'( :'( θλιβερό!

Πω πω! Για σκέψου και το άλλο...ποιος φουκαράς συνάδελφος να είχε εφημερία!

Σε λίγο στις εφημερίες θα χρεωνόμαστε και αλεξίσφαιρα....

Δεν έχεις κι άδικο! Χμμμ, τρέχω να βρω... την ασπίδα του Αχιλλέα! :D

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #307 στις: Μάρτιος 13, 2010, 04:46:36 μμ »
Από την πλευρά της, η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Λάρισας διέταξε ΕΔΕ, προκειμένου να διαπιστωθεί αν τυχόν υπάρχουν ευθύνες καθηγητών για το περιστατικό το οποίο συνέβη κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, οπότε και υπάρχουν εφημερεύοντες που εποπτεύουν τους μαθητές.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 791
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 776
Σύνολο: 790

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.