Σύνολο ψηφοφόρων: 58
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν λέω πως όλοι είναι βυσματικά τοποθετημένοι, αλλά μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά. Όπως και να το κάνουμε το σύστημα αυτό είναι διαβλητό. Ξέρω πολλές περιπτώσεις γλειψιματιών και βυσμάτων που τώρα είναι διορισμένοι. Οι άλλοι δηλαδή που είναι επιτυχόντες και δεν διορίζονται προφανώς είναι κορόιδα για να μη χρησιμοποιήσω τη λέξη με τα τρία άλφα.
Έστω, και το ΠΔΣ μόρια δίνει. Εις βάρος όλων των άλλων.
Δες όμως τι άλλο θα μπορούσε να γίνει. 1) Παύουν να υπάρχουν αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, ΠΔΣ και Άγιος ο Θεός και όλες οι ανάγκες των σχολείων καλύπτονται μονάχα από μόνιμο προσωπικό.
2) Επαναφέρεται η επετηρίδα με βάση τη χρονολογία απόκτησης πτυχίου σε ένα ποσοστό 50% των διορισμών.3) Το υπόλοιπο 50% καταλαμβάνεται μετά απο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Με τον τρόπο αυτό έχουμε ένα καθ' όλα αδιάβλητο σύστημα που εγγυάται αν μη τι άλλο ότι όλοι κάποια στιγμή θα διοριστούν, έιτε μέσω της επετηρίδας είτε μέσω του διαγωνισμού. Ο διαγωνισμός απλά θα επιταχύνει τη διαδικασία διορισμού για όποιον βαριέται να περιμένει τη σειρά του.
Νομίζω είναι μια καλή πρόταση. Θα την καταθέσω στη Μαριέττα αν και με όλες αυτές τις καταλήψεις θα είναι απασχολημένη η καημένη.
Ακόμα και με 6 ώρες μάθημα την εβδομάδα σαν ωρομίσθιος, δεν χαρακτηρίζεσαι άνεργος.
Από το σύστημα που προσλαμβάνονται οι καθηγητές και δάσκαλοι στην Ελλάδα, καταλαβαίνεις πόσο σόβαρα παίρνει το κράτος την υπόθεση Παιδεία... Μπορεί ένας κανονικά ψυχοπαθής να βρεθεί ωρομίσθιος σε Δημοτικό, αναπληρωτής σε Γυμνάσιο-Λύκειο ή ακόμα και μόνιμος μέσω του πίνακα αναπληρωτών!Από την άλλη, ένα άτομο που να μην μπορεί να αρθρώσει λέξη και να κάνει μάθημα να βρεθεί μόνιμος σε σχολείο επειδή είναι καλός στις εξετάσεις και στα γραπτά και πέρασε στον ΑΣΕΠ... Ολοι όσοι προορίζονταν για να διδάξουν θα έπρεπε να τελειώνουν μια παιδαγωγική σχολή τύπου ΑΣΠΑΙΤΕ, να μαθαίνουν το πώς θα διδάξουν και να το εφαρμόζουν εκεί στην πράξη, πριν πάνε στο σχολείο.
Παράθεση από: ylianos στις Ιουλίου 03, 2006, 11:51:55 amΑπό το σύστημα που προσλαμβάνονται οι καθηγητές και δάσκαλοι στην Ελλάδα, καταλαβαίνεις πόσο σόβαρα παίρνει το κράτος την υπόθεση Παιδεία... Μπορεί ένας κανονικά ψυχοπαθής να βρεθεί ωρομίσθιος σε Δημοτικό, αναπληρωτής σε Γυμνάσιο-Λύκειο ή ακόμα και μόνιμος μέσω του πίνακα αναπληρωτών!Από την άλλη, ένα άτομο που να μην μπορεί να αρθρώσει λέξη και να κάνει μάθημα να βρεθεί μόνιμος σε σχολείο επειδή είναι καλός στις εξετάσεις και στα γραπτά και πέρασε στον ΑΣΕΠ... Ολοι όσοι προορίζονταν για να διδάξουν θα έπρεπε να τελειώνουν μια παιδαγωγική σχολή τύπου ΑΣΠΑΙΤΕ, να μαθαίνουν το πώς θα διδάξουν και να το εφαρμόζουν εκεί στην πράξη, πριν πάνε στο σχολείο. Συμφωνώ σε αυτά που λες, αλλά το ότι κάποιος έχει τελειώσει μια παιδαγωγική σχολή δεν σημαίνει ότι δεν είναι ψυχοπαθής. Επομένως κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν και κάποια ψυχολογικά τεστ πριν προσλάβουν κάποιον για εκπαιδευτικό.
Λοιπόν ζωή για να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα.1) Επειδή ζούμε στην Ελλάδα, δεν πρόκειται ποτέ το σύστημα με τις προσλήψεις ωρομισθίων και αναπληρωτών να γίνει διαφανές. Εξάλλου γι' αυτό έγινε για να μπαίνουν κάποιοι πλαγίως στην εκπαίδευση.2) Γιατί όμως θεωρείς το σύστημα με τους αναπληρωτές καλύτερο; Δεν θα ήταν πιο σωστό να υπήρχαν μόνο μόνιμοι καθηγητές; Γιατί να υπάρχουν αναπληρωτές και ωρομίσθιοι δεν το καταλαβαίνω.Ίσως για αυτό που ανέφερα παραπάνω.3) Όλοι έχουμε δώσει εξετάσεις γι' αυτό άλλωστε έχουμε κι ένα πτυχίο στα χέρια μας. Αυτό δε σημαίνει πως είμαστε όλοι κατάλληλοι για καθηγητές. Γιατί δηλαδή κάποιος που είναι επιτυχών στο διαγωνισμό που αν μη τι άλλο δείχνει πως έχει τις προϋποθέσεις να ανταποκριθεί να μη διορίζεται, ενώ αντιθέτως να διορίζεται κάποιος άλλος με λίγες ώρες που έχει κάνει με αδιαφανείς διαδικασίες; Τι παραπάνω έχει να προσφέρει αυτός που στο διαγωνισμό μπορεί και να πάτωσε;4) Γιατί στους διορισμούς προηγούνται κιόλας οι του 40%, και οι διοριστέοι απ' το διαγωνισμό παίρνουν ότι περισσέψει; Τους τιμωρούν επειδή πέτυχαν στο διαγωνισμό; Πολύ αντιπαιδαγωγικό, δε νομίζεις;5) Γιατί αν δεν καλύπτονται οι θέσεις για μόνιμους από τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, προσλαμβάνουν έξτρα άτομα από τον πίνακα αναπληρωτών; Με τον τρόπο αυτό ανατρέπεται το 60-40 και γίνεται 40-60 αν όχι παραπάνω.6) Προτιμώ να δώσω κι άλλες εξετάσεις στη ζωή μου, παρά να παρακαλάω και να γλείφω τον καθένα να μου δώσει λίγες ώρες για να πάρω μόρια μπας και διοριστώ έτσι.