0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν έχουμε αύξηση του ωραρίου στους εκπαιδευτικούς, θα μειωθούν στο ελάχιστο οι διορισμοί τα επόμενα χρόνια, οπότε και θίγομαι... Για μα μην υπάρξει το αδιέξοδο αυτό θα πρότεινα το εξης "κοπτοραπτικό" σχέδιο:Να αυξηθούν οι μόνο ώρες των παλαιότερων από 16 σε 19 ώρες! Παράλληλα να αυξηθούν οι ώρες όλων των διοικητικών στελεχών.Έτσι πολλοί θα οδηγηθούν στην σύνταξη, οπότε κάπως θα υπάρξουν διορισμοί μονίμων ή σε αναρρωτικές άδειες, οπότε και θα υπάρξουν διορισμοί αναπληρωτών. Η πρόταση αυτή φαίνεται δίκαιη για τους εξης λόγους:1.Όλοι όσοι έχουν 16 ώρες ανήκουν στη γενιά που τα έφαγε με τον Πάγκαλο. Και αν δεν τα έφαγε, τουλάχιστον ψήφιζε τα δύο μεγάλα κόμμτα για περισσότερα χρόνια.2. Αυτή η γενιά είχε όλα τα χρόνια δουλειά και καλό είναι να αφήσει τις θέσεις της επιτέλους στους νεότερους.3. Η γενιά αυτή δεν έχει πια και τόσες ανάγκες. Της φτάνει ένα γιαουρτάκι μόνο το βράδυ...4. Κινδυνεύει από υπέρταση και εμφράγματα στις σχολικές αίθουσες. Καλό είναι να υπάρχει κίνητρο να μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στο θάνατο ή τη σύνταξη... Αφού βγουν στη σύνταξη προτείνω να υπάρξουν επιπλέον μειώσεις στις συντάξεις και τα χρήματα αυτά να τα καρπωθούν οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί... Μη τους το πούμε όμως ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο, γιατί οι περισσότεροι είναι τσιγκούνηδες και θα παραμείνουν.... ΥΓ. Σατανικό ε;; Μιλάμε για αντιπαλότητα γενεών. Η απόλυτη διάσπαση
Για να τα πάρουμε με τη σειρά λοιπόν: πρώτον και για να ξεμπερδεύουμε ΔΕΝ είμαι σύμβουλος της Δ - και δεν επιθυμώ να γίνω..εξάλλου ανήκω σε άλλο κομμα ούτως ή αλλως! Και το θεωρώ ανόητο όποιον δε συμφωνεί μαζί μας να του πετάμε και ένα χαρακτηρισμό του τύπου αυτού. Τότε κατ΄αναλογία όσοι πιστεύουν τα αντίθετα με μένα είναι σύμβουλοι της Αλέκας και του Σύριζα αλλά μην ορέγονται όσα ορεγονται γιατί δεν πρόκειται να δούνε κυβέρνηση στον αιώνα τον άπαντα!! Ε μα πια!! είναι αυτή επιχειρηματολογία τώρα; Το οτι κάποιοι θίγονται γιατί δε θα διοριστούν το καταλαβαίνω και το κατανοώ. Δεν το δικαιολογώ όμως δεδομένου ότι η θεώρηση της παιδείας οφείλει να γίνει με άλλου τύπου κριτήρια κα όχι βάσει του τι οφελεί ή βλάπτει τις επι μέρους ομάδες.Μετά λέτε πως η δουλειά σε γραφείο ( το όποιο γραφείο του δημοσίου τομέα) είναι τίποτα συγκρινόμενο με την δουλειά του εκπ/κού στην τάξη. ΟΚ δεκτόν - και τότε γιατί αφηνιάζετε με τις "λοιπές διοικητικες εργασίες" αφού ¨"δεν είναι και τίποτα σπουδαίο δα!" Και για να τελειώνουμε με τον μύθο των εξωδιδακτικών εργασιών μια και καλή: μισθοδοσία - από 1/1 περνιέται απο τις διευθύνσεις και τα γραφεία οπότε το μόνο που κάνετε είναι να πάρετε τις έτοιμες καταστάσεις μισθοδοσίας και να τις αρχειοθετήσετεωρολόγιο πρόγραμμα - βγαίνει απο ειδικά ηλεκτρονικά προγράμματα ( βλ. σχετικό θέμα στο παρόν φόρουμ) . Το "δύσκολο" και "κουραστικό" είναι να περάσετε τα ονοματεπώνυμα των εκπ/κών, τις ειδικότητές τους, να ορίσετε παραμέτρους συσχετίσεων ( πχ ο τάδε καθηγητής με το τάδε τμήμα για τόσες ώρες, ή την Παρασκευή όχι τελευταίες ώρες) και μετά πατάτε enter και βγαίνει έτοιμο. ( άσε που εγώ ξέρω και περιπτώσεις που αυτό το έκαναν στο σχολείο και ΔΕΝ έμπαιναν για μάθημα οπότε γλύτωναν κι από το υποχρεωτικό τους ωράριο κάποιες ώρες - δεν τον κάνουν όλοι, το κάνουν όμως μερικοί).μητρώα μαθητών ( καρτέλες) - περνιούνται δύο φορές το χρόνο. Στην αρχή του έτους περνάμε τα "πρωτάκια" και όσους πέρασαν ή όχι απο τις επαναληπτικές εξετάσεις του σεπτεμβρίου. Στο τέλος του έτους που περνάμε τους βαθμούς όλων των μαθητών. Και στις δύο περιπτώσεις στο παράλληλο διάστημα ΔΕΝ μπαίνουμε σε τάξη να κάνουμε μάθημα - άρα είμαστε εξ ορισμού -21 ώρες! απουσίες - στις μεγάλες πόλεις τα σχολεία διαθέτουν γραμματεία και τις απουσιες περνούν οι γραμματείς. Στις μικρές πόλεις/χωριά και σε όσα σχολεία αστικών περιοχών τυχαίνει να μην υπάρχει γραμματεία ένας καθηγητής είναι υπεύθυνος για ΕΝΑ τμήμα - άρα περνάει τις απουσίες ΕΝΟΣ τμήματος. Που σημαίνει αναλυτικά το εξής; στα γυμνάσιο μιλάμε για ΕΝΑ απουσιολόγιο - αυτό της τάξης. Στην Α λυκείου μιλάμε για ΔΥΟ απουσιολόγια - αυτό της τάξης και αυτό της επιλογής. Για τις β και γ λυκείου τα πράγματα είναι κομμάτι πιο δύσκολα με τα απουσιολόγια γ.π. κατ/σεων και επιλογής. (σύνολο 5). Τις απουσίες μπορούμε να τις περάσουμε είτε ανά εβδομάδα είτε όλες μαζί στο τέλος του μήνα - προκειμένου να στείλουμε τα ενημερωτικά σημειώματα στους γονείς στις πέντε πρώτες μέρες του επόμενου μήνα όπως ορίζεται από την κείμενη νομοθεσια. Πράγμα που σημαίνει πως θα ασχοληθούμε με αυτές από 1 έως 5 μέρες το μήνα ( και όχι για όλη τη διάρκεια της μέρας, μόνο για ένα πολύ μικρό τμήμα της)πρακτικά - αν κοιτάξετε το πρακτικό του σχολείου σας ως 31/12 θα δείτε ότι δεν έχει πάνω από 150 πράξεις το χρόνο ( σας το λέω γιατί κρατούσα τα πρακτικά για πάνω από επτά χρόνια σε μεγάλο λύκειο της χώρας). 150 πράξεις το χρόνο δε βγαίνουν ούτε μία πράξη τη μέρα. Και αν αφαιρέσεις τα πρακτικά της φοίτησης-επιδοσης/ βραβείων-αριστείων/ αποτελεσμάτων που είναι ιδιαίτερα μακροσκελή, τα υπόλοιπα ειναι πρακτικά που τα φτιάχνεις άνετα και στο διάλλειμα (πχ ανάληψη υπηρεσίας, απαλλαγή από το μάθημα της Φ.Α. κτλ )πρωτόκολλο και στατιστικά τα κάνει ο υποδ/ντής ή ο δ/ντής σύμφωνα με το νόμο και αν σας έχουν χώσει να τα κάνετε εσείς κακώς τα κάνετε και σας έχουν πιάσει και κορόιδα.Για λοιπά ηλεκτρονικά προγράμματα - έπαφος, φάρος, νέστωρας, survey και δε συμμαζεύεται έχουν χωθεί και καπελωθεί οι ΠΕ19-20 (πολύ κακώς και άδικα κατ΄εμέ, πολλώ δε μάλλον όταν α. οι δ/ντές και υποδ/ντες έχουν δραματικά μειωμένο ωράριο για αυτό το σκοπό και β. όταν υπάρχουν ένα σωρό πιστοποιημένοι εκπ/κοί στις ΝΤ εδώ και πολύ καιρό.) Αυτές οι ειδικότητες δικαίως να φωνάζουν επομένως. Απο την άλλη αναφέρεστε στο χρόνο προετοιμασίας στο σπίτι. Αλοίμονο στον εκπ/κο που ΔΕΝ προετοιμάζεται. Αλλά όταν λέμε κάνουμε 21 ώρες σε καμία περίπτωση δεν κάνουμε 21 διαφορετικά αντικείμενα σε 21 διαφορετικές τάξεις. Αν ας πούμε κάνεις φυσική
[....]Για λοιπά ηλεκτρονικά προγράμματα - έπαφος, φάρος, νέστωρας, survey και δε συμμαζεύεται έχουν χωθεί και καπελωθεί οι ΠΕ19-20 (πολύ κακώς και άδικα κατ΄εμέ, πολλώ δε μάλλον όταν α. οι δ/ντές και υποδ/ντες έχουν δραματικά μειωμένο ωράριο για αυτό το σκοπό και β. όταν υπάρχουν ένα σωρό πιστοποιημένοι εκπ/κοί στις ΝΤ εδώ και πολύ καιρό.) Αυτές οι ειδικότητες δικαίως να φωνάζουν επομένως. [...]
να σου πω εγω, πως μετρουνται. με 5 μηνες καθισιο ισως?γιατι πρεπει να βαζουμε και τη λογικη κατω.οσο για την αμοιβη, ασε αυτη δεν ειναι καλυτερη απο ολων των αλλων επαγγελματωνΑλλα εγω ειμαι σε πορειες, και ας μη ζω απο αυτο το επαγγελμα.
Παράθεση από: MARKOS στις Φεβρουαρίου 04, 2011, 09:57:34 pmνα σου πω εγω, πως μετρουνται. με 5 μηνες καθισιο ισως?γιατι πρεπει να βαζουμε και τη λογικη κατω.οσο για την αμοιβη, ασε αυτη δεν ειναι καλυτερη απο ολων των αλλων επαγγελματωνΑλλα εγω ειμαι σε πορειες, και ας μη ζω απο αυτο το επαγγελμα.
Απο την άλλη αναφέρεστε στο χρόνο προετοιμασίας στο σπίτι. Αλοίμονο στον εκπ/κο που ΔΕΝ προετοιμάζεται. Αλλά όταν λέμε κάνουμε 21 ώρες σε καμία περίπτωση δεν κάνουμε 21 διαφορετικά αντικείμενα σε 21 διαφορετικές τάξεις. Αν ας πούμε κάνεις φυσική
Η εκπαιδευτική ώρα (45' διδασκαλίας) ΔΕΝ αντιστοιχεί (εργατικά, νομικά, χρηματικά) σε 60' εργασίας υπαλλήλου (γραφείου) του υπόλοιπου δημοσίου.
Οι 21 ώρες εργασίας των πρώτων ετών υπηρεσίας δεν νομίζω ότι είναι ούτε πολλές, ούτε λίγες. Οι 16 ώρες όμως που φτάνουν να δουλεύουν οι αρχαιότεροι συνάδελφοι (3 ώρες την ημέρα!), ε αυτό πιστεύω ότι είναι πρόβλημα.Όσον αφορά για τις άδειες των εκπαιδευτικών (Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι):Στις διακοπές του Πάσχα, οι επιπλέον εργάσιμες ημέρες που οι εκπαιδευτικοί δεν εργάζονται, σε σχέση με τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους, είναι 8 ημέρες: Από Μ. Δευτέρα έως Μ. Πέμπτη (4 ημέρες) και από Τρίτη του Πάσχα μέχρι Παρασκευή Ζωοδόχου Πηγής (4 ημέρες). Στις διακοπές των Χριστουγέννων δεν είναι σταθερές οι ημέρες (εξαρτώνται από την ημέρα που πέφτουν τα Χριστούγεννα) αλλά δεν είναι περισσότερες από 10-11. Στο καλοκαίρι (Ιούλιος-Αύγουστος) αντιστοιχούν περίπου 43-44 εργάσιμες ημέρες (αν βγάλεις και την αργία στις 15 Αυγούστου). Σύνολο: 62 εργάσιμες, δηλαδή 2 μήνες καθαρούς, περίπου διπλάσιο χρόνο από τις άδειες των υπόλοιπων δημοσίων υπαλλήλων. Την 1η Σεπτεμβρίου πηγαίνουμε στο σχολείο και έχουμε κάποια διοικητική δουλειά, καθώς και τις εξετάσεις των ανεξεταστέων, μέχρι τις 10-12 Σεπτεμβρίου. Συνήθως φεύγουμε κατά τη 1 το μεσημέρι, αλλά ποιος μας λέει ότι και στις υπόλοιπες δημόσιες υπηρεσίες δεν κάνουν το ίδιο;Όσον αφορά για τις ώρες εργασίας, κάθε δίωρο διδασκαλίας κατά τη γνώμη μου απαιτεί 1 ακόμη ώρα διδακτική προετοιμασία στο σπίτι, αλλά αυτό εξαρτάται και από την ειδικότητα (π.χ. για τους φιλολόγους απαιτείται περισσότερη και για τους γυμναστές μηδενική) και φυσικά από το πόσο καλά θέλεις να κάνεις τη δουλειά σου.