Σύνολο ψηφοφόρων: 380
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
εαν νομίζετε οτι υπάρχει αξιοκρατία μέσω του διαγωνισμού ΑΣΕΠ είστε γελασμένοι...
θεωρω οτι αυτο ειναι το πιο δικαιο συστημα διορισμων με την προυποθεση ομως να υπαρχει πραγματικη μεταβατικη περιοδος. ειμαι απολυτα συμφωνη ως το οτι δε θα πρεπει να υπαρχουν διαφοροι πινακες ετσι ωστε να μειωθουν οι πιθανοτητες να μπαινουν διαφοροι απο παραθυρακια. πρεπει να μπαινουν ολοι μονο μεσω ασεπ.ΟΜΩΣ υπαρχουν ανθρωποι που καλως ή κακως ειχαν ρυθμισει τη ζωη τους συμφωνα με την ισχυουσα κατασταση. αυτοι δεν θα πρεπει να πεταχτουν στο δρομο ασχετα το πώς απεκτησαν την προυπηρεσια τους. οταν πχ πηραν καποιον αναπληρωτη σε ενα μερος πολυ μακρια απο την οικογενεια του κ αυτος δεχτηκε να παει μονο κ μονο γιατι ηξερε οτι με δυο χρονιες αναπληρωσης θα διοριζοταν, ε δε γινεται να χασει τωρα το διορισμο του...
Παράθεση από: kbazar στις Ιουλίου 11, 2010, 07:14:47 pmΠαράθεση από: xasa στις Ιουλίου 11, 2010, 05:06:03 pmΠιστεύω ότι η επετηρίδα είναι η πιο σωστή λύση,μετά την κατάργηση της ήρθε το χάος.Ο διορισμός βαπτίστηκε σε ασέπ ,μόρια,σεμινάρια παιδαγωγικής κατάργισης ή ειδικής αγωγής κτλ Το αποτέλεσμα ήταν μηδενικό,ξοδέψαμε μια περιουσία με τα βοηθητικά βιβλία για τις εξετάσεις του ασέπ,ξοδέψαμε πολύτιμο χρόνο,(οι εκδότες πλουτισαν)ενώ θα μπορούσαμε να εργαστούμε κάπου και να περιμέναμε τη σειρά μας.Πριν το διορισμό (πριν από 6 μήνες ή ένα χρόνο)να μας καλούσαν για τα σεμινάρια παιδαγωγικής κατάρτισης (όπως το παράδειγμα Κύπρου)έτσι θα λειτουργούσαν όλα ομαλά όπως τον παλαιό καλό καιρό. Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!!!ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ;Οχι ευχαριστώ! Έζησα την επετηρίδα και περίμενα 10 χρονια χωρίς να βλέπω φως στο τούνελ!!! Ο ΑΣΕΠ έδωσε τουλάχιστον την ευκαιρία σε όποιον ήθελε να προσπαθήσει...Για μένα ήταν σωτήριος με τα όποια προβλήματα ή παραθυράκια του. Η επετηρίδα ήταν σίγουρος αποκλεισμός τουλάχιστον για τους κλάδους με μεγάλο αριθμό υποψηφίων.
Παράθεση από: xasa στις Ιουλίου 11, 2010, 05:06:03 pmΠιστεύω ότι η επετηρίδα είναι η πιο σωστή λύση,μετά την κατάργηση της ήρθε το χάος.Ο διορισμός βαπτίστηκε σε ασέπ ,μόρια,σεμινάρια παιδαγωγικής κατάργισης ή ειδικής αγωγής κτλ Το αποτέλεσμα ήταν μηδενικό,ξοδέψαμε μια περιουσία με τα βοηθητικά βιβλία για τις εξετάσεις του ασέπ,ξοδέψαμε πολύτιμο χρόνο,(οι εκδότες πλουτισαν)ενώ θα μπορούσαμε να εργαστούμε κάπου και να περιμέναμε τη σειρά μας.Πριν το διορισμό (πριν από 6 μήνες ή ένα χρόνο)να μας καλούσαν για τα σεμινάρια παιδαγωγικής κατάρτισης (όπως το παράδειγμα Κύπρου)έτσι θα λειτουργούσαν όλα ομαλά όπως τον παλαιό καλό καιρό. Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!!!
Πιστεύω ότι η επετηρίδα είναι η πιο σωστή λύση,μετά την κατάργηση της ήρθε το χάος.Ο διορισμός βαπτίστηκε σε ασέπ ,μόρια,σεμινάρια παιδαγωγικής κατάργισης ή ειδικής αγωγής κτλ Το αποτέλεσμα ήταν μηδενικό,ξοδέψαμε μια περιουσία με τα βοηθητικά βιβλία για τις εξετάσεις του ασέπ,ξοδέψαμε πολύτιμο χρόνο,(οι εκδότες πλουτισαν)ενώ θα μπορούσαμε να εργαστούμε κάπου και να περιμέναμε τη σειρά μας.Πριν το διορισμό (πριν από 6 μήνες ή ένα χρόνο)να μας καλούσαν για τα σεμινάρια παιδαγωγικής κατάρτισης (όπως το παράδειγμα Κύπρου)έτσι θα λειτουργούσαν όλα ομαλά όπως τον παλαιό καλό καιρό.
Παράθεση από: Elianna στις Αυγούστου 17, 2010, 02:42:51 pmΝα θεωρούνται οι ξένες γλώσσες προσόν για την πρόσληψη το θεωρώ παράλογο! (γνωρίζω 2...δεν είναι εκεί το θέμα).Σε τι θα χρησιμεύει αναρωτιέμαι η φιλόλογος: θα διδάσκω πια αρχαία ελληνικά μέσω αγγλικών ή γαλλικών;;;Η΄θα επικοινωνούμε καλύτερα πια με την κατηγορία του μαθητή - τουρίστα;;;ΔΙΑΦΩΝΩ μαζί σου καθέτως, οριζοντίως, και διαγωνίως!!Μην ξεχνάς ότι στην εκπαίδευση γίνονται:1. Προγράμματα Commenius κλπ όπου εκπαιδευτικοί επισκέπτονται σχολεία του εξωτερικού (δες εδώ: http://ec.europa.eu/education/languages/eu-programmes/doc201_el.htm)2. 5ετής αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε σχολεία του εξωτερικού, και προγράμματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (δες εδώ http://isocrates.gr/defaultISOKRATES.asp)3. Προγράμματα διεθνούς εμβέλλειας, όπως το περίφημο πρόγραμμα eTwinning:H κοινότητα των σχολείων στην Ευρώπη, με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον (δες εδώ: http://etwinning.sch.gr/)4. εκδρομές παιδιών στο εξωτερικό εκπαιδευτικού (ή μη) περιεχομένου όπου ίσως θα ήθελες να συνοδεύσεις5. διαθεματικότητα στα μαθήματα. Φυσικά και μπορείο Φυσικός, ο Μαθηματικός, ο Γυμναστής συχνά να αναφέρεται στην αντίστοιχη Αγγλική ή οτιδήποτε άλλο, ωρολογία κάποιας έννοιας. Ο Φιλόλογος (λέω εγώ τώρα που είμαι μαθηματικός) εκεί που διδάσκει Λατινικά να αναφέρεται στην αντίστοιχη Ιταλική λέξη (αν ξέρει Ιταλικά βέβαια)6. Μπορείς να αναθέσεις εργασίες σε παιδιά σε οποιοδήποτε μάθημα, και να τους δώσεις και πηγές από ξένα άρθρα τα οποία εσύ πρώτα έχεις μελετήσει.Πέρυσι στην Α Λυκείου για την διδασκαλία μιας παραγράφου στα Μαθηματικά, μοίρασα σε φωτοτυπίες υλικό από το σχολικό βιβλίο του Αμερικάνικου Λυκείου. Σε πληροφορώ ότι τα παιδιά κατενθουσιάστηκαν και μου είπαν να το κάνουμε συχνά. Μόνο και μόνο το ενδιαφέρον τους να δουν πως είναι γραμμένο ένα βιβλίο μαθηματικών σε Λύκειο της Αμερικής, εμένα μου αρκούσε!7. Τμήματα ένταξης (στο Γυμνάσιο) για παιδιά που ζούσαν στο εξωτερικό και πρέπει να προσαρμοστούν στην Ελλάδα, όπου κάνουν σε ειδικά τμήματα. Ήξερα συνάδελφο που γνώριζε Ρώσικα και βοήθησε έτσι κάποια παιδιά΄με την γλώσσα. Και ήταν μαθηματικός!!περιττό να σας πω το ενδιαφέρον και των υπολοίπων Ελλήνων μαθητών να θέλουν να ξέρουν πως λέγεται η συνάρτηση στα Ρώσικα!!! τα παιδιά είναι πάντα παιδιά!!Θεωρώ όπως και την γνώση υπολογιστών, εξίσου σημαντική και την γνώση ξένων γλωσσών από έναν σύγχρονο εκπαιδευτικό.Τα πράγματα στην εκπαίδευση αλλάζουν. Αλλά δυστυχώς, οι περισσότεροι έχουν βολευτεί με την θέση τους στο δημόσιο και σιγά μην κάτσουν να ασχοληθούν με όλα αυτά που ανέφερα παραπάνω. Προτιμούν να δουλεύουν απλά το 2ωρο ή 3ωρο στο σχολείο χωρίς πολλές σκοτούρες...Η συζήτηση αποκλειστικά για την μοριοδότηση των ξένων γλωσσών, μεταφέρεται εδώ: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=20349.new#new
Να θεωρούνται οι ξένες γλώσσες προσόν για την πρόσληψη το θεωρώ παράλογο! (γνωρίζω 2...δεν είναι εκεί το θέμα).Σε τι θα χρησιμεύει αναρωτιέμαι η φιλόλογος: θα διδάσκω πια αρχαία ελληνικά μέσω αγγλικών ή γαλλικών;;;Η΄θα επικοινωνούμε καλύτερα πια με την κατηγορία του μαθητή - τουρίστα;;;
Παράθεση από: killbill στις Αυγούστου 17, 2010, 03:21:44 pmΠαράθεση από: Elianna στις Αυγούστου 17, 2010, 02:42:51 pmΝα θεωρούνται οι ξένες γλώσσες προσόν για την πρόσληψη το θεωρώ παράλογο! (γνωρίζω 2...δεν είναι εκεί το θέμα).Σε τι θα χρησιμεύει αναρωτιέμαι η φιλόλογος: θα διδάσκω πια αρχαία ελληνικά μέσω αγγλικών ή γαλλικών;;;Η΄θα επικοινωνούμε καλύτερα πια με την κατηγορία του μαθητή - τουρίστα;;;ΔΙΑΦΩΝΩ μαζί σου καθέτως, οριζοντίως, και διαγωνίως!!Μην ξεχνάς ότι στην εκπαίδευση γίνονται:1. Προγράμματα Commenius κλπ όπου εκπαιδευτικοί επισκέπτονται σχολεία του εξωτερικού (δες εδώ: http://ec.europa.eu/education/languages/eu-programmes/doc201_el.htm)2. 5ετής αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε σχολεία του εξωτερικού, και προγράμματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (δες εδώ http://isocrates.gr/defaultISOKRATES.asp)3. Προγράμματα διεθνούς εμβέλλειας, όπως το περίφημο πρόγραμμα eTwinning:H κοινότητα των σχολείων στην Ευρώπη, με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον (δες εδώ: http://etwinning.sch.gr/)4. εκδρομές παιδιών στο εξωτερικό εκπαιδευτικού (ή μη) περιεχομένου όπου ίσως θα ήθελες να συνοδεύσεις5. διαθεματικότητα στα μαθήματα. Φυσικά και μπορείο Φυσικός, ο Μαθηματικός, ο Γυμναστής συχνά να αναφέρεται στην αντίστοιχη Αγγλική ή οτιδήποτε άλλο, ωρολογία κάποιας έννοιας. Ο Φιλόλογος (λέω εγώ τώρα που είμαι μαθηματικός) εκεί που διδάσκει Λατινικά να αναφέρεται στην αντίστοιχη Ιταλική λέξη (αν ξέρει Ιταλικά βέβαια)6. Μπορείς να αναθέσεις εργασίες σε παιδιά σε οποιοδήποτε μάθημα, και να τους δώσεις και πηγές από ξένα άρθρα τα οποία εσύ πρώτα έχεις μελετήσει.Πέρυσι στην Α Λυκείου για την διδασκαλία μιας παραγράφου στα Μαθηματικά, μοίρασα σε φωτοτυπίες υλικό από το σχολικό βιβλίο του Αμερικάνικου Λυκείου. Σε πληροφορώ ότι τα παιδιά κατενθουσιάστηκαν και μου είπαν να το κάνουμε συχνά. Μόνο και μόνο το ενδιαφέρον τους να δουν πως είναι γραμμένο ένα βιβλίο μαθηματικών σε Λύκειο της Αμερικής, εμένα μου αρκούσε!7. Τμήματα ένταξης (στο Γυμνάσιο) για παιδιά που ζούσαν στο εξωτερικό και πρέπει να προσαρμοστούν στην Ελλάδα, όπου κάνουν σε ειδικά τμήματα. Ήξερα συνάδελφο που γνώριζε Ρώσικα και βοήθησε έτσι κάποια παιδιά΄με την γλώσσα. Και ήταν μαθηματικός!!περιττό να σας πω το ενδιαφέρον και των υπολοίπων Ελλήνων μαθητών να θέλουν να ξέρουν πως λέγεται η συνάρτηση στα Ρώσικα!!! τα παιδιά είναι πάντα παιδιά!!Θεωρώ όπως και την γνώση υπολογιστών, εξίσου σημαντική και την γνώση ξένων γλωσσών από έναν σύγχρονο εκπαιδευτικό.Τα πράγματα στην εκπαίδευση αλλάζουν. Αλλά δυστυχώς, οι περισσότεροι έχουν βολευτεί με την θέση τους στο δημόσιο και σιγά μην κάτσουν να ασχοληθούν με όλα αυτά που ανέφερα παραπάνω. Προτιμούν να δουλεύουν απλά το 2ωρο ή 3ωρο στο σχολείο χωρίς πολλές σκοτούρες...Η συζήτηση αποκλειστικά για την μοριοδότηση των ξένων γλωσσών, μεταφέρεται εδώ: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=20349.new#newεγω η κακομοιρα που στο χωριο δεν ειχα τη δυνατοτητα να κανω τις απειρες γλωσσες και μπηκα και με πεετηριδα και δεν μου μενει μια για να παω να κανω επιπροσθετες γλωσσες με βλεπω αδιοριστη αν μετρανε για διορισμο οι ξενες γλωσσες. τελικα παντα θα μπαινουν οι εχοντες μεσο και οικονομικα. μαι γαι να πληρωσεις σεμιναρια, γλωσσες, κτλ κι οσοι μπαινουν στα μεταπτυχιακα εφοσον δεν μενουν επαρχια ή μπορουν να ανταπεξερχονται οικονομικα στη μετακινηση.
1. Nα αθροίζονται όλες οι επιτυχίες ΑΣΕΠ και στο άθροισμα να προσμετράται προϋπηρεσία και προσόντα. Τέρμα η ρωσική ρουλέτα του που θα κυμανθεί η βάση και του ο επιτυχών της μιας φοράς να κόβεται την επόμενη. Έτσι θα πριμοδοτηθούν έμμεσα και οι μεγαλύτεροι που έφαγαν τα νειάτα τους να δίνουν ΑΣΕΠ και δε θα βλέπουμε καθηγητές και μαθητές τους να διεκδικούν το διορισμό σαν να ήταν συνομήλικοι. 2. Να μην διοριστεί κανείς μόνιμος από κανέναν μεταβατικό πίνακα αν δεν εχει περάσει ποτέ βάση στο ΑΣΕΠ. Ας κρατήσει το δικαιώμά του να διοριστεί με 24μηνο αλλά αφού πρώτα πιάσει τη βάση σε ΑΣΕΠ. Το δικαίωμα διορισμού που κατοχύρωσαν ορισμένα λαμόγια με προϋπηρεσίες από τα παράθυρα να πάψει να υφίσταται αν πρώτα δεν επιτύχουν σε ΑΣΕΠ και όχι να διοριστούν σε βάρος άλλων που και ΑΣΕΠ έδιναν σταθερά και προϋπηρεσία μάζευαν αξιοκρατικά . Μεταβατικοί διορισμοί μόνο μετά από ΑΣΕΠ. 3. Να μη μετράει πουθενά καμία μοριοδότηση που δεν αποκτήθηκε με διορισμό από πίνακες αναπληρωτών. Τέρμα στα παράθυρα των διαφόρων εκπαιδευτικών ιδρυματων που μοιράζουν μόρια κατόπιν πρόσληψης με συνέντευξη, εκτός πινάκων και χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ. 4. Να διευκρινιστεί σε ποια περίπτωση και με ποια διαφάνεια κάποιος ΑΜΩ θα αναλαμβάνει και ώρες ωρομισθίας και να κλείσει το παράθυρο (τύπου ΠΔΣ) αναθέτω κατά βούληση ωρομισθία σε δικούς μου ΑΜΩ. 5. Να πάψει ο διορισμός να αποτελεί κοινωνικό επίδομα σε πολυτέκνους, αρρώστους κλπ. Αυτοί να πάρουν κοινωνικά επιδόματα και κάθε άλλη υποστήριξη σε υπηρεσίες από το κ΄ρατος αλλά στους διορισμούς όλοι οι πολίτες είναι ίσοι και πρέπει επιτέλους να σταματήσουν οι διάφορες κατηγορίες και κατηγοριούλες.6. Να απαγορευτεί δια νόμου να υπερβαίνουν οι διορισμοί ελαστικά απασχολούμενων τους διορισμούς μονίμων. Τέρμα στην κοροϊδία της ελαστικής απασχόλησης που λειτουργεί ως δεκανίκι των πολιτικών αδιοριστίας . Αυτά για αρχή αν θέλουν να πιάνουν την αξιοκρατία στο στόμα τους ορισμένοι κύριοι υπουργοί και πολιτικοί.
@knknΑυτά που λέω δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που ψήφισε η Διαμαντοπούλου. Αυτή 1. με το πρόσχημα του ΑΣΕΠ δημιούργησε μια μεταβατική περίοδο που δεν τεκμηριώνει κανένα δικαίωμα διορισμού σε όσους απέκτησαν αξιοκρατικά την προϋπηρεσία τους αλλά δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν 24μηνο ενώ διορίζει πρώτους και καλύτερους διάφορους αλεξιπτωτιστές των πινάκων και διάφορες εξόφθαλμες περιπτώσεις άδικης μοριοδότησης (από σχολές και σχολεία που προσλάμβαναν με συνέντευξη2. Ακύρωσε τις προηγούμενες επιτυχίες ΑΣΕΠ πριν το 2006 στέλνοντας παλαίμαχους του ΑΣΕΠ να διαγωνίζονται επί ίσοις όροις με τους νεοπτυχιούχους. 3. ΔΕΝ κατάργησε τη μοριοδότηση από σχολεία-σχολές που προσλαμβάνουν με συνέντευξη4. ΔΕΝ κατοχύρωσε ότι τα κενά θα καλύπτονται από μόνιμους και όχι από ωρομίσθιους5. Εφαρμόζει τη μεταβατική παράλληλα με την ελαχιστοποίηση διορισμών και άρα την καταργεί επί της ουσίας6. Κατάργησε τις προσλήψεις ΠΔΣ αλλά τις αντικατέστησε με αυθαίρετη ανάθεση ωρομισθίας στους ΑΜΩΕγώ πρότεινα τα αντίθετα από αυτά και σίγουρα δε θα αρέσουν σε πολλούς αλλά αυτό είναι το δίκαιο όπως και να το κάνουμε και αν δε μας αρέσει καλύτερα να συνηθίσουμε το μπάχαλο που έχει δημιουργηθεί και που θα χειροτερέψει με νέες μεταβατικές, νέες κατηγορίες και νέες κατηγοριούλες όπου το σύστημα θα έχει αλλάξει υποτίθεται αλλά όλα θα μένουν ίδια...
Παράθεση από: spasiklaki στις Αυγούστου 20, 2010, 11:09:15 am@knknΑυτά που λέω δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που ψήφισε η Διαμαντοπούλου. Αυτή 1. με το πρόσχημα του ΑΣΕΠ δημιούργησε μια μεταβατική περίοδο που δεν τεκμηριώνει κανένα δικαίωμα διορισμού σε όσους απέκτησαν αξιοκρατικά την προϋπηρεσία τους αλλά δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν 24μηνο ενώ διορίζει πρώτους και καλύτερους διάφορους αλεξιπτωτιστές των πινάκων και διάφορες εξόφθαλμες περιπτώσεις άδικης μοριοδότησης (από σχολές και σχολεία που προσλάμβαναν με συνέντευξη2. Ακύρωσε τις προηγούμενες επιτυχίες ΑΣΕΠ πριν το 2006 στέλνοντας παλαίμαχους του ΑΣΕΠ να διαγωνίζονται επί ίσοις όροις με τους νεοπτυχιούχους. 3. ΔΕΝ κατάργησε τη μοριοδότηση από σχολεία-σχολές που προσλαμβάνουν με συνέντευξη4. ΔΕΝ κατοχύρωσε ότι τα κενά θα καλύπτονται από μόνιμους και όχι από ωρομίσθιους5. Εφαρμόζει τη μεταβατική παράλληλα με την ελαχιστοποίηση διορισμών και άρα την καταργεί επί της ουσίας6. Κατάργησε τις προσλήψεις ΠΔΣ αλλά τις αντικατέστησε με αυθαίρετη ανάθεση ωρομισθίας στους ΑΜΩΕγώ πρότεινα τα αντίθετα από αυτά και σίγουρα δε θα αρέσουν σε πολλούς αλλά αυτό είναι το δίκαιο όπως και να το κάνουμε και αν δε μας αρέσει καλύτερα να συνηθίσουμε το μπάχαλο που έχει δημιουργηθεί και που θα χειροτερέψει με νέες μεταβατικές, νέες κατηγορίες και νέες κατηγοριούλες όπου το σύστημα θα έχει αλλάξει υποτίθεται αλλά όλα θα μένουν ίδια...Έτσι είναι. Πολλοί που υποτίθεται ότι είναι στη μεταβατική θα μείνουν με το .... στο χέρι. Και χιλιάδες άλλοι που δεν είναι στη μεταβατική και που ακολούθησαν τους νόμους αυτού του κράτους( ;;;; ) είδαν την πηγή αλλά δε θα πιουν νερό γιατί έτσι θέλει κάποια "κυρία" και τα αφεντικά της.
Εχεις απόλυτο δίκιο, γιατί εκτός από την αναγκαία παιδαγωγική κατάρτιση υπάρχει και το έμφυτο ταλέντο. Εννοείται πάντως ότι για τη πρόσληψη στην εκπαίδευση η παιδαγωγική κατάρτιση αποτελεί για τις ανεπτυγμένες και προηγμένες χώρες την εκ των ων ου άνευ προϋπόθεση για διορισμό - πλήν της Ελλάδος, φυσικά, όπου νόμος είναι το δίκιο του άνευ παιδαγωγικής κατάρτισης 16μηνίτη, 24μηνίτη, 30μηνίτη, πολύτεκνου, κ.ο.κ. "Μα", θα πεί κάποιος "εδώ υπάρχουν τόσοι πτυχιούχοι με παιδαγωγική κατάρτιση, με ΑΣΠΑΙΤΕ, κλπ.," και απορώντας θα διερωτηθεί "είναι δυνατόν να διορίζουν αυτους που δεν έχουν παιδαγωγικό πτυχίο, τη στιγμή που υπάρχουν τόσοι αδιόριστοι με παιδαγωγικό;...". Kι όμως αφ΄ης στιγμής "νόμος είναι το δίκιο του 16μηνίτη, κλπ", όλα είναι δυνατά εν Ελλάδι, όλα.... (Αμφιβάλλει κανείς;...)
Παράθεση από: xaan στις Μαρτίου 27, 2011, 01:48:35 amΕχεις απόλυτο δίκιο, γιατί εκτός από την αναγκαία παιδαγωγική κατάρτιση υπάρχει και το έμφυτο ταλέντο. Εννοείται πάντως ότι για τη πρόσληψη στην εκπαίδευση η παιδαγωγική κατάρτιση αποτελεί για τις ανεπτυγμένες και προηγμένες χώρες την εκ των ων ου άνευ προϋπόθεση για διορισμό - πλήν της Ελλάδος, φυσικά, όπου νόμος είναι το δίκιο του άνευ παιδαγωγικής κατάρτισης 16μηνίτη, 24μηνίτη, 30μηνίτη, πολύτεκνου, κ.ο.κ. "Μα", θα πεί κάποιος "εδώ υπάρχουν τόσοι πτυχιούχοι με παιδαγωγική κατάρτιση, με ΑΣΠΑΙΤΕ, κλπ.," και απορώντας θα διερωτηθεί "είναι δυνατόν να διορίζουν αυτους που δεν έχουν παιδαγωγικό πτυχίο, τη στιγμή που υπάρχουν τόσοι αδιόριστοι με παιδαγωγικό;...". Kι όμως αφ΄ης στιγμής "νόμος είναι το δίκιο του 16μηνίτη, κλπ", όλα είναι δυνατά εν Ελλάδι, όλα.... (Αμφιβάλλει κανείς;...)Να το πάω λίγο πιο μακρυά: όντως η παιδαγωγική κατάρτιση θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική από χτες.Αλλά μέσα από τις σχολές τις ίδιες: κατεύθυνση παιδαγωγική η οποία θα οδηγεί στην δημόσια εκπαίδευση.Με περιορισμένες θέσεις.Τώρα όσο αφορά την παιδαγωγική κατάρτιση που εισάγεται στον 3848/2010 φαίνεται παράξενη σε πολλές ειδικότητες που μέχρι τώρα δεν υπήρχε (υποχρεωτικά) στο λεξιλόγιό τους.Είναι υποχρέωση όμως του Υπουργείου να δώσει την επιλογή στους αποφοίτους παλαιότερων ετών. Να έχουν όλοι πρόσβαση να την αποκτήσουν.Ελπίζω και δωρεάν, μέσα από τις ίδιες τις σχολές τους