*

Ψηφοφορία

Συμφωνείς με το νέο σύστημα διορισμών ?

Ναι , είναι πιο δίκαιο από το προηγούμενο
48 (12.5%)
Ναι , αν και θα το ήθελα ακόμα πιο αξιοκρατικό
71 (18.5%)
Όχι , γιατί η μεταβατική περίοδος είναι μικρή
56 (14.6%)
Όχι . Είμαι υπέρ της επετηρίδας .
40 (10.4%)
Όχι , το προηγούμενο σύστημα διορισμών ήταν πιο δίκαιο
115 (30%)
Όχι. Να διοριστούν ΟΛΟΙ όσοι έχουν έστω και 1 ώρα υπηρεσίας.
53 (13.8%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 380

Αποστολέας Θέμα: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ  (Αναγνώστηκε 63279 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Απάντηση #84 στις: Μάρτιος 09, 2011, 07:52:36 μμ »

 εαν νομίζετε οτι υπάρχει αξιοκρατία μέσω του διαγωνισμού ΑΣΕΠ είστε γελασμένοι...
 


Ευτυχώς που δεν πίστεψα ποτέ όλους όσους μου έλεγαν το παραπάνω ... 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:25:13 »

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Απάντηση #85 στις: Μάρτιος 26, 2011, 12:42:05 πμ »
θεωρω οτι αυτο ειναι το πιο δικαιο συστημα διορισμων με την προυποθεση ομως να υπαρχει πραγματικη μεταβατικη περιοδος. ειμαι απολυτα συμφωνη ως το οτι δε θα πρεπει να υπαρχουν διαφοροι πινακες ετσι ωστε να μειωθουν οι πιθανοτητες να μπαινουν διαφοροι απο παραθυρακια. πρεπει να μπαινουν ολοι μονο μεσω ασεπ.

ΟΜΩΣ

υπαρχουν ανθρωποι που καλως ή κακως ειχαν ρυθμισει τη ζωη τους συμφωνα με την ισχυουσα κατασταση. αυτοι δεν θα πρεπει να πεταχτουν στο δρομο ασχετα το πώς απεκτησαν την προυπηρεσια τους. οταν πχ πηραν καποιον αναπληρωτη σε ενα μερος πολυ μακρια απο την οικογενεια του κ αυτος δεχτηκε να παει μονο κ μονο γιατι ηξερε οτι με δυο χρονιες αναπληρωσης θα διοριζοταν, ε δε γινεται να χασει τωρα το διορισμο του...
εισαι σιγουρος για την αξιοκρατια του ασεπ? φιλη μου δασκαλα ξερει επιμελητρια του ασεπ και της ειπε οτι μαγειρευονται οι βαθμοι. οχι οτι αν εσυ γραψεις (ιδιαιτερα με το συστημα μαλτιπλ τσοισ που σκαναρονται τα χαρτια και ξερεις πανω κατω τι εγραψες) θα σου αλλαξουν το βαθμο προς τα κατω, αλλα σε αυτους που θελουν να διορισουν θα τους αλλαξουν το βαθμο προς τα επάνω. και μπορει και να μην πατησουν και καθολου στο εξεταστικο. εντωμεταξυ αν βαλουν ως προσάυξηση τα μορια προϋπηρεσιας στον ασεπ, εσύ θα πρεπει να γραψεις καθαρα πχ 80 και ο αλλος θα γραψει λιγοτερο και θα παρει την προσάυξηση. κι ολα αυτα με την προϋποθεση να μην κανεις τιποτα αλλο παρα να διαβαζεις. χωρις να δουλευεις απο δω κι απο κει για το μεροκαματο, χωρις να εχεις παιδια και οικογενεια να προσεχεις (πώς να διαβασει μια παντρεμενη), χωρις, χωρις, χωρις..... σαν να ειμαστε στην γ' λυκειου (εγω εδωσα πανελληνιες το '96 με την προοπτικη της επετηριδας, γιατι οι φιλολογοι δεν ειχαμε προβλημα διορισμου, οπως πχ οι δασκαλοι, μαθηματικοι) και να μην κανουμε τιποτα αλλο απο το να διαβαζουμε, να τρωμε, να πινουμε την πορτοκαλαδα της μαμας και να πηγαινουμε τουαλέτα.
για κοιτα και ποσοι πηραν μορια απο τον ασεπ και ενω θα μπορουσαν να πανε αναπληρωτες και ωρομισθιοι δεν εκαναν τιποτα, γιατι τα λαμογια ειχαν βγαλει νομο, οτι για να πανε αναπληρωτες, κτλ επρεπε να εχουν έστω και μισο μοριο προϋπηρεσιας. και πώς θα το αποκτουσαν το μισο μοριο? μεσω πδς, που πηγαινε αναξιοκρατικα. και να εγραφες δλδ στον ασεπ τα ειχαν κανονισει ετσι, ωστε να κανεις την περατζάδα απο το βουλευτικο γραφειο.
κι οποιος δεν τα καταφερνε να παρει αυτη την ελαχιστη προϋπηρεσια δεν πηγαινε ούτε ωρομισθιος, ουτε αναπληρωτης και τα μορια απο τον ασεπ γινονταν μισα και μετα επρεπε να ξαναδωσουν ασεπ. και μισιαζαν τα αξιοκρατικα μορια προς οφελος των αναξικρατικων, που υπολογιζονταν αυτουσια στους πινακες. οποτε τι ψαχνουμε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Απάντηση #86 στις: Μάρτιος 26, 2011, 12:59:48 πμ »
Πιστεύω ότι η επετηρίδα είναι η πιο σωστή λύση,
μετά την κατάργηση της ήρθε το χάος.
Ο διορισμός βαπτίστηκε σε ασέπ ,μόρια,σεμινάρια παιδαγωγικής κατάργισης ή ειδικής αγωγής κτλ
Το αποτέλεσμα ήταν μηδενικό,ξοδέψαμε μια περιουσία με τα βοηθητικά βιβλία για τις εξετάσεις του ασέπ,ξοδέψαμε πολύτιμο χρόνο,
(οι εκδότες πλουτισαν)ενώ θα μπορούσαμε να εργαστούμε κάπου και να περιμέναμε τη σειρά μας.
Πριν το διορισμό (πριν από 6 μήνες ή ένα χρόνο)να μας καλούσαν για τα σεμινάρια παιδαγωγικής κατάρτισης (όπως το παράδειγμα Κύπρου)
έτσι θα λειτουργούσαν όλα ομαλά όπως τον παλαιό καλό καιρό.

  Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!!!
ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ;Οχι ευχαριστώ! Έζησα την επετηρίδα και περίμενα 10 χρονια χωρίς να βλέπω φως στο τούνελ!!! Ο ΑΣΕΠ  έδωσε τουλάχιστον την ευκαιρία σε όποιον ήθελε να προσπαθήσει...Για μένα ήταν σωτήριος με τα όποια προβλήματα ή παραθυράκια του. Η επετηρίδα ήταν σίγουρος αποκλεισμός τουλάχιστον για τους κλάδους με μεγάλο αριθμό υποψηφίων.
ομως η καθιερωση του ασεπ που σημαινε καταργηση της επετηριδας, ηταν η απαρχη για τα μεθεπομενα δεινα του κλαδου. αυτοι οι μακακες που σκεφτηκαν μονο το συμφερον τους το 1998 ανοιξαν τον ασκο του αιολου για ολους. γιατι αν το δεις στατιστικα λιγοι διοριστηκαν αναλογικα "αξιοκρατικα" (αν δεν τους αλλαξαν βαθμο) μεσω του ασεπ. οι περισσοτεροι διοριστηκαν μεσω πδς, προϋπηρεσια στην Κυπρο και αλλων παραθυρων (σεμιναρια πληροφορικης, ειδικης αγωγης, κτλ) τα οποια στην αρχη ο κοσμος δεν τα επειρνε χαμπαρι. γαιτι να μην πηγαινει και η πδς μεσω ασεπ, ας πουμε? γιατι αφου καταργηθηκε η επετηριδα, μας ειχαν στο χερι να το πω απλα και ηξεραν οτι θα κοιτα ο καθενας τον εαυτο του και θα εφαρμοζαν πανω μας το "διαιρει και βασίλευε" κι οτι θα μπορουσαν να νομοθετουν αυθαιρετα. αναλογα με το ποιους θελουν να βολεψουν καθε φορα, νομοθετουν. κι εγω εχω υπαρξει επιτυχουσα στον ασεπ και δεν εχω καταφερει κατι.
τωρα που κοβουν στους εκπαιδευτικους τα επιδοματα ειναι καλά? αν υπήρχε επετηριδα και δεν ειχε διασπαστει ο κλαδος των εκπαιδευτικών, τωρα θα μπορουσαν να κουνηθούν. σε λίγο θα πουν τερμα ο μονιμος εκπαιδευτικος, γιατι αυτοι κανουν παιχνιδι τωρα. τι θα πουν αυτοι? α, εγω μπηκα με ασεπ? αν θελεις, θα του πει η διαμαντοπουλου, αν δε θελεις ασεπιτη, ξεασεπιτη σπίτι σου. περιμενουν χιλιάδες στην ουρα, που θα μου δουλεψουν με 300 ευρω το μηνα 50ωρο.

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Απάντηση #87 στις: Μάρτιος 26, 2011, 01:20:55 πμ »
Να θεωρούνται οι ξένες γλώσσες προσόν για την πρόσληψη το θεωρώ παράλογο! (γνωρίζω 2...δεν είναι εκεί το θέμα).
Σε τι θα χρησιμεύει αναρωτιέμαι η φιλόλογος: θα διδάσκω πια αρχαία ελληνικά μέσω αγγλικών ή γαλλικών;;;
Η΄θα επικοινωνούμε καλύτερα πια με την κατηγορία του μαθητή - τουρίστα;;;

ΔΙΑΦΩΝΩ μαζί σου καθέτως, οριζοντίως, και διαγωνίως!!

Μην ξεχνάς ότι στην εκπαίδευση γίνονται:

1. Προγράμματα Commenius κλπ όπου εκπαιδευτικοί επισκέπτονται σχολεία του εξωτερικού (δες εδώ: http://ec.europa.eu/education/languages/eu-programmes/doc201_el.htm)

2. 5ετής αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε σχολεία του εξωτερικού, και προγράμματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (δες εδώ http://isocrates.gr/defaultISOKRATES.asp)

3. Προγράμματα διεθνούς εμβέλλειας, όπως το περίφημο πρόγραμμα eTwinning:H κοινότητα των σχολείων στην Ευρώπη, με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον (δες εδώ: http://etwinning.sch.gr/)

4. εκδρομές παιδιών στο εξωτερικό εκπαιδευτικού (ή μη) περιεχομένου όπου ίσως θα ήθελες να συνοδεύσεις

5. διαθεματικότητα στα μαθήματα. Φυσικά και μπορείο Φυσικός, ο Μαθηματικός, ο Γυμναστής συχνά να αναφέρεται στην αντίστοιχη Αγγλική ή οτιδήποτε άλλο, ωρολογία κάποιας έννοιας. Ο Φιλόλογος (λέω εγώ τώρα που είμαι μαθηματικός) εκεί που διδάσκει Λατινικά να αναφέρεται στην αντίστοιχη Ιταλική λέξη (αν ξέρει Ιταλικά βέβαια)

6. Μπορείς να αναθέσεις εργασίες σε παιδιά σε οποιοδήποτε μάθημα, και να τους δώσεις και πηγές από ξένα άρθρα τα οποία εσύ πρώτα έχεις μελετήσει.
Πέρυσι στην Α Λυκείου για την διδασκαλία μιας παραγράφου στα Μαθηματικά, μοίρασα σε φωτοτυπίες υλικό από το σχολικό βιβλίο του Αμερικάνικου Λυκείου. Σε πληροφορώ ότι τα παιδιά κατενθουσιάστηκαν και μου είπαν να το κάνουμε συχνά. Μόνο και μόνο το ενδιαφέρον τους να δουν πως είναι γραμμένο ένα βιβλίο μαθηματικών σε Λύκειο της Αμερικής, εμένα μου αρκούσε!

7. Τμήματα ένταξης (στο Γυμνάσιο) για παιδιά που ζούσαν στο εξωτερικό και πρέπει να προσαρμοστούν στην Ελλάδα, όπου κάνουν σε ειδικά τμήματα. Ήξερα συνάδελφο που γνώριζε Ρώσικα και βοήθησε έτσι κάποια παιδιά΄με την γλώσσα. Και ήταν μαθηματικός!!
περιττό να σας πω το ενδιαφέρον και των υπολοίπων Ελλήνων μαθητών να θέλουν να ξέρουν πως λέγεται η συνάρτηση στα Ρώσικα!!! τα παιδιά είναι πάντα παιδιά!!

Θεωρώ όπως και την γνώση υπολογιστών, εξίσου σημαντική και την γνώση ξένων γλωσσών από έναν σύγχρονο εκπαιδευτικό.

Τα πράγματα στην εκπαίδευση αλλάζουν. Αλλά δυστυχώς, οι περισσότεροι έχουν βολευτεί με την θέση τους στο δημόσιο και σιγά μην κάτσουν να ασχοληθούν με όλα αυτά που ανέφερα παραπάνω. Προτιμούν να δουλεύουν απλά το 2ωρο ή 3ωρο στο σχολείο χωρίς πολλές σκοτούρες...

Η συζήτηση αποκλειστικά για την μοριοδότηση των ξένων γλωσσών, μεταφέρεται εδώ:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=20349.new#new
εγω η κακομοιρα που στο χωριο δεν ειχα τη δυνατοτητα να κανω τις απειρες γλωσσες και μπηκα και με πεετηριδα και δεν μου μενει μια για να παω να κανω επιπροσθετες γλωσσες με βλεπω αδιοριστη αν μετρανε για διορισμο οι ξενες γλωσσες. τελικα παντα θα μπαινουν οι εχοντες μεσο και οικονομικα. μαι γαι να πληρωσεις σεμιναρια, γλωσσες, κτλ κι οσοι μπαινουν στα μεταπτυχιακα εφοσον δεν μενουν επαρχια ή μπορουν να ανταπεξερχονται οικονομικα στη μετακινηση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:25:13 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Απάντηση #88 στις: Μάρτιος 26, 2011, 01:47:48 πμ »
Να θεωρούνται οι ξένες γλώσσες προσόν για την πρόσληψη το θεωρώ παράλογο! (γνωρίζω 2...δεν είναι εκεί το θέμα).
Σε τι θα χρησιμεύει αναρωτιέμαι η φιλόλογος: θα διδάσκω πια αρχαία ελληνικά μέσω αγγλικών ή γαλλικών;;;
Η΄θα επικοινωνούμε καλύτερα πια με την κατηγορία του μαθητή - τουρίστα;;;

ΔΙΑΦΩΝΩ μαζί σου καθέτως, οριζοντίως, και διαγωνίως!!

Μην ξεχνάς ότι στην εκπαίδευση γίνονται:

1. Προγράμματα Commenius κλπ όπου εκπαιδευτικοί επισκέπτονται σχολεία του εξωτερικού (δες εδώ: http://ec.europa.eu/education/languages/eu-programmes/doc201_el.htm)

2. 5ετής αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε σχολεία του εξωτερικού, και προγράμματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (δες εδώ http://isocrates.gr/defaultISOKRATES.asp)

3. Προγράμματα διεθνούς εμβέλλειας, όπως το περίφημο πρόγραμμα eTwinning:H κοινότητα των σχολείων στην Ευρώπη, με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον (δες εδώ: http://etwinning.sch.gr/)

4. εκδρομές παιδιών στο εξωτερικό εκπαιδευτικού (ή μη) περιεχομένου όπου ίσως θα ήθελες να συνοδεύσεις

5. διαθεματικότητα στα μαθήματα. Φυσικά και μπορείο Φυσικός, ο Μαθηματικός, ο Γυμναστής συχνά να αναφέρεται στην αντίστοιχη Αγγλική ή οτιδήποτε άλλο, ωρολογία κάποιας έννοιας. Ο Φιλόλογος (λέω εγώ τώρα που είμαι μαθηματικός) εκεί που διδάσκει Λατινικά να αναφέρεται στην αντίστοιχη Ιταλική λέξη (αν ξέρει Ιταλικά βέβαια)

6. Μπορείς να αναθέσεις εργασίες σε παιδιά σε οποιοδήποτε μάθημα, και να τους δώσεις και πηγές από ξένα άρθρα τα οποία εσύ πρώτα έχεις μελετήσει.
Πέρυσι στην Α Λυκείου για την διδασκαλία μιας παραγράφου στα Μαθηματικά, μοίρασα σε φωτοτυπίες υλικό από το σχολικό βιβλίο του Αμερικάνικου Λυκείου. Σε πληροφορώ ότι τα παιδιά κατενθουσιάστηκαν και μου είπαν να το κάνουμε συχνά. Μόνο και μόνο το ενδιαφέρον τους να δουν πως είναι γραμμένο ένα βιβλίο μαθηματικών σε Λύκειο της Αμερικής, εμένα μου αρκούσε!

7. Τμήματα ένταξης (στο Γυμνάσιο) για παιδιά που ζούσαν στο εξωτερικό και πρέπει να προσαρμοστούν στην Ελλάδα, όπου κάνουν σε ειδικά τμήματα. Ήξερα συνάδελφο που γνώριζε Ρώσικα και βοήθησε έτσι κάποια παιδιά΄με την γλώσσα. Και ήταν μαθηματικός!!
περιττό να σας πω το ενδιαφέρον και των υπολοίπων Ελλήνων μαθητών να θέλουν να ξέρουν πως λέγεται η συνάρτηση στα Ρώσικα!!! τα παιδιά είναι πάντα παιδιά!!

Θεωρώ όπως και την γνώση υπολογιστών, εξίσου σημαντική και την γνώση ξένων γλωσσών από έναν σύγχρονο εκπαιδευτικό.

Τα πράγματα στην εκπαίδευση αλλάζουν. Αλλά δυστυχώς, οι περισσότεροι έχουν βολευτεί με την θέση τους στο δημόσιο και σιγά μην κάτσουν να ασχοληθούν με όλα αυτά που ανέφερα παραπάνω. Προτιμούν να δουλεύουν απλά το 2ωρο ή 3ωρο στο σχολείο χωρίς πολλές σκοτούρες...

Η συζήτηση αποκλειστικά για την μοριοδότηση των ξένων γλωσσών, μεταφέρεται εδώ:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=20349.new#new
εγω η κακομοιρα που στο χωριο δεν ειχα τη δυνατοτητα να κανω τις απειρες γλωσσες και μπηκα και με πεετηριδα και δεν μου μενει μια για να παω να κανω επιπροσθετες γλωσσες με βλεπω αδιοριστη αν μετρανε για διορισμο οι ξενες γλωσσες. τελικα παντα θα μπαινουν οι εχοντες μεσο και οικονομικα. μαι γαι να πληρωσεις σεμιναρια, γλωσσες, κτλ κι οσοι μπαινουν στα μεταπτυχιακα εφοσον δεν μενουν επαρχια ή μπορουν να ανταπεξερχονται οικονομικα στη μετακινηση.

συμφωνω απόλυτα! 
ξενες γλωσσες και ecdl κακως μετρουν.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Απάντηση #89 στις: Μάρτιος 26, 2011, 09:34:17 πμ »
Υπάρχει και μια άλλη αδικία στα μεταπτυχιακά: αν εγώ που τέλειωσα το Μαθηματικό "γουστάρω" να κάνω μεταπτυχιακό σε ένα θέμα πληροφορικής ή φυσικής ή οικονομικών δεν θα μετρήσει στον ΑΣΕΠ γιατί ο νόμος λέει:

Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος: δύο (2) μονάδες.

Το proficiency και το ecdl γιατί να είναι πιο σχετικό;

ΥΓ μη λέμε συνέχεια ecdl, γιατί κάνουμε διαφήμιση και αδικούμε και τα άλλα 5-6 πιστοποιητικά που υπάρχουν

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Απάντηση #90 στις: Μάρτιος 26, 2011, 10:05:02 πμ »
Αυτό με τα μεταπτυχιακά και το σχετικό γνωστικό αντικείμενο με μπερδεύει λίγο. Τι ακριβώς εννοούμε; Δηλαδή για να είμαι πιο σαφής. Αν κάποιος των ανθρωπιστικών σπουδών κάνει μεταπτυχιακό στις ανθρωπιστικές σπουδές, αλλά όχι ακριβώς ως τίτλοι πτυχίο και μεταπτυχιακό αφορούν σε διαφορετικά πεδία, αυτό θεωρείται συναφές με το γνωστικό του αντικείμενο; Επίσης έχω ακούσει ότι αν το θέμα της διπλωματικής εργασίας (του μεταπτυχιακού εννοώ) είναι τέτοιο που να δείχνει άμεση συμπλοκή δύο αντικειμένων, έστω κι αν ο τίτλος του μεταπτυχιακού είναι φαινομενικά άλλος από το κύριο πτυχίο, τότε κατατίθεται εκτός των άλλων και η πρώτη σελίδα και τα περιεχόμενα της διπλωματικής και εξετάζεται η συνάφεια. Γνωρίζει κάποιος;

Αποσυνδεδεμένος MAITS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 328
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Απάντηση #91 στις: Μάρτιος 26, 2011, 12:31:57 μμ »
1. Nα αθροίζονται όλες οι επιτυχίες ΑΣΕΠ και στο άθροισμα να προσμετράται προϋπηρεσία και προσόντα. Τέρμα η ρωσική ρουλέτα του που θα κυμανθεί η βάση και του ο επιτυχών της μιας φοράς να κόβεται την επόμενη. Έτσι θα πριμοδοτηθούν έμμεσα και οι μεγαλύτεροι που έφαγαν τα νειάτα τους να δίνουν ΑΣΕΠ και δε θα βλέπουμε καθηγητές και μαθητές τους να διεκδικούν το διορισμό σαν να ήταν συνομήλικοι.

2. Να μην διοριστεί κανείς μόνιμος από κανέναν μεταβατικό πίνακα αν δεν εχει περάσει ποτέ βάση στο ΑΣΕΠ. Ας κρατήσει το δικαιώμά του να διοριστεί με 24μηνο αλλά αφού πρώτα πιάσει τη βάση σε ΑΣΕΠ. Το δικαίωμα διορισμού που κατοχύρωσαν ορισμένα λαμόγια με προϋπηρεσίες από τα παράθυρα να πάψει να υφίσταται αν πρώτα δεν επιτύχουν σε ΑΣΕΠ και όχι να διοριστούν σε βάρος άλλων που και ΑΣΕΠ έδιναν σταθερά και προϋπηρεσία μάζευαν αξιοκρατικά . Μεταβατικοί διορισμοί μόνο μετά από ΑΣΕΠ.

3. Να μη μετράει πουθενά καμία μοριοδότηση που δεν αποκτήθηκε με διορισμό από πίνακες αναπληρωτών. Τέρμα στα παράθυρα των διαφόρων εκπαιδευτικών ιδρυματων που μοιράζουν μόρια κατόπιν πρόσληψης με συνέντευξη, εκτός πινάκων και χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ.

4. Να διευκρινιστεί σε ποια περίπτωση και με ποια διαφάνεια κάποιος ΑΜΩ θα αναλαμβάνει και ώρες ωρομισθίας και να κλείσει το παράθυρο (τύπου ΠΔΣ) αναθέτω κατά βούληση ωρομισθία σε δικούς μου ΑΜΩ.

5. Να πάψει ο διορισμός να αποτελεί κοινωνικό επίδομα σε πολυτέκνους, αρρώστους κλπ. Αυτοί να πάρουν κοινωνικά επιδόματα και κάθε άλλη υποστήριξη σε υπηρεσίες από το κ΄ρατος αλλά στους διορισμούς όλοι οι πολίτες είναι ίσοι και πρέπει επιτέλους να σταματήσουν οι διάφορες κατηγορίες και κατηγοριούλες.

6. Να απαγορευτεί δια νόμου να υπερβαίνουν οι διορισμοί ελαστικά απασχολούμενων τους διορισμούς μονίμων. Τέρμα στην κοροϊδία της ελαστικής απασχόλησης  που λειτουργεί ως δεκανίκι των πολιτικών αδιοριστίας . 

Αυτά για αρχή αν θέλουν να πιάνουν την αξιοκρατία στο στόμα τους ορισμένοι κύριοι υπουργοί και πολιτικοί.

Συμφωνώ απόλυτα! Το θέμα είναι .... σε βλέπει και σε ακούει κάποιος από το υπουργείο ή όλοι έχουν κλειστά μάτια και βουλωμένα αυτιά;
Οι εκπαιδευτικοί τελείωσαν...τους πάτησαν τα τραίνα!

Αποσυνδεδεμένος m_rebel

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Απάντηση #92 στις: Μάρτιος 26, 2011, 01:42:15 μμ »
1. Nα αθροίζονται όλες οι επιτυχίες ΑΣΕΠ και στο άθροισμα να προσμετράται προϋπηρεσία και προσόντα. Τέρμα η ρωσική ρουλέτα του που θα κυμανθεί η βάση και του ο επιτυχών της μιας φοράς να κόβεται την επόμενη. Έτσι θα πριμοδοτηθούν έμμεσα και οι μεγαλύτεροι που έφαγαν τα νειάτα τους να δίνουν ΑΣΕΠ και δε θα βλέπουμε καθηγητές και μαθητές τους να διεκδικούν το διορισμό σαν να ήταν συνομήλικοι.

2. Να μην διοριστεί κανείς μόνιμος από κανέναν μεταβατικό πίνακα αν δεν εχει περάσει ποτέ βάση στο ΑΣΕΠ. Ας κρατήσει το δικαιώμά του να διοριστεί με 24μηνο αλλά αφού πρώτα πιάσει τη βάση σε ΑΣΕΠ. Το δικαίωμα διορισμού που κατοχύρωσαν ορισμένα λαμόγια με προϋπηρεσίες από τα παράθυρα να πάψει να υφίσταται αν πρώτα δεν επιτύχουν σε ΑΣΕΠ και όχι να διοριστούν σε βάρος άλλων που και ΑΣΕΠ έδιναν σταθερά και προϋπηρεσία μάζευαν αξιοκρατικά . Μεταβατικοί διορισμοί μόνο μετά από ΑΣΕΠ.

3. Να μη μετράει πουθενά καμία μοριοδότηση που δεν αποκτήθηκε με διορισμό από πίνακες αναπληρωτών. Τέρμα στα παράθυρα των διαφόρων εκπαιδευτικών ιδρυματων που μοιράζουν μόρια κατόπιν πρόσληψης με συνέντευξη, εκτός πινάκων και χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ.

4. Να διευκρινιστεί σε ποια περίπτωση και με ποια διαφάνεια κάποιος ΑΜΩ θα αναλαμβάνει και ώρες ωρομισθίας και να κλείσει το παράθυρο (τύπου ΠΔΣ) αναθέτω κατά βούληση ωρομισθία σε δικούς μου ΑΜΩ.

5. Να πάψει ο διορισμός να αποτελεί κοινωνικό επίδομα σε πολυτέκνους, αρρώστους κλπ. Αυτοί να πάρουν κοινωνικά επιδόματα και κάθε άλλη υποστήριξη σε υπηρεσίες από το κ΄ρατος αλλά στους διορισμούς όλοι οι πολίτες είναι ίσοι και πρέπει επιτέλους να σταματήσουν οι διάφορες κατηγορίες και κατηγοριούλες.

6. Να απαγορευτεί δια νόμου να υπερβαίνουν οι διορισμοί ελαστικά απασχολούμενων τους διορισμούς μονίμων. Τέρμα στην κοροϊδία της ελαστικής απασχόλησης  που λειτουργεί ως δεκανίκι των πολιτικών αδιοριστίας . 

Αυτά για αρχή αν θέλουν να πιάνουν την αξιοκρατία στο στόμα τους ορισμένοι κύριοι υπουργοί και πολιτικοί.

Μια χαρά τα λες. Αν ήθελαν , τρόποι πάντα υπάρχουν.
Αλλά έτσι τα μαγαζάκια δεν θα δουλεύουν..

Αποσυνδεδεμένος m_rebel

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Απάντηση #93 στις: Μάρτιος 26, 2011, 01:48:11 μμ »
@knkn
Αυτά που λέω δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που ψήφισε η Διαμαντοπούλου.
Αυτή
1. με το πρόσχημα του ΑΣΕΠ δημιούργησε μια μεταβατική περίοδο που δεν τεκμηριώνει κανένα δικαίωμα διορισμού σε όσους απέκτησαν αξιοκρατικά την προϋπηρεσία τους αλλά δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν 24μηνο ενώ διορίζει πρώτους και καλύτερους διάφορους αλεξιπτωτιστές των πινάκων και διάφορες εξόφθαλμες περιπτώσεις άδικης μοριοδότησης (από σχολές και σχολεία που προσλάμβαναν με συνέντευξη
2. Ακύρωσε τις προηγούμενες επιτυχίες ΑΣΕΠ πριν το 2006 στέλνοντας παλαίμαχους του ΑΣΕΠ να διαγωνίζονται επί ίσοις όροις με τους νεοπτυχιούχους.
3. ΔΕΝ κατάργησε τη μοριοδότηση από σχολεία-σχολές που προσλαμβάνουν με συνέντευξη
4. ΔΕΝ κατοχύρωσε ότι τα κενά θα καλύπτονται από μόνιμους και όχι από ωρομίσθιους
5. Εφαρμόζει τη μεταβατική παράλληλα με την ελαχιστοποίηση διορισμών και άρα την καταργεί επί της ουσίας
6. Κατάργησε τις προσλήψεις ΠΔΣ αλλά τις αντικατέστησε με  αυθαίρετη ανάθεση ωρομισθίας στους ΑΜΩ

Εγώ πρότεινα τα αντίθετα από αυτά και σίγουρα δε θα αρέσουν σε πολλούς αλλά αυτό είναι το δίκαιο όπως και να το κάνουμε και αν δε μας αρέσει καλύτερα να συνηθίσουμε το μπάχαλο που έχει δημιουργηθεί και που θα χειροτερέψει με νέες μεταβατικές, νέες κατηγορίες και νέες κατηγοριούλες όπου το σύστημα θα έχει αλλάξει υποτίθεται αλλά όλα θα μένουν ίδια...

Έτσι είναι. Πολλοί που υποτίθεται ότι είναι στη μεταβατική θα μείνουν με το .... στο χέρι.
 Και χιλιάδες άλλοι που δεν είναι στη μεταβατική και που ακολούθησαν τους νόμους αυτού του κράτους( ;;;; ) είδαν την πηγή αλλά δε θα πιουν νερό γιατί έτσι θέλει κάποια "κυρία" και τα αφεντικά της.

Αποσυνδεδεμένος MAITS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 328
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Απάντηση #94 στις: Μάρτιος 26, 2011, 02:49:36 μμ »
 >:( >:( >:( >:(Έτσι είναι!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2011, 02:51:48 μμ από MAITS »
Οι εκπαιδευτικοί τελείωσαν...τους πάτησαν τα τραίνα!

Αποσυνδεδεμένος MAITS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 328
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Απάντηση #95 στις: Μάρτιος 26, 2011, 02:50:18 μμ »
@knkn
Αυτά που λέω δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που ψήφισε η Διαμαντοπούλου.
Αυτή
1. με το πρόσχημα του ΑΣΕΠ δημιούργησε μια μεταβατική περίοδο που δεν τεκμηριώνει κανένα δικαίωμα διορισμού σε όσους απέκτησαν αξιοκρατικά την προϋπηρεσία τους αλλά δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν 24μηνο ενώ διορίζει πρώτους και καλύτερους διάφορους αλεξιπτωτιστές των πινάκων και διάφορες εξόφθαλμες περιπτώσεις άδικης μοριοδότησης (από σχολές και σχολεία που προσλάμβαναν με συνέντευξη
2. Ακύρωσε τις προηγούμενες επιτυχίες ΑΣΕΠ πριν το 2006 στέλνοντας παλαίμαχους του ΑΣΕΠ να διαγωνίζονται επί ίσοις όροις με τους νεοπτυχιούχους.
3. ΔΕΝ κατάργησε τη μοριοδότηση από σχολεία-σχολές που προσλαμβάνουν με συνέντευξη
4. ΔΕΝ κατοχύρωσε ότι τα κενά θα καλύπτονται από μόνιμους και όχι από ωρομίσθιους
5. Εφαρμόζει τη μεταβατική παράλληλα με την ελαχιστοποίηση διορισμών και άρα την καταργεί επί της ουσίας
6. Κατάργησε τις προσλήψεις ΠΔΣ αλλά τις αντικατέστησε με  αυθαίρετη ανάθεση ωρομισθίας στους ΑΜΩ

Εγώ πρότεινα τα αντίθετα από αυτά και σίγουρα δε θα αρέσουν σε πολλούς αλλά αυτό είναι το δίκαιο όπως και να το κάνουμε και αν δε μας αρέσει καλύτερα να συνηθίσουμε το μπάχαλο που έχει δημιουργηθεί και που θα χειροτερέψει με νέες μεταβατικές, νέες κατηγορίες και νέες κατηγοριούλες όπου το σύστημα θα έχει αλλάξει υποτίθεται αλλά όλα θα μένουν ίδια...

Έτσι είναι. Πολλοί που υποτίθεται ότι είναι στη μεταβατική θα μείνουν με το .... στο χέρι.
 Και χιλιάδες άλλοι που δεν είναι στη μεταβατική και που ακολούθησαν τους νόμους αυτού του κράτους( ;;;; ) είδαν την πηγή αλλά δε θα πιουν νερό γιατί έτσι θέλει κάποια "κυρία" και τα αφεντικά της.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Οι εκπαιδευτικοί τελείωσαν...τους πάτησαν τα τραίνα!

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Απάντηση #96 στις: Μάρτιος 27, 2011, 10:43:16 πμ »
Εχεις απόλυτο δίκιο, γιατί εκτός από την αναγκαία παιδαγωγική κατάρτιση υπάρχει και το έμφυτο ταλέντο. Εννοείται πάντως ότι για τη πρόσληψη  στην εκπαίδευση η παιδαγωγική κατάρτιση αποτελεί για τις ανεπτυγμένες και προηγμένες χώρες την εκ των ων ου άνευ προϋπόθεση για διορισμό - πλήν της Ελλάδος, φυσικά, όπου νόμος είναι το  δίκιο του άνευ παιδαγωγικής κατάρτισης 16μηνίτη, 24μηνίτη, 30μηνίτη, πολύτεκνου, κ.ο.κ.  "Μα", θα πεί κάποιος "εδώ υπάρχουν τόσοι πτυχιούχοι με παιδαγωγική κατάρτιση, με ΑΣΠΑΙΤΕ, κλπ.," και απορώντας θα διερωτηθεί "είναι δυνατόν να διορίζουν  αυτους που δεν έχουν παιδαγωγικό πτυχίο, τη στιγμή που υπάρχουν τόσοι αδιόριστοι με παιδαγωγικό;...". Kι όμως αφ΄ης στιγμής "νόμος είναι το δίκιο του 16μηνίτη, κλπ", όλα είναι δυνατά εν Ελλάδι, όλα.... (Αμφιβάλλει κανείς;...)
Να το πάω λίγο πιο μακρυά: όντως η παιδαγωγική κατάρτιση θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική από χτες.
Αλλά μέσα από τις σχολές τις ίδιες: κατεύθυνση παιδαγωγική η οποία θα οδηγεί στην δημόσια εκπαίδευση.
Με περιορισμένες θέσεις.
Τώρα όσο αφορά την παιδαγωγική κατάρτιση που εισάγεται στον 3848/2010 φαίνεται παράξενη σε πολλές ειδικότητες που μέχρι τώρα δεν υπήρχε (υποχρεωτικά) στο λεξιλόγιό τους.
Είναι υποχρέωση όμως του Υπουργείου να δώσει την επιλογή στους αποφοίτους παλαιότερων ετών. Να έχουν όλοι πρόσβαση να την αποκτήσουν.
Ελπίζω και δωρεάν, μέσα από τις ίδιες τις σχολές τους

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: νέο σύστημα διορισμών - ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
« Απάντηση #97 στις: Μάρτιος 27, 2011, 01:14:33 μμ »
Εχεις απόλυτο δίκιο, γιατί εκτός από την αναγκαία παιδαγωγική κατάρτιση υπάρχει και το έμφυτο ταλέντο. Εννοείται πάντως ότι για τη πρόσληψη  στην εκπαίδευση η παιδαγωγική κατάρτιση αποτελεί για τις ανεπτυγμένες και προηγμένες χώρες την εκ των ων ου άνευ προϋπόθεση για διορισμό - πλήν της Ελλάδος, φυσικά, όπου νόμος είναι το  δίκιο του άνευ παιδαγωγικής κατάρτισης 16μηνίτη, 24μηνίτη, 30μηνίτη, πολύτεκνου, κ.ο.κ.  "Μα", θα πεί κάποιος "εδώ υπάρχουν τόσοι πτυχιούχοι με παιδαγωγική κατάρτιση, με ΑΣΠΑΙΤΕ, κλπ.," και απορώντας θα διερωτηθεί "είναι δυνατόν να διορίζουν  αυτους που δεν έχουν παιδαγωγικό πτυχίο, τη στιγμή που υπάρχουν τόσοι αδιόριστοι με παιδαγωγικό;...". Kι όμως αφ΄ης στιγμής "νόμος είναι το δίκιο του 16μηνίτη, κλπ", όλα είναι δυνατά εν Ελλάδι, όλα.... (Αμφιβάλλει κανείς;...)
Να το πάω λίγο πιο μακρυά: όντως η παιδαγωγική κατάρτιση θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική από χτες.
Αλλά μέσα από τις σχολές τις ίδιες: κατεύθυνση παιδαγωγική η οποία θα οδηγεί στην δημόσια εκπαίδευση.
Με περιορισμένες θέσεις.
Τώρα όσο αφορά την παιδαγωγική κατάρτιση που εισάγεται στον 3848/2010 φαίνεται παράξενη σε πολλές ειδικότητες που μέχρι τώρα δεν υπήρχε (υποχρεωτικά) στο λεξιλόγιό τους.
Είναι υποχρέωση όμως του Υπουργείου να δώσει την επιλογή στους αποφοίτους παλαιότερων ετών. Να έχουν όλοι πρόσβαση να την αποκτήσουν.
Ελπίζω και δωρεάν, μέσα από τις ίδιες τις σχολές τους

Τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά απ΄ ότι νομίζουμε... Αναφέρομαι στους άνω των 7.000 - 9.000 περίπου εκπαιδευτικούς που διορίσθηκαν τα τελευταία χρόνια χωρίς να κατέχουν παιδαγωγικό πτυχίο, είναι δηλαδή απόφοιτοι ΜΗ εκπαιδευτικών σχολών. Η διάχυτη απορία (και στο υπουργείο) είναι ΠΩΣ θα αξιολογηθούν οι χιλιάδες αυτοί εκπαιδευτικοί σ'  ότ αφορά τη παιδαγωγική διάσταση (η άλλη είναι στο γνωστικό αντικείμενο) της αξιολόγησης. ΠΩΣ να αξιολογηθεί και ελεγχθεί κάποιος σε κάτι που δεν έχει ούτε διδαχθεί, ούτε έχει πιστοποιηθεί;
Eπαναλαμβάνω ότι μπορεί ένας πτυχιούχος Πληροφορικής π.χ. μπορεί να είναι ικανότερος από τον Bill Gates στην έρευνα και κατασκευή πληφορορικών συστημάτων, αλλά αν θέλει να εργασθεί όχι ως ως αναλυτής ή μηχανικός (στο Β/γενή τομέα παραγωγής) αλλά ως  παιδαγωγός (Γ/γενής τομέας - εκπαίδευση) τότε σύμφωνα με ΟΛΟΥΣ τους επιστήμονες της Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επιστήμης θα πρέπει να τύχει της ανάλογης (παιδαγωγικής) κατάρτισης. Βεβαίως υπάρχουν και ορισμένοι που θεωρούν ότι κατέχουν την παιδαγωγική επάρκεια ..εξ αποκαλύψεως και θεωρούν εαυτούς ως πεφωτισμένους και θεωρούν ότι γεννήθηκαν και παιδαγωγοί. Αυτοί δύσκολα θα πεισθούν, με τους άλλους - που θέλουν να λάβουν παιδαγωγική κατάρτιση - κάτι θα πρέπει να γίνει. 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161428
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 430
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 371
Σύνολο: 378

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.