0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θεωρώ πως το υπουργείο απλά θα βγάζει τη θέση πρόσληψης αναπλήρωσης π.χ στην Α Ξάνθης όπως γινότανε μέ'χρι τώρα και μετά θα πηγαίνεις στη δευτεροβάθμια και εκεί θα σου λένε πόσες ώρες υπάρχουν στην περιοχή.Δεν θα ξέρεις αν είσαι ΑΚΩ η ΑΜΩ.Στην αρχήόμως δεν θα ξεκινούν από τις 14 ώρες αλλά από τις 21 και θα σου δίνουν τις περισσότερες.Ακόμα και αν έχει μόνο 14 ώρες σε ένα σχολείο θα προσπαθούν να σου δώσουν και σε άλλο σχολείο κάποιε ςώρες για να φτάσεις στις 21 .Τουλάχιστον θα τις απαιτείς εφόσον προηγείσαι.Ειδικά αν είσαι στις πρώτες 2-3 φάσεις πρόσληψης..Μετά τον Οκτώβρη θα δυσκολέψουν τα πράγματα γιατί θα μειώνονται οι ώρες αλλά και πάλι θεωρώ πως τα πράγματα δεν θα είναι τόσο τραγικά.Ας δούμε πρώτα πως θα εξελιχθούν τα πράγματα και μετά βλέπουμε.Το υπουργείο δεν νομίζω πως μπορεί να δώσει σαφές απαντήσεις για το ζήτημα αναπληρωτών .όλα θα εξαρτηθούν απο τις δευτεροβάθμιες και πώς θα χειριστούν το θέμα.Αυτό που πρέπει να ρωτάμε τώρα στο υπουργείο είναι πότε αναμένεται η α φάση και πόσα άτομα θα καλέσουν.
Παράθεση από: PANDORAKI στις Αυγούστου 20, 2010, 04:56:49 pmΘεωρώ πως το υπουργείο απλά θα βγάζει τη θέση πρόσληψης αναπλήρωσης π.χ στην Α Ξάνθης όπως γινότανε μέ'χρι τώρα και μετά θα πηγαίνεις στη δευτεροβάθμια και εκεί θα σου λένε πόσες ώρες υπάρχουν στην περιοχή.Δεν θα ξέρεις αν είσαι ΑΚΩ η ΑΜΩ.Στην αρχήόμως δεν θα ξεκινούν από τις 14 ώρες αλλά από τις 21 και θα σου δίνουν τις περισσότερες.Ακόμα και αν έχει μόνο 14 ώρες σε ένα σχολείο θα προσπαθούν να σου δώσουν και σε άλλο σχολείο κάποιε ςώρες για να φτάσεις στις 21 .Τουλάχιστον θα τις απαιτείς εφόσον προηγείσαι.Ειδικά αν είσαι στις πρώτες 2-3 φάσεις πρόσληψης..Μετά τον Οκτώβρη θα δυσκολέψουν τα πράγματα γιατί θα μειώνονται οι ώρες αλλά και πάλι θεωρώ πως τα πράγματα δεν θα είναι τόσο τραγικά.Ας δούμε πρώτα πως θα εξελιχθούν τα πράγματα και μετά βλέπουμε.Το υπουργείο δεν νομίζω πως μπορεί να δώσει σαφές απαντήσεις για το ζήτημα αναπληρωτών .όλα θα εξαρτηθούν απο τις δευτεροβάθμιες και πώς θα χειριστούν το θέμα.Αυτό που πρέπει να ρωτάμε τώρα στο υπουργείο είναι πότε αναμένεται η α φάση και πόσα άτομα θα καλέσουν.Αν πάει αμω κάποιος για να γίνει ακω θα πρέπει στην ίδια περιοχή να βγει σε επόμενη φάση θέση ακω. Δεν θα τον δώσουν επιπλέον ώρες για να γίνει ακω. Επίσης θα πρέπει να έχει δηλώσει την ίδια περιοχή και για ακω και να έχει περισσότερα μόρια από άλλους που ανήκουν στην ίδια περίπτωση αλλά και όλους τους άλλους που δήλωσαν την περιοχή ως ακω.
Ναι, και να γνωρίζει τον διευθυντη της β/θμιας ίσως ......τώρα που άλλαξαν χρώμα ;Dκαι θα υπάρχει αξιοκρατία(για να σου δίνουν προτεραιότητα και να μην "κλειδώνουν"τις ώρες για τους ημετέρους!!!!!!!!!!!!
Συνεχίζει το δημοσίευμα:Σύμφωνα με τα στοιχεία της Περιφερει-ακής Διεύθυνσης, τα περισσότερα κενά κα-ταγράφονται στη Μαγνησία (148 δασκάλωνκαι 42 νηπιαγωγών) και ακολουθούν, η Λάρισα(117 δασκάλων και 11 νηπιαγωγών), τα Τρί-καλα (51 δασκάλων και 24 νηπιαγωγών) καιτέλος η Καρδίτσα (10 δασκάλων και 49 νηπια-γωγών).Αντίθετα στη Δευτεροβάθμια, όλοι οι Θεσ-σαλικοί νομοί καταγράφουν πλεονάσματα.Στο νομό Λάρισας πλεονάζουν 29 θεολόγοι,36 γυμναστές, 22 οικονομολόγοι, 32 Πληρο-φορικής καθώς και στις τεχνικές ειδικότητεςενώ ελάχιστα κενά καταγράφονται σε ειδικό-τητες όπως φιλόλογοι (1),