0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
συμφωνώ ότι και πολλοί από εμάς μπορεί να είναι ακατάλληλοι για το συγκεκριμένο μάθημα, αλλά αν είναι δύσκολο για εμάς φαντάζομαι ότι για τους ξενόγλωσσους θα είναι ακόμη δυσκολότερο. απλά έχει επικρατήσει η άποψη ότι η ιστορία είναι ένα μάθημα που μπαίνεις λες το βιβλίο και το μάθημα έχει γίνει. δυστυχώς. καποια στιγμή σε ένα σεμινάριο που παρακολούθησα πέρισυ για τη διδασκαλία της ο ομιλητής πολύ χαρακτηριστικά είχε πει ότι προτιμά να βγει από το ωρολόγιο πρόγραμμα από το να ανατίθεται σε ανθρώπους που δεν κατάχουν το αντικείμενο.
όχι μόνο δεν αρνούνται αλλά όταν είπα σε κάποια συνάδελφο πέρισυ της γερμανικής ότι καταλαβαίνω πόσο δύσκολο θα είναι να αναλαμβάνεις ένα αντικείμενο που δεν είναι της ειδικότητας σου μου επιτέθηκε λέγοντας ότι είναι και αυτοί ικανοί να διδάξουν ένα μάθημα όπως η ιστορία, γιατί κατά τη γνώμη της είναι μάθημα χωρίς απαιτήσεις. και μόνο από αυτό καταλαβαινει κανείς ότι μάλλον δεν μπορούμε να τους έχουμε συμπαραστάτες και να περιμένουμε να αρνηθούν.
O αριθμός 600 για α φάση δεν είναι μικρός και...απογοητευτικός?...120 τρίτεκνοι...τελευταίος μη τρίτεκνος 480....
Τίποτε δεν ξέρουμε με βεβαιότητα.Απλώς διαβάζοντας τις προβλέψεις των συναδέλφων βλέπω ότι αυτός ο αριθμός παίζει συχνά και με θλίβει πολύ.....Αλήθεια, εάν όντως ένα τέτοιο σενάριο έβγαινε αληθινό (προσωπικά ελπίζω σε μεγαλύτερο αριθμό), ποιό το νούμερο του τελευταίου μη τρίτεκνου???