*

Αποστολέας Θέμα: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!  (Αναγνώστηκε 39077 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #70 στις: Οκτωβρίου 20, 2010, 03:08:36 am »

Επίσης το 90% των φιλολόγων του φόρουμ θα συμφωνήσει οτι τα παιδιά όταν τελειώνουν το Δημοτικό δεν ξέρουν να γράφουν ούτε το όνομα τους και βεβαίως ένα μέρος των μαθηματικών θα συμφωνήσει οτι δεν ξέρουν ούτε τις 4 πράξεις.... Με το συμπάθιο, νομίζω οτι καταντάει κάπως κουραστικό αυτό το τροπάρι...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Eν ολίγοις πολλοί γάιδαροι μαλώνουνε/-με σε ξένο αχυρώνα ή για να το πω αλλιώς ο καθένας θέλει κι ένα κομμάτι από τη σάρκα των παιδιών (βλέπε "Άρωμα"-Ζισκίντ).. Όλα τα σαρκοβόρα πέφτουν/-με πάνω τους σαν τις ύαινες που μυρίζονται αίμα.. Γιατι;..

Γιατι, (στην καλύτερη περίπτωση) ο καθένας θεωρεί το αντικείμενό του του σημαντικότερο των άλλων, ή (στη χειρότερη) απλά θέλει να τρουπώσει... Αν συμβαίνει το πρωτο, δείχνει τη λειψή παιδεία μας σαν άνθρωποι (παιδί σου είμαι σχολείο και σου μοιάζω), αν συμβαίνει το δεύτερο, την απελπισία μας που δεν αφήνει καθαρό μυαλό και σκέψη παρά χαμηλα ένστικτα..

Αντί να δούμε σφαιρικά, αντικειμενικά και περα από προσωπικό-συντεχνιακό συμφέρον ποιο είναι το καλό για την ολοκλήρωση της προσωπικότητας των παιδιών σαν να ήταν τα δικά μας παιδιά.. Αντι να δούμε μακροπρόθεσμα τι πολίτες και τι κοινωνία θέλουμε να φτιάξουμε, τι μέλλον και προοπτικές θέλουμε να της δώσουμε..
 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:19:31 »

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #71 στις: Οκτωβρίου 20, 2010, 03:35:17 am »

Που είδες τη φραση: "Όλοι όσοι έχουν τοποθετηθεί είτε έχουν λειψή παιδεία ή θέλουν να τρουπώσουν" σ' αυτα που έγραψα; Αυτο κατάλαβες; Πως αναφερομαι σε όσους εχουν τοποθετηθει στα ολοήμερα; Πως δεν αναφερομαι λίγο πολύ σε όλους μας ανεξαιρετως και προπαντων σε όσους έχουν τη λογική "ωραία, περισσότερες ωρες στο σχολείο, θα παρουν κι από μας", είναι-δεν είναι καλό για τα παιδιά;..

Ποιοι και με ποια κριτηρια βγάζουν αποφασεις και προγραμματα σπουδων; Εχουν παιδιά στο σχολείο; Εχουν μπει σε τάξη; Τους νοιάζει πραγματικά η παιδεια και το σχολειο; Ή η ματαιοδοξία τους τους εφερε σε κάποιο γραμματεία, καρεκλα, υπουργείο και χαρασουν πολιτικές κουτουρου στου κασσίδη το κεφάλι; Αρπα-κόλλα σχολεία και ολοήμερα..

Ασε φίλε... Αν εβγαινε άκρη δε θα είχαν κουραστει οι συνομιλητές και όσοι διαβαζουν (και δε γραφουν).. Αν εσυ δε "μυρίζεις" τη συντεχνι-ίλα εδώ μέσα να βρωμαει δε φταιω εγω.. Εσύ το λες μηδενισμο, εγώ το λέω φυση του ανθρώπου που δεν έχει αλλάξει καθόλου παρα μόνο τεχνολογικά..
Εγω βλέπω εδω και χρόνια στα φόρα, τον καθένα να κοιταει να διασφαλίσει το χωραφάκι του για να μην το παρει ο γειτονας.. Και μαλιστα μεσουσης της κρίσης τα κανιβαλικα ένστικτα γιγαντωνονται κιόλας... (καθε περσι και καλυτερα δηλαδη από επίπεδο..) Η αλλιώς, στη ζουγκλα δεν υπάρχει θέση για ευγένειες..

Όσο για τις θεσεις μου για το δημοσιο σχολείο, ειναι γνωστές στους πιο πολλούς από το παρελθόν, και δε θελω να επαναληφθω και να κουράσω..  Ασε που δε βγαινει και τίποτα να βαυκαλιζόμαστε ή να ερίζουμε μεταξύ μας.. Ενεργεια σπαταλάμε, ενεργεια που είναι πολύτιμη αν τη διοχετεύσουμε στου μαθητες μας και στο έργο μας..
Δεν ξερω αν ακουγομαι απογοητευμενος, αλλά ειναι η αλήθεια (μου)..
Καληνύχτα..

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 20, 2010, 03:40:39 am από daniel »
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #72 στις: Οκτωβρίου 20, 2010, 03:50:29 am »

Που είδες τη φραση: "Όλοι όσοι έχουν τοποθετηθεί είτε έχουν λειψή παιδεία ή θέλουν να τρουπώσουν" σ' αυτα που έγραψα; Αυτο κατάλαβες; Πως αναφερομαι σε όσους εχουν τοποθετηθει στα ολοήμερα; Πως δεν αναφερομαι λίγο πολύ σε όλους μας ανεξαιρετως και προπαντων σε όσους έχουν τη λογική "ωραία, περισσότερες ωρες στο σχολείο, θα παρουν κι από μας", είναι-δεν είναι καλό για τα παιδιά;

Ποιοι και με ποια κριτηρια βγάζουν αποφασεις και προγραμματα σπουδων; Εχουν παιδιά στο σχολείο; Εχουν μπει σε τάξη; Τους νοιάζει πραγματικά η παιδεια και το σχολειο; Ή η ματαιοδοξία τους τους εφερε σε κάποιο γραμματεία, καρεκλα, υπουργείο και χαρασουν πολιτικές κουτουρου στου καασίδη το κεφάλι; Αρπα-κόλλα σχολεία και ολοήμερα..

Ασε φίλε... Αν εβγαινε άκρη δε θα είχαν κουραστει οι συνομιλητές και όσοι διαβαζουν (και δε γραφουν).. Αν εσυ δε "μυρίζεις" τη συντεχνι-ίλα εδώ μέσα να βρωμαειδ ε φταιω εγω.. Εσύ το λες μηδενισμο, εγώ το λέω φυση του ανθρώπου που δεν έχει αλλάξει καθόλου παρα μόνο τεχνολογικά..
Εγω βλέπω εδω και χρόνια στα φόρα, τον καθένα να κοιταει να διασφαλίσει το χωραφάκι του για να μην το παρει ο γειτονας.. Και μαλιστα μεσουσης της κρίσης τα κανιβαλικα ένστικτα γιγαντωνονται κιόλας... (καθε περσι και καλυτερα δηλαδη από επίπεδο..)

Όσο για τις θεσεις μου για το δημοσιο σχολείο, ειναι γνωστές στους πιο πολλούς και δε θελω να επαναληφθω και να κουράσω..  Ασε που δε βγαινει και τίποτα να βαυκαλιζόμαστε ή να ερίζουμε μεταξύ μας.. Ενεργεια σπαταλάμε, ενεργεια που θα ήταν πολύτιμη αν τη διοχετευαμε στου μαθητες μας και στο έργο μας..
Δεν ξερω αν ακουγομαι απογοητευμενος, αλλά ειναι η αλήθεια (μου)..


Έχουν τοποθετηθεί εννοώ πάνω στο θέμα... Με τις θέσεις τους. Όχι στα Ολοήμερα.
Προσωπικά διαφωνώ με αυτό που κάνεις και εξακολουθώ να το θεωρώ μηδενισμό. Δεν υπάρχει άσπρο και μαύρο. Απόλυτα σωστή και απόλυτα λάθος γνώμη πάνω σε κάποιο θέμα. Σέβομαι τα επιχειρήματα που θέτει κάποιος ακόμα και αν δεν με συμφέρουν "συντεχνειακά" και προφανώς θα θέσω τα δικά μου επιχειρήματα. Αρκεί ό,τι λέμε να ευσταθεί και να μη χρησιμοποιούμε ψευδή στοιχεία. Προφανώς δεν θα λύσουμε το πρόβλημα εδώ πέρα... Συζήτηση κάνουμε, όλοι είμαστε μορφωμένοι άνθρωποι, κάποιοι με διδακτορικά και μεταπτυχιακά και θέλω να πιστεύω οτι μπορούμε μέσα από διάλογο να σχηματίσουμε πληρέστερη άποψη για το θέμα ή ακόμα και να αναθεωρήσουμε τις δικές μας θέσεις.

Έστω και ένας από εμάς να έχει όντως ως πρωταρχικό στόχο το συμφέρον των παιδιών και όχι το βόλεμά του (όπως κάποιοι γονείς που έχουν τοποθετηθεί), αυτή τη στιγμή προσβάλεται από τη δική σου τοποθέτηση (στο θέμα). Ανταλλάσσοντας απόψεις δεν βαυκαλιζόμαστε ακόμα και αν κάποιοι ρίχνουν το επίπεδο.

Υ.Γ. Μάλλον ανήκω στους λίγους που δεν ξέρουν τη θέση σου, για τα Νέα Ολοήμερα...

Αποσυνδεδεμένος VasoZ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ενας κούκος φέρνει την Ανοιξη;
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #73 στις: Οκτωβρίου 20, 2010, 10:50:47 am »
Καλημέρα κι από εμένα!
Είμαι χημικός αδιόριστη και μητέρα δυο παιδιών, τα οποία είναι αυτή τη στιγμή α  δημοτικού και νήπια.
Καταρχήν θέλω να φωνάξω ένα μεγάλο ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ! Η θέση μου είναι αυτή και θα εξηγήσω το γιατί:

1) Δε με ρώτησε κανείς αν θέλω εγώ και το παιδί μου να ενταχθώ σε κάποιο πειραματικό προγραμμα. Οφειλαν να το κάνουν και να έχουν κάποια σχολεία ως πειραματικά κι όποιος θέλει να συμμετέχει. Είναι δικαίωμά μου να μην θέλω να εμβολιάζομαι ή να γίνομαι πειραματόζωο σε οποιοδήποτε πρόγραμμα!
2) Εχουν εντάξει μαθήματα τα οποία δεν αξίζουν να "διδάσκονται" σε σχέση πάντα με τον χρόνο ζωής που καταναλώνεται από τα παιδιά μας.
Γιατί το λέω αυτό; Γιατί  ο γιος μου σήμερα να φάει μια ώρα από τη ζωή του για να μάθει τη λέξη mouse στα αγγλικά ,όταν σε 3 χρόνια από τώρα που θα είναι πολύ πιο ώριμος θα μαθαίνει 10 λέξεις την ίδια ώρα;

3) Κάνουν υποτίθεται 4 ώρες γυμναστική , και όταν ο καιρός είναι βροχερός είναι κλεισμένα μέσα και λόγω έλλειψης χώρου ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ή ζωγραφίζουν!

4) Ποια η αξία των εικαστικών όταν δεν κάνουν τίποτα και τα βαζουν να ζωγραφίζουν απλά στα θρανία όπως κάνουν άλλωστε και στην ώρα της ζωγραφικής, δηλαδή σύνολο 2 ώρες την εβδομάδα στο σχολείο ζωγραφική. Τα βιβλία των εικαστικών είναι στοιβαγμένα σε μια άκρη στην τάξη και ούτε που κουνήθηκαν από εκεί. Μπορεί άνετα να ζωγραφίσει και στο σπίτι έτσι όποτε και όσο θέλει!

5) Στην ευέλικτη ζώνη επίσης ο καθένας κάνει ότι θέλει και πολλές φορές ζωγραφίζουν και εκεί!

6) Εφόσον απασχολούν το παιδί μου 8-2 απαιτώ να έρχεται να μην έχει 2 ώρες εργασίες για το σπίτι.
Τουτέστην ένα εξάχρονο απασχολείται για το σχολείο από τις 7 το πρωί που ξυπνάει και ετοιμάζεται μέχρι τις 4 το απόγευμα.
Εσείς το θεωρείτε φυσιολογικό αυτό;;;;;;;;;;;

7) Υπολογιστές έχουν 7-8 για 21 παιδιά στο τμήμα και λένε ότι ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΙΣΩΣ σε ένα μήνα άλλα 10 ερμάρια...

Εαν φρόντιζε το υπουργείο να λειτουργεί σωστά το σχολείο και να μαθαίνει το παιδί μου όντως αγγλικά και να πιστοιποιείται κιόλας για πτυχίο μέσα στο σχολείο στο γυμνάσιο ,είτε να μαθαίνει και πιστοποιείται για υπολογιστές είτε για κάτι άλλο τότε ναι να μείνει έτσι το σχολείο. Δεν έχω πρόβλημα.

Εφόσον όμως το υπουργείο και το κράτος είναι ανίκανα να το κάνουν , και σε 2-3 ,5 χρόνια (δεν εχει πολύ σημασία) θα πρέπει να τον στείλω για αγγλικά έξω, ή υπολογιστές ή κάποιοι άθλημα που του αρέσει, συν το διάβασμα που θα έχει , συν το σχολείο 8-2,  τότε λέω κατηγορηματικά όχι σε μια τέτοια ζωή!!!

Να πω και το άλλο...Το παιδάκι έχει τη διάθεση χωρίς να του πω απολύτως τίποτα να πάει σε μπάσκετ. Πώς θα τον ξεκινήσω με τέτοια ωράρια που βλεπω στα πιο μεγάλα παιδιά με όλα τα παραπάνω;

Αν εσείς το θεωρείτε αυτό παιδική ζωή τότε έχετε ξεχάσει τι πραγματικά είναι αυτό!

Και μάλιστα ζητώ προσωπικά το σχολείο να έιναι προεραιτικό για το ποιος θελει να είναι μέχρι τις 2, μέχρι τις 4 ή μέχρι τις 12 το μεσημέρι.

Θα μου πείτε... Εσύ που ζεις; Δε ζεις στην Ελλάδα;

Ναι εδώ ζω όμως βαρέθηκα να ακούω το "ελα μωρέ δεν ξέρεις πως είναι τα πράγματα;" και να γκρινιάζουν όλοι και να μην κάνουν τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:19:31 »

mixalis

  • Επισκέπτης
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #74 στις: Οκτωβρίου 20, 2010, 11:04:20 am »
Ας μην το εστελνες απο την αρχή.Δεν ήξερε ολόκληρο υπουργειο να σε ενημερώσει πριν το κανει το σχολείο του παιδιου σου πειραματικο,να πάρεις να τουσ μαλώσεις.

Αποσυνδεδεμένος VasoZ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ενας κούκος φέρνει την Ανοιξη;
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #75 στις: Οκτωβρίου 20, 2010, 11:29:18 am »
Φυσικά και δεν θεωρώ ότι έπρεπε να ρωτήσουν εμένα, αλλά να ρωτηθούν με ψήφισμα και οι γονείς.
Δε θα το έστελνα αν μου έδινε επιλογή.
 Δεν την δίνουν όμως όπως άλλωστε και σε τόσα άλλα σε αυτό το δημοκρατικό κράτος που ζούμε ,το οποίο σφύζει από δημοκρατικότητα και υψηλό επίπεδο παντού. Πώς να μην το αναγνωρίσω αυτό άλλωστε;

Σε ευχαριστώ για την ειρωνία σου! Δείχνει το επίπεδό σου καθώς και το επίπεδο των επιχειρημάτων σου.

Εγώ δεν ειρωνεύτηκα κανένα και μίλησα μόνο με επιχειρήματα!

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #76 στις: Οκτωβρίου 20, 2010, 11:31:58 am »
Καλημέρα κι από εμένα!
Είμαι χημικός αδιόριστη και μητέρα δυο παιδιών, τα οποία είναι αυτή τη στιγμή α  δημοτικού και νήπια.
Καταρχήν θέλω να φωνάξω ένα μεγάλο ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ! Η θέση μου είναι αυτή και θα εξηγήσω το γιατί:

1) Δε με ρώτησε κανείς αν θέλω εγώ και το παιδί μου να ενταχθώ σε κάποιο πειραματικό προγραμμα. Οφειλαν να το κάνουν και να έχουν κάποια σχολεία ως πειραματικά κι όποιος θέλει να συμμετέχει. Είναι δικαίωμά μου να μην θέλω να εμβολιάζομαι ή να γίνομαι πειραματόζωο σε οποιοδήποτε πρόγραμμα!
2) Εχουν εντάξει μαθήματα τα οποία δεν αξίζουν να "διδάσκονται" σε σχέση πάντα με τον χρόνο ζωής που καταναλώνεται από τα παιδιά μας.
Γιατί το λέω αυτό; Γιατί  ο γιος μου σήμερα να φάει μια ώρα από τη ζωή του για να μάθει τη λέξη mouse στα αγγλικά ,όταν σε 3 χρόνια από τώρα που θα είναι πολύ πιο ώριμος θα μαθαίνει 10 λέξεις την ίδια ώρα;

3) Κάνουν υποτίθεται 4 ώρες γυμναστική , και όταν ο καιρός είναι βροχερός είναι κλεισμένα μέσα και λόγω έλλειψης χώρου ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ή ζωγραφίζουν!

4) Ποια η αξία των εικαστικών όταν δεν κάνουν τίποτα και τα βαζουν να ζωγραφίζουν απλά στα θρανία όπως κάνουν άλλωστε και στην ώρα της ζωγραφικής, δηλαδή σύνολο 2 ώρες την εβδομάδα στο σχολείο ζωγραφική. Τα βιβλία των εικαστικών είναι στοιβαγμένα σε μια άκρη στην τάξη και ούτε που κουνήθηκαν από εκεί. Μπορεί άνετα να ζωγραφίσει και στο σπίτι έτσι όποτε και όσο θέλει!

5) Στην ευέλικτη ζώνη επίσης ο καθένας κάνει ότι θέλει και πολλές φορές ζωγραφίζουν και εκεί!

6) Εφόσον απασχολούν το παιδί μου 8-2 απαιτώ να έρχεται να μην έχει 2 ώρες εργασίες για το σπίτι.
Τουτέστην ένα εξάχρονο απασχολείται για το σχολείο από τις 7 το πρωί που ξυπνάει και ετοιμάζεται μέχρι τις 4 το απόγευμα.
Εσείς το θεωρείτε φυσιολογικό αυτό;;;;;;;;;;;

7) Υπολογιστές έχουν 7-8 για 21 παιδιά στο τμήμα και λένε ότι ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΙΣΩΣ σε ένα μήνα άλλα 10 ερμάρια...

Εαν φρόντιζε το υπουργείο να λειτουργεί σωστά το σχολείο και να μαθαίνει το παιδί μου όντως αγγλικά και να πιστοιποιείται κιόλας για πτυχίο μέσα στο σχολείο στο γυμνάσιο ,είτε να μαθαίνει και πιστοποιείται για υπολογιστές είτε για κάτι άλλο τότε ναι να μείνει έτσι το σχολείο. Δεν έχω πρόβλημα.

Εφόσον όμως το υπουργείο και το κράτος είναι ανίκανα να το κάνουν , και σε 2-3 ,5 χρόνια (δεν εχει πολύ σημασία) θα πρέπει να τον στείλω για αγγλικά έξω, ή υπολογιστές ή κάποιοι άθλημα που του αρέσει, συν το διάβασμα που θα έχει , συν το σχολείο 8-2,  τότε λέω κατηγορηματικά όχι σε μια τέτοια ζωή!!!

Να πω και το άλλο...Το παιδάκι έχει τη διάθεση χωρίς να του πω απολύτως τίποτα να πάει σε μπάσκετ. Πώς θα τον ξεκινήσω με τέτοια ωράρια που βλεπω στα πιο μεγάλα παιδιά με όλα τα παραπάνω;

Αν εσείς το θεωρείτε αυτό παιδική ζωή τότε έχετε ξεχάσει τι πραγματικά είναι αυτό!

Και μάλιστα ζητώ προσωπικά το σχολείο να έιναι προεραιτικό για το ποιος θελει να είναι μέχρι τις 2, μέχρι τις 4 ή μέχρι τις 12 το μεσημέρι.

Θα μου πείτε... Εσύ που ζεις; Δε ζεις στην Ελλάδα;

Ναι εδώ ζω όμως βαρέθηκα να ακούω το "ελα μωρέ δεν ξέρεις πως είναι τα πράγματα;" και να γκρινιάζουν όλοι και να μην κάνουν τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος VasoZ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ενας κούκος φέρνει την Ανοιξη;
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #77 στις: Οκτωβρίου 20, 2010, 11:58:03 am »
Εαν διδάσκονται σωστά και πιστοποιούνται μετά από λίγα χρόνια για αυτά, χωρίς να χρειάζεται να τρέχουν σε φροντιστήρια και  το διάβασμα του σχολείου ,τότε ναι να μείνουν μέχρι τις 2 ακόμη κι από την δευτέρα δημοτικού.
Ετσι όμως όπως το κάνουν όχι ,να μη μείνει τίποτα όρθιο. Αυτό που ξεκίνησε να γίνεται  είναι να μισοδιδάσκονται αυτά που λένε και στη συνέχεια να υπάρχει και το διάβασμα για το σχολείο και τα φροντιστήρια. Αυτό που γίνεται τόσα χρόνια και στις μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού δηλαδή.

 Συγνωμη τα παιδιά  τώρα των μεγαλύτερων τάξεων που κάνουν επτάωρα διδάσκονται ή όχι 2 ξένες γλώσσες; Μαθαίνουν; Παίρνουν καμιά πιστοποίηση για αυτές ή πάνε και σε φροντιστήρια και παίρνουν πιστοποίηση απ'έξω; Το ίδιο δε γίνεται για τα περισσότερα μαθήματα;
Οταν ένα σχολείο λειτουργεί έτσι και πρακτικά γεμίζει όλη η μέρα του παιδιού, είναι αυτό ζωή παιδιού;

Δε διαφωνώ με το 1 ή το 2 η ώρα. Διαφωνώ γιατί μενουν μέχρι εκείνη την ώρα και μετά έχουν δουλειά για το σπίτι (ενώ λέμε η τσάντα μένει στο σχολείο...) και ενώ δεν μαθαίνουν στην ουσία όσα λένε ότι θα διδαχθούν και φυσικά ούτε και παίρνουν κανενα πτυχίο. Αν πήγαιναν και έπιανε τόπο πραγματικά αυτός ο χρόνος τότε να μείνουν μέχρι εκείνη την ώρα. Η υπόλοιπη μέρα έχει αρκετές ώρες να ξεκουραστούν και να κάνουν ότι θέλουν.

Πήγαν και επέβαλαν σε 800 σχολεία να κάνουν πράγματα, χωρίς να έχουν τις προυποθέσεις και χωρίς σωστό σχεδιασμό.

Εγώ παρέθεσα ενα προς ένα τα μαθήματα τα επιπλέον που κάνει ο γιος μου και το τι κανουν πρακτικά. Δε λέω αερολογίες!
Για να μην μιλήσω για το τρέξιμο που κανουν στη γλωσσα και υπάρχουν παιδιά Δεκεμβρίου που δεν μπορούν να τρέξουν με αυτούς τους ρυθμούς και η απάντηση της δασκάλας ήταν " γιατί το έστειλες δημοτικό;"

Αν σχεδιαστεί σωστά ναι θα το υποστηρίξω! Οχι όμως να υποστηρίξω τα ημίμετρα και την κοροιδία που βλεπω τώρα.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #78 στις: Οκτωβρίου 20, 2010, 01:14:04 pm »
Εαν διδάσκονται σωστά και πιστοποιούνται μετά από λίγα χρόνια για αυτά, χωρίς να χρειάζεται να τρέχουν σε φροντιστήρια και  το διάβασμα του σχολείου ,τότε ναι να μείνουν μέχρι τις 2 ακόμη κι από την δευτέρα δημοτικού.
Ετσι όμως όπως το κάνουν όχι ,να μη μείνει τίποτα όρθιο. Αυτό που ξεκίνησε να γίνεται  είναι να μισοδιδάσκονται αυτά που λένε και στη συνέχεια να υπάρχει και το διάβασμα για το σχολείο και τα φροντιστήρια. Αυτό που γίνεται τόσα χρόνια και στις μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού δηλαδή.

 Συγνωμη τα παιδιά  τώρα των μεγαλύτερων τάξεων που κάνουν επτάωρα διδάσκονται ή όχι 2 ξένες γλώσσες; Μαθαίνουν; Παίρνουν καμιά πιστοποίηση για αυτές ή πάνε και σε φροντιστήρια και παίρνουν πιστοποίηση απ'έξω; Το ίδιο δε γίνεται για τα περισσότερα μαθήματα;
Οταν ένα σχολείο λειτουργεί έτσι και πρακτικά γεμίζει όλη η μέρα του παιδιού, είναι αυτό ζωή παιδιού;

Δε διαφωνώ με το 1 ή το 2 η ώρα. Διαφωνώ γιατί μενουν μέχρι εκείνη την ώρα και μετά έχουν δουλειά για το σπίτι (ενώ λέμε η τσάντα μένει στο σχολείο...) και ενώ δεν μαθαίνουν στην ουσία όσα λένε ότι θα διδαχθούν και φυσικά ούτε και παίρνουν κανενα πτυχίο. Αν πήγαιναν και έπιανε τόπο πραγματικά αυτός ο χρόνος τότε να μείνουν μέχρι εκείνη την ώρα. Η υπόλοιπη μέρα έχει αρκετές ώρες να ξεκουραστούν και να κάνουν ότι θέλουν.

Πήγαν και επέβαλαν σε 800 σχολεία να κάνουν πράγματα, χωρίς να έχουν τις προυποθέσεις και χωρίς σωστό σχεδιασμό.

Εγώ παρέθεσα ενα προς ένα τα μαθήματα τα επιπλέον που κάνει ο γιος μου και το τι κανουν πρακτικά. Δε λέω αερολογίες!
Για να μην μιλήσω για το τρέξιμο που κανουν στη γλωσσα και υπάρχουν παιδιά Δεκεμβρίου που δεν μπορούν να τρέξουν με αυτούς τους ρυθμούς και η απάντηση της δασκάλας ήταν " γιατί το έστειλες δημοτικό;"

Αν σχεδιαστεί σωστά ναι θα το υποστηρίξω! Οχι όμως να υποστηρίξω τα ημίμετρα και την κοροιδία που βλεπω τώρα.

Σε αυτά που λες θα συμφωνήσω απόλυτα. Όχι τόσο για το κομμάτι "πιστοποίηση", αλλά για τις συνθήκες εφαρμογής του Νέου Ολοήμερου. Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός... Αποφάσισαν από τη μια νύχτα στην άλλη να εφαρμόσουν ένα καινούργιο πρόγραμμα στις πλάτες εκπαιδευτικών και κυρίως μαθητών. Εμάς μας υποχρέωσαν να ξενιτευτούμε ο καθένας όπου μας έστειλαν χωρίς να ξέρουμε αν θα πληρωθούμε, πόσα και πότε, σε εργαστήρια που είτε δεν υπάρχουν ή είναι ακατάλληλα. Έβαλαν τους δασκάλους από τη μία μέρα στην άλλη να προσαρμοστούν σε ένα νέο πρόγραμμα και να προσαρμόσουν τη διδασκαλία τους σε αυτό χωρίς την παραμικρή επιμόρφωση. Δεν ετοίμασαν βιβλία για τα νέα αντικείμενα, αλλά άφησαν τους εκπαιδευτικούς να αποφασίσουν τί θα διδάξουν, πώς και πότε. Και άλλα πολλά. Αυτά ΕΙΝΑΙ προβλήματα. Δεν μπορώ να δεχτώ σαν πρόβλημα τα επιπλέον 45' στο σχολείο που προσφέρουν στα παιδιά πολύτιμες γνώσεις.

Σε πιστεύω οτι στο σχολείο του παιδιού σου μπορεί να μη γίνεται σωστή δουλειά σε κάποια μαθήματα. Στο δικό μου σχολείο πάντως, παρότι δεν είναι ιδανικές οι συνθήκες στα εργαστήρια, τα παιδιά πιστεύω οτι μαθαίνουν χρήσιμα πράγματα. Θεωρώ οτι πρέπει να βγούμε από τη λογική της "εξαργύρωσης" οποιασδήποτε γνώσης με πιστοποιήσεις και χαρτιά. Είναι μάλλον χαζό αυτό που "πουλάει" το υπουργείο λέγοντας για πιστοποιημένη γνώση πληροφορικής και αγγλικών από το γυμνάσιο. Η ουσία δεν είναι να πάρουν οοοολα τα παιδιά ένα χαρτί πιστοποίησης. Σκεφτείτε όλοι να έχουμε το ίδιο πτυχίο πληροφορικής. Αμέσως χάνει την αξία του στην ανταγωνιστική αγορά. Δεν έχει νόημα... Η ουσία είναι μαθαίνοντας κάποια αντικείμενα τα παιδιά να τα αφομοιώνουν με τέτοιο τρόπο, ώστε να χτίζουν τα ίδια τη γνώση και να την προσαρμόζουν στις ιδιαιτερότητές τους. Για παράδειγμα στην πληροφορική δεν έχει νόημα απλά να μάθουν τα παιδιά να χρησιμοποιούν τα Windows, ή απλά να μάθουν να χειρίζονται έναν επεξεργαστή κειμένου. Στο δικό μου το μάθημα τα παιδιά θια κατανοήσουν τις δυνατότητες της χρήσης ενός υπολογιστή. Θα δημιουργήσουν μέσα από τον υπολογιστή... Εικόνες, βίντεο, ήχο. Θα σχεδιάσουν δικά τους προγράμματα. Θα φτιάξουν εφημερίδες η κάθε τάξη... Θα τις ανεβάσουν σε ηλεκτρονική μορφή σε ιστοσελίδες που θα φτιάξουν τα ίδια τα παιδιά. Θα μάθουν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, όχι για να παίζουν παιχνίδια, αλλά για να βρίσκουν πληροφορίες για εργασίες που θα πρέπει να διεκπεραιώσουν. Θα μάθουν να φιλτράρουν τις πληροφορίες που θα βρουν και να προφυλάσσονται από τους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Και άλλα πολλά... Όλα αυτά δεν ανταλλάσσονται με κανένα πιστοποιητικό, ούτε διδάσκονται σε φροντιστήρια που συνήθως έχουν χορηγό τη Microsoft (βλέπε ECDL). Και όλα αυτά στις -όντως- άθλιες συνθήκες εφαρμογής του νέου προγράμματος. Σκέψου τι θα μπορούσαμε να κάνουμε με σωστό σχεδιασμό...

Αποσυνδεδεμένος Blackrider

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #79 στις: Οκτωβρίου 20, 2010, 02:40:54 pm »
Θεωρώ ντροπή να λέμε συνεχώς ΟΧΙ σε όλα.
Ο τίτλος αυτού του topic είναι τουλάχιστον άστοχος.
Αν κάποιος/α διαφωνεί, ας κάνει την πρότασή του/της.
Η άρνηση δεν αποτελεί θέση
και η εκπαίδευση χρειάζεται αλλαγές εκ βάθρων.
Τα 800 ολοήμερα έχουν ασφαλώς πολλά μειονεκτήματα
είναι όμως ένα βήμα. Ας ακούσουμε επιτέλους και
μια ολοκληρωμένη αντιπρόταση και όχι μόνο αρνήσεις...

Αποσυνδεδεμένος olyadro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #80 στις: Οκτωβρίου 20, 2010, 03:45:33 pm »
Στο δικό μου σχολείο πάντως, παρότι δεν είναι ιδανικές οι συνθήκες στα εργαστήρια, τα παιδιά πιστεύω οτι μαθαίνουν χρήσιμα πράγματα. Θεωρώ οτι πρέπει να βγούμε από τη λογική της "εξαργύρωσης" οποιασδήποτε γνώσης με πιστοποιήσεις και χαρτιά. Είναι μάλλον χαζό αυτό που "πουλάει" το υπουργείο λέγοντας για πιστοποιημένη γνώση πληροφορικής και αγγλικών από το γυμνάσιο. Η ουσία δεν είναι να πάρουν οοοολα τα παιδιά ένα χαρτί πιστοποίησης. Σκεφτείτε όλοι να έχουμε το ίδιο πτυχίο πληροφορικής. Αμέσως χάνει την αξία του στην ανταγωνιστική αγορά. Δεν έχει νόημα... Η ουσία είναι μαθαίνοντας κάποια αντικείμενα τα παιδιά να τα αφομοιώνουν με τέτοιο τρόπο, ώστε να χτίζουν τα ίδια τη γνώση και να την προσαρμόζουν στις ιδιαιτερότητές τους. Για παράδειγμα στην πληροφορική δεν έχει νόημα απλά να μάθουν τα παιδιά να χρησιμοποιούν τα Windows, ή απλά να μάθουν να χειρίζονται έναν επεξεργαστή κειμένου. Στο δικό μου το μάθημα τα παιδιά θια κατανοήσουν τις δυνατότητες της χρήσης ενός υπολογιστή. Θα δημιουργήσουν μέσα από τον υπολογιστή... Εικόνες, βίντεο, ήχο. Θα σχεδιάσουν δικά τους προγράμματα. Θα φτιάξουν εφημερίδες η κάθε τάξη... Θα τις ανεβάσουν σε ηλεκτρονική μορφή σε ιστοσελίδες που θα φτιάξουν τα ίδια τα παιδιά. Θα μάθουν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, όχι για να παίζουν παιχνίδια, αλλά για να βρίσκουν πληροφορίες για εργασίες που θα πρέπει να διεκπεραιώσουν. Θα μάθουν να φιλτράρουν τις πληροφορίες που θα βρουν και να προφυλάσσονται από τους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Και άλλα πολλά... Όλα αυτά δεν ανταλλάσσονται με κανένα πιστοποιητικό, ούτε διδάσκονται σε φροντιστήρια που συνήθως έχουν χορηγό τη Microsoft (βλέπε ECDL). Και όλα αυτά στις -όντως- άθλιες συνθήκες εφαρμογής του νέου προγράμματος. Σκέψου τι θα μπορούσαμε να κάνουμε με σωστό σχεδιασμό...

 Διαβάζοντας τα παραπάνω, οφείλω να σου πω πως σου εύχομαι ειλικρινά να κάνεις αυτά που ονειρεύεσαι! Αναρωτιέμαι αν έχεις καταλάβει σε ποιο σημείο διαφωνούμε, γιατί παρόλο που λες εμένα υπερβολική, μου φαίνεται πως έχεις σχηματίσει την εντύπωση πως θέλω να ρίξω στην πυρά όλους τους υπολογιστές!
 Αυτό, λοιπόν, που θέλω να πω και έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου ή μάλλον το χέρι μου στο πληκτρολόγιο, είναι πως δεν μπορείς να κάνεις όλα αυτά τα ωραία πράγματα, που περιγράφεις, σε παιδιά που δεν είναι απλά λειτουργικά αλλά και φυσικά αναλφάβητα. Και όχι μόνο πληροφορική αλλά οποιαδήποτε επιστήμη δεν μπορείς να διδάξεις. Σε αυτές τις ηλικίες το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι παιχνίδι. Παιχνίδι ουσιαστικά κάνουν και στα φροντιστήρια για υπολογιστές στα μικρά παιδιά και γι' αυτό το σύγκρινα με τους υπόλοιπους τρόπους ψυχαγωγίας και όχι γιατί ήθελα να θίξω την Πληροφορική. Αλλά γιατί το παιχνίδι να είναι υποχρεωτικό μέσα στο πρωινό πρόγραμμα αυξάνονοντας  τις ώρες υποχρεωτικής παρακολούθησης σε παιδιά που μόλις μπαίνουν στο κλίμα του σχολείου και χρειάζονται μια περίοδο προσαρμογής;
 Α, κι αυτό με τα 14 χρόνια δεν το έλεγα εγώ, η έρευνα το έλεγε. Η δική μου γνώμη είναι πως ο υπολογιστής χρειάζεται στο σπίτι, όταν τα παιδιά μπορούν να τον χρησιμοποιούν, για να κάνουν και καμιά σχολική εργασία, όπως κι εσύ αναφέρεις, δηλαδή όταν μάθουν πρώτα να διαβάζουν, να γράφουν και να λογαριάζουν, εν ολίγοις μετά τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #81 στις: Οκτωβρίου 20, 2010, 04:10:14 pm »
Στο δικό μου σχολείο πάντως, παρότι δεν είναι ιδανικές οι συνθήκες στα εργαστήρια, τα παιδιά πιστεύω οτι μαθαίνουν χρήσιμα πράγματα. Θεωρώ οτι πρέπει να βγούμε από τη λογική της "εξαργύρωσης" οποιασδήποτε γνώσης με πιστοποιήσεις και χαρτιά. Είναι μάλλον χαζό αυτό που "πουλάει" το υπουργείο λέγοντας για πιστοποιημένη γνώση πληροφορικής και αγγλικών από το γυμνάσιο. Η ουσία δεν είναι να πάρουν οοοολα τα παιδιά ένα χαρτί πιστοποίησης. Σκεφτείτε όλοι να έχουμε το ίδιο πτυχίο πληροφορικής. Αμέσως χάνει την αξία του στην ανταγωνιστική αγορά. Δεν έχει νόημα... Η ουσία είναι μαθαίνοντας κάποια αντικείμενα τα παιδιά να τα αφομοιώνουν με τέτοιο τρόπο, ώστε να χτίζουν τα ίδια τη γνώση και να την προσαρμόζουν στις ιδιαιτερότητές τους. Για παράδειγμα στην πληροφορική δεν έχει νόημα απλά να μάθουν τα παιδιά να χρησιμοποιούν τα Windows, ή απλά να μάθουν να χειρίζονται έναν επεξεργαστή κειμένου. Στο δικό μου το μάθημα τα παιδιά θια κατανοήσουν τις δυνατότητες της χρήσης ενός υπολογιστή. Θα δημιουργήσουν μέσα από τον υπολογιστή... Εικόνες, βίντεο, ήχο. Θα σχεδιάσουν δικά τους προγράμματα. Θα φτιάξουν εφημερίδες η κάθε τάξη... Θα τις ανεβάσουν σε ηλεκτρονική μορφή σε ιστοσελίδες που θα φτιάξουν τα ίδια τα παιδιά. Θα μάθουν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, όχι για να παίζουν παιχνίδια, αλλά για να βρίσκουν πληροφορίες για εργασίες που θα πρέπει να διεκπεραιώσουν. Θα μάθουν να φιλτράρουν τις πληροφορίες που θα βρουν και να προφυλάσσονται από τους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Και άλλα πολλά... Όλα αυτά δεν ανταλλάσσονται με κανένα πιστοποιητικό, ούτε διδάσκονται σε φροντιστήρια που συνήθως έχουν χορηγό τη Microsoft (βλέπε ECDL). Και όλα αυτά στις -όντως- άθλιες συνθήκες εφαρμογής του νέου προγράμματος. Σκέψου τι θα μπορούσαμε να κάνουμε με σωστό σχεδιασμό...

 Διαβάζοντας τα παραπάνω, οφείλω να σου πω πως σου εύχομαι ειλικρινά να κάνεις αυτά που ονειρεύεσαι! Αναρωτιέμαι αν έχεις καταλάβει σε ποιο σημείο διαφωνούμε, γιατί παρόλο που λες εμένα υπερβολική, μου φαίνεται πως έχεις σχηματίσει την εντύπωση πως θέλω να ρίξω στην πυρά όλους τους υπολογιστές!
 Αυτό, λοιπόν, που θέλω να πω και έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου ή μάλλον το χέρι μου στο πληκτρολόγιο, είναι πως δεν μπορείς να κάνεις όλα αυτά τα ωραία πράγματα, που περιγράφεις, σε παιδιά που δεν είναι απλά λειτουργικά αλλά και φυσικά αναλφάβητα. Και όχι μόνο πληροφορική αλλά οποιαδήποτε επιστήμη δεν μπορείς να διδάξεις. Σε αυτές τις ηλικίες το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι παιχνίδι. Παιχνίδι ουσιαστικά κάνουν και στα φροντιστήρια για υπολογιστές στα μικρά παιδιά και γι' αυτό το σύγκρινα με τους υπόλοιπους τρόπους ψυχαγωγίας και όχι γιατί ήθελα να θίξω την Πληροφορική. Αλλά γιατί το παιχνίδι να είναι υποχρεωτικό μέσα στο πρωινό πρόγραμμα αυξάνονοντας  τις ώρες υποχρεωτικής παρακολούθησης σε παιδιά που μόλις μπαίνουν στο κλίμα του σχολείου και χρειάζονται μια περίοδο προσαρμογής;
 Α, κι αυτό με τα 14 χρόνια δεν το έλεγα εγώ, η έρευνα το έλεγε. Η δική μου γνώμη είναι πως ο υπολογιστής χρειάζεται στο σπίτι, όταν τα παιδιά μπορούν να τον χρησιμοποιούν, για να κάνουν και καμιά σχολική εργασία, όπως κι εσύ αναφέρεις, δηλαδή όταν μάθουν πρώτα να διαβάζουν, να γράφουν και να λογαριάζουν, εν ολίγοις μετά τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού.

Κοίτα, η αλήθεια είναι οτι και εγώ είμαι μόλις ένα μήνα στα νέα ολοήμερα... Καινούργιο πρόγραμμα είναι, οπότε όλα αυτά που λέω είναι σχέδια και όχι εμπειρίες. Ίσως μετά από ένα χρόνο να βγω και να πω οτι είχα υπερβολικές προσδοκίες και διαψεύστηκαν! Δώστε μου όμως την ευκαιρία να δοκιμάσω! Όταν βλέπω να απαξιώνεται η δουλειά μου χάνω κάθε διάθεση για εργασία... Πλέον οι συνθήκες εργασίας είναι απείρως καλύτερες σε σχέση με τα παλιά ολοήμερα, που όντως ήμασταν babysitters και δεν είχαμε περιθώρια για δουλειά σε ανάμικτες τάξεις, απογευματινές ώρες. Αλλά φέτος βλέπω μετά από ένα περίπου μήνα οτι τα παιδιά μαθαίνουν πράγματα! Μπορεί να αφιερώνω τριπλάσιο χρόνο για να προετοιμάσω κάθε μάθημα, η φωνή μου κάθε Παρασκευή να είναι σαν του Καρρά, να ξοδεύω ώρες μέχρι και για να σκουπίσω το εργαστήριο και τα γραφεία, αλλά έχω δει τα παιδιά να αλλάζουν τελείως την άποψη που είχαν για τον υπολογιστή. Δεν είναι απλά μια παιχνιδομηχανή, ή ένα εποπτικό μέσο στα χέρια των δασκάλων. Είναι μια επιστήμη, η νεότερη από τις υπόλοιπες που διδάσκονται στα σχολεία. Αλλά όταν βλέπεις την ίδια την υπουργό να μπερδεύει τη διδασκαλία πληροφορικής με το "Ψηφιακό βιβλίο" είμαι πολύ απαισιόδοξος για το μέλλον...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 20, 2010, 04:12:22 pm από gpapage »

Αποσυνδεδεμένος anna_kriti

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
    • Προφίλ
    • Αμπρα Κατάμπρα
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #82 στις: Οκτωβρίου 20, 2010, 04:31:05 pm »
Δουλεύω και εγώ σε ενα απο τα 800 ολοημερα...
Εχουμε 20 Οκτωβριου και ακομα λειπουν καποιοι συναδελφοι.
Εχουμε 20 Οκτωβρη και ακομα δεν εχουμε ενα προγραμμα. Αλλαζει καθε τρεις και λίγο γιατι οι συναδελφοι των ειδικοτητων ερχονται ανα εβδομαδα. Επισης οι συναδελφοι πανε και σε αλλα σχολεια οποτε  το προγραμμα κοβω να το παιρνουμε τα Χριστουγεννα μεχρι να βγει οριστικα...

Δε με πειραζει που καθομαι σχολειο μεχρι τις 2. Και περυσι που σχολουσα 1.15 μεχρι 2 παρα εκει ημουν γιατι ολο και καποιος γονιος ερχοταν , ολο και κατι ειχα να κανω Με πειραζει ομως που εχω 1η ωρα γλωσσα, 2 η ωρα εχουν γυμναστικη, 3η μουσικη, 4η παλι γλωσσα, 5 πληροφορικη , μετα εχουν μαθηματικα και στος 1.30 ιστορια. Μεχρι περυσι ξεκλεβα λιγη ωρα απο εδω, λιγη απο κει φετος ανοιγει η πορτα, ο πινακας σβηνει και ο μαθητης που αργει να γραψει απλα δεν γραφει...(γιατι την επομενη ωρα εχεις μαθηματικα και δεν μπορεις να του δειξεις τι εγραφες στη γλωσσα)

Ευτυχως που εχουμε τις ωρες τις Ευελικτης Ζωνης και μπορουμε λιγο να χαλαρωσουμε να παιξουμε με τα παιδια. Εγω ετσι και αλλιως καθε χρονο κανω καποιο προγραμμα (Περιβαλλοντικο. Πολιτιστικο, Αγωγη υγειας κτλ) Φετος ακομα δεν εχουμε ηρεμησει. Και επειδη μπορει να παρει και καποια ωρα απο μενα αλλος συναδεφλος πχ Μουσικος δεν μπορω εγω να ξεκινησω ακομα κατι.
Σιγουρα μπορεις και τις ωρες της Γλωσσας , της Μελετης κτλ να εχεις πιο χαλαρα τα παιδια. Αυτο περυσι γινοταν με ευκολια....Φετος που στα 45 λεπτα πρεπει να αλλαξεις με καποιον ειναι λιγο δυσκολο...

Επισης τα παιδια στο δικο μας σχολειο ειναι απο τις 8 μεχρι 2 στο ιδιο θρανιο εκτος απο τη γυμναστικη (αν δεν βρεχει) γιατι δεν εχουμε χωρους..Θεωρω πως ειναι πολυ κουραστικο...Δεν χωραμε καλα καλα μεσα σε ταξη (ειμαστε 25 ζωη να εχουμε σε μικρη αιθουσα) και τα παιδια την 7η ωρα ειδικα με ρωτανε καθε 5 λεπτα "ποτε σχολαμε;"  Αυτα που μενουν στο ολοημερο παλι τρωνε στην ιδια ταξη στο ιδιο θρανιο...και την αλλη μερα ισως βρεις και κανενα μακαρονι στον πινακα . (αυτο συνεβαινε και περυσι απλα το σχολιαζω)

Τι να πω, ελπιζω να αλλαξουν τα πραγματα.....

Και αμα η κυρια Διαμαντοπουλου θελει να λεγομαστε ολοημερο σχολειο τοτε να ειμασταν ολοι στις θεσεις μας την 1η Σεπτεμβρη. Γιατι δεν ειμαστε Ολοημερο οταν τα παιδια Α και

Αποσυνδεδεμένος olyadro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #83 στις: Οκτωβρίου 20, 2010, 05:41:01 pm »
Θεωρώ ντροπή να λέμε συνεχώς ΟΧΙ σε όλα.
Ο τίτλος αυτού του topic είναι τουλάχιστον άστοχος.
Αν κάποιος/α διαφωνεί, ας κάνει την πρότασή του/της.
Η άρνηση δεν αποτελεί θέση
και η εκπαίδευση χρειάζεται αλλαγές εκ βάθρων.
Τα 800 ολοήμερα έχουν ασφαλώς πολλά μειονεκτήματα
είναι όμως ένα βήμα. Ας ακούσουμε επιτέλους και
μια ολοκληρωμένη αντιπρόταση και όχι μόνο αρνήσεις...

 Νομίζω πως όλους μας, όσους διδάσκουμε, μας έχει απασχολήσει το ζήτημα και έχουμε προτάσεις γι' αυτό. Μια όμως και μιλάμε για τα δημοτικά και δη για τις πρώτες τάξεις, όπου επήλθαν οι μεγαλύτερες αλλαγές, θα σου πω τι σκέφτομαι εγώ γι' αυτές.  Νομίζω πως η εισαγωγή των παιδιών στο σχολείο πρέπει να γίνεται κάπως χαλαρά. Και εξηγούμαι τι εννοώ: Σήμερα, επικρατεί η λανθασμένη, κατά τη γνώμη μου, άποψη πως τα παιδιά έχουν γίνει πιο έξυπνα και μαθαίνουν πιο εύκολα οτιδήποτε, επειδή ακριβώς είναι πιο ενημερωμένα σε σύγκριση με άλλες εποχές, λόγω του καταιγισμού των πληροφοριών που δέχονται. Προσωπικά, πιστεύω πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει αφού δεν έχουν αλλάξει ούτε οι μηχανισμοί μάθησης ούτε ο ανθρώπινος εγκέφαλος. Οι ιθύνοντες, όμως, δυστυχώς, δείχνουν να το πιστεύουν κι έτσι κάθε χρόνο τα σχολικά προγράμματα δυσκολεύουν και η ύλη πολλαπλασιάζεται.Το αποτέλεσμα είναι πολλά παιδά να απογοητεύονται από νωρίς και να εγκαταλείπουν την προσπάθεια. Συνεχίζουν το σχολείο από υποχρέωση αλλά το βλέπουν σαν αγγαρεία κάνοντας δύσκολη τη ζωή και στους εαυτούς τους και στους εκπαιδευτικούς.
 Με βάση ατά τα δεδομένα, για να επιστρέψω στο δημοτικό, θα ήθελα τα παιδιά, στις δυο πρώτες τάξεις να κάνουν τετράωρα ή πεντάωρα όπου θα διδάσκονται μόνο γλώσσα και αριθμητική με καινούρια, απλά και θελκτικά βιβλία χωρίς τρέξιμο για την ύλη, ώστε να μπορούν να κάνουν συχνές επαναλήψεις και να καλύψουν τα κενά τους ακόμη και αυτά που δε μαθαίνουν εύκολα. Μόνο αυτά τα μαθήματα να είναι υποχρεωτικά και μόνο γι'αυτά να υπάρχουν εργασίες για το σπίτι. -Γιατί κακά τα ψέματα, παρόλες τις μπαρούφες για την τσάντα που πρέπει να μένει στο σχολείο, όλοι ξέρουμε πως αν ο μαθητής δεν αφιερώσει 1-2 ώρες στο σπίτι για να εμπεδώσει την καινούρια γνώση, δε γίνεται τίποτα.- Επίσης, θεωρώ σημαντικό αυτά τα μαθήματα να γίνονται από έναν μόνο δάσκαλο, γιατί σε αυτή την ηλικία, τα παιδιά έχουν ανάγκη να νιώθουν σταθερότητα σε ένα καινούριο περιβάλλον, όπου για πρώτη φορά αποχτούν υποχρεώσεις.       
 Μετά το τετράωρο λοιπόν ή το πεντάωρο, αν το παιδί και οι γονείς του επιθυμούν να παραμείνει στο σχολείο, θα ήθελα να υπάρχει κατάλληλος χώρος σίτισης για τα μικρά. (Αυτό το θεωρώ πολύ βασικό, γιατί τα περισσότερα δεν τρώνε ούτε πρωινό στο σπίτι τους.)  Κι ύστερα να αρχίζει το προαιρετικό πρόγραμμα σε μορφή παιχνιδιού, που θα περιλαμβάνει τις ξένες γλώσσες, τους υπολογιστές, τη μουσική, το θέατρο, τον αθλητισμό, τη ζωγραφική κ.α. Από αυτά το παιδί να μπορεί να επιλέγει σύμφωνα με τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά του. (Εννοείται ότι όλα αυτά θα έπρεπε να γίνονται στις κατάλληλες αίθουσες.)
 Κάπως έτσι ονειρεύομαι το ολοήμερο σχολείο για τα μικρά παιδιά και πιστεύω πως έτσι θα προσαρμοστούν πιο εύκολα στο κλίμα του σχολείου, ώστε να μπορούν, αργότερα, στη Γ΄ Δημοτικού να εισαχθούν και οι υπόλλοιπες επιστήμες -πάντα με απλό τρόπο και χωρίς περιττές λεπτομέρειες- και να διευρυνθεί το υποχρεωτικό ωράριό τους.
 Και μετά... ξύπνησα!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182612
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 628
Σύνολο: 642

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.