*

Αποστολέας Θέμα: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ  (Αναγνώστηκε 24852 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν ξέρω αν όσοι δεν είναι θιγόμενοι αντιλήφθηκαν τι συνέβη στον κλάδο της Κοινωνιολογίας.

Γύρω στα 400 άτομα σύρθηκαν σε έναν διαγωνισμό από τον οποίο δεν είχαν να ελπίζουν σε τίποτα. Πλήρωσαν κανονικά το παράβολο των 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #1 στις: Ιουνίου 17, 2007, 01:33:51 pm »
"Γιατί δε μας είπαν ότι θα έμπαιναν τέτοια θέματα, και θα βαθμολογούνταν με τέτοιο τρόπο, που κανείς δε θα κοβόταν, και άρα δεν είχαμε να ελπίζουμε σε τίποτα;"

Αυτό δεν ισχύει, και το αποσύρω. Παραμένει όμως το γεγονός ότι συρθήκαμε σ' ένα διαγωνισμό από τον οποίο δεν είχαμε να αναμένουμε τίποτα...

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #2 στις: Ιουνίου 17, 2007, 02:14:47 pm »
Τade,
Έχεις δίκιο να αισθάνεσαι έτσι που αισθάνεσαι.
Αλλά οι "αρμόδιοι" έχουν εξασφαλίσει τα νώτα τους και ευθαρσώς θα σου πουν ότι το αναφέρουν στην προκήρυξη με έντονα γράμματα:

Όσοι από τους υποψηφίους συγκεντρώσουν τελικό βαθμό (μέσο όρο των δύο θεματικών ενοτήτων) στις εξετάσεις ίσο προς πενήντα πέντε (55) τουλάχιστον μονάδες και συγχρόνως πενήντα (50) τουλάχιστον μονάδες σε κάθε θεματική ενότητα, συγχρόνως δε είναι γονείς τεσσάρων (4) τουλάχιστον τέκνων ανηλίκων ή στρατευμένων ή σπουδαζόντων έχουν απόλυτη προτεραιότητα διορισμού (άρθρο 6 παρ. 16 εδάφ. α΄ ν.
3027/2002), υπό την προϋπόθεση ότι κατέχουν το πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ) ή κάποιο από τα προς αυτό ισοδύναμα πτυχία που αναφέρονται στην παρ. ΙΙΙ του Κεφαλαίου Α΄.


Έτσι ευθαρσώς θα σου πουν εσύ το επέλεξες να συμμετέχεις, εσύ είσαι και υπευθυνός/η για το αποτέλεσμα. (Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις με τι πνεύμα στα λέω αυτά κι ότι δεν παίρνω την θέση του κράτους).
Ξέρω πως αυτό που θα σου πω τώρα καθόλου δεν σε βγάζει από την οργή, το θυμό και την απογοήτευση που αισθάνεσαι. Αλλά, νομίζω ότι θα σε κάνει να καταλάβεις τόσο εσύ όσο και οι υπόλοιποι χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ ότι αυτό το παιχνίδι το παίζουν εις βάρος και των δύο πλευρών.

Στο διαγωνισμό του 2000 είχαμε την ίδια κατάσταση αλλά από την ανάποδη. Τι εννοώ? Στην προκήρυξη του ΑΣΕΠ δεν αναφέρονταν από λάθος η παραπάνω παράγραφος που σημείωσε ότι ίσχυε για το 1998, και έτσι ενώ υπήρχαν επιτυχόντες με πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ δεν διορίστηκαν και διορίστηκαν οι πρώτοι 15 επιτυχόντες χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι άνθρωποι όμως που είχαν φάει στη μούρη την ταλαιπωρία να πάνε ΑΣΠΑΙΤΕ και να υποστούν το κόστος που αυτό σήμαινε για τον καθένα έκαναν δικαστικό αγώνα μέσω του οποίου δικαιώθηκαν ύστερα από περίπου 4 χρόνια και διορίστηκαν, όπως θα έπρεπε να  έχει γίνει από την αρχή. Ευτυχώς βέβαια που εξαιτίας του βραδύνους γραφειοκρατικού μηχανισμού δεν έχασαν τη δουλειά τους οι 15, που διορίστηκαν με το διαγωνισμό του 2000, χωρίς πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ. Γιατί το Λάθος δεν ήταν δικό τους.
Στους προηγούμενους διαγωνισμούς του 2002 και 2004 είχαμε διοριστέους και από τις δύο κατηγορίες διαγωνιζόμενων και έτσι δεν δημιουργήθηκε καμία αναστάτωση. Σημείωσε ότι το ίδιο καθεστώς που ισχύει για τους ΠΕ10 ισχύει και για τους ΠΕ19, ΠΕ09, ΠΕ14 κ.ά.

Φέτος λοιπόν στο δικό μας κλάδο σημειώθηκε για πρώτη φορά μετά το 2000, το φαινόμενο οι διοριστέοι να είναι μόνο από ΑΣΠΑΙΤΕ. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στον επόμενο θα συμβεί το ίδιο.
Είναι πράγματι άδικο γιατί δεν δίνεται η δυνατότητα να τελειώσουν την ΑΣΠΑΙΤΕ όσοι πτυχιούχοι θέλουν να τη τελειώσουν και να συμμετέχουν στο διαγωνισμό επι ίσους όρους.
Δεν θίγω εδώ για το αν θα πρέπει να έχουμε περάσει πρώτα από την διαδικασία της παιδαγωγικής κατάρτισης γιατί αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο που αφορά τους πάντες.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 17, 2007, 04:13:22 pm από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #3 στις: Ιουνίου 18, 2007, 12:20:48 pm »
Χτες στη συνάντηση για τη δημιουργία ενός συλλόγου αδιορίστων το θέμα του ΑΣΠΑΙΤΕ δεν θίχτηκε σχεδόν καθόλου, μια που όλοι (πλην μίας) είμασταν από τις λεγόμενες καθηγητικές σχολές. Κατά τη γνώμη σας, τι θα πρέπει να λέει ο νέος σύλλογος για ΑΣΠΑΙΤΕ, ΣΕΛΕΤΕ κλπ; Ο θεσμός θα έπρεπε να "ανοίξει" ή να καταργηθεί ή να τροποποιηθεί ριζικά;
Μπορεί να με ενημερώσει κάποιος, επίσης, για το πώς σε παίρνουν για μαθήματα στο ΑΣΠΑΙΤΕ; Και αν τελικά προσφέρει κάτι αυτή η επιπλέον μαθητεία; Πόσο διαρκεί; είναι δυνατόν να δουλεύεις ταυτόχρονα;
Τι θα λέγατε για μια πρόταση που αφορά όλους τους κλάδους; να δίνεις πρώτα ΑΣΕΠ και μετά οι επιτυχόντες να κάνουν ένα χρόνο πρακτική άσκηση και παιδαγωγικά σεμινάρια, όντας διορισμένοι-μαθητευόμενοι καθηγητές; Κάπως έτσι είναι το σύστημα στην Κύπρο, νομίζω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #4 στις: Ιουνίου 19, 2007, 01:39:10 am »
Χτες στη συνάντηση για τη δημιουργία ενός συλλόγου αδιορίστων το θέμα του ΑΣΠΑΙΤΕ δεν θίχτηκε σχεδόν καθόλου, μια που όλοι (πλην μίας) είμασταν από τις λεγόμενες καθηγητικές σχολές. Κατά τη γνώμη σας, τι θα πρέπει να λέει ο νέος σύλλογος για ΑΣΠΑΙΤΕ, ΣΕΛΕΤΕ κλπ; Ο θεσμός θα έπρεπε να "ανοίξει" ή να καταργηθεί ή να τροποποιηθεί ριζικά;

Η άποψή μου είναι ότι πρέπει να καταργηθεί ή να τροποποιηθεί ριζικά. Δεν το λέω επειδή αισθάνομαι αδικημένος που, παρά την υψηλή επίδοση που έπιασα στον διαγωνισμό, έχασα τον διορισμό λόγω του ότι δεν είχα πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ. Το λέω επειδή θεωρώ την υπάρχουσα κατάσταση άδικη, ανορθολογική και μη αξιοκρατική. Θα προσπαθήσω να εξηγήσω τις θέσεις μου εν συντομία:
- Υποτίθεται ότι οι απόφοιτοι ΑΣΠΑΙΤΕ υπερτερούν των υπολοίπων σε παιδαγωγική κατάρτιση. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δε φαίνεται να προκύπτει από τα αποτελέσματα του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Ακόμη και αν ίσχυε, όμως, υπάρχει πάντα η δυνατότητα μεμονωμένα άτομα χωρίς πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ να αποδειχθούν περισσότερο καταρτισμένα στα παιδαγωγικά από πολλούς με ΑΣΠΑΙΤΕ. Για παράδειγμα, αρκετοί υποψήφιοι χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ είχαμε φέτος ψηλότερο βαθμό από πολλούς διοριστέους όχι μόνο στο γνωστικό αντικείμενο, αλλά και στα παιδαγωγικά και την ειδική διδακτική.
- Με το υπάρχον σύστημα, εκατοντάδες άνθρωποι σέρνονται να συμμετάσχουν σε έναν διαγωνισμό, όπου ο διορισμός δεν είναι εξασφαλισμένος ακόμη και αν γράψουν 100% σε όλες τις θεματικές! Το είδαμε φέτος στην περίπτωση των κοινωνιολόγων.
- Τουλάχιστον σε ότι αφορά τους κοινωνιολόγους (για τους οποίους μπορώ να μιλήσω) είναι άδικο και παράλογο να τους ζητείται πτυχίο παιδαγωγικής επάρκειας, τη στιγμή που δε ζητείται πχ από μαθηματικούς ή φυσικούς. Εγώ στο πανεπιστήμιο διδάχθηκα αρχαία και νεότερη φιλοσοφία της αγωγής, γνωστική ψυχολογία και ψυχολογία του εφήβου, διδακτική της κοινωνιολογίας και της ιστορίας, κοινωνιολογία της εκπαίδευσης και άλλα τέτοια μαθήματα, που αντίστοιχα, απ' όσο γνωρίζω, δε διδάσκονται στις "θετικές" σχολές.
- Οι άνθρωποι που παρακολουθούν ΑΣΠΑΙΤΕ ταλαιπωρούνται για ένα χρόνο, χωρίς να είναι βέβαιο ότι θα διοριστούν. Ή ενδέχεται να διοριστούν μετά από αρκετά χρόνια (πχ μετά από 2-3 διαγωνισμούς ΑΣΕΠ), πράγμα που σημαίνει ότι δε θα έχουν πρόσφατα τα όσα έμαθαν στην ΑΣΠΑΙΤΕ.

Μπορεί να με ενημερώσει κάποιος, επίσης, για το πώς σε παίρνουν για μαθήματα στο ΑΣΠΑΙΤΕ; Και αν τελικά προσφέρει κάτι αυτή η επιπλέον μαθητεία; Πόσο διαρκεί; είναι δυνατόν να δουλεύεις ταυτόχρονα;

Προκηρύσσουν ένα συγκεκριμένο αριθμό θέσεων ανά κλάδο, και τις καλύπτουν με τους υποψηφίους που συγκεντρώνουν τα περισσότερα μόρια. Μόρια παίρνει κανείς από το βαθμό του πτυχίου του, το master ή το διδακτορικό του, τη γνώση ξένων γλωσσών και υπολογιστών, καθώς και τη διδακτική προϋπηρεσία. Διαρκεί ένα χρόνο και, απ' όσο γνωρίζω, είναι 4 ώρες μάθημα κάθε μέρα! Όπως καταλαβαίνεις, δύσκολο να δουλεύεις παράλληλα 8ωρο. Καταλληλότεροι να κρίνουν αν σου προσφέρει κάτι είναι μάλλον όσοι έχουν παρακολουθήσει.

Τι θα λέγατε για μια πρόταση που αφορά όλους τους κλάδους; να δίνεις πρώτα ΑΣΕΠ και μετά οι επιτυχόντες να κάνουν ένα χρόνο πρακτική άσκηση και παιδαγωγικά σεμινάρια, όντας διορισμένοι-μαθητευόμενοι καθηγητές; Κάπως έτσι είναι το σύστημα στην Κύπρο, νομίζω.

Νομίζω πως είναι πολύ πιο δίκαιο, ορθολογικό, αξιοκρατικό. Τα προβλήματα της υπάρχουσας κατάστασης που επισήμανα παραπάνω φαίνεται πως ξεπερνιούνται ένα προς ένα με αυτή τη ρύθμιση. Καταλαβαίνω, βέβαια, πως κάτι τέτοιο θα αδικούσε όσους υπέστησαν την ταλαιπωρία και πήγαν να πάρουν το πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ μπας και δουν διορισμό. Κι εμένα θα μου κακοφαινόταν αν έμπαινα φέτος ΑΣΠΑΙΤΕ, και του χρόνου καταργούσαν την απόλυτη προτεραιότητα. Θα μπορούσε, ίσως, να εφαρμοστεί αυτό που λες, και να γίνει μια ειδική ρύθμιση για όσους έχουν ήδη πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ: για μερικά χρόνια, να μπαίνει ένας ορισμένος αριθμός υποψηφίων με ΑΣΠΑΙΤΕ κατ' απόλυτη προτεραιότητα, και οι υπόλοιπες θέσεις να καλύπτονται βάσει βαθμολογίας ανεξαρτήτως του αν ο υποψήφιος είναι κάτοχος ΑΣΠΑΙΤΕ.

Αποσυνδεδεμένος giannis27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #5 στις: Ιουνίου 19, 2007, 01:49:02 am »
κι οσοθι πηγανε ασπετε φιλε τι ειναι μαλακες? ι κοροιδα? που ετρεχαν ενα χρονο καθε μερα 4 ωρεσ απο αλλεσ πολεισ και απο δουλειςσ με παιδια και οικογνεειςσα? δεν εισια σωστος. μιλαει ο πονοσ σου οχι ι λογικη. συμφωνω οτι υπαρχει λαθοσ στο συστημα αλλα αυτοι που εχουν ασπετε πρπεει να δικαιωθουν. αλλιωσ τοτε γιαιτ πηγαν? τσαμπα?

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #6 στις: Ιουνίου 19, 2007, 10:15:52 am »
κι οσοθι πηγανε ασπετε φιλε τι ειναι μαλακες? ι κοροιδα? που ετρεχαν ενα χρονο καθε μερα 4 ωρεσ απο αλλεσ πολεισ και απο δουλειςσ με παιδια και οικογνεειςσα? δεν εισια σωστος. μιλαει ο πονοσ σου οχι ι λογικη. συμφωνω οτι υπαρχει λαθοσ στο συστημα αλλα αυτοι που εχουν ασπετε πρπεει να δικαιωθουν. αλλιωσ τοτε γιαιτ πηγαν? τσαμπα?

Φίλε μου Γιάννη, λες ότι μιλάει ο πόνος μου και όχι η λογική, αλλά θα πρόσεξες ότι παρέθεσα μια σειρά επιχειρημάτων, με τα οποία εξηγώ για ποιους λόγους θεωρώ αντικειμενικά σωστό να αλλάξει το σύστημα. Αντίθετα, η δική σου επιχειρηματολογία είναι που βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στην επίκληση της υποκειμενικής ταλαιπωρίας που υπέστησαν όσοι πήγαν ΑΣΠΑΙΤΕ.

Μια ταλαιπωρία που, ωστόσο, θεωρώ και πραγματική και αξιοσέβαστη. Γι' αυτό ακριβώς το λόγο πρότεινα να υπάρξει ειδική ρύθμιση για όσους έχουν ήδη ΑΣΠΑΙΤΕ. Το πρότεινα αποκλειστικά και μόνο επειδή κατανοώ ότι δεν πρέπει να πληρώσουν οι κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ την παράλογη πολιτική που ακολουθήθηκε όλα αυτά τα χρόνια, έστω και αν μια τέτοια ειδική ρύθμιση θα περιορίζει σε σημαντικό βαθμό την αξιοκρατία του συστήματος.

Αυτό που πρέπει ο καθένας να κατανοήσει -και πολύ περισσότερο ένας κοινωνιολόγος- είναι πως δεν μπορεί να διαιωνίζεται μια παράλογη πολιτική σε βάρος, αν μη τι άλλο, του θεσμού της εκπαίδευσης. Όσο αυξάνονται οι κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ, τόσο πιο δυσχερής γίνεται η λύση του προβλήματος. Ας σταματήσει αυτή τη στιγμή η ΑΣΠΑΙΤΕ να δέχεται νέους σπουδαστές, και ας απορροφηθούν οι ήδη υπάρχοντες πτυχιούχοι της με ειδική ρύθμιση. Και, στο βαθμό που θεωρείται αναγκαίο, ας παρακολουθούν ΑΣΠΑΙΤΕ ή κάτι αντίστοιχο οι διοριστέοι, αλλά μετά από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Έτσι, και η ΑΣΠΑΙΤΕ θα λειτουργήσει πιο ορθολογικά, αφού θα έχει ως σπουδαστές μόνο εκείνους που περιμένουν άμεσο διορισμό.

Αποσυνδεδεμένος giannis27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #7 στις: Ιουνίου 19, 2007, 02:05:50 pm »
α συγνωμη αν μιλισα ασχημα πανω στ ανευρα των ημερςν αλλα εφοσον το θετεις ετσι ναι ασ σταματησει να δεχετε σε αυττο δνε διαφωνω. αλλα αποκλειετε να σταμτησει. ασ γινει ειδικη ρυθμιση και ετσι να μαστε ολοι ικανοπουημενεοι . αν αυτο λεσ οκ. απλα το προβλημα αρχιζει απο την αρχη. εγω το εχω πει. οταν περναμε πτυχιο ασ μασ δινανε το δικαωμα να περναμε παιδαγφωγικη καταρτιση οσοι μονο ηθελαν να πανε στην εκπαιδευση. αντι ασεπτε δηλαδη. η ασ περναμε ολοι παιδαγωγικη καταρτιση απο την αρχη. ολοι. αλλα τωρα ειναια ργα. οτι γινει στο μελλον αλλα τωρα ηδη καποιοι εχουν ταλαιπωρηθει απο ασπετε και δεν διοριζονται κι αυτοπι οπωσ βλεπεισ, και ηδη καποιοι αλλοοι δεν διοριζονται λογω οτι δεν εχουν ασπετε. οκ?

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #8 στις: Ιουνίου 23, 2007, 03:18:56 am »
κι οσοθι πηγανε ασπετε φιλε τι ειναι μαλακες? ι κοροιδα? που ετρεχαν ενα χρονο καθε μερα 4 ωρεσ απο αλλεσ πολεισ και απο δουλειςσ με παιδια και οικογνεειςσα? δεν εισια σωστος. μιλαει ο πονοσ σου οχι ι λογικη. συμφωνω οτι υπαρχει λαθοσ στο συστημα αλλα αυτοι που εχουν ασπετε πρπεει να δικαιωθουν. αλλιωσ τοτε γιαιτ πηγαν? τσαμπα?

Μια ταλαιπωρία που, ωστόσο, θεωρώ και πραγματική και αξιοσέβαστη. Γι' αυτό ακριβώς το λόγο πρότεινα να υπάρξει ειδική ρύθμιση για όσους έχουν ήδη ΑΣΠΑΙΤΕ. Το πρότεινα αποκλειστικά και μόνο επειδή κατανοώ ότι δεν πρέπει να πληρώσουν οι κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ την παράλογη πολιτική που ακολουθήθηκε όλα αυτά τα χρόνια, έστω και αν μια τέτοια ειδική ρύθμιση θα περιορίζει σε σημαντικό βαθμό την αξιοκρατία του συστήματος.

Αυτό που πρέπει ο καθένας να κατανοήσει -και πολύ περισσότερο ένας κοινωνιολόγος- είναι πως δεν μπορεί να διαιωνίζεται μια παράλογη πολιτική σε βάρος, αν μη τι άλλο, του θεσμού της εκπαίδευσης. Όσο αυξάνονται οι κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ, τόσο πιο δυσχερής γίνεται η λύση του προβλήματος. Ας σταματήσει αυτή τη στιγμή η ΑΣΠΑΙΤΕ να δέχεται νέους σπουδαστές, και ας απορροφηθούν οι ήδη υπάρχοντες πτυχιούχοι της με ειδική ρύθμιση. Και, στο βαθμό που θεωρείται αναγκαίο, ας παρακολουθούν ΑΣΠΑΙΤΕ ή κάτι αντίστοιχο οι διοριστέοι, αλλά μετά από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Έτσι, και η ΑΣΠΑΙΤΕ θα λειτουργήσει πιο ορθολογικά, αφού θα έχει ως σπουδαστές μόνο εκείνους που περιμένουν άμεσο διορισμό.

Συμφωνών απόλυτα μαζί σου και με κάλυψες ;)
Παρόλο που αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε και οι δυο σε μια κατάσταση που μας θέλει "αντίπαλους" δεν "τσιμπάς" και έχεις άπλα μυαλού και καρδιάς που λένε. Ειλικρινά Χαίρομαι γιατί υπάρχουν πράγματι συνάδελφοι με όλη τη σημασία της λέξης που είναι πράγματι Κοινωνιολόγοι και μπορούν να δουν και να κατανοήσουν τα πράγματα πέρα και έξω από τον μικρόκοσμό τους.
Μπράβο σου. :)
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #9 στις: Ιουνίου 23, 2007, 11:25:52 am »
Συμφωνών απόλυτα μαζί σου και με κάλυψες ;)
Παρόλο που αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε και οι δυο σε μια κατάσταση που μας θέλει "αντίπαλους" δεν "τσιμπάς" και έχεις άπλα μυαλού και καρδιάς που λένε. Ειλικρινά Χαίρομαι γιατί υπάρχουν πράγματι συνάδελφοι με όλη τη σημασία της λέξης που είναι πράγματι Κοινωνιολόγοι και μπορούν να δουν και να κατανοήσουν τα πράγματα πέρα και έξω από τον μικρόκοσμό τους.
Μπράβο σου. :)

Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, mat! Κι εγώ έχω σχηματίσει ανάλογη γνώμη για σένα! Πιστεύω ότι σου άξιζε ο διορισμός! Τα συγχαρητήριά μου, και καλή σταδιοδρομία στην εκπαίδευση!  :)

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #10 στις: Ιουνίου 23, 2007, 04:08:40 pm »
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, mat!   :)
Δεν ήταν καλά λόγια απλώς είναι η αλήθεια όπως την αντιλαμβάνομαι.(και άλλοι βέβαια μαζί με μένα ;))
Θα ήταν το λιγότερο απαράδεκτο να μη δω ότι ενώ είσαι ένας άνθρωπος που έχει υποστεί την ταλαιπωρία του ΑΣΕΠ είσαι στους επιτυχών και μάλιστα με πολύ υψηλή βαθμολογία και παρόλο που ο κόπος, οι ελπίδες και τα όνειρά του πάνε στο καλάθι των αχρήστων δεν στέκει μόνο σε αυτό που του συμβαίνει αλλά, μπαίνει και στον κόπο των άλλων και νοιάζεται να μην ταλαιπωρηθούν και οι άλλοι έτσι… απλά γιατί ταλαιπωρήθηκε εκείνος.
Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει συχνά μεταξύ των ανθρώπων στις μέρες μας.  :-[ Και είναι τόσο σημαντικό για την «ποιότητα» των ανθρώπων και των σχέσεων μεταξύ τους.
Αλλά για να μη μείνουμε στην ανταλλαγή καλών λόγων μεταξύ μας και να καταθέσω και τη δική μου άποψη συμπληρώνοντας αυτά που είπες παραπάνω. Θέλω λοιπόν να πω το εξής.
Το ένα εξάμηνο παλαιότερα ή ο ένας χρόνος σήμερα στην ΑΣΠΑΙΤΕ δεν σε μαθαίνει να είσαι Δάσκαλος. Σου δίνει σίγουρα μια θεωρητική κατάρτιση. Την οποία όμως με τον τρόπο που μας ζητάνε να την αποδείξουμε στο ΑΣΕΠ αυτοί που δεν έχουν πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ την απέδειξαν εξίσου και μάλιστα με πολύ υψηλά επίπεδα βαθμολογίας. Τίποτα λοιπόν περισσότερο δεν έχουμε με αυτή την έννοια οι έχοντες πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ από αυτούς που δεν έχουν. Και σε καμιά περίπτωση οι μεν δεν είναι καλύτεροι ή χειρότεροι από τους δε. Όσο ανίδεος και ανυποψίαστος είναι ο εκπαιδευτικός που μπαίνει για πρώτη φορά σε μια τάξη και ο οποίος έχει τυπικά αυτή τη περιβόητη παιδαγωγική επάρκεια άλλο τόσο άσχετος είναι και αυτός που δεν την έχει.
Το "παιχνίδι" για το αν κάνεις ή όχι, ή αν θα μάθεις ή όχι να κάνεις για δάσκαλος κρίνετε εν τέλει μόνο μέσα στην τάξη όπως έχουν πει κι άλλοι συνάδελφοι από άλλους κλάδους. Γι αυτό νομίζω ότι, αυτό που πρέπει να διεκδικήσουν σήμερα οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί είναι μια θεωρητική και πρακτική κατάρτιση (και κατ' επέκταση αξιολόγηση) αφού πρώτα έχουν προσληφθεί.
Ας διεκδικήσουμε λοιπόν αυτό που πραγματικά μας αξίζει και μας αξίζουν τα καλύτερα από αυτά που μας πετάνε στη μούρη.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος nancyk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #11 στις: Ιουλίου 23, 2007, 06:48:18 pm »
Από το φύλλο της 23-7-2007 εφημερίδας Ελευθεροτυπία
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=33336536

Κυκλοφορεί κάπου το κείμενο στο οποίο αναφέρεται η Ε;
Θέλω να το συνυπογράψω κι εγώ (ανήκω στον κλάδο ΠΕ13)
Επίσης: σκέφτονται κάποιοι από σας να προσφύγουν στη δικαιοσύνη;
και τέλος (ένα παράπονο): γιατί δεν υπάρχει ενότητα για τους ΠΕ13 στο φόρουμ;

eleftheria

  • Επισκέπτης
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #12 στις: Ιουλίου 24, 2007, 01:13:29 am »
ΑΣΕΠ: Στον αέρα ο διαγωνισμός για διορισμό κοινωνιολόγων
 

Αριστούχοι αλλά δεν διορίζονται!
 

Της ΕΛΕΝΗΣ ΔΕΛ

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #13 στις: Ιουλίου 24, 2007, 01:39:32 am »
Η προκήρυξη είναι ξεκάθαρη: «Ειδικώς για τους κλάδους ΠΕ 09, ΠΕ 10 και ΠΕ 13 οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν, επιπλέον, και πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ(πρώην ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ) ή κάποιο από τα προς αυτό ισοδύναμα πτυχία που αναφέρονται στην παρ. ΙΙΙ του παρόντος κεφαλαίου. Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν και οι μη κάτοχοι των ανωτέρω πτυχίων. Στους πίνακες όμως κατάταξης και διοριστέων, προηγούνται οι κάτοχοι πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ)ή ενός από τα ισοδύναμα προς αυτό πτυχία που αναφέρονται στην παρ. ΙΙΙ του παρόντος κεφαλαίου
H κυρία Δελβινιώτη λοιπόν ας διαβάσει πρώτα το ΦΕΚ της προκήρηξης και μετά να γράψει το άρθρο της βασιζόμενη σε ακρίβειες κι όχι ανακρίβειες.
Επίσης να προσέχει λίγο τις εκφράσεις τις διότι δεν πρόκειται  ούτε για πιστοποιητικό ούτε για "χαρτί" της ΑΣΠΑΙΤΕ όπως λέμε δηλαδή, χαρτί υγείας ή περιτυλίγματος ή πιστοποιητικό υγείας αλλά καλώς ή κακώς αφορά πτυχίο παρόμοιο με αυτά που παίρνουμε όταν κάνουμε μεταπτυχιακό ή προπτυχιακές σπουδές. Τέλος, αφού τόσο κόπτεται για τη δικαιοσύνη της ιστορίας που λέγεται ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών ας μας έκανε τη χάρη να δημοσιεύσει και το κείμενο των συναδέλφων :-\

Όσο για τους συναδέλφους που μένουν εκτός και είναι πράγματι αριστούχοι ας φροντίσουν να ενώσουν τις φωνές τους για ένα διαφορετικό και αξιοκρατικό σύστημα επιλογής των εκπαιδευτικών με όσους πιστεύουν ότι πραγματικά μπορούν και οφείλουν να το διεκδικήσουν ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 24, 2007, 01:45:27 am από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182549
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 690
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 578
Σύνολο: 588

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.