*

Αποστολέας Θέμα: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ  (Αναγνώστηκε 22757 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 24, 2007, 08:52:33 πμ »
**************
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 15, 2016, 12:52:36 μμ από marias »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 24, 2007, 10:09:12 πμ »
nancyk, θα σου στείλω προσωπικό μήνυμα με στοιχεία επικοινωνίας, για να επικοινωνήσεις μαζί μας και να ενώσουμε τις φωνές μας. Όποιος άλλος θεωρεί εαυτόν θιγόμενο λόγω ΑΣΠΑΙΤΕ, ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα.

Αποσυνδεδεμένος poni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 24, 2007, 10:23:25 πμ »
Πραγματικά, το πτυχίο αυτό της ΑΣΠΑΙΤΕ έχει κόψει τα φτερά σε πολλούς από εμάς που προσπαθούμε να διοριστούμε χρόνια. Μιλάω εκτός από τον διαγωνισμό και για τον ενιαίο πίνακα. Είμαι ΠΕ09 και για ακόμα μια φορά φέτος θα μείνω εκτός διορισμού παρόλο που έχω καλή θέση και αυτό λόγω μη κατοχής του προαναφερθέντος πτυχίου. Στον πίνακα προτάσσονται 52 άτομα με ΑΣΠΑΙΤΕ και οι διορισμοί για φέτος είναι 28 και δέκα 30μηνίτες. Είναι άδικο! ! ! Ας γίνει μια ρύθμιση επιτέλους που θα διορίζουν ένα ποσοστό απο αυτούς που έχουν Ασπαιτε και ένα ποσοστό από αυτούς που έχουν πραγματική προυπηρεσία, γιατί έτσι μια ζωή εμείς οι δεύτερο στην απέξω θα έιμαστε.

Αποσυνδεδεμένος leniao

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 24, 2007, 04:32:30 μμ »
Παρακολούθησα όλες τις απόψεις περί ΑΣΠΑΙΤΕ και θα ήθελα να εκφράσω και εγώ μερικές σκόρπιες σκέψεις που μου γεννήθηκαν αυθόρμητα:
  1. Δεν είναι και τόσο εύκολο να εισαχθείς στην ΑΣΠΑΙΤΕ για να πάρεις το "χαρτί", όπως το χαρακτηρίζει η Δελβινιώτη. Και εφόσον εισαχθείς - μετά τις αγχώδεις προσπάθειες να πάρεις το Lower  ή το Proficiency, το ECDL που απαιτείται τώρα και να "μαζέψεις" τις προϋπηρεσίες- πρέπει να κάνεις υπεράνθρωπες προσπάθειες να τελειώσει η φοίτηση. Εγώ τελείωσα την ΑΣΠΑΙΤΕ του Βόλου. Ο μέσος όρος ηλικίας των σπουδαστών ήταν 39 έτη. Όλοι και όλες με παιδιά, προσωρινές εργασίες, υποχρεώσεις και...μόνιμο stress. 2 κοπέλες ερχόντουσαν κάθε μέρα από Θεσσαλονίκη, 3 άτομα από Κοζάνη, ένας μάλιστα ήταν από τη Σύρο και πήγαινε στην οικογένειά του μόνο στις αργίες. Τα έξοδα να τρέχουν, σχεδόν οι μισοί βγάλαμε τη χρονιά με καταναλωτικά δάνεια και με πολλές στερήσεις. Και...πολλές ακόμα προσωπικές ο καθένας θυσίες. Οπότε, όταν κάποιοι απαξιώνουν το "χαρτί", απαξιώνουν ανθρώπινες θυσίες, κόπους και αγωνίες. ΄
   Χαρακτηριστικά μάλιστα, όλοι λέγαμε ότι το πτυχίο είναι όλης της οικογένειας και όχι προσωπικά δικό μας, γιατί όλα τα μέλη κάνουν υπομονή σε μια οικογένεια μέχρι να τελειώσει η σχολή. Τόσο εύκολα υποτιμά κάποια ή κάποιος και απαξιώνει εκατοντάδες οικογένειες και τις θυσίες που έγιναν;   
 
 2. 'Ολοι και όλες οι υποψήφιοι γνώριζαν την προκήρυξη εκ των προτέρων και είναι μάλλον "στρουθοκαμηλισμός" να υποστηρίζουμε τώρα ότι είναι μεγάλη η αδικία.
   Προσωπικά πιστεύω ότι φυσικά και είναι τεράστια η αδικία, αλλά ήταν και πριν τον διαγωνισμό. Έκανε κάποιος κάτι για να αλλάξει το σύστημα των διορισμών; Επειδή στους πρώτους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, όσοι είμασταν γραμμένοι στην παλιά επετηρίδα αποφασίσαμε να μην πάρουμε μέρος (βλέπε αποφάσεις Αρσένη 1997), φάγαμε και ξύλο δύο φορές, αντισταθήκαμε στο σύστημα για να το αλλάξουν και...ξέρετε τι κατάφερε η γενιά μου μετά από 15 χρόνια αναμονής στη επετηρίδα; Διορίζονταν νεώτεροι άνθρωποι μόλις έπαιρναν το πτυχίο τους, παραμέναμε εμείς στην ανεργία, μας διέσπασαν σε δεκάδες κομμάτια για να χάσουμε τη συνδικαλιστική μας δύναμη ως αδιόριστοι, υποβίβασαν το μάθημα της Κοινωνιολογίας και δεν είχαμε ούτε την εναλλακτική λύση της εργασίας σε φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα.
   Να αγαπάς τα παιδιά, να λατρεύεις τη διδασκαλία, να προετοιμάζεσαι χρόνια ολόκληρα για να εκπληρώσεις το όνειρό σου και να σου βάζουν εμπόδια από παντού. Να αργοσβήνουν τα οράματά σου και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα. Να βλέπεις γύρω σου την υποτίμηση και τον εκμηδενισμό σου.
   Μήπως θα έπρεπε να είμαστε περισσότερο ακριβείς και προσεκτικοί όταν μιλάμε για αδικίες, ΑΣΠΑΙΤΕ και "χαρτιά" και για αγώνες εναντίον του συστήματος  μόνο και όταν θίγονται μόνο τα δικά μας συμφέροντα;

 3. Υπάρχει, επίσης, μία άλλη υπολογίσιμη παράμετρος σχετικά με την ΑΣΠΑΙΤΕ. Το Κράτος φοβάται τη διόγκωση του δημόσιου τομέα. Όσο περισσότερο αναβάλλει τους διορισμούς των Κοινωνιολόγων, τόσο λιγότερο επιβαρύνει τον προϋπολογισμό. Αυτή είναι η μόνη αλήθεια. Και βέβαια είμαστε καθαρά καθηγητική Σχολή, και βέβαια η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν εξασφαλίζει πάντοτε παιδαγωγική επάρκεια εάν δεν εφαρμόσεις όσα σου μαθαίνουν και συμβιβάζεσαι με το υπάρχον σύστημα διδασκαλίας. Απλά, με την ΑΣΠΑΙΤΕ βρίσκουν άλλοθι για να μην μας διορίζουν και εφαρμόζουν ταυτόχρονα αποτελεσματικότατα το "διαίρειν και βασίλευε" γιατί δημιουργούν προστριβές μεταξύ μας και χάνουμε την πιθανή δύναμη που θα είχαν οι Σύλλογοί μας και γενικότερα ο κλάδος μας.

4. Μια πρακτική δυσκολία στο να δικαιωθούν όσοι αποφασίσουν να κινηθούν δικαστικά: Υπάρχουν ειδικότητες όπως: αισθητικοί, μηχανικοί αυτοκινήτων, ιατρικών εργαστηρίων, ιατρών, φαρμακοποιών, δομικών έργων και πολλές άλλες που ίσως φαίνονται ακόμα πιο περίεργες, όμως όλοι όσοι τις κατέχουν, διορίζονται με το ίδιο σύστημα (ΑΣΠΑΙΤΕ, πίνακες προϋπηρεσίας και ΑΣΕΠ) ως καθηγητές στα τεχνικά λύκεια.
Πιστεύετε ότι θα ήταν διατεθιμένο οποιοδήποτε δικαστήριο να δημιουργήσει προδεδικασμένο και να απαιτούν κατόπιν όλοι οι γιατροί, οι δικηγόροι, οι μηχανικοί αυτοκινήτων απο ΤΕΙ και οι υπόλοιποι με παρόμοιες ειδικότητες να διοριστούν καθηγητές μόνο με εξετάσεις του ΑΣΕΠ ή με αμφίβολες προϋπηρεσίες (έστω κι αν τους διορίζουν ποσοστιαία);

Επίλογος και παραίνεση ως παθών: εάν θέλετε να βελτιώσουμε τον κλάδο μας και να διοριζόμαστε γρηγορότερα, πρέπει να αγωνιστούμε για την πρόοδο του κλάδου μας. Εγγραφείτε στους τοπικούς Συλλόγους Κοινωνιολόγων, ενημερωθείτε για τα μαθήματα Β΄ και Γ΄ ανάθεσης που διεκδικούμε από το Υπουργείο, ώστε να ανοίξουν περισσότερες θέσεις για διορισμούς.

Ο Θεός να μας φωτίσει όλους μας και πάνω από όλους τους ιθύνοντες του Υπουργείου (ά!...και την κυρία Δελβινιώτη)!!!


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nancyk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 24, 2007, 05:50:27 μμ »
Εν γνώση τους έδωσαν ΑΣΕΠ.Απλά δεν περίμεναν τόσους από ΑΣΠΑΙΤΕ να επιτύχουν...Καμμια λογική, καμμιά παράνοια. μόνο η προκήρυξη μιλάει που είναι καραμπινάτη.


Το ότι η προκήρυξη αναφέρει κατηγορηματικά και με σαφήνεια ότι προηγούνται οι κάτοχοι του πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ δε σημαίνει πως μας στερεί το δικαίωμα να κρίνουμε τη ρύθμιση ως αντισυνταγματική διότι παραβιάζονται πολλές αρχές του Σ.  Δε χρειάζεται να μακρυγορήσω, υπάρχει ολόκληρη επιχειρηματολογία που θα αναπτυχθεί εκεί που πρέπει.
Δεύτερον, φυσικά και αποτελεί πτυχίο και όχι χαρτί ... περιτυλίγματος που λέει ένας συνάδελφος παραπάνω, αλλά όσοι το διαθέτουν ας αναλογιστούν απλά ότι το τελευταίο μεταπτυχιακό σ' αυτή τη χώρα διαρκεί 2 χρόνια. Μια χρονιά φοίτισης στην ΑΣΠΑΙΤΕ δεν είναι δα κάτι συνταρακτικό. Αυτό που είναι συνταρακτικό, είναι η τεράστια ζήτηση σε αντίθεση με την μικρή προσφορά, που καθιστά την εισαγωγή στη  σχολή αν όχι αδύνατη τουλάχιστον πολύ δύσκολη.
Για κάποιον/α που απαξιωτικά αναφέρθηκε σε όσους διεκδικούμε αλλαγές με τον όρο "συνάδελφοι" σε εισαγωγικά, υπονοώντας ότι όσοι κινηθούν δικαστικά δεν διέπονται από συναδελφικότητα και αλληλεγγύη, θα μπορούσα να θέσω κι εγώ εντός εισαγωγικών τη λέξη "παιδαγωγός", όταν οι όποιες γνώσεις που υποτίθεται πως αποκτήθηκαν στην ΑΣΠΑΙΤΕ δεν μπορούν να αποδειχθούν σε ένα γραπτό διαγωνισμό, με 30 απλές ερωτήσεις.  Αναρωτιέμαι, μια ολόκληρη χρονιά φοίτισης δεν είναι αρκετή για πολλούς αποφοίτους προκειμένου να αποδείξουν και έμπρακτα τις ικανότητες τους;
Κι εγώ πιστεύω πως είναι απαραίτητη η παιδαγωγική κατάρτιση των δικηγόρων, οικονομολόγων, κοινωνιολόγων κτλ. Ωστόσο ένα απλό πτυχίο δεν είναι ικανό από μόνο του να την αποδείξει, και γι' αυτό θα έπρεπε απλά να μοριοδοτείται όπως άλλα κριτήρια (μεταπτυχιακά, εργασιακή εμπειρία κτλ).
Tade σ' ευχαριστώ για το πμ, θα επικοινωνήσουμε σύντομα :)
 

Αποσυνδεδεμένος leniao

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 24, 2007, 07:19:18 μμ »
   Συνάδελφε Nancyk. Έχω μια απορία. Είσαι πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών της Νομικής και έχεις και πτυχίο Κοινωνιολογίας και πήρες μέρος στον διαγωνισμό ως Κοινωνιολόγος (ΠΕ 10) ή είσαι πτυχιούχος μόνο του τμήματος Πολιτικών Επιστημών ή Νομικής (ΠΕ 13); Επειδή εμείς οι Κοινωνιολόγοι υποστηρίζαμε μετά μανίας πάντοτε ότι είμαστε καθαρά καθηγητική σχολή και παρόλα αυτά μας υποβίβασαν. Στους πρώτους διορισμούς μάλιστα που γινόντουσαν μας διόριζαν κατευθείαν με τη σειρά που είχαμε στην επετηρίδα, όπως όλους τους άλλους καθηγητές. Σαν κάτι να μην ταιριάζει με την νοοτροπία μας στο πνεύμα που σε διακατέχει (ότι δηλαδή δεν είναι και τίποτα σπουδαίο το πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ, ότι πρέπει να καταρτίζονται παιδαγωγικά οι Κοινωνιολόγοι όπως και οι γιατροί, οι οικονομολόγοι, οι δικηγόροι, οι κομμώτριες, οι αισθητικοί, οι μηχανικοί !!! Τέτοιες ειδικότητες συναντάς στις ΑΣΠΑΙΤΕ). Για τον λόγο αυτό αισθανόμαστε επίσης πολλαπλά αδικημένοι εμείς οι Κοινωνιολόγοι. Επειδή ακριβώς προετοιμαζόμαστε από τις σχολές μας για καθηγητές, εργαζόμαστε ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι στα βουνά και στα λαγκάδια της Ελλάδας και αφενός μας εξισώνουν με περίεργες ειδικότητες, αφετέρου μας βάζουν και αμέτρητα ανυπέρβλητα εμπόδια για διορισμό. Φυσικά δεν πρέπει να γίνονται αδικίες, αλλά να βγάλουμε και μεις και ένα άλλο ακόμα συμπέρασμα για τον κλάδο μας, που μας επηρεάζει στην εκπαίδευση σε μεγάλο βαθμό με τις αναθέσεις των μαθημάτων σε σχέση με τους οικονομολόγους, τους πολιτικούς επιστήμονες και τους δικηγόρους.

Αποσυνδεδεμένος nancyk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 24, 2007, 07:48:13 μμ »
Έχεις δίκιο. Η περίπτωση των κοινωνιολόγων είναι διαφορετική, σε σχέση με τους οικονομολόγους και τους νομικούς και πολιτικούς επιστήμονες. Δεν είχα διάθεση να εξισώσω τις περιπτώσεις - κακώς βγήκε αυτό το συμπέρασμα.
Για το πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ: σαφώς και είναι σημαντικό, πιστεύω πως γίνεται καλή δουλειά εκεί πέρα. Απλά συμπεριφέρεται με αλαζονεία κατά τη γνώμη μου όποιος το κατέχει αλλά δεν το τιμά με τις επιδόσεις του στους διαγωνισμούς και μετά υποστηρίζει ότι διαθέτει παιδαγωγική επάρκεια ενώ οι υπόλοιποι είναι ανίκανοι να διδάξουν. Δεν ισχύει για όλους, ισχύει ωστόσο για αρκετούς.

Κάποιος γράφει


κι οσοθι πηγανε ασπετε φιλε τι ειναι μαλακες? ι κοροιδα? που ετρεχαν ενα χρονο καθε μερα 4 ωρεσ απο αλλεσ πολεισ και απο δουλειςσ με παιδια και οικογνεειςσα? δεν εισια σωστος. μιλαει ο πονοσ σου οχι ι λογικη. συμφωνω οτι υπαρχει λαθοσ στο συστημα αλλα αυτοι που εχουν ασπετε πρπεει να δικαιωθουν. αλλιωσ τοτε γιαιτ πηγαν? τσαμπα?


δεν μπορώ να συμφωνήσω με αυτή την άποψη.
Για να μη θεωρηθούν δηλαδή κορόιδα όσοι πήγαν στη σχολή, πρέπει να τους διορίζουν με 60, και να μένουν απέξω τα 85άρια; (gianni 27 δεν αναφέρομαι σε σένα, δεν ξέρω τις επιδόσεις σου, γενικά μιλάω).
Μοριοδοτεί το ΑΣΕΠ με 2 μονάδες το μεταπτυχιακό; Ας δώσει 3 ή 4 στο πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ. Θα μου φαινόταν πιο δίκαιο, θα επιβράβευε όσους την παρακολούθησαν, αλλά από κει και πέρα τον πιο σημαντικό λόγο θα είχαν οι επιδόσεις στα γραπτά.

Αποσυνδεδεμένος leniao

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 25, 2007, 07:26:32 μμ »
Διαβάστε και την άλλη άποψη εδώ:
ΣΕ ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΣΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ;
 

 

Κυρίες & Κύριοι,

Με αφορμή την δημοσίευση άρθρου της ΕΛΕΝΗΣ ΔΕΛΒΙΝΙΩΤΗ που δημοσιεύσατε στις 23/07/2007, θα επιθυμούσα να δημοσιεύσετε στην έγκριτη εφημερίδα σας και την άλλη άποψη προκειμένου να ενημερωθεί και η κα ΔΕΛΒΙΝΙΩΤΗ αλλά και το αναγνωστικό κοινό σας για όλη την αλήθεια που αφορά το θέμα της ΣΕΛΕΤΕ (Σχολή Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής Τεχνικής Εκπαίδευσης) και το ΑΣΕΠ. Μιας Σχολής που διαθέτοντας βαθιά μελέτη της Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Επιστήμης, παρέχει στην χρονοπορεία της πλούσια, έγκριτη και σύγχρονη Παιδαγωγική γνώση, αλλά κυρίως στήριξη του Παιδαγωγικού αλλά και του Τεχνολογικού έργου του εκπαιδευτικού κυρίως της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στη χώρα μας. Μιας Σχολής που διαθέτει την διεθνή αναγνώριση ως η μοναδική στην Ελλάδα που εκπαιδεύει καθηγητές για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Κατ αρχήν πρέπει να αναγνωρισθεί ότι οι συνάδελφοι που διεκδικούν τον διορισμό τους σε κάθε περίπτωση είναι δικαιολογημένοι λόγω της μεγάλης αγωνίας αποκατάστασής τους. Όμως είναι πραγματικά άξιον απορίας πως εκτρέπονται στο ολίσθημα μιας Ρεπούσιας σχεδόν ισοπεδωτικής λογικής που φτάνει στα όρια:
- του εκμηδενισμού της εκμάθησης των απαραίτητων Παιδαγωγικών Γνώσεων & Δεξιοτήτων απαραίτητων για το λειτούργημα του εκπαιδευτικού που επιθυμούν να εκπονήσουν.
- της κατάργησης της Διεθνούς πρακτικής όπου για να διδάξεις στην Ε.Ε. πρέπει να παρακολουθήσεις ένα Μεταπτυχιακό έτος Παιδαγωγικά και όχι να αυτοονομασθείς Παιδαγωγός.
- της υποσκέλισης συναδέλφων τους που διαθέτουν περισσότερα προσόντα διότι έτυχε να γράψουν καλύτερα σε ένα διαγωνισμό.
- και εν τέλει της διαγραφής με μονοκονδυλιά της μακραίωνης και αξιόλογης προσφοράς μιας Ιστορικής Σχολής που ιδρύθηκε με το Ν.Δ. 3971/1959, με εμπειρία 48 ετών στα Παιδαγωγικά αλλά και Τεχνολογικά δρώμενα της χώρας μας όπως είναι η ΣΕΛΕΤΕ αντί να στρέψει τα βέλη της κατά του Υπουργείου Παιδείας που συνεχίζει ακάθεκτο έως σήμερα σε λάθος κατεύθυνση.
Το Υπουργείο Παιδείας όμως δεν συνεχίζει σε λάθος κατεύθυνση γιατί δεν αναγνωρίζει τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ ως τελεσίδικα όπως αναφέρει η γράφουσα το άρθρο, άποψη που υποστηρίζουν και οι θέτοντες το θέμα. Το Υπουργείο Παιδείας είναι υπόλογο διότι:
- Oνόμασε Καθηγητικές Σχολές αυτές που οι πτυχιούχοι τους έχουν διδαχθεί ελάχιστες ώρες ή καθόλου παιδαγωγικά μαθήματα και είναι βαθιά νυκτωμένοι στο σχεδιασμό μιας διδασκαλίας.
- Είναι υπόλογο διότι με το νόμο 2525/97 άρθρο 6 ενώ αναγνωρίζεται και κατατάσσεται η ΣΕΛΕΤΕ στις Παιδαγωγικές Σχολές, το Υπουργείο Παιδείας ανοίγει παράλληλα στο ίδιο άρθρο τον ασκό του Αιόλου δίνοντας σε κάθε ΑΕΙ το δικαίωμα με μηδαμινή πολλές φορές εμπειρία στα Παιδαγωγικά να χορηγεί Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής επάρκειας, δημιουργώντας έτσι ένα αίολο, χαοτικό και ανεξέλεγκτο σύστημα όπου οι βασικές Παιδαγωγικές Σπουδές σερβίρονται εν είδει fast-food στους εκάστοτε αποφοίτους. Έτσι οι πτυχιούχοι, μη βρίσκοντας διέξοδο στην Αγορά Εργασίας, αγκιστρώνονται στο τελευταίο αποκούμπι που τους προσφέρεται του λειτουργήματος του εκπαιδευτικού με αποτέλεσμα την δημιουργία ισχυρής προδιάθεσης εκφυλισμού του λειτουργήματος σε επάγγελμα.
- Είναι υπόλογο για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που σήμερα μετά την κατάργηση της επετηρίδας ζήτησαν να συμμετέχουν στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ χωρίς Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας με το πρόσχημα ότι αν διορισθούν θα παρακολουθήσουν το Πρόγραμμα Παιδαγωγικών της ΣΕΛΕΤΕ και μέχρι σήμερα παραμένουν χωρίς Παιδαγωγική επιμόρφωση.
Τα ανωτέρω περιγραφόμενα για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην χώρα μας θα μου επιτραπεί -και με όλο τον σεβασμό προς την αρθρογραφούσα να χαρακτηρισθούν ως κατάντημα. Με κανέναν τρόπο δεν αποτελεί γνώση των Παιδαγωγικών Επιστημών η παρακολούθηση κάποιων Παιδαγωγικών Μαθημάτων για να διδάξει ο εκπαιδευτικός, για να μην αναφερθεί η περίπτωση κατά την οποία η παρακολούθηση ελαχίστων ωρών διδασκαλίας Παιδαγωγικών Μαθημάτων σε χρήζει de facto γνώστη των Παιδαγωγικών. Επίσης πως εξηγείται το γεγονός πως υποψήφιος στο ΑΣΕΠ που διάβασε μόνος του ενδεχομένως κάποιο Παιδαγωγικό σύγγραμμα ή απαντήσεις Παιδαγωγικού φύλλου ελέγχου πολλαπλής επιλογής και συμμετείχε στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ γράφει καλύτερα από κάποιον που παρακολούθησε μονοετές τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών παρά μόνον από το γεγονός ότι έχει πρόβλημα ο διαγωνισμός. Άλλωστε ποιοι είναι οι βαθμολογητές στο ΑΣΕΠ και ποια η Παιδαγωγική τους Κατάρτιση; Εν πάση περιπτώσει, πως θα διδάξει ένας εκπαιδευτικός που είναι άριστος στα Παιδαγωγικά αλλά δεν έχει δοκιμασθεί σε μια πρακτική διδασκαλία σε τάξη; Αυτό το γνωρίζει καλά ο γράφων και καλύτερα οι γράφοντες την επιστολή αν είχαν διδακτική εμπειρία και αν μιλήσουν ειλικρινά.
Σε ότι αφορά τη ΣΕΛΕΤΕ, να διευκρινίσω ότι από το 1966 μέχρι το 2002 στην ΣΕΛΕΤΕ λειτουργούσαν η Ανωτέρα Σχολή Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (ΑΣΕΤΕΜ) με τμήματα Δομικών, Ηλεκτρονικών, Ηλεκτρολόγων και Μηχανολόγων Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών και παράλληλα συνεχίζεται η λειτουργία της Παιδαγωγικής Τεχνικής Σχολής (ΠΑΤΕΣ). Στην ΑΣΕΤΕΜ οι σπουδαστές εισάγονταν πάντοτε με το εκάστοτε σύστημα Πανελληνίων εξετάσεων. Οι φοιτητές στα τέσσερα χρόνια υποχρεωτικών σπουδών τους, με ελάχιστες απουσίες που είχαν το δικαίωμα να κάμουν, διδάσκονταν συνολικά ένα μεγάλο αριθμό μαθημάτων (άνω των 100) από τα οποία τα μισά ήταν Παιδαγωγικά σε Θεωρητικό αλλά και Εργαστηριακό επίπεδο. Μετά το πέρας των σπουδών τους οι απόφοιτοι ήταν υποχρεωμένοι να εξετασθούν σε τρεις οκτάωρες εξετάσεις, ενώ το σύστημα αντικαταστάθηκε στη συνέχεια με την εκπόνηση πτυχιακής εργασίας. Επίσης ήταν υποχρέωσή τους η εκπόνηση πρακτικής άσκησης και πτυχιακής διδασκαλίας ενώπιον τριμελούς επιτροπής με συμμετοχή Πανεπιστημιακών Καθηγητών σε σχολείο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε πραγματική τάξη. Η ΠΑΤΕΣ είχε εισαγόμενους πτυχιούχους από Ανώτατα και Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και είχε αρχικά διάρκεια εξαμήνου, στη συνέχεια ενός έτους ενώ για ένα χρονικό διάστημα έδινε Παιδαγωγική επιμόρφωση και σε απόφοιτους Μέσων Τεχνικών Σχολών (Εργοδηγούς) προκειμένου να διδάξουν στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση κυρίως στα Εργαστήρια των σχολείων της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης της χώρας μας. Πάντοτε η εισαγωγή των φοιτητών στην ΠΑΤΕΣ γινόταν με διαφανείς αυστηρές διαδικασίες και με μετρήσιμα κριτήρια. Με τον νόμο 3027/2002 η ΣΕΛΕΤΕ καταργήθηκε και τη θέση της πήρε η Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ), στην οποία η ΠΑΤΕΣ αντικαταστάθηκε από το Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (ΕΠΠΑΙΚ). Είναι το μοναδικό τμήμα που δέχεται αποκλειστικά πτυχιούχους ΑΕΙ & ΑΤΕΙ με κριτήρια και όχι με μαθήματα και συνέντευξη προκειμένου να ισχυροποιηθεί η διαφάνεια και το αδιάβλητο. Να τονισθεί δε ιδιαίτερα ότι τα αποτελέσματα ανακοινώνονται δημόσια και υπάρχει το δικαίωμα υποβολής ένστασης από τον υποψήφιο εάν έχει την αίσθηση ότι έχει αδικηθεί για οποιονδήποτε λόγο στην μοριοδότηση.
Κλείνοντας ελπίζουμε η γράφουσα το άρθρο και οι θέτοντες το θέμα να πληροφορήθηκαν αρκετά σε σχέση με την ΣΕΛΕΤΕ, την πείρα και την αξιοπιστία της ώστε στην πορεία να συμφωνήσουν πως για την πολυδαίδαλη και δυσεπίλυτη κατάσταση της Παιδαγωγικής Επιμόρφωσης στην χώρα μας έχει την αποκλειστική ευθύνη το Υπουργείο Παιδείας. Σε ότι δε αφορά το Υπουργείο Παιδείας, ελπίζουμε πως θα εισακουσθεί επιτέλους το διαχρονικό αίτημα που εκφράζεται και από την Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών απόφοιτων της ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ για Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ και για ενιαία αντιμετώπιση του θέματος της Παιδαγωγικής Επιμόρφωσης των Καθηγητών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, που και από τα προλεγόμενα διαφαίνεται ξεκάθαρα πως μόνον η πρώην ΣΕΛΕΤΕ και νυν ΑΣΠΑΙΤΕ έχει την εμπειρία και τα εχέγγυα να την προσφέρει όπως εκείνη έπραττε στο παρελθόν, και θα πράττει με επιτυχία και στο μέλλον.

Αθήνα 25 Ιουλίου 2007
Με εκτίμηση

Κωνσταντίνος-Βίκτωρ Χατζησταμάτης
Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων & ΜΜΕ της ΕΤΕ

Αποσυνδεδεμένος sieol

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 26, 2007, 09:08:18 πμ »
Αφου η ΑΣΠΑΙΤΕ ειναι το ΑΠΑΝ οσον αφορα την παιδαγωγική κατάρτιση τοτε γιατι να μην μπαινουν σε αυτη τα ατομα με εξέτασεις αλλα με μεταπτυχιακα και προυπηρεσις και ξενες γλωσσες.Οχι ΔΕΝ εχω  μεταπτυχιακιο (γιατι δεν ειχα χρονο,δεν ειχα χρηματα και δεν ηθελα σε τελικη αναλυση)ουτε 3 ξένες γλωσσες ξερω...Αυτι τι σημαινει οτι δεν μπορω να γινω παιδαγωγός;Και ολοι αυτοι που εχουν ΑΣΠΑΙΤΕ αντε να μην γραψουν καλα στα παιδαγωγικα στην ειδικη διδακτικη γιατι δεν γραψαν καλυτερα απο τους αλλους;Μην τρελλαθουμε εντελως!!!!Απλα στην Ελλαδα εχουμε μαθει να βγαζουμε διαφορους νομους και παραθυρακια και να τα κανουμε ολα ανω κατω.Δεν κατηγορω οσους εχουν το πτυχιο της ΑΣΠΑΙΤΕ αλλα αυτο δεν τους δινει το δικαιωμα να ειναι σε τοση πλεονεκτικη θεση.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 27, 2007, 07:51:57 μμ »
Θα μπορούσαμε να αναπτύξουμε σελίδες επι σελίδων προσπαθώντας άλλοτε αμυνόμενοι και άλλοτε επιτιθέμενοι και οι δύο πλευρές να αποδείξουμε το δίκιο μας.
Δεν θα μπω σε αυτή τη διαδικασία  γιατί δεν με ενδιαφέρει να επιβάλω ή να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας. Θα παραθέσω εδώ μια διεύθυνση για να πάτε να διαβάσετε ορισμένα κείμενα και να κρίνεται από μόνοι σας τι ακριβώς κρύβετε πίσω από το άρθρο της Δελβινιώτη στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία.
Πηγαίνετε στη σελίδα της Ένωσης Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών (www.ete.gr) και διαβάστε ποιος και γιατί ξεκίνησε την ιστορία των δημοσιεύσεων  στην εφημερίδα: «ΤΟ ΠΑΡΟΝ».
Η μητέρα συναδέλφου επιτυχούσας χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ διαρρηγνύει τα ιμάτια της γιατί αδικήθηκε το παιδί της. Η συνταξιούχος εκπαιδευτικός  δημοτικής σύμβουλος εκλεγμένη σε συνδιασμό που πρόσκειται στο κυβερνόν κόμμα ζητά την ακύρωση των αποτελεσμάτων:"Για να μπορέσει να δικαιωθεί και το δικό μου παιδί, που το εμπιστεύθηκα οτο Δημόσιο Σχολείο, που κατόρθωσε να σπουδάσει στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο και που εμπιστεύθηκε το ΑΣΕΠ ως το αξιοκρατικότερο σύστημα πρόσληψης. Για να μη φτάσει στα 28 τns χρόνια να πιστεύει ότι ο αγώνας τns να προσληφθεί -περνώντας από την "επίσημη πόρτα", αυτήν που η Πολιτεία τns δείχνει ως μο¬ναδικά αξιοκρατική- είναι μάταιος, αφού τα λεγόμενα "παράθυρα" αποδεικνύονται ακόμα ισχυρά.
Χρωστάω στο δικό μου παιδί, που το μεγάλωσα με την πίστη στον καλό και έντιμο αγώνα, να του αποδείξω πως η ισονομία και η αξιοκρατία είναι απαραβίαστα αρχές και πως το δίκιο στο τέλος θα κυριαρχήσει.»

Ένα μόνο θα ήθελα να πω  στη συγκεκριμένη κυρία. Ότι και οι δικοί μας γονείς απαιτούν και ισχυρίζονται ακριβώς τα ίδια. H μόνη τους διαφορά με την παραπάνω κυρία είναι ότι οι δικοί μας γονείς δεν είναι ούτε κομματικά στελέχη, ούτε συνδικαλιστές ούτε μορφωμένοι για να συντάξουν επιστολές διαμαρτυρίας προς την Υπουργό Παιδείας. Πολύ περισσότερο δεν έχουν τις κατάλληλες διασυνδέσεις για να πάρουν διαστάσεις εντυπωσιασμού οι όποιες διαμαρτυρίες τους ή να περάσουν τις προσωπικές τους επιδιώξεις :-\
Άραγε η κυρία αυτή σκέφτηκε τι θα μπορούσαν να μας πουν και τι να κάνουν για  εμάς οι δικοί μας γονείς που μας σπούδασαν από το υστέρημα τους και εξακολουθούν να μας βλέπουν άνεργους, υποτιμημένους και απαξιωμένους στην ηλικία των 35, 40 και κάτι?
Και κάτι ακόμη όσοι δώσαμε εξετάσεις και προηγηθήκαμε στους διορισμούς λόγω του πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ που απαιτεί η πολιτεία να έχουμε δεν μπήκαμε από καμιά πίσω πόρτα και με αδιαφανείς διαδικασίες. Αντίθετα υπάρχουν νέοι σε ηλικία συνάδελφοι που χρησιμοποιούν πόρτες και παράθυρα και είναι μόλις 28 ετών και αποκτούν μόρια και προυπηρεσία διδάσκοντας σε Σχολεία δεύτερης Ευκαιρίας ή το ΙΔΕΚΕ γιατί απλά οι γονείς τους διαθέτουν τις κατάλληλες γνωριμίες. Ενώ κάτι "κουρασμένα" παλληκάρια τρέχουν απο πόλη σε πόλη, ξοδεύονται και εγκαταλείπουν ακόμη και τα παιδιά τους για να αποκτήσουν αυτά που ορίζει και απαιτεί ο νόμος.
Ας απαφασίσει λοιπόν η πολιτεία και οι συνδικαλοπατέρες τι θέλουν απο μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 27, 2007, 08:00:03 μμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 28, 2007, 10:01:39 μμ »
Το κείμενο - αφορμή για το άρθρο στην Ελευθεροτυπία:

"Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Α.Σ.Ε.Π. ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ – ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Η δημιουργία μιας ανεξάρτητης αρχής επιλογής προσωπικού βασίζεται εξ ορισμού στη λογική της διασφάλισης της Δημοκρατίας, της Αξιοκρατίας και της  επί ίσοις όροις συμμετοχής των διαγωνιζόμενων στους διάφορους διαγωνισμούς που η ανεξάρτητη αυτή αρχή προκηρύσσει για την πλήρωση θέσεων στο δημόσιο τομέα και στην τοπική αυτοδιοίκηση. Αυτό ελπίζαμε να ισχύει και στην περίπτωση διεξαγωγής του διαγωνισμού για την πλήρωση θέσεων εκπαιδευτικών λειτουργών.

Ωστόσο, σε ορισμένους κλάδους παρατηρείται άνιση μεταχείριση των διαγωνιζόμενων με αποτέλεσμα να αμφισβητείται η λειτουργία του Α.Σ.Ε.Π. ως φορέα που αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας ένα τόσο σημαντικό έργο: της διαφύλαξης της αξιοκρατίας και της εύρεσης των καλύτερων για την πλήρωση των θέσεων που προκηρύσσονται. Πιο συγκεκριμένα, στον κλάδο των Κοινωνιολόγων η άνιση μεταχείριση των διαγωνιζόμενων παίρνει διαστάσεις σκανδάλου, εφόσον στον φετινό διαγωνισμό και με βάση τα αποτελέσματα τα οποία αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. την Παρασκευή 15 Ιουνίου, βρίσκονται εκτός διορισμού άτομα που έχουν γράψει άριστα και βαθμολογικά προηγούνται από τα άτομα που διορίζονται και είναι κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ ή κάτοχοι πτυχίων καθηγητικών σχολών. Στις 24 θέσεις που έχουν προκηρυχθεί για τον κλάδο των Κοινωνιολόγων, μόνο 6 κάτοχοι πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ διεκδικούν θέση διορισμού με βάση τη βαθμολογία την οποία έχουν συγκεντρώσει στις 2 εξεταζόμενες θεματικές ενότητες του γνωστικού αντικειμένου και των παιδαγωγικών και 18 άτομα χωρίς πιστοποιητικό ΑΣΠΑΙΤΕ αυτή τη στιγμή αποκλείονται από τον πίνακα διορισμού, ενώ συγκεντρώνουν υψηλή βαθμολογία και άριστες επιδόσεις στις 2 θεματικές ενότητες. Ενώ λοιπόν το Φ.Ε.Κ. της προκήρυξης  (ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 10Π/2006 - Φ.Ε.Κ. 500 / 24-08-2006 ) δεν αποκλείει τους μη κατόχους πιστοποιητικών ΑΣΠΑΙΤΕ, προκρίνει τους κατόχους πιστοποιητικών ΑΣΠΑΙΤΕ στον πίνακα διορισμών, αρκεί να έχουν περάσει τη βάση! Η προκήρυξη δημιουργεί δύο κατηγορίες συν-διαγωνιζόμενων, οι οποίοι εξετάζονται στα ίδια ακριβώς θέματα, δίνοντας στους κατόχους πιστοποιητικών ΑΣΠΑΙΤΕ την απόλυτη προτεραιότητα. Άρα ποιο το νόημα του διαγωνισμού από τη στιγμή που δεν εξασφαλίζει τους ίδιους όρους συμμετοχής στους διαγωνιζόμενους και κάνει διακρίσεις δημιουργώντας ανισότητες; Το πιστοποιητικό της ΑΣΠΑΙΤΕ  -στην προκήρυξη εμφανίζεται ως πτυχίο!- που υποδηλώνει παιδαγωγική επάρκεια (θέμα προς διερεύνηση αν κρίνουμε τις βαθμολογίες που συγκέντρωσαν οι κάτοχοί του στα παιδαγωγικά) δε μοριοδοτείται καν στο διαγωνισμό, εξισώνεται με μεταπτυχιακά και διδακτορικά καθώς και με δεύτερο πτυχίο σε καθηγητική σχολή και δίνει προβάδισμα στους κατόχους του και στο γνωστικό αντικείμενο. Δηλαδή, δηλώνει ολική επάρκεια! Τότε, γιατί το Α.Σ.Ε.Π. και το υπουργείο Παιδείας μας επιτρέπει να δίνουμε στο διαγωνισμό, ενώ μας υποβιβάζει εξ αρχής και μας θεωρεί εφεδρικό δυναμικό και ικανούς να διδάξουμε σε περίπτωση που δε συμπληρωθούν οι θέσεις από τους κατόχους πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ; Πώς μας αποκλείει από τη στιγμή που αριστεύουμε και προηγούμαστε βαθμολογικά κρίνοντάς μας ανεπαρκείς; Λειτουργούμε δηλαδή ως οι “μπαλαντέρ του διαγωνισμού” και ως η δεύτερη επιλογή, ακόμη κι αν αριστεύσουμε. Το υπουργείο Παιδείας δεν αναγνωρίζει τη σχολή της Κοινωνιολογίας ως καθηγητική σχολή τη στιγμή που το μάθημα της Κοινωνιολογίας -εδώ και 20 χρόνια- διδάσκεται στα σχολεία (και παλιότερα υπήρχε ως μάθημα στην 4η δέσμη, στο οποίο οι μαθητές διαγωνίζονταν στις Πανελλήνιες εξετάσεις για την εισαγωγή στα Α.Ε.Ι και Τ.Ε.Ι), θεωρώντας ότι πτυχιούχοι άλλων (παραδοσιακά !) καθηγητικών σχολών είναι ικανοί να διδάξουν το αντικείμενο σπουδών τους, αλλά ένας Κοινωνιολόγος δεν είναι ικανός να διδάξει το μάθημα της Κοινωνιολογίας εάν δεν κατέχει πιστοποιητικό ΑΣΠΑΙΤΕ ή άλλων καθηγητικών σχολών.

Καθίσταται προφανές ότι με τον τρόπο αυτό το σύστημα και συγκεκριμένα το υπουργείο Παιδείας υποβαθμίζει τόσο τα τμήματα Κοινωνιολογίας, όσο και τους απόφοιτούς τους, καταστρατηγώντας τα επαγγελματικά δικαιώματα των απόφοιτων Κοινωνιολόγων για συμμετοχή σε διαγωνισμό που προκηρύσσει θέσεις Κοινωνιολόγων, δημιουργώντας μια τεχνητή διάκριση ανάμεσα σε κατόχους πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ και μη, και αποκλείοντας με βάση τη διάκριση αυτή τους μη κατόχους πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ από την επί ίσοις όροις διεκδίκηση των θέσεων. Με βάση τη «μεθοδολογική αρχή της καχυποψίας», αναγνωρίζουμε στην πράξη αυτή σκοπιμότητα εκ μέρους του υπουργείου, η οποία έγκειται στη νομιμοποίηση της ύπαρξης της σχολής ΑΣΠΑΙΤΕ (σχολή η οποία είναι κλειστή όσον αφορά την πρόσβαση των ατόμων σε αυτή, όπου η επιλογή των σπουδαστών γίνεται με όχι και τόσο αξιοκρατικά μέσα, όπως αποδεικνύεται από τις επιστολές του «Συνηγόρου του Πολίτη» προς τη σχολή ΑΣΠΑΙΤΕ, με τις οποίες ζητά τη συμμόρφωση της σχολής όσον αφορά στην αξιοκρατική επιλογή των σπουδαστών).

Τα τμήματα της Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Πανεπιστημίου Αιγαίου από τη στιγμή που αναγνωρίζουν στον οδηγό σπουδών τους μια σειρά από υποχρεωτικά και επιλεγόμενα μαθήματα ως παιδαγωγικά μαθήματα, όπως αυτά προβλέπονται από το Νόμο 2525/97 άρθρο 6, πέρα από την επάρκεια αντικειμένου την οποία πιστοποιούν με το πτυχίο που μας απονέμουν, μας αναγνωρίζουν και την παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια, κρίνοντάς μας ικανούς να διδάξουμε το μάθημα της Κοινωνιολογίας σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η αναγκαιότητα του πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ αμφισβητείται όταν δεν κρίνεται ως διοριστέα η πρώτη με τελική συνολική βαθμολογία 98,51 μόρια (μη κάτοχος πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ) και επιλέγεται ως διοριστέα η 148η με τελική συνολική βαθμολογία 68,40 μόρια (κάτοχος πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ) με βάση την ενιαία βαθμολογική σειρά κατάταξης όλων όσων προσήλθαν στο διαγωνισμό. Πρέπει να τονιστεί, πως το θέμα δεν αφορά μόνο τα 18 άτομα που έχουν έννομο συμφέρον, αλλά όλους τους υποψήφιους του κλάδου των Κοινωνιολόγων  που αισίως αριθμούν 1200 περίπου άτομα, από τα οποία ελάχιστοι είναι οι κάτοχοι του πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ ενώ πολλοί από τους μη κατόχους θα μπορούσαν να εργαστούν ως αναπληρωτές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με βάση τη βαθμολογία τους στο διαγωνισμό.

Είναι καιρός να σταματήσει αυτός ο εμπαιγμός τον οποίο υφιστάμεθα ως επιστήμονες Κοινωνιολόγοι. Τα τμήματα Κοινωνιολογίας έχουν στείλει επανειλημμένα επιστολές στο υπουργείο Παιδείας στο οποίο αιτούνται την αναγνώριση των τμημάτων ως καθηγητικών σχολών και το υπουργείο εξακολουθεί να αγνοεί το αίτημά τους και να φέρεται απαξιωτικά στα μέλη ΔΕΠ των τμημάτων αυτών.  Απευθυνόμενοι προς το υπουργείο Παιδείας και το Α.Σ.Ε.Π. εκφράζουμε οργή για την αδικία του αποκλεισμού μας ως διοριστέων εξαιτίας της πολυετούς αβλεψίας αυτών που συνέταξαν την προκήρυξη του διαγωνισμού και ζητούμε την άρση της αδικίας με την ανασύνταξη των πινάκων, ώστε να καταλάβουμε τις θέσεις διορισμού που δικαιούμαστε βάση της βαθμολογίας που επιτύχαμε στο διαγωνισμό.

                                                                           Αθήνα, 12 Ιουλίου 2007
Οι θιγόμενοι
Αυγέρη Ιωάννα
Γαβρινιώτου Μαρία Άννα
Δόγια Μαρία
Καρατάσιος Αναστάσιος
Κουγιουμουτζάκη Φωτεινή
 Μανωλάκη Ελένη
Μπάκα Ανίτα
Μπαλωμένος Ιωάννης
Ξανθούλη Αμέρισσα
Ομπασάκη Νικολέτα
Παπαδοκωνσταντάκη Ελευθερία
Πρίντεζη Ρούλα
Τριανταφυλλόπουλος Ανδρέας
Χατζηγεωργίου Ελένη Ζωή"

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #25 στις: Ιούλιος 29, 2007, 11:10:32 πμ »
Η επιστολή μας ανέβηκε και στην alfavita:

http://alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070729b.php

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #26 στις: Ιούλιος 29, 2007, 08:33:34 μμ »

Διευκρινίζω ότι δε μου φταίνε σε τίποτα οι συνάδελφοι με ΑΣΠΑΙΤΕ που διορίζονται, έστω και αν είχαν χαμηλότερη βαθμολογία από εμένα και πολλούς άλλους χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ. Σε αυτούς θέλω να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για την αίσια κατάληξη της κοπιώδους προσπάθειάς τους. Καταγγέλω μόνο τους "αρμόδιους" που δε δίστασαν να παίξουν με τις ζωές και τις ελπίδες μας.

Ευχαριστώ

 ??? ::) ??? ::) ??? ::) ??? ::)
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #27 στις: Ιούλιος 29, 2007, 11:46:42 μμ »
Τι σε μπερδεύει;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159830
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 389
Σύνολο: 398

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.