*

Αποστολέας Θέμα: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ  (Αναγνώστηκε 24857 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #14 στις: Ιουλίου 24, 2007, 08:52:33 am »
**************
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 15, 2016, 12:52:36 pm από marias »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #15 στις: Ιουλίου 24, 2007, 10:09:12 am »
nancyk, θα σου στείλω προσωπικό μήνυμα με στοιχεία επικοινωνίας, για να επικοινωνήσεις μαζί μας και να ενώσουμε τις φωνές μας. Όποιος άλλος θεωρεί εαυτόν θιγόμενο λόγω ΑΣΠΑΙΤΕ, ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα.

Αποσυνδεδεμένος poni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #16 στις: Ιουλίου 24, 2007, 10:23:25 am »
Πραγματικά, το πτυχίο αυτό της ΑΣΠΑΙΤΕ έχει κόψει τα φτερά σε πολλούς από εμάς που προσπαθούμε να διοριστούμε χρόνια. Μιλάω εκτός από τον διαγωνισμό και για τον ενιαίο πίνακα. Είμαι ΠΕ09 και για ακόμα μια φορά φέτος θα μείνω εκτός διορισμού παρόλο που έχω καλή θέση και αυτό λόγω μη κατοχής του προαναφερθέντος πτυχίου. Στον πίνακα προτάσσονται 52 άτομα με ΑΣΠΑΙΤΕ και οι διορισμοί για φέτος είναι 28 και δέκα 30μηνίτες. Είναι άδικο! ! ! Ας γίνει μια ρύθμιση επιτέλους που θα διορίζουν ένα ποσοστό απο αυτούς που έχουν Ασπαιτε και ένα ποσοστό από αυτούς που έχουν πραγματική προυπηρεσία, γιατί έτσι μια ζωή εμείς οι δεύτερο στην απέξω θα έιμαστε.

Αποσυνδεδεμένος leniao

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #17 στις: Ιουλίου 24, 2007, 04:32:30 pm »
Παρακολούθησα όλες τις απόψεις περί ΑΣΠΑΙΤΕ και θα ήθελα να εκφράσω και εγώ μερικές σκόρπιες σκέψεις που μου γεννήθηκαν αυθόρμητα:
  1. Δεν είναι και τόσο εύκολο να εισαχθείς στην ΑΣΠΑΙΤΕ για να πάρεις το "χαρτί", όπως το χαρακτηρίζει η Δελβινιώτη. Και εφόσον εισαχθείς - μετά τις αγχώδεις προσπάθειες να πάρεις το Lower  ή το Proficiency, το ECDL που απαιτείται τώρα και να "μαζέψεις" τις προϋπηρεσίες- πρέπει να κάνεις υπεράνθρωπες προσπάθειες να τελειώσει η φοίτηση. Εγώ τελείωσα την ΑΣΠΑΙΤΕ του

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nancyk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #18 στις: Ιουλίου 24, 2007, 05:50:27 pm »
Εν γνώση τους έδωσαν ΑΣΕΠ.Απλά δεν περίμεναν τόσους από ΑΣΠΑΙΤΕ να επιτύχουν...Καμμια λογική, καμμιά παράνοια. μόνο η προκήρυξη μιλάει που είναι καραμπινάτη.


Το ότι η προκήρυξη αναφέρει κατηγορηματικά και με σαφήνεια ότι προηγούνται οι κάτοχοι του πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ δε σημαίνει πως μας στερεί το δικαίωμα να κρίνουμε τη ρύθμιση ως αντισυνταγματική διότι παραβιάζονται πολλές αρχές του Σ.  Δε χρειάζεται να μακρυγορήσω, υπάρχει ολόκληρη επιχειρηματολογία που θα αναπτυχθεί εκεί που πρέπει.
Δεύτερον, φυσικά και αποτελεί πτυχίο και όχι χαρτί ... περιτυλίγματος που λέει ένας συνάδελφος παραπάνω, αλλά όσοι το διαθέτουν ας αναλογιστούν απλά ότι το τελευταίο μεταπτυχιακό σ' αυτή τη χώρα διαρκεί 2 χρόνια. Μια χρονιά φοίτισης στην ΑΣΠΑΙΤΕ δεν είναι δα κάτι συνταρακτικό. Αυτό που είναι συνταρακτικό, είναι η τεράστια ζήτηση σε αντίθεση με την μικρή προσφορά, που καθιστά την εισαγωγή στη  σχολή αν όχι αδύνατη τουλάχιστον πολύ δύσκολη.
Για κάποιον/α που απαξιωτικά αναφέρθηκε σε όσους διεκδικούμε αλλαγές με τον όρο "συνάδελφοι" σε εισαγωγικά, υπονοώντας ότι όσοι κινηθούν δικαστικά δεν διέπονται από συναδελφικότητα και αλληλεγγύη, θα μπορούσα να θέσω κι εγώ εντός εισαγωγικών τη λέξη "παιδαγωγός", όταν οι όποιες γνώσεις που υποτίθεται πως αποκτήθηκαν στην ΑΣΠΑΙΤΕ δεν μπορούν να αποδειχθούν σε ένα γραπτό διαγωνισμό, με 30 απλές ερωτήσεις.  Αναρωτιέμαι, μια ολόκληρη χρονιά φοίτισης δεν είναι αρκετή για πολλούς αποφοίτους προκειμένου να αποδείξουν και έμπρακτα τις ικανότητες τους;
Κι εγώ πιστεύω πως είναι απαραίτητη η παιδαγωγική κατάρτιση των δικηγόρων, οικονομολόγων, κοινωνιολόγων κτλ. Ωστόσο ένα απλό πτυχίο δεν είναι ικανό από μόνο του να την αποδείξει, και γι' αυτό θα έπρεπε απλά να μοριοδοτείται όπως άλλα κριτήρια (μεταπτυχιακά, εργασιακή εμπειρία κτλ).
Tade σ' ευχαριστώ για το πμ, θα επικοινωνήσουμε σύντομα :)
 

Αποσυνδεδεμένος leniao

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #19 στις: Ιουλίου 24, 2007, 07:19:18 pm »
   Συνάδελφε Nancyk. Έχω μια απορία. Είσαι πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών της Νομικής και έχεις και πτυχίο Κοινωνιολογίας και πήρες μέρος στον διαγωνισμό ως Κοινωνιολόγος (ΠΕ 10) ή είσαι πτυχιούχος μόνο του τμήματος Πολιτικών Επιστημών ή Νομικής (ΠΕ 13); Επειδή εμείς οι Κοινωνιολόγοι υποστηρίζαμε μετά μανίας πάντοτε ότι είμαστε καθαρά καθηγητική σχολή και παρόλα αυτά μας υποβίβασαν. Στους πρώτους διορισμούς μάλιστα που γινόντουσαν μας διόριζαν κατευθείαν με τη σειρά που είχαμε στην επετηρίδα, όπως όλους τους άλλους καθηγητές. Σαν κάτι να μην ταιριάζει με την νοοτροπία μας στο πνεύμα που σε διακατέχει (ότι δηλαδή δεν είναι και τίποτα σπουδαίο το πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ, ότι πρέπει να καταρτίζονται παιδαγωγικά οι Κοινωνιολόγοι όπως και οι γιατροί, οι οικονομολόγοι, οι δικηγόροι, οι κομμώτριες, οι αισθητικοί, οι μηχανικοί !!! Τέτοιες ειδικότητες συναντάς στις ΑΣΠΑΙΤΕ). Για τον λόγο αυτό αισθανόμαστε επίσης πολλαπλά αδικημένοι εμείς οι Κοινωνιολόγοι. Επειδή ακριβώς προετοιμαζόμαστε από τις σχολές μας για καθηγητές, εργαζόμαστε ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι στα βουνά και στα λαγκάδια της Ελλάδας και αφενός μας εξισώνουν με περίεργες ειδικότητες, αφετέρου μας βάζουν και αμέτρητα ανυπέρβλητα εμπόδια για διορισμό. Φυσικά δεν πρέπει να γίνονται αδικίες, αλλά να βγάλουμε και μεις και ένα άλλο ακόμα συμπέρασμα για τον κλάδο μας, που μας επηρεάζει στην εκπαίδευση σε μεγάλο βαθμό με τις αναθέσεις των μαθημάτων σε σχέση με τους οικονομολόγους, τους πολιτικούς επιστήμονες και τους δικηγόρους.

Αποσυνδεδεμένος nancyk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #20 στις: Ιουλίου 24, 2007, 07:48:13 pm »
Έχεις δίκιο. Η περίπτωση των κοινωνιολόγων είναι διαφορετική, σε σχέση με τους οικονομολόγους και τους νομικούς και πολιτικούς επιστήμονες. Δεν είχα διάθεση να εξισώσω τις περιπτώσεις - κακώς βγήκε αυτό το συμπέρασμα.
Για το πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ: σαφώς και είναι σημαντικό, πιστεύω πως γίνεται καλή δουλειά εκεί πέρα. Απλά συμπεριφέρεται με αλαζονεία κατά τη γνώμη μου όποιος το κατέχει αλλά δεν το τιμά με τις επιδόσεις του στους διαγωνισμούς και μετά υποστηρίζει ότι διαθέτει παιδαγωγική επάρκεια ενώ οι υπόλοιποι είναι ανίκανοι να διδάξουν. Δεν ισχύει για όλους, ισχύει ωστόσο για αρκετούς.

Κάποιος γράφει


κι οσοθι πηγανε ασπετε φιλε τι ειναι μαλακες? ι κοροιδα? που ετρεχαν ενα χρονο καθε μερα 4 ωρεσ απο αλλεσ πολεισ και απο δουλειςσ με παιδια και οικογνεειςσα? δεν εισια σωστος. μιλαει ο πονοσ σου οχι ι λογικη. συμφωνω οτι υπαρχει λαθοσ στο συστημα αλλα αυτοι που εχουν ασπετε πρπεει να δικαιωθουν. αλλιωσ τοτε γιαιτ πηγαν? τσαμπα?


δεν μπορώ να συμφωνήσω με αυτή την άποψη.
Για να μη θεωρηθούν δηλαδή κορόιδα όσοι πήγαν στη σχολή, πρέπει να τους διορίζουν με 60, και να μένουν απέξω τα 85άρια; (gianni 27 δεν αναφέρομαι σε σένα, δεν ξέρω τις επιδόσεις σου, γενικά μιλάω).
Μοριοδοτεί το ΑΣΕΠ με 2 μονάδες το μεταπτυχιακό; Ας δώσει 3 ή 4 στο πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ. Θα μου φαινόταν πιο δίκαιο, θα επιβράβευε όσους την παρακολούθησαν, αλλά από κει και πέρα τον πιο σημαντικό λόγο θα είχαν οι επιδόσεις στα γραπτά.

Αποσυνδεδεμένος leniao

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #21 στις: Ιουλίου 25, 2007, 07:26:32 pm »
Διαβάστε και την άλλη άποψη εδώ:
ΣΕ ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΣΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ;
 

 

Κυρίες & Κύριοι,

Με αφορμή την δημοσίευση άρθρου της ΕΛΕΝΗΣ ΔΕΛ

Αποσυνδεδεμένος sieol

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #22 στις: Ιουλίου 26, 2007, 09:08:18 am »
Αφου η ΑΣΠΑΙΤΕ ειναι το ΑΠΑΝ οσον αφορα την παιδαγωγική κατάρτιση τοτε γιατι να μην μπαινουν σε αυτη τα ατομα με εξέτασεις αλλα με μεταπτυχιακα και προυπηρεσις και ξενες γλωσσες.Οχι ΔΕΝ εχω  μεταπτυχιακιο (γιατι δεν ειχα χρονο,δεν ειχα χρηματα και δεν ηθελα σε τελικη αναλυση)ουτε 3 ξένες γλωσσες ξερω...Αυτι τι σημαινει οτι δεν μπορω να γινω παιδαγωγός;Και ολοι αυτοι που εχουν ΑΣΠΑΙΤΕ αντε να μην γραψουν καλα στα παιδαγωγικα στην ειδικη διδακτικη γιατι δεν γραψαν καλυτερα απο τους αλλους;Μην τρελλαθουμε εντελως!!!!Απλα στην Ελλαδα εχουμε μαθει να βγαζουμε διαφορους νομους και παραθυρακια και να τα κανουμε ολα ανω κατω.Δεν κατηγορω οσους εχουν το πτυχιο της ΑΣΠΑΙΤΕ αλλα αυτο δεν τους δινει το δικαιωμα να ειναι σε τοση πλεονεκτικη θεση.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #23 στις: Ιουλίου 27, 2007, 07:51:57 pm »
Θα μπορούσαμε να αναπτύξουμε σελίδες επι σελίδων προσπαθώντας άλλοτε αμυνόμενοι και άλλοτε επιτιθέμενοι και οι δύο πλευρές να αποδείξουμε το δίκιο μας.
Δεν θα μπω σε αυτή τη διαδικασία  γιατί δεν με ενδιαφέρει να επιβάλω ή να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας. Θα παραθέσω εδώ μια διεύθυνση για να πάτε να διαβάσετε ορισμένα κείμενα και να κρίνεται από μόνοι σας τι ακριβώς κρύβετε πίσω από το άρθρο της Δελβινιώτη στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία.
Πηγαίνετε στη σελίδα της Ένωσης Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών (www.ete.gr) και διαβάστε ποιος και γιατί ξεκίνησε την ιστορία των δημοσιεύσεων  στην εφημερίδα: «ΤΟ ΠΑΡΟΝ».
Η μητέρα συναδέλφου επιτυχούσας χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ διαρρηγνύει τα ιμάτια της γιατί αδικήθηκε το παιδί της. Η συνταξιούχος εκπαιδευτικός  δημοτικής σύμβουλος εκλεγμένη σε συνδιασμό που πρόσκειται στο κυβερνόν κόμμα ζητά την ακύρωση των αποτελεσμάτων:"Για να μπορέσει να δικαιωθεί και το δικό μου παιδί, που το εμπιστεύθηκα οτο Δημόσιο Σχολείο, που κατόρθωσε να σπουδάσει στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο και που εμπιστεύθηκε το ΑΣΕΠ ως το αξιοκρατικότερο σύστημα πρόσληψης. Για να μη φτάσει στα 28 τns χρόνια να πιστεύει ότι ο αγώνας τns να προσληφθεί -περνώντας από την "επίσημη πόρτα", αυτήν που η Πολιτεία τns δείχνει ως μο¬ναδικά αξιοκρατική- είναι μάταιος, αφού τα λεγόμενα "παράθυρα" αποδεικνύονται ακόμα ισχυρά.
Χρωστάω στο δικό μου παιδί, που το μεγάλωσα με την πίστη στον καλό και έντιμο αγώνα, να του αποδείξω πως η ισονομία και η αξιοκρατία είναι απαραβίαστα αρχές και πως το δίκιο στο τέλος θα κυριαρχήσει.»

Ένα μόνο θα ήθελα να πω  στη συγκεκριμένη κυρία. Ότι και οι δικοί μας γονείς απαιτούν και ισχυρίζονται ακριβώς τα ίδια. H μόνη τους διαφορά με την παραπάνω κυρία είναι ότι οι δικοί μας γονείς δεν είναι ούτε κομματικά στελέχη, ούτε συνδικαλιστές ούτε μορφωμένοι για να συντάξουν επιστολές διαμαρτυρίας προς την Υπουργό Παιδείας. Πολύ περισσότερο δεν έχουν τις κατάλληλες διασυνδέσεις για να πάρουν διαστάσεις εντυπωσιασμού οι όποιες διαμαρτυρίες τους ή να περάσουν τις προσωπικές τους επιδιώξεις :-\
Άραγε η κυρία αυτή σκέφτηκε τι θα μπορούσαν να μας πουν και τι να κάνουν για  εμάς οι δικοί μας γονείς που μας σπούδασαν από το υστέρημα τους και εξακολουθούν να μας βλέπουν άνεργους, υποτιμημένους και απαξιωμένους στην ηλικία των 35, 40 και κάτι?
Και κάτι ακόμη όσοι δώσαμε εξετάσεις και προηγηθήκαμε στους διορισμούς λόγω του πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ που απαιτεί η πολιτεία να έχουμε δεν μπήκαμε από καμιά πίσω πόρτα και με αδιαφανείς διαδικασίες. Αντίθετα υπάρχουν νέοι σε ηλικία συνάδελφοι που χρησιμοποιούν πόρτες και παράθυρα και είναι μόλις 28 ετών και αποκτούν μόρια και προυπηρεσία διδάσκοντας σε Σχολεία δεύτερης Ευκαιρίας ή το ΙΔΕΚΕ γιατί απλά οι γονείς τους διαθέτουν τις κατάλληλες γνωριμίες. Ενώ κάτι "κουρασμένα" παλληκάρια τρέχουν απο πόλη σε πόλη, ξοδεύονται και εγκαταλείπουν ακόμη και τα παιδιά τους για να αποκτήσουν αυτά που ορίζει και απαιτεί ο νόμος.
Ας απαφασίσει λοιπόν η πολιτεία και οι συνδικαλοπατέρες τι θέλουν απο μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 27, 2007, 08:00:03 pm από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #24 στις: Ιουλίου 28, 2007, 10:01:39 pm »
Το κείμενο - αφορμή για το άρθρο στην Ελευθεροτυπία:

"Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Α.Σ.Ε.Π. ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ – ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Η δημιουργία μιας ανεξάρτητης αρχής επιλογής προσωπικού βασίζεται εξ ορισμού στη λογική της διασφάλισης της Δημοκρατίας, της Αξιοκρατίας και της  επί ίσοις όροις συμμετοχής των διαγωνιζόμενων στους διάφορους διαγωνισμούς που η ανεξάρτητη αυτή αρχή προκηρύσσει για την πλήρωση θέσεων στο δημόσιο τομέα και στην τοπική αυτοδιοίκηση. Αυτό ελπίζαμε να ισχύει και στην περίπτωση διεξαγωγής του διαγωνισμού για την πλήρωση θέσεων εκπαιδευτικών λειτουργών.

Ωστόσο, σε ορισμένους κλάδους παρατηρείται άνιση μεταχείριση των διαγωνιζόμενων με αποτέλεσμα να αμφισβητείται η λειτουργία του Α.Σ.Ε.Π. ως φορέα που αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας ένα τόσο σημαντικό έργο: της διαφύλαξης της αξιοκρατίας και της εύρεσης των καλύτερων για την πλήρωση των θέσεων που προκηρύσσονται. Πιο συγκεκριμένα, στον κλάδο των Κοινωνιολόγων η άνιση μεταχείριση των διαγωνιζόμενων παίρνει διαστάσεις σκανδάλου, εφόσον στον φετινό διαγωνισμό και με βάση τα αποτελέσματα τα οποία αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. την Παρασκευή 15 Ιουνίου, βρίσκονται εκτός διορισμού άτομα που έχουν γράψει άριστα και βαθμολογικά προηγούνται από τα άτομα που διορίζονται και είναι κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ ή κάτοχοι πτυχίων καθηγητικών σχολών. Στις 24 θέσεις που έχουν προκηρυχθεί για τον κλάδο των Κοινωνιολόγων, μόνο 6 κάτοχοι πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ διεκδικούν θέση διορισμού με βάση τη βαθμολογία την οποία έχουν συγκεντρώσει στις 2 εξεταζόμενες θεματικές ενότητες του γνωστικού αντικειμένου και των παιδαγωγικών και 18 άτομα χωρίς πιστοποιητικό ΑΣΠΑΙΤΕ αυτή τη στιγμή αποκλείονται από τον πίνακα διορισμού, ενώ συγκεντρώνουν υψηλή βαθμολογία και άριστες επιδόσεις στις 2 θεματικές ενότητες. Ενώ λοιπόν το Φ.Ε.Κ. της προκήρυξης  (ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 10Π/2006 - Φ.Ε.Κ. 500 / 24-08-2006 ) δεν αποκλείει τους μη κατόχους πιστοποιητικών ΑΣΠΑΙΤΕ, προκρίνει τους κατόχους πιστοποιητικών ΑΣΠΑΙΤΕ στον πίνακα διορισμών, αρκεί να έχουν περάσει τη βάση! Η προκήρυξη δημιουργεί δύο κατηγορίες συν-διαγωνιζόμενων, οι οποίοι εξετάζονται στα ίδια ακριβώς θέματα, δίνοντας στους κατόχους πιστοποιητικών ΑΣΠΑΙΤΕ την απόλυτη προτεραιότητα. Άρα ποιο το νόημα του διαγωνισμού από τη στιγμή που δεν εξασφαλίζει τους ίδιους όρους συμμετοχής στους διαγωνιζόμενους και κάνει διακρίσεις δημιουργώντας ανισότητες; Το πιστοποιητικό της ΑΣΠΑΙΤΕ  -στην προκήρυξη εμφανίζεται ως πτυχίο!- που υποδηλώνει παιδαγωγική επάρκεια (θέμα προς διερεύνηση αν κρίνουμε τις βαθμολογίες που συγκέντρωσαν οι κάτοχοί του στα παιδαγωγικά) δε μοριοδοτείται καν στο διαγωνισμό, εξισώνεται με μεταπτυχιακά και διδακτορικά καθώς και με δεύτερο πτυχίο σε καθηγητική σχολή και δίνει προβάδισμα στους κατόχους του και στο γνωστικό αντικείμενο. Δηλαδή, δηλώνει ολική επάρκεια! Τότε, γιατί το Α.Σ.Ε.Π. και το υπουργείο Παιδείας μας επιτρέπει να δίνουμε στο διαγωνισμό, ενώ μας υποβιβάζει εξ αρχής και μας θεωρεί εφεδρικό δυναμικό και ικανούς να διδάξουμε σε περίπτωση που δε συμπληρωθούν οι θέσεις από τους κατόχους πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ; Πώς μας αποκλείει από τη στιγμή που αριστεύουμε και προηγούμαστε βαθμολογικά κρίνοντάς μας ανεπαρκείς; Λειτουργούμε δηλαδή ως οι “μπαλαντέρ του διαγωνισμού” και ως η δεύτερη επιλογή, ακόμη κι αν αριστεύσουμε. Το υπουργείο Παιδείας δεν αναγνωρίζει τη σχολή της Κοινωνιολογίας ως καθηγητική σχολή τη στιγμή που το μάθημα της Κοινωνιολογίας -εδώ και 20 χρόνια- διδάσκεται στα σχολεία (και παλιότερα υπήρχε ως μάθημα στην 4η δέσμη, στο οποίο οι μαθητές διαγωνίζονταν στις Πανελλήνιες εξετάσεις για την εισαγωγή στα Α.Ε.Ι και Τ.Ε.Ι), θεωρώντας ότι πτυχιούχοι άλλων (παραδοσιακά !) καθηγητικών σχολών είναι ικανοί να διδάξουν το αντικείμενο σπουδών τους, αλλά ένας Κοινωνιολόγος δεν είναι ικανός να διδάξει το μάθημα της Κοινωνιολογίας εάν δεν κατέχει πιστοποιητικό ΑΣΠΑΙΤΕ ή άλλων καθηγητικών σχολών.

Καθίσταται προφανές ότι με τον τρόπο αυτό το σύστημα και συγκεκριμένα το υπουργείο Παιδείας υποβαθμίζει τόσο τα τμήματα Κοινωνιολογίας, όσο και τους απόφοιτούς τους, καταστρατηγώντας τα επαγγελματικά δικαιώματα των απόφοιτων Κοινωνιολόγων για συμμετοχή σε διαγωνισμό που προκηρύσσει θέσεις Κοινωνιολόγων, δημιουργώντας μια τεχνητή διάκριση ανάμεσα σε κατόχους πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ και μη, και αποκλείοντας με βάση τη διάκριση αυτή τους μη κατόχους πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ από την επί ίσοις όροις διεκδίκηση των θέσεων. Με βάση τη «μεθοδολογική αρχή της καχυποψίας», αναγνωρίζουμε στην πράξη αυτή σκοπιμότητα εκ μέρους του υπουργείου, η οποία έγκειται στη νομιμοποίηση της ύπαρξης της σχολής ΑΣΠΑΙΤΕ (σχολή η οποία είναι κλειστή όσον αφορά την πρόσβαση των ατόμων σε αυτή, όπου η επιλογή των σπουδαστών γίνεται με όχι και τόσο αξιοκρατικά μέσα, όπως αποδεικνύεται από τις επιστολές του «Συνηγόρου του Πολίτη» προς τη σχολή ΑΣΠΑΙΤΕ, με τις οποίες ζητά τη συμμόρφωση της σχολής όσον αφορά στην αξιοκρατική επιλογή των σπουδαστών).

Τα τμήματα της Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Πανεπιστημίου Αιγαίου από τη στιγμή που αναγνωρίζουν στον οδηγό σπουδών τους μια σειρά από υποχρεωτικά και επιλεγόμενα μαθήματα ως παιδαγωγικά μαθήματα, όπως αυτά προβλέπονται από το Νόμο 2525/97 άρθρο 6, πέρα από την επάρκεια αντικειμένου την οποία πιστοποιούν με το πτυχίο που μας απονέμουν, μας αναγνωρίζουν και την παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια, κρίνοντάς μας ικανούς να διδάξουμε το μάθημα της Κοινωνιολογίας σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η αναγκαιότητα του πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ αμφισβητείται όταν δεν κρίνεται ως διοριστέα η πρώτη με τελική συνολική βαθμολογία 98,51 μόρια (μη κάτοχος πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ) και επιλέγεται ως διοριστέα η 148η με τελική συνολική βαθμολογία 68,40 μόρια (κάτοχος πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ) με βάση την ενιαία βαθμολογική σειρά κατάταξης όλων όσων προσήλθαν στο διαγωνισμό. Πρέπει να τονιστεί, πως το θέμα δεν αφορά μόνο τα 18 άτομα που έχουν έννομο συμφέρον, αλλά όλους τους υποψήφιους του κλάδου των Κοινωνιολόγων  που αισίως αριθμούν 1200 περίπου άτομα, από τα οποία ελάχιστοι είναι οι κάτοχοι του πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ ενώ πολλοί από τους μη κατόχους θα μπορούσαν να εργαστούν ως αναπληρωτές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με βάση τη βαθμολογία τους στο διαγωνισμό.

Είναι καιρός να σταματήσει αυτός ο εμπαιγμός τον οποίο υφιστάμεθα ως επιστήμονες Κοινωνιολόγοι. Τα τμήματα Κοινωνιολογίας έχουν στείλει επανειλημμένα επιστολές στο υπουργείο Παιδείας στο οποίο αιτούνται την αναγνώριση των τμημάτων ως καθηγητικών σχολών και το υπουργείο εξακολουθεί να αγνοεί το αίτημά τους και να φέρεται απαξιωτικά στα μέλη ΔΕΠ των τμημάτων αυτών.  Απευθυνόμενοι προς το υπουργείο Παιδείας και το Α.Σ.Ε.Π. εκφράζουμε οργή για την αδικία του αποκλεισμού μας ως διοριστέων εξαιτίας της πολυετούς αβλεψίας αυτών που συνέταξαν την προκήρυξη του διαγωνισμού και ζητούμε την άρση της αδικίας με την ανασύνταξη των πινάκων, ώστε να καταλάβουμε τις θέσεις διορισμού που δικαιούμαστε βάση της βαθμολογίας που επιτύχαμε στο διαγωνισμό.

                                                                           Αθήνα, 12 Ιουλίου 2007
Οι θιγόμενοι
Αυγέρη Ιωάννα
Γαβρινιώτου Μαρία Άννα
Δόγια Μαρία
Καρατάσιος Αναστάσιος
Κουγιουμουτζάκη Φωτεινή
 Μανωλάκη Ελένη
Μπάκα Ανίτα
Μπαλωμένος Ιωάννης
Ξανθούλη Αμέρισσα
Ομπασάκη Νικολέτα
Παπαδοκωνσταντάκη Ελευθερία
Πρίντεζη Ρούλα
Τριανταφυλλόπουλος Ανδρέας
Χατζηγεωργίου Ελένη Ζωή"

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #25 στις: Ιουλίου 29, 2007, 11:10:32 am »
Η επιστολή μας ανέβηκε και στην alfavita:

http://alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070729b.php

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #26 στις: Ιουλίου 29, 2007, 08:33:34 pm »

Διευκρινίζω ότι δε μου φταίνε σε τίποτα οι συνάδελφοι με ΑΣΠΑΙΤΕ που διορίζονται, έστω και αν είχαν χαμηλότερη βαθμολογία από εμένα και πολλούς άλλους χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ. Σε αυτούς θέλω να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για την αίσια κατάληξη της κοπιώδους προσπάθειάς τους. Καταγγέλω μόνο τους "αρμόδιους" που δε δίστασαν να παίξουν με τις ζωές και τις ελπίδες μας.

Ευχαριστώ

 ??? ::) ??? ::) ??? ::) ??? ::)
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #27 στις: Ιουλίου 29, 2007, 11:46:42 pm »
Τι σε μπερδεύει;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 564
Σύνολο: 569

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.