*

Ψηφοφορία

Γιατί πιστεύετε ΚΥΡΙΩΣ οι μαθητές πάνε φροντιστήριο-ιδιαίτερο;

1. Φταίνε κυρίως οι καθηγητές στο δημόσιο. Αρκετοί δεν κάνουν καλό μάθημα. Αν ήταν όλοι ποιοτικοί, κανείς ή ελάχιστοι θα πήγαιναν φροντιστήρ
2. Φταίει κυρίως το σύστημα: πολυπληθή τμήματα, χάσιμο ωρών (εκδρομές, συνελεύσεις, εκδηλώσεις, καταλήψεις, απεργίες, ελλείψεις καθηγητών) αρ

Αποστολέας Θέμα: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια  (Αναγνώστηκε 31693 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #28 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 09:19:44 am »
@Angelica: Εντάξει αυτά που παραθέτεις είχαν ειπωθεί σε άλλο topic (τιμές για ιδιαίτερα) και όχι εδώ. Ναι όντως η υλικοτεχνική υποδομή, οι ωραίες και φρεσκοβαμμένες αίθουσες των φροντιστηρίων μπορεί να μην επηρεάζουν εμένα στο να αποδώσω ποιοτικά και να κάνω καλό μάθημα, όμως σίγουρα επηρεάζουν έναν μαθητή στο να νιώθει ευχάριστα και να παρακολουθεί καλύτερα το μάθημα.
Απλά τα ανέφερα γιατί είπες οτι χρωστάς την ύπαρξή σου στους μη ποιοτικούς εκπαιδευτικούς του δημοσίου και τους ευχαριστούσες που δεν κάνουν καλό μάθημα (εντάξει το τόνισες όχι όλοι). Και εγώ σου παρέθεσα αυτά περί υλικοτεχνικής υποδομής για να σου πω ότι αυτά είναι το δόλωμα για τους μαθητές και γονείς για να φέρνουν πελατία!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 09:27:02 am από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:07:32 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #29 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 10:12:08 am »
Κατά τη γνώμη μου, ακόμα και να γίνονταν όλα αυτά που προτείνετε -με πολλά από τα οποία δε συμφωνώ- τα παιδιά (τουλάχιστον τα περισσότερα) θα εξακολουθούσαν να πηγαίνουν φροντιστήριο ή να κάνουν ιδιαίτερα.
Νομίζω πως ο κυριότερος λόγος ύπαρξης των φροντιστηρίων δεν είναι κανένας από τους δύο που αναφέρθηκαν, αλλά ο ανταγωνισμός και η μεγάλη ζήτηση για ανώτατες σπουδές. Γι΄αυτό, άλλωστε, κάνουν ιδιαίτερα και οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων, παρότι εκεί δε χάνονται ώρες λόγω συνελεύσεων, καταλήψεων κλπ.

Δεν συμφωνώ και τόσο μαζί σου, γιατί φροντιστήριο πάνε όλοι (εκτός από όσους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα) με την πλειοψηφία να είναι μαθητές με μέτρια και χαμηλή απόδοση. Αυτοί που ανταγωνίζονται να μπουν Ιατρική και Νομική, σε μια τάξη φροντιστηρίου είναι  συνήθως 1 ή κανένα άτομο. Η μάζα είναι οι μέτριοι και αδύνατοι μαθητές.

Εξάλλου, γιατί δεν συμβαίνει το ίδιο και στο εξωτερικό τότε αν ισχύει αυτό που λες; Εκεί δεν θέλουν να σπουδάσουν; Εκει να δεις ανταγωνισμός! όμως η λέξη φροντιστήριο είναι άγνωστη.

Το πρόβλημα στην Ελλάδα, εντοπίζεται στην αδυναμία του εκπαιδευτικού μας συστήματος να προετοιμάσει σωστά έναν μαθητή και να τον φτάσει στο επίπεδο των πανελλαδικών εξετάσεων, όταν οι ώρες διδασκαλίας που του παρέχει δεν επαρκούν
Από εκεί ξεκινούν όλα και η μπάλα τους εχει πάρει όλους: αδύνατους, μέτριους, άριστους....


Επέτρεψε μου να σε διορθώσω στο κομμάτι του εξωτερικού.
Γνωρίζω πολύ καλά ότι στη
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #30 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 10:30:25 am »
ρε παιδιά ας μην το ψάχνουμε το θέμα..τα φροντιστήρια πάντα θα βρίσκονται στις προτιμήσεις των μαθητών είτε μας αρέσει είτε όχι για μια σειρά απο λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #31 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 11:06:51 am »
Για την ποιότητα θα διαφωνήσω μαζί σου αλλά θα συμφωνήσω με την ποσότητα των διδακτικών ωρών.
Μην ξεχνάμε ότι σήμερα η εικόνα στο δημόσιο σχολείο όσον αφορά το εκπαιδευτικό προσωπικό έχει αλλάξει. Εγώ όταν είμουν μαθητής δεν θυμάμαι να είχα καθηγητή κάτω από 60 χρονών, που όσο νάναι είχε κουραστεί. Τότε υπήρχε η επετηρίδα και πριν από τα 60 σου δεν διοριζόσουν. Σήμερα μπαίνει νέο αίμα με προσόντα όπως η χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και σίγουρα με άλλη όρεξη και άλλες δυνάμεις, και άλλες αντοχές.

Πιστεύω ότι στην πλειοψηφία τους οι μαθητές είναι ευχαριστημένοι από τους δημόσιοιυς εκπαιδευτικούς αλλά όχι από το σύστημα. Σίγουρα πάντως κάποια παιδιά δεν θα πήγαιναν φροντιστήριο αν το σχολείο λειτουργούσε με πλήρες ωράριο και όχι εποχικα!
Σήμερα, πως να βασιστουν στο σχολείο και μόνο όταν αυτό θα κλείσει 1-2 μήνες για κατάληψη, οι καθηγητές θα απεργούν, εκδρομες, συνελεύσεις, εκδηλώσεις κλπ....;

Αν γινόταν σωστή δουλειά στο σχολείο, τουλάχιστον να μην χανόταν ούτε μια διδακτική ώρα, η νοοτροπία του φροντιστηρίου σιγά σιγά θα άλλαζε..

Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου επίσης στο ότι αν η ύλη ηταν 10 σελίδες πάλι όλοι θα πήγαιναν φροντιστήριο. Σίγουρα κάποιοι θα το σκεφτόταν να βάλουν το χέρι στην τσέπη αν έβλεπαν ότι και με το σχολείο τους βγαίνει η ύλη μια χαρά. Θα έλεγαν για τόσο μικρή ύλη να πάω φροντιστήριο;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 11:44:39 am από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:07:32 »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #32 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 11:47:14 am »
@Angelica: Εντάξει αυτά που παραθέτεις είχαν ειπωθεί σε άλλο topic (τιμές για ιδιαίτερα) και όχι εδώ. Ναι όντως η υλικοτεχνική υποδομή, οι ωραίες και φρεσκοβαμμένες αίθουσες των φροντιστηρίων μπορεί να μην επηρεάζουν εμένα στο να αποδώσω ποιοτικά και να κάνω καλό μάθημα, όμως σίγουρα επηρεάζουν έναν μαθητή στο να νιώθει ευχάριστα και να παρακολουθεί καλύτερα το μάθημα.
Απλά τα ανέφερα γιατί είπες οτι χρωστάς την ύπαρξή σου στους μη ποιοτικούς εκπαιδευτικούς του δημοσίου και τους ευχαριστούσες που δεν κάνουν καλό μάθημα (εντάξει το τόνισες όχι όλοι). Και εγώ σου παρέθεσα αυτά περί υλικοτεχνικής υποδομής για να σου πω ότι αυτά είναι το δόλωμα για τους μαθητές και γονείς για να φέρνουν πελατία!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 11:51:57 am από panos2 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #33 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 12:05:52 pm »
τότε γιατί να μην γίνει αυτό που λες από την Α Λυκείου; Το λύκειο να είναι μόνο μαθήματα κατεύθυνσης και τίποτα άλλο! ακόμα καλύτερα!!  :P Αστιεύομαι

Παντού στο εξωτερικό, από όσα κράτη ξέρω τουλάχιστον, η δευτεροβάθμια γενική εκπαίδευση διαρκεί 6 χρόνια και όχι 5. Πουθενά στον κόσμο δεν παίρνει κάποιος απολυτήριο στα 5 χρόνια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Λες η Ελλάδα να ξεχωρίσει ; Πολύ αισιόδοξο μου ακούγεται.. (τώρα μπορεί να μου την πει η emmaki βέβαια με την

Αποσυνδεδεμένος Angel1ca

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 122
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #34 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 12:35:27 pm »
Γνωρίζω πολύ καλά ελληνικά και έχω επιχειρηματολογήσει πάνω στην άποψη ότι ο ποιοτικός εκπαιδευτικός λάμπει στον οποιονδήποτε χώρο και ανεξάρτητα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει... Δεν έχει σημασία αν είναι του δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα!
Το γεγονός ότι εμείς της ιδιωτικής εκπαίδευσης κρινόμαστε όχι μόνο από τον κάθε μαθητή αλλά και από το γονέα που εγείρει σε μας πολύ περισσότερες αξιώσεις απ' όσες στον καθηγητή του σχολείου (αλήθεια, κατηγορήθηκατε ποτέ από γονέα ως αποτυχημένοι, επειδή δεν καταφέρατε να συγκρατήσετε από την πενθήμερη το παιδί του, ενώ ο ίδιος πλήρωσε τα έξοδά του;) και ότι η δουλειά μας κρίνεται καθημερινά, γιατί δεν παρουσιαζόμαστε ως αναντικατάστατες αυθεντίες όπως ο δημόσιος εκπαιδευτικός, αλλά ως αναλώσιμοι αρωγοί, θα μπορούσε να υπονομεύσει την προσπάθεια του κάθε ιδιωτικού εκπαιδευτικού. Οι καλύτεροι φαίνονται στο χειροκρότημα.
Το γεγονός ότι το εκπαιδευτικό σύστημα έχει αποσαθρωθεί είναι προς γνώση του καθηγητή, πριν διοριστεί... Ότι υπάρχουν λύσεις ως αντίβαρο των προβλημάτων το απέδειξε ο Siobaras.
Αρνούμαι να απαξιώσω τον όποιο συνάδελφο (δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα) έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του (και όλοι γνωρίζουμε ότι αυτό συντελέστηκε μετά κόπων και βασάνων) και σέβεται το λειτούργημά του. Επομένως η πρώτη επιλογή του δημοψηφίσματος (Φταίνε κυρίως οι καθηγητές στο δημόσιο) μοιάζει ανεδαφική.
Κατηγορώ όμως ευθέως τον εκπαιδευτικό που έχασε τον προσανατολισμό του και αντιμετωπίζει ΜΟΝΟ ως μέσο βιοπορισμού την εργασία του. Το σύστημα φταίει, όχι επειδή καθιστά αδύνατο για τον καθηγητή να παράγει ποιοτικό έργο, αλλά γιατί αποδυνάμωσε το μεράκι του για ποιοτική δουλειά και αυτή η πραγματικότητα οδηγεί το μαθητή στα φροντιστήρια.
Αν το νερό της περιοχής μου χαρακτηρίζεται ως μη πόσιμο, τότε κινητοποιούμαι, ώστε να απαιτήσω αντιμετώπιση του προβλήματος από τους ιθύνοντες. Μέχρι να γίνει αυτό τοποθετώ ένα φίλτρο στη βρύση του νεροχύτη μου. Για την καθαρότητα του νερού που θα γεμίσει το ποτήρι μου ευθύνεται το φίλτρο κι όχι το βρώμικο νερό της περιοχής...(Αναγάγετε το εκπαιδευτικό σύστημα σε μη πόσιμο νερό, τον καθηγητή σε φίλτρο και συλλογιστείτε...)

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #35 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 12:41:18 pm »
τότε γιατί να μην γίνει αυτό που λες από την Α Λυκείου; Το λύκειο να είναι μόνο μαθήματα κατεύθυνσης και τίποτα άλλο! ακόμα καλύτερα!!  :P Αστιεύομαι

Παντού στο εξωτερικό, από όσα κράτη ξέρω τουλάχιστον, η δευτεροβάθμια γενική εκπαίδευση διαρκεί 6 χρόνια και όχι 5. Πουθενά στον κόσμο δεν παίρνει κάποιος απολυτήριο στα 5 χρόνια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Λες η Ελλάδα να ξεχωρίσει ; Πολύ αισιόδοξο μου ακούγεται.. (τώρα μπορεί να μου την πει η emmaki βέβαια με την

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #36 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 12:44:40 pm »

Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου επίσης στο ότι αν η ύλη ηταν 10 σελίδες πάλι όλοι θα πήγαιναν φροντιστήριο. Σίγουρα κάποιοι θα το σκεφτόταν να βάλουν το χέρι στην τσέπη αν έβλεπαν ότι και με το σχολείο τους βγαίνει η ύλη μια χαρά. Θα έλεγαν για τόσο μικρή ύλη να πάω φροντιστήριο;

δεν εχει μονο σημασια η ποσότητα...σε 30 μαθητων τμηματα μπορει ο καθηγητης να κανει οπως πρεπει το μαθημα;  και θα σου πω και ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #37 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 12:51:14 pm »
Angelica, εδώ (http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=290.msg360740#msg360740) έγραψες:
Κύριοι "πραγματικοί" εκπαιδευτικοί,
Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε πολλούς από εσάς (και όχι σε όλους, γιατί δε δύναμαι να ισοπεδώσω το λειτούργημα που όλοι υπηρετούμε) ...
Χάρη στη δική σας "ποιοτική" δουλειά, εγώ ο έμπορας της εκπαίδευσης μπορώ να βγάζω τα προς το ζην κάθε μήνα...
Σας οφείλω με λίγα λόγια την ύπαρξή μου...


και τώρα γράφεις:
η πρώτη επιλογή του δημοψηφίσματος (Φταίνε κυρίως οι καθηγητές στο δημόσιο) μοιάζει ανεδαφική.

Απο την μια λες ότι οφείλεις την ύπαρξή σου σε όσους δημόσιους εκπαιδευτικούς δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους και τους ευχαριστείς, και από την άλλη δεν δέχεσαι ότι ο μη ποιοτικός εκπαιδευτικός είναι η αιτία που πάνε φροντιστήριο τα παιδιά και το θεωρείς ανεδαφικό ως επιλογή σε αυτή την ψηφοφορία. Μα για αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν έρχονται σε σενα για μάθημα και έτσι εσύ ... υπάρχεις; πως λοιπόν είναι ανεδαφικό ως επιλογή;
Μας έχεις μπερδέψει λίγο...


@steven_seagal Συμφωνώ, εξάλλου τα πολυπληθή τμήματα το έχω βάλει στους παράγοντες στην 2η επιλογή της ψηφοφορίας
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 01:45:08 pm από killbill »

Αποσυνδεδεμένος Angel1ca

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 122
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #38 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 03:30:14 pm »
Κύριε killbill, σταμάτα να δοκησισοφείς και να με πατρονάρεις... Μήπως παρεκτρέπεσαι και θίγεσαι προσωπικά; Συγχώρα με, αλλά θα σου απαντήσω μία τελευταία φορά και δε θα σου επιτρέψω να με ξανατοποθετήσεις σε προσωπική αντιπαράθεση...
Αναφέρθηκα στην "ποιοτική" δουλειά πολλών και όχι όλων των συναδέλφων του Δημοσίου, γεγονός που συνεχίζεις να αγνοείς (γιατί άραγες) και το αιτιολόγησα ως εξής...

Κατηγορώ όμως ευθέως τον εκπαιδευτικό που έχασε τον προσανατολισμό του και αντιμετωπίζει ΜΟΝΟ ως μέσο βιοπορισμού την εργασία του. Το σύστημα φταίει, όχι επειδή καθιστά αδύνατο για τον καθηγητή να παράγει ποιοτικό έργο, αλλά γιατί αποδυνάμωσε το μεράκι του για ποιοτική δουλειά και αυτή η πραγματικότητα οδηγεί το μαθητή στα φροντιστήρια.

Υπάρχουν όμως και οι υπόλοιποι του συνόλου, τους οποίους σέβομαι, γιατί...

Αρνούμαι να απαξιώσω τον όποιο συνάδελφο (δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα) έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του (και όλοι γνωρίζουμε ότι αυτό συντελέστηκε μετά κόπων και βασάνων) και σέβεται το λειτούργημά του.


Επομένως συνεχίζω να θεωρώ την πρώτη επιλογή του δημοψηφίσματος ανεδαφική (αν δε σου αρέσει ο χαρακτηρισμός, αντικατάστησε τη λέξη με το ατελή), γιατί με ελαφριά ψυχή αδυνατώ να κατηγορήσω τόσο αβίαστα συναδέλφους... Η δεύτερη περίοδος της πρώτης επιλογής ξεκινά με προϋπόθεση "αν" και όχι με αιτιολόγηση... Προκρίνω λοιπόν να ολοκληρώσεις την πρώτη επιλογή με μία αιτιολογική πρόταση τύπου "γιατί ο δημόσιος εκπαιδευτικός προτιμά να κατηγορεί το σύστημα και να κρύβεται πίσω από αυτό, αντί να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την -έστω και λιγοστή- δυναμική που του προσφέρει, για να κάνει ποιοτική τη δουλειά του" και τα ξαναλέμε...

Από το να κατηγορούμε για τα πάντα το εκπαιδευτικό σύστημα, μήπως -λέω μήπως- θα έπρεπε να γίνει μία προσπάθεια αυτοκριτικής και -γιατί όχι;- να ζητηθεί η βοήθεια των εκπαιδευτικών που μπορούν να κάνουν ποιοτικά τη δουλειά τους, αν και υπάγονται στο ίδιο εκπαιδευτικό σύστημα;
Και ρωτώ: το εκπαιδευτικό σύστημα με τις δυσχέρειές του προϋπήρχε από τον καθένα μας... Γιατί λοιπόν όσοι διοριστήκατε, δε φροντίσατε να προετοιμαστείτε για αυτές, ώστε να μην έχουν ανάγκη οι μαθητές το δημόσιο; Σωστά γκρινιάζετε για τις δυσκολίες, αλλά ο μαθητής δεν ενδιαφέρεται ούτε ασχολείται με αυτές. Περιμένει να παράγετε έργο...

 

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #39 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 03:46:05 pm »
Απλά ας μην ξεχνάμε ότι δεν ξεκινούν και τελειώνουν όλα στον εκπαιδευτικό.
Όταν ο δάσκαλος προσπαθεί να κα΄νει μάθημα και δεν μπορεί γιατί κανένας δεν τον παρακολουθεί, αλλά το απόγευμα τον ψάχνουν για να τους κάνει ιδαίτερο πάνω στα ίδια που έλεγε στο σχολείο και να τους δώσει τις ίδιες ασκήσεις που έλυσε το πρωί στον πίνακα, τότε δεν φταέι ο δάσκαλος, αλλά φταίει η νοοτροπία που, δυστυχώς, έχει αποκτήσει ο Έλληνας για το δημόσιο σχολείο.....
Και φυσικά δεν αναφέρομαι σε όλους τους εκπαιδευτικούς ούτε και σε όλους τους μαθητές....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #40 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 03:55:55 pm »

Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου επίσης στο ότι αν η ύλη ηταν 10 σελίδες πάλι όλοι θα πήγαιναν φροντιστήριο. Σίγουρα κάποιοι θα το σκεφτόταν να βάλουν το χέρι στην τσέπη αν έβλεπαν ότι και με το σχολείο τους βγαίνει η ύλη μια χαρά. Θα έλεγαν για τόσο μικρή ύλη να πάω φροντιστήριο;

δεν εχει μονο σημασια η ποσότητα...σε 30 μαθητων τμηματα μπορει ο καθηγητης να κανει οπως πρεπει το μαθημα;  και θα σου πω και ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 04:00:00 pm από Ερση »

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #41 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 05:40:34 pm »
Θα προσεγγίσω το θέμα πάλι από διαφορετική οπτική γωνία, όπως έκανα και στην προηγούμενή μου απάντηση.

Πρώτα απ’ όλα θα επαναλάβω αυτό που είχα γράψει , (όπως και άλλοι συνάδελφοι) ότι ο ρόλος του σχολείου είναι διαφορετικός από αυτόν του φροντιστηρίου. Είναι ευρύτερος. Υπάρχει αλληλοεπικάλυψη ρόλων  στο θέμα της προετοιμασίας των μαθητών για τις πανελλαδικές ή τις σχολικές εξετάσεις.

Γιατί πηγαίνουν οι μαθητές στα φροντιστήρια ή τα ιδιαίτερα; Γιατί  τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα υπάρχουν. Έτσι απλά. Οι μαθητές και οι γονείς τους είναι ελεύθεροι να προτιμήσουν τη λύση του φροντιστηρίου ή του ιδιαίτερου. Θα μπορούσαμε  να μην μπούμε καθόλου στη λογική αναζήτησης των αιτίων που οι μαθητές πηγαίνουν στα φροντιστήρια. Θέλω να πω δηλ.ότι ο μαθητής είναι ελεύθερος να πάει ή να μην πάει φροντιστήριο, να αγοράσει 15 βοηθήματα ή κανένα, να τον βοηθήσουν 1-2-3 ‘ιδιαιτεράκηδες’, ο αδερφός του, η μάνα του, ο θείος του (μιας και σχεδόν σε κάθε οικογένεια υπάρχει και ένας εκπαιδευτικός  ;D) ή να τα κάνει όλα μόνος του. Αν στοχεύουμε μέσα από τη σύγκριση του φροντιστηρίου με το σχολείο να εντοπίσουμε αρνητικά στο σχολείο , αυτό είναι ένα άλλο θέμα και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί.

Το οξύμωρο είναι ότι από τη μία τα φροντιστήρια χαρακτηρίζονται από πολλούς ως ‘παραπαιδεία’ , ‘μάστιγα’ , όμως οι περισσότεροι γονείς τα επιλέγουν. Νομίζω δεν πρέπει να κατηγορούμε τα σχολεία για την ύπαρξη των φροντιστηρίων, αλλά να επαινούμε τα καλά φροντιστήρια που ξέρουν να διαφημίζουν το έργο τους και να υποστηρίζουν μέχρι το τέλος την υπόσχεση που δίνουν, ότι οι μαθητές τους θα προετοιμαστούν κατάλληλα ώστε να επιτύχουν στις σχολικές ή τις πανελλήνιες εξετάσεις. Το ‘προϊόν’ που ‘πλασάρουν’ τα φροντιστήρια είναι σαφώς πιο ελκυστικό από την κατάσταση που επικρατεί στα περισσότερα δημόσια σχολεία .

 Στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης η εξέλιξη τις τελευταίες δεκαετίες είναι σχεδόν μηδαμινή. Αντίθετα, τα φροντιστήρια του σήμερα έχουν εξελιχθεί πολύ συγκριτικά με τα φροντιστήρια της δεκαετίας του ’90. Πχ. τις προάλλες πήγα να ενημερωθώ από ορισμένα φροντιστήρια προκειμένου να εγγραφεί κάποιο συγγενικό μου πρόσωπο και έμεινα έκπληκτος. Μέχρι και οι ημερομηνίες των διαγωνισμάτων για το σχ. έτος 2010-11 έχουν ήδη βγει , για να μην πω για την επιπλέον στήριξη που παρέχεται στους μαθητές, ψυχολογική και μαθησιακή ( φροντιστήριο στο φροντιστήριο δηλ. ;D), τη βοήθεια στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού και άλλα. Αυτά όλα ήταν ανύπαρκτα πριν από 20 χρόνια και, όπως φαίνεται, είναι αποτέλεσμα του αυξημένου τα τελευταία χρόνια ανταγωνισμού στο χώρο της φροντιστηριακής εκπαίδευσης. Γιατί λοιπόν ένα μαθητής να μην επιλέξει το φροντιστήριο ή και το ιδιαίτερο αφού το πλαίσιο μάθησης και στήριξης είναι ανώτερο; Δεν εντοπίζω δηλ. το πρόβλημα σε μεμονωμένα άτομα, αλλά στο πλαίσιο, στο σύστημα. Οι ίδιοι καθηγητές που είναι σήμερα στα σχολεία ήταν χτες στα φροντιστήριο.

 Το σχολείο, τέλος, πρέπει να βελτιωθεί όχι για να γίνει ανταγωνιστικό σε σχέση με  το φροντιστήριο , άλλωστε οι ρόλοι τους είναι διαφορετικοί, αλλά για να έχει τη θέση που του αξίζει.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 05:42:38 pm από syrrahm »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182631
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 548
Σύνολο: 551

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.