0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: semeli ΠΕ02 στις Φεβρουαρίου 04, 2011, 12:00:52 amsteven_seagal, συμφωνώ... δυστυχως οταν μιλας για θεματα που εκθετουν τον κλαδο σε ολοκληρη την ελληνικη κοινωνια και μας εξευτελιζουν, οπως ιδιαιτεραδες , αποσπασεις κτλ εισπραττεις πολλα ''κοσμητικα'' επιθετα και εισαι persona non grata σε τετοια forum...να μιλαμε δηλαδη μονο για την ασχετη Διαμαντοπουλου , τον κακο φροντιστη , τα ανυπακουα παιδια που μας βασανιζουν και τα δικα μας να τα κρυβουμε κατα απο το χαλακι ''χαρακτηριζοντας τα ελαχιστες και ακραιες περιπτωσεις'' ..λες και απευθυνονται σε δημοσιογραφους ασχετους με τα εκπαιδευτικα ζητηματα...
steven_seagal, συμφωνώ...
Όταν μιλάμε όμως για τις δκές μας "βρομιές" οφείλουμε να τις εμφανίζουμε στην πραγματική τους διάσταση και να μην χρησιμοποιούμε τον γενικό και αφοριστικό λόγο με τον ίδιο τρόπο, όπως και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου.Συμφωνώ στο να καταργηθούν οι βυσματικές αποσπάσεις, αλλά θέλω να έχει τη δυνατότητα και κάποιος εκπαιδευτικός που μετά από χ χρόνια προσπάθειας δεν μπορει να αντέξει άλλο, να "παροπλιστεί" στη διοίκηση.Δεν γίνομαι χαιρέκακος ζητώντας την παραίτησή του... Είναι καλύτερα και γι' αυτόν και για τους μαθητές.Είμαι κάθετα αντίθετος με το να κάνει κάποιος εκπαιδευτικός ιδιαίτερα στους μαθητές του, αλλά θα δείξω και κατανόηση για κάποιον που συμπληρώνει λίγο το εισόδημά του, διατηρώντας την αξιοπρέπεια του...Γνωρίζω πως δεν ζω στην ιδανική πολιτεία του Πλάτωνα και δεν ζητώ σώνει και καλά οι εκπαιδευτικοί να πιουν το "κώνειο"Ενοχλούμαι πολύ όταν διαβάζω γενικούς αφορισμούς από "συνάδελφο", που στο 50% (το λιγότερο!) επιχειρηματολογεί με εμπάθεια ( ;;; ) και ακραίο τρόπο κατά των εκπαιδευτικών και γίνομαι καχύποπτος όταν αναμένεται στο εγγύς μέλλον μεγάλη επίθεση κατά του κλάδου...Και κάτι τελευταίο: Ούτε για αστείο δεν θα συσχέτιζα ποτέ την δουλειά μου με αυτή του "κτηνοτρόφου", όπως, αν θυμάμαι καλά, έκανες εσύ σε παλαιότερο μύνημά σου. Από τότε έγινα καχύποπτος... Μπορεί να κάνω λάθος και να είσαι πράγματι συνάδελφος...ΥΓ. Λόγω αναπλήρωσης, από το τέλος του Ιούνη και μετά σίγουρα δεν θα είμαστε συνάδελφοι...
παρατηρηση 2 ....αυτο που εσυ λες εμπαθεια εγω το λεω σκληρη πραγματικοτητα που την ζω καθημερινα..δεν μου αρεσει να ωραιοποιω καταστασεις , ουτε να μιλω ''για ελαχιστες και ακραιες εξαιρεσεις'' επιορκων....υπαρχει ενας μεγαλος αριθμος συναδελφων που με τις πραξεις τους εξευτελιζουν τον κλαδο..αυτους κατηγορω χωρις να μιλαω για ολους και απολυτα οπως (λανθασμενα) εχεις καταλαβει...παρατηρηση 3 ... μιλας για μεγαλη επικειμενη επιθεση εναντιον του κλαδου...η ''αυτοεπιθεση '' που δεχεται τοσα χρονια δεν σε ενοχλει ; και που εξαιτιας της βρισκουν πατημα υπουργειο , δημοσιογραφοι και λοιποι για να κατηγορουν και τους υπολοιπους ;
Παράθεση από: panos2 στις Φεβρουαρίου 04, 2011, 03:17:43 pmΌταν μιλάμε όμως για τις δκές μας "βρομιές" οφείλουμε να τις εμφανίζουμε στην πραγματική τους διάσταση και να μην χρησιμοποιούμε τον γενικό και αφοριστικό λόγο με τον ίδιο τρόπο, όπως και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου.Συμφωνώ στο να καταργηθούν οι βυσματικές αποσπάσεις, αλλά θέλω να έχει τη δυνατότητα και κάποιος εκπαιδευτικός που μετά από χ χρόνια προσπάθειας δεν μπορει να αντέξει άλλο, να "παροπλιστεί" στη διοίκηση.Δεν γίνομαι χαιρέκακος ζητώντας την παραίτησή του... Είναι καλύτερα και γι' αυτόν και για τους μαθητές.Είμαι κάθετα αντίθετος με το να κάνει κάποιος εκπαιδευτικός ιδιαίτερα στους μαθητές του, αλλά θα δείξω και κατανόηση για κάποιον που συμπληρώνει λίγο το εισόδημά του, διατηρώντας την αξιοπρέπεια του...Γνωρίζω πως δεν ζω στην ιδανική πολιτεία του Πλάτωνα και δεν ζητώ σώνει και καλά οι εκπαιδευτικοί να πιουν το "κώνειο"Ενοχλούμαι πολύ όταν διαβάζω γενικούς αφορισμούς από "συνάδελφο", που στο 50% (το λιγότερο!) επιχειρηματολογεί με εμπάθεια ( ;;; ) και ακραίο τρόπο κατά των εκπαιδευτικών και γίνομαι καχύποπτος όταν αναμένεται στο εγγύς μέλλον μεγάλη επίθεση κατά του κλάδου...Και κάτι τελευταίο: Ούτε για αστείο δεν θα συσχέτιζα ποτέ την δουλειά μου με αυτή του "κτηνοτρόφου", όπως, αν θυμάμαι καλά, έκανες εσύ σε παλαιότερο μύνημά σου. Από τότε έγινα καχύποπτος... Μπορεί να κάνω λάθος και να είσαι πράγματι συνάδελφος...ΥΓ. Λόγω αναπλήρωσης, από το τέλος του Ιούνη και μετά σίγουρα δεν θα είμαστε συνάδελφοι... παρατηρηση 1 ...ελπιζα ολοι να καταλαβουν οτι το κτηνοτροφος λεχθηκε με χιουμοριστικη διαθεση και οχι κυριολεκτικη...θα σε καλουσα να κανεις το ιδιοπαρατηρηση 2 ....αυτο που εσυ λες εμπαθεια εγω το λεω σκληρη πραγματικοτητα που την ζω καθημερινα..δεν μου αρεσει να ωραιοποιω καταστασεις , ουτε να μιλω ''για ελαχιστες και ακραιες εξαιρεσεις'' επιορκων....υπαρχει ενας μεγαλος αριθμος συναδελφων που με τις πραξεις τους εξευτελιζουν τον κλαδο..αυτους κατηγορω χωρις να μιλαω για ολους και απολυτα οπως (λανθασμενα) εχεις καταλαβει...παρατηρηση 3 ... μιλας για μεγαλη επικειμενη επιθεση εναντιον του κλαδου...η ''αυτοεπιθεση '' που δεχεται τοσα χρονια δεν σε ενοχλει ; και που εξαιτιας της βρισκουν πατημα υπουργειο , δημοσιογραφοι και λοιποι για να κατηγορουν και τους υπολοιπους ;
Καλό είναι να καταγγέλονται, χωρίς φόβο, οι λάθος συμπεριφορές εκπαιδευτικών εκεί που γίνονται. Στα γραφεία των εκπαιδευτικών, στις συνελεύσεις και στην μικροκοινωνία με όνομα και επώνυμο... Χωρίς γενικεύσεις...
Γίνεται τόσος πολύς θόρυβος για τα φροντιστήρια τα ιδιαίτερα που αναγκάζονται να πηγαίνουν τα παιδιά, για τις ώρες που χάνονται στα σχολεία οπότε δεν γίνεται σωστή προετοιμασία, και τώρα ξεπήδησε και το τηλεφροντιστήριο!Εγώ ένα πράγμα θα πω: τίποτα από τα παραπάνω δεν θα ήταν αναγκαίο, αν οι μαθητές ήξεραν να διαβάζουν και να οργανώνουν το διάβασμά τους. Δηλαδή στο πανεπιστήμιο πως κάναμε βρε παιδιά που ήταν και πολύ πιο δύσκολα, και είμασταν 150+ άτομα στο αμφιθέατρο; πηγαίναμε φροντιστήρια? ή μήπως μας ερχόταν η φώτιση από τη στιγμή που γινόμασταν φοιτητές και τα καταλαβαίναμε όλα? τότε (τουλάχιστον) δεν υπήρχαν πανεπιστημιακά φροντιστήρια οπότε αναγκαζόσουν να κολυμπησεις στα βαθια, και να στρωθείς να διαβάσεις μόνος σου.Απλά οι μαθητές σήμερα δεν ξέρουν, γιατί κανείς δεν τους έμαθε, να οργανώνουν το διάβασμά τους, να παλεύουν μόνοι τους, να ψάχνουν μόνοι τους. Θέλουν το φροντιστήριο που θα τους δώσει έτοιμες σημειώσεις, που θα τους πει ποιές ασκήσεις να λύσουν, ποιές σελίδες να διαβάσουν. Αν δεν πάνε φροντιστήριο δεν πρόκειται από μονοι τους να λύσουν καμία άσκηση. Αν το φροντιστήριο δεν τους πει ότι ξέρεις πρέπει να διαβάσεις αυτές τις σελίδες γιατί θα γράψεις διαγώνισμα το Σάββατο, δεν πρόκειται να διαβάσουν.Σου έβαλε το φροντιστήριο 3 ασκήσεις για την επόμενη φορά; τότε θα τις κάνει ο μαθητής. Δεν τους έβαλε καμία? τότε θα πει "α ωραία δεν μας έβαλε τίποτα"! Με λίγα λόγια οι μαθητές έχουν μάθει να τους παίρνουν από το χεράκι!Ειδικά σήμερα (που υπάρχει και το ιντερνετ, τα φορουμς κλπ όπου μπορεί ένας μαθητής να ψάξει και να βρει ότι θέλει πάνω σε ένα μάθημα), ένας μαθητής που ξέρει να διαβάζει, αντε και να αγοράσει και ένα βοήθημα και το κάνει φύλλο και φτερό, δεν έχει ανάγκη τίποτα ούτε και αν χάνονται ώρες στα σχολεία! αλλά πρέπει να ξέρει να διαβάζει καταρχήν...
Επιτέλους τη βρήκαμε τη λύση.Για την κατάντια της εκπαίδευσης σήμερα δε φταίει ούτε το υπουργείο, ούτε οι αδιάφοροι διορισμένοι καθηγητές, ούτε οι έμποροι της εκπαίδευσης, οι φροντιστηριάρχες.Φταίνε τα παιδιά που αντί να διαβάζουν τα μαθήματα τους και να παίζουν στις αλάνες όπως κάναμε εμείς τα παλιά, καλά χρόνια, ασχολούνται με αυτό το κατασκεύασμα του διαβόλου, το ίντερνετ.Τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα?
Απλά οι μαθητές σήμερα δεν ξέρουν, γιατί κανείς δεν τους έμαθε, να οργανώνουν το διάβασμά τους, να παλεύουν μόνοι τους, να ψάχνουν μόνοι τους.
Παράθεση από: killbill στις Μαρτίου 26, 2011, 06:20:39 amΑπλά οι μαθητές σήμερα δεν ξέρουν, γιατί κανείς δεν τους έμαθε, να οργανώνουν το διάβασμά τους, να παλεύουν μόνοι τους, να ψάχνουν μόνοι τους. ολα ειναι θεμα οικογενειας...μερικοι κανουν παιδια χωρις να ξερουν τι συνεπαγεται κατι τετοιο...αρχες και αξιες μηδεν...βουτηρομπεμπεδες που εχουν την βρισια ετοιμη στα χειλη μολις τους κανεις την παρατηρηση.απειλες και χειροδοκιες εναντιον εκπαιδευτικων στις ταξεις..κοριτσια με τα στηθη και τα οπισθια φορα παρτιδα που θεωρουν ντροπη να μην εχουν ξεκινησει προγαμιαιες σχεσεις μετα τα 15....τα 50ευρα τους περιμενουν για καθε σαββατιατικη εξοδο χωρις να εχουν μαθει πως αποκτιεται αυτο το χαρτονομισμα...κινητα , υπολογιστες και ξημεροβραδιασμα στο facebook χωρις κανεναν ελεγχο και περιορισμο...απο αυτη τη νεολαια περιμενεις να οργανωθει στον διαβασμα ; σαν ανεκδοτο μου ακουγεται..βεβαια ευτυχως υπαρχουν και οι εξαιρεσεις...παιδια που χαιρεσαι να συζητας μαζι τους που ζητουν επιπλεον δουλεια για το σπιτι που σεβονται τον ιδρωτα των γονιων τους...ποσα ειναι ομως αυτα σε σχεση με τη μαζα;
Παράθεση από: arlekinos στις Μαρτίου 26, 2011, 12:39:15 pmΕπιτέλους τη βρήκαμε τη λύση.Για την κατάντια της εκπαίδευσης σήμερα δε φταίει ούτε το υπουργείο, ούτε οι αδιάφοροι διορισμένοι καθηγητές, ούτε οι έμποροι της εκπαίδευσης, οι φροντιστηριάρχες.Φταίνε τα παιδιά που αντί να διαβάζουν τα μαθήματα τους και να παίζουν στις αλάνες όπως κάναμε εμείς τα παλιά, καλά χρόνια, ασχολούνται με αυτό το κατασκεύασμα του διαβόλου, το ίντερνετ.Τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα?Ρε φίλε μην τα παίρνεις, δεν κατηγόρησα ούτε τα παιδιά, ούτε το ίντερνετ. Είπα απλώς ότι αλλάξανε οι εποχές κι ότι πλέον αυτό το σύστημα δεν καλύπτει. Προσπαθούμε να δούμε τι φταίει. Χαλαρά...δεν υπάρχει λόγος να ανεβάζουμε τους τόνους. Λέμε ο καθένας τη σκέψη του. Άδικο έχω; Δεν αλλάξανε οι εποχές; Μέσα σε μια 20ετία όλα είναι εντελώς διαφορετικά. Το μόνο που υποστήριξα είναι ότι τα παιδιά έχασαν την δυναμικότητά τους, για το οποίο ευθύνεται νομίζω το γενικότερο κλίμα της εποχής.