0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
mk75, τους ίδιους προβληματισμούς μοιράζομαι κι εγώ μαζί σου και το υπουργείο θα πρέπει να το διευκρινίσει αυτό!Έκλεισαν που έκλεισαν όλες οι οργανικές της γαλλικής από το λύκειο, σιγά σιγά και σταθερά μετά τη μεταρρύθμιση Αρσένη , δε βλέπω φως της παραμικρής ανάκτησης όσων υπήρχαν στο παρελθόν. Κι εμείς τί θα κάνουμε ρε παιδιά? Θα τρέχουμε από σχολείο σε σχολείο όποτε τα παιδιά επιλέξουν το μάθημά μας, σαν τους τσιγγάνους και άμα δεν το επιλέγουν δηλάδή τί θα κάνουμε? Θα καθόμαστε στον άξονα?Σχετικά με το κλείσιμο του τμήματός μας αγαπητή gallikou, συμφωνώ και επαυξάνω, για να μη σου πω ότι θα έπρεπε εδώ και μια πενταετία να το είχαν κλείσει! Παράγει μόνο ανέργους οι οποίοι και δεν έχουν ΚΑΜΙΑ επαγγελματική προοπτική (-μόνο φροντιστηρια-ιδιαίτερα με όρους που τους ξέρουμε καλά). Ας το μετονομάσουν, ας αλλάξουν και το πρόγραμμα, ας γίνουν πιο ολιστικές οι σπουδές πιο γενικές να είναι γενικά μόρφωση -ΕΤΣΙ ΔΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ "ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ" - να σε διορίσει ντε και καλά επειδή τελείωσες μια "καθηγητική" σχολή. Υπεραρκούμε οι πτυχιούχοι της Γαλλικής Φιλολογίας για τουλάχιστον μια δεκαετία, για να μην πω εικοσαετία, κι αν οι συνθήκες το διατάξουν, τμήμα δημιουργείται στο άψε σβήσε!
Παράθεση από: Green στις Μάρτιος 29, 2011, 12:47:51 μμΘα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Βιολογική Γεωργία είναι πια επιστήμες αιχμής και τομείς που θα έπρεπε επιτέλους να επενδύσει και αυτή η χώρα των δημοσίων υπαλλήλων; Θα μείνουμε ακόμα κολλημένοι στις επαγγελματικές εναλλακτικές του "γιατρός, δικηγόρος ή δάσκαλος"; Μα φτάσαμε πια στο 2011... Μυαλό δεν βάζουμε τελικά, επιμένουμε στις επιλογές που μας έριξαν έξω ως κράτος.Κάποια πρώτα σχόλια:Το περιβάλλον ΔΕΝ είναι επιστήμη. Επιστήμη είναι ο κλάδος που ονομάζεται π.χ. Φυσική Περιβάλλοντος κλπ (υπάρχουν πολλοί τομείς σχετιζόμενοι με το περιβάλλον, κυρίως από Φυσική, Χημεία και Βιολογία).Ο Αγροτουρισμός ΔΕΝ είναι επιστήμη. Κάπως αλλιώς μπορείς να το ονομάσεις ίσως (δεν είμαι γλωσσολόγος και ούτε θυμάμαι τον ακριβή χαρακτηρισμό).Η Γενετική είναι κλάδος της Βιολογίας, οπότε ενσωματώνεται στο μάθημα της Βιολογίας, που απλά πρέπει να ενισχυθεί (αντί να μειώνεται ή σχεδόν καταργείται).Οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ΔΕΝ είναι επιστήμη. Είναι εφαρμογή από έρευνες στη Φυσική κυρίως.Η Βιολογική Γεωργία ΔΕΝ είναι επιστήμη, με την αυστηρή έννοια. Έτσι κι αλλιώς δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να διδάσκεται σε σχολείο, και κυρίως, γιατί! Κάλλιστα μπορεί να ενσωματωθεί σαν παράρτημα κλπ στο αντίστοιχο μάθημα της Βιολογίας, και να δίνεται π.χ. σαν εργασία.
Θα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Βιολογική Γεωργία είναι πια επιστήμες αιχμής και τομείς που θα έπρεπε επιτέλους να επενδύσει και αυτή η χώρα των δημοσίων υπαλλήλων; Θα μείνουμε ακόμα κολλημένοι στις επαγγελματικές εναλλακτικές του "γιατρός, δικηγόρος ή δάσκαλος"; Μα φτάσαμε πια στο 2011... Μυαλό δεν βάζουμε τελικά, επιμένουμε στις επιλογές που μας έριξαν έξω ως κράτος.
τα λατινικα επανηλθαν δριμυτερα και ως υποχρεωτικα και ως επιλογης στην γ' λυκειου
Eπειδή μιλάμε για περιβαλλοντικές επιστήμες και όχι οικολογία (είναι διαφορετικοί τομείς), θεωρώ ότι η μελέτη περιβάλλοντος πρέπει να ενισχυθεί μιας και είναι πιο ανθρωποκεντρική και μπορεί να περιλαμβάνει και δραστηριότητες - βιωματική μάθηση.Όσο για τη βιολογική γεωργία και γενικά ενασχόληση με φυτά, απλά να θυμήσω το έχω γράψει και σε άλλο Topic ότι το Garden based learning είναι πολύ διαδεδομένο σε σχολεία του Λονδίνου, Η ενασχόληση με τη κηπουρική και φυτά προσφέρει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ να δημιουργήσουν projects, να κάνουν έρευνα (Σχετικά απλή) και να ασχοληθούν με το περιβάλλον. Πολλά πανεπιστήμια στο εξωτερικό εμβαθύνουν ιδιαίτερα στις θετικές επιδράσεις του garden based learning σε παιδιά δημοτικού, αλλά αν συνδυαστεί και με projects τόσο στα γυμνάσια όσο και λύκεια. ΘΕωρώ ότι ο κλάδος γεωπόνων-δασολόγων είναι ο κατεξοχήν αρμόδιος να ασχοληθεί με τη παραπάνω δραστηριότητα. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί οι χημικοί διδάσκουν ως Α ανάθεση τη Βιολογία, όταν ελαχιστότατα μαθήματα Βιολογίας έχουν διδαχθεί σε σύγκριση με γεωπόνους-δασολόγους, κλάδος ΠΕ14.04 και ΠΕ14.05. Ο κλάδος γεωπονίας θεωρείται διεθνώς εφαρμοσμένη βιολογική επιστήμη (διδάσκεται διεθνώς, σε όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου ξεχωριστά μαθήματα με τίτλου, όπως Οικολογία, Γενετική, Βιοτεχνολογία, Βιολογία κυττάρου, Βιοχημεία, Μοριακή Βιολογία, Ζωολογία, βοτανική κ.τ.λ. Εννοείται ότι το μάθημα Βιολογίας μετά τους βιολόγους φυσικά θα έπρεπε ο επόμενος κλάδος ανάθεσης να ήταν οι γεωπόνοι-δασολόγοι. Oι φυσικοί και χημικοί έχουν διδαχθεί τα παραπάνω μαθήματα και διδάσκουν τη Βιολογία ως Α ανάθεση;;
Παράθεση από: steven_seagal στις Μάρτιος 29, 2011, 08:22:14 μμτα λατινικα επανηλθαν δριμυτερα και ως υποχρεωτικα και ως επιλογης στην γ' λυκειουΠάντα είχα απορία γιατί μαθαίναν τη χρήση (προφάνως δεν μαθαίνουν ουσιαστικά την γλώσσα) τους τότε τριτοδεσμίτες και αντίστοιχα σήμερα στην ανάλογη κατεύθυνση, αυτής της νεκρής γλώσσας. Τόσο πολύ χρειάζεται στην ορολογία της νομικής; Δεν μπορούν να μάθουν τα βασικά στο πρώτο έτος της αντίστοιχης σχολής;