*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγές στο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 219223 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #392 στις: Μάρτιος 29, 2011, 06:54:20 μμ »
mk75, τους ίδιους προβληματισμούς μοιράζομαι κι εγώ μαζί σου και το υπουργείο θα πρέπει να το διευκρινίσει αυτό!
Έκλεισαν που έκλεισαν όλες οι οργανικές της γαλλικής από το λύκειο, σιγά σιγά και σταθερά μετά τη μεταρρύθμιση Αρσένη  >:( , δε βλέπω φως της παραμικρής ανάκτησης όσων υπήρχαν στο παρελθόν. Κι εμείς τί θα κάνουμε ρε παιδιά? Θα τρέχουμε από σχολείο σε σχολείο όποτε τα παιδιά επιλέξουν το μάθημά μας, σαν τους τσιγγάνους και άμα δεν το επιλέγουν δηλάδή τί θα κάνουμε? Θα καθόμαστε στον άξονα?

Σχετικά με το κλείσιμο του τμήματός μας αγαπητή gallikou, συμφωνώ και επαυξάνω, για να μη σου πω ότι θα έπρεπε εδώ και μια πενταετία να το είχαν κλείσει! Παράγει μόνο ανέργους οι οποίοι και δεν έχουν ΚΑΜΙΑ επαγγελματική προοπτική (-μόνο φροντιστηρια-ιδιαίτερα με όρους που τους ξέρουμε καλά). Ας το μετονομάσουν, ας αλλάξουν και το πρόγραμμα, ας γίνουν πιο ολιστικές οι σπουδές πιο γενικές να είναι γενικά μόρφωση -ΕΤΣΙ ΔΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ "ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ" - να σε διορίσει ντε και καλά επειδή τελείωσες μια "καθηγητική" σχολή. Υπεραρκούμε οι  πτυχιούχοι της Γαλλικής Φιλολογίας για τουλάχιστον μια δεκαετία, για να μην πω εικοσαετία, κι αν οι συνθήκες το διατάξουν, τμήμα δημιουργείται στο άψε σβήσε!
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:22:07 »

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #393 στις: Μάρτιος 29, 2011, 06:55:16 μμ »
Συγνώμη, πήγα να κάνω παράθεση σε άλλο τόπικ! :P
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #394 στις: Μάρτιος 29, 2011, 06:57:50 μμ »
Θα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Βιολογική Γεωργία είναι πια επιστήμες αιχμής και τομείς που θα έπρεπε επιτέλους να επενδύσει και αυτή η χώρα των δημοσίων υπαλλήλων; Θα μείνουμε ακόμα κολλημένοι στις επαγγελματικές εναλλακτικές του "γιατρός, δικηγόρος ή δάσκαλος"; Μα φτάσαμε πια στο 2011...
Μυαλό δεν βάζουμε τελικά, επιμένουμε στις επιλογές που μας έριξαν έξω ως κράτος.


Κάποια πρώτα σχόλια:
Το περιβάλλον ΔΕΝ είναι επιστήμη. Επιστήμη είναι ο κλάδος που ονομάζεται π.χ. Φυσική Περιβάλλοντος κλπ (υπάρχουν πολλοί τομείς σχετιζόμενοι με το περιβάλλον, κυρίως από Φυσική, Χημεία και Βιολογία).
Ο Αγροτουρισμός ΔΕΝ είναι επιστήμη. Κάπως αλλιώς μπορείς να το ονομάσεις ίσως (δεν είμαι γλωσσολόγος και ούτε θυμάμαι τον ακριβή χαρακτηρισμό).
Η Γενετική είναι κλάδος της Βιολογίας, οπότε ενσωματώνεται στο μάθημα της Βιολογίας, που απλά πρέπει να ενισχυθεί (αντί να μειώνεται ή σχεδόν καταργείται).
Οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ΔΕΝ είναι επιστήμη. Είναι εφαρμογή από έρευνες στη Φυσική κυρίως.
Η Βιολογική Γεωργία ΔΕΝ είναι επιστήμη, με την αυστηρή έννοια. Έτσι κι αλλιώς δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να διδάσκεται σε σχολείο, και κυρίως, γιατί! Κάλλιστα μπορεί να ενσωματωθεί σαν παράρτημα κλπ στο αντίστοιχο μάθημα της Βιολογίας, και να δίνεται π.χ. σαν εργασία.



Eπειδή μιλάμε για περιβαλλοντικές επιστήμες και όχι οικολογία (είναι διαφορετικοί τομείς), θεωρώ ότι η μελέτη περιβάλλοντος πρέπει να ενισχυθεί μιας και είναι πιο ανθρωποκεντρική και μπορεί να περιλαμβάνει και δραστηριότητες - βιωματική μάθηση.
Όσο για τη βιολογική γεωργία και γενικά ενασχόληση με φυτά, απλά να θυμήσω το έχω γράψει και σε άλλο Topic ότι το Garden based learning είναι πολύ διαδεδομένο σε σχολεία του Λονδίνου, Η ενασχόληση με τη κηπουρική και φυτά προσφέρει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ να δημιουργήσουν projects, να κάνουν έρευνα (Σχετικά απλή) και να ασχοληθούν με το περιβάλλον. Πολλά πανεπιστήμια στο εξωτερικό εμβαθύνουν ιδιαίτερα στις θετικές επιδράσεις του garden based learning σε παιδιά δημοτικού, αλλά αν συνδυαστεί και με projects τόσο στα γυμνάσια όσο και λύκεια. ΘΕωρώ ότι ο κλάδος γεωπόνων-δασολόγων είναι ο κατεξοχήν αρμόδιος να ασχοληθεί με τη παραπάνω δραστηριότητα.

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί οι χημικοί διδάσκουν ως Α ανάθεση τη Βιολογία, όταν ελαχιστότατα μαθήματα Βιολογίας έχουν διδαχθεί σε σύγκριση με γεωπόνους-δασολόγους, κλάδος ΠΕ14.04 και ΠΕ14.05. Ο κλάδος γεωπονίας θεωρείται διεθνώς εφαρμοσμένη βιολογική επιστήμη (διδάσκεται διεθνώς, σε όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου ξεχωριστά μαθήματα με τίτλου, όπως Οικολογία, Γενετική, Βιοτεχνολογία, Βιολογία κυττάρου, Βιοχημεία, Μοριακή Βιολογία, Ζωολογία, βοτανική κ.τ.λ. Εννοείται ότι το μάθημα Βιολογίας μετά τους βιολόγους φυσικά θα έπρεπε ο επόμενος κλάδος ανάθεσης να ήταν οι γεωπόνοι-δασολόγοι.
Oι φυσικοί και χημικοί έχουν διδαχθεί τα παραπάνω μαθήματα και διδάσκουν τη Βιολογία ως Α ανάθεση;;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 29, 2011, 07:22:50 μμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #395 στις: Μάρτιος 29, 2011, 07:16:29 μμ »
Κι εγω συμφωνω,με συναδερφους ΠΕ05.Ας το κλεισουν το τμημα μας,δεν εχει νοημα να βγαινουν ανεργοι,οι οποιοι τρεφουν και φρουδες ελπιδες οτι θα υπαρχουν θεσεις για αυτους στον επομενο ΑΣΕΠ.Εδω δεν μπορουν να παρουν εμας της β φουρνιας που εχουμε μεινει ολοι εκτος φετος.Και δε φτανει που εχουμε τα χειροτερα θεματα και ευρος υλης, απο ολους τους ξενογλωσσους στον ασεπ-μια ματια στις βαθμολογιες μας ειναι αποκαλυπτικη-σε λιγο θα μας πετανε κι ενα σφουγγαροπανο στα μουτρα για να παιρνουμε και τις γωνιες σε καθε ενα απο τα 8 σχολεια που θα κανουμε τουρνε.Μας καθηλωσαν 6 χρονια στο δημοτικο,με ενα 2ωρο στην πεμπτη και εκτη,ΧΩΡΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ,μας διελυσαν στο γυμνασιο,τωρα ηρθε και το λυκειο.Θλιβομαι να παρακολουθω την επαγγελματικη εξαθλιωση ικανοτατων συναδερφων

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:22:07 »

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #396 στις: Μάρτιος 29, 2011, 08:22:14 μμ »
τα λατινικα επανηλθαν δριμυτερα και ως υποχρεωτικα και ως επιλογης στην γ' λυκειου

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #397 στις: Μάρτιος 29, 2011, 08:23:06 μμ »
Μέχρι σήμερα η συμμετοχή μαθητών/εκπαιδευτικών των γυμνασίων/λυκείων σε προγράμματα καινοτόμων δράσεων (περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, αγωγής υγείας και πολιτιστικά) ήταν εθελοντική και οι ολιγομελείς μαθητικές ομάδες δούλευαν με τους καθηγητές τους σε ώρες εκτός σχολικού ωραρίου (απογεύματα, σαββατοκύριακα ή αργίες). Ένα άλλο καινοτόμο πρόγραμμα, του οποίου το "μικρόβιο" έχουν αρχίσει δειλά-δειλά να κολλάνε μαθητές και εκπαιδευτικοί τα τελευταία χρόνια είναι οι λέσχες ανάγνωσης μαθηματικών. Ασχολούνται, βασικά, με το πάντρεμα μαθηματικών και λογοτεχνίας/τέχνης ανακαλύπτοντας νέα φωτεινά μονοπάτια στο λαβύρινθο των αριθμών με μια διαφορετική, γοητευτική προσέγγιση. Μαζεύονται Παρασκευές η Σάββατα απογεύματα, όχι πάντα στο χώρο του σχολείου, αλλά και σε ένα σπίτι, στο πολιτιστικό κέντρο του δήμου της περιοχής, σε μια καφετέρια για να διαβάσουν, να συζητήσουν, να πειραματιστούν, να αυτοσχεδιάσουν, να δημιουργήσουν ή να ονειρευτούν... Και αναρωτιέμαι: τι θα γίνει αν οι δραστηριότητες αυτές ενταχθούν στο αναλυτικό πρόγραμμα του νέου σχολείου; Δεν θέλω να είμαι απαισιόδοξος, αλλά ήμουν πάντα της άποψης πως αν θέλεις να καταστρέψεις ένα μάθημα ή μια εκπαιδευτική δραστηριότητα, τότε κάν' το μάθημα με τον κλασικό τρόπο: βάλτο στο ωρολόγιο πρόγραμμα, βάλε απουσίες, διαγωνίσματα και υποχρεωτικές εργασίες. Ίσως το πείραμα πετύχει, αλλά με το κόστος να έχει χαθεί η ευκαιρία να ξεφύγει ο μαθητής από το αυστηρό σχολικό πλαίσιο, την καθορισμένη ύλη του σχολικού βιβλίου και τη μιζέρια της σχολικής καθημερινότητας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 29, 2011, 08:37:22 μμ από DM »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #398 στις: Μάρτιος 29, 2011, 09:21:49 μμ »
τα λατινικα επανηλθαν δριμυτερα και ως υποχρεωτικα και ως επιλογης στην γ' λυκειου

Πάντα είχα απορία γιατί μαθαίναν τη χρήση (προφάνως δεν μαθαίνουν ουσιαστικά την γλώσσα) τους τότε τριτοδεσμίτες και αντίστοιχα σήμερα στην ανάλογη κατεύθυνση, αυτής της νεκρής γλώσσας. Τόσο πολύ χρειάζεται στην ορολογία της νομικής; Δεν μπορούν να μάθουν τα βασικά στο πρώτο έτος της αντίστοιχης σχολής;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #399 στις: Μάρτιος 29, 2011, 09:28:56 μμ »

Eπειδή μιλάμε για περιβαλλοντικές επιστήμες και όχι οικολογία (είναι διαφορετικοί τομείς), θεωρώ ότι η μελέτη περιβάλλοντος πρέπει να ενισχυθεί μιας και είναι πιο ανθρωποκεντρική και μπορεί να περιλαμβάνει και δραστηριότητες - βιωματική μάθηση.
Όσο για τη βιολογική γεωργία και γενικά ενασχόληση με φυτά, απλά να θυμήσω το έχω γράψει και σε άλλο Topic ότι το Garden based learning είναι πολύ διαδεδομένο σε σχολεία του Λονδίνου, Η ενασχόληση με τη κηπουρική και φυτά προσφέρει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ να δημιουργήσουν projects, να κάνουν έρευνα (Σχετικά απλή) και να ασχοληθούν με το περιβάλλον. Πολλά πανεπιστήμια στο εξωτερικό εμβαθύνουν ιδιαίτερα στις θετικές επιδράσεις του garden based learning σε παιδιά δημοτικού, αλλά αν συνδυαστεί και με projects τόσο στα γυμνάσια όσο και λύκεια. ΘΕωρώ ότι ο κλάδος γεωπόνων-δασολόγων είναι ο κατεξοχήν αρμόδιος να ασχοληθεί με τη παραπάνω δραστηριότητα.

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί οι χημικοί διδάσκουν ως Α ανάθεση τη Βιολογία, όταν ελαχιστότατα μαθήματα Βιολογίας έχουν διδαχθεί σε σύγκριση με γεωπόνους-δασολόγους, κλάδος ΠΕ14.04 και ΠΕ14.05. Ο κλάδος γεωπονίας θεωρείται διεθνώς εφαρμοσμένη βιολογική επιστήμη (διδάσκεται διεθνώς, σε όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου ξεχωριστά μαθήματα με τίτλου, όπως Οικολογία, Γενετική, Βιοτεχνολογία, Βιολογία κυττάρου, Βιοχημεία, Μοριακή Βιολογία, Ζωολογία, βοτανική κ.τ.λ. Εννοείται ότι το μάθημα Βιολογίας μετά τους βιολόγους φυσικά θα έπρεπε ο επόμενος κλάδος ανάθεσης να ήταν οι γεωπόνοι-δασολόγοι.
Oι φυσικοί και χημικοί έχουν διδαχθεί τα παραπάνω μαθήματα και διδάσκουν τη Βιολογία ως Α ανάθεση;;

Όταν δεν έχουν λυθεί ακόμα τα στοιχειώδη προβλήματα στην ελληνική εκπαίδευση, δεν έχει νόημα να μιλάμε για τόσο δραστική αλλαγή του προγράμματος με μαθήματα τύπου βιολογικής γεωργίας κλπ. Δεν είναι το θέμα πως θα διοριστούν οι γεωπόνοι (που κανονικά θα πρέπει να διορίζονται ή/και γενικά να δουλεύουν στην παραγωγή και όχι σε σχολεία, τουλάχιστον δεν βλέπω καμία αναγκαιότητα αυτή τη στιγμή).
Από την άλλη, τα θέματα περιβάλλοντος άπτονται άμεσα τις επιστήμες της φυσικής και της βιολογίας (και σε κάποιο βαθμό της χημείας). Οπότε μπορούν να υπερκαλυφθούν από αυτά τα μαθήματα, με κατάλληλη αλλαγή της ύλης (και φυσικά κατάλληλη επιμόρφωση των διδασκόντων).
Όσον αφορά τις β' αναθέσεις κλπ.. πάγια θέση μου (και το πιο λογικό άλλωστε) είναι ο καθένας να διδάσκει αποκλειστικά το αντικείμενό του, με μοναδική εξαίρεση ακριτικά μέρη και νησιά, όπου πρακτικά θα προκύπτουν ζητήματα β' ανάθεσης.
Με τόση ανεργία στους βιολόγους, δεν βλέπω τον λόγο οι γεωπόνοι να διδάσκουν βιολογία.. Έκαστος στο είδος του και στον χώρο του.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #400 στις: Μάρτιος 29, 2011, 09:44:23 μμ »
Πρέπει να επισημάνουμε ένα  βασικό σημείο: ότι οι μαθητές θα υποχρεώνονται απ’ την β λυκείου  να επιλέξουν μεταξύ δύο κατευθύνσεων.  Με την επιλογή που θα κάνουν θα μπορούν στην Γ λυκείου να έχουν μια ακόμη, την ενδιάμεση ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ (Κοινωνικές-Οικονομικές Επιστήμες).
Και κατά πάσα πιθανότητα προς τα εκεί θα καταλήξουν οι περισσότεροι. Είναι το αντίστοιχο της παλιάς τέταρτης δέσμης.
Αυτή η ομάδα  μαθητών μπορεί να προέρθει και απ’ τις δύο κατευθύνσεις της β λυκείου που συγκλίνουν  στα μαθηματικά ,τις αρχές οικονομίας , την γλώσσα  και την ιστορία. Αλλά οι περισσότεροι θα προέρχονται απ’ την Β κατεύθυνση που έχει κάποια σχετικά επιλεγόμενα μαθήματα.
Το κακό είναι ότι υπάρχει πλήρης αντιδιαστολή μεταξύ θετικών και θεωρητικών μαθημάτων από την β τάξη του λυκείου, δηλαδή ένα μεγάλο μέρος μαθητών θα εμβαθύνουν σε γνώσεις θετικών επιστημών αγνοώντας παντελώς σημαντικές κοινωνικές και ανθρωπιστικές επιστήμες και αντίστροφα. Πχ η βιολογία. Είναι ένα μάθημα για όλους. Δεν είναι απαράδεκτο ένας να μην έχει ς ιδέα για την οργάνωση της ζωής ή την θεωρία της εξέλιξης;
Ή αντίστροφα ένας μαθητής να μην έχει ακούσει ποτέ για τον Καντ και τον Σαρτρ;
Αυτά δεν αποτελούν ουσιαστική μόρφωση και ερέθισμα; πότε θα τα δεχθεί κάποιος; στην δια βίου μάθηση;

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #401 στις: Μάρτιος 29, 2011, 10:01:33 μμ »
Για να δουλέψουν επιστημονικοί κλάδοι στην παραγωγή, θα πρέπει η κοινωνία και οι νέοι άνθρωποι να αλλάξουν στάση απέναντι στη γεωργία. Για να αλλάξει η στάση απέναντι στη γεωργία δεν αρκεί σε καμία περίπτωση οι μαθητές να μάθουν απλά θεωρητικά τι είναι η βιολογική γεωργία. Άσε που οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι είναι βιολογική γεωργία. Σου λέει ο άλλος βιολογική γεωργία είναι η γεωργία χωρίς χημικά (φυσικά και δεν είναι αυτό). Πρέπει ιδιαίτερα τα απιδιά της πόλης να έρθπουν σε επαφή με το έδαφος, τα φυτά, τα ζώα, με τη φροντίδα των φυτών. Και αυτό μόνο μέσα από πρακτική άσκηση θα γίνει και όχι με θεωρητικές βάσεις.

Καταλάβετε κάτι: θέλουν να ωθήσουν την Ελλάδα στο να μην παράγει τίποτα. Σου λένε παγκοσμιοποίηση, δεν χρειάζεται να παράγεις διότι στα φέρνουν με το εμπόριο από έξω. Αυτό θα είναι και το τελικό σκαλοπάτι χρεωκοπίας και θανάτου της χώρας μας. ΜΙα χώρα που ο μόνος τομέας, στο οποίο μπορεί να στηριχτεί είναι ο γεωργικός (έρευνα για νέες ποικιλίες, έρευνα για νέες δυναμικές καλλιέργεις, ενημέρωση πολιτών κ.τ.λ.), προσπαθεί να στηριχτεί στον τουρισμό και εμπόριο. Εμπόριο προιόντων μάλιστα που ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΑΡΑΓΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΧΩΡΑ. Το μεγαλύτερο ποσοστό προιόντων είναι απομιμήσεις ή έρχονται από το εξωτερικό. Για αυτό άλλωστε στην Ελλάδα ζητάνε τόσους πλασιέ και πωλητές. Πλασιές πτυχιούχους με διδακτορικά για να πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες μήπως και οι απεγνωσμένοι έμποροι βγάλουν κάνα φράγκο. Στα αλήθεια αφού το πανεπιστήμιο και το κράτος τόσο νοιάζεται γιατο μέλλον της χώρας γιατί δεν κάνει μια σχολή τεχνικής των πωλήσεων;

Mέσα από την εκπαίδευση μπορούν να προσφέρουν πολλοί κλάδοι, ώστε να αλλάξουν αντίληψη και στάση ζωής οι νέοι.

Και αν το πάμε έτσι ούτε δουλειά των χημικών είναι η εκπαίδευση, αφού κυρίως αυτοί θα πρέπει να απασχολούνται σε βιομηχανίες που έχει η χώρα και στην έρευνα παραγωγής νέων ανταγωνιστικών χημικών προϊόντων. Μήπως όμως δεν έχει καμία τέτοια βιομηχανία η Ελλάδα και το παίζουμε τώρα ότι ο χημικός= εκπαιδευτικός;;  Μήπως οι βιομήχανοι γελάνε όταν ακούνε για χημική έρευνα στην Ελλάδα;

Aς μην κοροϊδευόμαστε πίσω από τις πλάτες μας,  η ποιότητα της παιδείας δεν καθορίζεται από το αν θα διδαχθούν τα παιδιά λίγα πράγματα για το περιβάλλον ή 200 ώρες χημείας και μαθηματικών, αλλά κυρίως από τις υποδομές που έχουν τα σχολεία, την μεταδοτικότητα των εκπαιδευτικών και την ανάπτυξη κριτικής σκέψης από τους μαθητές.

Και αυτίο που λένε κάποιοι ας επιλέξουν οι μαθητές τι θέλουν, είναι μια ηλιθότητα (συγνώμη για την έκφραση). Η κοινωνία θέτει πάντα τα ιδεώδη στην εκπαίδευση και όχι ο μαθητής. Αν οι μαθητές επέλεγαν σας πληροφορώ δεν θα επέλεγανν μαθηματικά και φιλολογικά, αλλά παιχνίδι και μπάλα

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #402 στις: Μάρτιος 29, 2011, 10:12:47 μμ »
τα λατινικα επανηλθαν δριμυτερα και ως υποχρεωτικα και ως επιλογης στην γ' λυκειου

Πάντα είχα απορία γιατί μαθαίναν τη χρήση (προφάνως δεν μαθαίνουν ουσιαστικά την γλώσσα) τους τότε τριτοδεσμίτες και αντίστοιχα σήμερα στην ανάλογη κατεύθυνση, αυτής της νεκρής γλώσσας. Τόσο πολύ χρειάζεται στην ορολογία της νομικής; Δεν μπορούν να μάθουν τα βασικά στο πρώτο έτος της αντίστοιχης σχολής;


αυτό συμβαίνει τιμής ένεκεν διότι τα λατινικά είναι η γλώσσα των κλασικών σπουδών ,αντίστοιχα στα λύκεια του εξωτερικού οι μαθητές ανάλογης κατευθυνσης μαθαίνουν αρχαία ελληνικά ,προσωπικά το έχω δει να συμβαίνει στην Ιταλία ,πάντως όποιος κατέχει την λατινική και θέλει στη συνέχεια να μάθει κάποια λατινογενή γλώσσα θα του είναι παιχνιδάκι ,άσε που είναι ένα μάθημα που περισσότερο πριμοδοτεί το μαθητή παρά τον δυσκολευει ,μικρή ύλη -εύκολη γραμματική και σύνταξη ,παιδική μετάφραση ,οπότε καλό είναι που υπάρχει , οι περισσότεροι γράφουν 19-20

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #403 στις: Μάρτιος 29, 2011, 10:33:16 μμ »
Οι γνωστές... διαρροές μας ενημερώνουν ότι τα θρησκευτικά επιστρέφουν στη λίστα των υποχρεωτικών μαθημάτων στην Α και Β λυκείου!
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=12175:oi-allages-stin-a-kai-b-likeiou-olo-to-sxedio-tou-ippaideias-mono-sto-esos&Itemid=1796
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #404 στις: Μάρτιος 29, 2011, 10:36:41 μμ »
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ; Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως

αυτό τώρα τί είναι μανικιούρ -πεντικιούρ;;;;ήμαρτον με τα θρησκευτικά

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #405 στις: Μάρτιος 29, 2011, 10:56:37 μμ »
Αισθητική και μ....ες!
Γενικά βλέπω ότι απλά καταστρέφουν αντί να βελτιώσουν. Αυτός είναι και ο σκοπός τους άλλωστε.
Επίσης πρέπει να γίνεται καλή αβάντα για την παραπαιδεία (για μια ακόμα φορά).
Ελπίζω να μην προλάβουν να κάνουν μεγάλη ζημιά..
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 762
Σύνολο: 781

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.