0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Που ειναι το προβλημα;ποιοι θα τις διδασκαν;οδηγησε με στη σκεψη σου.
Για τους Πληροφορικούς παίζει να αλλάξουν οι αναθέσεις μαθημάτων (σε άλλα πρώτη οι ΠΕ19 και σε άλλα οι ΠΕ20), οπότε το τοπίο είναι θολό.
Από ότι βλέπω δεν υπάρχουν τελικά οι Περιβαλλοντικές Επιστήμες, ενώ αφαιρέθηκε και το μάθημα της Τεχνολογίας από το Λύκειο. Συγχαρητήρια σε ισχυρές συντεχνιακές ομάδες συναδέλφων. Για να μη θιγούν τα δικά τους συμφέροντα (φυσικοί, χημικοί, πληροφορικοί) πέταξαν έξω άλλες ειδικότητες. Και μετά μου λέγατε εμένα για αλληλεγγύη μεταξύ ειδικοτήτων... Κουραφέξαλα... Όποιος μπορεί πατάει στον λαιμό τον άλλο.
Νομιζω για ενα διωρο θα εβαζαν να τις διδασκουν κατα προτεραιοτητα, οι βιολογοι και μετα οι χημικοι.Οι φυσικοι δεν ξερω αν εκαναν αντιστοιχα μαθηματα στη σχολη.
Παράθεση από: Green στις Μάρτιος 29, 2011, 11:29:38 πμΑπό ότι βλέπω δεν υπάρχουν τελικά οι Περιβαλλοντικές Επιστήμες, ενώ αφαιρέθηκε και το μάθημα της Τεχνολογίας από το Λύκειο. Συγχαρητήρια σε ισχυρές συντεχνιακές ομάδες συναδέλφων. Για να μη θιγούν τα δικά τους συμφέροντα (φυσικοί, χημικοί, πληροφορικοί) πέταξαν έξω άλλες ειδικότητες. Και μετά μου λέγατε εμένα για αλληλεγγύη μεταξύ ειδικοτήτων... Κουραφέξαλα... Όποιος μπορεί πατάει στον λαιμό τον άλλο.Ισχυρές συντεχνιακές ομάδες; Ότι θέλει λέει ο καθένας εδώ μέσα μου φαίνεται Βλέπεις μάθημα θετικών επιστημών στην β λυκείου στην Β κατεύθυνση; Είναι δυνατόν να μαθαίνουν φιλοσοφία τα παιδιά και να μην ξέρουν την ατομική θεωρία ή την συνεκτική έννοια της ενέργειας ή την θεωρία της εξέλιξης; Δεν αντέχεται όμως αυτή η συνεχής γκρίνια Τι θέλεις να γίνει; Γιατί δεν καταστρώνεις το δικό σου σχέδιο και να μας πεις ποιο ακριβώς είναι;Άλλωστε θα γίνει επίσημη ανακοίνωση για το νέο πρόγραμμα και θα ακολουθήσει διαβούλευση. Αμέσως η αποδοκιμασία για ισχυρές συντεχνιακές ομάδες
Βλέπεις μάθημα θετικών επιστημών στην β λυκείου στην Β κατεύθυνση;
Θα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Βιολογική Γεωργία είναι πια επιστήμες αιχμής και τομείς που θα έπρεπε επιτέλους να επενδύσει και αυτή η χώρα των δημοσίων υπαλλήλων; Θα μείνουμε ακόμα κολλημένοι στις επαγγελματικές εναλλακτικές του "γιατρός, δικηγόρος ή δάσκαλος"; Μα φτάσαμε πια στο 2011... Μυαλό δεν βάζουμε τελικά, επιμένουμε στις επιλογές που μας έριξαν έξω ως κράτος.
πέρα από Αρχές Οικονομίας η Β' κατεύθυνση για σχολές "ανθρωπιστικής παιδείας" έχει Μαθηματικά... Οι Αρχές Οικονομίας ουσιαστικά γίνονται υποχρεωτικό μάθημα στη Β φεύγοντας από την Α λυκείου και μάλλον δίκαια παραμένουν υποχρεωτικό καθώς είναι το μόνο υποχρεωτικό 2ωρο μάθημα οικονομικών στη 12ετή φοίτηση του παιδιού (μπας και μάθει ο μαθητής κάποιες βασικές έννοιες π.χ ανεργία, πληθωρισμός, προσφορά-ζήτηση, χρήμα, πιστωτικές κάρτες, δάνεια, ορθολογικός καταναλωτής κ.τ.λ. )