0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
mk75, τους ίδιους προβληματισμούς μοιράζομαι κι εγώ μαζί σου και το υπουργείο θα πρέπει να το διευκρινίσει αυτό!Έκλεισαν που έκλεισαν όλες οι οργανικές της γαλλικής από το λύκειο, σιγά σιγά και σταθερά μετά τη μεταρρύθμιση Αρσένη , δε βλέπω φως της παραμικρής ανάκτησης όσων υπήρχαν στο παρελθόν. Κι εμείς τί θα κάνουμε ρε παιδιά? Θα τρέχουμε από σχολείο σε σχολείο όποτε τα παιδιά επιλέξουν το μάθημά μας, σαν τους τσιγγάνους και άμα δεν το επιλέγουν δηλάδή τί θα κάνουμε? Θα καθόμαστε στον άξονα?Σχετικά με το κλείσιμο του τμήματός μας αγαπητή gallikou, συμφωνώ και επαυξάνω, για να μη σου πω ότι θα έπρεπε εδώ και μια πενταετία να το είχαν κλείσει! Παράγει μόνο ανέργους οι οποίοι και δεν έχουν ΚΑΜΙΑ επαγγελματική προοπτική (-μόνο φροντιστηρια-ιδιαίτερα με όρους που τους ξέρουμε καλά). Ας το μετονομάσουν, ας αλλάξουν και το πρόγραμμα, ας γίνουν πιο ολιστικές οι σπουδές πιο γενικές να είναι γενικά μόρφωση -ΕΤΣΙ ΔΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ "ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ" - να σε διορίσει ντε και καλά επειδή τελείωσες μια "καθηγητική" σχολή. Υπεραρκούμε οι πτυχιούχοι της Γαλλικής Φιλολογίας για τουλάχιστον μια δεκαετία, για να μην πω εικοσαετία, κι αν οι συνθήκες το διατάξουν, τμήμα δημιουργείται στο άψε σβήσε!
Παράθεση από: Green στις Μαρτίου 29, 2011, 12:47:51 pmΘα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η
Θα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η
τα λατινικα επανηλθαν δριμυτερα και ως υποχρεωτικα και ως επιλογης στην γ' λυκειου
Eπειδή μιλάμε για περιβαλλοντικές επιστήμες και όχι οικολογία (είναι διαφορετικοί τομείς), θεωρώ ότι η μελέτη περιβάλλοντος πρέπει να ενισχυθεί μιας και είναι πιο ανθρωποκεντρική και μπορεί να περιλαμβάνει και δραστηριότητες - βιωματική μάθηση.Όσο για τη βιολογική γεωργία και γενικά ενασχόληση με φυτά, απλά να θυμήσω το έχω γράψει και σε άλλο Topic ότι το Garden based learning είναι πολύ διαδεδομένο σε σχολεία του Λονδίνου, Η ενασχόληση με τη κηπουρική και φυτά προσφέρει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ να δημιουργήσουν projects, να κάνουν έρευνα (Σχετικά απλή) και να ασχοληθούν με το περιβάλλον. Πολλά πανεπιστήμια στο εξωτερικό εμβαθύνουν ιδιαίτερα στις θετικές επιδράσεις του garden based learning σε παιδιά δημοτικού, αλλά αν συνδυαστεί και με projects τόσο στα γυμνάσια όσο και λύκεια. ΘΕωρώ ότι ο κλάδος γεωπόνων-δασολόγων είναι ο κατεξοχήν αρμόδιος να ασχοληθεί με τη παραπάνω δραστηριότητα. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί οι χημικοί διδάσκουν ως Α ανάθεση τη
Παράθεση από: steven_seagal στις Μαρτίου 29, 2011, 08:22:14 pmτα λατινικα επανηλθαν δριμυτερα και ως υποχρεωτικα και ως επιλογης στην γ' λυκειουΠάντα είχα απορία γιατί μαθαίναν τη χρήση (προφάνως δεν μαθαίνουν ουσιαστικά την γλώσσα) τους τότε τριτοδεσμίτες και αντίστοιχα σήμερα στην ανάλογη κατεύθυνση, αυτής της νεκρής γλώσσας. Τόσο πολύ χρειάζεται στην ορολογία της νομικής; Δεν μπορούν να μάθουν τα βασικά στο πρώτο έτος της αντίστοιχης σχολής;