*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγές στο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 236258 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #434 στις: Μαρτίου 30, 2011, 12:44:48 pm »
Λες και το αρχικό σχέδιο (όποιο κι αν ήταν αυτό) θα εξυπηρετούσε την πραγματική βελτίωση και το καλό της παιδείας. Μην έχουμε τέτοιες αυταπάτες και μην συγκρίνουμε μεταξύ 2 κακών σχεδίων του ίδιου εμπνευστή, ποιο είναι λιγότερο κακό.
Προσωπικά, το αρχικό σχέδιο που παρείχε μεγαλύτερη εξειδίκευση ανάλογα με τις σπουδές που θα ήθελε να ακολουθήσει ο καθένας και καλύτερη προετοιμασία για αυτές, το έβρισκα πιο εύστοχο και πιο συγχρονης αντίληψης. Το τελικό σχέδιο μου θυμίζει το Λύκειο της δεκαετίας του '80 και του '90.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:25:29 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #435 στις: Μαρτίου 30, 2011, 01:04:03 pm »
Άλλαξε ο Μανολιός και έβαλε τα ρούχα του "αλλιώς"....
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #436 στις: Μαρτίου 30, 2011, 01:16:01 pm »
Λες και το αρχικό σχέδιο (όποιο κι αν ήταν αυτό) θα εξυπηρετούσε την πραγματική βελτίωση και το καλό της παιδείας. Μην έχουμε τέτοιες αυταπάτες και μην συγκρίνουμε μεταξύ 2 κακών σχεδίων του ίδιου εμπνευστή, ποιο είναι λιγότερο κακό.
Προσωπικά, το αρχικό σχέδιο που παρείχε μεγαλύτερη εξειδίκευση ανάλογα με τις σπουδές που θα ήθελε να ακολουθήσει ο καθένας και καλύτερη προετοιμασία για αυτές, το έβρισκα πιο εύστοχο και πιο συγχρονης αντίληψης. Το τελικό σχέδιο μου θυμίζει το Λύκειο της δεκαετίας του '80 και του '90.

Και το σημερινό σχέδιο παρέχει υπερβολικά μεγάλη εξειδίκευση. Και αυτό ακριβώς, μεταξύ άλλων, είναι καταστροφικό. Το Λύκειο, και το σχολείο εν γένει, πρέπει να έχει ως στόχο την πολύπλευρη μόρφωση, και αυτό επιτυγχάνεται με ενιαίο πρόγραμμα, ίδιο για όλους, χωρίς διαχωρισμούς σε κατευθύνσεις, επιλογές κλπ.
Τώρα, απλά συνεχίζεται, με ακόμα μεγαλύτερη ένταση, η μετατροπή του λυκείου σε προθάλαμο των εισαγωγικών εξετάσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πρώτα το φροντιστήριο!
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #437 στις: Μαρτίου 30, 2011, 01:27:24 pm »
Και το σημερινό σχέδιο παρέχει υπερβολικά μεγάλη εξειδίκευση. Και αυτό ακριβώς, μεταξύ άλλων, είναι καταστροφικό. Το Λύκειο, και το σχολείο εν γένει, πρέπει να έχει ως στόχο την πολύπλευρη μόρφωση, και αυτό επιτυγχάνεται με ενιαίο πρόγραμμα, ίδιο για όλους, χωρίς διαχωρισμούς σε κατευθύνσεις, επιλογές κλπ.
Τώρα, απλά συνεχίζεται, με ακόμα μεγαλύτερη ένταση, η μετατροπή του λυκείου σε προθάλαμο των εισαγωγικών εξετάσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πρώτα το φροντιστήριο!

συμφωνω! ( Να δω πότε θα συμβεί το αντιθετο !!  ;D ;D )
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:25:29 »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #438 στις: Μαρτίου 30, 2011, 01:32:06 pm »
Λες και το αρχικό σχέδιο (όποιο κι αν ήταν αυτό) θα εξυπηρετούσε την πραγματική βελτίωση και το καλό της παιδείας. Μην έχουμε τέτοιες αυταπάτες και μην συγκρίνουμε μεταξύ 2 κακών σχεδίων του ίδιου εμπνευστή, ποιο είναι λιγότερο κακό.
Προσωπικά, το αρχικό σχέδιο που παρείχε μεγαλύτερη εξειδίκευση ανάλογα με τις σπουδές που θα ήθελε να ακολουθήσει ο καθένας και καλύτερη προετοιμασία για αυτές, το έβρισκα πιο εύστοχο και πιο συγχρονης αντίληψης. Το τελικό σχέδιο μου θυμίζει το Λύκειο της δεκαετίας του '80 και του '90.

Και το σημερινό σχέδιο παρέχει υπερβολικά μεγάλη εξειδίκευση. Και αυτό ακριβώς, μεταξύ άλλων, είναι καταστροφικό. Το Λύκειο, και το σχολείο εν γένει, πρέπει να έχει ως στόχο την πολύπλευρη μόρφωση, και αυτό επιτυγχάνεται με ενιαίο πρόγραμμα, ίδιο για όλους, χωρίς διαχωρισμούς σε κατευθύνσεις, επιλογές κλπ.
Τώρα, απλά συνεχίζεται, με ακόμα μεγαλύτερη ένταση, η μετατροπή του λυκείου σε προθάλαμο των εισαγωγικών εξετάσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πρώτα το φροντιστήριο!
Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες οι τελευταίες τάξεις του σχολείου αποτελούν προθάλαμο του Πανεπιστημίου και, εν τέλει, μία πρώτη εξοικείωση των μαθητών με το αντικείμενο που θέλουν να ακολουθήσουν επαγγελματικά για το υπόλοιπο της ζωής τους και να βγάζουν το ψωμί τους μέσα από αυτό. Σε πόσες περιπτώσεις δεν πέρασαν μαθητές σε σχολές που επέλεξαν μόνο από τον τίτλο τους ή που είχαν μία συγκεκριμένη ιδέα γι'αυτές, και στη συνέχεια διαπίστωσαν ότι δεν ήταν καθόλου όπως νόμιζαν; Αν από κάτι πάσχει αυτή η χώρα είναι από σωστό επαγγλματικό προσανατολισμό των νέων ανθρώπων. Η εξειδίκευση δεν αναιρεί εξάλλου την παροχή γενικότερων γνώσεων και κουλτούρας. Σας νοοτροπία σχολείου επομένως δεν είναι κακή, εξαρτάται πως την υλοποιείς στην πράξη. Θεωρούμε ότι το γαλλικό ή το ολλανδικό σχολείο, που γνωρίζω ότι έχουν αυτή τη φιλοσοφία, είναι χειρότερα από τα δικά μας;
Όσο για το μεγάλο θέμα της παραπαιδείας, είμαστε σίγουροι ότι οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να αντιμετωπιστεί; Γιατί γνωρίζουμε καλά ότι τρώει πολύς κόσμος ψωμάκι από αυτή της ιστορία, διορισμένοι και αδιόριστοι.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 30, 2011, 01:37:40 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #439 στις: Μαρτίου 30, 2011, 02:51:50 pm »
Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες οι τελευταίες τάξεις του σχολείου αποτελούν προθάλαμο του Πανεπιστημίου και, εν τέλει, μία πρώτη εξοικείωση των μαθητών με το αντικείμενο που θέλουν να ακολουθήσουν επαγγελματικά για το υπόλοιπο της ζωής τους και να βγάζουν το ψωμί τους μέσα από αυτό. Σε πόσες περιπτώσεις δεν πέρασαν μαθητές σε σχολές που επέλεξαν μόνο από τον τίτλο τους ή που είχαν μία συγκεκριμένη ιδέα γι'αυτές, και στη συνέχεια διαπίστωσαν ότι δεν ήταν καθόλου όπως νόμιζαν; Αν από κάτι πάσχει αυτή η χώρα είναι από σωστό επαγγλματικό προσανατολισμό των νέων ανθρώπων. Η εξειδίκευση δεν αναιρεί εξάλλου την παροχή γενικότερων γνώσεων και κουλτούρας. Σας νοοτροπία σχολείου επομένως δεν είναι κακή, εξαρτάται πως την υλοποιείς στην πράξη. Θεωρούμε ότι το γαλλικό ή το ολλανδικό σχολείο, που γνωρίζω ότι έχουν αυτή τη φιλοσοφία, είναι χειρότερα από τα δικά μας;
Όσο για το μεγάλο θέμα της παραπαιδείας, είμαστε σίγουροι ότι οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να αντιμετωπιστεί; Γιατί γνωρίζουμε καλά ότι τρώει πολύς κόσμος ψωμάκι από αυτή της ιστορία, διορισμένοι και αδιόριστοι.

Καταλαβαίνω το σκεπτικό αυτό, απλά διαφωνώ  :)
Θεωρώ ότι το σχολείο δεν πρέπει να είναι προθάλαμος τριτοβάθμιας, αλλά με το κατάλληλο πρόγραμμα να οδηγεί τον κάθε μαθητή στις κλίσεις του, και αυτά μπορούν (και πρέπει κατά τη γνώμη μου) να γίνουν χωρίς εξειδικεύσεις και διαχωρισμούς σε κατευθύνσεις, μαθήματα επιλογής κλπ. Υπάρχουν άλλοι τρόποι, που έχουν εφαρμοστεί παλιότερα σε άλλες χώρες, όπου π.χ. μπορούν να δημιουργουθούν εθελοντικά απογευματικά τμήματα για συγκεκριμένα μαθήματα, όπου θα πηγαίνουν μαθητές με ενδιαφέρον και κλίση σε συγκεκριμένο μάθημα (π.χ. μαθηματικά), όπου θα αναπτύσσουν, με τη βοήθεια του καθηγητή, την κλίση τους. Αυτά μπορούν να γίνουν, αρκεί να υπάρχει βούληση και θέληση.
Όσον αφορά την παραπαιδεία, φυσικά και ένα ποσοστό εκπαιδευτικών δεν θέλει την έμμεση ή άμμεση κατάργησή της. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα, που κατά καιρούς έχουμε αναλύσει, και στην τελική δεν με απασχολεί το μικροσυμφέρον του καθενός, αλλά το τι πιστεύω προσωπικά ως καλύτερο για την εκπαίδευση και παιδεία.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #440 στις: Μαρτίου 30, 2011, 03:01:19 pm »
Μα εκ των πραγμάτων αν η εκπαιδευτική διαδικασία θέλει να ενισχύει τις κλήσεις κάθε μαθητή, θα πρέπει να γίνεται κάποια στιγμή διαχωρισμός των παιδιών σε επιμέρους τμήματα και κατευθύνσεις ούτος ώστε να καλλιεργούνται και να ενισχύονται αυτές οι κλήσεις και τα ταλέντα. Πως είναι δυνατόν να έχουν το ίδιο πρόγραμμα μαθημάτων ένα παιδί με κλήση στις ξένες γλώσσα και ένα παιδί με κλήση στα μαθηματικά ή στη ζωγραφική;
Τα απογευματινά μαθήματα αφενός μου κάνουν σαν δημόσιο φροντιστήριο και αφετέρου υποτίθεται ότι λέμε ότι πρέπει κάποια στιγμή της ημέρα να τελειώνει και η εκπαιδευτική διαδικασία και τα παιδιά να έχουν ελεύθερο το απόγευμά τους για άλλες δραστηριότητες. Για να μην αναφέρουμε την γκρίνια που έχει να πέσει αν θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί να βαράνε διπλoβάρδιες και το απόγευμα (γιατί επιπλέον διορισμοί γι' αυτό, μη γελιόμαστε, δεν θα γίνονταν).

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #441 στις: Μαρτίου 30, 2011, 03:07:23 pm »
'Ολες οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν για το Λύκειο από το υπ. Παιδείας
Τελευταία ενημέρωση: 30.03.2011 | 14:33
Πρώτη δημοσίευση: 30.03.2011 | 14:21

Γενικής παιδείας η Α' Λυκείου με εργασίες χωρίς επιστημονικά πεδία και κατευθύνσεις
- Δυο κατευθύνσεις και λιγότερα μαθήματα στην

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #442 στις: Μαρτίου 30, 2011, 03:17:07 pm »
Υποχρεωτικό τελικά το μάθημα των θρησκευτικών, το οποίο, λυπάμαι, αλλά έτσι όπως διδάσκεται είναι απλά μία κατήχηση περί Ορθοδοξίας. Τελικά το παπαδαριό έχει πολύ μεγάλη δύναμη ακόμα στην Ελλάδα, τόσο μεγάλη που ούτε η "σκληρή" Διαμαντοπούλου δεν μπορεί να του αντισταθεί. Καλά λένε ότι ένας παπάς είναι το καλύτερο βίσμα για όλα στην Ελλάδα.
Οι διαμόρφωση του προγράμματος μαθημάτων γίνεται με μόνο γνώμωνα την επαγγελματική αποκατάσταση ειδικοτήτων που δεν θα είχαν στο ήλιο μοίρα εκτός εκπαίδευσης (βλ. θεολόγοι). Κανένα πρόβλημα με αυτό, αλλά μη μας πουλάνε ότι τα κριτήρια είναι καθαρά παιδαγωγικά και για το καλό των μαθητών.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 30, 2011, 03:29:18 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #443 στις: Μαρτίου 30, 2011, 03:26:16 pm »
Καταλαβαίνω το σκεπτικό αυτό, απλά διαφωνώ  :)
Θεωρώ ότι το σχολείο δεν πρέπει να είναι προθάλαμος τριτοβάθμιας, αλλά με το κατάλληλο πρόγραμμα να οδηγεί τον κάθε μαθητή στις κλίσεις του, και αυτά μπορούν (και πρέπει κατά τη γνώμη μου) να γίνουν χωρίς εξειδικεύσεις και διαχωρισμούς σε κατευθύνσεις, μαθήματα επιλογής κλπ. Υπάρχουν άλλοι τρόποι, που έχουν εφαρμοστεί παλιότερα σε άλλες χώρες, όπου π.χ. μπορούν να δημιουργουθούν εθελοντικά απογευματικά τμήματα για συγκεκριμένα μαθήματα, όπου θα πηγαίνουν μαθητές με ενδιαφέρον και κλίση σε συγκεκριμένο μάθημα (π.χ. μαθηματικά), όπου θα αναπτύσσουν, με τη βοήθεια του καθηγητή, την κλίση τους. Αυτά μπορούν να γίνουν, αρκεί να υπάρχει βούληση και θέληση.
Όσον αφορά την παραπαιδεία, φυσικά και ένα ποσοστό εκπαιδευτικών δεν θέλει την έμμεση ή άμμεση κατάργησή της. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα, που κατά καιρούς έχουμε αναλύσει, και στην τελική δεν με απασχολεί το μικροσυμφέρον του καθενός, αλλά το τι πιστεύω προσωπικά ως καλύτερο για την εκπαίδευση και παιδεία.

Επιμένεις πολύ καιρό με την θέση σου περί "γενικής παιδείας" και καλά κάνεις... Με την πρόταση για απογευματινά "τμήματα εμβάθυνσης" σε ορισμένα μαθήματα τείνω και εγώ στο να αποδεχτώ την άποψή σου, αφού διασφαλίζεται η ενίσχυση ορισμένων κλίσεων και ικανοτήτων των μαθητών.
Έχω κουραστεί να ακούω από μαθητές ήδη από την

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #444 στις: Μαρτίου 30, 2011, 03:35:12 pm »
Καταλαβαίνω το σκεπτικό αυτό, απλά διαφωνώ  :)
Θεωρώ ότι το σχολείο δεν πρέπει να είναι προθάλαμος τριτοβάθμιας, αλλά με το κατάλληλο πρόγραμμα να οδηγεί τον κάθε μαθητή στις κλίσεις του, και αυτά μπορούν (και πρέπει κατά τη γνώμη μου) να γίνουν χωρίς εξειδικεύσεις και διαχωρισμούς σε κατευθύνσεις, μαθήματα επιλογής κλπ. Υπάρχουν άλλοι τρόποι, που έχουν εφαρμοστεί παλιότερα σε άλλες χώρες, όπου π.χ. μπορούν να δημιουργουθούν εθελοντικά απογευματικά τμήματα για συγκεκριμένα μαθήματα, όπου θα πηγαίνουν μαθητές με ενδιαφέρον και κλίση σε συγκεκριμένο μάθημα (π.χ. μαθηματικά), όπου θα αναπτύσσουν, με τη βοήθεια του καθηγητή, την κλίση τους. Αυτά μπορούν να γίνουν, αρκεί να υπάρχει βούληση και θέληση.
Όσον αφορά την παραπαιδεία, φυσικά και ένα ποσοστό εκπαιδευτικών δεν θέλει την έμμεση ή άμμεση κατάργησή της. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα, που κατά καιρούς έχουμε αναλύσει, και στην τελική δεν με απασχολεί το μικροσυμφέρον του καθενός, αλλά το τι πιστεύω προσωπικά ως καλύτερο για την εκπαίδευση και παιδεία.

Επιμένεις πολύ καιρό με την θέση σου περί "γενικής παιδείας" και καλά κάνεις... Με την πρόταση για απογευματινά "τμήματα εμβάθυνσης" σε ορισμένα μαθήματα τείνω και εγώ στο να αποδεχτώ την άποψή σου, αφού διασφαλίζεται η ενίσχυση ορισμένων κλίσεων και ικανοτήτων των μαθητών.
Έχω κουραστεί να ακούω από μαθητές ήδη από την
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #445 στις: Μαρτίου 30, 2011, 03:39:54 pm »
Και με προπαρασκευαστικό έτος μπορεί να γίνει σωστά κάτι και με άλλους τρόπους. Επιλογές υπάρχουν πολλές, απλά χρειάζεται βούληση (που δεν υπάρχει από το υπουργείο) και λεφτά (που δεν σκοπεύουν να ξοδέψουν).
Εμείς εδώ μέσα γράφουμε πολλά, εκφράζουμε τις απόψεις μας, αλλά για εμάς τους ίδιους τελικά (δεν είναι κακό βέβαια). Γραμμένους μας έχουν στα υπουργεία, κι εμάς και τις απόψεις μας.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #446 στις: Μαρτίου 30, 2011, 03:44:06 pm »
Και με προπαρασκευαστικό έτος μπορεί να γίνει σωστά κάτι και με άλλους τρόπους. Επιλογές υπάρχουν πολλές, απλά χρειάζεται βούληση (που δεν υπάρχει από το υπουργείο) και λεφτά (που δεν σκοπεύουν να ξοδέψουν).
Εμείς εδώ μέσα γράφουμε πολλά, εκφράζουμε τις απόψεις μας, αλλά για εμάς τους ίδιους τελικά (δεν είναι κακό βέβαια). Γραμμένους μας έχουν στα υπουργεία, κι εμάς και τις απόψεις μας.

Δεν ξέρεις τι γίνεται καμιά φορά με "το πέταγμα της πεταλούδας", χωρίς να σε ταυτίζω με το συμπαθές αρθρόποδο...

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #447 στις: Μαρτίου 30, 2011, 03:44:39 pm »
Και με προπαρασκευαστικό έτος μπορεί να γίνει σωστά κάτι και με άλλους τρόπους. Επιλογές υπάρχουν πολλές, απλά χρειάζεται βούληση (που δεν υπάρχει από το υπουργείο) και λεφτά (που δεν σκοπεύουν να ξοδέψουν).
Εμείς εδώ μέσα γράφουμε πολλά, εκφράζουμε τις απόψεις μας, αλλά για εμάς τους ίδιους τελικά (δεν είναι κακό βέβαια). Γραμμένους μας έχουν στα υπουργεία, κι εμάς και τις απόψεις μας.
Δεν νομίζω να είναι θέμα χρημάτων...οι καθηγητές υπάρχουν και κάνουν ακόμα και τις καθαρίστριες ή ασχετα μαθήματα, προκειμένου να συμπληρώσουν τις ώρες τους... άρα είναι καθαρά θέμα βούλησης και μονο.
υ.γ οσο για το εαν μας διαβαζουν ή οχι ...μη ξεχνας οτι υπαρχουν και οι ρουφιανοι...
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 30, 2011, 03:46:15 pm από Αναστασια 76 »
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182625
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 631
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 471
Σύνολο: 479

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.