0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Oπότε αν έχω καταλάβει καλά ο κλάδος των ΠΕ14.04 πετάχτηκε εντελώς εκτός του Γενικού Λυκείου, αφού καταργήθηκαν όλα τα επιλογής μαθήματα που είχαν αναθέσεις, ενώ και το μοναδικό μάθημα με project, η Τεχνολογία, το οποίο και δίδασκαν καταργήθηκε και αυτό και μπήκε το Σχέδιο Έρευνας στο οποίο να υποθέσω ότι οι γνωστές συνετεχνίες θα μοιράσουν και τις αναθέσεις μεταξύ τους, όπως μοίρασαν και τα μαθήματα. Και εις ανώτερα...
Το θεωρώ το ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΚΛΑΔΟΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ project από το μάθημα που δίδασκαν.
Επειδή βλέπω συναδέλφους να διαμαρτύρονται έντονα για το θέμα των 30 μαθητών στην τάξη και να αναθεματίζουν το υπουργείο κλπ οφείλω να τους θυμίσω ότι 30 μαθητές στην τάξη έχουμε ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. Όταν βγήκε η ΝΔ από 35 που ήμασταν μας πήγε 30. Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι νέο. Μπορεί το σχολείο μου την μια χρονιά να είχε στην Α τάξη 40 παιδιά οπότε θα είχα 2 τμήματα με 20 μαθητές αλλά την επόμενη να είχαμε 58 παιδιά και να είχαμε πάλι 2 τμήματα με 29 παιδιά. Το θέμα τι θα γίνει με τα μαθήματα στις
Κοπτοραπτική στα βιβλία του Λυκείου από το Σεπτέμβριο3/4/2011 - ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣhttp://www.alfavita.gr/artro.php?id=28202
Παράθεση από: giannios στις Απριλίου 03, 2011, 03:21:41 am Το θεωρώ το ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΚΛΑΔΟΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ project από το μάθημα που δίδασκαν. Αν γίνει αυτό που προτείνεις συνάδελφε, τότε πώς θα παρακολουθεί και επιβλέπει ο καθηγητής ΠΕ14.04 μια πολύμηνη ερευνητική εργασία μαθητών της οποίας το θέμα σχετίζεται άμεσα με το μάθημα της Ιστορίας ή των Μαθηματικών; Ή μήπως προτείνεις τα θέματα των projects να επιλέγονται από τους μαθητές μόνο από τον τομέα της τεχνολογίας; Αυτό θα το θεωρούσες σωστό και δίκαιο;
Θα ήθελα να ακούσω την άποψη συνάδελφων στο παρακάτω υποθετικό σενάριο.Ας υποθέσουμε πως οι απόφοιτοι του νέου φθηνού Λυκείου μπαίνουν σε σχολές που θα απαρτίζονται από τα διάφορα τμήματα. Ας πάρουμε για παράδειγμα την σχολή του πολυτεχνείου.Για να μπει ο υποψήφιος στις σχολές του πολυτεχνείου γενικότερα θα πρέπει να έχει κάποιον ελάχιστο βαθμό. Με την κλίμακα του 20 ένας ρεαλιστικός βαθμός θα μπορούσε να είναι το 16.Σε πρώτη φάση οι άριστοι μαθητές μόλις δουν πως δεν υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός και πως οι ώρες στα μαθήματα που θα διαγωνιστούν είναι αρκετές στο σχολείο πιθανόν να περιορίσουν τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια για να τους μείνουν χρήματα για τα φροντιστήρια του 1ου έτους στην σχολή, αφού ο οικογενειακός προυπολογισμός θα έχει συγκεκριμένες και μάλιστα λιγότερες αντοχές, και στο 1ο έτος θα μετατεθεί ο σκληρός ανταγωνισμός. Γιατί εκεί θα κριθεί αν κάποιος θα γίνει ηλεκτρολόγος ή πολιτικός μηχανικός ή αν θα γίνει γεωπόνος ή γεωλόγος. Δεν ξέρω αν εκεί θα κριθεί σε ποιας πόλης το πολυτεχνείο θα περάσει.Μάλλον αυτό θα κριθεί με τις πανελλήνιες και θα δούμε αργότερα πως αυτό έχει ξεχωριστή σημασία. Αν αρχίσει η διαρροή των άριστων μαθητών από τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης θα φύγει σιγά - σιγά και η μάζα των υπολοίπων μαθητών που απλά "διακοσμούν" τον χώρο; Το μεγάλο μέρος της πίττας στην παραπαιδεία μετατίθεται με αυτόν τον τρόπο στα πανεπιστημιακά φροντιστήρια.
Παράθεση από: panos2 στις Απριλίου 02, 2011, 11:14:35 pmΘα ήθελα να ακούσω την άποψη συνάδελφων στο παρακάτω υποθετικό σενάριο.Ας υποθέσουμε πως οι απόφοιτοι του νέου φθηνού Λυκείου μπαίνουν σε σχολές που θα απαρτίζονται από τα διάφορα τμήματα. Ας πάρουμε για παράδειγμα την σχολή του πολυτεχνείου.Για να μπει ο υποψήφιος στις σχολές του πολυτεχνείου γενικότερα θα πρέπει να έχει κάποιον ελάχιστο βαθμό. Με την κλίμακα του 20 ένας ρεαλιστικός βαθμός θα μπορούσε να είναι το 16.Σε πρώτη φάση οι άριστοι μαθητές μόλις δουν πως δεν υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός και πως οι ώρες στα μαθήματα που θα διαγωνιστούν είναι αρκετές στο σχολείο πιθανόν να περιορίσουν τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια για να τους μείνουν χρήματα για τα φροντιστήρια του 1ου έτους στην σχολή, αφού ο οικογενειακός προυπολογισμός θα έχει συγκεκριμένες και μάλιστα λιγότερες αντοχές, και στο 1ο έτος θα μετατεθεί ο σκληρός ανταγωνισμός. Γιατί εκεί θα κριθεί αν κάποιος θα γίνει ηλεκτρολόγος ή πολιτικός μηχανικός ή αν θα γίνει γεωπόνος ή γεωλόγος. Δεν ξέρω αν εκεί θα κριθεί σε ποιας πόλης το πολυτεχνείο θα περάσει.Μάλλον αυτό θα κριθεί με τις πανελλήνιες και θα δούμε αργότερα πως αυτό έχει ξεχωριστή σημασία. Αν αρχίσει η διαρροή των άριστων μαθητών από τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης θα φύγει σιγά - σιγά και η μάζα των υπολοίπων μαθητών που απλά "διακοσμούν" τον χώρο; Το μεγάλο μέρος της πίττας στην παραπαιδεία μετατίθεται με αυτόν τον τρόπο στα πανεπιστημιακά φροντιστήρια.