0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν κατάλαβες giannios. Θέλω να πω αν αποκαλούμε τεχνολόγο αυτόν που κάνει τεχνολογία θα έπρεπε να λέμε αυτόν που κάνει θρησκευτικά, θρησκευτικό; Θεωρώ ξαναλέω ότι δεν πρέπει να αποκαλούμε τεχνολόγο τον εκπαιδευτικό που διδάσκει το μάθημα Τεχνολογίας διότι πολλές φορές το μάθημα το διδάσκουν απόφοιτοι πενταετών σχολών και είναι άδικο να τους ταυτίζουμε με τους απόφοιτους ΤΕΙ.
Παράθεση από: bitch στις Απριλίου 03, 2011, 06:10:52 pmΠαράθεση από: giannios στις Απριλίου 03, 2011, 05:05:13 pmΚαταρχήν δεν έχω οργαινική θέση. Ήδη ο κλάδος έχει κινηθείΔεν μπορείς από παραδείγματα καθηγητών που δίδσκαν να βγάλεις συμπεράσματα για ολοκληρους κλάδους που διδάσκουν το μάθημα τόσα χρόνια και για το αν πρέπει ή όχι να το διδάσκουν. Με την ίδια λογική θα μπορούσα να σου αναφέρω και εγώ βιολόγους που ενώ συνιστά ξεκάθαρα το βιβλίο πειράματα, δεν έχουν κάνει ούτε ένα. Το σημαίνει δηλαδή ότι δεν πρέπι να δώσουμε τη βιολογία στους βιολόγους;;H κατασκευή της κόρης σου, εννοείται ότι περιελάμβανε και ερευνητική εργασία (συγγραφή που αποτελείται από διάφορα κεφάλαια). Η εργασία αυτή είχε μέσα έρευνα, προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων κ.τ.λ. Το ότι δεν έκανε σωστά ο καθηγητής το μάθημα, δεν ακυρώνει τους κλάδους που διδάσκουν Τεχνολογία. Δεν θα ξανααναλύσω το τι σημαίνει ερευνητική εργασία στο γυμνάσιο και Λύκειο και πολύ περισσότερο στο Λύκειο (δες πιο πάνω)Άλλο είναι το να κάνω ιστορία και να βάζω μια εργασία και άλλο είναι να κάνω στο μάθημα της Τεχνολογίας καθαρά και αποκλειστικά ερευνητικές εργασίες με διάφορες μορφέςθα σου απαντήσω σε καθένα από όσα έχω ξεχωρίσει απο τα γραφόμενά σου:όπως εγώ δε μπορώ "από καθηγητές που δίδασκαν να βγάλω συμπεράσματα για ολόκληρους κλάδους" έτσι νομίζω και εσύ δε δικαιούσαι να κάνεις το ίδιο επειδή υπήρξαν - και υπάρχουν - κλάδοι που δεν έχουν κάνει project. Το τί έχει κάνει ή δεν έχει κάνει κάποιος δε σημαίνει ότι δε μπορεί να το κάνει. Είναι αφοριστική αυτή η λογική που έχεις. Αν οι βιολόγοι δεν κάνουν πειράματα ως οφείλουν, να πάνε σπίτια τους. Το ίδιο οι πληροφορικής, οι φυσικοί, οι φιλόλογοι, οι αγγλικών, οι γυμναστές και όλοι, αν δεν κάνουν αυτό που οφείλουν να κάνουν. Η κατασκευή της κόρης μου δεν εμπεριείχε καμία απολύτως έρευνα ή ερευνητική εργασία. Η μόνη έρευνα που κάναμε οικογενειακώς ήταν αυτή του να βρούμε έναν ξυλουργό να κόψει, να μας κολλησει και να μας βιδώσει τα ξύλα στη θέση τους. Επομένως, η κόρη μου - και μαζί της άλλα εκατό παιδιά - δεν έμαθαν ΠΟΤΕ πώς να ψάχνουν, να αρχειοθετούν, να αξιολογούν και να χρησιμοποιούν το υλικό τους - πολλώ δε μάλλον να κάνουν τη θεωρία πράξη. Και για αυτό δε θα κατηγορήσω την κόρη μου αλλά τον καθηγητή που δεν μπήκε καν σε αυτή τη λογική. ΟΚ, υπάρχουν τεχνολόγοι που έκαναν ερευνητική εργασία στην τάξη τους, αν ΄ομως το δικό μου παιδί δεν πετύχει σε κάποιον από αυτούς τότε θα πρέπει να χαραμιστεί και να καταποντιστεί επειδή η ανάθεση θα το δίνει υποχρεωτικά στους τεχνολόγους; Λίγη ποικιλία δε νομίζω ότι θα βλάψει κανέναν στο ζήτημα αυτό.Τέλος, άλλη ερευνητική εργασία θέλει η Ιστορία και άλλη η τεχνολογία, άλλη τα αγγλικά και άλλη τα μαθηματικά. Δε μπορείς να αντιμετωπίζεις μονοδιάστατα την ερευνητική εργασία ( ως μέθοδο και ως διαδικασία) γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είναι μονοδιάστατη. Σε παραπέμπτω ωστόσο στη βιβλιογραφία - και ας μου συγχωρήσουν οι amdm τα αγγλικά : teaching toay by Geoff Petty, 4th edt., Nelson/Thornes - pp 296-299terminology varies but the following is common 0 to 1 hr an exercise1 to 8 hr an assignment 8 to 50 hr a project over 50 hr a dissertation or a thesis. .... assignment criteria for a Chemistry projectDISTINCTION the water content is measured to an accuracy of plur or minus 3%. The report is well written, and includes a clear indication of all the main sources of error and how these could be reduced. MERIT plus or minus 5% accuracy of analysis. Clear indication of the main sources of error and some idea of how some of these could be reduced. PASS plus or minus 8% accuracy of analysis. Adequate report, the student needs help in determining all the sources of error and their means of reduction REFER if the above criteria are not met the project will be handed back to the student for completion. skill development use of computers - the assignment is to be written up on computer, marks will be awarded for use of bold, underline and similar effects. Text should be well laid out and fully formatted.self management - marks will be awarded for finishing on time, and keeping adequate records....αυτό λοιπόν το project πώς θα τα διαχειριζόνταν ένας τεχνολόγος; Ποιές πηγές θα σύστηνε στους μαθητές για να ανατρέξουν - με ποιόν τρόπο θα τους έλυνε τυχόν απορίες τους; Πώς θα το προωθούσε στους μαθητές ώστε τα βαθμολογικά κριτήρια που αναφέρονται πιο πάνω να είναι αυτά που θα έχει θέσει ο καθηγητής Χημείας ώστε το project να είναι όπως ακιρβώς πρέπει και όπως το θέλει ο Χημικός;Με βάζετε να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια. Δεν είπαμε ότι δεν μπορείς να κάνεις project ή ερευνητική εργασία. Επαναλαμάβων για χιλιοστή επίσης φορά, ότι σκοπός του μαθήματος Τεχνολογία δεν ήταν ο καθηγητής να μεταδώσει ύλη ή γνώσεις, αλλά να πληροφορηθεί ο ίδιος και ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Αυτός είναι και ο απώτερος σκοπός των ερευνητικών εργασιών-δεν είναι να λες στους μαθητές ότι αυτό θα βγει έτσι, αλλά να τους αφήνεις να το ανακαλύπτουν οι ίδιοι. Το μάθημα διεθνώς εστιάζει στον τρόπο αναζήτησης της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων Το Υπουργείο αμα θέλει ας προσθέσει κλάδους στο μάθημα της ερευνητικής εργασίας, αλλά ως Α ανάθεση δεν μπορεί και το θεωρώ τελείως παράνομο να αφαιρέσει τους ήδη υπάρχοντες.Λυπάμαι, αλλά καταλαβαίνω ότι από αυτά που λες δεν έχεις κάνει ποτέ ερευνητική εργασία με μαθητές, διότι είναι τελείως διαφορετική η φιλοσοφία αντιμετώπισης, μιλάς ως αυθεντία που ξέρω τέλεια γνώσεις χημείας και έτσι πρέπει να τις παραδώσεις.Σου απαντώ στα αγγλικά που μου έγραψες. Καταρχήν δεν κατάλαβα για ποιο project χημείας μιλούσεΑυτό που μου έγραψες είναι κριτήρια αξιολόγησης για μια ανάλυση που έκανε ένας μαθητής για να προσδιορίσει την περιεκτικότητα του νερού σε κάτι.Το γεγονός ότι λες να συστήσει ο καθηγητής πηγές ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.Σε αυτή την περίπτωση ο καθηγητής χημείας συστήνει στον υπεύθυνο καθηγητή της Τεχνολογίας κάποιες πηγές πληροφόρησης. Ο καθηγητής ενημερώνεται επαρκώς. Στην συνέχεια εκτελείται το υποτιθέμενο πείραμα. Οι γεωπόνοι τουλάχιστον έχουν εμπειρία από χημικά εργαστήρια. Ο καθηγητής επιβλέπει αν οι μαθητές κατανοούν τον σκοπό της έρευνας, αν μπορούν να κάνουν υποθέσεις, την διαδικασία της ερευνητικής εργασίας κ.τ.λόλες οι ερευνητικές εργασίες (σχεδόν όλες) ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ!!!!!!Περίληψη, εισαγωγή υλικά -μέθοδοι κ.τ.λ.Σε πληροφορώ ότι ανά το κόσμο όλο αντίστοιχα μαθήματα δεν γίνονται σε ένα εργαστήριο εξειδικευμένο στη χημεία ή φυσικά, αλλά σε ένα εργαστήριο ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. Η πιο σωστή μέθοδος που ακολοθείται όχι στην ελλάδα είναι η εξής: Ο καθηγητής τεχνολογίας αν πρόκειται για πειραματική έρευνα βάζει τις διάφορες ομάδες στο κοινό εργαστήριο, υπάρχουν οπωσδήποτε και ένας τεχνικός του εργαστηρίου που βοηθάει στην όλη διαδικασίαΔεν βλέπω το λόγο για ποιοι λόγο ένας καθηγητής Τεχνολογίας δεν μπορεί να εκπληρώσει το παραπάνω project. Mην κοιτάτε την επιφάνεια, δηλαδή έχει γνώσεις χημείας, άρα πρέπει χημικός, αλλά την ουσία. Η ουσία είναι η καθοδήγηση των μαθητών. Σε πληροφορώ ότι όλοι οι κλάδοι που διδάσκουν μέχρι τώρα Τεχνολογία έχουν μια διαθεματική προσέγγιση στις σπουδές που έχουν κάνει: π.χ. ο γεωπόνος έχει γνώσεις οικονομίας, βιολογίας, χημείας, φυσικής, διατροφής κ.τ.λ. Ο μηχανικός έχει γνώσεις μαθηματικών, χημείας, φυσικήη, κατασκευών, οικονομίας κ.τ.λ. Είναι οι κλάδοι που μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα στις απαιτήσεις του μαθήματος ερευνητική εργασία
Παράθεση από: giannios στις Απριλίου 03, 2011, 05:05:13 pmΚαταρχήν δεν έχω οργαινική θέση. Ήδη ο κλάδος έχει κινηθείΔεν μπορείς από παραδείγματα καθηγητών που δίδσκαν να βγάλεις συμπεράσματα για ολοκληρους κλάδους που διδάσκουν το μάθημα τόσα χρόνια και για το αν πρέπει ή όχι να το διδάσκουν. Με την ίδια λογική θα μπορούσα να σου αναφέρω και εγώ βιολόγους που ενώ συνιστά ξεκάθαρα το βιβλίο πειράματα, δεν έχουν κάνει ούτε ένα. Το σημαίνει δηλαδή ότι δεν πρέπι να δώσουμε τη βιολογία στους βιολόγους;;H κατασκευή της κόρης σου, εννοείται ότι περιελάμβανε και ερευνητική εργασία (συγγραφή που αποτελείται από διάφορα κεφάλαια). Η εργασία αυτή είχε μέσα έρευνα, προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων κ.τ.λ. Το ότι δεν έκανε σωστά ο καθηγητής το μάθημα, δεν ακυρώνει τους κλάδους που διδάσκουν Τεχνολογία. Δεν θα ξανααναλύσω το τι σημαίνει ερευνητική εργασία στο γυμνάσιο και Λύκειο και πολύ περισσότερο στο Λύκειο (δες πιο πάνω)Άλλο είναι το να κάνω ιστορία και να βάζω μια εργασία και άλλο είναι να κάνω στο μάθημα της Τεχνολογίας καθαρά και αποκλειστικά ερευνητικές εργασίες με διάφορες μορφέςθα σου απαντήσω σε καθένα από όσα έχω ξεχωρίσει απο τα γραφόμενά σου:όπως εγώ δε μπορώ "από καθηγητές που δίδασκαν να βγάλω συμπεράσματα για ολόκληρους κλάδους" έτσι νομίζω και εσύ δε δικαιούσαι να κάνεις το ίδιο επειδή υπήρξαν - και υπάρχουν - κλάδοι που δεν έχουν κάνει project. Το τί έχει κάνει ή δεν έχει κάνει κάποιος δε σημαίνει ότι δε μπορεί να το κάνει. Είναι αφοριστική αυτή η λογική που έχεις. Αν οι βιολόγοι δεν κάνουν πειράματα ως οφείλουν, να πάνε σπίτια τους. Το ίδιο οι πληροφορικής, οι φυσικοί, οι φιλόλογοι, οι αγγλικών, οι γυμναστές και όλοι, αν δεν κάνουν αυτό που οφείλουν να κάνουν. Η κατασκευή της κόρης μου δεν εμπεριείχε καμία απολύτως έρευνα ή ερευνητική εργασία. Η μόνη έρευνα που κάναμε οικογενειακώς ήταν αυτή του να βρούμε έναν ξυλουργό να κόψει, να μας κολλησει και να μας βιδώσει τα ξύλα στη θέση τους. Επομένως, η κόρη μου - και μαζί της άλλα εκατό παιδιά - δεν έμαθαν ΠΟΤΕ πώς να ψάχνουν, να αρχειοθετούν, να αξιολογούν και να χρησιμοποιούν το υλικό τους - πολλώ δε μάλλον να κάνουν τη θεωρία πράξη. Και για αυτό δε θα κατηγορήσω την κόρη μου αλλά τον καθηγητή που δεν μπήκε καν σε αυτή τη λογική. ΟΚ, υπάρχουν τεχνολόγοι που έκαναν ερευνητική εργασία στην τάξη τους, αν ΄ομως το δικό μου παιδί δεν πετύχει σε κάποιον από αυτούς τότε θα πρέπει να χαραμιστεί και να καταποντιστεί επειδή η ανάθεση θα το δίνει υποχρεωτικά στους τεχνολόγους; Λίγη ποικιλία δε νομίζω ότι θα βλάψει κανέναν στο ζήτημα αυτό.Τέλος, άλλη ερευνητική εργασία θέλει η Ιστορία και άλλη η τεχνολογία, άλλη τα αγγλικά και άλλη τα μαθηματικά. Δε μπορείς να αντιμετωπίζεις μονοδιάστατα την ερευνητική εργασία ( ως μέθοδο και ως διαδικασία) γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είναι μονοδιάστατη. Σε παραπέμπτω ωστόσο στη βιβλιογραφία - και ας μου συγχωρήσουν οι amdm τα αγγλικά : teaching toay by Geoff Petty, 4th edt., Nelson/Thornes - pp 296-299terminology varies but the following is common 0 to 1 hr an exercise1 to 8 hr an assignment 8 to 50 hr a project over 50 hr a dissertation or a thesis. .... assignment criteria for a Chemistry projectDISTINCTION the water content is measured to an accuracy of plur or minus 3%. The report is well written, and includes a clear indication of all the main sources of error and how these could be reduced. MERIT plus or minus 5% accuracy of analysis. Clear indication of the main sources of error and some idea of how some of these could be reduced. PASS plus or minus 8% accuracy of analysis. Adequate report, the student needs help in determining all the sources of error and their means of reduction REFER if the above criteria are not met the project will be handed back to the student for completion. skill development use of computers - the assignment is to be written up on computer, marks will be awarded for use of bold, underline and similar effects. Text should be well laid out and fully formatted.self management - marks will be awarded for finishing on time, and keeping adequate records....αυτό λοιπόν το project πώς θα τα διαχειριζόνταν ένας τεχνολόγος; Ποιές πηγές θα σύστηνε στους μαθητές για να ανατρέξουν - με ποιόν τρόπο θα τους έλυνε τυχόν απορίες τους; Πώς θα το προωθούσε στους μαθητές ώστε τα βαθμολογικά κριτήρια που αναφέρονται πιο πάνω να είναι αυτά που θα έχει θέσει ο καθηγητής Χημείας ώστε το project να είναι όπως ακιρβώς πρέπει και όπως το θέλει ο Χημικός;
Καταρχήν δεν έχω οργαινική θέση. Ήδη ο κλάδος έχει κινηθείΔεν μπορείς από παραδείγματα καθηγητών που δίδσκαν να βγάλεις συμπεράσματα για ολοκληρους κλάδους που διδάσκουν το μάθημα τόσα χρόνια και για το αν πρέπει ή όχι να το διδάσκουν. Με την ίδια λογική θα μπορούσα να σου αναφέρω και εγώ βιολόγους που ενώ συνιστά ξεκάθαρα το βιβλίο πειράματα, δεν έχουν κάνει ούτε ένα. Το σημαίνει δηλαδή ότι δεν πρέπι να δώσουμε τη βιολογία στους βιολόγους;;H κατασκευή της κόρης σου, εννοείται ότι περιελάμβανε και ερευνητική εργασία (συγγραφή που αποτελείται από διάφορα κεφάλαια). Η εργασία αυτή είχε μέσα έρευνα, προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων κ.τ.λ. Το ότι δεν έκανε σωστά ο καθηγητής το μάθημα, δεν ακυρώνει τους κλάδους που διδάσκουν Τεχνολογία. Δεν θα ξανααναλύσω το τι σημαίνει ερευνητική εργασία στο γυμνάσιο και Λύκειο και πολύ περισσότερο στο Λύκειο (δες πιο πάνω)Άλλο είναι το να κάνω ιστορία και να βάζω μια εργασία και άλλο είναι να κάνω στο μάθημα της Τεχνολογίας καθαρά και αποκλειστικά ερευνητικές εργασίες με διάφορες μορφές
θα συμφωνησω με τη bitch, οπως παντα...!!το ακουω κι εγω στο σχολειο μου να το λενε οι "τεχνολογοι"..!!απο που ομως ορμωμενοι?δηλαδη το υπουργειο θα τους αναθεσει το project γιατι τους κατηργησε το μαθημα στην α λυκειου...?τι τους κανει ικανους να το εχουν ως α αναθεση..?να ξερουν πως στη φιλοσοφικη παντως το project διδασκεται....αν αυτο κατι τους λεει..!!
Παράθεση από: antonis2200 στις Απριλίου 03, 2011, 09:53:01 pmθα συμφωνησω με τη bitch, οπως παντα...!!το ακουω κι εγω στο σχολειο μου να το λενε οι "τεχνολογοι"..!!απο που ομως ορμωμενοι?δηλαδη το υπουργειο θα τους αναθεσει το project γιατι τους κατηργησε το μαθημα στην α λυκειου...?τι τους κανει ικανους να το εχουν ως α αναθεση..?να ξερουν πως στη φιλοσοφικη παντως το project διδασκεται....αν αυτο κατι τους λεει..!!Το project διδάσκεται σε ΟΛΕΣ τις καθηγητικές σχολές, τουλάχιστον τις θεωρητικές.
Παράθεση από: gallikou στις Απριλίου 03, 2011, 10:00:08 pmΠαράθεση από: antonis2200 στις Απριλίου 03, 2011, 09:53:01 pmθα συμφωνησω με τη bitch, οπως παντα...!!το ακουω κι εγω στο σχολειο μου να το λενε οι "τεχνολογοι"..!!απο που ομως ορμωμενοι?δηλαδη το υπουργειο θα τους αναθεσει το project γιατι τους κατηργησε το μαθημα στην α λυκειου...?τι τους κανει ικανους να το εχουν ως α αναθεση..?να ξερουν πως στη φιλοσοφικη παντως το project διδασκεται....αν αυτο κατι τους λεει..!!Το project διδάσκεται σε ΟΛΕΣ τις καθηγητικές σχολές, τουλάχιστον τις θεωρητικές.Αυτο αποδεικνυει πως το project δεν ανηκει σε καμια ειδικοτητα...θα μας αφορα ολους αναλογα παντα με την επιλογη που θα κανουν οι μαθητες στο θεμα..ειναι τοσο απλο..!!!
Παράθεση από: giannios στις Απριλίου 03, 2011, 06:54:13 pmΠαράθεση από: bitch στις Απριλίου 03, 2011, 06:10:52 pmΠαράθεση από: giannios στις Απριλίου 03, 2011, 05:05:13 pmΚαταρχήν δεν έχω οργαινική θέση. Ήδη ο κλάδος έχει κινηθείΔεν μπορείς από παραδείγματα καθηγητών που δίδσκαν να βγάλεις συμπεράσματα για ολοκληρους κλάδους που διδάσκουν το μάθημα τόσα χρόνια και για το αν πρέπει ή όχι να το διδάσκουν. Με την ίδια λογική θα μπορούσα να σου αναφέρω και εγώ βιολόγους που ενώ συνιστά ξεκάθαρα το βιβλίο πειράματα, δεν έχουν κάνει ούτε ένα. Το σημαίνει δηλαδή ότι δεν πρέπι να δώσουμε τη βιολογία στους βιολόγους;;H κατασκευή της κόρης σου, εννοείται ότι περιελάμβανε και ερευνητική εργασία (συγγραφή που αποτελείται από διάφορα κεφάλαια). Η εργασία αυτή είχε μέσα έρευνα, προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων κ.τ.λ. Το ότι δεν έκανε σωστά ο καθηγητής το μάθημα, δεν ακυρώνει τους κλάδους που διδάσκουν Τεχνολογία. Δεν θα ξανααναλύσω το τι σημαίνει ερευνητική εργασία στο γυμνάσιο και Λύκειο και πολύ περισσότερο στο Λύκειο (δες πιο πάνω)Άλλο είναι το να κάνω ιστορία και να βάζω μια εργασία και άλλο είναι να κάνω στο μάθημα της Τεχνολογίας καθαρά και αποκλειστικά ερευνητικές εργασίες με διάφορες μορφέςθα σου απαντήσω σε καθένα από όσα έχω ξεχωρίσει απο τα γραφόμενά σου:όπως εγώ δε μπορώ "από καθηγητές που δίδασκαν να βγάλω συμπεράσματα για ολόκληρους κλάδους" έτσι νομίζω και εσύ δε δικαιούσαι να κάνεις το ίδιο επειδή υπήρξαν - και υπάρχουν - κλάδοι που δεν έχουν κάνει project. Το τί έχει κάνει ή δεν έχει κάνει κάποιος δε σημαίνει ότι δε μπορεί να το κάνει. Είναι αφοριστική αυτή η λογική που έχεις. Αν οι βιολόγοι δεν κάνουν πειράματα ως οφείλουν, να πάνε σπίτια τους. Το ίδιο οι πληροφορικής, οι φυσικοί, οι φιλόλογοι, οι αγγλικών, οι γυμναστές και όλοι, αν δεν κάνουν αυτό που οφείλουν να κάνουν. Η κατασκευή της κόρης μου δεν εμπεριείχε καμία απολύτως έρευνα ή ερευνητική εργασία. Η μόνη έρευνα που κάναμε οικογενειακώς ήταν αυτή του να βρούμε έναν ξυλουργό να κόψει, να μας κολλησει και να μας βιδώσει τα ξύλα στη θέση τους. Επομένως, η κόρη μου - και μαζί της άλλα εκατό παιδιά - δεν έμαθαν ΠΟΤΕ πώς να ψάχνουν, να αρχειοθετούν, να αξιολογούν και να χρησιμοποιούν το υλικό τους - πολλώ δε μάλλον να κάνουν τη θεωρία πράξη. Και για αυτό δε θα κατηγορήσω την κόρη μου αλλά τον καθηγητή που δεν μπήκε καν σε αυτή τη λογική. ΟΚ, υπάρχουν τεχνολόγοι που έκαναν ερευνητική εργασία στην τάξη τους, αν ΄ομως το δικό μου παιδί δεν πετύχει σε κάποιον από αυτούς τότε θα πρέπει να χαραμιστεί και να καταποντιστεί επειδή η ανάθεση θα το δίνει υποχρεωτικά στους τεχνολόγους; Λίγη ποικιλία δε νομίζω ότι θα βλάψει κανέναν στο ζήτημα αυτό.Τέλος, άλλη ερευνητική εργασία θέλει η Ιστορία και άλλη η τεχνολογία, άλλη τα αγγλικά και άλλη τα μαθηματικά. Δε μπορείς να αντιμετωπίζεις μονοδιάστατα την ερευνητική εργασία ( ως μέθοδο και ως διαδικασία) γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είναι μονοδιάστατη. Σε παραπέμπτω ωστόσο στη βιβλιογραφία - και ας μου συγχωρήσουν οι amdm τα αγγλικά : teaching toay by Geoff Petty, 4th edt., Nelson/Thornes - pp 296-299terminology varies but the following is common 0 to 1 hr an exercise1 to 8 hr an assignment 8 to 50 hr a project over 50 hr a dissertation or a thesis. .... assignment criteria for a Chemistry projectDISTINCTION the water content is measured to an accuracy of plur or minus 3%. The report is well written, and includes a clear indication of all the main sources of error and how these could be reduced. MERIT plus or minus 5% accuracy of analysis. Clear indication of the main sources of error and some idea of how some of these could be reduced. PASS plus or minus 8% accuracy of analysis. Adequate report, the student needs help in determining all the sources of error and their means of reduction REFER if the above criteria are not met the project will be handed back to the student for completion. skill development use of computers - the assignment is to be written up on computer, marks will be awarded for use of bold, underline and similar effects. Text should be well laid out and fully formatted.self management - marks will be awarded for finishing on time, and keeping adequate records....αυτό λοιπόν το project πώς θα τα διαχειριζόνταν ένας τεχνολόγος; Ποιές πηγές θα σύστηνε στους μαθητές για να ανατρέξουν - με ποιόν τρόπο θα τους έλυνε τυχόν απορίες τους; Πώς θα το προωθούσε στους μαθητές ώστε τα βαθμολογικά κριτήρια που αναφέρονται πιο πάνω να είναι αυτά που θα έχει θέσει ο καθηγητής Χημείας ώστε το project να είναι όπως ακιρβώς πρέπει και όπως το θέλει ο Χημικός;Με βάζετε να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια. Δεν είπαμε ότι δεν μπορείς να κάνεις project ή ερευνητική εργασία. Επαναλαμάβων για χιλιοστή επίσης φορά, ότι σκοπός του μαθήματος Τεχνολογία δεν ήταν ο καθηγητής να μεταδώσει ύλη ή γνώσεις, αλλά να πληροφορηθεί ο ίδιος και ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Αυτός είναι και ο απώτερος σκοπός των ερευνητικών εργασιών-δεν είναι να λες στους μαθητές ότι αυτό θα βγει έτσι, αλλά να τους αφήνεις να το ανακαλύπτουν οι ίδιοι. Το μάθημα διεθνώς εστιάζει στον τρόπο αναζήτησης της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων Το Υπουργείο αμα θέλει ας προσθέσει κλάδους στο μάθημα της ερευνητικής εργασίας, αλλά ως Α ανάθεση δεν μπορεί και το θεωρώ τελείως παράνομο να αφαιρέσει τους ήδη υπάρχοντες.Λυπάμαι, αλλά καταλαβαίνω ότι από αυτά που λες δεν έχεις κάνει ποτέ ερευνητική εργασία με μαθητές, διότι είναι τελείως διαφορετική η φιλοσοφία αντιμετώπισης, μιλάς ως αυθεντία που ξέρω τέλεια γνώσεις χημείας και έτσι πρέπει να τις παραδώσεις.Σου απαντώ στα αγγλικά που μου έγραψες. Καταρχήν δεν κατάλαβα για ποιο project χημείας μιλούσεΑυτό που μου έγραψες είναι κριτήρια αξιολόγησης για μια ανάλυση που έκανε ένας μαθητής για να προσδιορίσει την περιεκτικότητα του νερού σε κάτι.Το γεγονός ότι λες να συστήσει ο καθηγητής πηγές ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.Σε αυτή την περίπτωση ο καθηγητής χημείας συστήνει στον υπεύθυνο καθηγητή της Τεχνολογίας κάποιες πηγές πληροφόρησης. Ο καθηγητής ενημερώνεται επαρκώς. Στην συνέχεια εκτελείται το υποτιθέμενο πείραμα. Οι γεωπόνοι τουλάχιστον έχουν εμπειρία από χημικά εργαστήρια. Ο καθηγητής επιβλέπει αν οι μαθητές κατανοούν τον σκοπό της έρευνας, αν μπορούν να κάνουν υποθέσεις, την διαδικασία της ερευνητικής εργασίας κ.τ.λόλες οι ερευνητικές εργασίες (σχεδόν όλες) ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ!!!!!!Περίληψη, εισαγωγή υλικά -μέθοδοι κ.τ.λ.Σε πληροφορώ ότι ανά το κόσμο όλο αντίστοιχα μαθήματα δεν γίνονται σε ένα εργαστήριο εξειδικευμένο στη χημεία ή φυσικά, αλλά σε ένα εργαστήριο ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. Η πιο σωστή μέθοδος που ακολοθείται όχι στην ελλάδα είναι η εξής: Ο καθηγητής τεχνολογίας αν πρόκειται για πειραματική έρευνα βάζει τις διάφορες ομάδες στο κοινό εργαστήριο, υπάρχουν οπωσδήποτε και ένας τεχνικός του εργαστηρίου που βοηθάει στην όλη διαδικασίαΔεν βλέπω το λόγο για ποιοι λόγο ένας καθηγητής Τεχνολογίας δεν μπορεί να εκπληρώσει το παραπάνω project. Mην κοιτάτε την επιφάνεια, δηλαδή έχει γνώσεις χημείας, άρα πρέπει χημικός, αλλά την ουσία. Η ουσία είναι η καθοδήγηση των μαθητών. Σε πληροφορώ ότι όλοι οι κλάδοι που διδάσκουν μέχρι τώρα Τεχνολογία έχουν μια διαθεματική προσέγγιση στις σπουδές που έχουν κάνει: π.χ. ο γεωπόνος έχει γνώσεις οικονομίας, βιολογίας, χημείας, φυσικής, διατροφής κ.τ.λ. Ο μηχανικός έχει γνώσεις μαθηματικών, χημείας, φυσικήη, κατασκευών, οικονομίας κ.τ.λ. Είναι οι κλάδοι που μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα στις απαιτήσεις του μαθήματος ερευνητική εργασίατο μάθημα διεθνώς έχει τον εξής πολύ συγκεκριμένο κύκλο εργασιών: ορισμός του προβλήματος/θέματος --> brainstorming πηγών και λύσεων --> έρευνα και ανάλυση του προβλήματος --> brainstorming μιας σειράς λύσεων --> επιλογή της καλύτερης λύσης --> ανάπτυξη της λύσης --> δοκιμή της λύσης (αν είναι η ενδεδειγμένη). Στην Ελλάδα όμως ΑΚΡΙ
Παράθεση από: bitch στις Απριλίου 03, 2011, 09:39:50 pmΠαράθεση από: giannios στις Απριλίου 03, 2011, 06:54:13 pmΠαράθεση από: bitch στις Απριλίου 03, 2011, 06:10:52 pmΠαράθεση από: giannios στις Απριλίου 03, 2011, 05:05:13 pmΚαλά τώρα πλάκα μου κάνεις;;; Eπαναλαμβάνεις αυτά που λέω παραπάνω και τα κάνεις δικά σου επιχειρήματα;; Εγώ Έχω θέσει τα επιχειρηματά μου, εκτενέστατα, αν το Υπουργείο σκοπεύει να πετάξει τόσ εύκολα τους καθηγητές τεχνολογίας έξω από τα σχολεία, χωρίς να λάβει υπόψη ότι αυτοί δίδασκαν ουσιαστικά ερευνητική εργασία τόσα χρόνια, ας το κάνει, αλλά θα μας βρε μπροστά του. Στην Ελλάδα είπαμε να υπάρχουν συντεχνιακά συμφέροντα μεταξύ κλάδων, αλλά και να πετάμε κλάδους από έξω όταν δίδασκαν το ίδιο μάθημα επί χρόνια και τώρα επειδή αλλάξαμε το τίτλο, τους λέμε ότι δεν σας θέλουμεΑγαπητε συναδελφε, κατι δεν καταλαβαινεις...το project δεν ειναι μαθημα οπως τα αρχαια ή τα μαθηματικα , ειναι ενα τροπος προσεγγισης ενος θέματος, μια μεθοδος...!δηλαδη αν οι μαθητές επιλεξουν ενα θεμα..για παραδειγμα η θεση της γυναικας στην εκπαιδευση διαχρονικα..θα το αναλαβεις εσυ ως τι...?ως τεχνολόγος...?ελεος..AΓΑΠΗΤΕ
Παράθεση από: giannios στις Απριλίου 03, 2011, 06:54:13 pmΠαράθεση από: bitch στις Απριλίου 03, 2011, 06:10:52 pmΠαράθεση από: giannios στις Απριλίου 03, 2011, 05:05:13 pmΚαλά τώρα πλάκα μου κάνεις;;; Eπαναλαμβάνεις αυτά που λέω παραπάνω και τα κάνεις δικά σου επιχειρήματα;; Εγώ Έχω θέσει τα επιχειρηματά μου, εκτενέστατα, αν το Υπουργείο σκοπεύει να πετάξει τόσ εύκολα τους καθηγητές τεχνολογίας έξω από τα σχολεία, χωρίς να λάβει υπόψη ότι αυτοί δίδασκαν ουσιαστικά ερευνητική εργασία τόσα χρόνια, ας το κάνει, αλλά θα μας βρε μπροστά του. Στην Ελλάδα είπαμε να υπάρχουν συντεχνιακά συμφέροντα μεταξύ κλάδων, αλλά και να πετάμε κλάδους από έξω όταν δίδασκαν το ίδιο μάθημα επί χρόνια και τώρα επειδή αλλάξαμε το τίτλο, τους λέμε ότι δεν σας θέλουμεΑγαπητε συναδελφε, κατι δεν καταλαβαινεις...το project δεν ειναι μαθημα οπως τα αρχαια ή τα μαθηματικα , ειναι ενα τροπος προσεγγισης ενος θέματος, μια μεθοδος...!δηλαδη αν οι μαθητές επιλεξουν ενα θεμα..για παραδειγμα η θεση της γυναικας στην εκπαιδευση διαχρονικα..θα το αναλαβεις εσυ ως τι...?ως τεχνολόγος...?ελεος..AΓΑΠΗΤΕ
Παράθεση από: bitch στις Απριλίου 03, 2011, 06:10:52 pmΠαράθεση από: giannios στις Απριλίου 03, 2011, 05:05:13 pmΚαλά τώρα πλάκα μου κάνεις;;; Eπαναλαμβάνεις αυτά που λέω παραπάνω και τα κάνεις δικά σου επιχειρήματα;; Εγώ Έχω θέσει τα επιχειρηματά μου, εκτενέστατα, αν το Υπουργείο σκοπεύει να πετάξει τόσ εύκολα τους καθηγητές τεχνολογίας έξω από τα σχολεία, χωρίς να λάβει υπόψη ότι αυτοί δίδασκαν ουσιαστικά ερευνητική εργασία τόσα χρόνια, ας το κάνει, αλλά θα μας βρε μπροστά του. Στην Ελλάδα είπαμε να υπάρχουν συντεχνιακά συμφέροντα μεταξύ κλάδων, αλλά και να πετάμε κλάδους από έξω όταν δίδασκαν το ίδιο μάθημα επί χρόνια και τώρα επειδή αλλάξαμε το τίτλο, τους λέμε ότι δεν σας θέλουμεΑγαπητε συναδελφε, κατι δεν καταλαβαινεις...το project δεν ειναι μαθημα οπως τα αρχαια ή τα μαθηματικα , ειναι ενα τροπος προσεγγισης ενος θέματος, μια μεθοδος...!δηλαδη αν οι μαθητές επιλεξουν ενα θεμα..για παραδειγμα η θεση της γυναικας στην εκπαιδευση διαχρονικα..θα το αναλαβεις εσυ ως τι...?ως τεχνολόγος...?ελεος..AΓΑΠΗΤΕ
Παράθεση από: giannios στις Απριλίου 03, 2011, 05:05:13 pmΚαλά τώρα πλάκα μου κάνεις;;; Eπαναλαμβάνεις αυτά που λέω παραπάνω και τα κάνεις δικά σου επιχειρήματα;; Εγώ Έχω θέσει τα επιχειρηματά μου, εκτενέστατα, αν το Υπουργείο σκοπεύει να πετάξει τόσ εύκολα τους καθηγητές τεχνολογίας έξω από τα σχολεία, χωρίς να λάβει υπόψη ότι αυτοί δίδασκαν ουσιαστικά ερευνητική εργασία τόσα χρόνια, ας το κάνει, αλλά θα μας βρε μπροστά του. Στην Ελλάδα είπαμε να υπάρχουν συντεχνιακά συμφέροντα μεταξύ κλάδων, αλλά και να πετάμε κλάδους από έξω όταν δίδασκαν το ίδιο μάθημα επί χρόνια και τώρα επειδή αλλάξαμε το τίτλο, τους λέμε ότι δεν σας θέλουμεΑγαπητε συναδελφε, κατι δεν καταλαβαινεις...το project δεν ειναι μαθημα οπως τα αρχαια ή τα μαθηματικα , ειναι ενα τροπος προσεγγισης ενος θέματος, μια μεθοδος...!δηλαδη αν οι μαθητές επιλεξουν ενα θεμα..για παραδειγμα η θεση της γυναικας στην εκπαιδευση διαχρονικα..θα το αναλαβεις εσυ ως τι...?ως τεχνολόγος...?ελεος..AΓΑΠΗΤΕ
Καλά τώρα πλάκα μου κάνεις;;; Eπαναλαμβάνεις αυτά που λέω παραπάνω και τα κάνεις δικά σου επιχειρήματα;; Εγώ Έχω θέσει τα επιχειρηματά μου, εκτενέστατα, αν το Υπουργείο σκοπεύει να πετάξει τόσ εύκολα τους καθηγητές τεχνολογίας έξω από τα σχολεία, χωρίς να λάβει υπόψη ότι αυτοί δίδασκαν ουσιαστικά ερευνητική εργασία τόσα χρόνια, ας το κάνει, αλλά θα μας βρε μπροστά του. Στην Ελλάδα είπαμε να υπάρχουν συντεχνιακά συμφέροντα μεταξύ κλάδων, αλλά και να πετάμε κλάδους από έξω όταν δίδασκαν το ίδιο μάθημα επί χρόνια και τώρα επειδή αλλάξαμε το τίτλο, τους λέμε ότι δεν σας θέλουμε