0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ λέω οι βιολόγοι και συναφείς ειδικότητες να αναλάβουν το project για να κλωνοποιήσουν τον gianno γιατί πιστεύω ότι είναι ο μόνος από τους τεχνολόγους που τρέχει το project στο αίμα του. Τα giannos-copy-numberXXXXXX να αναλάβουν το μάθημα project στα λύκεια και να έχουμε το κεφάλι μας ήσηχο Πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί και πιστεύω ότι ο giannos έτσι όπως περιγράφει την δουλειά του είναι ότι καλύτερο αλλά δυστυχώς για αυτόν πιστεύει ότι και οι υπόλοιποι του κλάδου του είναι ίδιοι με αυτόν.
Παράθεση από: giannios στις Απριλίου 04, 2011, 08:00:13 pmΠαράθεση από: gallikou στις Απριλίου 04, 2011, 07:27:38 pmΛοιπόν, ας καταλήξουμε: το project να το πάρουν οι καθηγητες Τεχνολογίας, άντε να πούμε και τίποτα άλλο.Σωστή και έτσι πρέπειΔεν θελω να το συνεχισω giannios.. αλλα δεν μπορω να σε ακουω να υποστηριζεις κατι μονο και μονο γιατι "κλαιγεσαι" για το ωραριο σου..!!ελεος...!!ασε δε που παρουσιαζεις τον εαυτο σου σαν τον μοναδικο επιστημονα εδω μεσα λες και οι υπολοιποι ειμαστε του δημοτικου...!!Αυτα...και τωρα για να γυρισουμε στο θεμα..νομιζω πως με την ανακοινωση και του νεου εξεταστικου στη Γ λυκειου μονο τοτε θα μας λυθουν οι αποριες και ο τροπος επιλογης των μαθηματων στο νεο λυκειο...
Παράθεση από: gallikou στις Απριλίου 04, 2011, 07:27:38 pmΛοιπόν, ας καταλήξουμε: το project να το πάρουν οι καθηγητες Τεχνολογίας, άντε να πούμε και τίποτα άλλο.Σωστή και έτσι πρέπει
Λοιπόν, ας καταλήξουμε: το project να το πάρουν οι καθηγητες Τεχνολογίας, άντε να πούμε και τίποτα άλλο.
Αναφερόμενη στις ερευνητικές εργασίες που θα εκπονούν οι μαθητές στο νέο Λύκειο, σημείωσε ότι οι εργασίες δε θα γίνονται στο σπίτι, αλλά στην τάξη και οι μαθητές θα εργάζονται σε ομάδες και ο καθηγητής θα επιβλέπει και θα βοηθάει τα παιδιά στην εκπόνηση της εργασίας.
Παράθεση από: m_rebel στις Απριλίου 05, 2011, 11:25:56 amΑναφερόμενη στις ερευνητικές εργασίες που θα εκπονούν οι μαθητές στο νέο Λύκειο, σημείωσε ότι οι εργασίες δε θα γίνονται στο σπίτι, αλλά στην τάξη και οι μαθητές θα εργάζονται σε ομάδες και ο καθηγητής θα επιβλέπει και θα βοηθάει τα παιδιά στην εκπόνηση της εργασίας.και το διαγωνισμα στο σχολειο μεσα στην ταξη γραφεται αλλα εχει προηγηθει φροντιστηριακη προετοιμασια τις προηγουμενες μερες...ετσι θα γινει και τωρα...
Παράθεση από: fatsoula στις Απριλίου 04, 2011, 07:01:55 pmΠαράθεση από: Landau στις Απριλίου 04, 2011, 04:44:14 pmΠαρατηρώ τόσες μέρες αυτή την ανησυχία και την έντονη προθυμία να αναλάβουν όλοι, όλων των κλάδων τις "ερευνητικές εργασίες". Και να χύνονται κροκοδείλια δάκρυα για το ποιος αξίζει περισσότερο και ποιος λιγότερο.Να προτείνω στην ΑΔ να γίνεται ανάθεση αυτών των "ερευνητικών εργασιών" (ο Λαντάου να τις κάνει ερευνητικές βέβαια) εκτός του κανονικού ωραρίου (δηλ. χωρίς να προστίθενται σαν ώρες διδασκαλίας), να δούμε πόσοι εθελοντές θα βρεθούν για το καλό των μαθητών... Τι είναι 1-2 ώρες επιπλέον μέσα στη βδομάδα; Εκεί που θα σχολάει μετά την 4η ώρα κάποιος, ας κάτσει 1 ωρίτσα να ασχοληθεί με κάτι δημιουργικό με τα παιδιά. Ε; Δεν μας είπες όμως, εσύ που το προτείνεις αυτό το έχεις κάνει ποτέ; Να είσαι σίγουρος ότι αν εφαρμοστεί η πρότασή σου, θα έχει μεγάλη ανταπόκριση, όπως άλλωστε είχε μέχρι σήμερα από χιλιάδες συναδέλφους δευτεροβάθμιας που συμμετείχαν κάθε χρόνο στα προγράμματα καινοτόμων δράσεων.Όταν έτυχε να διδάξω σε δημόσιο σχολείο, υπάρχουν και τα λεγόμενα εργαστήρια στον κλάδο ΠΕ04. Ήθελα να τους κάνω κάποια εργαστηριακή άσκηση σε έξτρα ώρα, γιατί δεν υπήρχε χρόνος κλπ την ώρα του μαθήματος (το πως και γιατί, μην ρωτάς, είναι μεγάλο θέμα), αλλά που να βρεθεί ελεύθερη ώρα και βούληση από μαθητές και διεύθυνση..
Παράθεση από: Landau στις Απριλίου 04, 2011, 04:44:14 pmΠαρατηρώ τόσες μέρες αυτή την ανησυχία και την έντονη προθυμία να αναλάβουν όλοι, όλων των κλάδων τις "ερευνητικές εργασίες". Και να χύνονται κροκοδείλια δάκρυα για το ποιος αξίζει περισσότερο και ποιος λιγότερο.Να προτείνω στην ΑΔ να γίνεται ανάθεση αυτών των "ερευνητικών εργασιών" (ο Λαντάου να τις κάνει ερευνητικές βέβαια) εκτός του κανονικού ωραρίου (δηλ. χωρίς να προστίθενται σαν ώρες διδασκαλίας), να δούμε πόσοι εθελοντές θα βρεθούν για το καλό των μαθητών... Τι είναι 1-2 ώρες επιπλέον μέσα στη βδομάδα; Εκεί που θα σχολάει μετά την 4η ώρα κάποιος, ας κάτσει 1 ωρίτσα να ασχοληθεί με κάτι δημιουργικό με τα παιδιά. Ε; Δεν μας είπες όμως, εσύ που το προτείνεις αυτό το έχεις κάνει ποτέ; Να είσαι σίγουρος ότι αν εφαρμοστεί η πρότασή σου, θα έχει μεγάλη ανταπόκριση, όπως άλλωστε είχε μέχρι σήμερα από χιλιάδες συναδέλφους δευτεροβάθμιας που συμμετείχαν κάθε χρόνο στα προγράμματα καινοτόμων δράσεων.
Παρατηρώ τόσες μέρες αυτή την ανησυχία και την έντονη προθυμία να αναλάβουν όλοι, όλων των κλάδων τις "ερευνητικές εργασίες". Και να χύνονται κροκοδείλια δάκρυα για το ποιος αξίζει περισσότερο και ποιος λιγότερο.Να προτείνω στην ΑΔ να γίνεται ανάθεση αυτών των "ερευνητικών εργασιών" (ο Λαντάου να τις κάνει ερευνητικές βέβαια) εκτός του κανονικού ωραρίου (δηλ. χωρίς να προστίθενται σαν ώρες διδασκαλίας), να δούμε πόσοι εθελοντές θα βρεθούν για το καλό των μαθητών... Τι είναι 1-2 ώρες επιπλέον μέσα στη βδομάδα; Εκεί που θα σχολάει μετά την 4η ώρα κάποιος, ας κάτσει 1 ωρίτσα να ασχοληθεί με κάτι δημιουργικό με τα παιδιά. Ε;
Φοβάμαι ότι θα γίνει φάμπρικα σαν κάτι εργασίες/εργαστήρια σε σχολές που υπάρχουν φροντιστήρια που τις αναλαμβάνουν. Αλλά και αυτό να μην θέλουμε να γίνει ...το θέμα είναι ποια μέσα θα διαθέτουν καθηγητής και μαθητές για να την κάνουν σωστά. Και για αυτό δεν γίνεται καμία κουβέντα π.χ αν αποφασίσουν η εργασία να είναι το "στήσιμο" ενός μικρού μετεωρολογικού σταθμού και η επεξεργασία των μετρήσεων από τους μαθητές κατά τη διάρκεια του τετραμήνου, πιστεύει κανείς ότι θα δώσει το κράτος χρήματα για τα υλικά ή μια μικρή βιβλιογραφία;
Παράθεση από: stargate στις Απριλίου 05, 2011, 05:45:20 pmΦοβάμαι ότι θα γίνει φάμπρικα σαν κάτι εργασίες/εργαστήρια σε σχολές που υπάρχουν φροντιστήρια που τις αναλαμβάνουν. Αλλά και αυτό να μην θέλουμε να γίνει ...το θέμα είναι ποια μέσα θα διαθέτουν καθηγητής και μαθητές για να την κάνουν σωστά. Και για αυτό δεν γίνεται καμία κουβέντα π.χ αν αποφασίσουν η εργασία να είναι το "στήσιμο" ενός μικρού μετεωρολογικού σταθμού και η επεξεργασία των μετρήσεων από τους μαθητές κατά τη διάρκεια του τετραμήνου, πιστεύει κανείς ότι θα δώσει το κράτος χρήματα για τα υλικά ή μια μικρή βιβλιογραφία;στην περίπτωση αυτή νομίζω δε θα πρέπει να είναι και ανεδαφικά τα θέματα των projects τα οποία θα προτείνουν οι εκπ/κοί...Λίγο πολύ ξέρεις τι υλικοτεχνική υποδομή έχεις από την αρχή της χρονιάς, όπως ξέρεις αν ας πούμε μπορείς να βρεις χορηγούς (εμεις είχαμε κάτι ντόπιες επιχειρήσεις και βοηθουσε πολύ και ο δήμος τότε). απ την άλλη ένα γενικότερο update υλικού, λογισμικών και hardware δε θα ήταν άσχημη ιδέα....Σ αυτό θα συμφωνήσω μαζί σου.
Παράθεση από: Landau στις Απριλίου 04, 2011, 09:52:41 pmΠαράθεση από: fatsoula στις Απριλίου 04, 2011, 07:01:55 pmΠαράθεση από: Landau στις Απριλίου 04, 2011, 04:44:14 pmΠαρατηρώ τόσες μέρες αυτή την ανησυχία και την έντονη προθυμία να αναλάβουν όλοι, όλων των κλάδων τις "ερευνητικές εργασίες". Και να χύνονται κροκοδείλια δάκρυα για το ποιος αξίζει περισσότερο και ποιος λιγότερο.Να προτείνω στην ΑΔ να γίνεται ανάθεση αυτών των "ερευνητικών εργασιών" (ο Λαντάου να τις κάνει ερευνητικές βέβαια) εκτός του κανονικού ωραρίου (δηλ. χωρίς να προστίθενται σαν ώρες διδασκαλίας), να δούμε πόσοι εθελοντές θα βρεθούν για το καλό των μαθητών... Τι είναι 1-2 ώρες επιπλέον μέσα στη βδομάδα; Εκεί που θα σχολάει μετά την 4η ώρα κάποιος, ας κάτσει 1 ωρίτσα να ασχοληθεί με κάτι δημιουργικό με τα παιδιά. Ε; Δεν μας είπες όμως, εσύ που το προτείνεις αυτό το έχεις κάνει ποτέ; Να είσαι σίγουρος ότι αν εφαρμοστεί η πρότασή σου, θα έχει μεγάλη ανταπόκριση, όπως άλλωστε είχε μέχρι σήμερα από χιλιάδες συναδέλφους δευτεροβάθμιας που συμμετείχαν κάθε χρόνο στα προγράμματα καινοτόμων δράσεων.Όταν έτυχε να διδάξω σε δημόσιο σχολείο, υπάρχουν και τα λεγόμενα εργαστήρια στον κλάδο ΠΕ04. Ήθελα να τους κάνω κάποια εργαστηριακή άσκηση σε έξτρα ώρα, γιατί δεν υπήρχε χρόνος κλπ την ώρα του μαθήματος (το πως και γιατί, μην ρωτάς, είναι μεγάλο θέμα), αλλά που να βρεθεί ελεύθερη ώρα και βούληση από μαθητές και διεύθυνση..Εργαστηριακή άσκηση σε σχολείο που ακούστηκε Πιο εύκολα κάνεις εξορκισμό. Όσο για το project πιστεύω ότι δεν θα έχει καμία σχέση με την χαλαρή (και αρκετές φορές αδιάφορη) δουλειά που γινόταν στα πλαίσια του μαθήματος της τεχνολογίας.Φοβάμαι ότι θα γίνει φάμπρικα σαν κάτι εργασίες/εργαστήρια σε σχολές που υπάρχουν φροντιστήρια που τις αναλαμβάνουν. Αλλά και αυτό να μην θέλουμε να γίνει ...το θέμα είναι ποια μέσα θα διαθέτουν καθηγητής και μαθητές για να την κάνουν σωστά. Και για αυτό δεν γίνεται καμία κουβέντα π.χ αν αποφασίσουν η εργασία να είναι το "στήσιμο" ενός μικρού μετεωρολογικού σταθμού και η επεξεργασία των μετρήσεων από τους μαθητές κατά τη διάρκεια του τετραμήνου, πιστεύει κανείς ότι θα δώσει το κράτος χρήματα για τα υλικά ή μια μικρή βιβλιογραφία;
giannios..μου θυμιζεις τον ποντιο στο ανεκδοτο που οδηγει αναποδα στην εθνικη και πιστευει οτι ολοι οι αλλοι πανε αναποδα!!!ετσι κι εσυ..ενω ολοι οι αλλοι υποστηριζουν κατι που φαινεται λογικο να συμβει,οτι δηλ το project αφορα ολους με τον τροπο που το παρουσιαζουν οι συναδελφοι, εσυ επιμενεις στα δικα σου!!απορω γιατι...ξερεις κατι που δε ξερουμε εμεις απο το υπουργείο?εκτος κι αν μας θεωρεις ολους χαζους και δε μπορουμε να σε καταλαβουμε..!!!