0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: spasiklaki στις Απριλίου 08, 2011, 09:25:42 pm
Παράθεση από: aegeanel στις Απριλίου 03, 2011, 03:16:09 pmΡωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project; Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;Τέθηκε η ερώτηση 3-4 σελίδες πριν και μπλέξαμε σε μια ατέρμονη συζήτηση περί τεχνολογίας, ενώ υποτίθεται εδώ συζητάμε γενικά για τις αλλαγές. Αυτή η συζήτηση θα έπρεπε να υπάρχει σε νέο θέμα. Ας το ανοίξει κάποιος. Να υπάρχει κάποιος σεβασμός σε όσους ρωτάνε κάτι και χανόμαστε σε υπεραναλύσεις.Έπρεπε να κάνει την ίδια ερώτηση ο/η debio, για να δω μια σχετική απάντηση.
Ρωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project; Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;
Παράθεση από: aegeanel στις Απριλίου 04, 2011, 04:38:07 amΠαράθεση από: aegeanel στις Απριλίου 03, 2011, 03:16:09 pmΡωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project; Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;Τέθηκε η ερώτηση 3-4 σελίδες πριν και μπλέξαμε σε μια ατέρμονη συζήτηση περί τεχνολογίας, ενώ υποτίθεται εδώ συζητάμε γενικά για τις αλλαγές. Αυτή η συζήτηση θα έπρεπε να υπάρχει σε νέο θέμα. Ας το ανοίξει κάποιος. Να υπάρχει κάποιος σεβασμός σε όσους ρωτάνε κάτι και χανόμαστε σε υπεραναλύσεις.Έπρεπε να κάνει την ίδια ερώτηση ο/η debio, για να δω μια σχετική απάντηση.Δεν νομίζω να τίθεται θέμα ανάληψης των Ερευνητικών Εργασιών από συγκεκριμένες ειδικότητες. Απαντες θα έχουν το σχετικό δικαίωμα, προσωπικά δε θεωρώ λογικό οι κάτοχοι διδακτορικών (Ph.D) και μεταπτυχιακών (Μ.Sc.) τίτλων σπουδών (απασών των ειδικοτήτων) να έχουν μια σχετική προτεραιότητα (π.χ. θεωρώ ευτελιστικό να υπάρχει σε ένα Γυμνάσιο ας πούμε κάποιος ΠΕ18.12 Φυτικής παραγωής, ή Ιχθυοκαλλιέργειας κλπ. ΤΕΙ και ένας ΠΕ14 Γεωπονίας του Καποδιστριακού ή του ΑΠΘ με διδακτορικό και να τίθεται θέμα ποιός θα αναλάβει το project. Kαι ευτελιστικό και λαϊκιστικό...
Μια (ίσως αφελής) απορία: τι δουλειά έχει ένας πτυχιούχος Ιχθυοκαλλιέργειας ή γεωπόνος σε γυμνάσιο; Το φυσικό τους εργασιακό περιβάλλον δεν είναι σε ιχθυοκαλλιέργειες και αγροτική παραγωγή αντίστοιχα; Ή, τέλος πάντων, σε κάτι σχετικό;Πραγματικά το έχω απορία
Παράθεση από: Landau στις Απριλίου 08, 2011, 10:58:25 pmΜια (ίσως αφελής) απορία: τι δουλειά έχει ένας πτυχιούχος Ιχθυοκαλλιέργειας ή γεωπόνος σε γυμνάσιο; Το φυσικό τους εργασιακό περιβάλλον δεν είναι σε ιχθυοκαλλιέργειες και αγροτική παραγωγή αντίστοιχα; Ή, τέλος πάντων, σε κάτι σχετικό;Πραγματικά το έχω απορία Να εκτρέφει τα φρέσκα ψάρια του συστήματος. Να αναπτύσσει μαθητές με το βλέμμα του ροφού που τόσο επιθυμεί η σύγχρονη αγορά εργασίας, να δημιουργεί ψαρωμένους εργαζόμενους των 400ευρώ. Αυτός είναι ο στόχος του Νεου Σχολείου, να ψαρώσει τους νέους και να τους ρίξει στα δίχτυα των μεγαλοκαρχαριών. Μια χαρά ταιριάζει η ειδικότητα του ιχθυοκαλλιεργητή στο σχολείο νομίζω.
Παράθεση από: xaan στις Απριλίου 08, 2011, 10:33:06 pmΠαράθεση από: aegeanel στις Απριλίου 04, 2011, 04:38:07 amΠαράθεση από: aegeanel στις Απριλίου 03, 2011, 03:16:09 pmΡωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project; Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;Τέθηκε η ερώτηση 3-4 σελίδες πριν και μπλέξαμε σε μια ατέρμονη συζήτηση περί τεχνολογίας, ενώ υποτίθεται εδώ συζητάμε γενικά για τις αλλαγές. Αυτή η συζήτηση θα έπρεπε να υπάρχει σε νέο θέμα. Ας το ανοίξει κάποιος. Να υπάρχει κάποιος σεβασμός σε όσους ρωτάνε κάτι και χανόμαστε σε υπεραναλύσεις.Έπρεπε να κάνει την ίδια ερώτηση ο/η debio, για να δω μια σχετική απάντηση.Δεν νομίζω να τίθεται θέμα ανάληψης των Ερευνητικών Εργασιών από συγκεκριμένες ειδικότητες. Απαντες θα έχουν το σχετικό δικαίωμα, προσωπικά δε θεωρώ λογικό οι κάτοχοι διδακτορικών (Ph.D) και μεταπτυχιακών (Μ.Sc.) τίτλων σπουδών (απασών των ειδικοτήτων) να έχουν μια σχετική προτεραιότητα (π.χ. θεωρώ ευτελιστικό να υπάρχει σε ένα Γυμνάσιο ας πούμε κάποιος ΠΕ18.12 Φυτικής παραγωής, ή Ιχθυοκαλλιέργειας κλπ. ΤΕΙ και ένας ΠΕ14 Γεωπονίας του Καποδιστριακού ή του ΑΠΘ με διδακτορικό και να τίθεται θέμα ποιός θα αναλάβει το project. Kαι ευτελιστικό και λαϊκιστικό...Δεν υπάρχει τμήμα γεωπονίας στο Καποδιστριακό. Υπάρχει ξεχωριστό Γεωπονικό Πανεπιστήμιο με Τμήματα και δικό του Πρύτανη στην Αθήνα.
Παράθεση από: spasiklaki στις Απριλίου 08, 2011, 11:06:26 pmΠαράθεση από: Landau στις Απριλίου 08, 2011, 10:58:25 pmΜια (ίσως αφελής) απορία: τι δουλειά έχει ένας πτυχιούχος Ιχθυοκαλλιέργειας ή γεωπόνος σε γυμνάσιο; Το φυσικό τους εργασιακό περιβάλλον δεν είναι σε ιχθυοκαλλιέργειες και αγροτική παραγωγή αντίστοιχα; Ή, τέλος πάντων, σε κάτι σχετικό;Πραγματικά το έχω απορία Να εκτρέφει τα φρέσκα ψάρια του συστήματος. Να αναπτύσσει μαθητές με το βλέμμα του ροφού που τόσο επιθυμεί η σύγχρονη αγορά εργασίας, να δημιουργεί ψαρωμένους εργαζόμενους των 400ευρώ. Αυτός είναι ο στόχος του Νεου Σχολείου, να ψαρώσει τους νέους και να τους ρίξει στα δίχτυα των μεγαλοκαρχαριών. Μια χαρά ταιριάζει η ειδικότητα του ιχθυοκαλλιεργητή στο σχολείο νομίζω.Δεν ξέρω αν διδάσκουν στα γενικά γυμνάσια και λύκεια απόφοιτοι του ΤΕΙ ιχθυοκαλλιέργειας. Να ξέρετε πάντως ότι οι ιχθυολόγοι επίσημα θεωρούνται είτε απόφοιτοι βιολόγοι, κτηνίατροι, είτε απόφοιτοι γεωπόνοι που έχουν master στην ιχθυολογία. Επίσης υπάρχει και το τμήμα γεωπονίας στο
Έχω απαντήσει παραπάνω με επιχειρήματα και επι της ουσίας για το ρόλο των γεωπόνων εκπαιδευτικών στο Νέο Σχολείο στα πλαίσια του μαθήματος της ερυενητικής εργασίας και άλλων, όπως είναι η βιολογία και μαθήματα που ασχολούνται με το περιβάλλον. Ούτως ή άλλως τόσα χρόνια σε αυτά τα μαθήματα είχαν αναθέσεις οι γεωπόνοι. Ειδικότερα έχω απαντήσει και για το ρόλο που επιτελούν τόσα χρόνια στα γενικά γυμνάσια και λύκεια ως κλάδος διδασκαλίας του μαθήματος Τεχνολογίας και ερευνητικών εργασιώνΚακώς έχουν βάλει ιχθυοκαλλιεργητή. Πάντως επειδή δεν γνωρίζετε για αυτό λέτε και αυτά, εξήγησα παραπάνω, ότι η Τεχνολογία στο γυμνάσιο αλλά και Λύκειο εστιάζει αρκετά και στην πρωτογενή παραγωγή (γεωργία, βιοτεχνολογία, τρόφιμα κ.τ.λ.) .
Παράθεση από: spasiklaki στις Απριλίου 08, 2011, 11:06:26 pmΠαράθεση από: Landau στις Απριλίου 08, 2011, 10:58:25 pmΜια (ίσως αφελής) απορία: τι δουλειά έχει ένας πτυχιούχος Ιχθυοκαλλιέργειας ή γεωπόνος σε γυμνάσιο; Το φυσικό τους εργασιακό περιβάλλον δεν είναι σε ιχθυοκαλλιέργειες και αγροτική παραγωγή αντίστοιχα; Ή, τέλος πάντων, σε κάτι σχετικό;Πραγματικά το έχω απορία Να εκτρέφει τα φρέσκα ψάρια του συστήματος. Να αναπτύσσει μαθητές με το βλέμμα του ροφού που τόσο επιθυμεί η σύγχρονη αγορά εργασίας, να δημιουργεί ψαρωμένους εργαζόμενους των 400ευρώ. Αυτός είναι ο στόχος του Νεου Σχολείου, να ψαρώσει τους νέους και να τους ρίξει στα δίχτυα των μεγαλοκαρχαριών. Μια χαρά ταιριάζει η ειδικότητα του ιχθυοκαλλιεργητή στο σχολείο νομίζω.Μάλλον ανάποδα διαβάζεις τη πραγματικότητα. Τους ιχθυοκαλλιεργητές (και ότι ειδικότητα μπορεί να φαντασθεί κανείς...) τους διόρισε το Παλαιό Σχολείο (2004 - 2009). Σήμερα εκατοντάδες εξ αυτών είναι, όχι απλά υπεράριθμοι, αλλά κυριολεκτικά άνευ αντικειμένου. Το Νέο Σχολείο (2010 - ) επιχειρεί νοικοκύρεμα... (Εχεις κάποια πρόταση, κάποια ιδέα;)