*

Αποστολέας Θέμα: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.  (Αναγνώστηκε 53572 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #56 στις: Σεπτέμβριος 29, 2010, 07:50:19 μμ »
Συμφωνώ 100% οτι θα ήταν καλό να μιλήσετε απευθείας με τον εκπαιδευτικό. Με αυτόν τον τρόπο θα μάθετε τις προθέσεις του και θα του κάνετε ότι παρατηρήσεις θέλετε σε πρώτο πρόσωπο. Θα το εκτιμήσει και ο ίδιος. Πολλές φορές τα παιδιά υπερβάλλουν ως προς αυτά που κάνουν στο μάθημα. Σε συζητήσεις που έκανα και εγώ με μαθητές μου που παρακολουθούσαν ολοήμερο τα προηγούμενα χρόνια μου έλεγαν οτι έπαιζαν στο Internet και όταν το έψαξα λίγο καλύτερα διαπίστωσα οτι ο προηγούμενος συνάδελφος είχε μάθει παράλληλα στα παιδιά προγράμματα όπως επεξεργαστή κειμένου και φωτογραφιών που τα ίδια τα θεωρούσαν "παιχνίδι στο Internet" επειδή το χρησιμοποιούσαν παράλληλα...

Σχετικά με το παλιό ολοήμερο οι συνθήκες ήταν τραγικές και δεν επέτρεπαν πολλά περισσότερα από παιχνίδια, ειδικά στις μικρότερες ηλικίες. Συνήθως σε κάθε τμήμα υπήρχαν 15 περίπου μαθητές ή και περισσότεροι, οι οποίοι άνηκαν σε διαφορετικές τάξεις. Κάποιοι από αυτούς δεν ήταν κάθε φορά στο μάθημα, ή πήγαιναν στο ολοήμερο μόνο 2-3 μέρες της εβδομάδας. Παράλληλα το πρόγραμμα ήταν τελείως ρευστό. Εύκολα μας φόρτωναν άλλο ένα τμήμα στο εργαστήριο στο οποίο ήδη ασφυκτιούσαν τα 15 παιδιά με αποτέλεσμα να κάθονται 5-6 παιδιά σε κάθε μηχάνημα και να δυσκολεύονται ακόμα και να βλέπουν την οθόνη του υπολογιστή. Σε 30' μαθήματος κάθε παιδάκι είχε 4-5' πρόσβαση στον υπολογιστή και τα υπόλοιπα 25' ψάχνεις τρόπους να τα κρατήσεις τουλάχιστον μέσα στην αίθουσα... Ή μπορεί να περίμενες οτι θα έχεις Ε'-ΣΤ' με σημειώσεις έτοιμες και ειδικό πρόγραμμα στον υπολογιστή και ξαφνικά να βρίσκεις μέσα στην τάξη 20 πρωτάκια-δευτεράκια. Τα μισά να μη ξέρουν καν ανάγνωση και τα δεύτερα να ζητάνε κλαίγοντας παιχνίδια στο internet που έχουν μάθει από το σπίτι... Μου έχει τύχει να βγάλω χρονιά σε σχολείο με δύο υπολογιστές και τμήματα 20 παιδιών... Σε αυτές τις περιπτώσεις ακόμα και τα εκπαιδευτικά παιχνίδια είναι άθλος... Φέτος είναι η ευκαιρία για κάθε εκπαιδευτικό να κάνει το μάθημα που ονειρευόταν τόσα χρόνια...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #57 στις: Σεπτέμβριος 29, 2010, 10:12:16 μμ »
Το scratch το έχω συμπεριλάβει και εγώ σε Ε' και ΣΤ' σε ένα προγραμματισμό που έχω φτιάξει για τα μαθήματα μετά το Πάσχα. Όχι οτι θα μάθουν αλγοριθμική, αλλά έστω να πάρουν μια μυρωδιά. Είμαι περίεργος να δω πώς θα λειτουργήσει. Το τετράδιο δεν μου είχε περάσει από το μυαλό. Τί θεωρία σκοπεύεις να τους μάθεις; Δεν είναι πιο εύκολο να τους δώσεις κάποιες φωτοτυπίες προσαρμοσμένες στις ηλικίες των παιδιών; Φοβάμαι οτι με 25 παιδιά στιμγωγμένα  μέσα στην τάξη, μπροστά σε έναν υπολογιστή, πολλές φορές πλάτη στον εκπαιδευτικό, δεν θα ενθουσιαστούν να γράφουν κάτι που υπαγορεύεις... Είμαι περίεργος πάντως να μάθω πώς το δουλεύεις στην τάξη. Από κει και πέρα πιστεύω οτι καλή ιδέα είναι να οργανώνουμε δραστηριότητες ώστε να τους δίνουμε κίνητρα να θέλουν να μάθουν. Για παράδειγμα στις μεγάλες τάξεις Δ-Ε-ΣΤ τους έχω ήδη ενημερώσει οτι θα φτιάξουμε κάποιες σχολικές εφημερίδες είτε ως τάξη ή σε ομάδες. Θα αναθέσω ρόλους όπως πχ αθλητικοί συντάκτες, υπεύθυνοι παιχνιδιών, σκιτσογράφοι, εκδότες, συντάκτες μόδας κτλ. Τα παιδιά ξετρελάθηκαν και άρχισαν από μόνα τους ήδη να μοιράζουν τους ρόλους. Μάλιστα άρχισαν να αναρωτιούνται πώς θα τη γράψουν, πού θα βρουν πληροφορίες... Όλα αυτά θα προσπαθήσω να τα συνδυάσω με το μάθημα (αναζήτηση στο Internet, Word). Στη συνέχεια τους έχω πει οτι θα φτάξουμε πινακάκια που θα μετράμε τα έσοδα από τις πωλήσεις(βλ. Excel). Έπειτα μπορεί να μετατρέψουμε την εφημερίδα σε "ηλεκτρονική" ανεβάζοντας τα κείμενα σε κάποιο site που θα μάθουν να φτιάχνουν (από το google) ή σε κάποιο Blog. Εκεί θα προσθέσουμε και κάποια πολυμέσα που θα έχουμε φτιάξει εμείς (ήχο με τραγούδια που θα ηχογραφήσουμε στην τάξη) και κάποιο video που θα φτιάξουμε με το movie maker. Στις μικρότερες τάξεις έχω προσθέσει δραστηριότητες όπως πχ να φτιάχνουν τον υπολογιστή από χαρτόνι, να κάνουμε κάποια έκθεση ζωγραφικής μέσω του Η/Υ και άλλα σχετικά. Βέβαια όλα αυτά από τη θεωρία στην πράξη απέχουν πολύ. Πάντα θα προκύψουν αντικειμενικές δυσκολίες, αλλά στο χέρι μας είναι να κάνουμε όσο το δυνατόν καλύτερη δουλειά.
Συνάδελφε,
καταρχάς να σε συγχαρώ για τις ιδέες σου. Ήδη αυτό με την εφημερίδα μου κίνησε το ενδιαφέρον. Μιας και βλέπω να το κοιτάω καλύτερα και δεν ξέρω, θα μπορούσατε να μου πείτε ένα πρόγραμμα για το στήσιμο της εφημερίδας;
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #58 στις: Σεπτέμβριος 30, 2010, 12:19:28 πμ »
Το scratch το έχω συμπεριλάβει και εγώ σε Ε' και ΣΤ' σε ένα προγραμματισμό που έχω φτιάξει για τα μαθήματα μετά το Πάσχα. Όχι οτι θα μάθουν αλγοριθμική, αλλά έστω να πάρουν μια μυρωδιά. Είμαι περίεργος να δω πώς θα λειτουργήσει. Το τετράδιο δεν μου είχε περάσει από το μυαλό. Τί θεωρία σκοπεύεις να τους μάθεις; Δεν είναι πιο εύκολο να τους δώσεις κάποιες φωτοτυπίες προσαρμοσμένες στις ηλικίες των παιδιών; Φοβάμαι οτι με 25 παιδιά στιμγωγμένα  μέσα στην τάξη, μπροστά σε έναν υπολογιστή, πολλές φορές πλάτη στον εκπαιδευτικό, δεν θα ενθουσιαστούν να γράφουν κάτι που υπαγορεύεις... Είμαι περίεργος πάντως να μάθω πώς το δουλεύεις στην τάξη. Από κει και πέρα πιστεύω οτι καλή ιδέα είναι να οργανώνουμε δραστηριότητες ώστε να τους δίνουμε κίνητρα να θέλουν να μάθουν. Για παράδειγμα στις μεγάλες τάξεις Δ-Ε-ΣΤ τους έχω ήδη ενημερώσει οτι θα φτιάξουμε κάποιες σχολικές εφημερίδες είτε ως τάξη ή σε ομάδες. Θα αναθέσω ρόλους όπως πχ αθλητικοί συντάκτες, υπεύθυνοι παιχνιδιών, σκιτσογράφοι, εκδότες, συντάκτες μόδας κτλ. Τα παιδιά ξετρελάθηκαν και άρχισαν από μόνα τους ήδη να μοιράζουν τους ρόλους. Μάλιστα άρχισαν να αναρωτιούνται πώς θα τη γράψουν, πού θα βρουν πληροφορίες... Όλα αυτά θα προσπαθήσω να τα συνδυάσω με το μάθημα (αναζήτηση στο Internet, Word). Στη συνέχεια τους έχω πει οτι θα φτάξουμε πινακάκια που θα μετράμε τα έσοδα από τις πωλήσεις(βλ. Excel). Έπειτα μπορεί να μετατρέψουμε την εφημερίδα σε "ηλεκτρονική" ανεβάζοντας τα κείμενα σε κάποιο site που θα μάθουν να φτιάχνουν (από το google) ή σε κάποιο Blog. Εκεί θα προσθέσουμε και κάποια πολυμέσα που θα έχουμε φτιάξει εμείς (ήχο με τραγούδια που θα ηχογραφήσουμε στην τάξη) και κάποιο video που θα φτιάξουμε με το movie maker. Στις μικρότερες τάξεις έχω προσθέσει δραστηριότητες όπως πχ να φτιάχνουν τον υπολογιστή από χαρτόνι, να κάνουμε κάποια έκθεση ζωγραφικής μέσω του Η/Υ και άλλα σχετικά. Βέβαια όλα αυτά από τη θεωρία στην πράξη απέχουν πολύ. Πάντα θα προκύψουν αντικειμενικές δυσκολίες, αλλά στο χέρι μας είναι να κάνουμε όσο το δυνατόν καλύτερη δουλειά.
Συνάδελφε,
καταρχάς να σε συγχαρώ για τις ιδέες σου. Ήδη αυτό με την εφημερίδα μου κίνησε το ενδιαφέρον. Μιας και βλέπω να το κοιτάω καλύτερα και δεν ξέρω, θα μπορούσατε να μου πείτε ένα πρόγραμμα για το στήσιμο της εφημερίδας;

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Παλιότερα που κάναμε κάτι αντίστοιχο είχαμε χρησιμοποιήσει το Publisher του Office. Ωστόσο φέτος λέω να μείνουμε απλά στο Word. Καταρχήν να μάθουν τα παιδιά να μορφοποιούν όπως θέλουν το κείμενο που θα φτιάξουν να βάζουν εικόνες και στη συνέχεια ίσως χρησιμοποιήσουν κάποιο έτοιμο template. Δεν χρειάζεται να κάνουν επαγγελματική δουλειά. Το πιο σημαντικό είναι να κάνουν τη δουλειά τα ίδια τα παιδιά στο σχολείο και όχι οι γονείς τους στο σπίτι όπως γίνεται συνήθως... Ένα κοριτσάκι με εξέπληξε σήμερα ευχάριστα, όταν ενώ ακόμα δεν έχουν ακουμπήσει υπολογιστή στο μάθημα μου έφερε υλικό που θέλει να βάλουμε στην εφημερίδα! Το έχουν πάρει ζεστά κάποια παιδιά...

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #59 στις: Σεπτέμβριος 30, 2010, 12:21:31 πμ »

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Παλιότερα που κάναμε κάτι αντίστοιχο είχαμε χρησιμοποιήσει το Publisher του Office. Ωστόσο φέτος λέω να μείνουμε απλά στο Word. Καταρχήν να μάθουν τα παιδιά να μορφοποιούν όπως θέλουν το κείμενο που θα φτιάξουν να βάζουν εικόνες και στη συνέχεια ίσως χρησιμοποιήσουν κάποιο έτοιμο template. Δεν χρειάζεται να κάνουν επαγγελματική δουλειά. Το πιο σημαντικό είναι να κάνουν τη δουλειά τα ίδια τα παιδιά στο σχολείο και όχι οι γονείς τους στο σπίτι όπως γίνεται συνήθως... Ένα κοριτσάκι με εξέπληξε σήμερα ευχάριστα, όταν ενώ ακόμα δεν έχουν ακουμπήσει υπολογιστή στο μάθημα μου έφερε υλικό που θέλει να βάλουμε στην εφημερίδα! Το έχουν πάρει ζεστά κάποια παιδιά...


Σε μεγαλύτερα παιδιά, πάντως, εργαλεία όπως τα wiki πιάνουν τόπο και χρησιμοποιούνται ευρέως στην εκπαίδευση στο εξωτερικό, και όχι μόνο για την πληροφορική!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #60 στις: Σεπτέμβριος 30, 2010, 12:33:25 πμ »

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Παλιότερα που κάναμε κάτι αντίστοιχο είχαμε χρησιμοποιήσει το Publisher του Office. Ωστόσο φέτος λέω να μείνουμε απλά στο Word. Καταρχήν να μάθουν τα παιδιά να μορφοποιούν όπως θέλουν το κείμενο που θα φτιάξουν να βάζουν εικόνες και στη συνέχεια ίσως χρησιμοποιήσουν κάποιο έτοιμο template. Δεν χρειάζεται να κάνουν επαγγελματική δουλειά. Το πιο σημαντικό είναι να κάνουν τη δουλειά τα ίδια τα παιδιά στο σχολείο και όχι οι γονείς τους στο σπίτι όπως γίνεται συνήθως... Ένα κοριτσάκι με εξέπληξε σήμερα ευχάριστα, όταν ενώ ακόμα δεν έχουν ακουμπήσει υπολογιστή στο μάθημα μου έφερε υλικό που θέλει να βάλουμε στην εφημερίδα! Το έχουν πάρει ζεστά κάποια παιδιά...


Σε μεγαλύτερα παιδιά, πάντως, εργαλεία όπως τα wiki πιάνουν τόπο και χρησιμοποιούνται ευρέως στην εκπαίδευση στο εξωτερικό, και όχι μόνο για την πληροφορική!

Όντως, αλλά δεδομένου ότι τα περισσότερα παιδιά ακόμα και της έκτης διδάσκονται για πρώτη φορά πληροφορική, είναι λίγο επικίνδυνο να τα μπλέξεις με εργαλεία που ίσως δεν αντιληφθούν τη χρησιμότητά τους. Αυτό φοβάμαι και με το Excel που μας το προτείνουν στο "αναλυτικό" πρόγραμμα... Με τα wiki έχω δει να αντιμετωπίζουν προβλήματα ακόμα και εκπαιδευτικοί που υποτίθεται οτι έχουν και κάποια πείρα σε ΤΠΕ...

Αποσυνδεδεμένος kiouki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #61 στις: Σεπτέμβριος 30, 2010, 08:38:04 μμ »
Καλησπέρα! Εγώ μία ιδέα που σκέφτηκα είναι να φτιάξουν τα παιδιά ένα παραμύθι ή να βασιστούν σε ένα ήδη υπάρχον. Έτσι θα εξοικειωθούν με το word και θα αναζητήσουν εικόνες από το internet για να συνοδεψουν το κείμενο. Την ιδέα την πήρα από μια εργασία που είχαμε κάνει στο πανεπιστήμιο. Είχαμε φτιάξει ένα εκπαιδευτικό παραμύθι "Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥΛΗΣ". Διαβάζοντάς το ένα παιδί αποκτάει γνώσεις πάνω στη χρήση του υπολογιστή. Για αρχή θα ξεξινήσω με το δικό μου, θα μοίράσω ρόλους στα παιδιά και ανάλογα με το τι λέει το παραμύθι θα τους τα εξηγώ και στην πράξη. Επίσης το παραμύθι μπορούμε να το ηχογραφήσουμε κιόλας, όπως είχαμε κάνει και εμείς στο πανεπιστήμιο. Δε ξέρω, αλλά μου φαίνεται ότι θα είναι ευχάριστο για τα παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος wildness

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #62 στις: Οκτώβριος 01, 2010, 07:57:13 μμ »
Καλησπέρα! Εγώ μία ιδέα που σκέφτηκα είναι να φτιάξουν τα παιδιά ένα παραμύθι ή να βασιστούν σε ένα ήδη υπάρχον. Έτσι θα εξοικειωθούν με το word και θα αναζητήσουν εικόνες από το internet για να συνοδεψουν το κείμενο. Την ιδέα την πήρα από μια εργασία που είχαμε κάνει στο πανεπιστήμιο. Είχαμε φτιάξει ένα εκπαιδευτικό παραμύθι "Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥΛΗΣ". Διαβάζοντάς το ένα παιδί αποκτάει γνώσεις πάνω στη χρήση του υπολογιστή. Για αρχή θα ξεξινήσω με το δικό μου, θα μοίράσω ρόλους στα παιδιά και ανάλογα με το τι λέει το παραμύθι θα τους τα εξηγώ και στην πράξη. Επίσης το παραμύθι μπορούμε να το ηχογραφήσουμε κιόλας, όπως είχαμε κάνει και εμείς στο πανεπιστήμιο. Δε ξέρω, αλλά μου φαίνεται ότι θα είναι ευχάριστο για τα παιδιά.

Πολύ καλή η ιδεά για το παραμύθι!! Μπορείς να παραθέσεις αυτό που είχες κάνει στο πανεπιστήμιο για να παίρνουμε ιδέες για τον τρόπο υλοποίησης?

Αποσυνδεδεμένος kiouki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #63 στις: Οκτώβριος 03, 2010, 07:54:08 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφε!Πολύ θα το ήθελα να το παραθέσω, αλλά δυστυχώς δεν εγκρίνουν και οι υπόλοιποι δημιουργοί. Πάντως ότι χρειαστείς ρώτα. Δεν ήταν κάτι το τρομερό. Ένα αρχείο word (με κείμενο και εικόνες) και ένα αρχείο ήταν το ηχογραφημένο.

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #64 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 09:48:30 πμ »
Παιδιά θέλω τα φώτα σας
Ξέρετε κάποιο πρόγραμμα για να φιλτράρει τα websites που μπαίνουν τα παιδιά στο σχολείο;;
Αν είναι κι ελεύθερο καλύτερα
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος viatropo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #65 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 10:43:39 πμ »
Υπάρχουν πολλά προγράμματα parental control όπως αυτό: http://www.parentalcontrolbar.org/
Και ένας πλήρης οδηγός διαφορετικού τρόπου: http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=148326&garpg=1

Μπορείς να ψάξεις και στο google.

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #66 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 02:18:18 μμ »
Παιδιά θέλω τα φώτα σας
Ξέρετε κάποιο πρόγραμμα για να φιλτράρει τα websites που μπαίνουν τα παιδιά στο σχολείο;;
Αν είναι κι ελεύθερο καλύτερα

Επίσης, μπορείς να δοκιμάσεις και το "Οικογένειακή ασφάλεια" του Windows Live, είναι αυτό δωρεάν...

http://explore.live.com/windows-live-family-safety?os=other

Κανονικά πρέπει να φιλτράρεται το περιεχόμενο από το σχολικό δίκτυο, αλλά δεν έχω ιδέα. Δοκίμασε τα εργαλεία και ενημέρωσέ μας για να έχουμε υπόψη μας τι να προτιμήσουμε!

Αποσυνδεδεμένος viatropo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #67 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 05:38:55 μμ »
Παράθεση
Επίσης, μπορείς να δοκιμάσεις και το "Οικογένειακή ασφάλεια" του Windows Live, είναι αυτό δωρεάν...

http://explore.live.com/windows-live-family-safety?os=other

Είναι μόνο για σβίστα ή 7, έχω την εντύπωση πως στα xp λειτουργούσε μέσα από τον ie μόνο σε ορισμένες γλώσσες 10 - 15 δε θυμάμαι καλά.

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #68 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 07:07:06 μμ »
Ερώτηση, υπάρχει τρόπος να κάνεις τα παιδιά των πρώτων τάξεων του δημοτικού να κάθονται ήσυχα κατά την ώρα της πληροφορικής ? Αν το έχει καταφέρει κάποιος ας μας δώσει τα φώτα του ! Μου πήραν το κεφάλι σήμερα ...

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2557
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #69 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 07:15:16 μμ »
Ερώτηση, υπάρχει τρόπος να κάνεις τα παιδιά των πρώτων τάξεων του δημοτικού να κάθονται ήσυχα κατά την ώρα της πληροφορικής ? Αν το έχει καταφέρει κάποιος ας μας δώσει τα φώτα του ! Μου πήραν το κεφάλι σήμερα ...

Στα πρωτάκια αν βάλεις μια δυνατή φωνή κάθονται σούζα!
Κάνε υπομονή θα στρώσουν.
Τα έβαλες να γράψουν λεξούλες ή να ζωγραφίσουν ?
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162198
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 656
Σύνολο: 669

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.