0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πως μπορείς όμως να συγκρίνεις μεταπτυχιακά διαφορετικών κλάδων και ερευνητικών αντικειμένων;Φυσικά το μεταπτυχιακό έχει ως σκοπό να σε καταστήσει ερευνητη.Να είσαι ικανός να φέρεις εις πέρας μια έρευνα είτε θεωρητική ειτε πρακτική.Γι'αυτό άλλωστε τα μεταπτυχιακά χωρίζονται σε research και taught.Το μόνο που με προβληματίζει είναι: πως γίνεται να μιλάμε για έρευνα στην ελλάδα και κυρίως στον τομέα της εκπαίδευσης από τη στιγμή που από τη γραμματεία μέχρι τον καθηγητή είτε του πανεπιστημίου είτε το διευθυντη του σχολείου στο οποίο πρεπει και θέλεις να κάνεις πρακτική, μπορείς να τον βρεις μόνο μετά από δέηση σε κάποιον άγιο. Πως μπορούμε να μιλάμε για μεταπτυχιακές έρευνες όταν οι βιβλιοθηκες των ελληνικών πανεπιστημίων υπολειτουργουν, όταν η επικοινωνία με τους καθηγητες γίνεται με πολύ μεγαλη δυσκολία. Πώς γινεται να μιλάμε για μεταπτυχιακά όταν οι παρακολουθησεις σε μαθηματα γίνονται μόνο κάποιες φορές το μήνα και πολλές από αυτές αναβάλλονται από τους ίδιους τους διδάσκοντες;κλπ..Δεν είναι έτσι όπως τα λες ...προφανώς δεν έχεις παρακολουθήσει μεταπτυχιακό στην Ελλάδα. Στο πανεπιστήμιο Αθηνων έχεις καθημερινή επαφή με τους καθηγητές, πάνω από 800 ώρες πρακτικής, τα μαθηματα είναι υποχρεωτικά σε καθημερινή βάση και περνιούνται με εργασίες, παρουσιασεις , προόδους και εξετάσεις. Όσο για τις βιβλιοθήκες , απλά δεν απευθύνεσαι εκεί...γιατί χρησιμοποιούμε ξένη και πρόσφατη βιβλιογραφία που ούτως ή άλλως δεν υπάρχει στις βιβλιοθήκες.
Παράθεση από: atsort στις Οκτωβρίου 04, 2011, 03:58:34 pmΠαράθεση από: JohnyWalker στις Οκτωβρίου 04, 2011, 01:12:07 pmΤο master στο Univeristy of London είναι γελειοδέστατο. Απλά πλασάρουν μούρη τα ξένα πανεπιστήμια και φυσικά είναι μάγκες μιας και κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 έτους. Λοιπόν κοιτάξτε την εμπειρία ο άνθρωπος δεν την αποκτά από τα master αλλά μέσα στη τάξη. Αυτό πρέπι να το καταλάβουν όλοι οι εξυπνοι εδώ στα ελληνικά πανεπιστήμια και να κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 ετους. Είμαι υπερ της εξα αποστ΄λασεως εκπαίδευσης, υπερ ευελικτων μορφών μάθησης.Δεν είναι δυνατόν ο άλλος να πρέπει να μεταναστύσει για 2 χρόνια σε μια πόλη για να παρακολουθήσει master, είναι αδιανόητα αυτά[/quoΕχετε προσωπική εμπειρία αγαπητέ όσον αφορά στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό και πανεπιστήμιο. Σαν απόφοιτη του Master in Special and Inclusive education tou IoE, University of London θίγομαι προσωπικά και θα ήθελα να μου εξηγείσετε για ποιό λόγο είναι γελοιοδέστατο. Τα πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο ύποτίθεται ότι πρωτίστως προσφέρουν ακαδημαική γνώση (θεωρία δηλαδή).Και αυτό συμβαίνει σε όλους τους χώρους (παιδαγωγικές σχολές, πολυτεχνεία κτλ).Δεν αμφισβητεί κανείς την αξία της ουσιαστικής εργασιακής εμεπιρίας. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να υποβαθμίζουμε τη θεωρητική γνώση έναντι της εμπειρίας. Εμένα το γελεοιοδέστατο πτυχίο που λέτε μου χρησίμευσε για να με εμπιστευτούν κάποιοι άνθρωποι στον ιδιωτικό τομέα, να μάθω πράγματι πολλά που δεν τα ήξερα μέσα σε πραγματικές συνθήκες εργασίας (και μάλιστα από τις πιο δύσκολες) και έτσι όταν ήρθε η ώρα να πάω στο σχολείο θεωρώ ότι κατείχα και το θεωρητικό και το πρακτικό υπόβαθρο πλέον για να ανταποκριθώ στις ανάγκες των παιδιών. Δυστυχώς στην Ελλάδα το 'όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια' είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Έχω ειδική εμπειρία από ερευνητικό μεταπτυχιακό στην Ελλάδα, γνωρίζω πολύ καλά τι είναι έρευνα, τι είναι να παρουσιάζεις σε meetings, τι είναι να παρουσιάζεις δημόσια τη διατριβή και να αξιολογείσαι, τι είναι να είσαι 15 ώρες σε ένα εργαστήριο την ημέρα και φυσικά τα πάντα στα αγγλικά και ας είσαι στην ελλάδα. Κάτι το οποίο δεν ισχύει στο University of London. Το εν λόγω master και γενικά τα περισσότερα master στην Αγγλία αυτού του είδους προσφέρουν μια γενική εκπαιδευτική μεθοδολογία έρευνας που βασίζεται σε γνώσεις στατιστικής και κάποια γενικά θεωρητικά παράγματα γύρω από διαδικασίες ένταξης ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ο σκοπός άλλωστε είναι κυρίως η κατάριση εκπαιδευτικών που να μπορούν να κάνουν έρευνα και να εφαρμόζουν ερευνητικές μεθοδολογίες στο χώρο της ειδικής αγωγής. Επομένως εμένα μου φαίνεται γελιοδέστατο. Για εμένα το Υπουργείο δνε θα έπρεπε να λαμβάνει υπόψη αυτά τα maser μιας και εστιάζουν στο ερευνητικό κομμάτι. Δεν λέω ότι δεν είναι καλό το master ή ότι διαφωνώ με τα μαθήματα ίσα ίσα δείχνει ότι εστιάζει σε ερευνητική κατάρτιση, απλά το θεωρώ πανεύκολο, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα της Ελλάδας. Εννοείται ότι η πρακτική άσκηση και η εργασιακή εμπειρία παίζει πολύ πιο σπουδαίο ρόλο σε αυτό το τομέα από master γενικά σε inclusive education. Mε αυτή τη λογική λοιπόν συμφωνώ και με τα master εξ αποστάσεως στο τομέα ειδικής αγωγής, την ίδια θεωρητική γνώση και μη πω πολλές φορές καλύτερη προσφέρουν. Τo master το εν λόγω αποτελείται αν δεν κάνω λάθος από 4 μόνο modules, υπάρχουν εξαποστάσεως που αποτελούνται από 8 και προσφέρουν πολύ καλύτερη θεωρητική κατάρτιση και εστιάζουν και πιο συγκεκριμένα . Επειδή επομένως θεωρώ ότι τα master γενικά δεν σε καταρτίζουν πρακτικά αλλά θεωρητικά και ερευνητικά κυρίως, για αυτό και είμαι υπέρ οποιασδήποτε ευέλικτης σύγχρονης μορφής masterH θεωρητική κατάρτιση πρέπει να είναι δικαίωμα όλων και όχι των ολίγων που έχουν τα χρήματα. Φυσικά η Ελλάδα είναι πολύ πίσω σε αυτό το θέμα. Για να γίνω κατανοητός: δεν κρίνω το εν λόγω master ίσα ίσα το θεωρώ σωστό να είναι 1 μόνο χρόνο, σε σύγκριση με αυτά της Ελλάδας που είναι 2 και 3 χρόνια. Απλά τα θεωρώ εύκολα ως masterΤα συγχαρητήρια μου για τις σπουδές σας οι οποίες εστίαζουν σε ένα αντικείμενο που δεν έχει καμία σχέση με την ειδική αγωγή. επομένως δεν δικαιούστε να το συγκρίνετε.Πρέπει κάποια στιγμή να καταλαβετε εσείς των φυσικών επιστημών ότι το έξτρα βάρος των εργαστηρίων σας σε σύγκριση με τις θεωρητικές επιστήμες δεν δίνει περισσότερο κύρος στις σπουδές σας απλά καθιστά το αντικείμενο διαφορετικό. Επειδή καταλαβαίνω την άγνοια σου (το να διαβάσεις τον οδηγό σπουδών του master και να μου πεις πόσα μαθήματα έχει δεν σε καθιστά γνώστη της κατάστασης) δεν θα κάτσω να σου πω πόσο καλό ή κακό είναι. Το έκανα, μου χρησίμευσε, το έχουν αξιολογήσει ακαδημαικοί φορείς και οι εργοδότες μου και η άποψη οποίοδήποτε άσχετου είναι απλά περιττή.Σαν απόφοιτη και ελληνικού πανεπιστημίου όμως δικαιούμαι μια παρατήρηση στα λεγόμενά σου.1)Τα όποια μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως εσωτερικού και εξωτερικού έχουν περισσότερα μαθήματα από ένα master στην Αγγλία γιατί πολύ απλά δεν αποφοιτείς σε ένα έτος .Αλλο να έχεις 8 μαθήματα σε 2-3-4 χρόνια και άλλο να τα έχεις σε ένα χρόνο. Αν μου βρείς μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως που γίνεται σε ένα χρόνο και έχει τόσα μαθήματα όσα λες τότε να τα συγκρίνουμε.Αλλά κάτι τέτοιο απλά δεν υφίσταται.2)Τα 2-3 -4 χρόνια στην Ελλάδα είναι καθαρά στην δυνατότητα του φοιτητά και σε συνεννόηση με τον καθηγητή του. Εφόσον τελειώσεις τα μαθήματα του μεταπτυχιακού μετά έχεις από ένα 6μηνο ως ένα χρόνο το λιγότερο να ασχοληθείς με τη διπλωματική σου. Μπορείς να πάρεις παράταση κτλ. Στο εξωτερικό τέτοιο περιθλωριο δεν έχεις,
Παράθεση από: JohnyWalker στις Οκτωβρίου 04, 2011, 01:12:07 pmΤο master στο Univeristy of London είναι γελειοδέστατο. Απλά πλασάρουν μούρη τα ξένα πανεπιστήμια και φυσικά είναι μάγκες μιας και κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 έτους. Λοιπόν κοιτάξτε την εμπειρία ο άνθρωπος δεν την αποκτά από τα master αλλά μέσα στη τάξη. Αυτό πρέπι να το καταλάβουν όλοι οι εξυπνοι εδώ στα ελληνικά πανεπιστήμια και να κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 ετους. Είμαι υπερ της εξα αποστ΄λασεως εκπαίδευσης, υπερ ευελικτων μορφών μάθησης.Δεν είναι δυνατόν ο άλλος να πρέπει να μεταναστύσει για 2 χρόνια σε μια πόλη για να παρακολουθήσει master, είναι αδιανόητα αυτά[/quoΕχετε προσωπική εμπειρία αγαπητέ όσον αφορά στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό και πανεπιστήμιο. Σαν απόφοιτη του Master in Special and Inclusive education tou IoE, University of London θίγομαι προσωπικά και θα ήθελα να μου εξηγείσετε για ποιό λόγο είναι γελοιοδέστατο. Τα πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο ύποτίθεται ότι πρωτίστως προσφέρουν ακαδημαική γνώση (θεωρία δηλαδή).Και αυτό συμβαίνει σε όλους τους χώρους (παιδαγωγικές σχολές, πολυτεχνεία κτλ).Δεν αμφισβητεί κανείς την αξία της ουσιαστικής εργασιακής εμεπιρίας. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να υποβαθμίζουμε τη θεωρητική γνώση έναντι της εμπειρίας. Εμένα το γελεοιοδέστατο πτυχίο που λέτε μου χρησίμευσε για να με εμπιστευτούν κάποιοι άνθρωποι στον ιδιωτικό τομέα, να μάθω πράγματι πολλά που δεν τα ήξερα μέσα σε πραγματικές συνθήκες εργασίας (και μάλιστα από τις πιο δύσκολες) και έτσι όταν ήρθε η ώρα να πάω στο σχολείο θεωρώ ότι κατείχα και το θεωρητικό και το πρακτικό υπόβαθρο πλέον για να ανταποκριθώ στις ανάγκες των παιδιών. Δυστυχώς στην Ελλάδα το 'όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια' είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Έχω ειδική εμπειρία από ερευνητικό μεταπτυχιακό στην Ελλάδα, γνωρίζω πολύ καλά τι είναι έρευνα, τι είναι να παρουσιάζεις σε meetings, τι είναι να παρουσιάζεις δημόσια τη διατριβή και να αξιολογείσαι, τι είναι να είσαι 15 ώρες σε ένα εργαστήριο την ημέρα και φυσικά τα πάντα στα αγγλικά και ας είσαι στην ελλάδα. Κάτι το οποίο δεν ισχύει στο University of London. Το εν λόγω master και γενικά τα περισσότερα master στην Αγγλία αυτού του είδους προσφέρουν μια γενική εκπαιδευτική μεθοδολογία έρευνας που βασίζεται σε γνώσεις στατιστικής και κάποια γενικά θεωρητικά παράγματα γύρω από διαδικασίες ένταξης ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ο σκοπός άλλωστε είναι κυρίως η κατάριση εκπαιδευτικών που να μπορούν να κάνουν έρευνα και να εφαρμόζουν ερευνητικές μεθοδολογίες στο χώρο της ειδικής αγωγής. Επομένως εμένα μου φαίνεται γελιοδέστατο. Για εμένα το Υπουργείο δνε θα έπρεπε να λαμβάνει υπόψη αυτά τα maser μιας και εστιάζουν στο ερευνητικό κομμάτι. Δεν λέω ότι δεν είναι καλό το master ή ότι διαφωνώ με τα μαθήματα ίσα ίσα δείχνει ότι εστιάζει σε ερευνητική κατάρτιση, απλά το θεωρώ πανεύκολο, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα της Ελλάδας. Εννοείται ότι η πρακτική άσκηση και η εργασιακή εμπειρία παίζει πολύ πιο σπουδαίο ρόλο σε αυτό το τομέα από master γενικά σε inclusive education. Mε αυτή τη λογική λοιπόν συμφωνώ και με τα master εξ αποστάσεως στο τομέα ειδικής αγωγής, την ίδια θεωρητική γνώση και μη πω πολλές φορές καλύτερη προσφέρουν. Τo master το εν λόγω αποτελείται αν δεν κάνω λάθος από 4 μόνο modules, υπάρχουν εξαποστάσεως που αποτελούνται από 8 και προσφέρουν πολύ καλύτερη θεωρητική κατάρτιση και εστιάζουν και πιο συγκεκριμένα . Επειδή επομένως θεωρώ ότι τα master γενικά δεν σε καταρτίζουν πρακτικά αλλά θεωρητικά και ερευνητικά κυρίως, για αυτό και είμαι υπέρ οποιασδήποτε ευέλικτης σύγχρονης μορφής masterH θεωρητική κατάρτιση πρέπει να είναι δικαίωμα όλων και όχι των ολίγων που έχουν τα χρήματα. Φυσικά η Ελλάδα είναι πολύ πίσω σε αυτό το θέμα. Για να γίνω κατανοητός: δεν κρίνω το εν λόγω master ίσα ίσα το θεωρώ σωστό να είναι 1 μόνο χρόνο, σε σύγκριση με αυτά της Ελλάδας που είναι 2 και 3 χρόνια. Απλά τα θεωρώ εύκολα ως master
Το master στο Univeristy of London είναι γελειοδέστατο. Απλά πλασάρουν μούρη τα ξένα πανεπιστήμια και φυσικά είναι μάγκες μιας και κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 έτους. Λοιπόν κοιτάξτε την εμπειρία ο άνθρωπος δεν την αποκτά από τα master αλλά μέσα στη τάξη. Αυτό πρέπι να το καταλάβουν όλοι οι εξυπνοι εδώ στα ελληνικά πανεπιστήμια και να κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 ετους. Είμαι υπερ της εξα αποστ΄λασεως εκπαίδευσης, υπερ ευελικτων μορφών μάθησης.Δεν είναι δυνατόν ο άλλος να πρέπει να μεταναστύσει για 2 χρόνια σε μια πόλη για να παρακολουθήσει master, είναι αδιανόητα αυτά[/quoΕχετε προσωπική εμπειρία αγαπητέ όσον αφορά στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό και πανεπιστήμιο. Σαν απόφοιτη του Master in Special and Inclusive education tou IoE, University of London θίγομαι προσωπικά και θα ήθελα να μου εξηγείσετε για ποιό λόγο είναι γελοιοδέστατο. Τα πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο ύποτίθεται ότι πρωτίστως προσφέρουν ακαδημαική γνώση (θεωρία δηλαδή).Και αυτό συμβαίνει σε όλους τους χώρους (παιδαγωγικές σχολές, πολυτεχνεία κτλ).Δεν αμφισβητεί κανείς την αξία της ουσιαστικής εργασιακής εμεπιρίας. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να υποβαθμίζουμε τη θεωρητική γνώση έναντι της εμπειρίας. Εμένα το γελεοιοδέστατο πτυχίο που λέτε μου χρησίμευσε για να με εμπιστευτούν κάποιοι άνθρωποι στον ιδιωτικό τομέα, να μάθω πράγματι πολλά που δεν τα ήξερα μέσα σε πραγματικές συνθήκες εργασίας (και μάλιστα από τις πιο δύσκολες) και έτσι όταν ήρθε η ώρα να πάω στο σχολείο θεωρώ ότι κατείχα και το θεωρητικό και το πρακτικό υπόβαθρο πλέον για να ανταποκριθώ στις ανάγκες των παιδιών. Δυστυχώς στην Ελλάδα το 'όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια' είναι πολύ συχνό φαινόμενο.
Συγνώμη συνάδελφοι... τι σας κόπτει τους υπολοίπους και ασχολείστε με ένα μάστερ διαφορετικού αντικειμένου? Ποιος ο λόγος της αντιπαραβολής και της αντιπαράθεσης?
H συζήτηση ξεκίνησε επειδή κάποιοι ισχυρίστηκαν ότι κάποια μαστερ σου δίνουν πρακτική εμπειρία και κάποια όχι και ποια είναι καλύτερα. Για μένα κανένα μαστερ δεν σου δίνει πρακτική εμπερία στην διδασκαλία, δεν υπάρχει τέτοιο μαστερ.. Τα μαστερ σου δίνουν πρακτική εμπειρία στην ερευνητική μεθοδολογία, στο τρόπο σύνταξης ερωτηματολογίων και θεωρητικές αρχές πάνω στην ειδική αγωγή. Εννοώ τα μαστερ στο τομέα της εκπαίδευσηςΜε αυτή την έννοια συμφωνώ και με ένα εξ' αποστάσεως μάστερ στο τομέα ειδικής αγωγής και γενικά με ένα γρήγορο μαστερ που σου δίνει τα παρακάτω εφόδια. Απλά λέω ότι αυτά τα μαστερ είναι πιο εύκολα από μαστερ εργαστηριακού επιπέδου και έτσι είναι. Υπάρχει μέτρο σύγκρισης, διότι και τα δύο μαστερ είναι.Να σου πω κάτι είναι σα να συγκρίνει ένα μαστερ στη βιοηθική που είναι θεωρητικό και ένα μαστερ στη νανοβιοτεχνολογία που είναι εργαστηριακό. Εννοείται ότι το δεύτερο είναι πιο δύσκολο και από πλευράς διαβάσματος, έρευνας, πειραμάτων και από όλες τις πλευρές. Μην προσπαθούμε να πούμε ότι η θεωρία ή οι στατιστικές έρευνες είναι πιο δύσκολες από το εργαστήριο ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΥΟ, ΚΑΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ
Παράθεση από: bania στις Οκτωβρίου 05, 2011, 08:30:18 pmΣυγνώμη συνάδελφοι... τι σας κόπτει τους υπολοίπους και ασχολείστε με ένα μάστερ διαφορετικού αντικειμένου? Ποιος ο λόγος της αντιπαραβολής και της αντιπαράθεσης?σωστη παρατηρηση!!!!!!!!!
Η συζήτηση καταντά άκυρη όταν αρχίζουμε να μιλάμε για εργαστήρια, πειράματα και άλλα πράγματα άσχετα με την ειδική αγωγή σε σημείο που να απορείς γιατί μερικοί άνθρωποι με 'τόσες γνώσεις'', πτυχία και δημοσιεύσεις δεν πάνε να καταξιωθούν στον χώρο τους αλλά κυνηγάνε την ειδική αγωγή και την εκπαίδευση
"ΕΚΕΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΠΕΣΤΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΣΣΩΡΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ!!!!!!! "Συγνωμη συναδελφε αλλά γιατι τέτοια εμπάθεια;Ποιος ο λόγος-ποια η σχέση και ποιος ο σκοπός της σύγκρισης ανάμεσα στην ειδικότητά σου και σ'αυτην της ειδικής αγωγής;Το ύφος σου είναι πολύ επιθετικό κ δε βρισκω το λόγο να απαξιώνεις τα προγράμματα ξένων πανεπιστημίων ούτε φυσικά και των φοιτητών που τα παρακολουθούν μόνο και μόνο επειδή είναι διαφορετικού αντικειμένου από το δικό σου. Μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.Είναι άκυρη η συσχέτιση κατα τη γνωμη μου.
Παράθεση από: pde86 στις Οκτωβρίου 05, 2011, 11:18:00 pm"ΕΚΕΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΠΕΣΤΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΣΣΩΡΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ!!!!!!! "Συγνωμη συναδελφε αλλά γιατι τέτοια εμπάθεια;Ποιος ο λόγος-ποια η σχέση και ποιος ο σκοπός της σύγκρισης ανάμεσα στην ειδικότητά σου και σ'αυτην της ειδικής αγωγής;Το ύφος σου είναι πολύ επιθετικό κ δε βρισκω το λόγο να απαξιώνεις τα προγράμματα ξένων πανεπιστημίων ούτε φυσικά και των φοιτητών που τα παρακολουθούν μόνο και μόνο επειδή είναι διαφορετικού αντικειμένου από το δικό σου. Μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.Είναι άκυρη η συσχέτιση κατα τη γνωμη μου.Συνάδελφε συγνώμη, εσύ από όλα αυτά κατάλαβες ότι επιτίθεμαι στο μαστερ ειδικής αγωγής;; ΛΆθος κάνεις, εκφράζω για μένα αν είναι εύκολο ή δύσκολο. Όλα τα άλλα που γράφω για υπεράριθμους διδάκτορες, σνομπάρω όλα τα πανεπιστήμια της ελλάδας που δημιοργησαν αυτό το κορεσμό και τους ανίκανους κυριολεκτικά προέδρους και πρυτάνεις να ελέγξουν το φαινόμενο.Μάλλον δεν γνωρίζεις τι σημαίνει υπεραριθμία διδακτόρων, πήγαινε στην ειδικότητα μου και να δεις. Υπεράριθμοι άνεργοι διδάκτορες που ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΕΠΠΑΙΚ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕΤο θεωρώ απλά τραγικό. Προσέξτε ην φτάσετε και εσείς σε αυτό το σημείο: υποψήφιοι άνεργοι διδάκτορες ή μαστεράδες ειδικής αγωγής που αγωνίζονται για μια θέση σύμβασηςΑμα κατάλαβες εσύ ότι εγώ σε σνομπάρω, τότε είναι λάθος σου.