0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιατι δεν λετε για την καταργηση ολων των μαθηματων ,να πιασετε σφαιρικα το ζητημα;Αφου εκει παει η κατασταση.Χορος τραγουδι θεατρο και αγγλικα φυσικα.
Εμένα αυτό που μου κάνει απίστευτη εντύπωση είναι πώς μια πολιτική ηγεσία παίρνει την απόφαση να υποβαθμίσει μαθήματα που θεωρούνται τόσο σημαντικά για έναν λαό (αρχαία ελληνική γλώσσα, αρχαία ιστορία, θρησκευτικά) και να διαγράψει από το αναλυτικό πρόγραμμα κάποια άλλα επίσης σημαντικά (βυζαντινή και σύγχρονη ιστορία), χωρίς τη δεδομένη συγκατάθεση των επιστημονικών υπευθύνων (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο), των εργαζομένων (καθηγητών) αλλά και των άμεσα ενδιαφερομένων (γονείς και μαθητές).Ποια είναι επιτέλους αυτή η περίφημη επιτροπή διευθυντών που αποφάσισε το νέο αναλυτικό πρόγραμμα; Ξέρεις κανείς; Γιατί το θέμα δεν έχει τεθεί σε ευρύτερο διάλογο με τη συμμετοχή τουλάχιστον των καθηγητών; Νομίζω μας δουλεύουν κανονικά. Παίρνουν μια απόφαση και την εφαρμόζουν. Τέτοιο φασισταριό δεν έχω ξαναδεί.
Και αυτό που με φοβίζει περισσότερο είναι πως στην αρχαία ίσχυε ο θεσμός της δουλείας.
Παράθεση από: olyadro στις Ιανουαρίου 13, 2011, 03:22:22 pm Και αυτό που με φοβίζει περισσότερο είναι πως στην αρχαία ίσχυε ο θεσμός της δουλείας. Και στη νεότερη Ιστορία ισχύει ο ίδιος θεσμός, απλά δεν μας το λένε
Παράθεση από: Tao of love στις Ιανουαρίου 13, 2011, 02:35:46 pmΜπορείς να μας παραθέσεις βάσει ποιων ιστορικών πηγών αναφέρεις τα παραπάνω;Το πρώτο που μαθαίνει ένας ιστορικός είναι να σέβεται τις πηγές, τον αναγνώστη και τον ακροατή.Κανένας ιστορικός επιστήμονας(η Ιστορία δεν είναι γνωστικό αντικείμενο, είναι επιστήμη) δεν διδάσκει έτσι την Ιστορία.Εκτός και μιλάς για Θεολόγους και ξενόγλωσσους και έχεις προσωπική πείρα.Γι' αυτό και ανάφερα ότι δεν παίζει ρόλο το κακό βιβλίο,αλλά ο δάσκαλος.Οσα εγραψα παραπανω δεν αποτελουν καινοτομια. Η μελετη του φαινομενου του εθνικισμου εχει καταληξει στα παραπανω συμπερασματα εδω και τουλαχιστον 3 δεκαετιες. Νομιζω οτι αν αρχισω να παραθετω πηγες το φορουμ θα ξεφυγει εντελως απο το λογο υπαρξης του. Μπορω ομως να σε παραπεμψω σε μερικα βιβλια γραμμενα απο διεθνως καταξιωμενους ιστορικους και κοινωνικους επιστημονες1. Ερικ Χομπσμπαουμ, Εθνη και εθνικισμος απο το 1780 μεχρι σημερα2. Μπενεντικτ Αντερσον, Φαντασιακες κοινοτητες, στοχασμοι για τις απαρχες και τη διδοση του εθνικισμου 3. Ερνστ Γκελνερ, Εθνη και εθνικισμοςκαι για τα "δικα μας": Παρασκευας Κονορτας, Οθωμανικες θεωρησεις για το οικουμενικο πατριαρχειο (σημειωση: Ο Κονορτας ειναι ο πρωτος ιστορικος που αξιοποιει πηγες γραμμενες στα οθωμανικα, μεχρι τοτε -και μιλαμε για τη δεκαετια του 1980- οι ιστορικοι που ασχολουνται με την περιοδο της λεγομενης "τουρκοκρατιας" δεν ειναι σε θεση να διαβασουν τις πηγες στις οποιες ειναι γραμμενα τα εγγραφα του κρατους, οποτε καταλαβαινεις τι γραφουν)Δε σου βαζω πληρη βιβλιογραφικα στοιχεια. τα παραπανω βιβλια ειναι τοσο διαδεδομενα που μπορεις να τα βρεις σε μια στοιχειωδως ενημερωμενη βιβλιοθηκη ή βιβλιοπωλειο. Μεσα στα βιβλια αυτα θα βρεις εξαντλητικες αναφορες σε πηγες που αποδεικνυουν οσα εγραψα παραπανω.Δεν καταλαβα τι εννοεις λεγοντας οτι κανενας ιστορικος επιστημονας δε διδασκει ετσι την ιστορια. Αυτα που εγραψα παραπανω ειναι πορισματα ερευνων πανω στα οποια βασιζεται η διδασκαλια της ιστοριας σε ολα τα στοιχειωδως σοβαρα πανεπιστημια (τα ελληνικα πανεπιστημια δεν ειναι ολα στοιχειωδως σοβαρα).
Μπορείς να μας παραθέσεις βάσει ποιων ιστορικών πηγών αναφέρεις τα παραπάνω;Το πρώτο που μαθαίνει ένας ιστορικός είναι να σέβεται τις πηγές, τον αναγνώστη και τον ακροατή.Κανένας ιστορικός επιστήμονας(η Ιστορία δεν είναι γνωστικό αντικείμενο, είναι επιστήμη) δεν διδάσκει έτσι την Ιστορία.Εκτός και μιλάς για Θεολόγους και ξενόγλωσσους και έχεις προσωπική πείρα.Γι' αυτό και ανάφερα ότι δεν παίζει ρόλο το κακό βιβλίο,αλλά ο δάσκαλος.
Παράθεση από: Ερση στις Ιανουαρίου 13, 2011, 12:29:07 amφαντάζομαι κατα αυτή την άποψη -οπτική η σφαγή στη Σμύρνη θα χαρακτηριζόταν <<ατυχής έκβασις τουριστικών επαφών>>τουριστες -πνιγμένοι ,οι Ελληνες http://24wro.blogspot.com/2011/01/blog-post_2488.htmlΗ σφαγη στη Σμυρνη ηταν επακολουθο της ανοδου του τουρκικου και του ελληνικου εθνικισμου. Πριν σφαξουν τους ελληνες οι τουρκοι στρατιωτες στα παραλια της Μ. Ασιας, ειχαν προηγηθει βιασμοι, σφαγες και λεηλασιες τουρκικων χωριων απο ελληνες στρατιωτες.Η τουρκικη εισβολη στην κυπρο το 1974 δεν ειναι ενα μεμονωμενο επεισοδιο. Εντασσεται μεσα στη γενικοτερη ενταση που επικρατουσε αναμεσα στις δυο κοινοτητες του νησιου απο το 1962 και επειτα. Τους ασκους του αιολου ανοιξαν οι σφαγες τουρκοκυπριων το 1963 απο παραστρατιωτικες ελληνοκυπριακες οργανωσεις που δρουσαν υπο την ανοχη και τη υποστηριξη του ελληνικου στρατου. Αυτα ειναι δυο μονο απο τα πολλα παραδειγματα που αποδεικνυουν οτι η ιστορικη αληθεια ειναι πιο πολυπλοκη υποθεση απο αυτο που μας μαθαινουν να πιστευουμε στο ελληνικο σχολειο. Καλως ή κακως ο κοσμος δεν ειναι χωρισμενος σε καλους ελληνες και κακους ξενους. Αν θελεις να μιλησεις για τις σφαγες που διεπραξαν οι τουρκοι, εισαι υποχρεωμενος να μιλησεις και για τις σφαγες που διεπραξαν οι ελληνες.Η επιλεκτικη παρουσιαση και διδασκαλια των ιστορικων γεγονοτων αποτελει παραποιηση της ιστορικης αληθειας.
φαντάζομαι κατα αυτή την άποψη -οπτική η σφαγή στη Σμύρνη θα χαρακτηριζόταν <<ατυχής έκβασις τουριστικών επαφών>>τουριστες -πνιγμένοι ,οι Ελληνες http://24wro.blogspot.com/2011/01/blog-post_2488.html