*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 153856 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #336 στις: Αυγούστου 14, 2013, 04:31:23 pm »
τωρα μου τα χαλας.. δηληδη ειναι θεμα τησ βιολογιας οι δεσμοι υδρογονου ή οι φωσφοδιεστερικοι δεσμοι ή οι αντλιες καλιου νατριου;; να μην πω για κυκλους αζωτου ή ανθρακα;;
ειμαστε η αρχη ερχοσαστε και πατατε σε μας...

Θεωρεις οτι δεν ειναι θεμα της βιολογιας οι αντλιες καλιου-νατριου ή οι βιογεωχημικοι κυκλοι; :o (δε λεγονται τυχαια

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:10:31 »

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 801
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #337 στις: Αυγούστου 15, 2013, 01:42:15 pm »
Επίσης είδα και ένα πολύ ενδιαφέρον  ;D σχόλιο, που είναι on topic, αλλά θα μπορούσε να μπει και σε άλλα.
"Θα έπρεπε το μάθημα των θρησκευτικών να είναι δίωρο και στις τρεις τάξεις του λυκείου.Ιδιαίτερα στη γ τάξη,όπου γίνονται σαφέστατες αναφορές σε θέματα που αφορούν ιδιαίτερα τους νέους,όπως η μάστιγα των ναρκωτικών,αυτοκτονία,αυτοθυσία,τεχνητή γονιμοποίηση,δωρεά οργάνων,θανατική ποινή,διαφυλικές σχέσεις,αντιμετώπιση της πλύσης εγκεφάλου που επιχειρούν τα Μ.Μ.Ε.κλπ
Και μάλιστα τα παραπάνω θέματα τα διδάσκουν θεολόγοι σύγχρονοι πλεον,καταρτισμένοι σαν επιστήμονες και ευαίσθητοι σαν παιδαγωγοί και άνθρωποι,μα πάνω απο όλα συναδελφικοί……"

 :o ;D ;D ;D ::)
Ειλικρινά δεν ξέρω από που να αρχίσω. Ελπίζω να με βοηθήσετε.

Εσείς οι άθεοι των Φυσικών Επιστημών είστε πραγματικά επικίνδυνοι για την κοινωνία. ???
Πάω στοίχημα ότι πολλοί από σας θέλετε να δείτε πρωθυπουργό τον άλλονα, που έχει τα παιδιά του αβάφτιστα! ::)
 ;D ;D ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 17, 2013, 11:15:54 pm από λιθοσφαιριστής »

Αποσυνδεδεμένος LITHIUM

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #338 στις: Αυγούστου 15, 2013, 02:56:12 pm »
τωρα μου τα χαλας.. δηληδη ειναι θεμα τησ βιολογιας οι δεσμοι υδρογονου ή οι φωσφοδιεστερικοι δεσμοι ή οι αντλιες καλιου νατριου;; να μην πω για κυκλους αζωτου ή ανθρακα;;
ειμαστε η αρχη ερχοσαστε και πατατε σε μας...

Θεωρεις οτι δεν ειναι θεμα της βιολογιας οι αντλιες καλιου-νατριου ή οι βιογεωχημικοι κυκλοι; :o (δε λεγονται τυχαια

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #339 στις: Αυγούστου 15, 2013, 03:44:33 pm »
Όταν μιλάς έτσι για την Χημεία μάλλον δεν έχεις και πολλές γνώσεις για αυτήν.

Να μου κανεις ακριβως quote πού το βρηκες αυτο. ::) Εγω δεν ειπα οτι δεν ειναι απαραιτητη ως επιστημη, ειπα οτι αλλες επιστημες βρισκονται σε μεγαλυτερη φαση αναπτυξης αυτη τη στιγμη. ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:10:31 »

Αποσυνδεδεμένος BILL231

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #340 στις: Αυγούστου 16, 2013, 08:54:32 pm »
θα ''ξεχνας'' πως για να αναπτυχθει η πληροφορικη χρειαστηκε η ανακαλυψη του Si ημιαγωγος η βαση της πληροφορικης,οι οπτικες ινες η βαση για το διαδικτυο,τα cd dvd σκληροι δισκοι και ολα τα πλαστικα μερη
ενος υπολογιστη ΑΝ ΔΕΝ το κατεχεις ειναι ανακαλυψεις χημικων..
παρε ξυλα και πετρες και φτιαξε υπολογιστη..
και ΝΑΙ ο παλαμας ηξερε τι ελεγε οταν αποκαλουσε τη χημεια κορονιδα των επιστημων..

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #341 στις: Αυγούστου 21, 2013, 09:05:41 pm »
Συναδελφοι, επεσα 100% μεσα στην προβλεψη μου: συνειδητοποιησαν οτι πηγαν να κανουν τεραστια γκαφα βγαζοντας τη βιολογια απο την Α'γυμνασιου οταν ειχαν ηδη τυπωσει τα βιβλια κι ετσι δεν την εβγαλαν. (εν τω μεταξυ, βιβλιο για τη μονοωρη φυσικη δεν υπαρχει) Μην ξεγελιεστε, ομως: του χρονου θα τη βγαλουν κι ετσι θα μειωθουν οι ωρες μας στο μισο. Αποδειξη οτι εσπασαν το διωρο της Γ' γυμνασιου σε δυο μονοωρα, υποβαθμιζοντας το μαθημα. Το συντεχνιακο τους σχεδιο ειναι: τα γυμνασια θα ειναι για φυσικους, ενω τα λυκεια για φυσικους και χημικους (και βιολογους αν δημιουργηθει τμημα κατευθυνσης).

Ειμαι ακρως απογοητευμενη απο την επιτροπη παιδειας της ενωσης μας, που αντι να διαμαρτυρηθουν για την υποβαθμιση της βιολογιας ως μαθημα γενικης παιδειας στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση, "τσιμπησαν" το δολωμα του 8ωρου σε οποια ΓΕΛ καταφερει να σχηματιστει τμημα κατευθυνσης κι εβγαλαν ανακοινωση με την οποια επικροτουν. Τωρα καταλαβαινω πλεον κι εγω γιατι τοσοι συναδελφοι που ειχα προσπαθησει να κανω μελη της ενωσης αρνηθηκαν επανειλημενα. :(

Συναδελφοι, ουδεποτε διαμαρτυρηθηκαμε για τη διατηρηση του λεκτικου του κλαδου ΠΕ04 ως "Φυσικων" μετα απο τοσες δεκαετιες, αντι του ορθου "Φυσικων Επιστημονων". Ετσι διαιωνιζονται λανθασμενες νοοτροπιες και πρακτικες, π.χ. οι παλιοι διευθυντες στα γυμνασια βλεπουν κενο ΠΕ04.04 και ζητανε "φυσικο" ή οι εφημεριδες γραφουν το αναληθες "250 φυσικοι πηραν συνταξη".

Ουδεποτε διαμαρτυρηθηκαμε για το γεγονος οτι πολλοι δασκαλοι δημοτικου δε λενε στους μαθητες οτι τωρα θα διδαχτουν "Φυσικες Επιστημες", αλλά "Φυσικη" (την ωρα που το βιβλιο εμπεριεχει Χημεια και

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #342 στις: Αυγούστου 22, 2013, 12:40:48 am »
Συναδελφοι, επεσα 100% μεσα στην προβλεψη μου: συνειδητοποιησαν οτι πηγαν να κανουν τεραστια γκαφα βγαζοντας τη βιολογια απο την Α'γυμνασιου οταν ειχαν ηδη τυπωσει τα βιβλια κι ετσι δεν την εβγαλαν. (εν τω μεταξυ, βιβλιο για τη μονοωρη φυσικη δεν υπαρχει) Μην ξεγελιεστε, ομως: του χρονου θα τη βγαλουν κι ετσι θα μειωθουν οι ωρες μας στο μισο. Αποδειξη οτι εσπασαν το διωρο της Γ' γυμνασιου σε δυο μονοωρα, υποβαθμιζοντας το μαθημα. Το συντεχνιακο τους σχεδιο ειναι: τα γυμνασια θα ειναι για φυσικους, ενω τα λυκεια για φυσικους και χημικους (και βιολογους αν δημιουργηθει τμημα κατευθυνσης).

Φαινεται οτι είχες δίκαιο.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #343 στις: Αυγούστου 22, 2013, 02:29:04 am »

Αποσυνδεδεμένος Rad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #344 στις: Αυγούστου 23, 2013, 10:54:32 am »
Δυστυχώς τα μονόωρα μαθήματα είναι καταδικασμένα να γίνονται βιαστικά και επιφανειακά. Είναι κρίμα η βιολογία αλλά και η χημεία να είναι τόσο υποβαθμισμένα στο γυμνάσιο. Φυσικά φταίμε και εμείς αφού δύο βιοματικές με εργαστήρια επιστήμες τις έχουμε καταντήσει (αρκετοί από εμάς) σε χαρτοχημεία και χαρτοβιολογία. Τα παιδιά στο γυμνάσιο λατρεύουν να βρίσκονται στο εργαστήριο και να μαθαίνουν την πραγματική χημεία και βιολογία!

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #345 στις: Αυγούστου 23, 2013, 04:11:33 pm »
Τα παιδιά στο γυμνάσιο λατρεύουν να βρίσκονται στο εργαστήριο και να μαθαίνουν την πραγματική χημεία και βιολογία!

Ακριβως! Παντως ολοι ανεξαιρετως οι

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #346 στις: Αυγούστου 23, 2013, 04:37:08 pm »
Μα η ΕΕΦ δεν είναι και καμία σοβαρή ένωση. Κανονικά δεν θα έπρεπε να έχει καν ιδιαίτερο λόγο (πέρα από απλή γνώμη) περί εκπαιδευτικών ζητημάτων. Άλλωστε η συμμετοχή στην ΕΕΦ είναι εθελοντική, και οι περισσότεροι φυσικοί απαξιούν να γίνουν μέλη της, ή να συνεχίσουν να είναι (αν έκαναν το λάθος να γραφτούν κάποια στιγμή). Μάλιστα, δέχονται όχι μόνο φυσικούς (υπό προϋποθέσεις).
Δυστυχώς, στη χώρα αυτή, ο κάθε τυχάρπαστος που έχει μερικά κονέ και παράλληλα "κάνει λεφτά" αντί να προάγει την επιστήμη, έχει λόγο παντού.

Πέρα από αυτά, είναι σημαντικό να ανέβει και το θεωρητικό επίπεδο των 3 μαθημάτων θετικών επιστημών στο γυμνάσιο, ειδικά της χημείας και της βιολογίας. Και το κυριότερο, πρέπει να μπουν "έξτρα" ώρες για υποχρεωτικά εργαστήρια φυσικής, χημείας και βιολογίας τόσο στο γυμνάσιο, όσο και στο λύκειο. Ας αυξηθεί το ωράριο, ας μπουν 2-3 ώρες μαθημάτων τα Σάββατα, δεν μας απασχολεί αυτό τόσο. Αυτοί που έχουν την ευθύνη και παίρνουν τις αποφάσεις, ας βρουν τρόπο. Και, φυσικά, πρέπει να τηρείται αυστηρά η ώρα του εργαστηρίου, και όχι "δεν προλαβαίνω να βγάλω την ύλη.. ας κόψω αυτή τη βδομάδα από τις ώρες εργαστηρίου" κλπ. Πρέπει κάποιος (διευθυντής ή κάποιος άλλος) να ελέγχει επιτέλους την ορθή τήρηση ωραρίου και προγράμματος. Όσοι δεν θέλουν, ας το δηλώσουν γραπτώς και να πάνε σπίτια τους με πρόωρη σύνταξη (αν πλησιάζουν ηλικιακά) ή όπου θέλουν.

Αυτά.. συγχωρέστε με για το ελαφρώς εκτός θέματος μήνυμα  :)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #347 στις: Αυγούστου 23, 2013, 05:25:49 pm »
Συνάδελφοι κάθε μάθημα μονόωρο χάνει εντελώς την αξία τους και οι μαθητές δεν το υπολογίζουν και πολύ!

Αποσυνδεδεμένος Pink-Panther!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #348 στις: Αυγούστου 23, 2013, 07:12:27 pm »
Όντως! Έπρεπε η φυσική της Α' και η Χημεία σε

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #349 στις: Αυγούστου 24, 2013, 07:21:55 pm »
Πέρα από αυτά, είναι σημαντικό να ανέβει και το θεωρητικό επίπεδο των 3 μαθημάτων θετικών επιστημών στο γυμνάσιο, ειδικά της χημείας και της βιολογίας. Και το κυριότερο, πρέπει να μπουν "έξτρα" ώρες για υποχρεωτικά εργαστήρια φυσικής, χημείας και βιολογίας τόσο στο γυμνάσιο, όσο και στο λύκειο.

Συμφωνω.

Αλλα περα απο τα μαθηματα, υπαρχουν κι οι διδασκοντες.

Αδιοριστοι συναδελφοι βιολογοι και γεωλογοι, να σας επισημανω τι σημαινει για εμας η επικειμενη ανακοινωση του Υπουργου περι οργανικης στο σχολειο κι οχι στην επικρατεια; Σημαινει μηδενικες μεταθεσεις και διορισμους απο εδω κι εμπρος για τις ειδικοτητες μας. Διοτι θα νομιμοποιησει την τωρινη παρανομη καλυψη των οργανικων μας θεσεων απο πλεοναζοντες Φυσικοχημικους, οι οποιοι θα παρουν νομιμα οργανικη στο σχολειο ανεξαρτητως ωρων Α'αναθεσης! :o Δε φτανει που τοσα χρονια (ειδικα φετος!) ενα σωρο ΠΥΣΔΕ εδιναν παρανομες οργανικες τοποθετησεις με λιγοτερες ωρες Α' αναθεσης απο το κανονικο, τωρα θα παρουν οργανικη στο σχολειο ακομη κι οσοι τοποθετηθουν λειτουργικα!!! :o Π.χ. οι 40 Φυσικοχημικοι που περισσευαν οργανικα στην Α'Αθηνας (σε αντιστοιχα 25 οργανικα κενα

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182568
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 596
Σύνολο: 605

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.