*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 153657 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #434 στις: Οκτωβρίου 18, 2014, 07:51:44 pm »
Ορισμένα επιχειρήματα είναι ολίγον παιδιάστικα.. του στυλ "στον 21ο αιώνα χωρίς την πληροφορική δεν υπάρχει τίποτα", ή "χωρίς χημεία και βιολογία θα αποδεκατιστούμε από αρρώστιες " κλπ (έχω παραφράσει απόψεις, για να φτάσω στο συμπέρασμά μου).
Η πραγματικότητα είναι κάπως διαφορετικής.. χάρη στις θετικές επιστήμες ανακαλύπτονται φάρμακα, αλλά και με τη βοήθεια της κυβερνητικής και των υπολογιστών (βλ. μελέτη, προσομοιώσεις και υπολογισμοί για να κατασκευαστεί μια χημική ουσία κ.ο.κ.).
Επομένως όλα είναι αλληλένδετα πια, και όλα (οκ σχεδόν όλα) έχουν θέση στην εκπαίδευση, αρκεί να γίνονται με σωστό τρόπο, σε κατάλληλο όγκο (ύλης, ωρών) και ακολουθώντας ορισμένες εκπαιδευτικές προτεραιότητες.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:56:33 »

Αποσυνδεδεμένος dora22

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #435 στις: Οκτωβρίου 18, 2014, 09:50:49 pm »
Ορισμένα επιχειρήματα είναι ολίγον παιδιάστικα.. του στυλ "στον 21ο αιώνα χωρίς την πληροφορική δεν υπάρχει τίποτα", ή "χωρίς χημεία και βιολογία θα αποδεκατιστούμε από αρρώστιες " κλπ (έχω παραφράσει απόψεις, για να φτάσω στο συμπέρασμά μου).
Η πραγματικότητα είναι κάπως διαφορετικής.. χάρη στις θετικές επιστήμες ανακαλύπτονται φάρμακα, αλλά και με τη βοήθεια της κυβερνητικής και των υπολογιστών (βλ. μελέτη, προσομοιώσεις και υπολογισμοί για να κατασκευαστεί μια χημική ουσία κ.ο.κ.).
Επομένως όλα είναι αλληλένδετα πια, και όλα (οκ σχεδόν όλα) έχουν θέση στην εκπαίδευση, αρκεί να γίνονται με σωστό τρόπο, σε κατάλληλο όγκο (ύλης, ωρών) και ακολουθώντας ορισμένες εκπαιδευτικές προτεραιότητες.
αυτο ακριβως εννοουσα....σε τι αποσκοπει να προσπαθουν καποιοι να μας πεισουν για την αναγκαιότητα της πληροφορικης.... το ξερουμε καλα....ποιος ειπε οτι εμεις των ΠΕ04 δεν ξερουμε πληροφορικη; ή δεν χρησιμοποιουμε το διαδικτυο...... εχουμε παρει τις πιστοποιησεις μας, εχουμε σεμιναρια ΤΠΕ....αλλα δεν ειπαμε ποτε να βγει η πληροφορικη για να μπει η χημεια η φυσικη  και η βιολογια περισσότερες ωρες.....δεν προσπαθουμε να πεισουμε κανενα γιατι ολοι ξερουμε οτι αυτες οι επιστημες ειναι γυρω μας....στο περιβαλλον στη ζωη μας ..... ΤΕΛΟΣ

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #436 στις: Οκτωβρίου 18, 2014, 11:00:26 pm »
Landau συμφωνουμε.Ολες οι επιστημες εχουν την χρησιμοτητα τους.Απλα πρεπει να επικρατει και η κοινη λογικη για ενα προγραμμα σπουδων στο σχολειο σοβαρο.φερ ειπειν ειπωθηκε πως ειναι λογικο να αντικαταστησει η χημεια την πληροφορικη στην τεχνολογικη κατευθυνση.Χωρις να σημαινει πως υποτιμω την χημεια,εξισου δεν υποτιμω την νοημοσυνη μου.Η χημεια π.χ εχει προφανως θεση στις θετικες κατευθυνσεις οπως και στις επιστημες της υγειας,ομως ΑΝ τιθεται θεμα προτεραιοτητας για την τεχνολογικη κατευθυνση ειναι σαφες πως η πληροφορικη ειναι η λογικη επιλογη για αυτονοητους λογους που εξηγηθηκαν.

τα σεμιναρια και η χρηση του διαδικτυου δεν κανουν καποιο πληροφορικο!η πληροφορικη δεν εχει να κανει με την χρηση του word ,του excel,του mailbox και του διαδικτυου.(ή τελος παντων αυτα αποτελουν την κορυφη του παγοβουνου)
Μολονοτι σαφως καποιος μπορει να ασχοληθει με εναν τομεα της πληροφορικης(αχανες το  ευρος και το βαθος της)και να γινει εξαιρετικος προγραμματιστης(κατι βεβαια που μπορει να συμβει και με τα μαθηματικα,την ιστορια κ.λπ) και τελικα ειναι αυτο για το οποιο εν μερει μιλουσα πριν,για την αναγκη να δοθουν ερεθισματα και μια βασικη υποδομη απο τον πληροφορικο που την εχει παρει στην σχολη του,ωστε ακριβως καποιοι μαθητες να εκδηλωσουν καποτε ενδιαφερον σε βαθος σε καποιους τομεις,να αποτελεσουν την μαγια ενος τομεα/μοχλου αναπτυξης για την μικρη χωρα μας οπως γινεται και εξω.Και αυτο ξεχωρα απο το γεγονος πως η πληροφορικη ειναι το βασικο εργαλειο της εποχης μας για ενα σωρο επιστημες οποτε ετσι κι αλλιως θα επρεπε να διδασκεται εντατικα.

εγω θα προχωρουσα και θα ελεγα πως ακομα και στο επιφανειακο επιπεδο χρησης υπολογιστη και διαδικτυου  ειναι αναγκαιο ενα μαθημα δικαιου διαδικτυου/πληροφορικης το οποιο θα διδασκεται απο νομικους...εχει να κανει με την καθημερινοτητα μας.αλλαξαν οι απαιτησεις της ζωης ειναι αναγκαιο να προσαρμοστει και το προγραμμα,χωρις να σημαινει πως πρεπει αλλες επιστημες να εξοβελιστουν απο το προγραμμα.
τελος παντων αρκετα παρακαμψαμε το νημα
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 18, 2014, 11:08:29 pm από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος animanim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Je suis εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #437 στις: Οκτωβρίου 19, 2014, 12:25:17 pm »
οχι μωρε απλως βιαζόμουν,... η ζωή βλέπεις!
μονο τον εαυτο΄μου εκπροσωπώ. αν καποιοσ με χρησιμοποιησει σαν κακο΄παραδειγμα βιολογου για να κατηγορησει το κλαδο των βιολογων, θα κανει το λαθος να προσωποποιει΄μια ολοκληρη επιστημη, που ελεγα...

Ναι κι εγω βιάζομαι μερικές φορές κι απαντώ μονολεκτικά  ;D Φταίει η ζωή που τα επιχειρήματα τα χρησιμοποιώ μόνο όταν τα έχω;
"Πρώτα η επιστήμη", (όπως λέμε "πρώτα ο μαθητής") αλλά και "πρώτα ο κλάδος"
Πρώτος αυτός. Μόνο τον εαυτούλη μας δεν κοιτάμε...
Ε ρε ξεκατίνιασμα

Θα θελα να μου εξηγήσεις (έστω και λίγο) το φαινόμενο να διαφημίζεται επί σελίδες η "επιστήμη" της πληροφορικής στο τόπικ "βιολογία και νέο λύκειο". Αν αρχίσω να διαφημίζω πχ την αξία της θεατρολογίας ή των εικαστικών ως μέθοδο διδακτική στη δευτεροβάθμια μέσα στο παρόν τόπικ πόσες αναφορές θα μου ρίξετε; Μιας κι είστε μάστερ στις αναφορές όταν δήθεν βάλλεστε (δηλ τα άμεσα προσωπικά σας συμφέροντα) πώς και το επιτρέπετε βρε παιδάκια αυτό;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 19, 2014, 01:35:16 pm από animanim »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:56:33 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #438 στις: Οκτωβρίου 19, 2014, 02:04:26 pm »
H συζητηση για την πληροφορική σε αυτο το τοπικ ξεκινησε απο τον trobadouro. Και εγω την θεωρω off topic. Το topic δεν ανηκει στους βιολογους ουτε σε μενα, οποτε ουδεμια ευθύνη φέρω για την διαχειρησή του. Εχω ηδη πει τι πιστευω οτι δειχνει αυτη η παρεκκλιση. Δεν μου αρεσουν οι αναφορές, ουτε να λεω στον άλλον τι μπορει να πει. Προτιμω να μην δωσω προσωπικά τοσο σημασια στα εκτος θεματος παρά να σβηστούν. Ας υπαρχουν για να τα αξιολογησει καθενας κατα την κρίση του.
Εγώ δεν εκανα καμιά αναφορά. Πάλι νομίζω με μπερδέυεις με κάποιο συνολο. Ειναι το ιδιο που ελεγα με την προσωποποιηση της επιστημης και του κλάδου!

Αποσυνδεδεμένος animanim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Je suis εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #439 στις: Οκτωβρίου 19, 2014, 04:02:51 pm »
animanim, νομίζω μπερδεύεις την επιστήμη με πρόσωπα. Η Επιστήμη είναι απρόσωπη. Η ανικανότητα των ελληνικών υπηρεσιών και των ελληναράδων να εκπληρωσουν κάποιες προυποθέσεις, ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ με την επιστήμη τους. Διαχέεται σε όλες τις επιστήμες. Δεν βρίσκω κανένα έρεισμα σε αυτά που γράφεις που να απαξιώνει το κλάδο της Πληροφορικής για την προσφορά του! ΚΑι την χρησιμότητά του στην Εκπαίδευση. Αναγκαιότητα μάλλον. Εχω κουραστεί επίσης και να λέω και να διαβάζω ότι η κακή επαφή που έχουμε μερικοί με τους υπολογιστές δεν είναι πληροφορική, ούτε μπορούμε να στηριχτούμε σε αυτή την κακή εικόνα (άγνοια/παρεξήγηση) για να εμποδίσουμε την ανάπτυξη (έκρηξη καλύτερα) μιας επιστήμης.

H συζητηση για την πληροφορική σε αυτο το τοπικ ξεκινησε απο τον trobadouro. Και εγω την θεωρω off topic. Το topic δεν ανηκει στους βιολογους ουτε σε μενα, οποτε ουδεμια ευθύνη φέρω για την διαχειρησή του. Εχω ηδη πει τι πιστευω οτι δειχνει αυτη η παρεκκλιση. Δεν μου αρεσουν οι αναφορές, ουτε να λεω στον άλλον τι μπορει να πει. Προτιμω να μην δωσω προσωπικά τοσο σημασια στα εκτος θεματος παρά να σβηστούν. Ας υπαρχουν για να τα αξιολογησει καθενας κατα την κρίση του.
Εγώ δεν εκανα καμιά αναφορά. Πάλι νομίζω με μπερδέυεις με κάποιο συνολο. Ειναι το ιδιο που ελεγα με την προσωποποιηση της επιστημης και του κλάδου!

Απάντηση στη δήθεν αδιαφορία σου για το off topic είναι η διαφήμιση που κάνεις εδώ. Προσωπικά πιστεύω έχεις λάθος εκτιμήσεις και λάθος προσωπική στάση και απέναντι στο τι ακριβώς υποτίθεται ότι είναι η πληροφορική, και στο πώς εφαρμόζεται στην Ελλάδα, αλλά πάνω απ όλα έχεις λάθος στάση απέναντι στον κλάδο που ανήκεις εσύ.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #440 στις: Οκτωβρίου 19, 2014, 04:59:26 pm »
Θεωρώ ότι ήταν λίγα αυτα που έγραψα και προσωπικές εκτιμήσεις. Άποψη έχω όπως όλοι. Δεν θεωρώ ότι δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον ή διαφημιση καθώς επεκτείνονται σε όλες τις επιστημες στην αρχη. Μπορώ να αντικαταστήσω στη συνεχεια την λέξη πληροφορική (και υπολογιστές) με βιολογια  στο πρώτο παράθεμα, και παλι θα έχει εφαρμογή η άποψή μου.
Επίσης μην ξεχνάς να διαβάζεις την υπογραφή μου από εδώ κάτω!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 19, 2014, 05:07:23 pm από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος animanim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Je suis εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #441 στις: Οκτωβρίου 19, 2014, 05:09:59 pm »
Θεωρώ ότι ήταν λίγα αυτα που έγραψα και προσωπικές εκτιμήσεις. Άποψη έχω όπως όλοι. Δεν θεωρώ ότι δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον ή διαφημιση καθώς επεκτείνονται σε όλες τις επιστημες στην αρχη. Μπορώ να αντικαταστήσω στη συνεχεια την λέξη πληροφορική (και υπολογιστές) με βιολογια  στο πρώτο παράθεμα.
Επίσης μην ξεχνάς να διαβάζεις την υπογραφή μου από εδώ κάτω!


Τότε να τροποποιήσουμε το θέμα σε "

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #442 στις: Οκτωβρίου 19, 2014, 05:14:37 pm »
Οχι δα! και τι να κάνουμε αν ο trobadouros θελει να συζητάει αυτό το θέμα στο topic? να του πούμε σταμάτα!? δεν έχω τέτοιο δικαίωμα!
Στις επόμενες δύο ερωτήσεις δεν έχω κάτι να αναλύσω, μη με παρεξηγήσεις αν πω ξεκάθαρα 1. Οχι και 2. Οχι
Δεν ειναι υπονοούμενα!

Αποσυνδεδεμένος animanim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Je suis εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #443 στις: Οκτωβρίου 19, 2014, 05:36:21 pm »
Οχι δα! και τι να κάνουμε αν ο trobadouros θελει να συζητάει αυτό το θέμα στο topic? να του πούμε σταμάτα!? δεν έχω τέτοιο δικαίωμα!

το θέμα δεν είναι τι συζητάει ο τροβαδουρος είναι το τι τραγουδας εσυ

ναι
ναι

μη με παρεξηγησεις αποφάσισα να μιμηθώ το στυλακι της "συζητησης" σε θέματα "επουσιώδη" (τα ουσιώδη αφορούν την επιστημοσύνη των -κάριων εννοώ των βιβλιοθηκάριων)

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #444 στις: Οκτωβρίου 19, 2014, 05:53:46 pm »
Εντάξει διαφωνούμε στο θεμα της διαχείρησης του forum αλλά και πάλι εκει δεν έχω καμιά δικαιοδοσία.
Μπορούμε να κάνουμε στροφή και να αλλάξουμε το τραγούδι!
Δεν μου αρέσει λοιπόν να αμφισβητούν συνάδελφοι είτε το κύρος μια επιστήμης (όπως η

Αποσυνδεδεμένος newseditor

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #445 στις: Οκτωβρίου 19, 2014, 08:24:36 pm »
Aν δεν επανέλθετε στο θέμα, το νήμα θα κλειδωθεί.

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #446 στις: Οκτωβρίου 25, 2014, 02:00:52 am »
απο περιεργεια διαβαζω τα βιβλια βιολογιας στο σχολειο...
καμια σχεση με τα παλια..απαιτητικα βιβλια

απαιτειται επιστημονας βιολογος να τα διδασκει

βεβαιως εχει πολλη θεωρια,οποτε και η
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 25, 2014, 01:27:27 pm από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #447 στις: Οκτωβρίου 25, 2014, 10:35:49 pm »
απαιτειται επιστημονας βιολογος να τα διδασκει

βεβαιως εχει πολλη θεωρια,οποτε και η

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182558
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 550
Σύνολο: 557

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.