*

Αποστολέας Θέμα: Νέο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 69612 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος surikata

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #140 στις: Ιούλιος 14, 2020, 04:29:41 μμ »
Οι συνάδελφοι που θέλουν τις ώρες του συνάδελφου κοινωνιολόγου δεν τις θέλουν  εις βάρος του; Για το καλό του τις θέλουν; Ο καλλιτεχνικός που υποστηρίζει την επαναφορά των ωρών του Κοινωνιολόγου φέρνει συγκρούσεις δηλαδή και είναι κακός. Αν υποστήριζε να κοπούν οι ώρες της Κοινωνιολογίας θα ήταν συναδελφικός. Χαχχα! Έγινε! Καλή συνέχεια!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:37:23 »

Αποσυνδεδεμένος ranger

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #141 στις: Ιούλιος 14, 2020, 04:37:20 μμ »
Οι συνάδελφοι που θέλουν τις ώρες του συνάδελφου κοινωνιολόγου δεν τις θέλουν  εις βάρος του; Για το καλό του τις θέλουν; Ο καλλιτεχνικός που υποστηρίζει την επαναφορά των ωρών του Κοινωνιολόγου φέρνει συγκρούσεις δηλαδή και είναι κακός. Αν υποστήριζε να κοπούν οι ώρες της Κοινωνιολογίας θα ήταν συναδελφικός. Χαχχα! Έγινε! Καλή συνέχεια!
Εγώ τουλάχιστον δεν έχω δει κανέναν συνάδελφο να μαζεύει υπογραφές σε σχολεία για την διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων αντί για την Κοινωνιολογία π.χ. Πρακτικές που φέρνουν συναδέλφους σε αντιπαράθεση μεταξύ τους αντί η κατακραυγή να στρέφεται προς τους υπεύθυνους, για μένα είναι κατακριτέες. Εύχομαι να μην δεις κάποιον να στρέφεται κατά του μαθήματός σου με τέτοια μέσα ή να μη χρειαστεί να πάρεις τέτοια θέση, γιατί είναι πολύ δύσκολη. Καλή συνέχεια και πάλι.

Αποσυνδεδεμένος surikata

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #142 στις: Ιούλιος 14, 2020, 04:59:25 μμ »
Εσύ την κατακραυγή σου την στρέφεις στους υπεύθυνους; Εγώ εύχομαι όταν κάποιος στραφεί κατά του μαθήματος μου να βρεθεί κάποιος να μαζέψει και για μένα υπογραφές, όπως ο καλλιτεχνικός του σχολείου σου.

Αποσυνδεδεμένος ranger

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #143 στις: Ιούλιος 14, 2020, 05:39:12 μμ »
Εσύ την κατακραυγή σου την στρέφεις στους υπεύθυνους; Εγώ εύχομαι όταν κάποιος στραφεί κατά του μαθήματος μου να βρεθεί κάποιος να μαζέψει και για μένα υπογραφές, όπως ο καλλιτεχνικός του σχολείου σου.
Φαντάσου ένα σχολείο όπου οι καθηγητές θα μαζεύουν υπογραφές για να πάρουν τις ώρες των συναδέλφων τους....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:37:23 »

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #144 στις: Ιούλιος 14, 2020, 05:42:20 μμ »
Τί να πουν και οι θεολόγοι που αποτελούν τον εύκολο στόχο πολλών "συναδέλφων". Βγάζουν την προκατάληψή τους απέναντι στις θρησκείες, την άγνοιά τους απέναντι στο μάθημα και γενικά τον εγωκεντρισμό τους.Το πρόβλημα είναι ότι τα απωθημένα τους για τα θρησκευτικά τα μεταφέρουν συχνά και στους μαθητές και μου λέτε τώρα για "συναδελφικότητα";Εχουμε γίνει ο πιο μίζερος κλάδος.

Αποσυνδεδεμένος surikata

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #145 στις: Ιούλιος 14, 2020, 05:59:29 μμ »
Φαντάσου ένα σχολείο όπου οι καθηγητές θα μαζεύουν υπογραφές για να πάρουν τις ώρες των συναδέλφων τους....

Εγώ βλέπω ένα σχολείο που κάποιος συνάδελφος καλλιτεχνικός μάζεψε υπογραφές για να κρατήσει τις ώρες του. Και μάζεψε υπογραφές για να κρατήσει τις ώρες του και ο συνάδελφος κοινωνιολόγος. Το παράδοξο είναι ότι εκείνοι που θέλουν να πάρουν τις ώρες του κοινωνιολόγου για να βολευτούν, κατηγορούν τον καλλιτεχνικό επειδή υποστηρίζει τον κοινωνιολόγο για να τις κρατήσει.

Αποσυνδεδεμένος ranger

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #146 στις: Ιούλιος 14, 2020, 06:09:57 μμ »
Εγώ βλέπω ένα σχολείο που κάποιος συνάδελφος καλλιτεχνικός μάζεψε υπογραφές για να κρατήσει τις ώρες του. Και μάζεψε υπογραφές για να κρατήσει τις ώρες του και ο συνάδελφος κοινωνιολόγος. Το παράδοξο είναι ότι εκείνοι που θέλουν να πάρουν τις ώρες του κοινωνιολόγου για να βολευτούν, κατηγορούν τον καλλιτεχνικό επειδή υποστηρίζει τον κοινωνιολόγο για να τις κρατήσει.
Δεν έχεις πιάσει το πνεύμα. Το υπουργείο, ο κατεξοχήν αρμόδιος και υπεύθυνος για το μπάχαλο, καταργεί ώρες και οι καθηγητές αντί να στραφούν εναντίον του προσπαθούν να κερδίσουν ώρες από συναδέλφους. Όταν αντικαταστάθηκαν τα Λατινικά π.χ. από την Κοινωνιολογία οι φιλόλογοι δεν στράφηκαν, από όσο ξέρω, εναντίον των Κοινωνιολόγων ούτε προσπάθησαν να ακυρώσουν την αλλαγή μέσω συναδέλφων άλλων ειδικοτήτων , αλλά διαμαρτυρήθηκαν μέσω του κλάδου τους. Τέλος πάντων...

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #147 στις: Ιούλιος 14, 2020, 11:28:39 μμ »
Το πρόβλημα είναι ότι επειδή πλέον δεν μπορούν να καταργήσουν άμεσα ειδικότητες, όπως είχαν επιχειρήσει να κάνουν παλαιότερα, τις καταργούν έμμεσα κόβοντας ώρες (και οργανικές). Το μοναδικό  που τους νοιάζει είναι η μείωση των προσλήψεων/διορισμών και το τελευταίο, οι ανάγκες των μαθητών.
Αυτό που συμβαίνει σήμερα στις Α,Β ειδικότητες, αύριο μπορεί να συμβεί στις Γ, Δ και πάει λέγοντας...

ΨΗΦΙΣΜΑ της συγκέντρωσης Φορέων και Ανώτατων Σχολών Τέχνης στην ΑΣΚΤ Αθήνας στις 13 Ιουλίου 2020:

https://www.facebook.com/enoshkkm/posts/2049059555225803?__tn__=K-R
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2020, 11:43:01 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #148 στις: Ιούλιος 15, 2020, 10:51:30 πμ »
Έθιξα το θέμα επειδή μου κάνει εντύπωση το εξής:
όταν μείωσαν τις ώρες των πληροφορικών και των φιλολόγων και άλλων ειδικοτήτων δεν έγινε αυτός ο χαμός που γίνεται τώρα. Θέλω να πω ότι κατάργησαν ένα μάθημα επιλογής καλλιτεχνικών στην Α Λυκείου και έγινε της κακομοίρας (Τα μαθήματα σχεδίου στην Γ Λυκείου είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουν, δεν μπορεί να γίνει αλλιώς, είναι αντισυνταγματικό).
Επίσης όπως ειπώθηκε παραπάνω οι φιλόλογοι όταν καταργήθηκαν τα λατινικά ήταν προσεκτικοί στις ανακοινώσεις τους, δεν ζήτησαν να καταργηθεί η κοινωνιολογία. Εδώ βλέπουμε ένα μένος το οποίο έχει πάρει και ιδεολογικό χρώμα δυστυχώς και έχει ταυτιστεί και με συγκεκριμένους πολιτικούς χώρους.
Και ξαναλέω ότι για να έχουμε όλοι ώρες τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται 40 ώρες την ημέρα όλα τα μαθήματα.
Ποιος θα αποφασίσει τι πρέπει να διδάσκεται και πόσες ώρες?

Και κάτι τελευταίο, επειδή τελευταία έχει πέσει πολύ fake news:
ΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.

Αποσυνδεδεμένος surikata

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #149 στις: Ιούλιος 15, 2020, 12:11:38 μμ »
Γιατί ζήτησαν οι κοινωνιολόγοι να καταργηθεί κάτι; Για δώσε μας  ένα λινκ γιατί κι εμένα δε μ αρέσουν τα fake news.

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #150 στις: Ιούλιος 15, 2020, 01:02:12 μμ »
Δεν το διατύπωσα σωστά, δεν εννοούσα ότι ζήτησαν να καταργηθούν τα λατινικά, απλά ότι υπάρχει μια αντίδραση δυσανάλογη με αυτή άλλων κλάδων που τους έκοψαν ώρες.
Επίσης ότι η ΟΛΜΕ έχει πάρει μια μεροληπτική θέση όπως λέει και εδώ:
https://www.esos.gr/arthra/68365/pef-meroliptiki-i-topothetisi-toy-ds-tis-olme-gia-ta-latinika

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #151 στις: Ιούλιος 15, 2020, 01:22:53 μμ »
Έθιξα το θέμα επειδή μου κάνει εντύπωση το εξής:
όταν μείωσαν τις ώρες των πληροφορικών και των φιλολόγων και άλλων ειδικοτήτων δεν έγινε αυτός ο χαμός που γίνεται τώρα. Θέλω να πω ότι κατάργησαν ένα μάθημα επιλογής καλλιτεχνικών στην Α Λυκείου και έγινε της κακομοίρας (Τα μαθήματα σχεδίου στην Γ Λυκείου είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουν, δεν μπορεί να γίνει αλλιώς, είναι αντισυνταγματικό).
Επίσης όπως ειπώθηκε παραπάνω οι φιλόλογοι όταν καταργήθηκαν τα λατινικά ήταν προσεκτικοί στις ανακοινώσεις τους, δεν ζήτησαν να καταργηθεί η κοινωνιολογία. Εδώ βλέπουμε ένα μένος το οποίο έχει πάρει και ιδεολογικό χρώμα δυστυχώς και έχει ταυτιστεί και με συγκεκριμένους πολιτικούς χώρους.
Και ξαναλέω ότι για να έχουμε όλοι ώρες τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται 40 ώρες την ημέρα όλα τα μαθήματα.
Ποιος θα αποφασίσει τι πρέπει να διδάσκεται και πόσες ώρες?

Και κάτι τελευταίο, επειδή τελευταία έχει πέσει πολύ fake news:
ΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.

Ναι, αλλά καταργήθηκαν στο Λύκειο, μαζί με όλα τα άλλα μαθήματα επιλογής. Για την κατάργηση όλων αυτών των μαθημάτων στο Λύκειο, γίνονται οι κινητοποιήσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 15, 2020, 01:45:08 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #152 στις: Ιούλιος 16, 2020, 12:16:49 μμ »
Διαβάζω εδώ και μισή ώρα τις απαντήσεις σε αυτό το θέμα και δεν είδα πουθενά να ενδιαφέρεται κανείς για τους μαθητές και για ένα  πρόγραμμα σπουδών που θα τους κάνει ισορροπημένα και πολιτισμένα άτομα και μέλη της κοινωνίας μας. Συνεπώς, διαπίστωσα για άλλη μια φορά ότι έχουμε ένα βασικό πρόβλημα στην Ελλάδα: θεωρούμε ότι στο σχολείο ο εκπαιδευτικός (και οι ανάγκες του) παίζουν τον κεντρικό ρόλο ενώ ξεχνάμε εντελώς τον μαθητή. 

Δεν θα αναλύσω το θέμα  των απαρχαιωμένων σχολικών βιβλίων ούτε τους οδηγούς σπουδών που σε γενικές γραμμές έχουν χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα. 
Ούτε στο γεγονός που κάθε κυβέρνηση, οδηγείται από συμφέροντα που καμία σχέση έχουν με την μάθηση και κάνει πειράματα αλλάζοντας κάθε φορά κυρίως πλαίσια που αφορούν εμάς τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι καταλήγουμε να μην ξέρουμε προς τα που να βαδίζουμε.

Θα ήθελα να αναφερθώ σε "συνταγές" από άλλα κράτη που αποδεικνύεται με έρευνες ότι αυτό που κάνουν έχει αποτελέσματα.
Για παράδειγμα την συνταγή του  πολυφημισμένου συστήματος της Φινλανδίας από το οποίο παραθέτω ένα μικρό "κομμάτι":

Πρόγραμμα σπουδών στην ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση 
Το πρόγραμμα σπουδών χωρίζεται σε υποχρεωτικά, εξειδικευμένα και πειραματικά μαθήματα.
Το πρόγραμμα σπουδών στα σχολεία της ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αποτελείται από 38 μαθήματα που οργανώνονται γύρω από τα ακόλουθα θέματα: μητρική γλώσσα και λογοτεχνία (φινλανδική ή άλλη εθνική γλώσσα), ξένη γλώσσα, δεύτερη ξένη γλώσσα, περιβαλλοντικές μελέτες, πολιτική εκπαίδευση, θρησκεία ή ηθική, ιστορία, κοινωνικές σπουδές , μαθηματικά, φυσική, χημεία, βιολογία, γεωγραφία, φυσική αγωγή, μουσική, εικαστικές τέχνες, χειροτεχνίες και οικογενειακή οικονομία.

Η διδασκαλία γλωσσών αντιπροσωπεύει λιγότερο από το ένα τρίτο του εκπαιδευτικού χρόνου. Η επιστήμη και τα μαθηματικά στα σχολεία της ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αποτελούν κάτι περισσότερο από το ένα τρίτο του εκπαιδευτικού χρόνου.  Η διδασκαλία των κοινωνικών επιστημών και τις ανθρωπιστικών επιστημών περιλαμβάνει περίπου το 18% του εκπαιδευτικού χρόνου. Το υπόλοιπο 16 τοις εκατό του εκπαιδευτικού χρόνου κατανέμεται μεταξύ τέχνης, φυσικής αγωγής και άλλων μαθημάτων, συμπεριλαμβανομένης της θρησκείας ή της ηθικής.


Κάνετε μια σύγκριση με τις δικές μας αναλογίες και βγάλετε τα συμπεράσματα σας.

Δυστυχώς δεν γίνεται να κάνεις ομελέτα χωρίς να σπάσεις αυγά. Και κανείς δεν τολμά να κάνει ουσιαστικές αλλαγές με κέντρο τον μαθητή και την επιθυμητή "γνωστική εικόνα" του στο τέλος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Και κάτι τελευταίο. Μεγάλωσα σε άλλη χώρα και με έφερε η ζωή πίσω στην Ελλάδα σε ώριμη ηλικία. Τελείωσα εκεί αυτό που λέμε καθηγητική σχολή, δηλαδή έχω κάνει πολλά μαθήματα σχετικά όπως μαθητική ψυχολογία, μεθοδολογία διδακτικής της ειδικότητάς μου, παιδαγωγικά κτλ. Όταν έμαθα ότι στην Ελλάδα δεν είναι υποχρεωτικό κανείς να έχει κάνει παιδαγωγικά για να γίνει καθηγητής έπεσα κυριολεκτικά από τα σύννεφα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 16, 2020, 01:02:50 μμ από Sphinx2 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #153 στις: Ιούλιος 16, 2020, 03:48:20 μμ »
Στη Φινλανδία χρησιμοποιούν κινητά και tablets για να κάνουν μάθημα μέσα στην τάξη, χωρίς να γίνεται χαβαλές. Έχουν οργανωμένα εργαστήρια σε πολλά μαθήματα, όπως των καλλιτεχνικών με όλα τα απαραίτητα μέσα, που θα τα ζήλευαν και σχολές καλών τεχνών εδώ, μέχρι και επαγγελματικούς φούρνους κεραμικής. Διαθέτουν οργανωμένες βιβλιοθήκες με χώρους διαμορφωμένους και υπολογιστές για να μελετούν οι μαθητές, τα παιδιά τρώνε το μεσημέρι σε εστιατόριο μέσα στο σχολείο και επιστρέφουν το απόγευμα στο σπίτι διαβασμένα, τα σχολεία συμμετέχουν σε εκπαιδευτικά προγράμματα, όπου οι μαθητές ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο, γίνονται πολλά μαθήματα επιλογής στο γυμνάσιο και λύκειο με σύστημα rotating, ώστε να συμμετέχουν όλοι όσοι τα επιλέγουν με τη σειρά τους, και άλλα πολλά. Και περισσότερα χρήματα για την Παιδεία δίνουν και διαφορετική νοοτροπία από εμάς και κλίμα διαφορετικό έχουν, που τους κάνει να δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη διαμόρφωση και αξιοποίηση εσωτερικών χώρων/δομών, για αυτό και δεν θα τους μοιάσουμε ποτέ. Αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο, κάθε λαός έχει τις ιδιαιτερότητές του και κάθε χώρα διαφορετικές συνθήκες.
Το ζητούμενο, όπως γράφεις, είναι το καλό του μαθητή, το οποίο αποτελεί προτεραιότητα και δεν πρέπει ποτέ να το ξεχνάμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 16, 2020, 04:11:46 μμ από harac »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159811
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 484
Σύνολο: 490

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.