0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μεράκι να υπάρχει και όλα γίνονται. Με ή χωρίς υπολογιστές με ή χωρίς βιβλιοθήκες ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ. Κάποτε είχαμε μόνο μολύβι και χαρτί, βγάλε φωτογραφία, ζωγράφισε, φτιάξε ένα λεύκωμα, πλάσε. Μπορείς να κάνεις χιλιάδες πράγματα αρκεί να πάρεις το θέμα στα μέτρα σου.Μην ήμαστε μίζεροι. Το μάθημα αυτό του project κανονικά έπρεπε να είναι ΜΕΡΟΣ κάθε αντικειμένου. Είναι οι γνωστές διαθεματικές. Αλλά επειδή ο Έλληνας εκπαιδευτικός (στην πλειονότητα του) δεν έχει ακόμα την κουλτούρα της συνεργασίας και του "επαναστατικού" αυτού εργαλείου το υπουργείο το έκανε ΜΑΘΗΜΑ ! Οπότε θα εκπαιδευτούν και οι εκπαιδευτικοί !Τους παραδέχομαι ! μακάρι να είχαν και άλλες τέτοιες ιδέες. Το σωστό πρέπει να λέγεται
Παράθεση από: Green στις Μάρτιος 31, 2011, 11:35:48 μμΤο ερώτημα είναι με τόσο μεγάλο εύρος θεμάτων για τα project, ποιές ειδικότητες θα αναλάβουν το μάθημα.Οι ΠΕ02 και οι ΠΕ04 και μόνο... Ή καλύτερα οι ΠΕ0Χ, όπου χ η λύση της εξίσωσης χ**2 -6χ +8 = 0...
Το ερώτημα είναι με τόσο μεγάλο εύρος θεμάτων για τα project, ποιές ειδικότητες θα αναλάβουν το μάθημα.
Και μόνο το γεγονός ότι εξαγγέλλει την Ερευνητική Εργασία χωρίς να την προσδιορίζει, φανερώνει την προχειρότητα της όλης κατάστασης. Πάλι περίπτωση Αρσένη μου θυμίζει όλο αυτό. Καλά, νομίζετε ότι όλοι όσοι έχουν ένα μεταπτυχιακό έχουν κάνει και έρευνα; Αν εννοείτε, χρήση βιβλιογραφίας, έχουν κάνει αναγκαστικά. Αλλά όχι και διεξαγωγή έρευνας. Και τι θα γίνει αν σε ένα σχολείο μεταπτυχιακό έχει μόνο ο μαθηματικός και δυο φιλόλογοι; Θα δεχτούν οι άλλοι να παρακαμφθούν και να αναλάβουν αυτοί; Και πού θα βρει ο ο μαθητής στα νησιά και την επαρχία την βιβλιογραφία; Ερωτήματα που προκύπτουν, αλλά απάντηση δεν θα πάρουμε... Σήμερα διάβαζα ότι η Αννούλα προετοιμάζεται για το υπ. Οικονομίας....
Όποιος διαβάσει το κείμενο της παρουσίασης για το "νέο λύκειο" θα διαπιστώσει ότι στο http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/to_neo_lykeio_110330.docστο μεγαλύτερο μέρος του είναι απλά έκθεση ιδεών.Τίποτα συγκεκριμένο για την βαρύτητα,την εκπόνηση και τον τρόπο αξιολόγησης της ερευνητικής εργασίας.Φοβάμαι ότι στο τέλος θα την κάνουν τα "πουλάκια" την εργασία(δηλ. όλοι εκτός από τους μαθητές). Αλλάξαμε λίγο τα ονόματα των κατευθύνσεων, καμία αναφορά σε βελτίωση των εργαστηρίων (ή υποχρεωτική συμμετοχή των μαθητών σε αυτά) αφού θέλουμε να αντιγράψουμε και το εξωτερικό. Και φυσικά αστείοι οι τίτλοι "εμβάθυνση" στο τάδε μάθημα. Και φυσικά στο "νέο λύκειο" τα επαγγελματικά δεν έχουν καμία τύχη (οπότε βλέπω ότι έρχεται η ώρα τους ). Τουλάχιστον δεν πείραξε τα θρησκευτικά γιατί υπάρχει Θεός και βλέπει Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι δεν αναφέρει τίποτα ουσιαστικό για την εισαγωγή των υποψηφίων στα πανεπιστήμια και πόσο σημαντικός θα είναι ο ρόλος τους σε όλη την διαδικασία αξιολόγησης.Όλα την τελευταία στιγμή μέχρι να έρθει ο επόμενος να κάνει την δική του μεταρρύθμιση.
Και εγώ συμφωνώ για τα Θρησκευτικά. Η μείωση πάντως σε μια ώρα στη Β' Λυκείου και η μετατροπή σε επιλεγόμενο στη Γ' επιφέρει ισχυρό "πείραγμα " στα Θρησκευτικά. Και θέλω να θέσω και το εξής ερώτημα: Τα τελευταία χρόνια το μάθημα αυτό έχει εξελιχθεί περισσότερο από ότι νομίζουν οι συνάδελφοι . Οι περισσότεροι Θεολόγοι είναι πολύ ενημερωμένοι , ανοικτοί και προσπαθούν να κάνουν τη διδακτική ώρα όσο το δυνατόν πιο ενδιαφέρουσα. Είτε μας αρέσει είτε όχι είναι το μοναδικό μάθημα που προσπαθεί να δώσει κάποιες βασικές αρχές στα παιδιά μας για να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι και να ενεργούν στη καθημερινή τους ζωή "ηθικά" δηλαδή με γνώμονα το καλό όλων των συνανθρώπων τους και όχι το προσωπικό συμφέρον , σκεπτικό που μας οδήγησε στη σημερινή κατάντια μας ως έθνος. Αν αυτό παψει να υφίσταται τι είδους ανθρώπους θα προσφέρει το σχολείο στην κοινωνία; Ανθρώπους που θα νοιάζονται μόνο για το χρήμα, την προσωπική ευημερία και για τίποτα άλλο; Και πόση δυστυχία θα προκαλούν οι άνθρωποι αυτοί γύρω τους ; Βλέπετε ως πρόσφατο παράδειγμα τον Στρος Καν.