0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: stef στις Ιουνίου 27, 2011, 05:04:56 pmΠαράθεση από: Green στις Ιουνίου 27, 2011, 04:55:47 pmΟπότε και επισήμως πετιούνται έξω οι καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων που δίδασκαν το μάθημα της Τεχνολογίας ως τώρα. Κάποιοι "συνάδελφοι" άλλων ειδικοτήτων πρέπει να είναι πια πολύ χαρούμενοι...επίσημα δεν το ανέφερε κανένας. Αλλά σύμφωνα με το πλαίσιο που μας ανέφεραν (και το παρεθεσα) αυτό συμβαίνει. Και εγώ τεχνικής ειδικότητας είμαι δε μου απέρριψε ότι μπορώ να το κάνω, αλλά μετά απο συνενόηση με το σύλλογο και τα θέματα που θα δοθούν στους μαθητές και μάλλον όπως όλοι μπορούν να διδάξουν σε ένα μόνο τμήμα. Αρα από 6 ώρε που έκανα μάθημα στην Α πέφτω στις 2 το πολύ.Μα αν υπάρχει η προυπόθεση οι καθηγητές που θα αναλάβουν τα project στην Α' τάξη, να διδάσκουν κιόλας σε αυτή, με την κατάργηση του μαθήματος της Τεχνολογίας της Α' κανείς πια καθηγητής τεχνικής ειδικότητας δεν θα διδάσκει μάθημα στην πρώτη τάξη, οπότε δεν θα μπορεί ούτε το Project να αναλάβει.
Παράθεση από: Green στις Ιουνίου 27, 2011, 04:55:47 pmΟπότε και επισήμως πετιούνται έξω οι καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων που δίδασκαν το μάθημα της Τεχνολογίας ως τώρα. Κάποιοι "συνάδελφοι" άλλων ειδικοτήτων πρέπει να είναι πια πολύ χαρούμενοι...επίσημα δεν το ανέφερε κανένας. Αλλά σύμφωνα με το πλαίσιο που μας ανέφεραν (και το παρεθεσα) αυτό συμβαίνει. Και εγώ τεχνικής ειδικότητας είμαι δε μου απέρριψε ότι μπορώ να το κάνω, αλλά μετά απο συνενόηση με το σύλλογο και τα θέματα που θα δοθούν στους μαθητές και μάλλον όπως όλοι μπορούν να διδάξουν σε ένα μόνο τμήμα. Αρα από 6 ώρε που έκανα μάθημα στην Α πέφτω στις 2 το πολύ.
Οπότε και επισήμως πετιούνται έξω οι καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων που δίδασκαν το μάθημα της Τεχνολογίας ως τώρα. Κάποιοι "συνάδελφοι" άλλων ειδικοτήτων πρέπει να είναι πια πολύ χαρούμενοι...
ρε παιδιά μάθημα είναι, θα δουλεύουν όλοι μαζί και με τον εκπαιδευτικό την ώρα του μαθήματος. Άρα ο εκπαιδευτικός θα αξιολογεί συνέχεια αν δουλεύουν ποιοι δουλεύουν και τι κάνει ο καθένας. Άλλωστε είναι ομαδικές εργασίες, δεν παίζει απατεωνιά. Μια χαρά το βλέπω.
μάλλον πάμε για ανάθεση των ωρών του project με βάση πρακτικό συλλόγου, όπως γίνεται και με τα διάφορα προγράμματα αγωγής υγείας, περιβαλλοντικής κλπ;
Παράθεση από: greeker στις Ιουνίου 27, 2011, 08:53:19 pmμάλλον πάμε για ανάθεση των ωρών του project με βάση πρακτικό συλλόγου, όπως γίνεται και με τα διάφορα προγράμματα αγωγής υγείας, περιβαλλοντικής κλπ;Η φιλοσοφία είναι η ίδια με τα προγράμματα, απλά επέλεξαν να τα εντάξουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα, και όχι εκτός, όπως γίνεται με τα προγράμματα. Αυτό είναι θετικό, γιατί υπήρχαν πολλές δυσκολίες με τα παιδιά μετά το σχολείο. όμως υπάρχουν τόσα πράγματα που τα έχουν αφήσει χωρίς κανόνες, που θα γίνει χαμός στους συλλόγους και στα τμήματα. και όμως akoufou δεν υπάρχουν κανόνες για την ανάθεση. Διευθυντής και σύλλογος αποφασίζουν, και τρέχα στη διεύθυνση να βρεις το δίκιο σου. πώς θα γίνουν για παράδειγμα ν+1 τμήματα των 20 ατόμων, αν στο σχολείο έχεις 6 τάξεις των 30 ατόμων το καθένα και πρέπει όλοι να πάρουν εργασία;ποιος καθηγητής θα κάνει εργαστήριο, ουσιαστικά, μόνος του σε 20 άτομα, που θα κάνουν βόλτες μόνοι τους εντος και εκτός σχολείου;επίσης αυτές οι εργασίες θα εκτεθούν στο διαδίκτυο, γι'αυτό πρέπει να έχουν πρωτοτυπία, να έχουν βαθμολογηθεί σωστά, να γίνουν φάκελοι για τους μαθητές και να τελειώσει η δουλειά που έχεις δηλώσει από την αρχή σε μικρό χρονικό διάστημα.
Την απογοήτευσή του για το διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο που παρακολούθησε εκφράζει ο συνάδελφος
Παράθεση από: debio στις Ιουνίου 27, 2011, 09:12:44 pmΠαράθεση από: greeker στις Ιουνίου 27, 2011, 08:53:19 pmμάλλον πάμε για ανάθεση των ωρών του project με βάση πρακτικό συλλόγου, όπως γίνεται και με τα διάφορα προγράμματα αγωγής υγείας, περιβαλλοντικής κλπ;Η φιλοσοφία είναι η ίδια με τα προγράμματα, απλά επέλεξαν να τα εντάξουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα, και όχι εκτός, όπως γίνεται με τα προγράμματα. Αυτό είναι θετικό, γιατί υπήρχαν πολλές δυσκολίες με τα παιδιά μετά το σχολείο. όμως υπάρχουν τόσα πράγματα που τα έχουν αφήσει χωρίς κανόνες, που θα γίνει χαμός στους συλλόγους και στα τμήματα. και όμως akoufou δεν υπάρχουν κανόνες για την ανάθεση. Διευθυντής και σύλλογος αποφασίζουν, και τρέχα στη διεύθυνση να βρεις το δίκιο σου. πώς θα γίνουν για παράδειγμα ν+1 τμήματα των 20 ατόμων, αν στο σχολείο έχεις 6 τάξεις των 30 ατόμων το καθένα και πρέπει όλοι να πάρουν εργασία;ποιος καθηγητής θα κάνει εργαστήριο, ουσιαστικά, μόνος του σε 20 άτομα, που θα κάνουν βόλτες μόνοι τους εντος και εκτός σχολείου;επίσης αυτές οι εργασίες θα εκτεθούν στο διαδίκτυο, γι'αυτό πρέπει να έχουν πρωτοτυπία, να έχουν βαθμολογηθεί σωστά, να γίνουν φάκελοι για τους μαθητές και να τελειώσει η δουλειά που έχεις δηλώσει από την αρχή σε μικρό χρονικό διάστημα. δεν υπάρχουν κανόνες ... ακόμα για την εργασία, γιατί για όλα τα άλλα αντικείμενα υπάρχουν, αυτό με οδηγεί στη σκέψη πως θα οριστεί το πλαίσιο, άλλωστε είναι βασική αρχή της δημόσιας διοίκησης η ύπαρξη κανόνων, και το γνωρίζουν αρκετοί στηνκεντρική υπηρεσία του Υπουργείου αυτό.Τώρα για τα τμήματα των 20 ατόμων κομματάκι δύσκολο λόγω έλλειψης χώρου σε πολλά σχολεία, εδώ τις κατευθύνσεις και κρατάμε με 25 στην Α λυκείου θα κολλήσουν;Τέλος το να γινουν Φάκελοι είναι piece of cake, απλά, το να εκτεθούν στο διαδίκτυο ΟΚ, αλλά το να εκτεθούν προσωπικά δεδομένα όπως βαθμοί κτλ απλά δεν παίζει λόγω προσωπικών δεδομένων. Στο κάτω κάτω και αντιγραφή να είναι οι εργασίες εκτίθεται κυρίως ο συντάκτης παρά ο καθηγητής, όπως άλλωστε δεν ελεγχόμαστε για τους μαθητές που φέρνουν κακούς βαθμούς στις Πανελλαδικές κτλ. Ο συντάκτης φέρει πάντα την ευθύνη του εγγράφου του και αυτό είναι ίσως το μάθημα που θα πρέπει να μάθουν οι μαθητές μας/σας πρώτο. Εργαστήριο δύσκολο να είναι πάλι , όπως το έθεσες, ειδικά σε εργασία επιβλεπόμενη από Θεολόγο, εκτός κ αν εκτελέσουν ασκήσεις του τύπου "μεταβολή της σταθεράς της βαρύτητας σε σχέση με την ένταση της προσευχής" κτλ. ... )Αστειεύομαι αγαπητοί θεολόγοι, μή με παρεξηγείτε.