*

Αποστολέας Θέμα: Project. Αναθέσεις  (Αναγνώστηκε 79360 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Οπότε και επισήμως πετιούνται έξω οι καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων που δίδασκαν το μάθημα της Τεχνολογίας ως τώρα. Κάποιοι "συνάδελφοι" άλλων ειδικοτήτων πρέπει να είναι πια πολύ χαρούμενοι...

επίσημα δεν το ανέφερε κανένας. Αλλά σύμφωνα με το πλαίσιο που μας ανέφεραν (και το παρεθεσα) αυτό συμβαίνει. Και εγώ τεχνικής ειδικότητας είμαι δε μου απέρριψε ότι μπορώ να το κάνω, αλλά μετά απο συνενόηση με το σύλλογο και τα θέματα που θα δοθούν στους μαθητές και μάλλον όπως όλοι μπορούν να διδάξουν σε ένα μόνο τμήμα. Αρα από 6 ώρε που έκανα μάθημα στην Α πέφτω στις 2 το πολύ.
Μα αν υπάρχει η προυπόθεση οι καθηγητές που θα αναλάβουν τα project στην Α' τάξη, να διδάσκουν κιόλας σε αυτή, με την κατάργηση του μαθήματος της Τεχνολογίας της Α' κανείς πια καθηγητής τεχνικής ειδικότητας δεν θα διδάσκει μάθημα στην πρώτη τάξη, οπότε δεν θα μπορεί ούτε το Project να αναλάβει.

Δεν είναι απαραίτητη προϋποθεση - συνιστάται να γίνει έτσι, με τη λογική αυτοί που θα διδάξουν το πρόγραμμα να έχουν μια επαφή με όσα διδάσκονται στην Α Λυκείου, αλλά δεν είναι απαραίτητο. Μπορούν ασφαλώς να αναμειχθούν και κάποιοι που δεν διδάσκουν στην Α Λυκείου, μάλιστα σε μεγάλα σχολεία ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ  να γίνει έτσι, αφού κάθε καθηγητής μπορεί να εμπλακεί μόνο σε 1 τμήμα εργασίας και αυτά θα τρέχουν παράλληλα στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Άρα δεν θα φτάνουν μόνο οι καθηγητές της Α Λυκείου, το ξαναλέω, αυτό ισχύει για μεγάλα σχολεία.
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Project
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:26:46 »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #85 στις: Ιουνίου 27, 2011, 07:24:05 pm »

ρε παιδιά μάθημα είναι, θα δουλεύουν όλοι μαζί και με τον εκπαιδευτικό την ώρα του μαθήματος. Άρα ο εκπαιδευτικός θα αξιολογεί συνέχεια αν δουλεύουν ποιοι δουλεύουν και τι κάνει ο καθένας. Άλλωστε είναι ομαδικές εργασίες, δεν παίζει απατεωνιά. Μια χαρά το βλέπω.
Το ίδιο ακριβώς ήταν και το μάθημα της Τεχνολογίας στην Α' λυκείου. Κατέληξε σε ένα μάθημα αγορασμένων εργασιών, αντιγραφών άλλων προηγούμενων και διεκπεραίωσης των θεμάτων από γονείς, φίλους και συγγενείς των μαθητών.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #86 στις: Ιουνίου 27, 2011, 07:26:01 pm »
ποιός κλάδος θα το διδάσκει, δεδομένου ότι ελάχιστοι επιλέχθηκαν για το 2ήμερο σχετικό σεμινάριο του ΟΕΠΕΚ;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 27, 2011, 07:27:47 pm από killbill »

Αποσυνδεδεμένος akoufou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Εκτίμησή μου είναι πάντως πως οι ειδικότητες που δεν έχουν αντικείμενο πλέον στο Νέο Λύκειο
θα μετακινηθούν σε άλλα σχολεία, το θέμα εργασία δεν είναι αρκετό για να διατηρήσεις οργανικές άρα και θέσεις.
Αναμένετε υπεραριθμίες του χρόνου στα Λύκεια...

Να σημειώσω πως δεν λέω ότι μου κατέβει αλλά γνωρίζω ότι αν ένα μάθημα έχει πολλές "πρώτες" αναθέσεις τότε
οι ώρες μοιράζονται για τον υπολογισμό κενών/πλεονασμάτων σε όλες τις ειδικότητες της Α ανάθεσης και μόνο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
    • Προφίλ
Η ερευνητική εργασία μάλλον δεν θα έχει πρώτη ανάθεση από κανένα. αυτό έχει τεράστια διαφορά από το να είναι πρώτη ανάθεση σε όλοες τις ειδικότητες.  αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να σώσει κάποιον από την υπεραριθμία. Συμπληρώνεις τουλάχιστον 11 ώρες για να αποκτήσεις ή να μην χάσεις την οργανική σου και στη συνέχεια μπορείς να συμπληρώσεις ωράριο και με την ερευνητική εργασία όπως και με τα διάφορα προγράμματα (περιβαλλοντική, αγωγή υγείας κλπ).
Γι'αυτό αυτή που είχατε το μάθημα της τεχνολογίας και ανήκετε σε πιο τεχνικές ειδικότητες, πρέπει να πιέσετε να δοθεί α ανάθεση σε όλες τις ειδικότητες, καλύτερα από το να μη δοθεί σε καμία. και όλα αυτά πριν βγει φεκ ή νόμος ή ότι άλλο χρειάζεται, γιατί ακόμη δεν υπάρχει επίσημο λειτουργικό πλαίσιο!
Αλλιώς υπάρχει ο δρόμος του νέου τεχνικού λυκείου, όπου εξοστρακίζονται οι ειδικότητες γενικής παιδείας και ενισχύονται οι τεχνικές.
Πάντως φαίνεται να υπάρχει πολύ ανοργανωσιά για ακόμη μια φορά, από την αρχή της εκτέλεσης του.

Αποσυνδεδεμένος greeker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
μάλλον πάμε για ανάθεση των ωρών του project με βάση πρακτικό συλλόγου, όπως γίνεται και με τα διάφορα προγράμματα αγωγής υγείας, περιβαλλοντικής κλπ;

Αποσυνδεδεμένος akoufou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Να μου επιτρέψετε να συμφωνήσω στο ότι μόνο η α ανάθεση εξασφαλίζει οργανικές, οι β αναθέσεις δεν υπολογίζονται
αλλά επισήμως υπάρχουν μόνο για τη συμπλήρωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών. Τώρα σχετικά με το
να αναθέσει ο σύλλογος θεωρώ ότι εφόσον είναι ώρα κανονικά μέσα στο ωρολόγιο θα ρυθμιστεί το θέμα
αναλυτικά με τις αναθέσεις δημιουργώντας πλαίσιο δικάιου στο οποίο θα μπορεί να καταφεύγει ο σύλλογος
για  να αποφασίσει και να αμφισβητήσει ο κάθε συνάδελφος την πιθανή παράβασή του. Δεν υπάρχει κατά τη γνώμη μου
πιθανο να αφεθεί σε ελευθερία συλλόγου, θα προκύψει νομικό θέμα με ώρες/αναθέσεις κτλ.

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
    • Προφίλ
μάλλον πάμε για ανάθεση των ωρών του project με βάση πρακτικό συλλόγου, όπως γίνεται και με τα διάφορα προγράμματα αγωγής υγείας, περιβαλλοντικής κλπ;
Η φιλοσοφία είναι η ίδια με τα προγράμματα, απλά επέλεξαν να τα εντάξουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα, και όχι εκτός, όπως γίνεται με τα προγράμματα. Αυτό είναι θετικό, γιατί υπήρχαν πολλές δυσκολίες με τα παιδιά μετά το σχολείο.
όμως υπάρχουν τόσα πράγματα που τα έχουν αφήσει χωρίς κανόνες, που θα γίνει χαμός στους συλλόγους και στα τμήματα. και όμως akoufou δεν υπάρχουν κανόνες για την ανάθεση. Διευθυντής και σύλλογος αποφασίζουν, και τρέχα στη διεύθυνση να βρεις το δίκιο σου.
πώς θα γίνουν για παράδειγμα ν+1 τμήματα των 20 ατόμων, αν στο σχολείο έχεις 6 τάξεις των 30 ατόμων το καθένα και πρέπει όλοι να πάρουν εργασία;
ποιος καθηγητής θα κάνει εργαστήριο, ουσιαστικά, μόνος του σε 20 άτομα, που θα κάνουν βόλτες μόνοι τους εντος και εκτός σχολείου;
επίσης αυτές οι εργασίες θα εκτεθούν στο διαδίκτυο, γι'αυτό πρέπει να έχουν πρωτοτυπία, να έχουν βαθμολογηθεί σωστά, να γίνουν φάκελοι για τους μαθητές και να τελειώσει η δουλειά που έχεις δηλώσει από την αρχή σε μικρό χρονικό διάστημα.
 

Αποσυνδεδεμένος akoufou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
μάλλον πάμε για ανάθεση των ωρών του project με βάση πρακτικό συλλόγου, όπως γίνεται και με τα διάφορα προγράμματα αγωγής υγείας, περιβαλλοντικής κλπ;
Η φιλοσοφία είναι η ίδια με τα προγράμματα, απλά επέλεξαν να τα εντάξουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα, και όχι εκτός, όπως γίνεται με τα προγράμματα. Αυτό είναι θετικό, γιατί υπήρχαν πολλές δυσκολίες με τα παιδιά μετά το σχολείο.
όμως υπάρχουν τόσα πράγματα που τα έχουν αφήσει χωρίς κανόνες, που θα γίνει χαμός στους συλλόγους και στα τμήματα. και όμως akoufou δεν υπάρχουν κανόνες για την ανάθεση. Διευθυντής και σύλλογος αποφασίζουν, και τρέχα στη διεύθυνση να βρεις το δίκιο σου.
πώς θα γίνουν για παράδειγμα ν+1 τμήματα των 20 ατόμων, αν στο σχολείο έχεις 6 τάξεις των 30 ατόμων το καθένα και πρέπει όλοι να πάρουν εργασία;
ποιος καθηγητής θα κάνει εργαστήριο, ουσιαστικά, μόνος του σε 20 άτομα, που θα κάνουν βόλτες μόνοι τους εντος και εκτός σχολείου;
επίσης αυτές οι εργασίες θα εκτεθούν στο διαδίκτυο, γι'αυτό πρέπει να έχουν πρωτοτυπία, να έχουν βαθμολογηθεί σωστά, να γίνουν φάκελοι για τους μαθητές και να τελειώσει η δουλειά που έχεις δηλώσει από την αρχή σε μικρό χρονικό διάστημα.
 

δεν υπάρχουν κανόνες ... ακόμα για την εργασία, γιατί για όλα τα άλλα αντικείμενα υπάρχουν, αυτό με οδηγεί στη σκέψη πως θα οριστεί το πλαίσιο, άλλωστε είναι βασική αρχή της δημόσιας διοίκησης η ύπαρξη κανόνων, και το γνωρίζουν αρκετοί στην
κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου αυτό.
Τώρα για τα τμήματα των 20 ατόμων κομματάκι δύσκολο λόγω έλλειψης χώρου σε πολλά σχολεία, εδώ τις κατευθύνσεις και κρατάμε με 25 στην Α λυκείου θα κολλήσουν;
Τέλος το να γινουν Φάκελοι είναι piece of cake, απλά, το να εκτεθούν στο διαδίκτυο ΟΚ, αλλά το να εκτεθούν προσωπικά δεδομένα όπως βαθμοί κτλ απλά δεν παίζει λόγω προσωπικών δεδομένων. Στο κάτω κάτω και αντιγραφή να είναι οι εργασίες εκτίθεται κυρίως ο συντάκτης παρά ο καθηγητής, όπως άλλωστε δεν ελεγχόμαστε για τους μαθητές που φέρνουν κακούς βαθμούς στις Πανελλαδικές κτλ. Ο συντάκτης φέρει πάντα την ευθύνη του εγγράφου του και αυτό είναι ίσως το μάθημα που θα πρέπει να μάθουν οι μαθητές μας/σας πρώτο.

Εργαστήριο δύσκολο να είναι πάλι , όπως το έθεσες, ειδικά σε εργασία επιβλεπόμενη από Θεολόγο, εκτός κ αν εκτελέσουν ασκήσεις του τύπου "μεταβολή της σταθεράς της βαρύτητας σε σχέση με την ένταση της προσευχής" κτλ. ... :))
Αστειεύομαι αγαπητοί θεολόγοι, μή με παρεξηγείτε. ;)

Ερωδιός

  • Επισκέπτης
Την απογοήτευσή του για το διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο που παρακολούθησε εκφράζει ο συνάδελφος

xaan

  • Επισκέπτης
Την απογοήτευσή του για το διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο που παρακολούθησε εκφράζει ο συνάδελφος
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 29, 2011, 04:10:26 am από xaan »

xaan

  • Επισκέπτης
μάλλον πάμε για ανάθεση των ωρών του project με βάση πρακτικό συλλόγου, όπως γίνεται και με τα διάφορα προγράμματα αγωγής υγείας, περιβαλλοντικής κλπ;
Η φιλοσοφία είναι η ίδια με τα προγράμματα, απλά επέλεξαν να τα εντάξουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα, και όχι εκτός, όπως γίνεται με τα προγράμματα. Αυτό είναι θετικό, γιατί υπήρχαν πολλές δυσκολίες με τα παιδιά μετά το σχολείο.
όμως υπάρχουν τόσα πράγματα που τα έχουν αφήσει χωρίς κανόνες, που θα γίνει χαμός στους συλλόγους και στα τμήματα. και όμως akoufou δεν υπάρχουν κανόνες για την ανάθεση. Διευθυντής και σύλλογος αποφασίζουν, και τρέχα στη διεύθυνση να βρεις το δίκιο σου.
πώς θα γίνουν για παράδειγμα ν+1 τμήματα των 20 ατόμων, αν στο σχολείο έχεις 6 τάξεις των 30 ατόμων το καθένα και πρέπει όλοι να πάρουν εργασία;
ποιος καθηγητής θα κάνει εργαστήριο, ουσιαστικά, μόνος του σε 20 άτομα, που θα κάνουν βόλτες μόνοι τους εντος και εκτός σχολείου;
επίσης αυτές οι εργασίες θα εκτεθούν στο διαδίκτυο, γι'αυτό πρέπει να έχουν πρωτοτυπία, να έχουν βαθμολογηθεί σωστά, να γίνουν φάκελοι για τους μαθητές και να τελειώσει η δουλειά που έχεις δηλώσει από την αρχή σε μικρό χρονικό διάστημα.
 

δεν υπάρχουν κανόνες ... ακόμα για την εργασία, γιατί για όλα τα άλλα αντικείμενα υπάρχουν, αυτό με οδηγεί στη σκέψη πως θα οριστεί το πλαίσιο, άλλωστε είναι βασική αρχή της δημόσιας διοίκησης η ύπαρξη κανόνων, και το γνωρίζουν αρκετοί στην
κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου αυτό.
Τώρα για τα τμήματα των 20 ατόμων κομματάκι δύσκολο λόγω έλλειψης χώρου σε πολλά σχολεία, εδώ τις κατευθύνσεις και κρατάμε με 25 στην Α λυκείου θα κολλήσουν;
Τέλος το να γινουν Φάκελοι είναι piece of cake, απλά, το να εκτεθούν στο διαδίκτυο ΟΚ, αλλά το να εκτεθούν προσωπικά δεδομένα όπως βαθμοί κτλ απλά δεν παίζει λόγω προσωπικών δεδομένων. Στο κάτω κάτω και αντιγραφή να είναι οι εργασίες εκτίθεται κυρίως ο συντάκτης παρά ο καθηγητής, όπως άλλωστε δεν ελεγχόμαστε για τους μαθητές που φέρνουν κακούς βαθμούς στις Πανελλαδικές κτλ. Ο συντάκτης φέρει πάντα την ευθύνη του εγγράφου του και αυτό είναι ίσως το μάθημα που θα πρέπει να μάθουν οι μαθητές μας/σας πρώτο.

Εργαστήριο δύσκολο να είναι πάλι , όπως το έθεσες, ειδικά σε εργασία επιβλεπόμενη από Θεολόγο, εκτός κ αν εκτελέσουν ασκήσεις του τύπου "μεταβολή της σταθεράς της βαρύτητας σε σχέση με την ένταση της προσευχής" κτλ. ... :))
Αστειεύομαι αγαπητοί θεολόγοι, μή με παρεξηγείτε. ;)

1) Ασφαλώς και θα υπάρξουν κανόνες που θα κατοχυρώνουν στοιχειωδώς τη λογική τάξη των πραγμάτων: Π.χ.  θεωρώ  αυτονόητο ότι ανάμεσα σε έναν Διδάκτορα (Ph.D) εκπαιδευτικό μηχανικό του Εθνικού Μετσοβείου Πολυτεχνείου και απόφοιτο παιδαγωγικών της  ΑΣΠΑΙΤΕ από τη μία και σ΄ ένα εκπαιδευτικό τεχνολόγο απόφοιτο του τμήματος Ιχθυοκομίας των ΤΕΙ Μεσολλογίου (που δεν ξέρει τι σημαίνει ΑΣΠΑΙΤΕ) από την άλλη, θα προτάσσεται ο πρώτος... Mutatis mutandis ο κάτοχος Μ.Sc. θα προηγείται του σκέτου ΠΕ, ο σκέτος ΠΕ έχων (πιστοποιημένη, εννοείται) εμπειρία στις Ερευνητικές Εργασίες θα προηγείται ενός ΠΕ πανασχέτου με τις Ερευνητικές Εργασίες, κ.ο.κ.

2) Το θέμα του "Εργαστηρίου" (με το συμβατική έννοια του όρου) από που προκύπτει ως ζήτημα προβληματισμού στο θέμα των Ερευνητικών Εργασιών. Θά΄θελα μια απλή λογική, φυσική (ΠΕ04.01) εξήγηση ίνα μη θεωρηθεί η συζήτηση κινουμένη σε πλαίσιο ...μεταφυσικής αναφοράς και χρειασθεί να αναπέμψω δέησιν προς τον Υψιστον φωτισμόν αιτούμενος ίνα εννοήσω τι εννοεί ο ποιητής.... ομιλών περί "εργαστηρίου" εν τω θέματι των Ερευνητικών Εργασιών....

Ερωδιός

  • Επισκέπτης
Οπότε, για να τα βάλουμε σε μια σειρά, έχουμε την πρόταση για την προτεραιότητα στις αναθέσεις  των projects:
1.   Κάτοχοι Ph.D  (προηγούνται οι απόφοιτοι παιδαγωγικών ΑΣΠΑΙΤΕ)
2.   Κάτοχοι M.sc.
3.   Σκέτοι ΠΕ με εμπειρία στα projects
4.   Σκέτοι ΠΕ χωρίς εμπειρία στα projects
Τώρα, το ποια θέματα εργασιών θα επιλέξουν οι μαθητές, αυτό είναι δευτερεύον θέμα. Αν π.χ. οι μαθητές ενός λυκείου του Μεσολογγίου επιλέξουν θέμα σχετικό με τις ιχθυοκαλλιέργειες της πόλης τους, θα τους ανακατευθύνουμε προκειμένου να μη "καταντήσει" το μάθημα των ερευνητικών εργασιών να ανατεθεί σε ένα «σκέτο» συνάδελφο, απόφοιτο του τμήματος Ιχθυοκομίας των ΤΕΙ …

Αποσυνδεδεμένος stef

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
αντε και μπαίνει ο παραπάνω κανόνας, δεν εξυπηρετεί σε τίποτα, αφού αν σε ένα σχολείο με 3 25αρια τμήματα δημιουργηθούν 4 18αρια τμήματα περίπου, θα χρειάζονται 8 καθηγητές διαφορετικής ειδικότητας. Κανένας δε μπορεί να αναλάβει πάνω από 1 τμήμα, δε βγαίνει και στο πρόγραμμα του σχολείου. Συνεπώς σε ένα σύλλογο 20 ατόμων χρειάζονται 8 καθηγητές και μάλιστα κατα προτεραιότητα αυτοί που διδάσκουν στην Α λυκείου. Μου φαίνεται ότι θα τσακώνεται ο σύλλογος για το ποιος δε το θέλει όχι ποιός να το πρωτοπάρει!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182686
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 573
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 633
Σύνολο: 645

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.