*

Αποστολέας Θέμα: Project. Αναθέσεις  (Αναγνώστηκε 79573 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

xaan

  • Επισκέπτης
Αυτή η.. σειρά προτεραιότητας για την ανάθεση των "ερευνητικών" εργασιών, δεν πολυστέκει πρακτικά. Απλά πριμοδοτεί τα επιπλέον πτυχία.
Στην πράξη.. αν π.χ. έχεις έναν με διδακτορικό πάνω σε στοιχειώδη σωματίδια, με γνώσεις C++ και data acquisition κλπ (τυχαία επιλογή  8) ), πως αυτό από μόνο του τον κάνει καλύτερο διδάσκοντα για την εργασία αυτή;
Μην τρελαινόμαστε, εργασίες της πλάκας θα είναι.. δεν έγιναν ξαφνικά τα σχολεία μας NASA, μάλλον MASA  :D

Σημασία έχει αυτός που θα αναλάβει τις "ερευνητικές" εργασίες, να μπορεί να προσφέρει ουσιαστικά και να καθοδηγεί/βοηθάει τους μαθητές στο θέμα της εργασίας τους. Αν έχει ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό που τον βοηθάει σε αυτό, ακόμα καλύτερα, γιατί μάλλον θα έχει περισσότερη εμπειρία στο θέμα. Αλλά και χωρίς αυτό, αν έχει τις βασικές γνώσεις και τη θέληση, σωστή δουλειά θα γίνει.

Πολύ απαξίωση βρε παιδιά στα μεταπτυχιακά, πολύ... (γιατί όμως;)

Καμία απαξίωση. Απλά να θέτουμε τη συζήτηση σε πραγματική βάση και να εξετάζουμε τα θέματα αντικειμενικά και όχι όπως βολεύει τον καθένα.

Υ.Γ. Προσωπικά έχω μεταπτυχιακό  ;)

...Δηλαδή, ...δηλαδή, όταν η συζήτηση για το πλαίσιο αναθέσεων γίνεται με βάση επιστημονικούς τίτλους (M.Sc., Ph.D.) , εσείς θεωρείτε ότι αυτό το επιχείρημα (επιστημονικά προσόντα) ....δεν γίνεται σε "πραγματική βάση";.. Aν δεν συνιστά πραγματική βάση και αντικειμενικό κριτήριο η επίκληση ενός μεταπτυχιακού τίτλου, τότε τι συνιστά συνιστά κατά τη δική σας γνώμη αντικειμενικό κριτήριο;... (Πείτε μας σας παρακαλώ ένα, ...μισό έστω δικό σας παράδειγμα - πρόταση)

Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι δεν είναι προαπαιτούμενο για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επομένος, ένας τέτοιος τίτλος είναι επιπλέον εφόδιο, το οποίο δεν σημαίνει ότι έχει απαραίτητα σχέση με την εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, σχετικά με αυτό το νέο φρούτο που και καλά θα αναβαθμίσει το σχολείο, και λέγεται "ερευνητική εργασία", η επιλογή για την ανάθεση πρέπει να γίνεται πρώτα απ'όλα με βάση το θέμα και την ειδικότητα του εκπαιδευτικού. Όπως προαναφέρθηκε ένα παράδειγμα, αν το θέμα έχει να κάνει με φωτοβολταϊκά (λέμε τώρα), τι σχέση θα έχει ένας θεολόγος ή φιλόλογος (και πολλές άλλες ειδικότητες θα έλεγα), κι ας έχει διδακτορικό; Τι θα προσφέρει στους μαθητές;
Μήπως όλη η φασαρία γίνεται για να καλυφθούν ώρες στο ωράριο εκπαιδευτικών; Θεμιτό για τον καθένα ατομικά, αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία και το "πρώτα ο μαθητής", που βαυκαλίζεται η υπουργός.
Και δυστυχώς μάλλον θα γίνει το τελευταίο.

1) Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι δεν είναι μέχρι στιγμής προαπαιτούμενο (κάποτε θα γίνει κι αυτό), αλλά δίνουν στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς μέχρι 5 μονάδες στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, και πολύ σωστά γιατί ο μεταπτυχιακός τίτλος (εννοείται ο συναφής προς την εκπαιδευτική ιδιότητα) αποτελεί ποιοτικό στοιχείο που προάγει την αναβάθμιση της ποιότητας στην Εκπαίδευση.

2) Η Ερευνητική Εργασία δεν είναι νέο φρούτο (όπως εσύ νομίζεις), αλλά παμπάλαιο, απλώς έρχεται στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα με καθυστέρηση 30ετίας. Το παράδειγμα με τα φωτοβολταϊκά το είχα αναφέρει εγώ, συνεπώς μη το επικαλείσαι απευθυνόμενη σε εμένα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 01, 2011, 08:28:13 am από xaan »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος polysot

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Όποιες και αν είναι οι ειδικότητες των δύο διδασκόντων σε μία τάξη, πως είναι δυνατών να καλύπτουν όλο το εύρος των προτεινόμενων αντικειμένων για project;  Aν είναι μία φιλόλογος και ένας μαθηματικός πως θα διαχειριστούν ένα περιβαλλοντικό θέμα, πχ για την διαχείριση ενός οικοσυστήματος ή ένα θέμα για τη υγεία; Εκτός αν προσφερθούν στους μαθητές θέματα που άπτονται μόνο των ειδικοτήτων των συγκεκριμένων διδασκόντων, οπότε πρακτικά δεν θα ισχύει ότι οι μαθητές έχουν δικαίωμα επιλογής από διάφορες θεματικές ενότητες.
Επίσης αν όλοι οι μόνιμοι έχουν πλήρες ωράριο στα μαθήματα της ειδικότητας τους, οπότε πρέπει να κληθούν αναπληρωτές για να αναλάβουν τη διδασκαλία των project, ποιές ειδικότητες θα ζητήσουν;

Οι ειδικότητες δεν είναι απαραίτητο να είναι και σχετικές με το θέμα. Μπορεί κάποιος να έχει ένα συγκεκριμένο ενδιαφέρον - δεξιότητα - γνώσεις και να μπορεί να το τρέξει το θέμα.
Το πλήρες ωράριο θα γίνει συμπεριλαμβάνοντας και το συγκεκριμένο μάθημα, οπότε δεν είναι απαραίτητοι αναπληρωτές...

Αποσυνδεδεμένος polysot

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Προβλέπω, πάντως, να πηγαίνει.. άπατο το όλο θέμα με τις "ερευνητικές" εργασίες, οπότε τζάμπα αναλωνόμαστε εδώ...  8)

Θα πάει τόσο καλά όσο εμείς επιδιώξουμε...

Αποσυνδεδεμένος polysot

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Οπότε, για να τα βάλουμε σε μια σειρά, έχουμε την πρόταση για την προτεραιότητα στις αναθέσεις  των projects:
1.   Κάτοχοι Ph.D  (προηγούνται οι απόφοιτοι παιδαγωγικών ΑΣΠΑΙΤΕ)
2.   Κάτοχοι M.sc.
3.   Σκέτοι ΠΕ με εμπειρία στα projects
4.   Σκέτοι ΠΕ χωρίς εμπειρία στα projects
Τώρα, το ποια θέματα εργασιών θα επιλέξουν οι μαθητές, αυτό είναι δευτερεύον θέμα. Αν π.χ. οι μαθητές ενός λυκείου του Μεσολογγίου επιλέξουν θέμα σχετικό με τις ιχθυοκαλλιέργειες της πόλης τους, θα τους ανακατευθύνουμε προκειμένου να μη "καταντήσει" το μάθημα των ερευνητικών εργασιών να ανατεθεί σε ένα «σκέτο» συνάδελφο, απόφοιτο του τμήματος Ιχθυοκομίας των ΤΕΙ …

Συνάδελφε κάνεις ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ : τα θέματα που θα επιλέξουν οι μαθητές είναι ΠΡΩΤΙΣΤΟ θέμα...ώστε να ενδιαφερθούν να ασχοληθούν με κάτι που τους ενδιαφέρει και να το διασκεδάσουν στη διάρκειά του !!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος aggeliki2003

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συμφωνώ απόλυτα με polysot!

Αποσυνδεδεμένος polysot

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Και αν κάποιος ενδιαφέρεται για την ουσία του εγχειρήματος παραθέτω κάποια στοιχεία όπως τα κατάλαβα εγώ στην επιμόρφωση :

Κάποιο από το υλικό που χρησιμοποιήθηκε στο ΠΕΚ Μυτιλήνης.

http://netbooksagymn.blogspot.com/2011/06/project.html

Απ' όσα συζητήσαμε και όπως τα κατάλαβα εγώ συνοπτικά.


xaan

  • Επισκέπτης
Οπότε, για να τα βάλουμε σε μια σειρά, έχουμε την πρόταση για την προτεραιότητα στις αναθέσεις  των projects:
1.   Κάτοχοι Ph.D  (προηγούνται οι απόφοιτοι παιδαγωγικών ΑΣΠΑΙΤΕ)
2.   Κάτοχοι M.sc.
3.   Σκέτοι ΠΕ με εμπειρία στα projects
4.   Σκέτοι ΠΕ χωρίς εμπειρία στα projects
Τώρα, το ποια θέματα εργασιών θα επιλέξουν οι μαθητές, αυτό είναι δευτερεύον θέμα. Αν π.χ. οι μαθητές ενός λυκείου του Μεσολογγίου επιλέξουν θέμα σχετικό με τις ιχθυοκαλλιέργειες της πόλης τους, θα τους ανακατευθύνουμε προκειμένου να μη "καταντήσει" το μάθημα των ερευνητικών εργασιών να ανατεθεί σε ένα «σκέτο» συνάδελφο, απόφοιτο του τμήματος Ιχθυοκομίας των ΤΕΙ …

Συνάδελφε κάνεις ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ : τα θέματα που θα επιλέξουν οι μαθητές είναι ΠΡΩΤΙΣΤΟ θέμα...ώστε να ενδιαφερθούν να ασχοληθούν με κάτι που τους ενδιαφέρει και να το διασκεδάσουν στη διάρκειά του !!!

Oι μαθητές θα επιλέξουν ΟΧΙ οποιοδήποτε θέμα, αλλά ένα από τα θέματα που θα προταθούν από τους ενδιαφερομένους καθηγητές και θα εγκριθούν από το Σϋλλογο Διδασκόντων. Υπό την έννοια αυτή θεωρώ παράδοξο δύο συνεργαζόμενοι συνάδελφοι, π.χ. ΠΕ01 (θεολόγος) και ΠΕ02 (φιλόλογος) να εισηγηθούν θέματα, όπως η "Χρήση των φωτοβολταϊκών συστημάτων" (το οποίο θα μπορούσε να εισηγηθεί ένας φυσικός ΠΕ04.01) ή "Η εκμετάλλευση ενέργειας από το γεωθερμικό πεδίο'" (για γεωλόγο ΠΕ04.05). Θεωρώ ότι οι ΠΕ01 και ΠΕ02 θα μπορούσαν να προτείνουν θέματα όπως "Τα βυζαντινά μνημεία στο ν. Θεσσαλονίκης", ή "Η Φιλοσοφική - ηθική προσέγγιση του οικολογικού προβλήματος" κι όλα αυτά για να μπορούν να καθοδηγήσουν υπεύθυνα και συστηματικά τους μαθητές. Η Ερευνητική Εργασία δεν αποτελεί μόνο διασκέδαση, αλλά (και πρωτίστως) άσκηση εκπαιδευτικού χαρακτήρα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
@xaan:
1. Για τους μεταπτυχιακούς τίτλους δεν διαφωνούμε εν γένει, αλλά εγώ το έθεσα σε άλλη βάση..
2. Το ότι είναι καινούργιο φρούτο, προφανώς αναφερόμουν στην Ελλάδα, γιατί ξέρω τι γίνεται εδώ και δεκαετίες σε κάποιες άλλες χώρες. Επίσης, ευτυχώς δεν είμαι μαθητής σου για να μου αναθέτεις.. projects  :) (και δεν άλλαξα φύλο από τότε που γεννήθηκα  :P).
3. Μακάρι να το δουν όλοι οι εκπαιδευτικοί που θα το αναλάβουν με ενδιαφέρον και μεράκι, αλλά - όπως είχα προαναφέρει - αν το όλο θέμα γίνει απλά για να μπαλωθούν κενές ώρες στα ωράρια, τότε θα είναι μια απ' τα ίδια.

Γενική απορία: τα θέματα θα τα επιλέγουν οι μαθητές από κάποια που θα προτείνονται από τους 2 διδάσκοντες ή από γενικότερη επιλογή; Αν γίνει το πρώτο, τότε ο κάθε μαθητής θα είναι πρακτικά "δέσμιος" της επιλογής των διδασκόντων, κι ας μην είναι θέματα της αρεσκείας του;
Κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να υπάρξει μεγαλύτερη ευελιξία σε αυτό το θέμα (κάτι που προϋποθέτει, ίσως, και ανάλογη ευελιξία στην επιλογή των ειδικοτήτων των διδασκόντων.. κάτι που φαντάζει δύσκολο έως αδύνατο στην ελληνική πραγματικότητα).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Ερωδιός

  • Επισκέπτης
Συνάδελφε polysot, δεδομένου ότι ελάχιστοι καθηγητές λυκείων είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το 1ο επιμορφωτικό σεμινάριο, ευχαριστούμε για τις πληροφορίες που μας έδωσες. Κάπως έτσι -όπως τα περιγράφεις- δουλεύουν εδώ και χρόνια οι περισσότερες ομάδες μαθητών-εκπαιδευτικών που συμμετέχουν εθελοντικά στα προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στα γυμνάσια-λύκεια. Επιλογή θέματος, καθορισμός στόχων, χάραξη πορείας εργασιών και δραστηριοτήτων, αξιολόγηση σε όλα τα στάδια του προγράμματος, σύνθεση της τελικής εργασίας και παρουσίαση στο τέλος της χρονιάς στη σχολική κοινότητα και στην τοπική κοινωνία.
 

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ

Γενική απορία: τα θέματα θα τα επιλέγουν οι μαθητές από κάποια που θα προτείνονται από τους 2 διδάσκοντες ή από γενικότερη επιλογή; Αν γίνει το πρώτο, τότε ο κάθε μαθητής θα είναι πρακτικά "δέσμιος" της επιλογής των διδασκόντων, κι ας μην είναι θέματα της αρεσκείας του;
Κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να υπάρξει μεγαλύτερη ευελιξία σε αυτό το θέμα (κάτι που προϋποθέτει, ίσως, και ανάλογη ευελιξία στην επιλογή των ειδικοτήτων των διδασκόντων.. κάτι που φαντάζει δύσκολο έως αδύνατο στην ελληνική πραγματικότητα).

με βάση την ενημέρωση που είχαμε ως σύλλογος από τον διευθυντή μας που παρακολούθησε το σεμινάριο τα θέματα θα τα αποφασίζουν οι διδάσκοντες το 1ο δεκαπενθήμερο του σεπτέμβρη, θα γίνεται σύλλογος που θα τα εγκρίνει ενώ οι μαθητές θα επιλέγουν ποιο θέμα προτιμούν με την ίδια λογική που γινόταν και για τα μαθήματα επιλογής. Μετά οι μαθητές θα συναποφασίζουν και θα συνδιαμορφώνουν με τους διδάσκοντες τα υποθέματα (σκοπό, διαστάσεις, κεντρικά ερωτήματα για κάθε διάσταση, υποερωτήματα κλπ κλπ)).

xaan

  • Επισκέπτης
@xaan:
1. Για τους μεταπτυχιακούς τίτλους δεν διαφωνούμε εν γένει, αλλά εγώ το έθεσα σε άλλη βάση..
2. Το ότι είναι καινούργιο φρούτο, προφανώς αναφερόμουν στην Ελλάδα, γιατί ξέρω τι γίνεται εδώ και δεκαετίες σε κάποιες άλλες χώρες. Επίσης, ευτυχώς δεν είμαι μαθητής σου για να μου αναθέτεις.. projects  :) (και δεν άλλαξα φύλο από τότε που γεννήθηκα  :P).
3. Μακάρι να το δουν όλοι οι εκπαιδευτικοί που θα το αναλάβουν με ενδιαφέρον και μεράκι, αλλά - όπως είχα προαναφέρει - αν το όλο θέμα γίνει απλά για να μπαλωθούν κενές ώρες στα ωράρια, τότε θα είναι μια απ' τα ίδια.

Γενική απορία: τα θέματα θα τα επιλέγουν οι μαθητές από κάποια που θα προτείνονται από τους 2 διδάσκοντες ή από γενικότερη επιλογή; Αν γίνει το πρώτο, τότε ο κάθε μαθητής θα είναι πρακτικά "δέσμιος" της επιλογής των διδασκόντων, κι ας μην είναι θέματα της αρεσκείας του;
Κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να υπάρξει μεγαλύτερη ευελιξία σε αυτό το θέμα (κάτι που προϋποθέτει, ίσως, και ανάλογη ευελιξία στην επιλογή των ειδικοτήτων των διδασκόντων.. κάτι που φαντάζει δύσκολο έως αδύνατο στην ελληνική πραγματικότητα).

Landau,

1) Σου ζητώ συγγνώμη,1ον) για το ύφος που χρησιμοποιήσα στην απάντησή μου, ήταν απαράδεκτο (η αλήθεια είναι ότι εκνευρίσθηκα, όφειλα, όμως, να είμαι ευπρεπής απένταντί σου, παρά τις όποιες διαφωνίες μας, και 2ον) για την ...αλλαγή φύλου που, εκ παραδρομής, σου προκάλεσα.

2) Ναι, τα θέματα θα τα εισηγούνται δύο εκπαιδευτικοί [ο ένας ο "επικεφαλής" θα έχει το 2ωρο και ο άλλος, ο "επίκουρος" τη μία (1) ώρα] και θα τα εγκρίνει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Από αυτόν τον "κλειστό", πλέον, πίνακα θεμάτων θα επιλέγουν οι μαθητές. Εκτιμώ ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι θα προτείνουν ποικιλία θεμάτων ούτως ώστε να δίνεται η ευχέρεια στους μαθητές να επιλέγουν μέσα από ένα ευρύτερο φάσμα θεματολογίας.

3) Πιστεύω ότι οι Ελληνες εκπαιδευτικοί παρά τις αδυναμίας του συστήματος, τις δικές μας αδυναμίες και ανασφάλειές μας, οφείλουμε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να κερδίσουμε το στοίχημα της καθιέρωσης της Ερευνητικές Εργασίας ως μιας παραγωγικής, εξ επόψεως παιδαγωγικής, και ωφέλιμης διεργασίας για τους μαθητές μας. Ειδ΄άλλως θα βρεί χώρο δράσης κι' εδώ η Φροντιστηριοποίηση του μαθήματος και, γιατί, όχι ακόμη και τα ιδιαίτερα, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τη Ερευνητική Εργάσία θα παίρνει βαθμό που θα μετρά και για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ.




Ερωδιός

  • Επισκέπτης
με βάση την ενημέρωση που είχαμε ως σύλλογος από τον διευθυντή μας που παρακολούθησε το σεμινάριο τα θέματα θα τα αποφασίζουν οι διδάσκοντες το 1ο δεκαπενθήμερο του σεπτέμβρη, θα γίνεται σύλλογος που θα τα εγκρίνει ενώ οι μαθητές θα επιλέγουν ποιο θέμα προτιμούν με την ίδια λογική που γινόταν και για τα μαθήματα επιλογής. Μετά οι μαθητές θα συναποφασίζουν και θα συνδιαμορφώνουν με τους διδάσκοντες τα υποθέματα (σκοπό, διαστάσεις, κεντρικά ερωτήματα για κάθε διάσταση, υποερωτήματα κλπ κλπ)).
Έχω την εξής απορία. Αν κάποιος καθηγητής (και θα υπάρξουν αρκετοί σε κάθε σύλλογο) δεν έχει ποτέ στο παρελθόν ασχοληθεί με τα projects και αν δεν παρακολουθήσει το ενημερωτικό σεμινάριο για το μάθημα, πώς θα είναι σε θέση να προτείνει και να συναποφασίσει με τους άλλους διδάσκοντες τα θέματα των ερευνητικών εργασιών; Θέλω να πω δηλ. ότι θα έπρεπε υποχρεωτικά όλοι οι διδάσκοντες της Α λυκείου να επιμορφωθούν πριν την έναρξη της νέας σχολ. χρονιάς.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 01, 2011, 02:28:59 pm από fatsoula »

xaan

  • Επισκέπτης
με βάση την ενημέρωση που είχαμε ως σύλλογος από τον διευθυντή μας που παρακολούθησε το σεμινάριο τα θέματα θα τα αποφασίζουν οι διδάσκοντες το 1ο δεκαπενθήμερο του σεπτέμβρη, θα γίνεται σύλλογος που θα τα εγκρίνει ενώ οι μαθητές θα επιλέγουν ποιο θέμα προτιμούν με την ίδια λογική που γινόταν και για τα μαθήματα επιλογής. Μετά οι μαθητές θα συναποφασίζουν και θα συνδιαμορφώνουν με τους διδάσκοντες τα υποθέματα (σκοπό, διαστάσεις, κεντρικά ερωτήματα για κάθε διάσταση, υποερωτήματα κλπ κλπ)).
Έχω την εξής απορία. Αν κάποιος καθηγητής (και θα υπάρξουν αρκετοί σε κάθε σύλλογο) δεν έχει ποτέ στο παρελθόν ασχοληθεί με τα projects και αν δεν παρακολουθήσει το ενημερωτικό σεμινάριο για το μάθημα, πώς θα είναι σε θέση να προτείνει και να συναποφασίσει με τους άλλους διδάσκοντες τα θέματα των ερευνητικών εργασιών; Θέλω να πω δηλ. ότι θα έπρεπε υποχρεωτικά όλοι οι διδάσκοντες της Α λυκείου να επιμορφωθούν πριν την έναρξη της νέας σχολ. χρονιάς.

1) Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει πτυχιούχος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (καθηγητικής ή μη σχολής) διορισμένος στην Εκπαίδευση που θα δηλώσει ότι είναι άσχετος με Projetcs (εκτός αν τελείωσε προ 30ετίας) και θα εκφράσει αδυναμία ανάληψης προγράμματος Ερευνητικής Εργασίας.

2) Αν παρά ταύτα κάποιος εκφράσει δημόσια - στο Σύλλογο Καθηγητών - την αδυναμία του να αναλάβει Ερευνητική Εργασία λόγω αδυναμίας συντονισμού της και καθοδήγησης των μαθητών, ΟΥΔΕΙΣ μπορεί να τον υποχρεώσει να την αναλάβει. Και καλό θα ήταν οι Διευθυντές να ελέγχουν τις δυνατότητες των ενδιαφερομένων να αναλάβουν την Ερευνητική Εργασία γιατί σ΄αυτή τη φάση κρίνεται και η αξιοσύνη και η επάρκεια του εκπαιδευτικού στην ανάληψη υλοποίησης του νέου θεσμού. 

Ερωδιός

  • Επισκέπτης
με βάση την ενημέρωση που είχαμε ως σύλλογος από τον διευθυντή μας που παρακολούθησε το σεμινάριο τα θέματα θα τα αποφασίζουν οι διδάσκοντες το 1ο δεκαπενθήμερο του σεπτέμβρη, θα γίνεται σύλλογος που θα τα εγκρίνει ενώ οι μαθητές θα επιλέγουν ποιο θέμα προτιμούν με την ίδια λογική που γινόταν και για τα μαθήματα επιλογής. Μετά οι μαθητές θα συναποφασίζουν και θα συνδιαμορφώνουν με τους διδάσκοντες τα υποθέματα (σκοπό, διαστάσεις, κεντρικά ερωτήματα για κάθε διάσταση, υποερωτήματα κλπ κλπ)).
Έχω την εξής απορία. Αν κάποιος καθηγητής (και θα υπάρξουν αρκετοί σε κάθε σύλλογο) δεν έχει ποτέ στο παρελθόν ασχοληθεί με τα projects και αν δεν παρακολουθήσει το ενημερωτικό σεμινάριο για το μάθημα, πώς θα είναι σε θέση να προτείνει και να συναποφασίσει με τους άλλους διδάσκοντες τα θέματα των ερευνητικών εργασιών; Θέλω να πω δηλ. ότι θα έπρεπε υποχρεωτικά όλοι οι διδάσκοντες της Α λυκείου να επιμορφωθούν πριν την έναρξη της νέας σχολ. χρονιάς.

1) Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει πτυχιούχος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (καθηγητικής ή μη σχολής) διορισμένος στην Εκπαίδευση που θα δηλώσει ότι είναι άσχετος με Projetcs (εκτός αν τελείωσε προ 30ετίας) και θα εκφράσει αδυναμία ανάληψης προγράμματος Ερευνητικής Εργασίας.

2) Αν παρά ταύτα κάποιος εκφράσει δημόσια - στο Σύλλογο Καθηγητών - την αδυναμία του να αναλάβει Ερευνητική Εργασία λόγω αδυναμίας συντονισμού της και καθοδήγησης των μαθητών, ΟΥΔΕΙΣ μπορεί να τον υποχρεώσει να την αναλάβει. Και καλό θα ήταν οι Διευθυντές να ελέγχουν τις δυνατότητες των ενδιαφερομένων να αναλάβουν την Ερευνητική Εργασία γιατί σ΄αυτή τη φάση κρίνεται και η αξιοσύνη και η επάρκεια του εκπαιδευτικού στην ανάληψη υλοποίησης του νέου θεσμού.
Είναι αυτονόητο ότι κανένας δεν μπορεί να υποχρεώσει κάποιο συνάδελφο να αναλάβει το project όταν δηλώνει αδυναμία για αυτό. Εγώ όμως δεν έκανα λόγο για ανάληψη του μαθήματος, αλλά για τη συμμετοχή του κάθε διδάσκοντα στην απόφαση του συλλόγου για καθορισμό της θεματολογίας των εργασιών που θα προταθούν στους μαθητές.
Όσον αφορά το πρώτο που αναφέρεις, να είσαι σίγουρος ότι θα βρεθούν πολλοί συνάδελφοι λυκείων παντελώς άσχετοι με τα projects και με υπηρεσία πολύ μικρότερη των 30 ετών. Το λέω αυτό με βεβαιότητα παίρνοντας σαν παράδειγμα το δικό μου σχολείο  ;D. Λέτε να είναι το μοναδικό στην Ελλάδα; Μακάρι ...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182824
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 698
Σύνολο: 713

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.