0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: xaan στις Ιουνίου 30, 2011, 04:59:31 pmΠαράθεση από: Landau στις Ιουνίου 30, 2011, 12:24:51 pmΠαράθεση από: xaan στις Ιουνίου 30, 2011, 02:33:15 amΠαράθεση από: Landau στις Ιουνίου 29, 2011, 04:38:44 pmΑυτή η.. σειρά προτεραιότητας για την ανάθεση των "ερευνητικών" εργασιών, δεν πολυστέκει πρακτικά. Απλά πριμοδοτεί τα επιπλέον πτυχία.Στην πράξη.. αν π.χ. έχεις έναν με διδακτορικό πάνω σε στοιχειώδη σωματίδια, με γνώσεις C++ και data acquisition κλπ (τυχαία επιλογή ), πως αυτό από μόνο του τον κάνει καλύτερο διδάσκοντα για την εργασία αυτή;Μην τρελαινόμαστε, εργασίες της πλάκας θα είναι.. δεν έγιναν ξαφνικά τα σχολεία μας NASA, μάλλον MASA Σημασία έχει αυτός που θα αναλάβει τις "ερευνητικές" εργασίες, να μπορεί να προσφέρει ουσιαστικά και να καθοδηγεί/βοηθάει τους μαθητές στο θέμα της εργασίας τους. Αν έχει ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό που τον βοηθάει σε αυτό, ακόμα καλύτερα, γιατί μάλλον θα έχει περισσότερη εμπειρία στο θέμα. Αλλά και χωρίς αυτό, αν έχει τις βασικές γνώσεις και τη θέληση, σωστή δουλειά θα γίνει.Πολύ απαξίωση βρε παιδιά στα μεταπτυχιακά, πολύ... (γιατί όμως;)Καμία απαξίωση. Απλά να θέτουμε τη συζήτηση σε πραγματική βάση και να εξετάζουμε τα θέματα αντικειμενικά και όχι όπως βολεύει τον καθένα.Υ.Γ. Προσωπικά έχω μεταπτυχιακό ...Δηλαδή, ...δηλαδή, όταν η συζήτηση για το πλαίσιο αναθέσεων γίνεται με βάση επιστημονικούς τίτλους (M.Sc., Ph.D.) , εσείς θεωρείτε ότι αυτό το επιχείρημα (επιστημονικά προσόντα) ....δεν γίνεται σε "πραγματική βάση";.. Aν δεν συνιστά πραγματική βάση και αντικειμενικό κριτήριο η επίκληση ενός μεταπτυχιακού τίτλου, τότε τι συνιστά συνιστά κατά τη δική σας γνώμη αντικειμενικό κριτήριο;... (Πείτε μας σας παρακαλώ ένα, ...μισό έστω δικό σας παράδειγμα - πρόταση)Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι δεν είναι προαπαιτούμενο για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επομένος, ένας τέτοιος τίτλος είναι επιπλέον εφόδιο, το οποίο δεν σημαίνει ότι έχει απαραίτητα σχέση με την εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, σχετικά με αυτό το νέο φρούτο που και καλά θα αναβαθμίσει το σχολείο, και λέγεται "ερευνητική εργασία", η επιλογή για την ανάθεση πρέπει να γίνεται πρώτα απ'όλα με βάση το θέμα και την ειδικότητα του εκπαιδευτικού. Όπως προαναφέρθηκε ένα παράδειγμα, αν το θέμα έχει να κάνει με φωτοβολταϊκά (λέμε τώρα), τι σχέση θα έχει ένας θεολόγος ή φιλόλογος (και πολλές άλλες ειδικότητες θα έλεγα), κι ας έχει διδακτορικό; Τι θα προσφέρει στους μαθητές;Μήπως όλη η φασαρία γίνεται για να καλυφθούν ώρες στο ωράριο εκπαιδευτικών; Θεμιτό για τον καθένα ατομικά, αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία και το "πρώτα ο μαθητής", που βαυκαλίζεται η υπουργός.Και δυστυχώς μάλλον θα γίνει το τελευταίο.
Παράθεση από: Landau στις Ιουνίου 30, 2011, 12:24:51 pmΠαράθεση από: xaan στις Ιουνίου 30, 2011, 02:33:15 amΠαράθεση από: Landau στις Ιουνίου 29, 2011, 04:38:44 pmΑυτή η.. σειρά προτεραιότητας για την ανάθεση των "ερευνητικών" εργασιών, δεν πολυστέκει πρακτικά. Απλά πριμοδοτεί τα επιπλέον πτυχία.Στην πράξη.. αν π.χ. έχεις έναν με διδακτορικό πάνω σε στοιχειώδη σωματίδια, με γνώσεις C++ και data acquisition κλπ (τυχαία επιλογή ), πως αυτό από μόνο του τον κάνει καλύτερο διδάσκοντα για την εργασία αυτή;Μην τρελαινόμαστε, εργασίες της πλάκας θα είναι.. δεν έγιναν ξαφνικά τα σχολεία μας NASA, μάλλον MASA Σημασία έχει αυτός που θα αναλάβει τις "ερευνητικές" εργασίες, να μπορεί να προσφέρει ουσιαστικά και να καθοδηγεί/βοηθάει τους μαθητές στο θέμα της εργασίας τους. Αν έχει ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό που τον βοηθάει σε αυτό, ακόμα καλύτερα, γιατί μάλλον θα έχει περισσότερη εμπειρία στο θέμα. Αλλά και χωρίς αυτό, αν έχει τις βασικές γνώσεις και τη θέληση, σωστή δουλειά θα γίνει.Πολύ απαξίωση βρε παιδιά στα μεταπτυχιακά, πολύ... (γιατί όμως;)Καμία απαξίωση. Απλά να θέτουμε τη συζήτηση σε πραγματική βάση και να εξετάζουμε τα θέματα αντικειμενικά και όχι όπως βολεύει τον καθένα.Υ.Γ. Προσωπικά έχω μεταπτυχιακό ...Δηλαδή, ...δηλαδή, όταν η συζήτηση για το πλαίσιο αναθέσεων γίνεται με βάση επιστημονικούς τίτλους (M.Sc., Ph.D.) , εσείς θεωρείτε ότι αυτό το επιχείρημα (επιστημονικά προσόντα) ....δεν γίνεται σε "πραγματική βάση";.. Aν δεν συνιστά πραγματική βάση και αντικειμενικό κριτήριο η επίκληση ενός μεταπτυχιακού τίτλου, τότε τι συνιστά συνιστά κατά τη δική σας γνώμη αντικειμενικό κριτήριο;... (Πείτε μας σας παρακαλώ ένα, ...μισό έστω δικό σας παράδειγμα - πρόταση)
Παράθεση από: xaan στις Ιουνίου 30, 2011, 02:33:15 amΠαράθεση από: Landau στις Ιουνίου 29, 2011, 04:38:44 pmΑυτή η.. σειρά προτεραιότητας για την ανάθεση των "ερευνητικών" εργασιών, δεν πολυστέκει πρακτικά. Απλά πριμοδοτεί τα επιπλέον πτυχία.Στην πράξη.. αν π.χ. έχεις έναν με διδακτορικό πάνω σε στοιχειώδη σωματίδια, με γνώσεις C++ και data acquisition κλπ (τυχαία επιλογή ), πως αυτό από μόνο του τον κάνει καλύτερο διδάσκοντα για την εργασία αυτή;Μην τρελαινόμαστε, εργασίες της πλάκας θα είναι.. δεν έγιναν ξαφνικά τα σχολεία μας NASA, μάλλον MASA Σημασία έχει αυτός που θα αναλάβει τις "ερευνητικές" εργασίες, να μπορεί να προσφέρει ουσιαστικά και να καθοδηγεί/βοηθάει τους μαθητές στο θέμα της εργασίας τους. Αν έχει ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό που τον βοηθάει σε αυτό, ακόμα καλύτερα, γιατί μάλλον θα έχει περισσότερη εμπειρία στο θέμα. Αλλά και χωρίς αυτό, αν έχει τις βασικές γνώσεις και τη θέληση, σωστή δουλειά θα γίνει.Πολύ απαξίωση βρε παιδιά στα μεταπτυχιακά, πολύ... (γιατί όμως;)Καμία απαξίωση. Απλά να θέτουμε τη συζήτηση σε πραγματική βάση και να εξετάζουμε τα θέματα αντικειμενικά και όχι όπως βολεύει τον καθένα.Υ.Γ. Προσωπικά έχω μεταπτυχιακό
Παράθεση από: Landau στις Ιουνίου 29, 2011, 04:38:44 pmΑυτή η.. σειρά προτεραιότητας για την ανάθεση των "ερευνητικών" εργασιών, δεν πολυστέκει πρακτικά. Απλά πριμοδοτεί τα επιπλέον πτυχία.Στην πράξη.. αν π.χ. έχεις έναν με διδακτορικό πάνω σε στοιχειώδη σωματίδια, με γνώσεις C++ και data acquisition κλπ (τυχαία επιλογή ), πως αυτό από μόνο του τον κάνει καλύτερο διδάσκοντα για την εργασία αυτή;Μην τρελαινόμαστε, εργασίες της πλάκας θα είναι.. δεν έγιναν ξαφνικά τα σχολεία μας NASA, μάλλον MASA Σημασία έχει αυτός που θα αναλάβει τις "ερευνητικές" εργασίες, να μπορεί να προσφέρει ουσιαστικά και να καθοδηγεί/βοηθάει τους μαθητές στο θέμα της εργασίας τους. Αν έχει ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό που τον βοηθάει σε αυτό, ακόμα καλύτερα, γιατί μάλλον θα έχει περισσότερη εμπειρία στο θέμα. Αλλά και χωρίς αυτό, αν έχει τις βασικές γνώσεις και τη θέληση, σωστή δουλειά θα γίνει.Πολύ απαξίωση βρε παιδιά στα μεταπτυχιακά, πολύ... (γιατί όμως;)
Αυτή η.. σειρά προτεραιότητας για την ανάθεση των "ερευνητικών" εργασιών, δεν πολυστέκει πρακτικά. Απλά πριμοδοτεί τα επιπλέον πτυχία.Στην πράξη.. αν π.χ. έχεις έναν με διδακτορικό πάνω σε στοιχειώδη σωματίδια, με γνώσεις C++ και data acquisition κλπ (τυχαία επιλογή ), πως αυτό από μόνο του τον κάνει καλύτερο διδάσκοντα για την εργασία αυτή;Μην τρελαινόμαστε, εργασίες της πλάκας θα είναι.. δεν έγιναν ξαφνικά τα σχολεία μας NASA, μάλλον MASA Σημασία έχει αυτός που θα αναλάβει τις "ερευνητικές" εργασίες, να μπορεί να προσφέρει ουσιαστικά και να καθοδηγεί/βοηθάει τους μαθητές στο θέμα της εργασίας τους. Αν έχει ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό που τον βοηθάει σε αυτό, ακόμα καλύτερα, γιατί μάλλον θα έχει περισσότερη εμπειρία στο θέμα. Αλλά και χωρίς αυτό, αν έχει τις βασικές γνώσεις και τη θέληση, σωστή δουλειά θα γίνει.
Όποιες και αν είναι οι ειδικότητες των δύο διδασκόντων σε μία τάξη, πως είναι δυνατών να καλύπτουν όλο το εύρος των προτεινόμενων αντικειμένων για project; Aν είναι μία φιλόλογος και ένας μαθηματικός πως θα διαχειριστούν ένα περιβαλλοντικό θέμα, πχ για την διαχείριση ενός οικοσυστήματος ή ένα θέμα για τη υγεία; Εκτός αν προσφερθούν στους μαθητές θέματα που άπτονται μόνο των ειδικοτήτων των συγκεκριμένων διδασκόντων, οπότε πρακτικά δεν θα ισχύει ότι οι μαθητές έχουν δικαίωμα επιλογής από διάφορες θεματικές ενότητες.Επίσης αν όλοι οι μόνιμοι έχουν πλήρες ωράριο στα μαθήματα της ειδικότητας τους, οπότε πρέπει να κληθούν αναπληρωτές για να αναλάβουν τη διδασκαλία των project, ποιές ειδικότητες θα ζητήσουν;
Προβλέπω, πάντως, να πηγαίνει.. άπατο το όλο θέμα με τις "ερευνητικές" εργασίες, οπότε τζάμπα αναλωνόμαστε εδώ...
Οπότε, για να τα βάλουμε σε μια σειρά, έχουμε την πρόταση για την προτεραιότητα στις αναθέσεις των projects:1. Κάτοχοι Ph.D (προηγούνται οι απόφοιτοι παιδαγωγικών ΑΣΠΑΙΤΕ)2. Κάτοχοι M.sc.3. Σκέτοι ΠΕ με εμπειρία στα projects4. Σκέτοι ΠΕ χωρίς εμπειρία στα projectsΤώρα, το ποια θέματα εργασιών θα επιλέξουν οι μαθητές, αυτό είναι δευτερεύον θέμα. Αν π.χ. οι μαθητές ενός λυκείου του Μεσολογγίου επιλέξουν θέμα σχετικό με τις ιχθυοκαλλιέργειες της πόλης τους, θα τους ανακατευθύνουμε προκειμένου να μη "καταντήσει" το μάθημα των ερευνητικών εργασιών να ανατεθεί σε ένα «σκέτο» συνάδελφο, απόφοιτο του τμήματος Ιχθυοκομίας των ΤΕΙ …
Παράθεση από: fatsoula στις Ιουνίου 29, 2011, 06:53:59 amΟπότε, για να τα βάλουμε σε μια σειρά, έχουμε την πρόταση για την προτεραιότητα στις αναθέσεις των projects:1. Κάτοχοι Ph.D (προηγούνται οι απόφοιτοι παιδαγωγικών ΑΣΠΑΙΤΕ)2. Κάτοχοι M.sc.3. Σκέτοι ΠΕ με εμπειρία στα projects4. Σκέτοι ΠΕ χωρίς εμπειρία στα projectsΤώρα, το ποια θέματα εργασιών θα επιλέξουν οι μαθητές, αυτό είναι δευτερεύον θέμα. Αν π.χ. οι μαθητές ενός λυκείου του Μεσολογγίου επιλέξουν θέμα σχετικό με τις ιχθυοκαλλιέργειες της πόλης τους, θα τους ανακατευθύνουμε προκειμένου να μη "καταντήσει" το μάθημα των ερευνητικών εργασιών να ανατεθεί σε ένα «σκέτο» συνάδελφο, απόφοιτο του τμήματος Ιχθυοκομίας των ΤΕΙ …Συνάδελφε κάνεις ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ : τα θέματα που θα επιλέξουν οι μαθητές είναι ΠΡΩΤΙΣΤΟ θέμα...ώστε να ενδιαφερθούν να ασχοληθούν με κάτι που τους ενδιαφέρει και να το διασκεδάσουν στη διάρκειά του !!!
Γενική απορία: τα θέματα θα τα επιλέγουν οι μαθητές από κάποια που θα προτείνονται από τους 2 διδάσκοντες ή από γενικότερη επιλογή; Αν γίνει το πρώτο, τότε ο κάθε μαθητής θα είναι πρακτικά "δέσμιος" της επιλογής των διδασκόντων, κι ας μην είναι θέματα της αρεσκείας του;Κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να υπάρξει μεγαλύτερη ευελιξία σε αυτό το θέμα (κάτι που προϋποθέτει, ίσως, και ανάλογη ευελιξία στην επιλογή των ειδικοτήτων των διδασκόντων.. κάτι που φαντάζει δύσκολο έως αδύνατο στην ελληνική πραγματικότητα).
@xaan:1. Για τους μεταπτυχιακούς τίτλους δεν διαφωνούμε εν γένει, αλλά εγώ το έθεσα σε άλλη βάση..2. Το ότι είναι καινούργιο φρούτο, προφανώς αναφερόμουν στην Ελλάδα, γιατί ξέρω τι γίνεται εδώ και δεκαετίες σε κάποιες άλλες χώρες. Επίσης, ευτυχώς δεν είμαι μαθητής σου για να μου αναθέτεις.. projects (και δεν άλλαξα φύλο από τότε που γεννήθηκα ).3. Μακάρι να το δουν όλοι οι εκπαιδευτικοί που θα το αναλάβουν με ενδιαφέρον και μεράκι, αλλά - όπως είχα προαναφέρει - αν το όλο θέμα γίνει απλά για να μπαλωθούν κενές ώρες στα ωράρια, τότε θα είναι μια απ' τα ίδια.Γενική απορία: τα θέματα θα τα επιλέγουν οι μαθητές από κάποια που θα προτείνονται από τους 2 διδάσκοντες ή από γενικότερη επιλογή; Αν γίνει το πρώτο, τότε ο κάθε μαθητής θα είναι πρακτικά "δέσμιος" της επιλογής των διδασκόντων, κι ας μην είναι θέματα της αρεσκείας του;Κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να υπάρξει μεγαλύτερη ευελιξία σε αυτό το θέμα (κάτι που προϋποθέτει, ίσως, και ανάλογη ευελιξία στην επιλογή των ειδικοτήτων των διδασκόντων.. κάτι που φαντάζει δύσκολο έως αδύνατο στην ελληνική πραγματικότητα).
με βάση την ενημέρωση που είχαμε ως σύλλογος από τον διευθυντή μας που παρακολούθησε το σεμινάριο τα θέματα θα τα αποφασίζουν οι διδάσκοντες το 1ο δεκαπενθήμερο του σεπτέμβρη, θα γίνεται σύλλογος που θα τα εγκρίνει ενώ οι μαθητές θα επιλέγουν ποιο θέμα προτιμούν με την ίδια λογική που γινόταν και για τα μαθήματα επιλογής. Μετά οι μαθητές θα συναποφασίζουν και θα συνδιαμορφώνουν με τους διδάσκοντες τα υποθέματα (σκοπό, διαστάσεις, κεντρικά ερωτήματα για κάθε διάσταση, υποερωτήματα κλπ κλπ)).
Παράθεση από: rozy4 στις Ιουλίου 01, 2011, 02:14:47 pmμε βάση την ενημέρωση που είχαμε ως σύλλογος από τον διευθυντή μας που παρακολούθησε το σεμινάριο τα θέματα θα τα αποφασίζουν οι διδάσκοντες το 1ο δεκαπενθήμερο του σεπτέμβρη, θα γίνεται σύλλογος που θα τα εγκρίνει ενώ οι μαθητές θα επιλέγουν ποιο θέμα προτιμούν με την ίδια λογική που γινόταν και για τα μαθήματα επιλογής. Μετά οι μαθητές θα συναποφασίζουν και θα συνδιαμορφώνουν με τους διδάσκοντες τα υποθέματα (σκοπό, διαστάσεις, κεντρικά ερωτήματα για κάθε διάσταση, υποερωτήματα κλπ κλπ)).Έχω την εξής απορία. Αν κάποιος καθηγητής (και θα υπάρξουν αρκετοί σε κάθε σύλλογο) δεν έχει ποτέ στο παρελθόν ασχοληθεί με τα projects και αν δεν παρακολουθήσει το ενημερωτικό σεμινάριο για το μάθημα, πώς θα είναι σε θέση να προτείνει και να συναποφασίσει με τους άλλους διδάσκοντες τα θέματα των ερευνητικών εργασιών; Θέλω να πω δηλ. ότι θα έπρεπε υποχρεωτικά όλοι οι διδάσκοντες της Α λυκείου να επιμορφωθούν πριν την έναρξη της νέας σχολ. χρονιάς.
Παράθεση από: fatsoula στις Ιουλίου 01, 2011, 02:26:10 pmΠαράθεση από: rozy4 στις Ιουλίου 01, 2011, 02:14:47 pmμε βάση την ενημέρωση που είχαμε ως σύλλογος από τον διευθυντή μας που παρακολούθησε το σεμινάριο τα θέματα θα τα αποφασίζουν οι διδάσκοντες το 1ο δεκαπενθήμερο του σεπτέμβρη, θα γίνεται σύλλογος που θα τα εγκρίνει ενώ οι μαθητές θα επιλέγουν ποιο θέμα προτιμούν με την ίδια λογική που γινόταν και για τα μαθήματα επιλογής. Μετά οι μαθητές θα συναποφασίζουν και θα συνδιαμορφώνουν με τους διδάσκοντες τα υποθέματα (σκοπό, διαστάσεις, κεντρικά ερωτήματα για κάθε διάσταση, υποερωτήματα κλπ κλπ)).Έχω την εξής απορία. Αν κάποιος καθηγητής (και θα υπάρξουν αρκετοί σε κάθε σύλλογο) δεν έχει ποτέ στο παρελθόν ασχοληθεί με τα projects και αν δεν παρακολουθήσει το ενημερωτικό σεμινάριο για το μάθημα, πώς θα είναι σε θέση να προτείνει και να συναποφασίσει με τους άλλους διδάσκοντες τα θέματα των ερευνητικών εργασιών; Θέλω να πω δηλ. ότι θα έπρεπε υποχρεωτικά όλοι οι διδάσκοντες της Α λυκείου να επιμορφωθούν πριν την έναρξη της νέας σχολ. χρονιάς.1) Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει πτυχιούχος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (καθηγητικής ή μη σχολής) διορισμένος στην Εκπαίδευση που θα δηλώσει ότι είναι άσχετος με Projetcs (εκτός αν τελείωσε προ 30ετίας) και θα εκφράσει αδυναμία ανάληψης προγράμματος Ερευνητικής Εργασίας.2) Αν παρά ταύτα κάποιος εκφράσει δημόσια - στο Σύλλογο Καθηγητών - την αδυναμία του να αναλάβει Ερευνητική Εργασία λόγω αδυναμίας συντονισμού της και καθοδήγησης των μαθητών, ΟΥΔΕΙΣ μπορεί να τον υποχρεώσει να την αναλάβει. Και καλό θα ήταν οι Διευθυντές να ελέγχουν τις δυνατότητες των ενδιαφερομένων να αναλάβουν την Ερευνητική Εργασία γιατί σ΄αυτή τη φάση κρίνεται και η αξιοσύνη και η επάρκεια του εκπαιδευτικού στην ανάληψη υλοποίησης του νέου θεσμού.