*

Αποστολέας Θέμα: Project. Αναθέσεις  (Αναγνώστηκε 73601 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aggeliki2003

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οι επιλεγέντες επιμορφούμενοι & επιμορφωτές για τα Project
« Απάντηση #168 στις: Σεπτέμβριος 10, 2011, 01:58:48 μμ »
Aπορία: Πως (βάσει ποιού νόμου, ποιάς υπουργικής απόφασης και εν τέλει ποιάς λογικής...) τοποθετήθηκε Βρεφονηπιοκόμος σε Γενικό Λύκειο τη στιγμή που ΔΕΝ έχει ανάθεση μαθήματος σε Γενικό Λύκειο;;;;

ΣΕΠ διδάσκουν όλοι οι εκπαιδευτικοί ανεξαρτήτως ειδικότητας. Να ζήτησε ο διευθυντής του σχολείου αυτή την ειδικότητα για να κάνει ΣΕΠ τραβηγμένο το βλέπω. Μπορεί να συμπλήρωνε ωράριο στο συγκεκριμένο σχολείο. Αλλά μπορεί από ΕΠΑΛ (αν υποθέσουμε ότι ήταν σε τέτοιο σχολείο) να συμπληρώνει σε γενικό...? Δεν ξέρω...
Άλλη περίπτωση (που γνωρίζω προσωπικά), νομικό που φυσικά δεν συμπλήρωνε ωράριο τον πήγανε στη διεύθυνση κι έρχοταν στο σχολείο για να κάνει την αγωγή (ή όπως λέγεται αυτό το μάθημα). Μπορεί να έγινε κάτι τέτοιο και με την βρεφονηπιοκόμο... Όλα τα κουλά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Οι επιλεγέντες επιμορφούμενοι & επιμορφωτές για τα Project
« Απάντηση #169 στις: Σεπτέμβριος 11, 2011, 10:57:18 μμ »
Aπορία: Πως (βάσει ποιού νόμου, ποιάς υπουργικής απόφασης και εν τέλει ποιάς λογικής...) τοποθετήθηκε Βρεφονηπιοκόμος σε Γενικό Λύκειο τη στιγμή που ΔΕΝ έχει ανάθεση μαθήματος σε Γενικό Λύκειο;;;;

ΣΕΠ διδάσκουν όλοι οι εκπαιδευτικοί ανεξαρτήτως ειδικότητας. Να ζήτησε ο διευθυντής του σχολείου αυτή την ειδικότητα για να κάνει ΣΕΠ τραβηγμένο το βλέπω. Μπορεί να συμπλήρωνε ωράριο στο συγκεκριμένο σχολείο. Αλλά μπορεί από ΕΠΑΛ (αν υποθέσουμε ότι ήταν σε τέτοιο σχολείο) να συμπληρώνει σε γενικό...? Δεν ξέρω...
Άλλη περίπτωση (που γνωρίζω προσωπικά), νομικό που φυσικά δεν συμπλήρωνε ωράριο τον πήγανε στη διεύθυνση κι έρχοταν στο σχολείο για να κάνει την αγωγή (ή όπως λέγεται αυτό το μάθημα). Μπορεί να έγινε κάτι τέτοιο και με την βρεφονηπιοκόμο... Όλα τα κουλά...

Ε, ρε και μπεί ο Ρακιτζής (εκείνος ο ...ντεντέκτιβ - ελεγκτής της Δημόσιας Διοίκησης στα σχολεία της Β/θμιας και ψάξει να βρεί πως βρέθηκαν βρεφονηπιοκόμες και φυτικής παραγωγής (!!!!) με οργανικές σε ΓΕΛ (!!!), θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι... Ακούστε που σας λέω...

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 976
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #170 στις: Σεπτέμβριος 12, 2011, 02:12:31 μμ »
καθε ερευνητικη εργασια θα  πρεπει υποχρεωτικα να διδασκεται-καθοδηγειται απο 2 διδασκοντες (οποτε σπαει το τριωρο σε 2+1 ωρες)  η μπορει να το αναλαβει και ενας μονος του; ξερει καποιος σιγουρα;γιατι ακουσα διαφορετικες αποψεις..

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #171 στις: Σεπτέμβριος 12, 2011, 04:01:51 μμ »
σύμφωνα με τις οδηγίες μπορεί ένα θέμα να το αναλάβει ή εξολοκληρου ένας καθηγητής ή δύο καθηγητές (συνεπίβλεψη).
Στην δεύτερη περίπτωση οι ώρες μοιράζονται σε 2+1

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MICH7

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Οι επιλεγέντες επιμορφούμενοι & επιμορφωτές για τα Project
« Απάντηση #172 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 12:28:13 πμ »
Συμμετέχουν και οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ σε αυτή τη φάση της επιμόρφωσης

Αποσυνδεδεμένος lectoris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
    • Προφίλ
Αναθεση project
« Απάντηση #173 στις: Σεπτέμβριος 20, 2011, 06:25:41 μμ »
καλησπέρα!
ερώτηση: τελικά είναι υποχρεωτικό να πάρει project κάποιος από ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 ή απλώς είναι "επιθυμητή" η σομβολή τους;
έχω ακούσει περιπτώσεις σχολείων όπου πήραν υποχρεωτικά (τουλάχιστον από μία ώρα) και περιπτώσεις (η πλειονότητα) όπου ανατέθηκε εξ ολοκλήρου σε ειδικότητες που το εόχαν ανάγκη για συμπλήρωση ωραρίου μιας και είναι Α΄ανάθεση σε όλους....

για ενημερώστε όποις ξέρει, γιατι προκείπτουν στεναχώριες στο μοίρασμα μαθημάτων....
ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 852
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Αναθεση project
« Απάντηση #174 στις: Σεπτέμβριος 20, 2011, 07:54:54 μμ »
Στην επιμόρφωση μας είπαν αλλά και η εγκύκλιος γράφει ότι τουλάχιστον σε ένα project πρέπει να υπάρχει ΠΕ02 ή 3ή 4. Αυτό σημαίνει ότι θέλει μίνιμουμ (για όλα τα τμήματα ενδιαφέροντος και όχι για κάθε ένα) έναν φιλόλογος, μαθηματικό ή ΠΕ4, μπορεί όμως να είναι και περισσότεροι. Πρακτικά δηλαδή ένα μεγάλο σχολείο βγάλει 8 τμήματα ενδιαφέροντος πρέπει οπωσδήποτε σε ένα από αυτά τουλάχιστον να υπάρχει ΠΕ2ή 3ή 4.Πάντως ειδικά σε μεγάλα λύκεια επικρατεί το .... χάος με τις ώρες και την ανάθεση. Συμβαίνει αυτό που λες, τεχνολόγοι και άλλες ειδικότητες το παίρνουν για να έχουν ώρες. Πάντως αν κάποιος δεν έχει ώρες στο σχολείο τί να περισώσει με ένα τρίωρο???? από την άλλη αν το παίρνουν άτομα μόνο για συμπλήρωση ωραρίου, το μάθημα ευτελίζεται (είναι που είναι ευτελισμένο χωρίς υποδομές, βιβλιοθήκες, εργαστήρια κ.λ.π.)...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2011, 07:57:07 μμ από blueswire »

xaan

  • Επισκέπτης
H ώρα του ..."Project" στην Α΄ Λυκείου. Αναθέσεις - εκπαιδευτικό υλικό
« Απάντηση #175 στις: Σεπτέμβριος 21, 2011, 01:24:04 πμ »
http://gym-eratein.blogspot.com/2011/09/h-project.html#more

Μίνι "πτυχιακές" στο Νέο Λύκειο

Ρόλο «κλειδί» στην αξιολόγηση του μαθητή στο Λύκειο - συνεπώς και στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση - θα έχει από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο ο νέος θεσμός της “Ερευνητικής Εργασίας”, γνωστής και με τον ξενόγλωσσο όρο “Project”, που σχεδιάζεται να λειτουργήσει ως ένα είδος “μίνι πτυχιακής” εργασίας. Για την εκπόνηση αυτής της “μίνι πτυχιακής” στο ωρολόγιο πρόγραμμα θα διατίθεται ανά εβδομάδα ένα 3ωρο στο Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ) και ένα 2ωρο στο Τεχνολογικό Λύκειο (TΕΛ), σε κάθε τετράμηνο.

http://gym-eratein.blogspot.com/2011/09/h-project.html#more
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 21, 2011, 01:36:05 πμ από xaan »

Αποσυνδεδεμένος Amorgos05

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
    • Προφίλ
Απ: Αναθεση project
« Απάντηση #176 στις: Σεπτέμβριος 21, 2011, 04:23:05 μμ »
 ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 06, 2016, 04:33:37 μμ από Amorgos05 »

Αποσυνδεδεμένος stef

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθεση project
« Απάντηση #177 στις: Σεπτέμβριος 23, 2011, 10:18:57 μμ »
Από συζητήσεις με συναδέλφους σε λίγα σχολεία υπάρχουν καθηγητές που να θέλουν  να αναλάβουν το project.  Στα περισσότερα σχολεία οι κλασσικές ειδικότητες (2,3,4) το αποφεύγουν, οι τεχνικές προσπαθούν να πιαστούν σαν σωσίβιο αλλά δε γίνεται τίποτα και καταλήγει σαν συμπλήρωση ωραρίου θρησκευτικών, οικονομολόγων κλπ.
Γι' αυτό το λόγο ίσως η εγκύκλιο επιβάλει να συμμετέχουν τουλάχιστον ένας πε2 ή 3 ή 4.

Οσο για την επιμόρφωση ήταν το μόνο που θα έσωζε το μάθημα καθώς όλοι όσοι θέλουν να το αναλάβουν το μάθημα ή τους επιβάλλεται να το αναλάβουν αγωνιούν γιατί γνωρίζουν λίγα για τη φύση του.

Και τελικά αναρωτιέμαι εκπαιδευτική μεταρρύθμιση μαζί με οικονομική κρίση γίνεται?

http://yliko.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #178 στις: Σεπτέμβριος 26, 2011, 10:12:33 μμ »
Σήμερα, μπήκαμε στην τάξη με την ομάδα που επέλεξε το δικό μου θέμα και κάναμε την πρώτη ώρα. Τους εξήγησα τα υποθέματα που θα ερευνήσουμε, έβαλα τα παιδιά να σκεφτούν και ό,τι άλλο θα ήθελαν που δεν το σκέφτηκα ίσως εγώ. ως εδώ καλά. Αναρωτιέμαι όμως την επόμενη ώρα που θα μπω (που μάλλον θα είναι το 2ωρο συνεχόμενο) τι κάνουμε; Σκέφτηκα να χωρίσω τις ομάδες και να αναθέσω στον καθένα τη δική του "δουλειά", αφού πρώτα τους εξηγήσω τη δομή μιας ερευνητικής εργασίας. Μετά πώς θα προχωράω;
1) Θα δίνω σε κάθε μάθημα βιβλιογραφία ή καλό είναι η βιβλιογραφία να δοθεί από την αρχή;
2) Τα παιδιά θα ετοιμάζουν το πρώτο μέρος της εργασίας τους (γραπτά) και μετά θα το ελέγχουμε και θα τα καθοδηγούμε;
3) εγώ όταν έκανα το master, ήξερα εξ' αρχής το μέγεθος της εργασίας που θα έγραφα (πχ 5000 λέξεις). Τώρα τα παιδιά ή και εμείς  δεν πρέπει να ξέρουμε το μέγεθος της τελικής εργασίας, για να κρίνουμε το πόσο θα απλωθούμε σε κάθε θέμα. Μόνοι μας θα το αποφασίσουμε ή αναφέρει κάπου το υπουργείο την έκταση της εργασίας.
4) Μερικά υποθέματα δεν ενδείκνυνται πάντα για έρευνα. Έχουν περισσότερο το στοιχείο της περιγραφής και της συλλογής στοιχείων. υπάρχει πρόβλημα σε αυτό ή σε κάθε υποθέμα πρέπει να βγαίνουν και συμπεράσματα;
5 ) η βιβλιογραφία θα δίνεται σε φωτοτυπίες να υποθέσω, αφού δεν υπάρχει άλλος τρόπος και η βιβλιοθήκη του σχολείου είναι μάλλον φτωχή.
6) Ποιος θα γράψει την εργασία στον υπολογιστή, αφού τα παιδιά δεν έχουν όλα υπολογιστή; Εμείς θα βοηθήσουμε σε αυτό ή δεν ανακατευόμαστε καθόλου;
Συγγνώμη για τις τόσο πολλές ερωτήσεις μου. Πραγματικά τα έχω χαμένα. Πρώτη χρονιά σε σχολείο (διορίστηκα πέρυσι αλλά είχα άδεια ανατροφής), έχω ώρες και στο γυμνάσιο και στο Λύκειο και ανέλαβα το project, αφού κανένας από τους παλιούς δεν ήθελε να το αναλάβει. Έχω πελαγώσει. Όποια άποψη δεκτή.
ΥΓ stef, υπάρχει κάτι στο Διαδίκτυο σχετικά με τη δομή, τη φύση της έρευνας και την ενδεικτική μεθοδολογία για μαθητές Λυκείου
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αποσυνδεδεμένος stef

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #179 στις: Σεπτέμβριος 26, 2011, 10:48:09 μμ »
Αγαπητή eva,
Θεωρώ ότι είσαι σε καλό δρόμο. Σίγουρα όταν ξεκινάει το μάθημα αρχίζουν τα δύσκολα (ουσιαστικά μπήκες στο ζουμί που δεν μας έχει εξηγήσει κανείς). θα απαντήσω όπως πράττω εγώ. Είναι καλό να αναφέρουμε όλοι τις εμπειρίες και τους προβληματισμούς μας, ώστε να βοηθηθούμε στο μάθημα αυτό.
1) Εχω χωρίσει νοητά (να δούμε αν θα βγεί) το τετράμηνο σε φάσεις. Έχουμε 12 εβδομάδες. Τις 2-3 εβδομάδες θα εξηγηθεί το τι ιδιαίτερο έχει η ερευνητική εργασία και οι απαιτήσεις της. Επίσης, θα γίνει αναζήτηση βιβλιογραφίας από τους μαθητές για το υπο εξέταση θέμα και συζήτηση των πληροφοριών μέσα στην τάξη. Από αυτές τις πληροφορίες θα πρέπει να επιλέξουν τις κατάλληλες που συνοπτικά θα αποτελούν το θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας τους (ορισμοί, τι έρευνες άλλες έχουν γίνει, τι έχει υποθεί για το θέμα, πώς έχουν γίνει άλλες έρευνες). καλό είναι να φέρνουν πληροφορίες (δεν είναι κακό να τους παρέχεις βιβλιογραφία, αλλά όχι έτοιμη τροφή γιατί αυτό θα δυσκολέψει εσένα μετά. Θα ζητάνε τα πάντα έτοιμα. Ολα αυτά εξαρτώνται βέβαια και από το "είδος" των παιδιών)

Θα συνεχίσω σε άλλο μήνυμα γιατί μεγαλώνει πολύ. Επίσης όλα αυτά τα γράφω να τα αναφέρω στην ιστοσελίδα μου.
ΣΥΝΕΧΊΖΩ ΑΠΌ ΚΆΤΩ

Αποσυνδεδεμένος stef

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #180 στις: Σεπτέμβριος 26, 2011, 10:57:45 μμ »
2) Τα παιδιά θα ετοιμάζουν το πρώτο μέρος της εργασίας τους (γραπτά) και μετά θα το ελέγχουμε και θα τα καθοδηγούμε;

Είναι μια καλή πρακτική που συμβαίνει και στις διπλωματικές εργασίες.

3) εγώ όταν έκανα το master, ήξερα εξ' αρχής το μέγεθος της εργασίας που θα έγραφα (πχ 5000 λέξεις). Τώρα τα παιδιά ή και εμείς  δεν πρέπει να ξέρουμε το μέγεθος της τελικής εργασίας, για να κρίνουμε το πόσο θα απλωθούμε σε κάθε θέμα. Μόνοι μας θα το αποφασίσουμε ή αναφέρει κάπου το υπουργείο την έκταση της εργασίας.

Στην επιμόρφωση μας ανέφεραν ότι το μέγεθος να έιναι μέχρι 8000 λέξεις. Θεωρώ ότι σε μια σχολική έρευνα δεν πρέπει να αναφέρονται όρια γιατί αλλιώς οι μαθητές θα μπουκώσουν την εργασία με αχρηστες πληροφορίες για να καλυψουν το όριο των λέξεων(σίγουρα οι 8000 λέξεις είναι πολλές). Εγώ θα προσέξω να δώσω βαρύτητα στο ερευνητικό μέρος, την ανάλυση των αποτελεσμάτων και τα συμπεράσματα και θα περιορίσω το θεωρητικό μέρος στα εντελώς βασικά γιατί αλλιώς θα χαθεί η ουσία.

4) Μερικά υποθέματα δεν ενδείκνυνται πάντα για έρευνα. Έχουν περισσότερο το στοιχείο της περιγραφής και της συλλογής στοιχείων. υπάρχει πρόβλημα σε αυτό ή σε κάθε υποθέμα πρέπει να βγαίνουν και συμπεράσματα;

Ερευνητική εργασία χωρίς εξαγωγή συμπερασμάτων δεν είναι ερευνητική εργασία. Το απλούστερο είναι να φτιάξουν ερωτηματολόγιο να το μοιράσουν και να διαπιστώσουν αν οι υπόλοιποι συμμαθητές τους γνωρίζουν σχετικά με το θέμα που συνέλεξαν πληροφορίες

Αποσυνδεδεμένος stef

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #181 στις: Σεπτέμβριος 26, 2011, 11:13:02 μμ »
5 ) η βιβλιογραφία θα δίνεται σε φωτοτυπίες να υποθέσω, αφού δεν υπάρχει άλλος τρόπος και η βιβλιοθήκη του σχολείου είναι μάλλον φτωχή.

οπως ανέφερα  θα βρούν οι μαθητές την βιβλιογραφία. Πιθανότερο είναι να αναζητήσουν πηγές από το διαδίκτυο. Το θέμα είναι να επιλέξουν τις σωστες πληροφορίες. Ακόμα και η συστηματική σύγκριση αντικρουόμενων βιβλιογραφικών πηγών για ένα θέμα και η εξαγωγή συμπερασμάτων αποτελεί έρευνα.  Η υποδομή πάντως έιναι ενα πρόβλημα.

6) Ποιος θα γράψει την εργασία στον υπολογιστή, αφού τα παιδιά δεν έχουν όλα υπολογιστή; Εμείς θα βοηθήσουμε σε αυτό ή δεν ανακατευόμαστε καθόλου;

Αυτό θα το αποφασίσουν οι μαθητές της ομάδας. Στην έσχατη θα μπορούσε η συνεισφορά του ενός μαθητή να είναι η συγγραφή της. Σίγουρα δε θα πρέπει πιστεύω να τους πληκτρολογήσουμε το κείμενο. Αν πάλι είσαι σε περιοχή που κανένας δεν έχει ή δεν ξέρει από Η/Υ (πράγμα αδύνατο). Ας την γράψουν στο χέρι.


7) ΥΓ stef, υπάρχει κάτι στο Διαδίκτυο σχετικά με τη δομή, τη φύση της έρευνας και την ενδεικτική μεθοδολογία για μαθητές Λυκείου

Στο διαδίκτυο θα βρείς αρκετές διάσπαρτες πληροφορίες κυρίως για διπλωματικές εργασίες πανεπιστημίων τις οποίες πρέπει να απλοποιήσεις. Εγώ τις μάζεψα και τις έκανα βιβλίο http://yliko.blogspot.com/.
Πάντως όσα σου έγραψα παραπάνω σιγά σιγά θα τα αναρτώ στην ιστοσελίδα που δοκιμάζω να φτιάξω http://users.sch.gr/stefanoso/project.htm.

Καλή συνέχεια και μη διστάσεις να γράψεις όποια απορία σου ή καλή πρακτική.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 715
Σύνολο: 718

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.