0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εχω κάνει έρευνα αγοράς κανονικού προτζέκτορα,αλλά χρησιμοποιώντας αυτούς των σχολείων συνεχώς αναβάλλω την απόφαση για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω (χρονοβόρος διαδικασία,υψηλό κόστος,εξωτερικά ηχεία,αμφίβολη αποτελεσματικότητα).Μπορεί κάποιος συνάδελφος που χρησιμοποιεί προτζέκτορα τσέπης να μας ενημερώσει για δύο στοιχεία;1)Γενικά εξυπηρετεί ικανοποιητικά την προβολή αποσπασμάτων κινηματογραφικής ταινίας ή είναι μόνο για powerpoint;Με τη φωτεινότητα στην τάξη τί γίνεται;2)Θα χρειαζόμαστε οπωσδήποτε ηχεία;Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το μοίρασμα των εμπειριών
Προσωπικά, είμαι κατά των χορηγών διότι τα κίνητρά τους δεν είναι σχεδόν ποτέ αθώα.
H τεχνολογία θα μπορούσε με απλά να βοηθήσει στην εκπαίδευση και ως εξής:Οι γονείς μέσω Internet να ενημερώνονται σε καθημερινή βάση για την πρόοδο και τις απουσίες των παιδιών τους. Όχι που έρχεται ο γονιός, και συνήθως δεν βρίσκει τον καθηγητή ή και να τον βρει ψάχνεται στα βιβλία και στα χαρτιά και στα δικαιολογητικά να μετρούν απουσίες...Ενημέρωση μέσω ιστοσελίδας του σχολείου, ή με αποστολή mail ή ακόμα και αποστολή sms στο κινητό τους!!!.... αντί για γράμματα που δεν φτάνουν ποτε. Σκεφτείτε και το σάλιο που σπαταλείται από τον συνάδελφο που έχει αναλάβει την αλληλογραφία!Να μπορούν οι γονείς να ενημερώνονται και μέσω skype!!! και να συνομιλούν έτσι με τον καθηγητή.Μαθητές και γονείς να ενημερώνονται για σημαντικές ανακοινώσεις του σχολείου. πχ να μπαίνουν τα παιδιά στο ιντερνετ και να βλέπουν το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου, και όχι να περνάει συνάδελφος από τμήμα σε τμήμα και να το ανακοινώνει και να χάνεται η μισή ωρα.Μαθητές να δηλώνουν ή να αλλάζουν μαθήματα επιλογής, και κατευθύνσεις μέσω ιστοσελίδας του σχολείου και όχι να πήζουμε στην χαρτούρα και κάθε τόσο να αλλάζουν μάθημα και να ψαχνόμαστε στα χαρτιά.Να δηλώνουν επίσης μέσω ιστοσελίδας αν θα συμμετάσχουν σε εκδρομή, σε αθλητικές ομάδες, σε χορωδίες σε παρελάσεις, στην επίσκεψη στη βουλή κλπ.και όχι να τα κυνηγάμε και πάλι να πήζουμε σε χαρτιά χαρτιά και στα "μα σας το είπα κύριε.."Οι ίδιοι οι καθηγητές να ενημερώνονται μέσω της ιστοσελίδας του σχολείου γιαθέματα που τους αφορούν (πχ δήλωση συμμετοχής σε σεμινάρια με καταληκτικές ημερομηνίες κλπ, ανακοινώσεις του διευθυντή)και όχι όπως τώρα που ο διευθυντής ή ο συνάδελφος ψάχνει έναν έναν τους καθηγητές όταν πρέπει να ενημερωθούν ενυπόγραφα!!! και φανταστείτε σε σύλλογο με 60-70 καθηγητές.Έτσι δεν χρειάζεται να εκτυπώνει και κάτι τεράστιες εγκυκλίους που έρχονται! άρα οικονομία στο χαρτίΕμας πολλές φορές μπαίνει ο διευθυντής και κάνει μια ανακοίνωση στο γραφείο καθηγητών, και όποιος τυχαίνει να έχει μάθημα εκείνη την ώρα ή να παρεβρίσκεται στο γραφείο τότε την άκουσε. Αλλιώς αν είναι τυχερός και τον ενημερώσει ένας άλλος συνάδελφος τότε έχει καλώς. Εχουν γίνει 1000άδες τέτοιες παρεξηγήσεις. Τέλος δεν έχω καταλάβει, και θα ήθελα κάποιος να μου το εξηγήσει αυτό, γιατί ενώ έχουμε τον υπολογιστή και τον Έπαφο όπου περνιούνται τα πάντα εκεί ηλεκτρονικά, θα πρέπει μετά οι συνάδελφοι να τα περνάνε όλα και χειρόγραφα στις καρτέλες, κάνοντας διπλή δουλειά!!!! Φαίνεται ότι δεν μπορούμε να αποχωρηστούμε με τίποτα τον παλιό παραδοσιακό τρόπο με το χαρτί.... Πολλά ζητάω;