0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: sixtir στις Σεπτέμβριος 03, 2011, 10:42:46 μμΠαράθεση από: loukritiα στις Σεπτέμβριος 03, 2011, 10:36:48 μμΠαράθεση από: MARKOS στις Σεπτέμβριος 03, 2011, 10:28:27 μμΒλεπω τελικά πολεμόχαρη φυλή μου, πως ο ΑΣΕΠ ειναι η μονη λυση για να μη φαμε τις σάρκες μας !!! Ναι να μπουν οι άξιοι με τις δυο τετράωρες εξετάσεις. Το επόμενο βήμα θα είναι να καταργήσουμε τα πανεπιστήμια και να δίνουμε μόνο ασεπ. μα και για να μπεις στο πανεπιστήμιο από κάποιες τρίωρες εξετάσεις εξαρτάσαι και έχει αποδειχθεί το αξιοκρατικότερο. το θέμα είναι τα άλλα που χαλάνε το σύστημα. Η Διαμάντω είτε το θέλουμε είτε όχι έχει προτείνει 100% ασεπ και τέλος τα παράθυρα που τελικά θα είναι πιο δίκαιο από αυτά που έχουμε τώρα. όσο για την επετηρίδα ίσως έπρεπε να πολεμήσετε για κάποια μοριοδότηση και όχι να απαιτειται πλήρη απορόφηση χωρίς αποτελεσμα.μεγαλη αξιοκρατια!!!!!!!!πολυτεκνοι να μπαινουν μαθηματικο και φιλολογια με 3000 και 2000 μορια αντιστοιχα...!!!!!!!
Παράθεση από: loukritiα στις Σεπτέμβριος 03, 2011, 10:36:48 μμΠαράθεση από: MARKOS στις Σεπτέμβριος 03, 2011, 10:28:27 μμΒλεπω τελικά πολεμόχαρη φυλή μου, πως ο ΑΣΕΠ ειναι η μονη λυση για να μη φαμε τις σάρκες μας !!! Ναι να μπουν οι άξιοι με τις δυο τετράωρες εξετάσεις. Το επόμενο βήμα θα είναι να καταργήσουμε τα πανεπιστήμια και να δίνουμε μόνο ασεπ. μα και για να μπεις στο πανεπιστήμιο από κάποιες τρίωρες εξετάσεις εξαρτάσαι και έχει αποδειχθεί το αξιοκρατικότερο. το θέμα είναι τα άλλα που χαλάνε το σύστημα. Η Διαμάντω είτε το θέλουμε είτε όχι έχει προτείνει 100% ασεπ και τέλος τα παράθυρα που τελικά θα είναι πιο δίκαιο από αυτά που έχουμε τώρα. όσο για την επετηρίδα ίσως έπρεπε να πολεμήσετε για κάποια μοριοδότηση και όχι να απαιτειται πλήρη απορόφηση χωρίς αποτελεσμα.
Παράθεση από: MARKOS στις Σεπτέμβριος 03, 2011, 10:28:27 μμΒλεπω τελικά πολεμόχαρη φυλή μου, πως ο ΑΣΕΠ ειναι η μονη λυση για να μη φαμε τις σάρκες μας !!! Ναι να μπουν οι άξιοι με τις δυο τετράωρες εξετάσεις. Το επόμενο βήμα θα είναι να καταργήσουμε τα πανεπιστήμια και να δίνουμε μόνο ασεπ.
Βλεπω τελικά πολεμόχαρη φυλή μου, πως ο ΑΣΕΠ ειναι η μονη λυση για να μη φαμε τις σάρκες μας !!!
Παράθεση από: kostzo10 στις Σεπτέμβριος 03, 2011, 10:54:15 μμΠαράθεση από: sixtir στις Σεπτέμβριος 03, 2011, 10:42:46 μμΠαράθεση από: loukritiα στις Σεπτέμβριος 03, 2011, 10:36:48 μμΠαράθεση από: MARKOS στις Σεπτέμβριος 03, 2011, 10:28:27 μμΒλεπω τελικά πολεμόχαρη φυλή μου, πως ο ΑΣΕΠ ειναι η μονη λυση για να μη φαμε τις σάρκες μας !!! Ναι να μπουν οι άξιοι με τις δυο τετράωρες εξετάσεις. Το επόμενο βήμα θα είναι να καταργήσουμε τα πανεπιστήμια και να δίνουμε μόνο ασεπ. μα και για να μπεις στο πανεπιστήμιο από κάποιες τρίωρες εξετάσεις εξαρτάσαι και έχει αποδειχθεί το αξιοκρατικότερο. το θέμα είναι τα άλλα που χαλάνε το σύστημα. Η Διαμάντω είτε το θέλουμε είτε όχι έχει προτείνει 100% ασεπ και τέλος τα παράθυρα που τελικά θα είναι πιο δίκαιο από αυτά που έχουμε τώρα. όσο για την επετηρίδα ίσως έπρεπε να πολεμήσετε για κάποια μοριοδότηση και όχι να απαιτειται πλήρη απορόφηση χωρίς αποτελεσμα.μεγαλη αξιοκρατια!!!!!!!!πολυτεκνοι να μπαινουν μαθηματικο και φιλολογια με 3000 και 2000 μορια αντιστοιχα...!!!!!!!Αυτό, που αναφέρεις, δεν ίσχυε παλιά...
Mάλλον τα έχεις μπερδέψει κάπως τα πράγματα ή έχεις χρόνια να παρακολουθήσεις τον τρόπο διορισμών. Οι πολύτεκνοι διορίζονται ΧΩΡΙΣ ασεπ. Όπως και όσοι έχουν προϋπηρεσία από Σιβιτανίδειο ή όσοι ευλογημένοι δίδαξαν σε εκκλησιαστικά, όσοι μάζεψαν μόρια από ΠΔΣ και πήγαν αναπληρωτές, οι ιδιωτικοί, οι οαεδιτες... Ξέχασα κανέναν; Τι προτείνετε; Μήπως να δημιουργηθούν 2 ομάδες; Άλλοι να δίνουν ασεπ μέχρι να γεράσουν κι άλλοι όχι, απλώς γιατί...έτσι γουστάρουν!
KAΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΡΙΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΗΝ 63 ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ.ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗ ΣΤΗΡΤΙΞΗ ΟΣΩΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ.
Εδώ και ένα χρόνο το υπουργείο στοχοποίησε αναίτια τον εκπαιδευτικό με την ψήφιση του νόμου 3848, αμαυρώνοντας με αυτό τον τρόπο τόσο το κύρος του ως επαγγελματία, όσο και την ίδια την οντότητα του μέσα στο σχολείο. Δυστυχώς όμως οι εισηγητές του νομοσχεδίου αγνοούσαν ίσως πολλά βασικά πράγματα.Πρώτα από όλα δεν έλαβαν υπ’ όψιν τους, ότι όλοι όσοι υπηρετούν τώρα την παιδεία ως μάχιμοι εκπαιδευτικοί έχουν πετύχει μια, δύο ίσως και τρεις φορές στον ΑΣΕΠ, ενώ υπάρχουν και άλλοι που δεν πέτυχαν στις εξετάσεις όμως η εμπειρία τους είναι πολύτιμη και η αξιολόγησή τους είναι δεδομένη. Επιπλέον, θα ήταν αναγκαίο να υπογραμμιστεί ότι ειδικά στην εκπαίδευση όλες οι προσλήψεις μέχρι σήμερα έγιναν με γνώμονα τα προσόντα του εκπαιδευτικού και την εμπειρία του. Όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν κριθεί και αξιολογηθεί μέσα στην τάξη από τους ίδιους τους μαθητές τους, πράγμα που συχνά είναι πιο σκληρό από οποιοδήποτε διαγωνισμό ΑΣΕΠ, γιατί προσφέρουν όχι μόνο γνώσεις αλλά και κομμάτι του ίδιου τους του εαυτού, προσπαθώντας με ό,τι μέσα έχουν να ασκήσουν το λειτούργημά τους.Άλλωστε και η σημερινή ηγεσία του υπουργείου όταν ήταν στην αντιπολίτευση, έκανε συχνές παρεμβάσεις στη βουλή σχετικά με την ομηρία των εκπαιδευτικών που ήταν καταδικασμένοι στην συνεχή αναπλήρωση και ωρομισθία. Χαρακτηριστικός είναι ο λόγος που εκφώνησε η σημερινή υπουργός στο 14ο συνέδριο της ΟΛΜΕ, που με πάθος υπερασπιζόταν τα εργασιακά συμφέροντα του εκπαιδευτικού λέγοντας πως δικαίωμα διορισμού θα αποκτούσε ο εκπαιδευτικός με δύο χρόνια αναπλήρωσης. Και τώρα που βρέθηκε στο κυβερνητικό σχήμα ποιες ήταν οι ενέργειες της; Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να φέρει στο προσκήνιο ένα νομοσχέδιο που εξαφάνισε τις προϋπηρεσίες των συναδέλφων, εκμηδένισε το ακαδημαϊκό κύρος τους ζητώντας να δίνουν μια ζωή ΑΣΕΠ αδιαφορώντας ή αγνοώντας ότι όλοι μας είμαστε έστω και μια φορά επιτυχόντες σε ένα διαγωνισμό που πολύ δύσκολα κάποιος πετυχαίνει πλέον, αφού η προετοιμασία είναι πραγματικά εξοντωτική για τους υποψηφίους.Σε αυτό όμως το σημείο πρέπει να τονιστεί, ότι η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών έχει αποκτηθεί με πολύ κόπο, χρήμα από την μεριά τους και θυσίες. Η προϋπηρεσία είναι βασικό μοριοδοτούμενο προσόν και μάλιστα σε υψηλό ποσοστό, σε κάθε θέση του Δημοσίου. Ακόμα και στα ιδιωτικά σχολεία είναι απαραίτητο κριτήριο διορισμού. Είναι δυνατόν να αποτελεί για το Υπουργείο δευτερεύον ή τριτεύον προσόν; Δεν θέλει η πολιτική ηγεσία έμπειρους εκπαιδευτικούς για τους πολύπαθους πλέον μαθητές αλλά και εκπαιδευτικούς που γνωρίζουν τη λειτουργία των σχολείων; Είναι δυνατόν η προϋπηρεσία ενός διδακτικού έτους ακόμα και σε δυσπρόσιτες περιοχές να έχει μικρότερη ισχύ από ένα πτυχίο πιστοποίησης της πληροφορικής που πολλοί το αγοράζουν ή το αποκτούν σε ένα μήνα;Δυστυχώς όμως με το νόμο 3848 δεν έγιναν μόνο επαχθείς αλλαγές στον τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών αλλά «επινοήθηκε» και η μεταβατική περίοδος. Τι είναι αυτό, θα μπορούσε εύλογα να αναρωτηθεί κάποιος αδαής! Η μεταβατική περίοδος είναι, εκείνο το χρονικό διάστημα των δυο ετών ,που σύμφωνα με το υπουργείο θα είναι απαραίτητο για να διοριστούν όλοι όσοι είναι διοριστέοι του ΑΣΕΠ εγκαταλείποντας όμως στη μοίρα τους όλους όσους εγκλωβίστηκαν στους κλειδωμένους πίνακες του 60%και 40%. Σύμφωνα λοιπόν με τις ενέργειες του υπουργείου αποδεικνύεται ότι είναι η μεγαλύτερη απάτη που γίνεται σε εργαζόμενους, γιατί με βάση τις φετινές προσλήψεις, διορίστηκαν μόνο όσοι είχαν ΦΕΚ στα χέρια τους ενώ οι υπόλοιποι ίσως να μη διοριστούν και ποτέ και να κληθούν να δώσουν πάλι εξετάσεις!! Υπάρχουν όμως ήδη και πάρα πολλοί συνάδελφοι που αν και έχουν πετύχει στο διαγωνισμό ,έχουν πάει αναπληρωτές και επειδή η μεταβατική περίοδος είναι τόσο μικρή θα κληθούν να ξαναδώσουν ΑΣΕΠ. Το οξύμωρο σε αυτό είναι ότι τα άτομα αυτά θα προσληφθούν από το υπουργείο για τα δυο αυτά χρόνια της μεταβατικής περιόδου να αναπληρώσουν τη θέση κάποιου συνταξιούχου συναδέλφου ή να καλύψουν κάποιο κενό και μετά θα πεταχτούν στην κυριολεξία στα αζήτητα του υπουργείου, καλώντας τους να δώσουν ξανά και ξανά ΑΣΕΠ για να αποδείξουν ότι ξέρουν από παιδαγωγική συμπεριφορά και δεν έχουν ξεχάσει πως κάνουν σύνταξη στα αρχαία ελληνικά ή να υπολογίζουν ολοκληρώματα στα μαθηματικά… Από την άλλη μεριά διορίστηκαν όλοι όσοι είχαν προϋπηρεσία από τις σχολές μαθητείας του ΟΑΕΔ, παίρνοντας στην κυριολεξία τη θέση άλλων συναδέλφων, ενώ η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών ιδιωτικών σχολείων μετρά κανονικά και προηγούνται στους διορισμούς χωρίς να έχουν δώσει ποτέ ΑΣΕΠ!!! Υπενθυμίζουμε ότι μέχρι πριν δύο χρόνια το υπουργείο προσέλαβε περίπου 7000 εκπαιδευτικούς, πέρυσι προσέλαβε 2.500 και φέτος μόνο 600 και αναμένεται να προσληφθεί απέραντο πλήθος αναπληρωτών, τουλάχιστον 20.000 σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι αυτό μεταβατική περίοδος για τους αιφνιδιασμένους εκπαιδευτικούς;Αιτούμαστε:1) Την παράταση της μεταβατικής περιόδου έως ότου να απορροφηθούν όλοι όσοι απασχολούνται ως αναπληρωτές κατά την διάρκεια της, με την προϋπόθεση όμως ότι οι διορισμοί αυτοί να μην είναι μηδενικοί αλλά να αντιστοιχούν στις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης.2) Nα συνεχιστεί η ποσόστωση του 60% - 40% στους μελλοντικούς διορισμούς και μετά το πέρας της μεταβατικής. Πιο συγκεκριμένα να απορροφά 60% από τον νέο ΑΣΕΠ όποτε αυτός γίνει και 40% από τον ενιαίο πίνακα με προσμετρημένες τις προϋπηρεσίες όλων όσων έχουν δουλέψει ως αναπληρωτές κατά την διάρκεια της μεταβατικής περιόδου χωρίς χρονικό όριο, προκειμένου να προσληφθούν όλοι οι συνάδελφοι που προσέφεραν τις υπηρεσίες τους ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι. 3) Nα διορίζονται και μετά το πέρας της μεταβατικής όλοι όσοι έχουν συμπληρώσει 30 μήνες προϋπηρεσίας στο χώρο της εκπαίδευσης.αυτο ειναι το κειμενο συναδελφοι. οποιοι/ες συμφωνουν, προσωπικο μηνυμα σε εμενα με ονοματεπωνυμο, ειδικοτητα, προϋπηρεσια σε κλειδωμενους πινακες (φευ...) και συνολικη προϋπηρεσια (+φετινη).
Καλημέρα.Επειδή κάποιος αναφέρθηκε στους πολύτεκνους έχω να πω το εξής:με το πασοκ πριν το 2004 οι πολύτεκνοι έπρεπε να δώσουν ασεπ και να πιάσουν μόνο τη βάση,όταν έγινε υπουργός η ακατονόμαστη η γιαννάκου τους διόριζε χωρίς ασεπ και 20% στους αναπληρωτές πήραν οι τρίτεκνοι την επόμενη χρονιά.Εγώ με 3 ασεπ θα είχα διοριστεί 100 φορές αν δεν ήταν αυτοί.
Συνάδερφοι καλησπέρα, παρακολουθώ τις συζητήσεις σας και έχω ξαναγράψει την γνώμη μου για το θέμα. Βλέπω κάποιους να έχουν τεράστιο μένος για όσους δεν έχουν περάσει στον ΑΣΕΠ μιλώντας υποτιμητικά γι αυτούς ότι προσπαθούν να διοριστούν από τα παράθυρα, ότι προσπαθούν να αποφύγουν τον ασεπ και δεν έχουν περάσει ούτε έξω από την πόρτα των εξεταστικών κέντρων και άλλα παρόμοια. Πρέπει να σας θυμίσω ότι οι περισσότεροι έχουν περάσει την πόρτα των εξεταστικών κέντρων και μία και δύο φορές. Αλλά δεν΄είχαν όλοι την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν τα βιβλία του μπόνια, ούτε να σταματήσουν να δουλεύουν σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα γαιτί έπρεπε να θρέψουν οικογένειες , γιατί είχαν δάνεια και οικονομικές εκκρεμότητες, γιατί είχαν παιδιά που δεν είχαν πού να τα αφήσουν για να διαβάσουν και ξενυχτούσαν τα βράδια διαβάζοντας , αφού κοιμόταν τα παιδιά τους, γιατί δεν μπορούσαν να πληρώσουν γυναίκες να τα φυλάνε. Κάτω από αυτές τις συνθήκες απέτυχαν στον ΑΣΕΠ , δούλεψαν όμως ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι συγκεντρώνοντας προυπηρεσία και υπηρετώντας το δημόσιο σχολείο για δύο ή τρία χρόνια . Και επειδή τους νόμους δεν τους έφτιαξαν αυτοί αλλά όλες οι κυβερνήσεις που περάσαν κατά καιρούς , όπως και να δόθηκαν οι προυπηρεσίες, είναι προυπηρεσίες, ειδικά σε ό,τι αφορά δομές του ΥΠΕΠΘ, και δεν μπορούμε να τους αφορήσουμε. Όσοι από τους νεότερους έδωσαν ΑΣΕΠ γιατί δεν είχαν άλλη επιλογή , φοίτησαν στα τμήματα αυτά γνωρίζοντας ότι δεν έχουν άλλη επιλογή. Και μπράβο για την επιτυχία. Αλλά δεν έχουν το δικαίωμα με μια επιτυχία 4 ωρών , επειδή δεν αντιμετώπιζαν κάποιες από τις παραπάνω δυσκολίες που ανέφερα, να απαιτούν επιτυχία στον ΑΣΕΠ από όλους επειδή εκείνοι την έχουν . Και οι δύο κατηγορίες πρέπει να εξυπηρετηθούν χωρίς να απαιτούν .Κάποιες οικογένειες ''διαλύθηκαν '' με αποστάσεις για να αποκτηθεί αυτή η προυπηρεσία και η Δ και όλοι όσοι θέλετε να τους πετάξετε στο δρόμο(γιατί αν δεν πετύχουν στον ΑΣΕΠ για όλα όσα σας ανέφερα ''πετιούνται στο δρόμο'' αφού η προυπηρεσία τους δεν υπολογίζεται) δεν έχετε το δικαίωμα όταν υπάρχουν παιδιά. Και οι περισσότεροι έχουν πεταχτεί έξω από πολλά συστήματα ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΑ και είναι σε ηλικίες με παιδιά. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΖΕΤΕ .