*

Αποστολέας Θέμα: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής  (Αναγνώστηκε 213267 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #994 στις: Σεπτέμβριος 04, 2011, 08:46:11 μμ »
Αναλογα με την "οπτικη γωνια" που προσεγγιζεις τα οποια νομοθετηματα γινονται τωρα αλλα δεν εγιναν πριν, αποδιδεται και ο βαθμος σχετικοτητας η μη της αποψης που εκφραστηκε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #995 στις: Σεπτέμβριος 04, 2011, 09:06:32 μμ »
Η ΟΛΜΕ έχει κανονίσει καμιά συνάντηση με το υπουργείο; Έχει κάνει καμιά προσπάθεια για παράταση της μεταβατικής; Ή τουλάχιστον έχει προσπαθήσει να μάθει με ποιον τρόπο θα γίνουν οι διορισμοί του χρόνου σε κλάδους, όπως ο ΠΕ02, που απορροφήθηκε το 60%; Ξέρετε κάτι;
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος WOMAN

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #996 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 01:37:23 πμ »
Νομίζω ότι το θέμα ξέφυγε από την ουσία του που είναι η παράταση ή όχι και ορθώς η Φωτεινή μας επαναφέρει. Ο αναμάρτητος ,από όλους όσους δεν την επικροτείτε ,πρώτος τον λίθον βαλέτω.Οι υπόλοιποι ας αναλογιστούμε όλους όσους αγωνιούν , ανεξαρτήτως τί εκφράζουν στο φόρουμ, και ας καταθέσουμε την πρόταση πιέζοντας την Δ. Το νέο σύστημα είναι προ των πυλών ...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2011, 10:56:04 πμ από WOMAN »

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #997 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 09:02:29 πμ »
Η ΟΛΜΕ έχει κανονίσει καμιά συνάντηση με το υπουργείο; Έχει κάνει καμιά προσπάθεια για παράταση της μεταβατικής; Ή τουλάχιστον έχει προσπαθήσει να μάθει με ποιον τρόπο θα γίνουν οι διορισμοί του χρόνου σε κλάδους, όπως ο ΠΕ02, που απορροφήθηκε το 60%; Ξέρετε κάτι;

Για την ΟΛΜΕ φαινεται ισχυει το δογμα της ακατανομαστης < Δεν υπαρχει αδιοριστος εκπαιδευτικος >.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #998 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 09:03:55 πμ »
Συνάδερφοι καλησπέρα, παρακολουθώ τις συζητήσεις σας και έχω ξαναγράψει την γνώμη μου για το θέμα. Βλέπω κάποιους να έχουν τεράστιο μένος για όσους δεν έχουν περάσει στον ΑΣΕΠ μιλώντας υποτιμητικά γι αυτούς ότι προσπαθούν να διοριστούν από τα παράθυρα, ότι προσπαθούν να αποφύγουν τον ασεπ και δεν έχουν περάσει ούτε έξω από την πόρτα των εξεταστικών κέντρων και άλλα παρόμοια. Πρέπει να σας θυμίσω ότι οι περισσότεροι έχουν περάσει την πόρτα των εξεταστικών κέντρων και μία και δύο φορές. Αλλά δεν΄είχαν όλοι την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν τα βιβλία του μπόνια, ούτε να σταματήσουν να δουλεύουν σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα γαιτί έπρεπε να θρέψουν οικογένειες , γιατί είχαν δάνεια και οικονομικές εκκρεμότητες, γιατί είχαν παιδιά που δεν είχαν πού να τα αφήσουν για να διαβάσουν και ξενυχτούσαν τα βράδια διαβάζοντας , αφού κοιμόταν τα παιδιά τους, γιατί δεν μπορούσαν να πληρώσουν γυναίκες να τα φυλάνε. Κάτω από αυτές τις συνθήκες απέτυχαν στον ΑΣΕΠ , δούλεψαν όμως ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι συγκεντρώνοντας προυπηρεσία και υπηρετώντας το δημόσιο σχολείο για δύο ή τρία χρόνια . Και επειδή τους νόμους δεν τους έφτιαξαν αυτοί αλλά όλες οι κυβερνήσεις που περάσαν κατά καιρούς , όπως και να δόθηκαν οι προυπηρεσίες, είναι προυπηρεσίες, ειδικά σε ό,τι αφορά δομές του ΥΠΕΠΘ, και δεν μπορούμε να τους αφορήσουμε. Όσοι από τους νεότερους έδωσαν ΑΣΕΠ γιατί δεν είχαν άλλη επιλογή , φοίτησαν στα τμήματα αυτά γνωρίζοντας ότι δεν έχουν άλλη επιλογή. Και μπράβο για την επιτυχία. Αλλά δεν έχουν το δικαίωμα με μια επιτυχία 4 ωρών , επειδή δεν αντιμετώπιζαν κάποιες από τις παραπάνω δυσκολίες που ανέφερα, να απαιτούν επιτυχία στον ΑΣΕΠ από όλους επειδή εκείνοι την έχουν . Και οι δύο κατηγορίες πρέπει να εξυπηρετηθούν χωρίς να απαιτούν .Κάποιες οικογένειες ''διαλύθηκαν ''  με αποστάσεις για να αποκτηθεί αυτή η προυπηρεσία και η Δ και όλοι όσοι θέλετε να τους πετάξετε στο δρόμο(γιατί αν δεν πετύχουν στον ΑΣΕΠ για όλα όσα σας ανέφερα ''πετιούνται στο δρόμο'' αφού η προυπηρεσία τους δεν υπολογίζεται) δεν έχετε το δικαίωμα όταν υπάρχουν παιδιά. Και οι περισσότεροι έχουν πεταχτεί έξω από πολλά συστήματα ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΑ  και είναι σε ηλικίες με παιδιά. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΖΕΤΕ .


Στο πολύ συγκινητικό κείμενό σου απαντώ τα εξής:
 1.έγιναν 6 ασεπ σε διάστημα 11 χρόνων,άρα θα μπορούσατε σε κάποιον απ' αυτούς να περάσετε.
2. Οι πολύτεκνοι δεν έκαναν όλα τα παιδιά τους ταυτόχρονα,άρα θα μπορούσαν να δώσουν.
3.Πήγαν αναπληρωτές χωρίς ασεπ,πού βρήκαν τα μόρια;
4.Υπάρχουν χιλιάδες εκπαιδευτικοί ,όπως εγώ που έχουμε παιδιά,οικογένεια,δουλεύαμε 50 ώρες την εβδομάδα  στο φροντιστήριο για να ζήσουμε και δεν είχαμε να πληρώνουμε νταντάδες.Παρ' όλα αυτά περάσαμε στον ασεπ 3 φορές.

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2011, 09:06:17 πμ από inw »
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #999 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 09:50:31 πμ »
Βρε παιδιά,μη στενοχωρείτε την ομάδα,μαζεύουν υπογραφές και δεν προλαβαίνουν να απαντούν στα όσα τους σούρνετε.
αλλο η διαφωνια και αλλο η ειρωνια,αφου εχεις επιχειρηματα μεινε σε αυτα, τα υπολοιπα ειναι περιττα
τα επιχειρήματά μου έχουν μείνει ασχολίαστα,οι ερωτήσεις μου -και όλων όσων πρόβαλαν αντιρρήσεις-έμειναν αναπάντητες.
Λίγο χιούμορ δεν πείραξε ποτέ κανεναν.
Κι ο φίλος Stelios-ειρωνικό- χιούμορ μού έκανε παραπάνω,δε νομίζω να παρεξηγήθηκες γι’αυτό,είναι όλα θέμα οπτικής γωνίας,όπως λέει η nickitol,κάποιον συμπαθείς,κάποιον όχι

Αποσυνδεδεμένος kateri

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 980
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1000 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 10:32:03 πμ »
Θα παρακαλούσα πολύ να ηρεμήσετε. Δεν υπάρχει λόγος να στέλνετε τέτοιου είδους μηνύματα με τέτοιους χαρακτηρισμούς.Θεωρώ δεν αρμόζει σε κανέναν να ρίχνει το επίπεδο κατ'αυτό τον τρόπο.
Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1001 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 10:55:16 πμ »
Θα παρακαλεσω να μη δοθει συνεχεια. Εχουν γινει οι σχετικες αναφορες και τα  μηνυματα θα διαγραφουν.
Παρακαλω πολυ να πεσουν οι τόνοι και οι όποιες διαφορες να λυνονται μεσω π.μ.
Ευχαριστουμε.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1002 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 11:01:56 πμ »
Ρε παιδιά εμείς προσβλέπουμε στην εκπαίδευση την κατ’ εξοχήν «τέχνη του εφικτού» με τον πλέον ανέφικτο τρόπο: μέσα από  ένα διαγωνισμό με ασήμαντη πιθανότητα επιτυχίας και το χειρότερο; καταβάλλοντας τεράστιο τίμημα σε κόπο, χρόνο και ψυχική φθορά που στο φινάλε εξανεμίζει το όποιο μεράκι διατηρούμε για την δουλειά μας.
Μεγάλο ρόλο παίζει η αντικειμενική πραγματικότητα: δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας πλην τις ελάχιστες που προσφέρει η δημόσια εκπαίδευση καθώς και η τεράστια ψυχολογική βαρύτητα που έχει μια  τέτοια θέση με τον χαρακτήρα μονιμότητας και επίσημης αποδοχής του ρόλου του εκπαιδευτικού…
Ας τα σταθμίσουμε και να δούμε τι μας συμφέρει;
Αν σε ένα διαγωνισμό για ελάχιστες θέσεις διαγωνίζονται 20πλάσιοι υποψήφιοι τότε το 95% που θα αποτύχουν υπερψηφίζουν και για την ματαίωση των θυσιών τους;
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι αγνοεί κανείς το πόσο δύσκολο και αβέβαιο είναι να ανήκει στο 5%...
 Φυσικά, στο τέλος,  τον λόγο τον έχει ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης.

Ο νέος νόμος βάζει τον ασεπ στο επίκεντρο αλλά μοριοδοτεί μια σειρά από προσόντα που είναι ούτως ή άλλως ωφέλημα για τους κατόχους τους.
Έτσι δημιουργείται μια επετηρίδα που επιτρέπει μια κινητικότητα. Αλλά ο σχεδιασμός του υποψήφιου εκπαιδευτικού  θα είναι τελικά μακροπρόθεσμος. Δεν θα αρκεί μια καλή βαθμολογία για να διοριστεί κανείς.
Τουλάχιστον θα το πάρει απόφαση ότι πρέπει να  έχει έξτρα προσόντα για  να μπει αφού υπάρχει τέτοιος ανταγωνισμός.
Αυτό όμως θα μπορούσε να αφορά κάποιον που τώρα μπαίνει στο πανεπιστήμιο και επομένως  σε ένα χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον 6 χρόνων από σήμερα.
Ο νέος νόμος όπως είπα και σε άλλο μήνυμα έλαβε υπόψη την διαμορφωμένη πραγματικότητα και καλύπτει τον μέσο όρο όσων έχουν την ατυχία να είναι εγκλωβισμένοι με το σύστημα που ίσχυσε. Με μια βασική όμως προϋπόθεση να γίνουν ικανοί διορισμοί.
Και όταν λέω ικανοί διορισμοί, εννοώ τουλάχιστον της κλίμακας 1 πρόσληψη προς 1 συνταξιοδότηση. 
Αφού σχεδιάστηκε για να εξασφαλίσει μια σχετικά ομαλή συνέχεια πάει να πει ότι υπάρχει η βούληση απ’ το υπουργείο. Άρα στην συγκυρία που βρέθηκε η χώρα και η εκπαίδευση στην περίπτωσή μας πρέπει να γίνει ένας ανασχεδιασμός ενδεχομένως ώστε να επιτευχθούν οι αρχικοί στόχοι.
Δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να αποδεχθούμε ένα restart μόνο και μόνο γιατί κάποιοι αισθανόμαστε  ριγμένοι από τις δυσλειτουργίες που προηγήθηκαν. 
Και αυτό γιατί έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους, συναδέλφους εκπαιδευτικούς, που δικαίως ή αδίκως βρίσκονται σε αδιέξοδο. 
Η ίδια η φύση της εκπαίδευσης δεν μπορεί να αποδεχθεί την ισοπέδωση…

Αποσυνδεδεμένος WOMAN

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1003 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 11:26:36 πμ »
Καλημέρα, τελικά πότε θα οριστεί η συνάντηση?Γιατί νομίζω ότι σπαταλούμε χρόνο με το να προσπαθούμε να ''αμπελοφιλοσοφούμε'' .Όλες τις κατηγορίες, (αν και δεν μου αρέσει η κατηγοριοποίηση ΣΥΝΣΔΕΛΦΩΝ , γιατί όταν συναντηθούμε στα σχολεία έχουμε τους ίδιους στόχους και είμαστε ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,) αφορά το θέμα. Και όσοι δεν μπορούμε να υπογράψουμε στο fb , νομίζω αρκεί το προσωπικό μήνυμα σε εσένα Κairi, σωστά ?

Αποσυνδεδεμένος kateri

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 980
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1004 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 11:28:25 πμ »
Θα παρακαλέσω για ακόμη μία φορά να μην έρχεστε σε προσωπικές αντιπαραθέσεις και να μην δοθεί συνέχεια.Διαφορετικά το θέμα θα κλειδωθεί.
Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος ralou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1005 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 01:28:25 μμ »
Εδώ και ένα χρόνο το υπουργείο στοχοποίησε αναίτια τον εκπαιδευτικό με την ψήφιση του νόμου 3848, αμαυρώνοντας με αυτό τον τρόπο τόσο το κύρος του ως επαγγελματία, όσο και την ίδια την οντότητα του μέσα στο σχολείο. Δυστυχώς όμως οι εισηγητές του νομοσχεδίου αγνοούσαν ίσως πολλά βασικά πράγματα.
Πρώτα από όλα δεν έλαβαν υπ’ όψιν τους, ότι όλοι όσοι υπηρετούν τώρα την παιδεία ως μάχιμοι εκπαιδευτικοί έχουν πετύχει μια, δύο ίσως και τρεις φορές στον ΑΣΕΠ, ενώ υπάρχουν και άλλοι που δεν πέτυχαν στις εξετάσεις όμως η εμπειρία τους είναι πολύτιμη και η αξιολόγησή τους είναι δεδομένη. Επιπλέον, θα ήταν αναγκαίο να υπογραμμιστεί ότι ειδικά στην εκπαίδευση όλες οι προσλήψεις μέχρι σήμερα έγιναν με γνώμονα τα προσόντα του εκπαιδευτικού και την εμπειρία του. Όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν κριθεί και αξιολογηθεί μέσα στην τάξη από τους ίδιους τους μαθητές τους, πράγμα που συχνά είναι πιο σκληρό από οποιοδήποτε διαγωνισμό ΑΣΕΠ, γιατί προσφέρουν όχι μόνο γνώσεις αλλά και κομμάτι του ίδιου τους του εαυτού, προσπαθώντας με ό,τι μέσα έχουν να ασκήσουν το λειτούργημά τους.
Άλλωστε και η σημερινή ηγεσία του υπουργείου όταν ήταν στην αντιπολίτευση, έκανε συχνές παρεμβάσεις στη βουλή σχετικά με την ομηρία των εκπαιδευτικών που ήταν καταδικασμένοι στην συνεχή αναπλήρωση και ωρομισθία. Χαρακτηριστικός είναι ο λόγος που εκφώνησε η σημερινή υπουργός στο 14ο συνέδριο της ΟΛΜΕ, που με πάθος υπερασπιζόταν τα εργασιακά συμφέροντα του εκπαιδευτικού λέγοντας πως δικαίωμα διορισμού θα αποκτούσε ο εκπαιδευτικός με δύο χρόνια αναπλήρωσης. Και τώρα που βρέθηκε στο κυβερνητικό σχήμα ποιες ήταν οι ενέργειες της; Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να φέρει στο προσκήνιο ένα νομοσχέδιο που εξαφάνισε τις προϋπηρεσίες των συναδέλφων, εκμηδένισε το ακαδημαϊκό κύρος τους ζητώντας να δίνουν μια ζωή ΑΣΕΠ αδιαφορώντας ή αγνοώντας ότι όλοι μας είμαστε έστω και μια φορά επιτυχόντες σε ένα διαγωνισμό που πολύ δύσκολα κάποιος πετυχαίνει πλέον, αφού η προετοιμασία είναι πραγματικά εξοντωτική για τους υποψηφίους.
Σε αυτό όμως το σημείο πρέπει να τονιστεί, ότι η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών έχει αποκτηθεί με πολύ κόπο, χρήμα από την μεριά τους και θυσίες. Η προϋπηρεσία είναι βασικό μοριοδοτούμενο προσόν και μάλιστα σε υψηλό ποσοστό, σε κάθε θέση του Δημοσίου. Ακόμα και στα ιδιωτικά σχολεία είναι απαραίτητο κριτήριο διορισμού. Είναι δυνατόν να αποτελεί για το Υπουργείο δευτερεύον ή τριτεύον προσόν; Δεν θέλει η πολιτική ηγεσία έμπειρους εκπαιδευτικούς για τους πολύπαθους πλέον μαθητές αλλά και εκπαιδευτικούς που γνωρίζουν τη λειτουργία των σχολείων; Είναι δυνατόν η προϋπηρεσία ενός διδακτικού έτους ακόμα και σε δυσπρόσιτες περιοχές να έχει μικρότερη ισχύ από ένα πτυχίο πιστοποίησης της πληροφορικής που πολλοί το αγοράζουν ή το αποκτούν σε ένα μήνα;

Δυστυχώς όμως με το νόμο 3848 δεν έγιναν μόνο επαχθείς αλλαγές στον τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών αλλά «επινοήθηκε» και η μεταβατική περίοδος. Τι είναι αυτό, θα μπορούσε εύλογα να αναρωτηθεί κάποιος αδαής! Η μεταβατική περίοδος είναι, εκείνο το χρονικό διάστημα των δυο ετών ,που σύμφωνα με το υπουργείο θα είναι απαραίτητο για να διοριστούν όλοι όσοι είναι διοριστέοι του ΑΣΕΠ εγκαταλείποντας όμως στη μοίρα τους όλους όσους εγκλωβίστηκαν στους κλειδωμένους πίνακες του 60%και 40%. Σύμφωνα λοιπόν με τις ενέργειες του υπουργείου αποδεικνύεται ότι είναι η μεγαλύτερη απάτη που γίνεται σε εργαζόμενους, γιατί με βάση τις φετινές προσλήψεις, διορίστηκαν μόνο όσοι είχαν ΦΕΚ στα χέρια τους ενώ οι υπόλοιποι ίσως να μη διοριστούν και ποτέ και να κληθούν να δώσουν πάλι εξετάσεις!! Υπάρχουν όμως ήδη και πάρα πολλοί συνάδελφοι που αν και έχουν πετύχει στο διαγωνισμό ,έχουν πάει αναπληρωτές και επειδή η μεταβατική περίοδος είναι τόσο μικρή θα κληθούν να ξαναδώσουν ΑΣΕΠ. Το οξύμωρο σε αυτό είναι ότι τα άτομα αυτά θα προσληφθούν από το υπουργείο για τα δυο αυτά χρόνια της μεταβατικής περιόδου να αναπληρώσουν τη θέση κάποιου συνταξιούχου συναδέλφου ή να καλύψουν κάποιο κενό και μετά θα πεταχτούν στην κυριολεξία στα αζήτητα του υπουργείου, καλώντας τους να δώσουν ξανά και ξανά ΑΣΕΠ για να αποδείξουν ότι ξέρουν από παιδαγωγική συμπεριφορά και δεν έχουν ξεχάσει πως κάνουν σύνταξη στα αρχαία ελληνικά ή να υπολογίζουν ολοκληρώματα στα μαθηματικά… Από την άλλη μεριά διορίστηκαν όλοι όσοι είχαν προϋπηρεσία από τις σχολές μαθητείας του ΟΑΕΔ, παίρνοντας στην κυριολεξία τη θέση άλλων συναδέλφων, ενώ η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών ιδιωτικών σχολείων μετρά κανονικά και προηγούνται στους διορισμούς χωρίς να έχουν δώσει ποτέ ΑΣΕΠ!!! Υπενθυμίζουμε ότι μέχρι πριν δύο χρόνια το υπουργείο προσέλαβε περίπου 7000 εκπαιδευτικούς, πέρυσι προσέλαβε 2.500 και φέτος μόνο 600 και αναμένεται να προσληφθεί απέραντο πλήθος αναπληρωτών, τουλάχιστον 20.000 σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι αυτό μεταβατική περίοδος για τους αιφνιδιασμένους εκπαιδευτικούς;
Αιτούμαστε:

1) Την παράταση της μεταβατικής περιόδου έως ότου να απορροφηθούν όλοι όσοι απασχολούνται ως αναπληρωτές κατά την διάρκεια της, με την προϋπόθεση όμως ότι οι διορισμοί αυτοί να μην είναι μηδενικοί αλλά να αντιστοιχούν στις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης.

2) Nα συνεχιστεί η ποσόστωση του 60% - 40% στους μελλοντικούς διορισμούς και μετά το πέρας της μεταβατικής. Πιο συγκεκριμένα να απορροφά 60% από τον νέο ΑΣΕΠ όποτε αυτός γίνει και 40% από τον ενιαίο πίνακα με προσμετρημένες τις προϋπηρεσίες όλων όσων έχουν δουλέψει ως αναπληρωτές κατά την διάρκεια της μεταβατικής περιόδου χωρίς χρονικό όριο, προκειμένου να προσληφθούν όλοι οι συνάδελφοι που προσέφεραν τις υπηρεσίες τους ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι.
3) Nα διορίζονται και μετά το πέρας της μεταβατικής όλοι όσοι έχουν συμπληρώσει 30 μήνες προϋπηρεσίας στο χώρο της εκπαίδευσης.


αυτο ειναι το κειμενο συναδελφοι. οποιοι/ες συμφωνουν, προσωπικο μηνυμα σε εμενα με ονοματεπωνυμο, ειδικοτητα, προϋπηρεσια σε κλειδωμενους πινακες (φευ...) και συνολικη προϋπηρεσια (+φετινη).
Ενδιαφέρομαι κι εγώ για την παράταση της μεταβατικής και συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο.Πώς μπορώ να έρθω σε επικοινωνία με τους συναδέλφους;

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1006 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 01:38:40 μμ »
Ενδιαφέρομαι κι εγώ για την παράταση της μεταβατικής και συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο.Πώς μπορώ να έρθω σε επικοινωνία με τους συναδέλφους;
Η ομάδα  Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί (παράταση μεταβατικής) στο facebook: http://www.facebook.com/#!/groups/217832744908028/

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1007 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 01:44:06 μμ »
Βρε παιδιά,μη στενοχωρείτε την ομάδα,μαζεύουν υπογραφές και δεν προλαβαίνουν να απαντούν στα όσα τους σούρνετε.
αλλο η διαφωνια και αλλο η ειρωνια,αφου εχεις επιχειρηματα μεινε σε αυτα, τα υπολοιπα ειναι περιττα
.........όπως λέει η nickitol,κάποιον συμπαθείς,κάποιον όχι

ο...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160918
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 706
Σύνολο: 714

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.