*

Αποστολέας Θέμα: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο  (Αναγνώστηκε 15194 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος daffodils

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 11:55:06 πμ »
Προσωπικά είμαι φιλόλογος Γερμανικής. Στην θέση σου vassiliki K. θα έκανα ακριβώς το ίδιο..για πολλούς λόγους.
Ενδεικτικά:
1) Κατά την γνώμη μου δεν θα προσέφερες τίποτε σε αυτόν τον μαθητή περνώντας τον. Για την ακρίβεια κακό θα του έκανες, μιας και στην β' γυμνασίου δεν θα μπορούσε καν να παρακολουθήσει το μάθημα, μιας και δεν έμαθε ούτε τα βασικά. Και συμφωνώ μαζί σου ότι περνώντας τον, θα του έδινες κακό παράδειγμα..τι θα του δίδασκες;; Αυτός δεν έκανε τίποτα όλη την χρονιά και πέρασε έστω και τον Σεπτέμβρη...Αν υποθέσουμε ότι στην α' τάξη διάβαζε έστω και λίγο, στην β' θα το έκοβε και αυτό.
2) Το φαινόμενο προσωπικά δεν το ονομάζω συμπόνοια. Το ονομάζω αντιεπαγγελματισμό. Δηλαδή εγώ που θα τον έκοβα, μιας και δεν έδειξε ούτε καν καλή θέληση προσπαθώντας να διαβάσει λίγο παραπάνω θα ήμουν άπονη; Αν τον περνούσα δεν θα ήταν αδικία σε βάρος των παιδιών που διαβάσαν κανονικά; Ακόμη πιστεύω ότι μεγάλο μέρος των συναδέλφων περνάνε τέτοιους μαθητές για να μην έχουν τους γονείς μετά πάνω από το κεφάλι τους. 'Εχουν αλλάξει οι γονείς, αν βάλεις χαμηλούς βαθμούς μπορεί και να έρθουν να σου ζητήσουν τον λόγο..κατ' επέκταση έχουν αλλάξει και τα παιδιά, νομίζουν ότι με λίγη (εώς και καθόλου) προσπάθεια θα περνάνε τα μαθήματα. Συγνώμη αλλά δεν είναι έτσι και με προβληματίζει πολύ το γεγονός ότι αναπαράγουμε ένα μοντέλο αυριανού τεμπέλη πολίτη, ο οποίος θεωρεί ότι θα τα έχει όλα έτοιμα στο πιάτο, χωρίς να κουνήσει ούτε το μικρό του δαχτυλάκι.
3) Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται φυσιολογικό να κόβεται κάποιος στην φυσική, τα αρχαία, τα μαθηματικά, αλλά όχι στην ξένη γλώσσα. Δηλαδή πιστεύετε ότι η ξένη γλώσσα θέλει λιγότερο κόπο και διάβασμα; Όλα αυτά ξεκινάνε από το γεγονός ότι εκπαιδευτικοί (ξενόγλωσσοι και μη), γονείς και μαθητές θεώρουν την ξένη γλώσσα ''ώρα του παιδιού'' στο δημόσιο σχολείο. Αν εγώ σαν ξενόγλωσση υποβαθμίζω τόσο το μάθημα μου, περνώντας τον κάθε μαθητή που δεν διαβάζει τι κάνω στην ουσία; Τους επιβεβαιώνω ότι είναι η ώρα του παιδιού και εγώ η διορισμένη κλόουν τους. Και ο μαθητής που ήρθε να εξεταστεί Σεπτέμβριο ΠΑΛΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ επιβεβαιώνει ότι αφού ξέρει ότι δεν θα κοπεί, έχει παντελώς γραμμένα και τα Αγγλικά και τον καθηγητή. Αυτό κάπου πρέπει να σταματήσει.

Υ.Γ. Ξέρω ότι πολλοί θα σκεφτείτε ''Γερμανικά κάνεις κοπελιά, χαλάρωσε''. Δεν με αφορά, δεν θα μπω σε διαδικασία υποβάθμισης ΚΑΝΕΝΟΣ μαθήματος..για μένα όλα χρειάζονται. Πολλοί θα σκεφτείτε ότι είμαι αναίσθητη σκύλα, αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Αν το παιδί τον Σεπτέμβρη μου έδειχνε ότι το προσπάθησε, ναι να το βοηθήσω. Το λέω πάντα στους μαθητές μου: Για να σας βοηθήσω πρέπει να με βοηθήσετε προσπαθώντας. Αν όμως και τον Σεπτέμβρη, έρθει αδιάβαστο θα το κόψω και φυσικά και θα στεναχωρεθώ. Η δική μου αντίληψη μου λέει ότι στην τάξη δεν είμαι απλά καθηγήτρια γερμανικών, αλλά και ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ. Για μένα παιδαγωγός όμως δεν είναι αυτός που θα σου φερθεί με το γάντι εφόσον δεν το αξίζεις, αλλά αυτός που θα σου δείξει ότι πήρες λάθος δρόμο, με την ελπίδα αυτό να διορθωθεί..έστω και χάνοντας μια χρονιά. Θυμάμαι κάτι που λένε για συγγενείς/φίλους, αλλά εγώ το λέω και για τα παιδιά μου στο σχολείο....αυτός που σε αγαπάει/νοιάζεται πραγματικά, σε κάνει καμιά φορά να κλαις. Και καλύτερα να κλάψεις όσο είσαι μικρός και θα μπορέσεις πιο εύκολα να αποβάλλεις αυτήν την άρρωστη και τεμπέλικη νοοτροπία από πάνω σου.....

Τώρα μπορείτε να πέσετε να με φάτε!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Μαζί σου ;D ;D
To see the World in a Grain of Sand And Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand And Eternity in an hour.
                 WILLIAM BLAKE

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:53:08 »

Αποσυνδεδεμένος vassiliki K.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 12:45:15 μμ »
Ευχαριστω αυτους που συμφωνουν μαζι μου γιατι δειχνουν οτι τα κριτηρια μου δεν ειναι λαθος. Ευχαριστω και αυτους που διαφωνουν ΦΥΣΙΚΑ γιατι παντα και η αντιθετη αποψη εχει αξια αν αιτιολογειται και ειναι λογικη. Οι συναδελφοι της ξενης γλωσσας καταλαβαινουν την πιεση που υφισταμεθα οταν αφηνουμε παιδια. Αν εκαναν το ιδιο και οι φιλολογοι, μαθηματικοι, φυσικοι θα ηταν πιο δικαια τα πραγματα. Και κατι αλλο, νομιζω οτι ειναι πιο δυσκολο να περασεις την ξενη γλωσσα γιατι χρειαζεται προσπαθεια συνειδητη να την μαθεις, ενω τα ελληνικα ας πουμε οτι ειναι παντου γυρω μας- το θετω απλοικα- και καποιο παιδι αν του κοβει λιγο μπορει να γραψει κατι, να βοηθηθει και λιγο και να παρει εναν προβιβασιμο βαθμο.Στην ξενη γλωσσα πως να βοηθησεις ενα παιδι που δεν διαβαζει καθολου; Μονο δικαιολογωντας την τεμπελια του και με το να την αναγουμε σε αλλους παραγοντες, αποδιδοντας ευθυνες στο σχολειο, στο συστημα, στον καθηγητη και οχι στο ιδιο το παιδι; Φταιμε ολοι μαζι αλλα για να αλλαξει το παιδι πρτεπει εμεις να αλλαξουμε. Το παιδι θα μας παρει στα σοβαρα, εμας και το μαθημα μας αν εμεις παρουμε τους εαυτους μας στα σοβαρα και ξεκαθαρισουμε τι θελουμε να του δωσουμε: γνωσεις, μαθημα ή απλη διευκολυνση, για να τα εχουμε καλα με ολους!

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 01:18:31 μμ »
Πρώτον, επειδή ειπώθηκε από κάποιο μέλος, δεν υποτιμούμε καμία ξένη γλώσσα και κανένα μάθημα.Είμαι υπέρμαχος της γενικής ανθρωπιστικής παιδείας και της μερικής εξειδίκευσης μόνο στις 2 τελευταίες τάξεις του λυκείου.Το παράδειγμα για το φροντιστήριο το ανέφερα, όχι γιατί δεν πιστεύω στην αξία του σχολικού μαθήματος, αλλά γιατί είναι κάτι που συμβαίνει.Επίσης, δεν είναι επιχείρημα το γεγονός ότι τα παιδιά μαθαίνουν τα αγγλικά στο δημοτικό από την αρχή.Ξέρετε πόσα παιδιά έχω συναντήσει εντελώς αμόρφωτα, ανορθόγραφα, με άγνοια στοιχειωδών γνώσεων της Ελληνικής;;;Άρα κάποιοι δάσκαλοι και καθηγητές, δεν κάνουμε σωστή προετοιμασία και σωστή διδασκαλία.Συμφωνώ ότι υπάρχουν και τεμπέληδες και αδιάφοροι μαθητές, στο χέρι μας είναι να το παλέψουμε.Θεωρώ ΛΑΘΟΣ τη νοοτροπία συναδέλφων ότι διδάχτηκαν γνώσεις τα παιδιά σε προηγούμενες τάξεις.Ξεκινώ πάντα από το μηδέν, κι όταν βλέπω ότι το τμήμα "τραβάει", κάνοντας αρκετές επαναλήψεις, προβαίνω στη διδασκαλία του "καινούργιου".Προσωπικά, στο δημοτικό, κάθε χρόνο άλλαζα δάσκαλο, γιατί κανείς δεν ήθελε να πάρει το ζωηρό τμήμα του σχολείου.Δεν είχα συνέχεια στη γνώση που έπαιρνα.Έκανα πολύ μεγάλη προσπάθεια στο γυμνάσιο, ειδικά στα μαθηματικά, και όταν άκουγα το μαθηματικό να μας λέει ότι αυτά τα διδαχτήκατε στο δημοτικό, τα έπαιρνα στο κρανίο, κι αναρωτιόμουν πότε έπρεπε να τα είχα μάθει....Με τον καιρό έγινα αστέρι, αλλά έμεινα με το παράπονο απέναντι στους δασκάλους μου, που δεν είχαν τα κότσια να μας διδάξουν ουσιαστικά και αρκούνταν στα τυπικώς απαραίτητα....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2011, 01:30:40 μμ από adigoni »

Αποσυνδεδεμένος e-mary

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 01:30:27 μμ »
Τον εν λογω μαθητη τον εξετασατε προφορικα που σημαινει οτι ειχε καποιο βαθμο δυσλεξιας το οποιο το επιβεβαιωνει το γεγονος οτι δ ηξερε καν να διαβαζει. Προφανως λοιπον δ υφισταται θεμα τεμπελιας γιατι κι ο πιο τεμπελης σημερινος μαθητης που δ εχει παει ποτε φροντιστηριο Αγγλικα μπορει να διαβαζει (κυριως λογω ενασχολησης με υπολογιστες, αλλα κ μηνυματων  που δεχεται καθημερινα κ μπαινει στη διαδικασια εστω κ υποσυνειδητα να προσπαθει να τα αποκωδικοποιησει). Εχω κανει μαθηματα Αγγλικων σε δυσλεκτικα παιδια τριτης δημοτικου και πιστεψτε με ηταν το πιο δυσκολο πραγμα του κοσμου (παρολο που ηταν μονο 3) γιατι αφενος δ λαμβανουμε στη σχολη την επαρκη ειδικευση για τετοια περιστατικα κ καλουμαστε ν αυτοσχεδιασουμε κ αφετερου η αυτοεκτιμηση τους ηταν πολυ χαμηλη σε σχεση με την αποδοση τους στο συγκεκριμενο μαθημα- ενιωθαν ηδη απο την τριτη δημοτικου οτι υστερουσαν εναντι των συμμαθητων τους, κατι που σαφως λειτουργουσε ως αντικινητρο. Δε φταιει φυσικα κι ο καθηγητης του σχολειου γιατι εχω δουλεψει κ σε ταξη 25 μαθητων (δημοτικο) οπου ειχα παρομοιες περιπτωσεις οι οποιες αναγκαστικα μεναν πισω κ χαναν περιπου στα μεσα της χρονιας καθε ενδιαφερον γτ εξατομικευμενη διδασκαλια σε τοσο μεγαλα τμηματα με ανυπαρκτο εποπτικο υλικο κ βιβλια του υπουργειου τοσο δυσνοητα που κι οι μαθητες σε προχωρημενο επιπεδο δυσκολευονταν να παρακολουθησουν, μενει στη θεωρια! Συνεπως ας λαβουμε υποψιν μας οτι δ εχουν ολες οι οικογενειες τη δυνατοτητα να στελνουν τα παιδια με μαθησιακες δυσκολιες σε ειδικα κεντρα ωστε να εχουν βοηθεια απο ειδικους κ να μπορεσουν ως ενα βαθμο να συμβαδισουν με την υπολοιπη ταξη και οτι δ εχουν ολα τα σχολεια παραλληλη στηριξη κ τμηματα ενταξης και ως εκ τουτου δ μπορουμε να τα συγκρινουμε με τα δικα μας μαθητικα χρονια οπου οπως αναφερθηκε εμεις "στρωνομασταν" στο διαβασμα γτ προφανως δ αντιμετωπιζαμε τις ιδιες δυσκολιες με τα δυσλεκτικα παιδια η τους αλλοδαπους. Γι αυτο λαμβανοντας υποψιν μας ολες τις παραμετρους κ το γεγονος οτι τα παιδια δεν πρεπει να γινονται αποδεκτες της ανεπαρκειας του εκπαιδευτικου μας συστηματος ας ειμαστε λιγο πιο επιεικεις στην αξιολογηση μας, εφοσον εχει αποδειχτει οτι το ν αφησεις μαθητη σε ταξη (εφοσον δ υφισταται εξατομικευμενη διδασκαλια) δ αποτελει πανακεια. Ας μην πληρωνουν λοιπον τα παιδια τις ελλειψεις και τις ανεπαρκειες του εκπαιδευτικου μας συστηματος. Οσο κ αν μας δυσκολευει ας "ανεχτουμε" εναν μαθητη με "κενα" που δν αφησαν οι προηγουμενοι εφοσον δηλωνουμε ανικανοι ως συλλογος να τον βοηθησουμε. Αν το προσπαθησουμε, μπορει να χασουμε εναν τεχνοκρατη αλλα ελπιζω να κερδισουμε εναν σωστα κοινωνικοποιημενο ανθρωπο. Συγνωμη αν σας κουρασα!
σαν πλανοι, ομως κατοχοι της αληθειας, σα να φτανουμε στο θανατο, αλλα, δεστε, ζουμε..σα λυπουμενοι, αλλα παντοτε εχουμε χαρα, σαν φτωχοι, ομως πλουτιζουμε πολλους' σα να μην εχουμε τιποτε, ομως τα παντα κατεχουμε.
Αποστολος Παύλος (Β΄ Κορ. 6/ς: 4-10)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:53:08 »

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 02:01:41 μμ »
Θα συμφωνήσω με την e-mary. Σε περίπτωση που υπάρχει διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών εκεί αλλάζουν τα πράγματα.  Εκεί όμως που είπες e-mary 'δεν έχουν την δυνατότητα οι οικογένειες να στείλουν τα παιδιά τους σε ειδικά κέντρα' θα διαφωνήσω, γιατί μια γνωστή μου λογοθεραπεύτρια μου είπε οτι η ασφάλεια καλύπτει μια επίσκεψη την εβδομάδα σε λογοθεραπευτή αν υπάρχει μαθησιακό πρόβλημα. 'Εστω και μια φορά την εβδομάδα να πάει το παιδί στον λογοθεραπευτή εγώ σαν καθηγήτρια μπορώ να έχω μια επικοινωνία μαζί του και να με καθοδηγήσει λίγο στο τι μπορεί και τι δεν μπορεί στην παρούσα φάση να κάνει. Για αυτούς που δεν έχουν καν ασφάλιση πάω πάσο.

Αποσυνδεδεμένος e-mary

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 02:36:20 μμ »
Βεβαια υπαρχει κ η περιπτωση μαθητη σε νησι η σε απομακρυσμενο χωριο η ακομα κ σε πολη αλλα η οικογενεια να μην παραδεχεται οτι ο μαθητης χαιρει ειδικης αγωγης (οποτε μη εγκαιρη διαγνωση δυσχαιρενει την αντιμετωπιση κ πολλαπλασιαζει τα κενα του μαθητη). Αλλωστε ακομα και στα τμηματα παραλληλης στηριξης οι της ειδικης αγωγης λογω ελλειψης χρονου εστιαζουν στην ελληνικη γλωσσα κ στα μαθηματα που σχετιζονται μ αυτη κ σπανιως στην εκμαθηση της αγγλικης, το ιδιο φανταζομαι κ στα ειδικα κεντρα λογοθεραπειας. Τα παιδακια που εκανα εγω ιδιαιτερα πηγαιναν σ ενα τετοιο κεντρο αλλα οι ειδικοι δ τους βοηθουσαν στα Αγγλικα, με αποτελεσμα να ξαναγυρναν στο μηδεν οταν καλουνταν να διαβασουν η να γραψουν στ Αγγλικα. Μια καποια λυση οσον αφορα τα θεματα των εξετασεων που την εφαρμοσαμε στην Γ Λυκειου με συναδελφους ωστε ν βοηθησουμε κ τα παιδια που εξεταζονται προφορικα ηταν να βρουμε ενα θεμα το οποιο μπορουν να επικοινωνησουν με βαση την εμπειρια τους, τους ζητησαμε λοιπον σαν εκθεση να γραψουν τα + κ τα - του facebook, οποτε οσοι εξεταστηκαν προφορικα (και ηταν αρκετοι) ειχαν κατι να πουν λογω οικειου θεματος κ λεξιλογιου πχ (chat, internet, posts, add, friend requests κα) και να αναπτυξουν τις ιδεες τους κουτσα κουτσα, παντα με τη δικη μας καθοδηγηση. Ετσι κ credits πηραν οποτε δ αισθανθηκαν οτι τους "χαριστηκε" αδικα ο βαθμος κ εμεις ειμασταν κατοχυρωμενοι οτι κατι εκαναν οι μαθητες κ δ εμειναν βουβοι θεατες. Ελπιζω να βοηθησα!
σαν πλανοι, ομως κατοχοι της αληθειας, σα να φτανουμε στο θανατο, αλλα, δεστε, ζουμε..σα λυπουμενοι, αλλα παντοτε εχουμε χαρα, σαν φτωχοι, ομως πλουτιζουμε πολλους' σα να μην εχουμε τιποτε, ομως τα παντα κατεχουμε.
Αποστολος Παύλος (Β΄ Κορ. 6/ς: 4-10)

Αποσυνδεδεμένος vassiliki K.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 03:22:00 μμ »
Δεν ηταν δυσλεκτικος ο μαθητης, τον Σεπτεμβριο οι ανεξεταστεοι εξεταζονται και προφορικα, υποχρεωτικα, ανεξαρτητα αν εχουν μαθησιακες δυσκολιες ή οχι.

Αποσυνδεδεμένος daffodils

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 03:37:13 μμ »
Μήπως όμως είναι απλά τεμπέλης και αδιάφορος επειδή ξέρει ότι δεν αφήνουμε παιδιά?
Πέρισι στο σχολείο που δούλευα, μια από τις φιλολόγους ανέφερε την περίπτωση ενός μαθητή με ποικίλα προβλήματα και την υπόνοια για κάποιο ιδιαίτερο αίτιο. Τον κάλεσαν στο γραφείο -17 χρονών ήταν-, του εξήγησαν ότι κάποιες από τις δυσκολίες του θα εξαλειφθούν αν δει έναν ειδικό και ότι το πρώτο βήμα είναι να κλείσει κάποιο ραντεβού για να γίνει διάγνωση. Του βρήκαν όλες τις πληροφορίες, τηλ. κλπ. Ενημέρωσαν και την αδερφή του που ήταν κηδεμόνας του. το σκηνικό επαναλήφθηκε άλλες 2 φορές. τον απείλησαν λοιπόν ότι δε θα τον περάσουν αν δε φέρει χαρτί ή έστω να ενδιαφερθεί να κλείσει κάποιο ραντεβού. Αυτή ήταν μια περίπτωση πλήρους αδιαφορίας! Και δεν είναι η μοναδική.
To see the World in a Grain of Sand And Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand And Eternity in an hour.
                 WILLIAM BLAKE

Αποσυνδεδεμένος e-mary

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 03:56:45 μμ »
Αρα το να τον αφησεις στην ιδια ταξη του ειναι παντελως αδιαφορο γτ αν τον ενοιαζε εστω κ λιγο θ πηγαινε στο ραντεβου.
Στα χρονια μας θυμαστε ποσοι μαθητες εμεναν στην ιδια ταξη κ παρολ' αυτα δ αλλαζε κατι? Γιατι το προβλημα πιστευω δ εγκειται στο οτι δ στρωνονται ν διαβασουν, υπαρχουν ομως βαθυτερα κοινωνικα προβληματα που αντιμετωπιζουν τα οποια δ λυνονται θεωρω ετσι απλα. Ας ριξουμε 1 ματια σ αυτο το αρθρο κι ας προβληματιστουμε θετοντας το προβλημα σε 1 πιο γενικη βαση: http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=44603
σαν πλανοι, ομως κατοχοι της αληθειας, σα να φτανουμε στο θανατο, αλλα, δεστε, ζουμε..σα λυπουμενοι, αλλα παντοτε εχουμε χαρα, σαν φτωχοι, ομως πλουτιζουμε πολλους' σα να μην εχουμε τιποτε, ομως τα παντα κατεχουμε.
Αποστολος Παύλος (Β΄ Κορ. 6/ς: 4-10)

Αποσυνδεδεμένος daffodils

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 04:01:07 μμ »
Μήπως έτσι καταλήξαμε να χαρίζουμε απολυτήρια?
To see the World in a Grain of Sand And Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand And Eternity in an hour.
                 WILLIAM BLAKE

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 04:31:42 μμ »
Μήπως έτσι καταλήξαμε να χαρίζουμε απολυτήρια?
και τι αξια εχει το απολυτηριο??? που θα παει, εδω με διδακτορικα δεν βρισκουν θεση, θα βρει ο αποφοιτος γυμνασιου????????? και τελικα η πιστοποιηση της ξενης γλωσσας θα γινει με αποδεικτικο καποιου εξεταστικου φορεα. Τι να τον κανει τον βαθμο στα αγγλικα αφου δεν εχει καμμια αξια

Αποσυνδεδεμένος daffodils

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 05:59:16 μμ »
Μήπως έτσι καταλήξαμε να χαρίζουμε απολυτήρια?
και τι αξια εχει το απολυτηριο??? που θα παει, εδω με διδακτορικα δεν βρισκουν θεση, θα βρει ο αποφοιτος γυμνασιου????????? και τελικα η πιστοποιηση της ξενης γλωσσας θα γινει με αποδεικτικο καποιου εξεταστικου φορεα. Τι να τον κανει τον βαθμο στα αγγλικα αφου δεν εχει καμμια αξια
Ενώ στα θρησκευτικά -τυχαιο μαθημα- ας πουμε έχει μεγαλύτερη αξία? Ας μην έρχονται και καθόλου σχολείο να μη χάνουν και την ώρα τους >:( Ως τη στιγμή που το εκπαιδευτικό μας σύστημα θα αποδεχθεί την οικοδιδασκαλία με εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων στο τέλος του έτους το μάθημά μου είναι υποχρεωτικό και καλά θα κάνουν όλοι να φερθούν αναλόγως. Στο κάτω κάτω δε νοιάζονται όλοι για χαρτί στα αγγλικά, το σχολείο όμως προσφέρει κάτι παραπάνω από στοιχειώδεις γνώσεις και στην ξένη γλώσσα.
To see the World in a Grain of Sand And Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand And Eternity in an hour.
                 WILLIAM BLAKE

Αποσυνδεδεμένος io

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 263
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 06:24:20 μμ »
Βεβαια υπαρχει κ η περιπτωση μαθητη σε νησι η σε απομακρυσμενο χωριο η ακομα κ σε πολη αλλα η οικογενεια να μην παραδεχεται οτι ο μαθητης χαιρει ειδικης αγωγης (οποτε μη εγκαιρη διαγνωση δυσχαιρενει την αντιμετωπιση κ πολλαπλασιαζει τα κενα του μαθητη). Αλλωστε ακομα και στα τμηματα παραλληλης στηριξης οι της ειδικης αγωγης λογω ελλειψης χρονου εστιαζουν στην ελληνικη γλωσσα κ στα μαθηματα που σχετιζονται μ αυτη κ σπανιως στην εκμαθηση της αγγλικης, το ιδιο φανταζομαι κ στα ειδικα κεντρα λογοθεραπειας.

Αποσυνδεδεμένος io

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 263
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 06:26:08 μμ »
Καλά...
Ας στείλει πρώτα το υπουργειο, εκπαιδευτικό για παραλλήλη στήριξη, σε νησί  και μετά ας πούν όχι οι γονείς του...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161198
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 785
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 708
Σύνολο: 732

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.