0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προσωπικά είμαι φιλόλογος Γερμανικής. Στην θέση σου vassiliki K. θα έκανα ακριβώς το ίδιο..για πολλούς λόγους. Ενδεικτικά:1) Κατά την γνώμη μου δεν θα προσέφερες τίποτε σε αυτόν τον μαθητή περνώντας τον. Για την ακρίβεια κακό θα του έκανες, μιας και στην β' γυμνασίου δεν θα μπορούσε καν να παρακολουθήσει το μάθημα, μιας και δεν έμαθε ούτε τα βασικά. Και συμφωνώ μαζί σου ότι περνώντας τον, θα του έδινες κακό παράδειγμα..τι θα του δίδασκες;; Αυτός δεν έκανε τίποτα όλη την χρονιά και πέρασε έστω και τον Σεπτέμβρη...Αν υποθέσουμε ότι στην α' τάξη διάβαζε έστω και λίγο, στην β' θα το έκοβε και αυτό.2) Το φαινόμενο προσωπικά δεν το ονομάζω συμπόνοια. Το ονομάζω αντιεπαγγελματισμό. Δηλαδή εγώ που θα τον έκοβα, μιας και δεν έδειξε ούτε καν καλή θέληση προσπαθώντας να διαβάσει λίγο παραπάνω θα ήμουν άπονη; Αν τον περνούσα δεν θα ήταν αδικία σε βάρος των παιδιών που διαβάσαν κανονικά; Ακόμη πιστεύω ότι μεγάλο μέρος των συναδέλφων περνάνε τέτοιους μαθητές για να μην έχουν τους γονείς μετά πάνω από το κεφάλι τους. 'Εχουν αλλάξει οι γονείς, αν βάλεις χαμηλούς βαθμούς μπορεί και να έρθουν να σου ζητήσουν τον λόγο..κατ' επέκταση έχουν αλλάξει και τα παιδιά, νομίζουν ότι με λίγη (εώς και καθόλου) προσπάθεια θα περνάνε τα μαθήματα. Συγνώμη αλλά δεν είναι έτσι και με προβληματίζει πολύ το γεγονός ότι αναπαράγουμε ένα μοντέλο αυριανού τεμπέλη πολίτη, ο οποίος θεωρεί ότι θα τα έχει όλα έτοιμα στο πιάτο, χωρίς να κουνήσει ούτε το μικρό του δαχτυλάκι.3) Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται φυσιολογικό να κόβεται κάποιος στην φυσική, τα αρχαία, τα μαθηματικά, αλλά όχι στην ξένη γλώσσα. Δηλαδή πιστεύετε ότι η ξένη γλώσσα θέλει λιγότερο κόπο και διάβασμα; Όλα αυτά ξεκινάνε από το γεγονός ότι εκπαιδευτικοί (ξενόγλωσσοι και μη), γονείς και μαθητές θεώρουν την ξένη γλώσσα ''ώρα του παιδιού'' στο δημόσιο σχολείο. Αν εγώ σαν ξενόγλωσση υποβαθμίζω τόσο το μάθημα μου, περνώντας τον κάθε μαθητή που δεν διαβάζει τι κάνω στην ουσία; Τους επιβεβαιώνω ότι είναι η ώρα του παιδιού και εγώ η διορισμένη κλόουν τους. Και ο μαθητής που ήρθε να εξεταστεί Σεπτέμβριο ΠΑΛΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ επιβεβαιώνει ότι αφού ξέρει ότι δεν θα κοπεί, έχει παντελώς γραμμένα και τα Αγγλικά και τον καθηγητή. Αυτό κάπου πρέπει να σταματήσει. Υ.Γ. Ξέρω ότι πολλοί θα σκεφτείτε ''Γερμανικά κάνεις κοπελιά, χαλάρωσε''. Δεν με αφορά, δεν θα μπω σε διαδικασία υποβάθμισης ΚΑΝΕΝΟΣ μαθήματος..για μένα όλα χρειάζονται. Πολλοί θα σκεφτείτε ότι είμαι αναίσθητη σκύλα, αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Αν το παιδί τον Σεπτέμβρη μου έδειχνε ότι το προσπάθησε, ναι να το βοηθήσω. Το λέω πάντα στους μαθητές μου: Για να σας βοηθήσω πρέπει να με βοηθήσετε προσπαθώντας. Αν όμως και τον Σεπτέμβρη, έρθει αδιάβαστο θα το κόψω και φυσικά και θα στεναχωρεθώ. Η δική μου αντίληψη μου λέει ότι στην τάξη δεν είμαι απλά καθηγήτρια γερμανικών, αλλά και ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ. Για μένα παιδαγωγός όμως δεν είναι αυτός που θα σου φερθεί με το γάντι εφόσον δεν το αξίζεις, αλλά αυτός που θα σου δείξει ότι πήρες λάθος δρόμο, με την ελπίδα αυτό να διορθωθεί..έστω και χάνοντας μια χρονιά. Θυμάμαι κάτι που λένε για συγγενείς/φίλους, αλλά εγώ το λέω και για τα παιδιά μου στο σχολείο....αυτός που σε αγαπάει/νοιάζεται πραγματικά, σε κάνει καμιά φορά να κλαις. Και καλύτερα να κλάψεις όσο είσαι μικρός και θα μπορέσεις πιο εύκολα να αποβάλλεις αυτήν την άρρωστη και τεμπέλικη νοοτροπία από πάνω σου.....Τώρα μπορείτε να πέσετε να με φάτε!
Μήπως έτσι καταλήξαμε να χαρίζουμε απολυτήρια?
Παράθεση από: effie3s στις Σεπτέμβριος 09, 2011, 04:01:07 μμΜήπως έτσι καταλήξαμε να χαρίζουμε απολυτήρια?και τι αξια εχει το απολυτηριο??? που θα παει, εδω με διδακτορικα δεν βρισκουν θεση, θα βρει ο αποφοιτος γυμνασιου??? και τελικα η πιστοποιηση της ξενης γλωσσας θα γινει με αποδεικτικο καποιου εξεταστικου φορεα. Τι να τον κανει τον βαθμο στα αγγλικα αφου δεν εχει καμμια αξια
Βεβαια υπαρχει κ η περιπτωση μαθητη σε νησι η σε απομακρυσμενο χωριο η ακομα κ σε πολη αλλα η οικογενεια να μην παραδεχεται οτι ο μαθητης χαιρει ειδικης αγωγης (οποτε μη εγκαιρη διαγνωση δυσχαιρενει την αντιμετωπιση κ πολλαπλασιαζει τα κενα του μαθητη). Αλλωστε ακομα και στα τμηματα παραλληλης στηριξης οι της ειδικης αγωγης λογω ελλειψης χρονου εστιαζουν στην ελληνικη γλωσσα κ στα μαθηματα που σχετιζονται μ αυτη κ σπανιως στην εκμαθηση της αγγλικης, το ιδιο φανταζομαι κ στα ειδικα κεντρα λογοθεραπειας.