*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 484709 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Γνωριζει κανεις πως μπορει καποιος να επικοινωνησει με την συγκεκριμενη ομαδα?

https://www.facebook.com/pages/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%A0%CE%95-7050-%CE%A0%CE%95-6050-%CE%A3%CE%9C%CE%95%CE%91%CE%95-%CE%BC%CE%B5-%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%80%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%82-%CE%A3%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%B5%CF%82/1452823031621949

Απ ό,τι φαίνεται το υπουργείο προωθεί τον κατακερματισμό της Ειδικής  Αγωγής με κωδικούς και προθέματα .50/61/71 και 101! Π.χ. ΠΕ 02.50, ΠΕ 61/ΠΕ 60.50-ΠΕ71/ΠΕ 70.50-γελοιότητα!
Έτσι, επιδιώκει την αποδυνάμωση των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και την αποκοπή τους από τη Γενική (με πρόσχημα τα μεταπτυχιακά και τις μοναδικές παγκοσμίως αυτόνομες σχολές Ε.Α. Μακεδονίας και Βόλου).
Αυτό όπως πολύ εύκολα καταλαβαίνουμε, μπορεί να οδηγήσει σε διαθεσιμότητες και απολύσεις καθώς κλάδοι πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας δεν θα θεωρούνται ενιαίοι και άρα ισχυροί.
Άραγε οι αιρετοί κατανοούν τον επερχόμενο Αρμαγεδδών?
Οι μόνιμοι δε θα πρέπει να εφησυχάζουμε!
Το νομοσχέδιο δεν πρέπει να περάσει!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
http://pekp.gr/?p=54156

τραγικό άρθρο, ούτε αρχή ούτε τέλος, χωρίς τίποτα να στηρίζει όσα λέει.


το προηγούμενο του mendor καλύτερο, πάει κάτι να πει με τεκμηρίωση αλλά στο τέλος χάνει τον στόχο και δεν καταλαβαίνω τι προτείνει. Αντί να έχει μια καθαρή πρόταση για την Ελλάδα στο τέλος καταλήγει ειρωνικά να γίνουν τα παιδαγωγικά τμήματα ξανά ακαδημίες. Δηλαδή έτσι θα αλλάξει η κατάσταση? Αυτό έκαναν οι συνάδελφοι στην διπλωματική τους την τελείωσαν με ειρωνείες ή με προτάσεις? αρχίζω να αναρωτιέμαι.

https://www.facebook.com/pages/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%A0%CE%95-7050-%CE%A0%CE%95-6050-%CE%A3%CE%9C%CE%95%CE%91%CE%95-%CE%BC%CE%B5-%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%80%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%82-%CE%A3%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%B5%CF%82/1452823031621949

Απ ό,τι φαίνεται το υπουργείο προωθεί τον κατακερματισμό της Ειδικής  Αγωγής με κωδικούς και προθέματα .50/61/71 και 101! Π.χ. ΠΕ 02.50, ΠΕ 61/ΠΕ 60.50-ΠΕ71/ΠΕ 70.50-γελοιότητα!
Έτσι, επιδιώκει την αποδυνάμωση των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και την αποκοπή τους από τη Γενική (με πρόσχημα τα μεταπτυχιακά και τις μοναδικές παγκοσμίως αυτόνομες σχολές Ε.Α. Μακεδονίας και Βόλου).
Αυτό όπως πολύ εύκολα καταλαβαίνουμε, μπορεί να οδηγήσει σε διαθεσιμότητες και απολύσεις καθώς κλάδοι πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας δεν θα θεωρούνται ενιαίοι και άρα ισχυροί.
Άραγε οι αιρετοί κατανοούν τον επερχόμενο Αρμαγεδδών?
Οι μόνιμοι δε θα πρέπει να εφησυχάζουμε!
Το νομοσχέδιο δεν πρέπει να περάσει!

βίκυ οι κωδικοί αυτοί υπήρχαν από τον νόμο του 2008 είναι παλιά νέα. Δεν βλέπω να τεκμηριώνετε κανένας αρμαγεδδών με βάση αυτό.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 21, 2014, 02:12:25 πμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@ kinegeiros
Αυτή είναι προσωπική σου γνώμη!
Εγώ συμφωνώ απόλυτα και με τα δύο άρθρα και τα θεωρώ απολύτως τεκμηριωμένα.
Με παρόμοιους τρόπους απολύθηκαν και καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων (γνωρίζω καλά γιατί συγγενικό μου πρόσωπο βρέθηκε σε διαθεσιμότητα).
Εσύ, αντίθετα, μπορείς να εφησυχάσεις!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
.......to 2008 δεν υπήρχαν απολύσεις και διαθεσιμότητες. Γι αυτό και κανένας δεν είχε δώσει τη δέουσα σημασία στον προηγούμενο νόμο.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
σορυ αλλά με βαση την λογική σου γιατί πιστεύεις ότι ειδικά αυτοί οι κλάδοι έχουν θέμα με απόλυση και διαθεσιμότητες και τους ξεχωρίζεις από όλους τους άλλους?

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Οι κωδικοί είναι οι παγίδες! Το άρθρο είναι ξεκάθαρο.
Αύριο βγαίνει ο υπουργούλης μας και λέει : καταργώ τον κλάδο (που έχει γίνει πια αυτόνομος) ΠΕ 70.50 γιατί έτσι είπε ο Τόμσεν (λες να τον στηρίξουν οι ΠΕ 70?-τουλάχιστον θα προσπαθήσουν, αλλά δε θα σκάσουν κιόλας).
Παρομοίως : καταργώ τον κλάδο ΠΕ 03. 50 γιατί έχω έλλειμμα. Λες να τον στηρίξουν οι ΠΕ 03? Μακάρι.
Μικρές ομάδες βάλλονται πιο εύκολα, παρά μεγαλύτερες. Εγώ είμαι και θέλω να παραμείνω ΠΕ 70, ούτε .50, ούτε 71, ούτε 1001.
Συνάδελφε πρέπει να είμαστε διορατικοί!
Διαίρει και βασίλευε! Το ρητό που απογείωσε την πρώην βρετανική αυτοκρατορία.  ;)
Άντε καλό βράδυ!  :)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Οι κωδικοί είναι οι παγίδες! Το άρθρο είναι ξεκάθαρο.
Αύριο βγαίνει ο υπουργούλης μας και λέει : καταργώ τον κλάδο (που έχει γίνει πια αυτόνομος) ΠΕ 70.50 γιατί έτσι είπε ο Τόμσεν (λες να τον στηρίξουν οι ΠΕ 70?-τουλάχιστον θα προσπαθήσουν, αλλά δε θα σκάσουν κιόλας).
Παρομοίως : καταργώ τον κλάδο ΠΕ 03. 50 γιατί έχω έλλειμμα. Λες να τον στηρίξουν οι ΠΕ 03? Μακάρι.
Μικρές ομάδες βάλλονται πιο εύκολα, παρά μεγαλύτερες. Εγώ είμαι και θέλω να παραμείνω ΠΕ 70, ούτε .50, ούτε 71, ούτε 1001.
Συνάδελφε πρέπει να είμαστε διορατικοί!
Διαίρει και βασίλευε! Το ρητό που απογείωσε την πρώην βρετανική αυτοκρατορία.  ;)
Άντε καλό βράδυ!  :)

okaaayyy οπότε ας πούμε για να προχωρήσει η συζήτηση ότι το σχέδιο είναι να απολυθούμε γιατί ήμαστε εύκολος στόχος εξαιτίας ότι έχουμε άλλο κωδικό από το 2008. Εσύ τι προτείνεις? να καταργηθούν οι κλάδοι αυτοί με τον νέο νόμο? και τι θα έχουμε στην θέση τους? πως θα ξεχωρίζει ο εκπαιδευτικός ειδικής από τον εκπαιδευτικό γενικής ?

Για την ιστορία πάντως οι κλάδοι που βγήκαν στην διαθεσιμότητα από την τεχνική εκπαίδευση υπήρχαν μόνιμοι συνάδελφοι της ειδικής που δούλευαν στα ειδικά σχολεία. Γιαυτούς είναι να βγει σε επόμενο νομοσχέδιο τροπολογία για επανασύσταση των θέσεων τους ως .50 και να εξαιρεθούν της διαθεσιμότητας και να γυρίσουν στα σχολεία τους. Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα ΕΔΩ. Όπως βλέπεις στην συγκεκριμένη περίπτωση το .50 θα επαναφέρει τους συναδέλφους ανάποδα δηλαδή με αυτό που λες ότι θα γίνει.

Αποσυνδεδεμένος prof2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • πως καταντήσαμε λοχία
    • Προφίλ
Το νομοσχέδιο είναι επερχόμενος εργασιακός μεσαίωνας για τους  αναπληρωτές .
Δεν λαμβάνει καν υπόψην του ούτε τυπικά προσόντα ,ούτε προυπηρεσία .
Τα βάζει σε 2η μοίρα τουλάχιστον !!!


Τώρα θα μου πείτε ότι λέω βλακείες έτσι  ?

Αμ δε.
Στην πλήρη εφαρμογή του  νόμου το Υπουργείο παιδείας  θα μπορεί να  ανακυκλώνει το εργασιακό δυναμικό σχεδόν στο σύνολο του κάθε 2 με 4 χρόνια και χωρίς καμία ελπίδα για διορισμό ή για να μην γίνομαι και υπερβολικός χωρίς σχεδόν καμία ελπιδα για διορισμό .
Δυστυχώς οι νόμοι που έχουν ψηφιστεί και αυτός που θα έρθει αύτο λένε και μόνο ,
όλα τα άλλα απλά τυράκι






Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Για την ιστορία πάντως οι κλάδοι που βγήκαν στην διαθεσιμότητα από την τεχνική εκπαίδευση υπήρχαν μόνιμοι συνάδελφοι της ειδικής που δούλευαν στα ειδικά σχολεία. Γιαυτούς είναι να βγει σε επόμενο νομοσχέδιο τροπολογία για επανασύσταση των θέσεων τους ως .50 και να εξαιρεθούν της διαθεσιμότητας και να γυρίσουν στα σχολεία τους. Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα ΕΔΩ. Όπως βλέπεις στην συγκεκριμένη περίπτωση το .50 θα επαναφέρει τους συναδέλφους ανάποδα δηλαδή με αυτό που λες ότι θα γίνει.

Αυτό δε μου λέει τίποτα! Έτσι, εύκολα που επανασυστήνονται κατακερματισμένες θέσεις (ακόμαααααα!), πιο εύκολα καταργούνται. Άσε, το ζήσαμε το παραμύθι.
Και αλήθεια! Γιατί να ξεχωρίζει ο εκπαιδευτικός ειδικής από αυτόν της γενικής? Τόσα χρόνια που δεν υπήρξε διαχωρισμός έγινε κάτι?
Όμως τώρα στην εκπαίδευση καιροφυλακτεί το φάντασμα της διαθεσιμότητας και των απολύσεων για όλους.
Επαναλαμβάνω : όχι κωδικοί. Κωδικοί=απολύσεις! Ενιαία εκπαίδευση και εκπαιδευτικοί. Ας μη βγάλουμε μόνοι τα ματάκια μας.
Πάντως θαυμάζω την άγνοια κινδύνου που έχεις kinegeiros!

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ ό,τι φαίνεται το υπουργείο προωθεί τον κατακερματισμό της Ειδικής  Αγωγής με κωδικούς και προθέματα .50/61/71 και 101! Π.χ. ΠΕ 02.50, ΠΕ 61/ΠΕ 60.50-ΠΕ71/ΠΕ 70.50-γελοιότητα!
Έτσι, επιδιώκει την αποδυνάμωση των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και την αποκοπή τους από τη Γενική (με πρόσχημα τα μεταπτυχιακά και τις μοναδικές παγκοσμίως αυτόνομες σχολές Ε.Α. Μακεδονίας και Βόλου).
Αυτό όπως πολύ εύκολα καταλαβαίνουμε, μπορεί να οδηγήσει σε διαθεσιμότητες και απολύσεις καθώς κλάδοι πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας δεν θα θεωρούνται ενιαίοι και άρα ισχυροί.
Άραγε οι αιρετοί κατανοούν τον επερχόμενο Αρμαγεδδών?
Οι μόνιμοι δε θα πρέπει να εφησυχάζουμε!
Το νομοσχέδιο δεν πρέπει να περάσει!
Το διαχωρισμό της ειδικής από τη γενική αγωγή τον επιδίωξαν πρώτοι οι εκπαιδευτικοί της ειδικής, προσπαθώντας να περιχαρακώσουν τη δομή τους (και τις πιθανότητες εργασίας τους, μιας και η πλειοψηφία τους είναι αναπληρωτές και μόνιμοι αποσπασμένοι), και αυτό είχε εκφραστεί σαφώς στα άρθρα του ως τώρα νόμου για την Ε.Α.
Και ζητώντας να προσλαμβάνονται κατά προτεραιότητα ως αναπληρωτές (άλλο το ότι δεν γινόταν πάντα και για όλες τις ειδικότητες), και να μην μετρά η προϋπηρεσία της γενικής αγωγής στους πίνακες της ειδικής (ενώ το αντίστροφο ωραιότατα γινόταν), και να υπάρχουν αυστηρές προϋποθέσεις για τις αποσπάσεις στα ΣΜΕΑΕ, και να φέρουν επιπλέον καταλήξεις τους κωδικούς των κλάδων τους για να διαχωρίζονται από τους συναδέλφους της γενικής (φυσικά το αντίστροφο, το να δουλεύουν οι της ειδικής στη γενική αγωγή, δεν είχε καμία ειδική προϋπόθεση).

Όλα τα παραπάνω ισχύουν εδώ και χρόνια και υπογράμμιζαν τη διαφορετικότητα (και συχνά την ανισότητα) μεταξύ των δύο δομών, τώρα μας έπιασε ο πόνος;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 21, 2014, 11:03:02 πμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Αμ δε.
Στην πλήρη εφαρμογή του  νόμου το Υπουργείο παιδείας  θα μπορεί να  ανακυκλώνει το εργασιακό δυναμικό σχεδόν στο σύνολο του κάθε 2 με 4 χρόνια και χωρίς καμία ελπίδα για διορισμό ή για να μην γίνομαι και υπερβολικός χωρίς σχεδόν καμία ελπιδα για διορισμό .
Δυστυχώς οι νόμοι που έχουν ψηφιστεί και αυτός που θα έρθει αύτο λένε και μόνο ,
όλα τα άλλα απλά τυράκι

μπορείς να μου πεις από που προκύπτει η ανακύκλωση ανά 2-4 χρόνια που λες, σε πια άρθρα το είδες?

Αυτό δε μου λέει τίποτα! Έτσι, εύκολα που επανασυστήνονται κατακερματισμένες θέσεις (ακόμαααααα!), πιο εύκολα καταργούνται. Άσε, το ζήσαμε το παραμύθι.
Και αλήθεια! Γιατί να ξεχωρίζει ο εκπαιδευτικός ειδικής από αυτόν της γενικής? Τόσα χρόνια που δεν υπήρξε διαχωρισμός έγινε κάτι?
Όμως τώρα στην εκπαίδευση καιροφυλακτεί το φάντασμα της διαθεσιμότητας και των απολύσεων για όλους.
Επαναλαμβάνω : όχι κωδικοί. Κωδικοί=απολύσεις! Ενιαία εκπαίδευση και εκπαιδευτικοί. Ας μη βγάλουμε μόνοι τα ματάκια μας.
Πάντως θαυμάζω την άγνοια κινδύνου που έχεις kinegeiros!


Βίκυ χρόνια τώρα έχουμε διαχωρισμό δεν μπορεί να μην το έχεις δει, μου κάνει εντύπωση. Πάντως σου φέρνω πραγματικό παράδειγμα αυτό με τους συναδέλφους της τεχνικής και εσυ μου λες ότι δεν σου λέει τίποτα. Από την άλλη σου λέει τα πάντα κάτι το οποίο υπάρχει μόνο ως υποψία. Δεν έχω να πω άλλο πάνω σε αυτό.
Πρόταση δεν μου είπες τι να μπει στην θέση .50. Για την ιστορία πάντως οι συνάδελφοι 71, 61 δεν θα αλλάξουν κωδικό αν εσύ σβήσεις το .50. Για την ακρίβεια η εξάλειψη του .50 θα αποδυναμώσει των α/θμιο συνάδελφο που είναι .50 εκτός βέβαια αν προτείνεις να πάρει και αυτός τον κωδικό 71, 61 αλλά τότε μπορεί να μην μπορεί να το παίζει δίπορτο (γενική και ειδική). Θέλει προσοχή τι προτείνουμε.

Το ότι το υπουργείο μπορεί να κάνει διαθεσιμότητες με κατάργηση κλάδων μπορεί. Αλλά δεν βλέπω γιατί αυτό είχε μεγαλύτερη πιθανότητα στην ειδική από ότι σε οποιοδήποτε άλλο κλάδο. Δεν τρομάζω λοιπόν έτσι εύκολα, ειδικά επειδή βγήκε ένας νόμος που στο κομμάτι αυτό δεν έχει αλλάξει τίποτα σε σχέση με τον προηγούμενο.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@Green @kinegeiros
Αγαπητοί μου συνάδελφοι τα δεδομένα με την πραγματικότητα των απολύσεων έχουν αλλάξει, άσχετα αν δε θέλουμε να το καταλάβουμε.
Γιατί οι απολύσεις έγιναν στην τεχνική εκπαίδευση? Γιατί ήταν αποκομμένη από τη γενική, διάσπαρτοι κωδικοί με λίγα άτομα στον καθένα και αποδυναμωμένα.
Ελπίζω να μη βγω αληθινή και για την ειδική.
Και ναι τώρα μας έπιασε ο πόνος,  γιατί στο μεταξύ πολλά έχουν αλλάξει στην Ελλάδα ως προς τις εργασιακές σχέσεις. Το 2008 δεν είναι 2014. Τι να κάνουμε δηλαδή? Να εθελοτυφλούμε?
Και επαναλαμβάνω ξανά : κωδικοί=απολύσεις. Κανένας σε κωδικό .50! Όλοι ενιαίοι και αδιάσπαστοι. Η ισχύς εν τη ενώσει!
Φυσικά ο καθένας ας έχει τη δική του γνώμη.
Καλό μεσημέρι! :)

Αποσυνδεδεμένος brad

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 236
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
"@ipponoh- Κάνένα μεταπτυχιακό δεν έπρεπε να αναγνωρίζεται χωρίς κάποια κριτήρια (πήραν μεταπτυχιακά από Ιταλία άνθρωποι που δεν ξέρουν γρι ιταλικά σε ιταλόφωνα πανεπιστήμια!!)"

"@kinegiros- Μα δεν πάνε να μάθουν ιταλικά, αν τα κάνουν στα αγγλικά, ή αν κάνουν μεταφράσεις από ελληνικά σε ιταλικά και ανάποδα, μπράβο τους που μπορούν, εγώ θα προτιμούσα να μάθαινα την γλώσσα. Αλλά αν αυτοί μπορούν εμένα μου περισσεύει. Αυτό που μετράει δεν είναι είναι αν έμαθαν την γλώσσα αλλά αν έκαναν όσα προβλέπονται (μαθήματα, εργασίες, διπλωματική) στο αντικείμενο που επέλεξαν. Γιαυτό τους κρίνει το πανεπιστήμιο, όχι εγώ ούτε και εσύ."

Οκ, δεν πάνε να μάθουν ιταλικά (αυτό είναι το μόνο σίγουρο...) Και τότε γιατί μαζί με το μεταπτυχιακό δίπλωμα, παίρνουν και επάρκεια γνώσης της ιταλικής γλώσσας;;;;;!!!!! Το πιο δίκαιο είναι (πέρυσι συζητιόταν έντονα στο υπουργείο) να δίνουν εξετάσεις στη γλώσσα που απέκτησαν το μεταπτυχιακό... μια απλή μετάφραση ενός μικρού ιταλικού κειμένου που να έχει σχέση με ΕΑΕ (π.χ. με μία κατευθυνόμενη πολυαισθητηριακή δραστηριότητα για παιδιά με αυτισμό...).

Και κάτι ακόμα... Πολλά από τα μεταπτυχιακά σε Βουλγαρία και Ιταλία ΔΕΝ είναι εξαποστάσεως και θέλουν τακτική παρακολούθηση. Πως λοιπόν ο συνάδελφος που δουλεύει σε ειδικό σχολείο π.χ. στον Αγ. Νικόλαο της Κρήτης, βρίσκεται συγχρόνως και στη Σόφια ή στη  Λ' Άκουιλα; Σε κάποια από αυτά τα Πανεπιστήμια δήλωναν ότι ήσουν παρών τα περισσότερα Παρασκευόσαβκα του χρόνου ... Δηλαδή ο συνάδελφος τις περισσότερες Παρασκευές του χρόνου βρισκόταν στα ξένα και όχι μέσα στην τάξη του; Κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας;
"Ό,τι είναι, είναι. Ό,τι δεν είναι, δεν είναι. Απορροφάσαι τόσο με εκείνο που δεν είναι, ώστε χάνεις αυτό που είναι."

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 480
Σύνολο: 483

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.133 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.