*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 521115 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
μιχάλη δεν είναι για μοριοδότηση ο σύνδεσμος που έβαλες

από αυτά που ακούω πιστώσεις θα έχει του χρόνου το θέμα είναι πότε θα ξεκινήσουν...


το "και η συζήτηση για την μοριοδότηση συνεχίζεται" πήγαινε στην συζήτηση που γίνεται στο παρόν θέμα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτά που αναφέρεις και παραθέτεις δεν προσθέτουν κανένα νέο στοιχείο στη συζήτηση. Είναι η πρακτική τεσσάρων κρατών, δεν προκύπτει από πουθενά ότι είναι ευρωπαϊκή επιταγή και υποχρέωση όλες οι χώρες να ακολουθούν το ίδιο μοντέλο. Κά Στη Νορβηγία παράδειγμα ξεκινάς στο ίδιο τμήμα τις σπουδές και ανάλογα με το αν θέλεις να γίνει δάσκαλος ή δάσκαλος ειδικής αγωγής παίρνεις από ένα σημείο και μετά διαφορετική ομάδα μαθημάτων "επιλογής". Επίσης για τον υπερσύνδεσμο που αναφέρεται στις ΗΠΑ παραβλέπεις ορισμένα σημεία του οδηγού που έδωσες:
το βήμα δύο για να γίνει δάσκαλος ειδικής αγωγής αναφέρει:


Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@perastikos-kav
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, γιατί μάλλον κάνουμε ερμηνείες κατά το δοκούν :
1. Στη Νορβηγία, το πτυχίο είναι ένα, δηλαδή το γενικό παιδαγωγικό. Στο σύνδεσμο/booklet που μάλλον είδες, δεν αναφέρεται τίποτα σχετικά με ξεχωριστό πτυχίο ειδικής αγωγής, αλλά στα πλαίσια του γενικού πτυχίου, ο φοιτητής μπορεί να επιλέξει ειδικά μαθήματα σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα. Στα παιδαγωγικά τμήματα υπάρχουν πολλά μαθήματα ειδικής αγωγής, αλλά παρ'όλα αυτά δεν σε κάνουν ειδικό παιδαγωγό (μήπως θα έπρεπε?). Μάλιστα μέχρι το 2005 ή 2006 νομίζω πως στο παιδαγωγικό τμήμα νηπιαγωγών υπήρχε κατεύθυνση ειδικής αγωγής. Ας μην ξεχνάμε ότι το τμήμα εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής δεν είναι ΚΑΝ παιδαγωγικό τμήμα.
2. Στις ΗΠΑ (και γι αυτό παρέθεσα τον σύνδεσμο, αλλά και αυτός ερμηνεύτηκε κατά το δοκούν), δεν αναφέρει ότι τα μαθήματα στη γλώσσα ή στα μαθηματικά αφορούν συγκεκριμένα μόνο προπτυχιακά προγράμματα ειδικής αγωγής, καθώς  και με άλλα bachelors+masters αποκτά κανείς το δικαίωμα να γίνει ειδικός παιδαγωγός. Όσα, λοιπόν, σχετικά μαθήματα παρακολουθεί κανείς στη διάρκεια των προπτυχιακών ή μεταπτυχιακών σπουδών του, τόσο το καλύτερο.
3. Όσον αφορά την Αυστρία δεν διαφωνούμε σε κάτι. Και πάλι, όπως και στη Νορβηγία, το πτυχίο είναι ενιαίο (παιδαγωγικό) : students graduate with the degree Bachelor of Education και όχι special education. Οι σπουδές πραγματοποιούνται στα πλαίσια της γενικής παιδαγωγικής και ανάλογα με τα μαθήματα που επιλέγει ο καθένας μπορεί να δουλέψει στο ανάλογο σχολείο.
Επομένως :
1. Με ποιο σκεπτικό κάποιοι, έναντι άλλων, επιθυμούν την απόλυτη πρόταξη τους στους πίνακες της ειδικής αγωγής? Που στηρίζονται?
2. Γιατί ένας διδάκτορας ειδικής αγωγής, με ενδεχομένως και 10 χρόνια σπουδών, είναι λιγότερο ικανός να διδάξει από έναν 22χρονο απόφοιτο (και μάλιστα του τμήματος ειδικής και εκπαιδευτικής πολιτικής που δεν είναι ΚΑΝ παιδαγωγικό τμήμα?????) και πρέπει να έπεται αυτού σε όλες τις τοποθετήσεις?
3. Γιατί δεν μπορεί να συμμετέχει σε διαγωνισμό ειδικής αγωγής? Δεν έχει βασικό πτυχίο με μαθήματα ειδικής αγωγής σε αυτό και μάλιστα και επιπλέον σπουδές στην Ειδική Αγωγή (μεταπτυχιακό/διδακτορικό)?
Όλοι οι ειδικοί παιδαγωγοί θα πρέπει να κρίνονται ισότιμα, να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ ισότιμα και ο καλύτερος ας διοριστεί!
Επίσης, πολλάκις τόνισα, πως και οι απόφοιτοι των τμημάτων ειδικής αγωγής, μετά από επιπλέον δωρεάν σπουδές στα παιδαγωγικά, θα πρέπει ισάξια να μπορούν να διδάξουν και στα γενικά σχολεία.
Για να επέλθει  επιτέλους  πρόοδος σε αυτό το κράτος, θα πρέπει να σταματήσουμε να σκεπτόμαστε συντεχνιακά και συμφεροντολογικά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτά που αναφέρεις και παραθέτεις δεν προσθέτουν κανένα νέο στοιχείο στη συζήτηση. Είναι η πρακτική τεσσάρων κρατών, δεν προκύπτει από πουθενά ότι είναι ευρωπαϊκή επιταγή και υποχρέωση όλες οι χώρες να ακολουθούν το ίδιο μοντέλο. Κά Στη Νορβηγία παράδειγμα ξεκινάς στο ίδιο τμήμα τις σπουδές και ανάλογα με το αν θέλεις να γίνει δάσκαλος ή δάσκαλος ειδικής αγωγής παίρνεις από ένα σημείο και μετά διαφορετική ομάδα μαθημάτων "επιλογής". Επίσης για τον υπερσύνδεσμο που αναφέρεται στις ΗΠΑ παραβλέπεις ορισμένα σημεία του οδηγού που έδωσες:
το βήμα δύο για να γίνει δάσκαλος ειδικής αγωγής αναφέρει:

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@perastikos-kav
Αυτό που μάλλον δεν καταλαβαίνεις είναι ότι στην Αυστρία/Νορβηγία το bachelor είναι ένα-Bachelor of Education (μιλάμε για πτυχίο, όχι για σχολή). Από κει και πέρα, ανάλογα με τα μαθήματα, εξειδικεύεσαι να δουλέψεις στα ανάλογα σχολεία. Π.χ. το παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης ή το τμήμα νηπιαγωγών ΑΠΘ έχουν τομείς ειδικής αγωγής, αλλά δεν προσφέρουν (όπως στην Αυστρία/Νορβηγία) το δικαίωμα να δουλέψουν οι απόφοιτοί τους σε ειδικά σχολεία(αλήθεια, γιατί επιμένεις μόνο σε αυτές τις χώρες και διυλίζεις λιγάκι τον κώνωπα?  :) Έχω παραθέσει και την εκπαίδευση των ειδικών παιδαγωγών σε άλλες χώρες-Ελβετία, Ιταλία, Γαλλία, Ολλανδία).
Επίσης, μην ξεχνάς ότι το τμήμα ΕΚΠ δεν είναι καν παιδαγωγικό τμήμα. Από αυτό αποφοιτούν ακόμη και εκπαιδευτές ενηλίκων! Οπότε κάθε παράθεση του προγράμματός του είναι άτοπη.
Όσον αφορά τα μεταπτυχιακά προγράμματα, η πρακτική έχει δείξει πως οι κάτοχοί τους δουλεύουν επιτυχημένα σε ειδικά σχολεία και μάλιστα είναι και διορισμένοι με πολλά χρόνια προϋπηρεσία. Ίσως την αποτελεσματικότητά τους θα μπορούσε να την κρίνει μία επικείμενη εκπαιδευτική αξιολόγηση και όχι ο οποιοσδήποτε ανάλογα με τα συμφέροντά του.
Το παράδειγμα της πληροφορικής (και το τραγικό έγκλημα!) δεν έχει καμία σχέση με την ειδική αγωγή! Και αυτό, γιατί η ειδική αγωγή δεν αποτελεί ξεχωριστή επιστήμη!
Τέλος, όσο για τους αποφοίτους ειδικής αγωγής, είμαι υπέρ του δικαιώματός τους στην εργασία και κανείς δεν το αρνείται. Αυτό όμως δεν θα πρέπει να γίνει εις βάρος άλλων και κατά των ευρωπαϊκών και επιστημονικών πρακτικών.
Το μόνο, λοιπόν, ασφαλές συμπέρασμα, είναι πως συμφωνούμε ότι διαφωνούμε! ;D

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αναφέρω το παράδειγμα Νορβηγίας και Αυστρίας για να δείξω ότι απλά υπάρχουν και διαφορετικές προσεγγίσεις. Οι τέσσερις χώρες που παρέθεσες ακολουθούν ένα μοντέλο. Γιατί να το ακολουθήσουμε; Κάθε χώρα έχει το δικό της μοντέλο και εμείς το δικό μας. Γιατί να με ενδιαφέρει η Ιταλία και η Ελβετία περισσότερο από την Αυστρία ή τη Νορβηγία. Εγώ απλά βλέπω ότι κάθε χώρα ακολουθεί το δικό της δρόμο και δεν υπάρχουν ευρωπαϊκές επιταγές, όπως κουράστηκα να διαβάζω σε αυτό το θέμα. Η Ελλάδα αποφάσισε να κάνει προπτυχιακά τμήματα και να δίνει Bachelor ειδικής αγωγής, όπως κάνουν η Νορβηγία και η Αυστρία. Η Ελλάδα το κάνει με ξεχωριστό τμήμα η Νορβηγία και η Αυστρία το κάνουν με κατεύθυνση μέσα σε μία Σχολή. Δεν βλέπω καμία αντίθεση σε ευρωπαϊκές επιταγές, γιατί απλά δεν υπάρχουν τέτοιες. Όσο για το αν είναι ξεχωριστή επιστήμη η ειδική αγωγή είναι κάτι που δεν νομίζω ότι μπορεί να απαντηθεί, ούτε θετικά, ούτε αρνητικά εδώ μέσα από εμάς, ούτε καθορίζεται από την ύπαρξη τμημάτων. Η αστρονομία δεν είναι επιστήμη; Πόσα τμήματα αστρονομίας υπάρχουν, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παγκοσμίως; λίγα. Επειδή δεν υπάρχει τμήμα στην Ελλάδα δεν είναι επιστήμη;

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Εγώ απλά βλέπω ότι κάθε χώρα ακολουθεί το δικό της δρόμο και δεν υπάρχουν ευρωπαϊκές επιταγές, όπως κουράστηκα να διαβάζω σε αυτό το θέμα.

τι ;;;;;; δεν υπάρχουν ευρωπαϊκές επιταγές ;;;;;
μα καλά έπρεπε και εσύ να κάνεις ολόκληρη μαθηματικο-λογική επιχειρηματολογία για να βγάλεις ένα συμπέρασμα που απλά μπορεί να απαντηθεί από την ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ οποιαδήποτε τέτοιας υποτιθέμενης επιταγής ;

εγώ λέω να αφήσουμε τις επιταγές και αν είναι επιστήμη ή όχι η ειδική αυτά δεν είναι επιχειρήματα. Η πραγματικότητα είναι ότι στην Ελλάδα έχεις σχολές που δίνουν βασικό πτυχίο ειδικής, αυτό δεν κερδίζεται με αερολογίες. Μόνο συντεχνιακά κερδίζεται και με συμβιβασμό.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@perastikos-kav & kinegeiros
Ωραία λογική! Η Ελλάδα αποφάσισε! Ας αδιαφορήσουμε για το γίγνεσθαι γύρω μας! Ας δημιουργήσουμε προπτυχιακό και για πεταλωτές αλόγων! Και ας τους διορίσουμε!!

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Η Ελλάδα αποφάσισε να κάνει προπτυχιακά τμήματα και να δίνει Bachelor ειδικής αγωγής, όπως κάνουν η Νορβηγία και η Αυστρία. Η Ελλάδα το κάνει με ξεχωριστό τμήμα η Νορβηγία και η Αυστρία το κάνουν με κατεύθυνση μέσα σε μία Σχολή.
Καμία σχέση το ένα με το άλλο, το ξεχωριστό τμήμα και κατεύθυνση. Και η Αυστρία/Νορβηγία δεν δίνουν ξεχωριστό Bachelor Ειδικής Αγωγής.
Αλλά δεν έχει σημασία! Στην Ελλάδα κάνουμε ό,τι θέλουμε! 8)

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@typos 72
Εφόσον η Ελλάδα θέλει την εξειδίκευση στη γνώση, γιατί δεν κάνει και ένα τμήμα ποινικολογίας να αποφοιτούν ποινικολόγοι?  Εξειδικευμένοι επιστήμονες δεν  είναι και αυτοί? Με αυτά που ακούω όμως εδώ δεν το θεωρώ απίθανο!!!!  ;D

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
To Bachelor of Education είναι ο τίτλος του πτυχίου και όχι το όνομα. Εγώ ας πούμε θα είχα Bachelor in Science στην Πληροφορική αν σπούδαζα στην Αυστρία. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν τέτοιοι τίτλοι. Στο εξωτερικό είναι συνηθισμένοι: Bachelor ή Master in Arts, in Science, in Education κλπ, αλλά το πτυχίο ανήκει σε συγκεκριμένο επιστημονικό αντικείμενο πχ Bachelor in Science στα Μαθηματικά. Δεν έχουν οι άνθρωποι παιδαγωγικό τμήμα, αλλά παιδαγωγικά κολλέγια και πανεπιστήμια που προσφέρουν τον τίτλο Bachelor of Education σε τέσσερα διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
To Bachelor of Education είναι ο τίτλος του πτυχίου και όχι το όνομα. Εγώ ας πούμε θα είχα Bachelor in Science στην Πληροφορική αν σπούδαζα στην Αυστρία. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν τέτοιοι τίτλοι. Στο εξωτερικό είναι συνηθισμένοι: Bachelor ή Master in Arts, in Science, in Education κλπ, αλλά το πτυχίο ανήκει σε συγκεκριμένο επιστημονικό αντικείμενο πχ Bachelor in Science στα Μαθηματικά. Δεν έχουν οι άνθρωποι παιδαγωγικό τμήμα, αλλά παιδαγωγικά κολλέγια και πανεπιστήμια που προσφέρουν τον τίτλο Bachelor of Education σε τέσσερα διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα.
Αυτά είναι γνωστά! Ωστόσο, το link θα προσδιόριζε

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182594
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 576
Σύνολο: 589

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.