*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 487155 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
μιχάλη δεν είναι για μοριοδότηση ο σύνδεσμος που έβαλες

από αυτά που ακούω πιστώσεις θα έχει του χρόνου το θέμα είναι πότε θα ξεκινήσουν...


το "και η συζήτηση για την μοριοδότηση συνεχίζεται" πήγαινε στην συζήτηση που γίνεται στο παρόν θέμα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτά που αναφέρεις και παραθέτεις δεν προσθέτουν κανένα νέο στοιχείο στη συζήτηση. Είναι η πρακτική τεσσάρων κρατών, δεν προκύπτει από πουθενά ότι είναι ευρωπαϊκή επιταγή και υποχρέωση όλες οι χώρες να ακολουθούν το ίδιο μοντέλο. Κά Στη Νορβηγία παράδειγμα ξεκινάς στο ίδιο τμήμα τις σπουδές και ανάλογα με το αν θέλεις να γίνει δάσκαλος ή δάσκαλος ειδικής αγωγής παίρνεις από ένα σημείο και μετά διαφορετική ομάδα μαθημάτων "επιλογής". Επίσης για τον υπερσύνδεσμο που αναφέρεται στις ΗΠΑ παραβλέπεις ορισμένα σημεία του οδηγού που έδωσες:
το βήμα δύο για να γίνει δάσκαλος ειδικής αγωγής αναφέρει: Βρες ένα κατάλληλο πανεπιστημιακό πρόγραμμα στην ειδική αγωγή.
Στο επόμενο βήμα αναφέρει μέσα σε αυτό το πρόγραμμα της ειδικής αγωγής πάρε όσο πιο πολλά μαθήματα γλώσσας και μαθηματικών μπορείς.  Κάπως σαν να παραποιείς αυτά που αναφέρονται. Βέβαια όντως δίνει την επιλογή κάποιος με μεταπτυχιακό να γίνει δάσκαλος ειδικής αγωγής.

Επίσης στην ευρωπαϊκή Αυστρία ακολουθείται παρόμοιο (όχι ίδιο)μοντέλο με αυτό της Νορβηγίας. Δηλαδή υπάρχουν κολέγια εκπαίδευσης που αφορούν όλους σχεδόν τους εκπαιδευτικούς (πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας, βασικά μέχρι και το γυμνάσιο,  και προ-επαγγελματικής κλπ). Όσοι σπουδάζουν σε αυτά βγαίνουν με το γενικό τίτλο "Σπουδές στην Εκπαίδευση", αλλά κατά τη διάρκεια των σπουδών, μπορούν να διαλέξουν τέσσερις διαφορετικές κατευθύνσεις και ανάλογα με την κατεύθυνση μπορούν να διδάξουν και στον κατάλληλο τύπο σχολείου. Συγκεκριμένα "Δάσκαλος δημοτικού σχολείου" "Δάσκαλος χαμηλότερης δευτεροβάθμιας", "Δάσκαλος ειδικής αγωγής" "Δάσκαλος προ-επαγγελματικού σχολείου".

Τελείως διαφορετικό σύστημα δηλαδή. Να τους κόψουμε και αυτούς το ΕΣΠΑ. Με άλλα λόγια θέλω να πω πως κάθε χώρα έχει το δικό της μοντέλο και το δικό της σύστημα και δεν υπάρχουν ευρωπαϊκές επιταγές για το ποιος και με τι κριτήρια θα διδάσκει. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Όλα τα άλλα είναι κινδυνολογία και ψευδοεπιχειρήματα σε έναν "πόλεμο" των δύο πλευρών. Κατανοητό μεν γιατί μέχρι ένα σημείο ο καθένας αγωνίζεται για την εργασία του, για το ψωμί του, αλλά να μην ξεπερνιούνται κάποια όρια.


Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@perastikos-kav
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, γιατί μάλλον κάνουμε ερμηνείες κατά το δοκούν :
1. Στη Νορβηγία, το πτυχίο είναι ένα, δηλαδή το γενικό παιδαγωγικό. Στο σύνδεσμο/booklet που μάλλον είδες, δεν αναφέρεται τίποτα σχετικά με ξεχωριστό πτυχίο ειδικής αγωγής, αλλά στα πλαίσια του γενικού πτυχίου, ο φοιτητής μπορεί να επιλέξει ειδικά μαθήματα σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα. Στα παιδαγωγικά τμήματα υπάρχουν πολλά μαθήματα ειδικής αγωγής, αλλά παρ'όλα αυτά δεν σε κάνουν ειδικό παιδαγωγό (μήπως θα έπρεπε?). Μάλιστα μέχρι το 2005 ή 2006 νομίζω πως στο παιδαγωγικό τμήμα νηπιαγωγών υπήρχε κατεύθυνση ειδικής αγωγής. Ας μην ξεχνάμε ότι το τμήμα εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής δεν είναι ΚΑΝ παιδαγωγικό τμήμα.
2. Στις ΗΠΑ (και γι αυτό παρέθεσα τον σύνδεσμο, αλλά και αυτός ερμηνεύτηκε κατά το δοκούν), δεν αναφέρει ότι τα μαθήματα στη γλώσσα ή στα μαθηματικά αφορούν συγκεκριμένα μόνο προπτυχιακά προγράμματα ειδικής αγωγής, καθώς  και με άλλα bachelors+masters αποκτά κανείς το δικαίωμα να γίνει ειδικός παιδαγωγός. Όσα, λοιπόν, σχετικά μαθήματα παρακολουθεί κανείς στη διάρκεια των προπτυχιακών ή μεταπτυχιακών σπουδών του, τόσο το καλύτερο.
3. Όσον αφορά την Αυστρία δεν διαφωνούμε σε κάτι. Και πάλι, όπως και στη Νορβηγία, το πτυχίο είναι ενιαίο (παιδαγωγικό) : students graduate with the degree Bachelor of Education και όχι special education. Οι σπουδές πραγματοποιούνται στα πλαίσια της γενικής παιδαγωγικής και ανάλογα με τα μαθήματα που επιλέγει ο καθένας μπορεί να δουλέψει στο ανάλογο σχολείο.
Επομένως :
1. Με ποιο σκεπτικό κάποιοι, έναντι άλλων, επιθυμούν την απόλυτη πρόταξη τους στους πίνακες της ειδικής αγωγής? Που στηρίζονται?
2. Γιατί ένας διδάκτορας ειδικής αγωγής, με ενδεχομένως και 10 χρόνια σπουδών, είναι λιγότερο ικανός να διδάξει από έναν 22χρονο απόφοιτο (και μάλιστα του τμήματος ειδικής και εκπαιδευτικής πολιτικής που δεν είναι ΚΑΝ παιδαγωγικό τμήμα?????) και πρέπει να έπεται αυτού σε όλες τις τοποθετήσεις?
3. Γιατί δεν μπορεί να συμμετέχει σε διαγωνισμό ειδικής αγωγής? Δεν έχει βασικό πτυχίο με μαθήματα ειδικής αγωγής σε αυτό και μάλιστα και επιπλέον σπουδές στην Ειδική Αγωγή (μεταπτυχιακό/διδακτορικό)?
Όλοι οι ειδικοί παιδαγωγοί θα πρέπει να κρίνονται ισότιμα, να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ ισότιμα και ο καλύτερος ας διοριστεί!
Επίσης, πολλάκις τόνισα, πως και οι απόφοιτοι των τμημάτων ειδικής αγωγής, μετά από επιπλέον δωρεάν σπουδές στα παιδαγωγικά, θα πρέπει ισάξια να μπορούν να διδάξουν και στα γενικά σχολεία.
Για να επέλθει  επιτέλους  πρόοδος σε αυτό το κράτος, θα πρέπει να σταματήσουμε να σκεπτόμαστε συντεχνιακά και συμφεροντολογικά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτά που αναφέρεις και παραθέτεις δεν προσθέτουν κανένα νέο στοιχείο στη συζήτηση. Είναι η πρακτική τεσσάρων κρατών, δεν προκύπτει από πουθενά ότι είναι ευρωπαϊκή επιταγή και υποχρέωση όλες οι χώρες να ακολουθούν το ίδιο μοντέλο. Κά Στη Νορβηγία παράδειγμα ξεκινάς στο ίδιο τμήμα τις σπουδές και ανάλογα με το αν θέλεις να γίνει δάσκαλος ή δάσκαλος ειδικής αγωγής παίρνεις από ένα σημείο και μετά διαφορετική ομάδα μαθημάτων "επιλογής". Επίσης για τον υπερσύνδεσμο που αναφέρεται στις ΗΠΑ παραβλέπεις ορισμένα σημεία του οδηγού που έδωσες:
το βήμα δύο για να γίνει δάσκαλος ειδικής αγωγής αναφέρει: Βρες ένα κατάλληλο πανεπιστημιακό πρόγραμμα στην ειδική αγωγή.
Στο επόμενο βήμα αναφέρει μέσα σε αυτό το πρόγραμμα της ειδικής αγωγής πάρε όσο πιο πολλά μαθήματα γλώσσας και μαθηματικών μπορείς.  Κάπως σαν να παραποιείς αυτά που αναφέρονται. Βέβαια όντως δίνει την επιλογή κάποιος με μεταπτυχιακό να γίνει δάσκαλος ειδικής αγωγής.

Επίσης στην ευρωπαϊκή Αυστρία ακολουθείται παρόμοιο (όχι ίδιο)μοντέλο με αυτό της Νορβηγίας. Δηλαδή υπάρχουν κολέγια εκπαίδευσης που αφορούν όλους σχεδόν τους εκπαιδευτικούς (πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας, βασικά μέχρι και το γυμνάσιο,  και προ-επαγγελματικής κλπ). Όσοι σπουδάζουν σε αυτά βγαίνουν με το γενικό τίτλο "Σπουδές στην Εκπαίδευση", αλλά κατά τη διάρκεια των σπουδών, μπορούν να διαλέξουν τέσσερις διαφορετικές κατευθύνσεις και ανάλογα με την κατεύθυνση μπορούν να διδάξουν και στον κατάλληλο τύπο σχολείου. Συγκεκριμένα "Δάσκαλος δημοτικού σχολείου" "Δάσκαλος χαμηλότερης δευτεροβάθμιας", "Δάσκαλος ειδικής αγωγής" "Δάσκαλος προ-επαγγελματικού σχολείου".

Τελείως διαφορετικό σύστημα δηλαδή. Να τους κόψουμε και αυτούς το ΕΣΠΑ. Με άλλα λόγια θέλω να πω πως κάθε χώρα έχει το δικό της μοντέλο και το δικό της σύστημα και δεν υπάρχουν ευρωπαϊκές επιταγές για το ποιος και με τι κριτήρια θα διδάσκει. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Όλα τα άλλα είναι κινδυνολογία και ψευδοεπιχειρήματα σε έναν "πόλεμο" των δύο πλευρών. Κατανοητό μεν γιατί μέχρι ένα σημείο ο καθένας αγωνίζεται για την εργασία του, για το ψωμί του, αλλά να μην ξεπερνιούνται κάποια όρια.
Perastikos,συμφωνώ μαζί σου για τα όρια.Όσο αναφορά το ευρωπαικό κεκτημένο,θα το ξαναπω:η Ελλάδα στο δημόσιο-αστικό δίκαιο ακολουθεί την Γαλλία και στο ποινικό την Γερμανία,από εποχής Όθωνα.Συνεπώς,τα περι Αμερικής,Αυστρίας είναι για κουβέντα απολύτως.Πρωτίστως ενδιαφερόμαστε για το γαλλογερμανικό μοντέλο.Ιδιαίτερη σημασία για την περίπτωση μας έχει η συνθήκη της Λισσαβόνας για τα εργασιακά δικαιώματα,όπου κυριάρχησε το δίδυμο Σρεντερ-Σιρακ.Η κυβέρνηση Σημίτη ακολούθησε πλήρως το γερμανικό μοντέλο,οπού θέλει την εξειδίκευση στην βάση και όχι στις μεταπτυχιακές σπουδές.Γι αυτό λέμε πως η ειδική αγωγή έχει διαφορετική εργασιακή κατάσταση απο την γενική.Το θέμα είναι γιατί αναλώνεστε σ ένα θέμα φύσει νομικό,χωρίς να έχετε τις ειδικές γνώσεις;

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μα Βίκυ και στην Αυστρία και στη Νορβηγία, αυτός που θα πάρει το συγκεκριμένο κύκλο μαθημάτων ειδικής αγωγής ΔΕΝ μπορεί να δουλέψει ως δάσκαλος, αλλά ΜΟΝΟ ως δάσκαλος ειδικής αγωγής.  Δηλαδή εκεί υπάρχει όχι μόνο πρόταξη, αλλά απόλυτο δικαίωμα αίτησης για θέση δασκάλου ειδικής αγωγής. Η ακριβής διάρθρωση του προγράμματος σπουδών τους δεν έχει μεγάλη αξία. Μπορεί να είναι δύο έτη κοινά και μετά να υπάρχουν τα επιλογής; μπορεί σε όλα τα έτη να υπάρχει ένα ποσοστό κοινών μαθημάτων και ένα ποσοστό μαθημάτων εξειδίκευσης; Ο καθένας όμως ανάλογα με τον κύκλο μαθημάτων που ακολουθεί παίρνει συγκεκριμένο πτυχίο με συγκεκριμένο επαγγελματικό δικαίωμα. Στην Ελλάδα πχ τέτοιο παράδειγμα είναι το ΕΚΠ στο Παν. Μακεδονίας με 2 έτη κοινά μαθήματα και 2 έτη εξειδίκευσης. Και στην Ελλάδα στο Παν. Μακεδονίας το ίδιο πτυχίο παίρνουν οι δύο κατευθύνσεις του τμήματος ΕΚΠ, αλλά ανάλογα με την κατεύθυνση που έχει ακολουθήσει ο καθένας (και η οποία αναγράφεται στο πτυχίο) αποκτούν διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα. Επιπλέον παραβλέπεις ότι στο εξωτερικό δεν μιλάμε για τμήματα, αλλά για σχολές, όπως πχ έχουμε εμείς στο Αριστοτέλειο τη Σχολή Θετικών Επιστημών, όπου παλιότερα για διαφορετικά τμήματα και πτυχία υπήρχαν κοινά μαθήματα ή όπως συμβαίνει και στη φιλοσοφική.  Μιλάμε δηλαδή όχι για τμήμα Παιδαγωγικό όπως στην Ελλάδα, αλλά για Σχολή Παιδαγωγικών Επιστημών, που έχει φυσικά τα κοινά μαθήματα για όλα τα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ πτυχία που παρέχει και ξεχωριστούς κύκλους μαθημάτων για κάθε ένα από τα διαφορετικά πτυχία. Η Ειδική Αγωγή λοιπόν σε αυτές τις Σχολές είναι ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ και χορηγείται διαφορετικός τίτλος σπουδών, ο οποίος δίνει στον κάτοχό του το δικαίωμα να δουλέψει σε ειδικό σχολείο. Ο Δάσκαλος γενικής αγωγής ΔΕΝ μπορεί να διδάξει ούτε στη Νορβηγία, ούτε στην Αυστρία, αυτή είναι η ουσία που παραβλέπεις και έρχεται σε αντίθεση με τον ισχυρισμό σου.

Τέλος για το διδακτορικό και το μεταπτυχιακό. Το διδακτορικό και το μεταπτυχιακό είναι κάτι πολύ εξειδικευμένο και η κτήση του δε συνεπάγεται τη συνολική γνώση ενός επιστημονικού αντικειμένου. Αν θέλεις πχ να ξέρεις στα πλαίσια της διπλωματικής μου εργασίας για το μεταπτυχιακό μου αναπτύσσω πειραματικά ένα σύστημα  live μετάφρασης της γλώσσας των κωφαλάλων σε ήχο και αντίστροφα, ώστε να είναι σε θέση οι κωφάλαλοι να παρακολουθούν κανονικές τάξεις ή να εργάζονται σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης κοινού. Μπορεί να το συνεχίσω και να το ολοκληρώσω πχ στα πλαίσια μιας διατριβής. Αυτό με κάνει ικανό να διδάξω σε ειδικό σχολείο; ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΟΧΙ. Όπως κάποιος μπορεί να κάνει μία διατριβή σε μια πειραματική θεραπευτική (δεν υπάρχει "θεραπεία" μέχρι τώρα) μίας διαταραχής στο φάσμα του αυτισμού. Σημαίνει ότι είναι ειδικός παιδαγωγός; μην τρελαθούμε. Μία διατριβή εξειδικεύεται σε πολύ συγκεκριμένο και περιορισμένο τμήμα μίας επιστήμης αλλά σε πολύ μεγάλος βάθος και σκοπό έχει να δημιουργήσει και πρωτότυπο. Πολλές φορές μπορεί να γίνει και από ανθρώπους που δεν έχουν συνολική γνώση της επιστήμης, αλλά το δικό τους επιστημονικό αντικείμενο τέμνει σε κάποιο μικρό τμήμα μία άλλη επιστήμη. Η διατριβή δεν δίνει πουθενά επαγγελματικό δικαίωμα σε μία ολόκληρη επιστήμη. Η διατριβή δίνει δικαίωμα να διδάξεις το πολύ περιορισμένο αντικείμενο που αφορά η διατριβή σου σε ένα πανεπιστημιακό τμήμα, αλλά όχι να ασκήσεις ολόκληρη την επιστήμη, την οποία δεν κατέχεις.


Για τα συντεχνιακά συμφέροντα και όχι μόνο (υπάρχει και η κερδοφόρα βιομηχανία σεμιναρίων και μεταπτυχιακών, της οποίας θύματα δυστυχώς είναι χιλιάδες πτυχιούχοι, εξ' αιτίας της μεγάλης ανεργίας και της έλλειψης επαγγελματικών εναλλακτικών) συμφωνώ απόλυτα, αλλά στα μάτια της κοινής λογικής δεν φαντάζει συντεχνιακό συμφέρον το δικαίωμα ενός πτυχιούχου ΑΕΙ να μην αποκτούν επαγγελματικά δικαιώματα στον κλάδο του πτυχιούχοι άλλων σχολών με πλάγιους τρόπους, αλλά μάλλον όσοι επιχειρούν το αντίστροφο. Νομίζω πως τα επιχειρήματα έχουν εξαντληθεί και δεν περιμένω να σε πείσω, γιατί καταλαβαίνω ότι όλα τα βλέπεις μέσα από τα γυαλιά της υπεράσπισης του εργασιακού σου κεκτημένου. Αυτό είναι θεμιτό, αλλά όχι να μην βλέπουμε και την πραγματικότητα. Έγινε ένα έγκλημα τα προηγούμενα χρόνια, όπως παρόμοιο έγκλημα είχε γίνει και στην περίπτωση της πληροφορικής. Το έγκλημα αυτό πρέπει να σταματήσει εδώ. Από εκεί και μετά είναι ηθική και πολιτική υποχρέωση του υπουργείου το πως θα αποκαταστήσει ανθρώπους που εργάζονται εδώ και πολλά χρόνια ως αναπληρωτές. Όχι όμως εις βάρος της λογικής.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@perastikos-kav
Αυτό που μάλλον δεν καταλαβαίνεις είναι ότι στην Αυστρία/Νορβηγία το bachelor είναι ένα-Bachelor of Education (μιλάμε για πτυχίο, όχι για σχολή). Από κει και πέρα, ανάλογα με τα μαθήματα, εξειδικεύεσαι να δουλέψεις στα ανάλογα σχολεία. Π.χ. το παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης ή το τμήμα νηπιαγωγών ΑΠΘ έχουν τομείς ειδικής αγωγής, αλλά δεν προσφέρουν (όπως στην Αυστρία/Νορβηγία) το δικαίωμα να δουλέψουν οι απόφοιτοί τους σε ειδικά σχολεία(αλήθεια, γιατί επιμένεις μόνο σε αυτές τις χώρες και διυλίζεις λιγάκι τον κώνωπα?  :) Έχω παραθέσει και την εκπαίδευση των ειδικών παιδαγωγών σε άλλες χώρες-Ελβετία, Ιταλία, Γαλλία, Ολλανδία).
Επίσης, μην ξεχνάς ότι το τμήμα ΕΚΠ δεν είναι καν παιδαγωγικό τμήμα. Από αυτό αποφοιτούν ακόμη και εκπαιδευτές ενηλίκων! Οπότε κάθε παράθεση του προγράμματός του είναι άτοπη.
Όσον αφορά τα μεταπτυχιακά προγράμματα, η πρακτική έχει δείξει πως οι κάτοχοί τους δουλεύουν επιτυχημένα σε ειδικά σχολεία και μάλιστα είναι και διορισμένοι με πολλά χρόνια προϋπηρεσία. Ίσως την αποτελεσματικότητά τους θα μπορούσε να την κρίνει μία επικείμενη εκπαιδευτική αξιολόγηση και όχι ο οποιοσδήποτε ανάλογα με τα συμφέροντά του.
Το παράδειγμα της πληροφορικής (και το τραγικό έγκλημα!) δεν έχει καμία σχέση με την ειδική αγωγή! Και αυτό, γιατί η ειδική αγωγή δεν αποτελεί ξεχωριστή επιστήμη!
Τέλος, όσο για τους αποφοίτους ειδικής αγωγής, είμαι υπέρ του δικαιώματός τους στην εργασία και κανείς δεν το αρνείται. Αυτό όμως δεν θα πρέπει να γίνει εις βάρος άλλων και κατά των ευρωπαϊκών και επιστημονικών πρακτικών.
Το μόνο, λοιπόν, ασφαλές συμπέρασμα, είναι πως συμφωνούμε ότι διαφωνούμε! ;D

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αναφέρω το παράδειγμα Νορβηγίας και Αυστρίας για να δείξω ότι απλά υπάρχουν και διαφορετικές προσεγγίσεις. Οι τέσσερις χώρες που παρέθεσες ακολουθούν ένα μοντέλο. Γιατί να το ακολουθήσουμε; Κάθε χώρα έχει το δικό της μοντέλο και εμείς το δικό μας. Γιατί να με ενδιαφέρει η Ιταλία και η Ελβετία περισσότερο από την Αυστρία ή τη Νορβηγία. Εγώ απλά βλέπω ότι κάθε χώρα ακολουθεί το δικό της δρόμο και δεν υπάρχουν ευρωπαϊκές επιταγές, όπως κουράστηκα να διαβάζω σε αυτό το θέμα. Η Ελλάδα αποφάσισε να κάνει προπτυχιακά τμήματα και να δίνει Bachelor ειδικής αγωγής, όπως κάνουν η Νορβηγία και η Αυστρία. Η Ελλάδα το κάνει με ξεχωριστό τμήμα η Νορβηγία και η Αυστρία το κάνουν με κατεύθυνση μέσα σε μία Σχολή. Δεν βλέπω καμία αντίθεση σε ευρωπαϊκές επιταγές, γιατί απλά δεν υπάρχουν τέτοιες. Όσο για το αν είναι ξεχωριστή επιστήμη η ειδική αγωγή είναι κάτι που δεν νομίζω ότι μπορεί να απαντηθεί, ούτε θετικά, ούτε αρνητικά εδώ μέσα από εμάς, ούτε καθορίζεται από την ύπαρξη τμημάτων. Η αστρονομία δεν είναι επιστήμη; Πόσα τμήματα αστρονομίας υπάρχουν, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παγκοσμίως; λίγα. Επειδή δεν υπάρχει τμήμα στην Ελλάδα δεν είναι επιστήμη;

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Εγώ απλά βλέπω ότι κάθε χώρα ακολουθεί το δικό της δρόμο και δεν υπάρχουν ευρωπαϊκές επιταγές, όπως κουράστηκα να διαβάζω σε αυτό το θέμα.

τι ;;;;;; δεν υπάρχουν ευρωπαϊκές επιταγές ;;;;;
μα καλά έπρεπε και εσύ να κάνεις ολόκληρη μαθηματικο-λογική επιχειρηματολογία για να βγάλεις ένα συμπέρασμα που απλά μπορεί να απαντηθεί από την ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ οποιαδήποτε τέτοιας υποτιθέμενης επιταγής ;

εγώ λέω να αφήσουμε τις επιταγές και αν είναι επιστήμη ή όχι η ειδική αυτά δεν είναι επιχειρήματα. Η πραγματικότητα είναι ότι στην Ελλάδα έχεις σχολές που δίνουν βασικό πτυχίο ειδικής, αυτό δεν κερδίζεται με αερολογίες. Μόνο συντεχνιακά κερδίζεται και με συμβιβασμό.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@perastikos-kav & kinegeiros
Ωραία λογική! Η Ελλάδα αποφάσισε! Ας αδιαφορήσουμε για το γίγνεσθαι γύρω μας! Ας δημιουργήσουμε προπτυχιακό και για πεταλωτές αλόγων! Και ας τους διορίσουμε!! Βασικό πτυχίο θα έχουν, εφόσον δημιουργήσαμε σχολή. Δεν πειράζει. Χωρίς επιταγές και δεδομένα, εφόσον δεν σας αρέσει ο όρος!  :D







Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Η Ελλάδα αποφάσισε να κάνει προπτυχιακά τμήματα και να δίνει Bachelor ειδικής αγωγής, όπως κάνουν η Νορβηγία και η Αυστρία. Η Ελλάδα το κάνει με ξεχωριστό τμήμα η Νορβηγία και η Αυστρία το κάνουν με κατεύθυνση μέσα σε μία Σχολή.
Καμία σχέση το ένα με το άλλο, το ξεχωριστό τμήμα και κατεύθυνση. Και η Αυστρία/Νορβηγία δεν δίνουν ξεχωριστό Bachelor Ειδικής Αγωγής.
Αλλά δεν έχει σημασία! Στην Ελλάδα κάνουμε ό,τι θέλουμε! 8)

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@typos 72
Εφόσον η Ελλάδα θέλει την εξειδίκευση στη γνώση, γιατί δεν κάνει και ένα τμήμα ποινικολογίας να αποφοιτούν ποινικολόγοι?  Εξειδικευμένοι επιστήμονες δεν  είναι και αυτοί? Με αυτά που ακούω όμως εδώ δεν το θεωρώ απίθανο!!!!  ;D

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
To Bachelor of Education είναι ο τίτλος του πτυχίου και όχι το όνομα. Εγώ ας πούμε θα είχα Bachelor in Science στην Πληροφορική αν σπούδαζα στην Αυστρία. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν τέτοιοι τίτλοι. Στο εξωτερικό είναι συνηθισμένοι: Bachelor ή Master in Arts, in Science, in Education κλπ, αλλά το πτυχίο ανήκει σε συγκεκριμένο επιστημονικό αντικείμενο πχ Bachelor in Science στα Μαθηματικά. Δεν έχουν οι άνθρωποι παιδαγωγικό τμήμα, αλλά παιδαγωγικά κολλέγια και πανεπιστήμια που προσφέρουν τον τίτλο Bachelor of Education σε τέσσερα διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
To Bachelor of Education είναι ο τίτλος του πτυχίου και όχι το όνομα. Εγώ ας πούμε θα είχα Bachelor in Science στην Πληροφορική αν σπούδαζα στην Αυστρία. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν τέτοιοι τίτλοι. Στο εξωτερικό είναι συνηθισμένοι: Bachelor ή Master in Arts, in Science, in Education κλπ, αλλά το πτυχίο ανήκει σε συγκεκριμένο επιστημονικό αντικείμενο πχ Bachelor in Science στα Μαθηματικά. Δεν έχουν οι άνθρωποι παιδαγωγικό τμήμα, αλλά παιδαγωγικά κολλέγια και πανεπιστήμια που προσφέρουν τον τίτλο Bachelor of Education σε τέσσερα διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα.
Αυτά είναι γνωστά! Ωστόσο, το link θα προσδιόριζε ΒΕd (Bachelor of Education) in Special Educational Needs.  ;)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161373
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 385
Σύνολο: 396

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.