0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
μιχάλη δεν είναι για μοριοδότηση ο σύνδεσμος που έβαλεςαπό αυτά που ακούω πιστώσεις θα έχει του χρόνου το θέμα είναι πότε θα ξεκινήσουν...
Αυτά που αναφέρεις και παραθέτεις δεν προσθέτουν κανένα νέο στοιχείο στη συζήτηση. Είναι η πρακτική τεσσάρων κρατών, δεν προκύπτει από πουθενά ότι είναι ευρωπαϊκή επιταγή και υποχρέωση όλες οι χώρες να ακολουθούν το ίδιο μοντέλο. Κά Στη Νορβηγία παράδειγμα ξεκινάς στο ίδιο τμήμα τις σπουδές και ανάλογα με το αν θέλεις να γίνει δάσκαλος ή δάσκαλος ειδικής αγωγής παίρνεις από ένα σημείο και μετά διαφορετική ομάδα μαθημάτων "επιλογής". Επίσης για τον υπερσύνδεσμο που αναφέρεται στις ΗΠΑ παραβλέπεις ορισμένα σημεία του οδηγού που έδωσες:το βήμα δύο για να γίνει δάσκαλος ειδικής αγωγής αναφέρει: Βρες ένα κατάλληλο πανεπιστημιακό πρόγραμμα στην ειδική αγωγή.Στο επόμενο βήμα αναφέρει μέσα σε αυτό το πρόγραμμα της ειδικής αγωγής πάρε όσο πιο πολλά μαθήματα γλώσσας και μαθηματικών μπορείς. Κάπως σαν να παραποιείς αυτά που αναφέρονται. Βέβαια όντως δίνει την επιλογή κάποιος με μεταπτυχιακό να γίνει δάσκαλος ειδικής αγωγής. Επίσης στην ευρωπαϊκή Αυστρία ακολουθείται παρόμοιο (όχι ίδιο)μοντέλο με αυτό της Νορβηγίας. Δηλαδή υπάρχουν κολέγια εκπαίδευσης που αφορούν όλους σχεδόν τους εκπαιδευτικούς (πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας, βασικά μέχρι και το γυμνάσιο, και προ-επαγγελματικής κλπ). Όσοι σπουδάζουν σε αυτά βγαίνουν με το γενικό τίτλο "Σπουδές στην Εκπαίδευση", αλλά κατά τη διάρκεια των σπουδών, μπορούν να διαλέξουν τέσσερις διαφορετικές κατευθύνσεις και ανάλογα με την κατεύθυνση μπορούν να διδάξουν και στον κατάλληλο τύπο σχολείου. Συγκεκριμένα "Δάσκαλος δημοτικού σχολείου" "Δάσκαλος χαμηλότερης δευτεροβάθμιας", "Δάσκαλος ειδικής αγωγής" "Δάσκαλος προ-επαγγελματικού σχολείου". Τελείως διαφορετικό σύστημα δηλαδή. Να τους κόψουμε και αυτούς το ΕΣΠΑ. Με άλλα λόγια θέλω να πω πως κάθε χώρα έχει το δικό της μοντέλο και το δικό της σύστημα και δεν υπάρχουν ευρωπαϊκές επιταγές για το ποιος και με τι κριτήρια θα διδάσκει. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Όλα τα άλλα είναι κινδυνολογία και ψευδοεπιχειρήματα σε έναν "πόλεμο" των δύο πλευρών. Κατανοητό μεν γιατί μέχρι ένα σημείο ο καθένας αγωνίζεται για την εργασία του, για το ψωμί του, αλλά να μην ξεπερνιούνται κάποια όρια.
Εγώ απλά βλέπω ότι κάθε χώρα ακολουθεί το δικό της δρόμο και δεν υπάρχουν ευρωπαϊκές επιταγές, όπως κουράστηκα να διαβάζω σε αυτό το θέμα.
Η Ελλάδα αποφάσισε να κάνει προπτυχιακά τμήματα και να δίνει Bachelor ειδικής αγωγής, όπως κάνουν η Νορβηγία και η Αυστρία. Η Ελλάδα το κάνει με ξεχωριστό τμήμα η Νορβηγία και η Αυστρία το κάνουν με κατεύθυνση μέσα σε μία Σχολή.
To Bachelor of Education είναι ο τίτλος του πτυχίου και όχι το όνομα. Εγώ ας πούμε θα είχα Bachelor in Science στην Πληροφορική αν σπούδαζα στην Αυστρία. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν τέτοιοι τίτλοι. Στο εξωτερικό είναι συνηθισμένοι: Bachelor ή Master in Arts, in Science, in Education κλπ, αλλά το πτυχίο ανήκει σε συγκεκριμένο επιστημονικό αντικείμενο πχ Bachelor in Science στα Μαθηματικά. Δεν έχουν οι άνθρωποι παιδαγωγικό τμήμα, αλλά παιδαγωγικά κολλέγια και πανεπιστήμια που προσφέρουν τον τίτλο Bachelor of Education σε τέσσερα διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα.