0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: georgekpl στις Σεπτεμβρίου 15, 2011, 06:55:08 pmΠαράθεση από: giak στις Σεπτεμβρίου 15, 2011, 05:38:41 pmΣήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη
Παράθεση από: giak στις Σεπτεμβρίου 15, 2011, 05:38:41 pmΣήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη
Σήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη
Να σε ενημερώσω ότι το τμήμα της πληροφορικής ανήκει στη σχολή Θετικών επιστημών. Οι πληροφορικοί δηλαδή έχουν τα ίδια παιδαγωγικά μαθήματα με ένα μαθηματικό ή φυσικό .... Ο λόγος που δεν ήθελε το ΥΠΕΠΘ να θεωρούνται παιδαγωγικά καταρτισμένοι εκείνη την εποχή που έβγαλε τους νόμους, είναι ακριβώς για να προηγούνται οι μαϊμού πληροφορικοί.Πάντως το πρόβλημα όχι μόνο δε θα λυθεί, αλλά θα επεκταθεί και σε άλλους κλάδους. Πχ οι καθηγητές ξένων γλωσσών θα διδάσκουν φιλολογικά μαθήματα. Από τη στιγμή που κάτι τέτοιο γίνεται εδώ και χρόνια με την ανοχή της ΟΛΜΕ στον κλάδο της πληροφορικής, είναι λογικό να γίνει σε όλους τους κλάδους.
Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για το μακροσκελές ποστ, αλλά ένιωσα την ανάγκη να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, όπως τα έζησα η ίδια όλα αυτά τα χρόνια κι όχι όπως μου τα είπανε ή τα διάβασα κάπου....Μην ελπίζει κανείς ότι η επιστροφή των "μαιμού" Πληροφορικών εκεί που ανήκουν θα γίνει για λόγους ηθικής αποκατάστασης της τάξης, ούτε ότι με αυτόν τον τρόπο θα ανοίξουν θέσεις διορισμού για νέους Πληροφορικούς. Δεν χρειάζονται νέοι Πληροφορικοί. Ανακατανομή προσωπικού κάνουν. Κάποιοι θα βολευτούνε και κάποιοι θα αδικηθούνε. Έτσι γίνεται πάντα. Το κριτήριο δεν αλλάζει ποτέ: Να κάνει το Υπουργείο τη δουλειά του με το λιγότερο κόστος. Όπως τότε διόρισε αυτούς που το βόλευαν, χωρίς ηθικά ή επιστημονικά κριτήρια, έτσι τώρα θα τους ανακατατάξει όπου το βολεύει. Κι αν ψάχνετε για δικαιοσύνη απευθυνθήτε σε καμιά άλλη χώρα καλύτερα!
Ούτε έτσι ακριβώς είναι.Η δεύτερη ειδικότητα ισχύει για όσους έχουν δεύτερο πτυχίο, και ως επι το πλείστον όσοι διορίστηκαν ως πληροφορικοί δεν έχουν δεύτερο πτυχίο. Δεν μπορούν με όσα ισχύουν σήμερα να πάρουν τη θέση τις αρχικής ειδικότητάς τους γιατί με αυτό το πτυχίο κατέχουν την θέση που έχουν, και δεν μπορεί το ίδιο πτυχίο να χρησιμοποιηθεί ως «δεύτερο».Αυτά έτυχε να ακούσω στο υπουργείο καθώς μια φυσικός διορισμένη ως πληροφορικός ζητούσε μετάταξη ως φυσικός. Της εξηγούσαν ότι αυτό δεν γίνεται γιατί το πτυχίο της δεν θεωρείται δεύτερο αλλά ένα και με βάση αυτό κατέχει την θέση που κατέχει. Αν θέλει να διοριστεί ως φυσικός θα πρέπει να ακολουθήσει τον δρόμο που ακολουθεί κάθε άλλος που διεκδικεί διορισμό.Τώρα αν αυτό αλλάξει δεν το ξέρω…
lativof αντιγράφω από την Υπουργική Απόφαση:2. Για τους εκπαιδευτικούς που έχουν μεταταχθεί από άλλο κλάδο ή άλλη ειδικότητα, κάνοντας χρήση άλλου πτυχίου, επιπλέον του πτυχίου διορισμού, ή, προκειμένου για τους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20, των προυποθέσεων της παρ. 1 του άρθρου 30 του ν. 2009/1992 (Α 18), μπορεί να ληφθεί υπόψη για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας και το πτυχίο με βάση το οποίο έγινε ο αρχικός διορισμός.Ίσως η συγκεκριμένη υπάλληλος να μην ήταν ενημερωμένη ή να μην είχε βγει ακόμη η Υπουργική Απόφαση και να μην περιμένανε ότι θα είχε αυτή τη ρύθμιση μέσα.
κυρα daskala,ακολουθείς την πεπατημένη που λέει ότι ο καθένας ζητά και υπερασπίζεται ό,τι θεωρεί του οίκου του κι από κει και πέρα στάχτη και μπούρμπερη.Με το σκεπτικό σου λοιπόν,και υποθέτοντας ότι είσαι δασκάλα,καλό είναι να μην κάνετε ως δάσκαλοι α΄θμιας όλα τα μαθήματα,διότι σιγά μην είστε καταρτισμένοι να διδάξετε ταυτόχρονα μαθηματικά και γλώσσα.Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο,στη βασική εκπαίδευση άλλος κάνει θρησκευτικά,άλλος γλώσσα,άλλος ιστορία και πάει λέγοντας.Ας ανοίξει επιτέλους το δημοτικό στις αποδεδειγμένα καταρτισμένες ειδικότητες,κι ας κρατήσετε εσείς τα απολύτως βασικά,1 με 2 ώρες τη μέρα,μελέτη περιβάλλοντος δηλαδή και απογευματινή υποστήριξη.Πώς σου ακούγεται;Αυτό με βολεύει εμένα και πολλούς ακόμη αδιόριστους της β΄θμιας.Συνελόντι ειπείν,αν αρχίσουμε να ζητάμε ό,τι μας....καπνίσει,βράσε όρυζα.μη γνήσιος φιλόλογος ΦΠΨ
nesaneir, αν ανατρέξεις στο νόμο 2009/2002 που αναφέρει η Υ.Α, εκεί αναφέρονται για πρώτη φορά τα απαιτούμενα προσόντα όσων μπορούν να διεκδικήσουν "μετάταξη" στους κλάδους ΠΕ19-ΠΕ20. Δεν μιλάει ο νόμος αυτός για "διορισμό". Η Υ.Α προσπαθώντας προφανώς να εναρμονιστεί με τον προαναφερθέντα νόμο, κρατάει την ίδια διατύπωση.Με τιμά που ζητάς τη γνώμη μου, αλλά για το ποιό είναι το λιγότερο άδικο... έτσι όπως τα έχουν κάνει δεν υπάρχει λίγο και πολύ άδικο. Δείχνει με μια πρώτη ματιά ότι κοιτώντας το καλό του μαθητή θα έπρεπε να επιστρέψουν οι καθηγητές άλλων ειδικοτήτων εκεί που ανήκουν. Όμως τι μάθημα πχ φυσικής θα κάνει ένας Φυσικός που εδώ και 15 χρόνια έχει διδάσκει Πληροφορική; Θα τον ήθελες να τον έχει το παιδί σου στην κατεύθυνση; Φαντάζομαι πως όχι!Το ιδανικό θα ήταν να παραμείνουν όλοι στις θέσεις που έχουν -εφόσον βέβαια το επιθυμούν- και να αυξηθούν οι ώρες της Πληροφορικής στα σχολεία. Όχι όμως για να βρούν δουλειά οι συνάδελφοι της Πληροφορικής, αλλά για να μη βγαίνουν τα παιδιά μας ψηφιακά αναλφάβητα και απευθύνονται στα κάθε λογής κέντρα/ινστιτούτα/ΙΕΚ/κολέγια για να μάθουν τα βασικά.Θεωρώ επίσης ότι ο δομημένος προγραμματισμός οξύνει την κρίση, την φαντασία και την δημιουργικότητα του μαθητή όσο λίγα μαθήματα (μόνο τη Γεωμετρία μπορώ να θεωρήσω ισάξια) και επομένως θα έπρεπε να τον διδάσκονται επαρκώς και σε βάθος όλοι. Απαντάω έτσι γιατί -δυστυχώς για μένα- ανήκω στους αφελείς ρομαντικούς που πιστεύουν ότι πρώτα πρέπει να κοιτάμε το καλό του μαθητή, μετά το καλό του συναδέλφου και τελευταίο το καλό του Υπουργείου.
Παράθεση από: evants στις Σεπτεμβρίου 10, 2011, 01:38:13 pmκυρα daskala,ακολουθείς την πεπατημένη που λέει ότι ο καθένας ζητά και υπερασπίζεται ό,τι θεωρεί του οίκου του κι από κει και πέρα στάχτη και μπούρμπερη.Με το σκεπτικό σου λοιπόν,και υποθέτοντας ότι είσαι δασκάλα,καλό είναι να μην κάνετε ως δάσκαλοι α΄θμιας όλα τα μαθήματα,διότι σιγά μην είστε καταρτισμένοι να διδάξετε ταυτόχρονα μαθηματικά και γλώσσα.Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο,στη βασική εκπαίδευση άλλος κάνει θρησκευτικά,άλλος γλώσσα,άλλος ιστορία και πάει λέγοντας.Ας ανοίξει επιτέλους το δημοτικό στις αποδεδειγμένα καταρτισμένες ειδικότητες,κι ας κρατήσετε εσείς τα απολύτως βασικά,1 με 2 ώρες τη μέρα,μελέτη περιβάλλοντος δηλαδή και απογευματινή υποστήριξη.Πώς σου ακούγεται;Αυτό με βολεύει εμένα και πολλούς ακόμη αδιόριστους της β΄θμιας.Συνελόντι ειπείν,αν αρχίσουμε να ζητάμε ό,τι μας....καπνίσει,βράσε όρυζα.μη γνήσιος φιλόλογος ΦΠΨκυρ evants, αποδεικνύεις με τα γραφόμενά σου ότι δεν έχεις απολύτως καμία σχέση με την εκπαίδευση και εξηγώ: πρωταρχικός ρόλος της αθμιας εκπαίδευσης είναι ο παιδαγωγικός κι όχι η επιστημονική κατάρτιση. Τώρα επειδή οι μαϊμού Πληροφορικάριοι έχουν καταλάβει τις θέσεις των original Πληροφορικών δε σας φταίμε οι δάσκαλοι, αλλά εσείς οι ίδιοι που έχετε 500 διαφορετικές ενώσεις (απόφοιτοι Πολυτεχνείων, Πανεπιστημίων, ΤΕΙ, μαϊμού - original μαζί, ΑΕΙ - ΤΕΙ μαζί κοκ). Κοιτάξτε λοιπόν να κανονίσετε τα του οίκου σας πρώτα και μετά προσπαθήστε να τα βάλετε με τις άλλες ειδικότητες (όχι ότι οι ΠΕ02 και οι ΠΕ04 πάνε πίσω...).
Παράθεση από: daskala στις Σεπτεμβρίου 25, 2011, 10:59:00 amΠαράθεση από: evants στις Σεπτεμβρίου 10, 2011, 01:38:13 pmκυρα daskala,ακολουθείς την πεπατημένη που λέει ότι ο καθένας ζητά και υπερασπίζεται ό,τι θεωρεί του οίκου του κι από κει και πέρα στάχτη και μπούρμπερη.Με το σκεπτικό σου λοιπόν,και υποθέτοντας ότι είσαι δασκάλα,καλό είναι να μην κάνετε ως δάσκαλοι α΄θμιας όλα τα μαθήματα,διότι σιγά μην είστε καταρτισμένοι να διδάξετε ταυτόχρονα μαθηματικά και γλώσσα.Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο,στη βασική εκπαίδευση άλλος κάνει θρησκευτικά,άλλος γλώσσα,άλλος ιστορία και πάει λέγοντας.Ας ανοίξει επιτέλους το δημοτικό στις αποδεδειγμένα καταρτισμένες ειδικότητες,κι ας κρατήσετε εσείς τα απολύτως βασικά,1 με 2 ώρες τη μέρα,μελέτη περιβάλλοντος δηλαδή και απογευματινή υποστήριξη.Πώς σου ακούγεται;Αυτό με βολεύει εμένα και πολλούς ακόμη αδιόριστους της β΄θμιας.Συνελόντι ειπείν,αν αρχίσουμε να ζητάμε ό,τι μας....καπνίσει,βράσε όρυζα.μη γνήσιος φιλόλογος ΦΠΨκυρ evants, αποδεικνύεις με τα γραφόμενά σου ότι δεν έχεις απολύτως καμία σχέση με την εκπαίδευση και εξηγώ: πρωταρχικός ρόλος της αθμιας εκπαίδευσης είναι ο παιδαγωγικός κι όχι η επιστημονική κατάρτιση. Τώρα επειδή οι μαϊμού Πληροφορικάριοι έχουν καταλάβει τις θέσεις των original Πληροφορικών δε σας φταίμε οι δάσκαλοι, αλλά εσείς οι ίδιοι που έχετε 500 διαφορετικές ενώσεις (απόφοιτοι Πολυτεχνείων, Πανεπιστημίων, ΤΕΙ, μαϊμού - original μαζί, ΑΕΙ - ΤΕΙ μαζί κοκ). Κοιτάξτε λοιπόν να κανονίσετε τα του οίκου σας πρώτα και μετά προσπαθήστε να τα βάλετε με τις άλλες ειδικότητες (όχι ότι οι ΠΕ02 και οι ΠΕ04 πάνε πίσω...).δεν είμαι πληροφορικάριος και δεν υφάρπαξα τη θέση κανενός.Εσύ απλά πιστεύεις ότι επειδή ο άντρας σου κινδυνεύει να εξοβελιστεί από την εκπαίδευση μπορείς να κηρύττεις ενάντια στους συναδέλφους του.Όσο για το ποιο είναι το έργο του παιδαγωγού,θα έπρεπε να καταλάβεις ότι αυτό ακριβώς είναι το έργο του εκπαιδευτικού σε όλες τις βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης,δηλαδή και στη μέση.Άρα,μάλλον εσύ είσαι σύμφωνα με τα γραφόμενά σου άσχετη με την εκπαίδευση,αν και τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς τους επιστρέφω συνήθως και χωρίς δικαιολόγηση,στη δική σου περίπτωση είναι αυταπόδεικτοι.Τελειώνοντας,πρέπει να τονίσω ότι η πληροφορική δε διδάσκεται ως επιστήμη αλλά ως δεξιότητα στα σχολεία,και ως τέτοια μπορούν ωραιότατα μετά από 10 χρόνια στα σχολεία να τη διδάξουν και οι κατωτέρας διαλογής συνάδελφοι του αντρός σου.