*

Ψηφοφορία

Πως πιστεύετε είναι καλύτερο να χωρίζονται τα τμήματα;

Αλφαβητικά όπως ισχύει σήμερα
Ανάλογα με το επίπεδο γνώσεων

Αποστολέας Θέμα: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων  (Αναγνώστηκε 21600 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #84 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 10:28:14 μμ »
Ωραία ας πούμε ότι είναι ταξική και ότι το λέει και η κοινωνιολογία

και τι καταλάβαμε που το μάθαμε ? τώρα νιώθουμε καλύτερα ? εκτός και πρέπει να κάνουμε την επανάσταση και να τελειώσουμε με τις τάξεις.

δηλαδή δεν καταλαβαίνω κάποιες φορές γιατί επαναλαμβάνουμε καραμέλες μια άλλης εποχής και ιδεολογήματα που δεν προσφέρουν πραγματικές λύσεις σε αυτό τον καταραμένο πραγματικό κόσμο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:12:17 »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #85 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 10:30:17 μμ »
Ωραία ας πούμε ότι είναι ταξική και ότι το λέει και η κοινωνιολογία

και τι καταλάβαμε που το μάθαμε ? τώρα νιώθουμε καλύτερα ? εκτός και πρέπει να κάνουμε την επανάσταση και να τελειώσουμε με τις τάξεις.

δηλαδή δεν καταλαβαίνω κάποιες φορές γιατί επαναλαμβάνουμε καραμέλες μια άλλης εποχής και ιδεολογήματα που δεν προσφέρουν πραγματικές λύσεις σε αυτό τον καταραμένο πραγματικό κόσμο.

Όπερ εστί μεθερμηνευόμενον;

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #86 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 10:31:54 μμ »
Ωραία ας πούμε ότι είναι ταξική και ότι το λέει και η κοινωνιολογία

και τι καταλάβαμε που το μάθαμε ? τώρα νιώθουμε καλύτερα ? εκτός και πρέπει να κάνουμε την επανάσταση και να τελειώσουμε με τις τάξεις.

δηλαδή δεν καταλαβαίνω κάποιες φορές γιατί επαναλαμβάνουμε καραμέλες μια άλλης εποχής και ιδεολογήματα που δεν προσφέρουν πραγματικές λύσεις σε αυτό τον καταραμένο πραγματικό κόσμο.

Το ότι η εκπαίδευση είναι ταξική δεν είναι αναχρονιστική ιδέα, ίσα ίσα ανήκει στα πιο σύγχρονα πορίσματα της κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης, και αυτή η αναγνώριση είναι και η προϋπόθεση για να αλλάξουμε την κατάσταση! Καλό είναι όταν αφορίζουμε κάτι τουλάχιστον να γνωρίζουμε για τι μιλάμε!!

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #87 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 10:40:39 μμ »
Ωραία ας πούμε ότι είναι ταξική και ότι το λέει και η κοινωνιολογία

και τι καταλάβαμε που το μάθαμε ? τώρα νιώθουμε καλύτερα ? εκτός και πρέπει να κάνουμε την επανάσταση και να τελειώσουμε με τις τάξεις.

δηλαδή δεν καταλαβαίνω κάποιες φορές γιατί επαναλαμβάνουμε καραμέλες μια άλλης εποχής και ιδεολογήματα που δεν προσφέρουν πραγματικές λύσεις σε αυτό τον καταραμένο πραγματικό κόσμο.
Οταν προφανώς δεν γνωρίζεις τι είναι η Κοινωνιολόγια της Εκπαίδευσης να μην λες για ιδεολογήματα,επαναστάσεις,καραμέλες κτ.λ.Καλά λέει η Δ. παιδαγωγική κατάρτιση για όλους.Ο καθένας που δεν γνωρίζει τίποτα για το θέμα γράφει και μερικές κορώνες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:12:17 »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #88 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 10:44:55 μμ »
Α μπράβο, δεν είμαι μόνο εγώ ηλίθια, καλά κατάλαβα δηλαδή.  ;)

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #89 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 10:58:30 μμ »
Ξεκινώντας,από έρευνες της Κοιν. της Εκπαιδ.,που πιστοποιούν αυτό το δεδομένο,ότι δηλ.η εκπαίδευση είναι ταξική και άνιση.Το δίλλημα για το αν πρέπει να διαχωρίζουμε τους μαθητές ή όχι ανάλογα με το επίπεδό τους,είναι διχαστικό.Φτάνει να σκεφτούμε ότι άλλες δυνατότητες έχει το παιδί ενός π.χ.γιατρού και άλλες το παιδί ενός π.χ.αγρότη.Ολες οι έρευνες δείχνουν ότι οι μαθητές από οικομικά εύπορες οικογένειες έχουν καλύτερες επιδόσεις στα μαθήματα σε σχέση με μαθητές των οποίων οι γονείς δεν είναι εύποροι.Αρα ο διαχωρισμός των μαθητών ανάλογα με το γνωστικό τους επίπεδο συντηρεί αυτή την ανισότητα.Επίσης συνάδελφοι,φτάνει να σκεφτούμε ότι ακόμα και η επιλογή του τι θα σπουδάσει κάποιος είναι απόφαση πολιτική και όχι ατομική.Αυτές οι απόψεις εντάσονται στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής,όπως αυτή έχει αναπτυχθεί κυρίως στη Γαλλία(δεν είναι ούτε ιδεολογήματα,καραμέλες κ.τ.λ.).Οποιος δεν γνωρίζει καλύτερα να σιωπά,παρά να λέει ανακρίβειες.

Αποσυνδεδεμένος giota8

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3379
  • Φύλο: Γυναίκα
  • δεν περιγραφω αλλο!!! ΠΕ06
    • Προφίλ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ06
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #90 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 11:00:41 μμ »
Α μπράβο, δεν είμαι μόνο εγώ ηλίθια, καλά κατάλαβα δηλαδή.  ;)

οχι καλε...υπαρχουμε και τοσοι αλλοι!  ;D
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #91 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 11:02:31 μμ »
Επίσης συνάδελφοι,φτάνει να σκεφτούμε ότι ακόμα και η επιλογή του τι θα σπουδάσει κάποιος είναι απόφαση πολιτική και όχι ατομική.
Εμένα ήταν απόφαση ατομική πάντως.  ???

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #92 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 11:02:50 μμ »
Ξεκινώντας,από έρευνες της Κοιν. της Εκπαιδ.,που πιστοποιούν αυτό το δεδομένο,ότι δηλ.η εκπαίδευση είναι ταξική και άνιση.Το δίλλημα για το αν πρέπει να διαχωρίζουμε τους μαθητές ή όχι ανάλογα με το επίπεδό τους,είναι διχαστικό.Φτάνει να σκεφτούμε ότι άλλες δυνατότητες έχει το παιδί ενός π.χ.γιατρού και άλλες το παιδί ενός π.χ.αγρότη.Ολες οι έρευνες δείχνουν ότι οι μαθητές από οικομικά εύπορες οικογένειες έχουν καλύτερες επιδόσεις στα μαθήματα σε σχέση με μαθητές των οποίων οι γονείς δεν είναι εύποροι.Αρα ο διαχωρισμός των μαθητών ανάλογα με το γνωστικό τους επίπεδο συντηρεί αυτή την ανισότητα.Επίσης συνάδελφοι,φτάνει να σκεφτούμε ότι ακόμα και η επιλογή του τι θα σπουδάσει κάποιος είναι απόφαση πολιτική και όχι ατομική.Αυτές οι απόψεις εντάσονται στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής,όπως αυτή έχει αναπτυχθεί κυρίως στη Γαλλία(δεν είναι ούτε ιδεολογήματα,καραμέλες κ.τ.λ.).Οποιος δεν γνωρίζει καλύτερα να σιωπά,παρά να λέει ανακρίβειες.

Βρε, κοριτσάκι μου, πας να βγάλεις άκρη με ... τυφλούς τα τε ώτα τον τε νουν τα τ' όμματα; ;)

Α μπράβο, δεν είμαι μόνο εγώ ηλίθια, καλά κατάλαβα δηλαδή.  ;)

οχι καλε...υπαρχουμε και τοσοι αλλοι!  ;D

Άντε, ρε Γιωτάκι, πες τα. Ουφ ;D

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #93 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 11:06:49 μμ »
Επίσης συνάδελφοι,φτάνει να σκεφτούμε ότι ακόμα και η επιλογή του τι θα σπουδάσει κάποιος είναι απόφαση πολιτική και όχι ατομική.
Εμένα ήταν απόφαση ατομική πάντως.  ???
Οσο παράξενο και αν ακουστεί,και η δική σου απόφαση δεν ήταν ατομική ήταν πολιτική.Εννοώ,βέβαια,την ευρύτερη έννοια της πολιτικής.Αν σε γνώριζα και προσωπικά θα μπορούσα να αιτιολογούσα πλήρως γιατί.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #94 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 01:22:27 πμ »

Εντάξει το δέχομαι είμαι άσχετος

δεν ξέρω τι λέει η επιστήμη την κοινωνιολογίας ή μάλλον ξέρω ότι "απέδειξε" ότι η παιδεία είναι ταξική.

Μια χαρά. Ας το αποδεχτούμε για χάρη της συζήτησης. Το παιδί λοιπόν του πλουσίου Χ δεν έχει τις ίδιες ευκαιρίες με το παιδί του φτωχού Υ. Ωραία το μάθαμε από την κοινωνιολογία.

Το παρακάτω δεν ακούω. Τι προτείνουν ως λύση. Γιατί όταν βγαίνεις και λες βαρύγδουπα ότι η παιδεία είναι ταξική το λες για να καταδείξεις το άδικο αυτής και λογικά για να ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ κάτι ως λύση της κατάστασης αυτής.

έγινα κατανοητός τώρα τι ρωτάω ? είμαι όλος αυτιά και μάτια

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #95 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 09:31:05 πμ »
βρε παιδιά δεν αφήνουμε τα γενικόλογα και τις φλυαρίες;

θα καταθέσει κανείς από εσας τους υποστηριχτές του αλφαβητικού χωρισμού των τμημάτων συγκεκριμένα ένα σχέδιο διδασκαλίας (στα Μαθηματικά κατά προτίμηση) που να ικανοποιεί τόσο έναν άριστο μαθητή όσο και έναν που δεν ξέρει να κάνει ομώνυμα δύο κλάσματα; Α, και να είναι Γ ΛΥκείου κατεύθυνσης όπου η ύλη είναι τεράστια και ο χρόνος τρέχει.

ή στα αρχαία κατεύθυνσης που να ικανοποιεί 100% τόσο τον άριστο μαθητή όσο και έναν που δεν ξέρει ούτε ορθογραφια

γιατί στα λόγια όλοι καλοί είμαστε

ευχαριστω και περιμένω ε;


Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #96 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 10:31:34 πμ »
βρε παιδιά δεν αφήνουμε τα γενικόλογα και τις φλυαρίες;

θα καταθέσει κανείς από εσας τους υποστηριχτές του αλφαβητικού χωρισμού των τμημάτων συγκεκριμένα ένα σχέδιο διδασκαλίας (στα Μαθηματικά κατά προτίμηση) που να ικανοποιεί τόσο έναν άριστο μαθητή όσο και έναν που δεν ξέρει να κάνει ομώνυμα δύο κλάσματα; Α, και να είναι Γ ΛΥκείου κατεύθυνσης όπου η ύλη είναι τεράστια και ο χρόνος τρέχει.

ή στα αρχαία κατεύθυνσης που να ικανοποιεί 100% τόσο τον άριστο μαθητή όσο και έναν που δεν ξέρει ούτε ορθογραφια

γιατί στα λόγια όλοι καλοί είμαστε

ευχαριστω και περιμένω ε;
Xωρίς να είμαι πε03,θα προσπαθήσω να δώσω ένα παράδειγμα.Εστω ότι συνάδελφος πε03 θέλει να διδάξει στους μαθητές τον τρόπο υπολογισμού του εμβαδού κάποιων σχημάτων.Μπορεί να χωρίσει τους μαθητές σε ομάδες και αφού τους έχει δώσει ένα μέτρο,να τους οδηγήσει στο προαύλιο του σχολείου και να τους ζητήσει,να υπολογίσουν το εμβαδόν του.Εννοείται ότι σε φύλλο οδηγιών που τους έχει δώσει, μπορεί να αναγράφεται ένα παραδειγμα ΄τετοιου υπολογισμού.Καθόλη τη διάρκεια της διαδικασίας,δεν μένει αμέτοχος,αλλά βοηθά τις ομάδες σε τυχόν προβλήματα που θα συναντήσουν(π.χ. τους δείχνει ο ίδιος πιο είναι το ύψος και πιο είναι το πλάτος ή πως να μετρήσουν).Θα προσπαθήσω να δώσω ένα παράδειγμα στο πλασιο της δικής μου ειδικότητας,για να γίνω περισσότερο κατανοητή.Απο συζητήσεις με τους μαθητές παρατήρησα ότι όλοι έχουν λογ/μό στο facebook και οι περισσότεροι έπαιζαν και το παιχνίδι farmville.Ήθελα να διδάξω στο μάθημα την έννοια των παραγωγικών συντελεστών(γη,κεφάλαιο,εργασία).Πήγαμε στο εργαστήριο και τους ζήτησα να παίξουν το παιχνίδι.Μια από τις ερωτήσεις που τους δώθηκε ήταν να καταγράψουν ότι στοιχεία χρειάστηκαν, για να παράγουν τα προϊόντα που επέλεξαν στο πλαίσιο του παιχνιδιού.Όλοι έγραψαν ότι χρειάστηκαν(μηχ/τα,τρακτερ,σπόρους κ.λ.π.).Καταγράφηκαν οι απαντήσεις των ομάδων στον πίνακα,και τους εξήγησα ότι αυτή είναι η έννοια των παραγωγικών συντελεστών(γη,κεφάλαιο,εργασία),έκανα και το διαχωρισμό.Αρεσε σε όλους τους μαθητές και ζήταγαν να το επαναλάβουμε και σε άλλο μάθημα.
Πιστεύω,ότι σε κάθε μάθημα,πρέπει να προσπαθούμε να εμπλέκουμε ενεργά τους μαθητές στη μαθησιακή διαδικασία και να συνδέουμε την καθημερινή τους ζωή με τις επιστημονικές έννοιες που θέλουμε να διδάξουμε.Με αυτόν τον τρόπο όλοι οι μαθητές συμμετέχουν στη μαθησιακή διαδικασία και μαθαίνουν.Φυσικά αυτού του είδους η διαδικασία δεν μπορεί να γίνει σε κάθε ενότητα του ίδιου μαθήματος,μπορεί όμως να γίνει στις περισσότερες.Όπου το κρίνουμε,βέβαια,μπορούμε να ακολουθούμε την τεχνική της εισήγησης.
Ελπίζω να βοήθησα και να έγινα κατανοητή.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #97 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 11:29:18 πμ »
πολύ σωστά και ωραία αυτά που παρέθεσες.
Βιωματική μάθηση με μια φράση!

Τέτοιες δραστηριότητες είναι επιθυμητές και σίγουρα τραβάνε το ενδιαφέρον ακόμα και του πιο άσχετου μαθητή.

Όμως, αυτές οι δραστηριότες δεν μπορούν να γίνουν σε κάθε μάθημα.
Εγώ έχω ένα πολύ ωραίο διαδραστικό υλικό στα μαθηματικά το οποίο αναφέρεται σε διάφορες έννοιες. Έτσι, δείχνω με βιντεοπροβολέα τέτοιες παρουσιάσεις, όμως αυτό δεν γίνεται σε κάθε μάθημα παρά 6-7 φορές τον χρόνο.

Όσον αφορά την Γ Λυκείου κατεύθυνση εκεί ούτε λόγος για τέτοιες πολυτέλειες! εκεί τρέχεις και δεν φτάνεις και δυστυχώς αναγκάζεσαι να εγκαταλείψεις τον κάθε αδύναμο μαθητή...

Ίσως το ερώτημα της ψηφοφορίας έπρεπε να το θέσω μόνο για συγκεκριμένα μαθήματα συγκεκριμένων τάξεων, και όχι για όλα. Πχ δεν έχει νόημα ένας τέτοιος διαχωρισμός στα θρησκευτικά

Στα Αγγλικά γίνεται όμως και το δέχονται όλοι! δεν βλέπω τον λόγο γιατί να μην το δεχτούν στα Μαθηματικά, Φυσική & Αρχαία

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 473
Σύνολο: 474

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.